/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Csabi 104106 2007. augusztus 1. 10:47
Válasz erre
Ackermann Mercedes 4
Ackermann Mercedes 4

Szia Kislőcsös!

Betűtípus ügyben hozzád fordulok. Ez is HC-s, tudsz róla valamit (esetleg a volt kollégád apukája)?

Üdv,
Csabi
Kusti 104105 2007. augusztus 1. 10:40
Válasz erre
Szia Csabi!

Egy fél-scratch Schmitz hütős félpótkocsi! Csinálok rá másik Légkondit mert a HC nem használt gömbölyű Carrier-eket.

Kusti
Csabi 104104 2007. augusztus 1. 10:23
Válasz erre
mögött
Csabi 104103 2007. augusztus 1. 10:23
Válasz erre
Szia Kusti!

Mi lesz az Iveco mögott?

Csabi
Kusti 104102 2007. augusztus 1. 10:21
Válasz erre
Szia Ati!

Megjött a cuccos! Nagyon szépen köszönöm!

Kusti
Kusti 104101 2007. augusztus 1. 09:54
Válasz erre
Szia Csabi!

A HC-s Iveco-t úgy tervezem! :D

Kusti
Ati 104100 2007. augusztus 1. 09:30
Válasz erre
Sziasztok!

Köszönöm mindenkinek! :) Örülök, hogy tetszett a munkám!

Ati
Bebá 104099 2007. augusztus 1. 09:04
Válasz erre
Helló Csabi!
Köszönöm a fáradozást!
Bercibá
Brúnó 104098 2007. augusztus 1. 08:42
Válasz erre
Sziasztok!
Feltöltöttem a Mancis képeket:) Sok nem lett jó sajna mert éjszaka volt:(
public.fotki.com/airfilter/others/
Brúnó
Csabi 104097 2007. augusztus 1. 07:44
Válasz erre
Halihó Ernő!

Tüzetesebben átnéztem a Heller pótot, és nagyon jónak minősítem. Opcióként az egyik oldal fele (osztott ponyvás) megépíthető felhajtott ponyvával. A rakoncák és az összekötő falécek kidolgozása klassz, az oldalfalak lehajthatóak.
Megérte...

Köszi,
Csabi
Csabi 104096 2007. augusztus 1. 07:35
Válasz erre
Szia Kusti!

Gyönyörű gépeket építettél! Most már jöhetnek a hosszabb (félpótos)diorámák!

Üdv,
Csabi
Csabi 104095 2007. augusztus 1. 07:33
Válasz erre
Szia Ati!

Csak ismételni tudom Brúnót! Nagyon tetszik a színösszeállítás,a váz kábelezése is élethű.
Gratulálok!

Csabi
Csabi 104094 2007. augusztus 1. 07:31
Válasz erre
Szia Berci bá!

Köszönöm a képeket! Valóban nem találtam tartályt és konzolt sem. Mindenféle apró vacak van, de ami kellene, az sosincs...
Múlkoriban Gabi küldött nekem egy Iveco tankot, mert az enyémet lemostam nitróval.

Üdv,
Csabi
Emerick 104093 2007. július 31. 22:18
Válasz erre
Köszi Neked is, Max!

Bár azért az előző szögletesebb dizájn nekem jobban bejött, mint ez a kis kerekített szem (fényszóró). De a kocsi szenzációsan szépnek tűnik! :) Nem?

E.
max 104092 2007. július 31. 22:08
Válasz erre
Emerick 104091 2007. július 31. 21:56
Válasz erre
Köszi Gabi!

Ez a Sprinter nagyon szép! A többit is majd figyelni fogom! :) (pl az Ategonál is csak a fülkét és az alvázat használnám fel. Ennek örülök, hogy a Revell előhozakodik vele.)
Addig meg tényleg marad a közeljövőben beszerzendő MAN TGA átszabása. (fülketetőt lekapom, fülke hátfala és a gallér fel se kerül, alvázat meghosszabbítom és egy speckó felépítmény kerül megépítésre a nulláról. :) Direkt nem mondom tovább, mert majd meglepi lesz. :D Ízelítőnek elég ennyi... ;)

Üdv:
Emerick.
Gabi 104090 2007. július 31. 21:42
Válasz erre
217
217

Szia Emerick!
MB Atego lesz a Revellnél, igaz tűzoltó változatban, de alapnak jó lehet. MAN TGL talán az Emeknek van, de lehet, hogy csak rövidfülkés TGA kabinja van, abból lehet átszabni. És létezik Sprinter is, tavaly ott volt Jabbekében Henrik Andersen mentőja, ami nagyrészt saját építés.
Gabi
Emerick 104089 2007. július 31. 21:37
Válasz erre
Sziasztok!

