| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| Draco | Adatlap | 104183 | 2007. augusztus 3. 14:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||
|
Csabi köszi a képeket, az dinka az elsőképen uncsitesom :D. Előzmény: (104119) Csabi 2007. augusztus 2. 13:34 | |||||||||||||||||||||||||
| Kusti | Adatlap | 104182 | 2007. augusztus 3. 12:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||
| Csabi | Adatlap | 104181 | 2007. augusztus 3. 09:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||
|
Hahó Ernő barátom! Szép a gép, a vér- és verejtéknyomok már leszáradtak róla :)) Nekem is a matrica szúr szemet. Talán jobb lett volna átmenettel megcsinálni, nem éles kontúrral (két kattintás a Photoshop-ban), így jobban érvényesült volna az északi fény a fekete alapon. Ettől eltekintve nagyon klassz a gép! Üdv, Csabi | |||||||||||||||||||||||||
| Brúnó | Adatlap | 104180 | 2007. augusztus 3. 08:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||
|
Szia Ernő! Nahát, azért ennél jobb képeket is tudsz csinálni! Igyekezz haza délután, és még napfényben csinálni újakat:) Brúnó | |||||||||||||||||||||||||
| Csabi | Adatlap | 104179 | 2007. augusztus 3. 07:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||
|
Szia Gabi! Este kibontottama motyót, még rajta volt a gyári fólia. (1981-es kiadás) A felnik valóban vacakok, első gondolatom az volt, hogy a maradékosból majd ITALERI felnik és gumik... A HELLER-ből is kéttengelyes pótot szándékozok építeni, levágom az első tengely tartószerkezetét a vázról, marad a két hátsó. Üdv, Csabi | |||||||||||||||||||||||||
| Csabi | Adatlap | 104178 | 2007. augusztus 3. 07:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||
|
Szia Ati! 50 euró volt, de már megbántam. Mostanában jár le az ebay-en egy másik Volvo, az már eleve kéttengelyes és lapostetős. (ITALERI) Hát ez van, marad az átalakítás. Csabi | |||||||||||||||||||||||||
| Kusti | Adatlap | 104177 | 2007. augusztus 3. 00:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||
|
Ezt nézzék azok akik szoktak E-bay-en vásárolni!!!stores.ebay.fr/LE-TRUCK-STOP | |||||||||||||||||||||||||
| max | Adatlap | 104176 | 2007. augusztus 2. 21:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||
|
ernő-945! jól sikerül, tetszik az oldal matricákat leszámitva! 1 kérés, amik a háttérben lapulnak gépek! képeket róluk! lécci,lécci...:D max | |||||||||||||||||||||||||
| Ati | Adatlap | 104175 | 2007. augusztus 2. 21:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||
|
Szerintem igen! De érdemes megpróbálni...szerintem... Ati | |||||||||||||||||||||||||
| gordon24 | Adatlap | 104174 | 2007. augusztus 2. 21:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||
|
Sziasztok! Ernő gyönyörű ez!! Sok szenvedés meghozta gyömölcsét(miket tudok :DDD) De tényleg nagyon szép!! Gratula hozzá! Üdv: gordon24 | |||||||||||||||||||||||||
| Erno-945 | Adatlap | 104173 | 2007. augusztus 2. 21:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||
|
Mindenkinek köszi!!! 945 | |||||||||||||||||||||||||
| max | Adatlap | 104172 | 2007. augusztus 2. 21:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||
|
ati, nem becsúsztatható, mert a pedálok bele ütköznek a műszerfalba, én elsőre ennyit vettem észre. marad a maszkolás... biztos, hogy rendelkezésükre állnak azok a makettek, amik ott fönt vannak? találtam nem 1régebbi darabot! | |||||||||||||||||||||||||
| Ati | Adatlap | 104171 | 2007. augusztus 2. 21:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||
|
Van ott még más is ami érdekelhet!! Brúnó, szerintem te is talász ott valamit ami érdekelhet! Ati | |||||||||||||||||||||||||
| Ati | Adatlap | 104170 | 2007. augusztus 2. 21:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||
| Ati | Adatlap | 104169 | 2007. augusztus 2. 21:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||
|
Hú.. mire leírtam az előzőt, jöttek is a válaszok! Köszi Kusti, Gabi! Háátt...nem is tudom...egy kicsit tartok így tőle! És igaz igaz, maszkolni kéne... Hát ezen még agyalok... Azért köszi! Ati | |||||||||||||||||||||||||
| Ati | Adatlap | 104168 | 2007. augusztus 2. 21:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||
|
Hát ez az, én sem. Nem baj, valaki majd ír ha visszaolvassa az irományokat. Azért mégegyszer köszi a képeket! gpn, azért nagyon durvák a képek! nem semmi szekerek vannak... Ernő, azért egy pár Kent-et elszívtál közbe mi...főleg a pottyantás után... Jó lett ez nagyon! Mi a következő? Ati | |||||||||||||||||||||||||
