/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
DjBogyi 104195 2007. augusztus 4. 15:09
Válasz erre
P1010045
P1010045
P1010046
P1010046

Kedves kamionos társak!

Ezúttal én kérnék némi segítséget. Nevezetesen az alábbi átfestés alatt (és kiegészítő építés) álló ZIL MMZ billencsemhez szeretnék VOLÁN csigát gyártani 1:43-ban, hogyan lehetséges ez? Koszolni, koptatni is fogom a jó öreg elvtársat, hiszen része lesz egy panelház építési diorámának ahol majd ő és egy Poclain gumikerekes kotró lesznek előtérben. Egyáltalán Volán járművekről bárminemű fotó jól jönne. Volt-e a csigán, a helységnéven és a jellegzetes fehér sávon kívűl vmi más jelölés? Előre is nagyon kösz
Kusti 104194 2007. augusztus 4. 15:09
Válasz erre
Szia Draco!

Elég az persze! Nem az volt a kérdés hogy elég e. Az a szerlvény még 64 tonna sincs mivel a Merga ajánlott terhetősége 26 tonna ( mármint a rakomány lehet 26 tonna ). Én azt nem értem hogy ha már egyszer nehézvontató akkor miért nem kövér a lúd! Én biztos az 54o lovas V8-assal kértem volna! :D

Kusti
Draco 104193 2007. augusztus 4. 14:11
Válasz erre
Szerintem elég oda az a 430-ló :D Ha megnézük akkor nem lehet azt a pótot annyira megpakoli, mert nem széthúzható mint az uncsimtesómég amit lentebb berakott Gabi. Meg amugyis asszem csak 64 tonna lehet összgördülőben a cucc. Remélem nem beszitek bele ugatásnak :D
Erno-945 104192 2007. augusztus 4. 11:10
Válasz erre
Szia Kusti!
Fogalmam sincs mitől függ,ki milyen teljesítményű teherautót választ.Hallottam olyat,hogy összekötik a gyár számítógépével és ugyan azon motornak a lóerőszámát megnövelik.Persze jó pénzért.
Egyébként nekem ez már sok,nem értem.
945
Kusti 104191 2007. augusztus 4. 09:44
Válasz erre
Ernő!

Elég durca a Merga! De ,,csak" 430 lovas? MIN 540HP ha már nehézvontató nem!?
Kusti 104190 2007. augusztus 4. 09:41
Válasz erre
Szia Gabi!

Megnéztem a másik félpótomon a felfüggesztését és hát mondjuk amit meg tudtam csinálni a semmiől mint eddig az már kész is! De ez az ívelt lengő ez... Nem tudtam hat egyformát csinálni pedig éjjel kb három órát töltöttem ezzel. Úgyhogy illúzióromboló, de így marad! Sok mindent tervezek még rá, majd az elveszi a szemek kereszttüzét a felfüggesztésekről! :D

Kusti
Kusti 104189 2007. augusztus 3. 23:53
Válasz erre
Szia Gabi!

Köszönöm hogy szóltál! Holnap javítom a lengőket! Egyébként a légrugók és a bak közti távot kimértem annak jónak kell lennie. Lehet hogy csak a kép csal egy kicsit.

Kusti
Gabi 104188 2007. augusztus 3. 19:38
Válasz erre
Szia Kusti!
Alakulgat a pót, de nekem lenne egy észrevételem, vagy javaslatom. Nem túl életszerű az a vízszintes valami a légrugó és a bak között. ez általában ívelt, egyrészt a magasság miatt, és sokkal erősebb mint egy egyenes hosszú valami. Ha pedig egyenes lenne, akkor ez nagyon vékony ahhoz a terheléshez, amit kap, és sokkal inkább ez viselné a terhet, mint a légrugó. A másik, hogy nagyon messze van a bak és a légrugó, nem szokott ilyen nagy lenni, bár kerék nélkül lehet, hogy csal a kép. Ha megnézed a billencs pótókat, szinte összeérnek a kerekek. Belinkelek a BPW honlapjáról katalógusokat, ott láthatod mire gondolok. Bár ezek teljesen új tipusok, de az elv régi.
www.bpw.de/produkte/nfz/data/pdf_federungen/60-63_luftfederung.pdf
www.bpw.de/produkte/nfz/data/pdf_federungen/65_luftfederung_airlight2.pdf

www.bpw.de/produkte/nfz/data/pdf_federungen/66_luftfederung_sl.pdf
www.bpw.de/produkte/nfz/data/pdf_federungen/71_c-traeger_und_3-d-lenker.pdf

Gabi
Erno-945 104187 2007. augusztus 3. 19:02
Válasz erre
Mercedes 1
Mercedes 1
Mercedes 2
Mercedes 2
Mercedes 3
Mercedes 3
Mercedes 4
Mercedes 4
Mercedes 5
Mercedes 5
Mercedes 6
Mercedes 6
Mercedes 7
Mercedes 7
Mercedes 8
Mercedes 8
Mercedes 9
Mercedes 9
Mercedes 10
Mercedes 10
Mercedes 11
Mercedes 11
Mercedes 12
Mercedes 12
Mercedes 13
Mercedes 13
Mercedes 14
Mercedes 14
Mercedes 15
Mercedes 15
Mercedes 16
Mercedes 16
Mercedes 18
Mercedes 18
Mercedes 17
Mercedes 17
Mercedes 19
Mercedes 19
Mercedes 20
Mercedes 20
Mercedes 21
Mercedes 21
Mercedes 22
Mercedes 22
Mercedes 23
Mercedes 23
Mercedes 24
Mercedes 24
Mercedes 25
Mercedes 25
Mercedes 27
Mercedes 27
Mercedes 26
Mercedes 26

Sziasztok!
Ma fotóztam.
945
gordon24 104186 2007. augusztus 3. 18:51
Válasz erre
Szia!!

Nagyon komoly!! Fasza lesz!

üdv
Csabi 104185 2007. augusztus 3. 17:30
Válasz erre
Szia max!

Bocsánat, átsiklottam a dolgok felett. Ez a korral jár, főleg az enyémben...
Szóval azért nem lesz bogis, mert a pót, ami elé szánom (és már készen van) 3 tengelyes.
Egyébként tényleg 50 euró volt.

Csabi
max 104184 2007. augusztus 3. 15:18
Válasz erre
csabi! olvass vissza egy kicsit, mondjuk a 7537-es hsz.-ig!
Draco 104183 2007. augusztus 3. 14:59
Válasz erre
Csabi köszi a képeket, az dinka az elsőképen uncsitesom :D.
Kusti 104182 2007. augusztus 3. 12:03
Válasz erre
HPIM0971
HPIM0971
HPIM0973
HPIM0973
HPIM0974
HPIM0974

Üdv!

Haladtam kicsit a billencs alvázával.

Kusti
Csabi 104181 2007. augusztus 3. 09:02
Válasz erre
Hahó Ernő barátom!

Szép a gép, a vér- és verejtéknyomok már leszáradtak róla :))
Nekem is a matrica szúr szemet. Talán jobb lett volna átmenettel megcsinálni, nem éles kontúrral (két kattintás a Photoshop-ban), így jobban érvényesült volna az északi fény a fekete alapon.
Ettől eltekintve nagyon klassz a gép!

Üdv,
Csabi
Brúnó 104180 2007. augusztus 3. 08:30
Válasz erre
Szia Ernő!

Nahát, azért ennél jobb képeket is tudsz csinálni! Igyekezz haza délután, és még napfényben csinálni újakat:)

Brúnó
Csabi 104179 2007. augusztus 3. 07:44
Válasz erre
Szia Gabi!

Este kibontottama motyót, még rajta volt a gyári fólia. (1981-es kiadás)
A felnik valóban vacakok, első gondolatom az volt, hogy a maradékosból majd ITALERI felnik és gumik...
A HELLER-ből is kéttengelyes pótot szándékozok építeni, levágom az első tengely tartószerkezetét a vázról, marad a két hátsó.

Üdv,
Csabi
Csabi 104178 2007. augusztus 3. 07:41
Válasz erre
Szia Ati!

50 euró volt, de már megbántam. Mostanában jár le az ebay-en egy másik Volvo, az már eleve kéttengelyes és lapostetős. (ITALERI)
Hát ez van, marad az átalakítás.

Csabi
Kusti 104177 2007. augusztus 3. 00:06
Válasz erre
Ezt nézzék azok akik szoktak E-bay-en vásárolni!!!stores.ebay.fr/LE-TRUCK-STOP
max 104176 2007. augusztus 2. 21:51
Válasz erre
ernő-945!
jól sikerül, tetszik az oldal matricákat leszámitva! 1 kérés, amik a háttérben lapulnak gépek! képeket róluk! lécci,lécci...:D

max
Ati 104175 2007. augusztus 2. 21:47
Válasz erre
Szerintem igen!
De érdemes megpróbálni...szerintem...

Ati
gordon24 104174 2007. augusztus 2. 21:47
Válasz erre
Sziasztok!

Ernő gyönyörű ez!! Sok szenvedés meghozta gyömölcsét(miket tudok :DDD)
De tényleg nagyon szép!! Gratula hozzá!

Üdv:
gordon24
Erno-945 104173 2007. augusztus 2. 21:46
Válasz erre
Mindenkinek köszi!!!
945
max 104172 2007. augusztus 2. 21:44
Válasz erre
ati, nem becsúsztatható, mert a pedálok bele ütköznek a műszerfalba, én elsőre ennyit vettem észre. marad a maszkolás...
biztos, hogy rendelkezésükre állnak azok a makettek, amik ott fönt vannak? találtam nem 1régebbi darabot!
Ati 104171 2007. augusztus 2. 21:34
Válasz erre
Van ott még más is ami érdekelhet!!
Brúnó, szerintem te is talász ott valamit ami érdekelhet!

Ati
Ati 104170 2007. augusztus 2. 21:24
Válasz erre
Ati 104169 2007. augusztus 2. 21:17
Válasz erre
Hú.. mire leírtam az előzőt, jöttek is a válaszok!

Köszi Kusti, Gabi!

Háátt...nem is tudom...egy kicsit tartok így tőle!
És igaz igaz, maszkolni kéne...
Hát ezen még agyalok...

Azért köszi!
Ati
Ati 104168 2007. augusztus 2. 21:13
Válasz erre
Hát ez az, én sem. Nem baj, valaki majd ír ha visszaolvassa az irományokat.
Azért mégegyszer köszi a képeket!

gpn, azért nagyon durvák a képek! nem semmi szekerek vannak...

Ernő, azért egy pár Kent-et elszívtál közbe mi...főleg a pottyantás után...
Jó lett ez nagyon! Mi a következő?

Ati
Kusti 104167 2007. augusztus 2. 21:12
Válasz erre
Ati!

Akkor szerintem marad a maszkolás! Azzal még mindíg jobb eredményt lehet elérni mint a különfújással! :(

Kusti
Gabi 104166 2007. augusztus 2. 21:11
Válasz erre
Ati!
Az Italeri 143-as Scania körbeépítős, nem beledugós. Vagy külön fested, vagy maszkolsz.
Gabi
Kusti 104165 2007. augusztus 2. 21:10
Válasz erre
Ati!

Én ahogy a képekből kiveszem akkor ha a homlokfal belső fele ( müszerfal alatt ) nem domborodik befelé a fülke felé akkor be lehet, mert a hátoldala a fülkének az ugyanolyan mint az ujjabb Scania kitteknek. Azzal nem lehet baj! Enegem csak a homlokfal domborúsága aggszt kicsit!

Kusti
Kusti 104164 2007. augusztus 2. 21:06
Válasz erre
gpn!

A 10 kerék csak három tengely! :D Az a hattengelyes Scania amit te tettél fel az már húú! Sok! 20 kerekes! Drága dolog a gumi! :D

Ati!

Én tudom h te arra gondolsz! Hol-Hol! :P

945!

Jó lett a vas! GRAT! nekem nagyon bejön a ,,Sarki Fény" ! :D Szép lett!

Kusti
gpn 104163 2007. augusztus 2. 21:04
Válasz erre
Bocs Ati, összekapcsoltam valahogy a scaniat, meg az 5 tengelyt.
max 104162 2007. augusztus 2. 21:03
Válasz erre
hááát ati! nem vagyok benne teljesen biztos, ezért inkább azt javalsom fordulj azokhoz akik már épitettek ilyen scaniát! atis, gabi, csabi őket tudom ajánlani!
gpn 104161 2007. augusztus 2. 21:02
Válasz erre
Szia Ernő!
Szép lett a scania, nekem nagyon tettszik. Mondjuk az oldalmatrica talán egy picit nagyon elüt, és azért nem tettszik, de ezt leszámítva tényleg nagyon szép lett.

Képeket úgylátom csak mutatóba tettem fel, lehet előbb kellett volna visszaolvasni! Bocs mindenkitől.
Ati 104160 2007. augusztus 2. 20:55
Válasz erre
merci
merci

Én erre a mercire gondolok!

Ati
Ati 104159 2007. augusztus 2. 20:53
Válasz erre
tn_800x600_26789_79034_HPIM0966.jpeg
tn_800x600_26789_79034_HPIM0966.jpeg

nem, nem

Az egész fülke külső részét, a belső részre...

pl: mint Kusti Iveco-nál!
Atis 104158 2007. augusztus 2. 20:49
Válasz erre
Én is csak gratulni tudok Ernő.. nekem bejön a gépsárkány.

üdv.
gpn 104157 2007. augusztus 2. 20:49
Válasz erre
Scania-R-580-Karner-Badzong-300607-05
Scania-R-580-Karner-Badzong-300607-05
KW-27-gross
KW-27-gross
Scania-124-G-470-vdVlist-Reck-130804-2
Scania-124-G-470-vdVlist-Reck-130804-2
holtrop3-4
holtrop3-4
Scania-124-G-vdVlist-vUrk-220504-4
Scania-124-G-vdVlist-vUrk-220504-4
Scania-164-G-580-SLZM-6a-vdVlist-(vUrk)-1
Scania-164-G-580-SLZM-6a-vdVlist-(vUrk)-1
Scania-164-G-580-SLZM-6a-vdVlist-(vUrk)-3
Scania-164-G-580-SLZM-6a-vdVlist-(vUrk)-3
Scania-164-G-580-SLZM-6a-vdVlist-(vUrk)-4
Scania-164-G-580-SLZM-6a-vdVlist-(vUrk)-4
Scania-164-G-580-SLZM-6a-vdVlist-(vUrk)-6
Scania-164-G-580-SLZM-6a-vdVlist-(vUrk)-6
Scania-164-G-580-vdVlist-184-Bursch-250407-07
Scania-164-G-580-vdVlist-184-Bursch-250407-07

Sziasztok! Ati! Kusti! Az eurocab a highline fülke lenne, vagy a CR19-es vagy a CP19-es? :) Amúgy én selytem milyen 10 kerekes vas lehet, teszek fel egy pár képet. A végén egy 6tengelyes topline fülkés scania!
max 104156 2007. augusztus 2. 20:47
Válasz erre
jaaa, én azt hittem, hogy a hűtőrácsot kérdezed!
Ati 104155 2007. augusztus 2. 20:47
Válasz erre
Szia Ernő!

Nem lett ez rossz Ernő!!! Szerintem nagyon is jó! Nekem bejön, az alváz nagyon jó! Nekem az oldal matrica nem tetszik, de más az ízlésünk! Összességében szerintem egy nagyon szép gépet alkottál! Gratula hozzá!!!

Ati
Ati 104154 2007. augusztus 2. 20:43
Válasz erre
Nem ez nem pont az!

De ha külön festem a külső részeket, akkor nem lesz olyan szép!

Ati
Ati 104153 2007. augusztus 2. 20:40
Válasz erre
tn_800x600_26771_77117_DSC008991.jpeg
tn_800x600_26771_77117_DSC008991.jpeg
tn_800x600_26771_77146_DSC009001.jpeg
tn_800x600_26771_77146_DSC009001.jpeg

Szerintem lehet, ahogy nézem rá lehet csúsztatni az egész külső részt.
De ha nem nagy kérés nézzétek meg ti is , több szem többet lát...
Keri 104152 2007. augusztus 2. 20:36
Válasz erre
Szia Ernő!
Végre készen lettél vele!
Nem sok részletet lehet kivenni a képeken...

Keri
Erno-945 104151 2007. augusztus 2. 20:34
Válasz erre
ap1
ap1
ap2
ap2
ap3
ap3
ap4
ap4
ap5
ap5
ap6
ap6
ap7
ap7

Sziasztok!
Pár kép a rémálomról,este van,bár nem biztos,hogy szeretnék más képet feltenni.
945
max 104150 2007. augusztus 2. 20:33
Válasz erre
amúgy szerintem jobb, ha külön fested(ha egyáltalán arra gondolok amire te)!forum.modelbrouwers.nl/phpBB2/viewtopic.php
max 104149 2007. augusztus 2. 20:31
Válasz erre
nekem még dobozban pihen ez a kitt! de ezeken a linkeken keresgélsz találsz ilyen scaniákat! forum.modelbrouwers.nl/phpBB2/viewforum.phpwww.wettringer-modellbauforum.de/forum/
Ati 104148 2007. augusztus 2. 20:30
Válasz erre
Ati 104147 2007. augusztus 2. 20:28
Válasz erre
Ati 104146 2007. augusztus 2. 20:28
Válasz erre
Nagyon konkrét az útmutató! Most épp azt nézegetem, hogy a fülke külső részét lehet e egybe lefújni... szerintem... talán igen...
Max, te hogy oldottad meg?

Ati

Brúnó, köszi az ötletet a Scania-ról!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.