A kérdésemben benne lesz a válasz. Jól látom, hogy nem látom, miszerint MB Atego, MB Sprinter és MAN TGL 1/24-ben nem létezik? (Csak 1/87ben, vagy kisebben találtam pl Sprintert. Azt az igazi ám átalakítani... :)) Marad a saját építés tetőtől talpig, illetve orrtól farig (?). Ezen a téren nekem elsősorban a járművek frontoldalának a megépítésével lenne. Ugyanígy jártam a klasszikus kocka Kamazzal is. Az is csak 1/43-ig létezik. De ez utóbbi ezer százalék, hogy egyszer megépül. :)

Urak!
Nekem is tetszenek a kamcsik! Gratula és mély meghajlás a művek és mestereik előtt! :D

Üdv:
E.
Gabi 104088 2007. július 31. 21:19
Válasz erre
Szia Ati, Kusti!

Gratulálok mindkettőtöknek, nagyon szép Mergák lettek!
Gabi
max 104087 2007. július 31. 21:05
Válasz erre
kusti!
jól nézki a mercid, tetszik! bár én a króm felniket hanyagoltam volna! amúgy bejövős.
Brúnó 104086 2007. július 31. 20:59
Válasz erre
Szia Ati!

Szerintem baromi jó lett a Merga! A színeket nagyon eltaláltad, és jól eltaláltad az arányokat is, se túl sok, se túl kevés a betétszínből! Végre egy merész és egyedi festés:) Kicsit sajnálom, hogy a lakkozás elmaradt, de majd a következőnél. Jól tetted, hogy levetted azt az izét az ablak fölül.
Nagy gratu hozzá.

Brúnó
max 104085 2007. július 31. 20:42
Válasz erre
gordon24 104084 2007. július 31. 19:48
Válasz erre
Szia KUSTI És ATI!!

Ati nagyon szép lett gratula. Nekem a szine nem tetszik de ez már nem az én dolgom. Az elkészitése nagyon remek! Szóval tényleg grat!

Kusti!
Ez a dioráma ezzel a két géppel jobb! A Merga egyszerüen gyönyörű. Ja és a Scania is! Grat 1000xgrat!

üdv:
gordon24
Kusti 104083 2007. július 31. 19:03
Válasz erre
HPIM0944
HPIM0944
HPIM0945
HPIM0945
HPIM0946
HPIM0946
HPIM0947
HPIM0947
HPIM0948
HPIM0948
HPIM0949
HPIM0949

Üdv!

Dioráma, kicsit másképp! A ZEG-i verseny egyik résztvevője. :D

Kusti
Ati 104082 2007. július 31. 18:03
Válasz erre
DSC09776
DSC09776
DSC09777
DSC09777
DSC09778
DSC09778

Javítottam egy két dolgon, de most már békénhagyom.
A tetőablak igaziból is így felfelé nyílik.
Esetleg még, ha szerzek egy kicsit vékonyabb kábelt, akkor majd az még csere lehet.

Köszi Kusti, Ernő, Cement.

Ati
Erno-945 104081 2007. július 31. 16:00
Válasz erre
Szia Ati!
Nagyon szép a Mercedes.
945
Kusti 104080 2007. július 31. 15:27
Válasz erre
Szia Ati!

Jó lett a masina.

Pár dologba azért mégiscsak belekötnék ha nem baj!
1.A tetőablakot mivel támasztottad ki? Ha nyitva akarod hagyni akkor inkább kérj képeket a dologról hogy hogy van élőben nyitva.
2.A villany-levegő-fék-kábelek a fülke mögött túl vastagok és az elhelyezésük se az igazi. Csak 4 kell maximum plusz egy vékony ha olyan a félpótkocsi. A végeiket inkább rejtsd el valahová és csavard meg a kábeleket de ne állitsd fel őket a nagyvilágba. próbáld megcsinálni vmi finomabb drótból amit lehet hajlítani mindenfelé.
3.Az ablakok felett az a párkány az micsodi?

Remélem nem veszed bántásnak, nem annak szánom a dolot. Nem kötelező megfogadni se, csak szerintem így élethűbb lenne a vas.

Üdv!

Kusti
Cement 104079 2007. július 31. 15:25
Válasz erre
Ati!
SZép lett.
Egy kis kritika:
-A hátfalon szerintem sok lett a kábel.
Cement
Ati 104078 2007. július 31. 14:25
Válasz erre
DSC03946
DSC03946
DSC03947
DSC03947
DSC03948
DSC03948
DSC03959
DSC03959
DSC03932
DSC03932
DSC03916
DSC03916
DSC03957
DSC03957

Sziasztok!

Ma elkészült az Actros!

Ati
exec 104077 2007. július 31. 13:24
Válasz erre
Kusiti,

ha hülye Rába "fejlesztéseket" akarsz látni, akkor menjél ki a roma utazó vidámparkokhoz. Egy sufni tuning Rábának, aláfeküdtem, élmény volt. Dobra heggesztett kályha könyök, és kályhacső, ami a fülke teteje felett ért véget, mint felső kipuffogó... stb ;)
exec 104076 2007. július 31. 13:22
Válasz erre
Valahogy a revell 1:25-ösei jobban vonzanak, mint az Italerik. VOlt szerencsém a Revell 1:25-ös Volvo F12-eséhez, az nagyon fasza kis makett volt! Az alábbi DAF-ok is megvannak, hát gyengébbek. Mindegy, abból a hosszú alvázasból majd kihozok valamit, ha egyszer nekilátok. Egyébként nekem nem tetszik ez a spoiler...
max 104075 2007. július 31. 13:04
Válasz erre
DAFdakspoiler-vi
DAFdakspoiler-vi
DSCN1725
DSCN1725
DAF330001-vi
DAF330001-vi

helló exec!
valóban voltak ilyen tető spoilerek, de nem teljesen olyanok, mint amit az italeri rátett arra a DAF-ra! mutatok két, egy átépitést és az eredetit! szerintem elég látványos a különbség! a harmadik képen pedig a gyógyir! revell...

max
Krisi 104074 2007. július 31. 11:56
Válasz erre
Köszönöm a segítséget! Már csak a lámpa méretei kellenének...
Kusti 104073 2007. július 31. 11:42
Válasz erre
Exec!

A kitben tényleg egyben van a tetővel sajnos, ha én valaha is hozzájutok egyhez akkor én is biztos hogy levágom róla a fenébe. És ha még megvan itt kis falunkban az a RÁBA akkor csinálok pár képet és megmutatom hogy ennél hülyébb gyári spoilerekkel is jártak! :D De az a RÁBA Gabi képei közt az tényleg szép.

Kusti
Erno-945 104072 2007. július 31. 11:39
Válasz erre
Sziasztok!
Kezdek magamhoz térni az éjjeli,hajnali sokk után.Brúnó nyomatta mint az ördög!!!
A világ három csodája:automata váltó,nutella,X-akták.
Képek este.
945
exec 104071 2007. július 31. 11:34
Válasz erre
Kusti!

A DAF 3300-as kitekben bizony egybe van öntve az a spoiler a tetővel, és számomra elég hülyén nézett ki, ezért a RÁBÁMnál szétvágtam azt. Arra akartam utalni, hogy ezek szerint ilyen hülye spoilerrel is jártak RÁbák, csak fel kellene kicsit javítani.
Kusti 104070 2007. július 31. 11:26
Válasz erre
Szia Ati!

Köszönöm szépen!

Brúnó!

Az a MAN teljesen megvonta tőled az igazi vazatési élményt! :D De gondolom így is extázis volt! :P

Exec! A RÁBA spoilere az csak úgy tünik mintha egybe lenne öntve. Egyben le lehet venni a tetejéről. Már csináltam... Macera! :D

Kusti
Ati 104069 2007. július 31. 11:12
Válasz erre
Szia Brúnó!
Jó kis élményben volt részetek! :)

Szia Kusti!
A cuccot amit kértél feladtam!

Ati
Bebá 104068 2007. július 31. 08:57
Válasz erre
csabi009
csabi009
csabi 010
csabi 010
csabi 011
csabi 011
csabi 012
csabi 012
csabi 014
csabi 014
csabi 018
csabi 018
csabi 015
csabi 015
csabi 016
csabi 016

Helló Csabi!
Az ígéret szép szó, ha betartják úgy jó. Nos itt vannak az ígért képek
ma szép idő van.Két másmilyen kép csak mutatóba.
Brúnó 104067 2007. július 31. 08:51
Válasz erre
Sziasztok!

Tegnap délután hat előtt tíz percel felkérést kaptam, hogy vigyek le Vas megyébe egy MAN TGA gépest. Természetesen azonnal igent mondtam:) Az indulás kicsit későre sikeredett (lemerült aksi, tankolás, stb.), de este 9 körül már úton voltunk. Elől ment Ernő-945 a kombi Vovával, én meg mögötte a Mancival. Hajnali fél kettő körül megérkeztünk, ott elvontattuk a lerobban másik Mancit, és irány haza. Hazafelé én vezettem a Vovát is, kb. 450km vezettem az éjjel. Hajnali négykor dőltem az ágyba, most meg mehetek dolgozni a rendes melóhelyemre. Hatalmas élmény volt vezetni azt a nagy dögöt:) Kicsit tartottam a váltásoktól (mikor van alsó sor, felső sor, hanyadikban vagyok), de ez egy teljesen automataváltós bringa volt. Lehajtottam a könyöklöt, és csak nyomtam a gázt:) Baromi csendes volt a gép, a fülkében semmit nem lehetett hallani. Ráadásul ez egy XXL verzió volt, 460 lóvas. Nagggyyyooonnn volt! Képek lesznek, Ernő gépével csináltuk, gondolom ő még alszik most:)

Brúnó
exec 104066 2007. július 31. 07:42
Válasz erre
Gabi vazeee... az a RÁBA az egybe öntött fülke tetővel... mégis van jogosultjága a DAF3300-ak tetejének bizonyos verziókhoz? legalább ezt nem kell majd átépíteni. Bár lehet...
Draco 104065 2007. július 30. 22:11
Válasz erre
Tudom, csak nem voltam benne biztos. Uncsitesom jár a magnummal, meg néha napján édesapám is volánhoz kerül.
Gabi 104064 2007. július 30. 21:31
Válasz erre
IMG_0005_1
IMG_0005_1
IMG_0006_1
IMG_0006_1
IMG_0007_1
IMG_0007_1
IMG_0009_1
IMG_0009_1
IMG_0011_1
IMG_0011_1
IMG_0012_1
IMG_0012_1

Sziasztok!
Most találtam meg néhány képet az 1993-as szegedi kamionos találkozóról. Maradt még, ha érdekel valakit.
Gabi
Emerick 104063 2007. július 30. 20:12
Válasz erre
Várjuk, várjuk! :) Én spec egy Ford Edsel és egy (vagy két) Land Rover után/mellett majd egy MAN TGA-t nyeszetelek szét, illetve toldok meg szinte mindenütt, hogy valami igazi ritkaságot kreáljak belőle!!! :)
Ati 104062 2007. július 30. 20:00
Válasz erre
OK, most kaptam meg a másikat! Holnap küldöm!

Ati
Ati 104061 2007. július 30. 19:58
Válasz erre
DSC03895
DSC03895
DSC03903
DSC03903
DSC03911
DSC03911

A képek!
Ati 104060 2007. július 30. 19:54
Válasz erre
OK..., de a cím is kellene te...azt nem írtad...:)

Ati
Kusti 104059 2007. július 30. 19:48
Válasz erre
Szia Ati!

Mail ment! Kettő is! :D

Kusti
Ati 104058 2007. július 30. 19:45
Válasz erre
Szia Kusti!

Igen megvan amit kérsz, és nagyon szivesen elpostázom neked, az E-mailre küld el a pontos címed és holnap fel is adom, úgyis megyek a városba!

Ati
Kusti 104057 2007. július 30. 19:27
Válasz erre
Szia Csabi!

A dió nagyon pofás és jó ötleteket foglal magában, de az amerikai kamionok 99,99%-a alu fülkés, az meg nem rohad! :D

Kusti
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.