| Kusti | Adatlap | 104167 | 2007. augusztus 2. 21:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||
|
Ati! Akkor szerintem marad a maszkolás! Azzal még mindíg jobb eredményt lehet elérni mint a különfújással! :( Kusti | |||||||||||||||||||||||||
| Gabi | Adatlap | 104166 | 2007. augusztus 2. 21:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||
|
Ati! Az Italeri 143-as Scania körbeépítős, nem beledugós. Vagy külön fested, vagy maszkolsz. Gabi | |||||||||||||||||||||||||
| Kusti | Adatlap | 104165 | 2007. augusztus 2. 21:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||
|
Ati! Én ahogy a képekből kiveszem akkor ha a homlokfal belső fele ( müszerfal alatt ) nem domborodik befelé a fülke felé akkor be lehet, mert a hátoldala a fülkének az ugyanolyan mint az ujjabb Scania kitteknek. Azzal nem lehet baj! Enegem csak a homlokfal domborúsága aggszt kicsit! Kusti | |||||||||||||||||||||||||
| Kusti | Adatlap | 104164 | 2007. augusztus 2. 21:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||
|
gpn! A 10 kerék csak három tengely! :D Az a hattengelyes Scania amit te tettél fel az már húú! Sok! 20 kerekes! Drága dolog a gumi! :D Ati! Én tudom h te arra gondolsz! Hol-Hol! :P 945! Jó lett a vas! GRAT! nekem nagyon bejön a ,,Sarki Fény" ! :D Szép lett! Kusti | |||||||||||||||||||||||||
| gpn | Adatlap | 104163 | 2007. augusztus 2. 21:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||
|
Bocs Ati, összekapcsoltam valahogy a scaniat, meg az 5 tengelyt. | |||||||||||||||||||||||||
| max | Adatlap | 104162 | 2007. augusztus 2. 21:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||
|
hááát ati! nem vagyok benne teljesen biztos, ezért inkább azt javalsom fordulj azokhoz akik már épitettek ilyen scaniát! atis, gabi, csabi őket tudom ajánlani! | |||||||||||||||||||||||||
| gpn | Adatlap | 104161 | 2007. augusztus 2. 21:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||
|
Szia Ernő! Szép lett a scania, nekem nagyon tettszik. Mondjuk az oldalmatrica talán egy picit nagyon elüt, és azért nem tettszik, de ezt leszámítva tényleg nagyon szép lett. Képeket úgylátom csak mutatóba tettem fel, lehet előbb kellett volna visszaolvasni! Bocs mindenkitől. | |||||||||||||||||||||||||
| Ati | Adatlap | 104160 | 2007. augusztus 2. 20:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||
| Ati | Adatlap | 104159 | 2007. augusztus 2. 20:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||
|
nem, nem Az egész fülke külső részét, a belső részre... pl: mint Kusti Iveco-nál! | |||||||||||||||||||||||||
| Atis | Adatlap | 104158 | 2007. augusztus 2. 20:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||
|
Én is csak gratulni tudok Ernő.. nekem bejön a gépsárkány. üdv. | |||||||||||||||||||||||||
| gpn | Adatlap | 104157 | 2007. augusztus 2. 20:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ati! Kusti! Az eurocab a highline fülke lenne, vagy a CR19-es vagy a CP19-es? :) Amúgy én selytem milyen 10 kerekes vas lehet, teszek fel egy pár képet. A végén egy 6tengelyes topline fülkés scania! | |||||||||||||||||||||||||
| max | Adatlap | 104156 | 2007. augusztus 2. 20:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||
|
jaaa, én azt hittem, hogy a hűtőrácsot kérdezed! | |||||||||||||||||||||||||
| Ati | Adatlap | 104155 | 2007. augusztus 2. 20:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||
|
Szia Ernő! Nem lett ez rossz Ernő!!! Szerintem nagyon is jó! Nekem bejön, az alváz nagyon jó! Nekem az oldal matrica nem tetszik, de más az ízlésünk! Összességében szerintem egy nagyon szép gépet alkottál! Gratula hozzá!!! Ati | |||||||||||||||||||||||||
| Ati | Adatlap | 104154 | 2007. augusztus 2. 20:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||
|
Nem ez nem pont az! De ha külön festem a külső részeket, akkor nem lesz olyan szép! Ati | |||||||||||||||||||||||||
| Ati | Adatlap | 104153 | 2007. augusztus 2. 20:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||
|
Szerintem lehet, ahogy nézem rá lehet csúsztatni az egész külső részt. De ha nem nagy kérés nézzétek meg ti is , több szem többet lát... | |||||||||||||||||||||||||
| Keri | Adatlap | 104152 | 2007. augusztus 2. 20:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||
|
