/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Kusti 103974 2007. július 27. 20:24
Válasz erre
HPIM0921
HPIM0921
HPIM0923
HPIM0923
HPIM0925
HPIM0925
HPIM0926
HPIM0926
HPIM0927
HPIM0927

Jó estét kollégák!

Újjabb Mercédesz Áppdééét!

Kicsit haladtam a mergával, holnap befejezem telljesen.

Gabi!
Köszönöm az elismerő szavakat! Telljesen meghatódtam! :$

Ati!
Nagyon szépre sikerült a belsőd! A CB-rádió álltalában a sofőr feje felett van a rádió mellett! Nem a műszerfalon. Az amcsi szokás és Brúnó mester szakterülete! :P

Keri!
A felnikkel-gumikkal mi újság ? :D Lassan kéne már...

Mindenkinek köszönöm az elismerő szavakat! :$

Üdv!

Kusti
gordon24 103973 2007. július 27. 20:23
Válasz erre
Szia!!

Ép ma voltam bent a Lurdyba megvenni a lakkot, de sajna olyan árat mondtak amire nem voltam felkészülve. Volt nálam kb 700ft és 1090ft a lakk. Ugyhogy valamelyik nap visszamek és megvesezm.
Aztán már csak a kompresszort kell átalakitani hogy menjen a pisztojjal és akkor fujom.

Viszont néztem a pótokat, a hütős pótnak nagyon fasza matrica szetje van. Nem a virágos amit az italeri a dobozra rakot hanem van még1 benne és az komolynak tnik. Ugyhogy egy fehér hűtős pót lesz rajta majd.

Üdv
gordon24
sibito 103972 2007. július 27. 20:05
Válasz erre
sibito 103971 2007. július 27. 20:01
Válasz erre
wow!
a felnije real? ha igen mesélj(etek) róla kérlek, miez, hogyez, mekkora stb.
Gabi 103970 2007. július 27. 20:00
Válasz erre
Keri 103969 2007. július 27. 19:58
Válasz erre
Scania-164-G-580-Longline-Hansen-Jensen-090405-01
Scania-164-G-580-Longline-Hansen-Jensen-090405-01

jáj
Brúnó 103968 2007. július 27. 19:55
Válasz erre
Ati!

Igen, igen, azt nem neked szántam, csak nem írtam külön hsz-be. Kissé félreérthető voltam, bocsi.

Brúnó
Ati 103967 2007. július 27. 19:54
Válasz erre
DSC03793
DSC03793
DSC03801
DSC03801

Bocsi a képek lemarattak!
Még lesz: Biztonságiöv, egy angol zászló, meg egy két apróság.
A CB rádiót így szoktátok csinálni?

Ati
Ati 103966 2007. július 27. 19:48
Válasz erre
Sziasztok!

Kusti, nagyon jó a merci!!!

Ma én is haladtam egy kicsit. Igaz hogy még közel sincs kész a fülke, de rakok fel pár képet!
Elsőre csináltam ilyen jellegű fülkét, ugyanugy ahogy a kábelezést, de remélem jó lesz!

Ati
Ati 103965 2007. július 27. 19:44
Válasz erre
Sziasztok!

Brúnó, én nem azért kérdeztem, mert "leírom"az AMT-t, pont ellenkezőleg, csak azért kérdeztem, hogy mennyire gyakori az ilyen megoldás.

Ati
Gabi 103964 2007. július 27. 19:28
Válasz erre
Szia Kusti!

Szép lesz a Merci, a fülke fényezése is jól sikerült. Számomra külön öröm, mikor látom valakinél a fejlődést, és ez rólad is tökéletesen elmondható, ha megnézek pl egy fél-egy évvel ezelőtti munkádat. Egyre szebben és tisztábban dolgozol, nagyon jó kamionokat készítesz. Csak így tovább!
Gabi
Gabi 103963 2007. július 27. 19:25
Válasz erre
Szia Csabi!
Köszi szépen!!!
Gabi
Erno-945 103962 2007. július 27. 19:03
Válasz erre
Sziasztok!
Kusti,nagyon szép a Mercedes!
Az a nagy baj,hogy ez a tizedik Scania.Javítgatom.
945
sibito 103961 2007. július 27. 18:51
Válasz erre
07artcenter---47
07artcenter---47

Nektek
Csabi 103960 2007. július 27. 15:22
Válasz erre
Szia Kusti!

Jó lesz a Merci!
A logókat használd egészséggel.

Csabi
Csabi 103959 2007. július 27. 15:20
Válasz erre
Szia gordon!

Jövő héten, ha nagyon ráérek...
De nyomtatni Neked kell.

Üdv,
Csabi
Kusti 103958 2007. július 27. 15:11
Válasz erre
HPIM0905
HPIM0905
HPIM0906
HPIM0906
HPIM0907
HPIM0907
HPIM0908
HPIM0908
HPIM0913
HPIM0913
HPIM0914
HPIM0914
HPIM0920
HPIM0920
HPIM0916
HPIM0916

Üdv!

Mercédesz Áppdééét!

Kucsit haladtam a vassal ma még estig biztos lesz rajta változás, most még szárad néhány elem.

Ati!

Jó lesz a géped nagyon, most h kijavítottad az ecsetelt hibákat még jobb. :D

Csabi! RETRO! :P És köszönet a hungarós képekért!

Gordon!

Mi van a te SCANIA-ddal???!!! A finishben nem szabad leállni! :D

Üdv!

Kusti
max 103957 2007. július 27. 14:14
Válasz erre
hát... nálam a"kicsi"korszakot a '90-es évek közepe jelentette és akkor is még csak 8éves voltam. szóval ezt a mecit én maximum képen láthattam!
Csabi 103956 2007. július 27. 12:07
Válasz erre
ScanImage002aa
ScanImage002aa

Szia max!

Én is voltam "kicsi", amint a kép is mutatja. Van néhány HC-s fényképem, előkeresem őket.

Üdv,
Csabi
Djbogyi 103955 2007. július 27. 11:38
Válasz erre
Bocsi a neved Makett:-))) A gép a Multicar, remélem nem sértettelek meg ezzel:-)
Djbogyi 103954 2007. július 27. 11:37
Válasz erre
Üdv,

Nekem erről a kis makettről gépkönyvem, sőt a darusról is van típuslap ha érdekel esetleg. Üdv
max 103953 2007. július 27. 11:13
Válasz erre
ernő-945!
úgytünik megszenvedsz vele rendesen! mikor én az első ilyen csaniámat épitettem, akkor a kabintarót néztem el! szivtam vele rendesen!:(

csabi!
emlékeim szerint inkább a bal oldali HC festés volt jellemzőbb, bár akkor én még elég kicsi voltam! ha vannak még képeid bőven és te is úgy gondolod, akkor megoszthatnád velünk! én örülnék neki és szerintem a többiek sem szomorkodnának!:D

előre is köszi!
Erno-945 103952 2007. július 27. 09:12
Válasz erre
Sziasztok!
A fülke volt a legkevesebb,fordítva tettem fel a dobbetét szerű valamiket a Scaniára.Kezdődik minden az alváztól újra.
945
gordon24 103951 2007. július 27. 08:41
Válasz erre
Sziasztok!!

Ati, Kusti!! Nagyon szépek lesznek! Grat!

Látom a hungarocamionos matricákat, waberer's-es nincs véletlenül? Még mindig az kéne de nagyon huzós árat mondtak rá sajnos. Valahonnan olcsóbban kellene szereznem.

Üdv:
gordon24
Brúnó 103950 2007. július 27. 08:15
Válasz erre
Szia Ati!

Az AMT-nél nem ez a módi, eddig csak ennél a Fordnál találkoztam ezzel a megoldással. A többinél billenteni kell vagy a teljes fülkét, vagy a motorháztetőt. Sokan úgy gondolják, hogy minőségben ezek a makettek messze elmaradnak az Italeri, vagy Revell mögött. Ez így nem igaz, mert minőségben bizony némelyik AMT kamionhosszal veri a többi gyártót. Itt most nem a pontosságra, illeszkedésre, az anyag minőségére, az összeépíthetőségére, stb. gondolok, hanem a sok finom apró részletre. A másik két gyártóval ellentétben itt nem mindegyik vasban ugyanaz a motor van. Ezeknek a kitteknek a nagyrészét még a hatvanas évek végén, hetvenes évek elején adták ki elöszőr, de a mai napig megállják a helyüket. Szerintem.
Természetesen ezzel nem azt akartam írni, hogy a többi gyártó egy kalap ..ar, mert akkor hazudnék. Nekem is van rengeteg Italeri és Revell kittem, amikért ölni tudtam volna, hogy megszerezzem (Freightliner, Peterbilt 378, DAF 3300 stb.).
Éljenek a kamionok!

Brúnó
Csabi 103949 2007. július 27. 08:09
Válasz erre
HClogóbal
HClogóbal
HClogójobb
HClogójobb
HClogóújbal
HClogóújbal
HClogóújjobb
HClogóújjobb
HC IVECO
HC IVECO

Matricák közkívánatra.

Az utolsó kép csak azért, mert nem volt nagyon egységes HC zöld némelyik gép. (És mert a '88-as Hungarocamion Truck GP-n volt szerencsém megjelenni :)))
A matricák készítésénél a saját színemet, Trinát 601 magasfényű zöldet vettem alapul.
Ennek a színe is függ a festett felület alapszínétől.

Üdv,
Csabi
Mekett 103948 2007. július 26. 23:03
Válasz erre
Darus Multicar
Darus Multicar

Kamionok közé rakni kicsit vicces lehet, de nekem akkor is tetszik ez a kis mokány gép :)
Ati 103947 2007. július 26. 22:39
Válasz erre
Szia cement!

Az alvázat, Revell és Modell master vestékből kavartam ki,
Re-331, Re-383
MM-Steel, MM-Brass 1/2 OZ,
A pontos arányt nem tudom már, de addig kevertem amíg olyan majdnem májva színű lett.
Ez a színt egy Volvon láttam és nagyon megfogott, valami hasonlóra szeretném a mercit. A Volvo pedig narancssárga volt, nagyon fajentosan nézett ki.

Ati
Ati 103946 2007. július 26. 22:27
Válasz erre
DSC03768
DSC03768
DSC03766
DSC03766
DSC03778
DSC03778
DSC03780
DSC03780

Sziasztok!

Először is, örülök neki hogy nektek is tetszik a merci.

Gabi, Kusti - megfogatdam a tanácsot levettem az egy két vastag kábelt és kicseréltem őket vékonyabbra, és a vázon kívüli kábeleket is máshol vezettem el. A fékeknél pedig kicseréltem egy kicsit vastagabbra, és a kis tengely mellett vezettem el. NEM VOLT EGYSZERÜ MUTATVÁNY így utólag!!! A gumikon majd még dolgozom.
Szerintem jó lett.

Brúnó, a Lujzi-nak csak levehető a motorháztetője?
Mert nekem van egy AMT 1:25 Fordom és annak is csak levehető, nem nyitható? az AMT-nél ez a módi?

Ernő, olyan magasról ejtetted le?? úú az sz.r ügy! A plussz munka mi...

Ja és Gabi, ízelítőnek egy két kép, de még csak nagyon kezdeti stádium.

Üdv mindenkinek! Ati
exec 103945 2007. július 26. 20:40
Válasz erre
Ma megvettem életem első fa hajóját. Szerelmes vagyok bele :))) Lehet hogy hamarosan kamion kiárusítást tartok? :DD
Brúnó 103944 2007. július 26. 20:03
Válasz erre
Szia Ati!
Nekem is tetszik eddig a munkád, a többit már elmondták az előttem szólók.
Brúnó
Brúnó 103943 2007. július 26. 20:00
Válasz erre
Ford Louisville
Ford Louisville
Ford Louisville_1
Ford Louisville_1
Ford Louisville_2
Ford Louisville_2
Ford Louisville_3
Ford Louisville_3

Sziasztok!
Csináltam pár képet a kinti fénynél is. Cement80 a Lujzi hossza, 37cm.
public.fotki.com/airfilter/model-trucks/

Brúnó
Kusti 103942 2007. július 26. 19:46
Válasz erre
Csabi!
Nekem meg az új ,,vasalós" emblémából kellene a bal ódali!
Előre is köszi érte!
Kusti
Erno-945 103940 2007. július 26. 19:16
Válasz erre
ferr 4
ferr 4
ferr 5
ferr 5
ferr 6
ferr 6
ferr 7
ferr 7
ferr 8
ferr 8

Sziasztok!
Mindenkinek gratulálok mindenhez!!!
Gabesz,a Scania az Eddie Strobartból maradt meg,mert nagyfülkésre cseréltem.Beletoldottam az alvázba,tákoltam egy bogi szerű valamit.
Ati,vasárnap kicsúszott a kezemből a fülke,ízekre esett.Sokkot kaptam,renoválgattam,készülget,most a kukáson javítok ki két apróságot.
Ma fotóztam ezeket:
945
Gabi 103939 2007. július 26. 19:15
Válasz erre
Szia Csabi!
Be fel tudnád rakni a másik oldali szárnyas emblémát, valamint a régi típusú felíratot nekem?
Köszi előre is!
Gabi
Gabi 103938 2007. július 26. 19:14
Válasz erre
Sziasztok!
Az Italeri álltal kiadott Turbostar, és a Hungaro által használt között volt még egy jelentős különbség. A Hungaro csak 6 hengeres soros motorosat használt, előszőr a 360-as később a 380-as típust, V8-as nem volt nekik. Különben érdekes, hogy a soros 6 hengeres motor megbízhatóbb és hosszabb élettartalmú volt, mint a V8-as, pedig ez éppen fordítva szokott lenni. A másik különbség, hogy asszem csak az első szériásak voltak laprugósak hátul, a többi már légrugós volt. Külsőre a más légterelő a leglátványosabb, valamint az oldalsó hiánya, és a lökhárító alá se kell a kiegészítő kis légterelő.
Gabi
Gabi 103937 2007. július 26. 19:09
Válasz erre
Szia Ati!
Jól haladsz a Mercivel, de én is azt mondom, amit Kusti. Kábel a vázon kívűl nagyon ritka, csak annyi, ami az ott található dolgokhoz megy. Mindent lehetőleg védetten, a váz belső részén vezetnek el. Némelyik tényleg vastag, az első féknél meg pl vékony. a féknél én mindig gumit használok, mint az igazinál. Javaslom még a gumik enyhe megcsiszolását, mert látszik rajtuk a sorja, és a pereme is magas egy picit. Ettől függetlenűl nagyon szépen építed, pláne, hogy nem régen kezdted a kamionozást. Várom a fülkédet, kíváncsi leszek a színösszeállításra.
Gabi
Gabi 103936 2007. július 26. 19:04
Válasz erre
Szia Brúnó!
Szép lett a Lujzi, csak megérte megint elővenni. Erre még azt mondom, hogy nekem is bejön, dacára az amerikai voltának. Tényleg jó lett, pláne ebben a színösszeállításban. Remélem lengyelbe hozod majd.
Gabi
Atis 103935 2007. július 26. 18:32
Válasz erre
Ahoi kollégák...

Ati.. nagyon frankó lett a merdzsó, várom a további képrs beszámolókat.

Bruno. Hosszadalmas munka volt a Lujzi.. grat Neked hogy a végére értél. Tényleg tetszetős darab.

üdv mindenkinek.. mindenkinek jó építést.
Kusti 103934 2007. július 26. 15:59
Válasz erre
Szia Cement!

Az is haladgat, most a futómüveit barkácsolom. Ha lesz látványos haladásom vele akkor teszek fel képeket is.

Kusti
cement80 103933 2007. július 26. 15:46
Válasz erre
Kusti 103932 2007. július 26. 15:42
Válasz erre
00003796IT_B
00003796IT_B
Iveco-TurboStar-19036-SZM-Voegel-(Meier)-0104-1
Iveco-TurboStar-19036-SZM-Voegel-(Meier)-0104-1
Iveco-TurboStar-19038-Hungarocamion-Willaczek-210705-01
Iveco-TurboStar-19038-Hungarocamion-Willaczek-210705-01

Szia Ati!

Mutatós lett, Bár szerintem ez már kicsit túlzás. A kábelek vastagsága nem megfelelő és a vázon kívül nagyon ritkán futnak ekkora kábelelek, szeritem azokat szedd le. A türelmedért viszont ötöst kapsz. :D

Ma én is újult erővel ugrok neki a Mergának! Az IVECO-m viszont csak a jövő héten jön meg :( Tűkön ülés :D

Csabi!

Köszönöm a hungarós képeket. A Te Rábádnak a Szine mi? Én egy Modell Master színt fogok használni ha végre elszánom magam h mi is lesz a verda. Az alternatívákat már belestem hozzá. Az alábbi három lehet (képek).

Üdv!

Kusti
cement80 103931 2007. július 26. 14:53
Válasz erre
Ati!
Szép lesz,tetszik ez a sok kábel.Az alvázat mivel festetted?
Brúnó!
Lemérnéd "Lujza" hosszát?:)

cement
Ati 103930 2007. július 26. 13:54
Válasz erre
DSC03753
DSC03753
DSC03747
DSC03747
DSC03734
DSC03734
DSC03737
DSC03737
DSC03739
DSC03739
DSC03756
DSC03756

Sziasztok!

Ma végre elkészült a merci alsó része. Ahogy ígértem itt vannak a képek.
Jöhet a kabin és a többi!

Csabi, Szép ez az Iveco!!!

Ati
Csabi 103929 2007. július 26. 12:03
Válasz erre
P2190468
P2190468
P2200475
P2200475
P2200478
P2200478

Szia gumikacsa!

Az enyém már készen van :))
Sokszor megnéztem a filmeket, vettem ki belőle képeket, amik segítették az építést (matrica, logó, stb) Sok részben más volt a gép, (pl. kifestve a gumi felirata,) ez miatt viszonylag szabadon lehet építkezni.

Üdv,
Csabi
gumikacsa 103928 2007. július 26. 10:16
Válasz erre
Szia Csabi!

Igen, mi is nézegettük a különbségeket, de a spoilereken kívül nem láttunk mást (kívül) A haver is és én is meg szeretnénk építeni a vörös rákot, nekem még ma is nagy kedvencem ez a film. De mivel iveco csak ez elérhető, hát ebből lesz. Nem bánom, ha felhívjátok a figyelmemet egyébb különbségekre is. Gondolom nem mi vagyunk csak ketten, aki vörös rákot akar építeni.
Csabi 103927 2007. július 26. 08:22
Válasz erre
HC2
HC2
HC3
HC3
P1110011
P1110011
P6220490
P6220490

Némi illusztráció a nyomtatás témához.
Csabi 103926 2007. július 26. 08:10
Válasz erre
Szia Kusti!

A nyomtatásnál be kell állítani a megfelelő papírfajtát. Az én nyomtatómnál ez a "fényes fotópapír" beállítás. A matricalapot nem szabad megfogni, mert arra a helyre már nem fog rendesen a tinta.
A hungarós matricákat (több fajta létezik, ahogy Gabi is írta) én szerkesztem meg és nyomtatom ki a megfelelő méretben, jobbos-balos kivitelben. Száradás után le kell lakkozni, mert áztatásnál szétfutnak a színek (feloldódik a tinta).

Üdv,
Csabi
Csabi 103925 2007. július 26. 08:05
Válasz erre
Szia Brúnó bá!

Király lett a gépezet!

Csabi
Csabi 103924 2007. július 26. 08:03
Válasz erre
Üdv!

Apróbetűsen jegyzem meg, hogy a HC-s Iveco és a Vörös Rák is Turbostar I-es. Oldalsó légterelő nélkül és a tetőspoiler rövid kivitel.

Üdv,
Csabi
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.