Szia Ernő! Végre készen lettél vele! Nem sok részletet lehet kivenni a képeken... Keri | |||||||||||||||||||||||||
| Erno-945 | Adatlap | 104151 | 2007. augusztus 2. 20:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||
| max | Adatlap | 104150 | 2007. augusztus 2. 20:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||
|
amúgy szerintem jobb, ha külön fested(ha egyáltalán arra gondolok amire te)!forum.modelbrouwers.nl/phpBB2/viewtopic.php | |||||||||||||||||||||||||
| max | Adatlap | 104149 | 2007. augusztus 2. 20:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||
|
nekem még dobozban pihen ez a kitt! de ezeken a linkeken keresgélsz találsz ilyen scaniákat! forum.modelbrouwers.nl/phpBB2/viewforum.phpwww.wettringer-modellbauforum.de/forum/ | |||||||||||||||||||||||||
| Ati | Adatlap | 104148 | 2007. augusztus 2. 20:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||
| Ati | Adatlap | 104147 | 2007. augusztus 2. 20:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||
| Ati | Adatlap | 104146 | 2007. augusztus 2. 20:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||
|
Nagyon konkrét az útmutató! Most épp azt nézegetem, hogy a fülke külső részét lehet e egybe lefújni... szerintem... talán igen... Max, te hogy oldottad meg? Ati Brúnó, köszi az ötletet a Scania-ról! | |||||||||||||||||||||||||
| Kusti | Adatlap | 104145 | 2007. augusztus 2. 20:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||
| Ati | Adatlap | 104144 | 2007. augusztus 2. 20:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||
|
Szia Kusti! Ha eldöntöttem hogy a Scaniát építem meg, akkor elmondom honnan!!! Bocsi Ati | |||||||||||||||||||||||||
| Ati | Adatlap | 104143 | 2007. augusztus 2. 20:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||
|
Szia Max! Nagyon-nagyon szépen köszönöm a képeket! Nagyon frankó! Tényleg Látványos! Ha minden igaz egy transzportert teszek majd utána, és ott lehet hogy mindnek a földön kell lenni talán! Most nekiindulok és kinyomtatom! Köszike! Ati | |||||||||||||||||||||||||
| max | Adatlap | 104142 | 2007. augusztus 2. 20:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||
| max | Adatlap | 104141 | 2007. augusztus 2. 20:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||
|
ati, abogi az olyan tengely, amit nagyobb terhelésnél használnak, ha nincs szükség rá. egyszerüen föl lehet emelni! a képeken annak a scaniának a hátsó tengelye van ami benne van abban a kittben! kis ráforditással ilyenre tudod varázsolni, nagyon látványos! | |||||||||||||||||||||||||
| max | Adatlap | 104140 | 2007. augusztus 2. 20:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||
| Kusti | Adatlap | 104139 | 2007. augusztus 2. 20:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||
| max | Adatlap | 104138 | 2007. augusztus 2. 19:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||
| Ati | Adatlap | 104137 | 2007. augusztus 2. 19:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||
|
Szia Kusti! Ok most már értem mi az a bogis rész! köszi Igen, elírtam, 10 kerekes, hirtelen csak 6 ra gondoltam, bocsi! Az Eurocab-ot be tudom szerezni, legalább is tegnap még lehetett, itthonról! :) Ati | |||||||||||||||||||||||||
| Kusti | Adatlap | 104136 | 2007. augusztus 2. 19:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||
|
Szia Ati! A bogi azt takarja hogy az adott tengelyt fel lehet emelni amikor nem szükséges a földön lennie, igy a gumik nem kopnak stb... Az a Scania amit mondasz a 10 kerekes ha dupla-bogis vagy nyolc kerekes ha sima bogis, nem hat!:D Csak három tengelyes. Az eurocab is ritka darab! ha be lehet még szerezni! :( Kusti | |||||||||||||||||||||||||
| Gabi | Adatlap | 104135 | 2007. augusztus 2. 19:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||
|
Szia Csabi! Szép makett valóban, de a felnik és a gumik elég gyengék. Ezt mindenképpen javaslom, hogy cseréld Italerire. A Heller pót tényleg frankó, noha az összerakásnál néha megizzadsz a szokásos Heller minőség miatt. Annak is a gumik a leggyengébb pontjai, két darabból kell összeragasztani. Most is éppen azzal küzdök, javítgatom, mert egy régi Heller pót tangelyei kerülnek a Rába pót alá is. Gabi | |||||||||||||||||||||||||
| Ati | Adatlap | 104134 | 2007. augusztus 2. 19:21 | ![]() | |||||||||||||||||||||
|
Szia Csabi! Király makett! Mennyi zsetonért sikerült? Ati | |||||||||||||||||||||||||
| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |