<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
gpn | Adatlap | 104230 | 2007. augusztus 8. 14:33 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 104229 | 2007. augusztus 8. 13:36 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Nagyon Pang a Fórum gyerekek! Én eldöntöttem hogy mi a következő. Ez a szépség. Elvileg holnap érkezik! És azt szeretném kérdezni, hogy vannak e valakinek képei erről? Főleg az alváz részről, a kábelezés miatt, de minden féle dolog érdekel ezzel kapcsolatban. Előre is köszi mindenkinek! Ati | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
DjBogyi | Adatlap | 104228 | 2007. augusztus 7. 13:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Lám lám itt az én kis MMZ-m. Csak ezen már fennt vannak azok a hiányzó elemek is, amiket nekem még fel kell tenni. Na már most az enyém az a jó régi szoci fém Zil volt kiindulásból. Ez már 1000%-ig nem az:-))) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sibito | Adatlap | 104227 | 2007. augusztus 7. 10:32 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
helló bubu! szép! miez kiez mekkora hol mennyi? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
litlebubu | Adatlap | 104226 | 2007. augusztus 7. 10:31 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
litlebubu | Adatlap | 104225 | 2007. augusztus 7. 09:13 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem a billencs hátfalára a rendszám volt fehérrel ráfújva. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 104224 | 2007. augusztus 6. 15:21 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Egy kicsivel...:D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 104223 | 2007. augusztus 6. 15:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Kicsit korábban azt írtam, hogy megbántam a Volvo vásárlást. Hát ezt most visszavonom.Ennél olcsóbb lesz az átalakítás. cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll Üdv, Csabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 104222 | 2007. augusztus 6. 14:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gabi! Nagyon baba az Ede! Gratulálok hozzá! Tényleg egy kis minimális koszolással tökéletes vas lesz! Egy újabb díj várományosa Jabbeke-ben! :-))) Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
max | Adatlap | 104221 | 2007. augusztus 6. 11:12 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
helló gabi! továbbra is nagyon tetszik! talán annyi, hogy a pót rakfelülete kicsit magasnak tünik! de lehet, hogy csak a képek csalnak! üdv,max | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 104220 | 2007. augusztus 6. 07:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia DjBogyi! Mekkora a matrica mérete? Kinyomtatom és bedugom egy borítékba... Csabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 104219 | 2007. augusztus 5. 23:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gabi! Gratula a munkádhoz! nagyon ott van!!! Szép és precíz! Nagyon vágod a témát! Én még mindig nem döntöttem a következő mi is legyen, ha van időm agyalok rajta. Egy olyan vasat szeretnék készíteni ami egy átalakított pótkocsin 2 autót szállít, csak még nem döntöttem el hogy pontosan mik legyenek ezek, vagy régebbi vas, régebbi autókkal, avagy új-újjal, és egy szép diorámát csinálok hozzá! Ennyi Ati Ati | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
DjBogyi | Adatlap | 104218 | 2007. augusztus 5. 21:47 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
www.automoto.ee/galerii/view_album.php ...hamár az oroszoknál tartunk...érdekes albumok | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
DjBogyi | Adatlap | 104217 | 2007. augusztus 5. 21:00 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tavolsag.freeweb.hu/teherautok/raba/raba.html Ha már Rába, akkor van ezen az oldalon ez is. (Aki esetleg még nem ismerné) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
DjBogyi | Adatlap | 104216 | 2007. augusztus 5. 20:58 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
tavolsag.freeweb.hu/teherautok/zil/zil.html Akkor íme, ezen az oldalon pedig egy lestrapáltabb, kékes-szürkés-mindenféle színben:-) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sibito | Adatlap | 104215 | 2007. augusztus 5. 20:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
bogarat tettél a fülembe, vagy mi :D itt 1 kék: members.chello.hu/bukkair/auto/zilbill.jpg és egy nem tudom megmondani hogy sötétkék vagy szürke :) members.chello.hu/bukkair/auto/z130w.jpg | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
DjBogyi | Adatlap | 104214 | 2007. augusztus 5. 20:50 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hűűű de klassz. A szerelvény és a témaválasztás is. Most aztán nagyon retrósra vettük. Rába, Zil, mint gyermekkoromban. Akkor minek is megyek én holnap dolgozni:-))) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 104213 | 2007. augusztus 5. 20:49 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia sibito! Köszi szépen, egy minimális koszolást, koptatást kap, ahogyan már kapott is, de még megy rá. Nem lestrapált gép lesz, csak egy kicsit használt. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sibito | Adatlap | 104212 | 2007. augusztus 5. 20:48 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gabi! Nem semmi! Nagyon szépen alakul! Gratulálok! Csak kiváncsiskodásképpen: a végeredmény kap majd némi patinát/port/koszt? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
DjBogyi | Adatlap | 104211 | 2007. augusztus 5. 20:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Sibito! Nos az MMZ-k puttonya szintén kék volt. Bár ha én is jobban visszaemlékszem gyermekkoromra elvileg volt némi árnyalatkülömbség a teknő és a fülke között. Ez a gép ragadott meg leginkább meg persze a búbos Skodák. A kék-szürke összeállízás jellemzően az IFA w50 típusoknál volt látványos. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 104210 | 2007. augusztus 5. 20:43 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Na akkor egy kis Rába frissítés, vagyis inkább pótkocsi. A váz összeállt, kapott lét sor pirosat, meg némi fékvezetéket. A plató alja 2 mm-es sztirolból készült, az oldla régi felépítményből lett összevégva a megfelelő méretre. Természetesen még tőmítés, csiszolás festés előtt. Csináltam képet a teljes szerelvényről is. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
sibito | Adatlap | 104209 | 2007. augusztus 5. 20:29 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello Bogyi! Imádom ezt a gépet! Lehet hogy hülyeséget fogok kérdezni - régen volt már, porbafingó kisgyerek voltam amikor ilyenek szaladgáltak az utakon - a puttony nem szürke volt? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 104208 | 2007. augusztus 5. 20:25 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
DjBogyi | Adatlap | 104207 | 2007. augusztus 5. 19:39 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
DjBogyi | Adatlap | 104206 | 2007. augusztus 5. 19:23 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Csabi, A körzős trükk nem jött be. De arra gondoltam, a pecsétgyártók elvileg mindent meg tudnak gumiból csinálni. Csináltatok Voláncsigát pecsétgumira, felkenem fehér festékfilcel és rányomtatom a fülkére. Fotókat nézegetve számozásuk is volt a gépeknek, az enyém a fotó alapján a 15-öst kapta. Ezt un. betűsablonból készítettem. Abból, amelyiket tollal át kell írni és a betű a felületen marad. A következő a koszolás elött, hogy megkapargattam a fellépőket szikével. Mivel ez fémmakett, eleve úgy néz ki mint valóságban. Hiányzik még visszapillantó, index oldalról, hátsó lámpatestek (olyan lesz, mint ami a Lady-ken is volt, meg minden mezőgazdasági gépen mert azt lehetett kapni csak.) Illetve rendszámok és sárfogó gumik. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 104205 | 2007. augusztus 5. 19:08 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kusti! A 26 nem azt jelenti, hogy 26 tonna lehet a rakomány, hanem összesen 26 tonna lehet a vontató terhelhetősége. Ez kicsit csalóka, mert ez nem a megengedett össztömeget jelenti vontatáskor, hanem csak a vontató tengelyein mért terhelhetőséget. Az össztömeg leginkább a pótkocsitól és az engedélyektől függ, mert ha egy 8 tengelyes trélert akasztanak mögé, akkor akár 110 tonna is lehet az össztömeg, ami kb 90 tonna rakományt jelent. Más kérdés, hogy ehhez már valóban kevés lenne a 430 ló. Egy kamionos haverom mesélte, hogy németországban nem biztos, hogy olyan teljesítményű a kamion, mint ami rá van írva. Ott ugyanis teljesítmény utén van az adó, nem köbcentire, és azt csinálják, hogy megvesznek egy 420-440-es vontatót, és mivel elektronikus a vezérlés, csak egy kis programotás, és mindjárt 500 vagy több ló van benne. Náluk az élettartam nem számít annyit 2-3 éves gépeket már cserélik. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 104204 | 2007. augusztus 5. 19:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Ernő! A matrica kontúrjain kívűl szerintem sincs ezzel semmi baj, nekem tetszik, pláne, hogy bogis. Jó az alapötlet, de magamon tudom, hogy nagyon nehéz az ilyen telibe-matricát eltalálni. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Marci | Adatlap | 104203 | 2007. augusztus 5. 18:45 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Helló Ernő! Nekem nagyon bejön a vas! Frankó lett!!! Marci | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 104202 | 2007. augusztus 5. 15:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Ernő! Nem let ez olyan rossz mint hiszed! A befektetett munka azért nagyon is látszik a vason! Nekem tettszik. A matricázás is jó, bár kicsit jobb lenne ha nem lenne ilyen éles peremvonal a matricák és a kasztni között. Ha lehet egy javaslatom ennek az orvoslására akkor: A matricák széleit fessd körbe valami világos színnel pl: fehérrel és akkor máris jobban fognak kinézni a matricák! Szerintem. De igy is szép! Üdv! Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Erno-945 | Adatlap | 104201 | 2007. augusztus 5. 15:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 104200 | 2007. augusztus 5. 10:07 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia DjBogyi! A körzővel óvatosan! A csigavonal jellemzője, hogy minden pontja különböző távolságra van a középponttól! Tehát állandóan csökkenteni kell a rádiuszt, ami szabad kézzel nagyon nehéz. A Rába kép nagyon jó! Üdv, Csabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
DjBogyi | Adatlap | 104199 | 2007. augusztus 4. 22:16 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
mek.oszk.hu/01900/01906/html/index1477.html Rábásoknak:-) Köszönöm szépen a csigát, még kiokoskodom, hogyan varázsolom fel. Matricalap még a környéken sincs. Lehet az ábra alapján körzőheggyel festem fel. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 104198 | 2007. augusztus 4. 16:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia DjBogyi! A csiga. Lekicsinyít 1/43-ra, kinyomtat matricalapra, lakkoz, leáztat, felragaszt. Egyenlőre ennyi, még kutakodok. Üdv, Csabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
DjBogyi | Adatlap | 104195 | 2007. augusztus 4. 15:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves kamionos társak! Ezúttal én kérnék némi segítséget. Nevezetesen az alábbi átfestés alatt (és kiegészítő építés) álló ZIL MMZ billencsemhez szeretnék VOLÁN csigát gyártani 1:43-ban, hogyan lehetséges ez? Koszolni, koptatni is fogom a jó öreg elvtársat, hiszen része lesz egy panelház építési diorámának ahol majd ő és egy Poclain gumikerekes kotró lesznek előtérben. Egyáltalán Volán járművekről bárminemű fotó jól jönne. Volt-e a csigán, a helységnéven és a jellegzetes fehér sávon kívűl vmi más jelölés? Előre is nagyon kösz | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 104194 | 2007. augusztus 4. 15:09 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Draco! Elég az persze! Nem az volt a kérdés hogy elég e. Az a szerlvény még 64 tonna sincs mivel a Merga ajánlott terhetősége 26 tonna ( mármint a rakomány lehet 26 tonna ). Én azt nem értem hogy ha már egyszer nehézvontató akkor miért nem kövér a lúd! Én biztos az 54o lovas V8-assal kértem volna! :D Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Draco | Adatlap | 104193 | 2007. augusztus 4. 14:11 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szerintem elég oda az a 430-ló :D Ha megnézük akkor nem lehet azt a pótot annyira megpakoli, mert nem széthúzható mint az uncsimtesómég amit lentebb berakott Gabi. Meg amugyis asszem csak 64 tonna lehet összgördülőben a cucc. Remélem nem beszitek bele ugatásnak :D | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Erno-945 | Adatlap | 104192 | 2007. augusztus 4. 11:10 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kusti! Fogalmam sincs mitől függ,ki milyen teljesítményű teherautót választ.Hallottam olyat,hogy összekötik a gyár számítógépével és ugyan azon motornak a lóerőszámát megnövelik.Persze jó pénzért. Egyébként nekem ez már sok,nem értem. 945 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 104191 | 2007. augusztus 4. 09:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ernő! Elég durca a Merga! De ,,csak" 430 lovas? MIN 540HP ha már nehézvontató nem!? | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 104190 | 2007. augusztus 4. 09:41 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gabi! Megnéztem a másik félpótomon a felfüggesztését és hát mondjuk amit meg tudtam csinálni a semmiől mint eddig az már kész is! De ez az ívelt lengő ez... Nem tudtam hat egyformát csinálni pedig éjjel kb három órát töltöttem ezzel. Úgyhogy illúzióromboló, de így marad! Sok mindent tervezek még rá, majd az elveszi a szemek kereszttüzét a felfüggesztésekről! :D Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 104189 | 2007. augusztus 3. 23:53 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gabi! Köszönöm hogy szóltál! Holnap javítom a lengőket! Egyébként a légrugók és a bak közti távot kimértem annak jónak kell lennie. Lehet hogy csak a kép csal egy kicsit. Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 104188 | 2007. augusztus 3. 19:38 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kusti! Alakulgat a pót, de nekem lenne egy észrevételem, vagy javaslatom. Nem túl életszerű az a vízszintes valami a légrugó és a bak között. ez általában ívelt, egyrészt a magasság miatt, és sokkal erősebb mint egy egyenes hosszú valami. Ha pedig egyenes lenne, akkor ez nagyon vékony ahhoz a terheléshez, amit kap, és sokkal inkább ez viselné a terhet, mint a légrugó. A másik, hogy nagyon messze van a bak és a légrugó, nem szokott ilyen nagy lenni, bár kerék nélkül lehet, hogy csal a kép. Ha megnézed a billencs pótókat, szinte összeérnek a kerekek. Belinkelek a BPW honlapjáról katalógusokat, ott láthatod mire gondolok. Bár ezek teljesen új tipusok, de az elv régi. www.bpw.de/produkte/nfz/data/pdf_federungen/60-63_luftfederung.pdf www.bpw.de/produkte/nfz/data/pdf_federungen/65_luftfederung_airlight2.pdf www.bpw.de/produkte/nfz/data/pdf_federungen/66_luftfederung_sl.pdf www.bpw.de/produkte/nfz/data/pdf_federungen/71_c-traeger_und_3-d-lenker.pdf Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Erno-945 | Adatlap | 104187 | 2007. augusztus 3. 19:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ma fotóztam. 945 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
gordon24 | Adatlap | 104186 | 2007. augusztus 3. 18:51 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 104185 | 2007. augusztus 3. 17:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia max! Bocsánat, átsiklottam a dolgok felett. Ez a korral jár, főleg az enyémben... Szóval azért nem lesz bogis, mert a pót, ami elé szánom (és már készen van) 3 tengelyes. Egyébként tényleg 50 euró volt. Csabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
max | Adatlap | 104184 | 2007. augusztus 3. 15:18 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
csabi! olvass vissza egy kicsit, mondjuk a 7537-es hsz.-ig! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Draco | Adatlap | 104183 | 2007. augusztus 3. 14:59 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csabi köszi a képeket, az dinka az elsőképen uncsitesom :D. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 104182 | 2007. augusztus 3. 12:03 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 104181 | 2007. augusztus 3. 09:02 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hahó Ernő barátom! Szép a gép, a vér- és verejtéknyomok már leszáradtak róla :)) Nekem is a matrica szúr szemet. Talán jobb lett volna átmenettel megcsinálni, nem éles kontúrral (két kattintás a Photoshop-ban), így jobban érvényesült volna az északi fény a fekete alapon. Ettől eltekintve nagyon klassz a gép! Üdv, Csabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 104180 | 2007. augusztus 3. 08:30 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Ernő! Nahát, azért ennél jobb képeket is tudsz csinálni! Igyekezz haza délután, és még napfényben csinálni újakat:) Brúnó | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 104179 | 2007. augusztus 3. 07:44 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gabi! Este kibontottama motyót, még rajta volt a gyári fólia. (1981-es kiadás) A felnik valóban vacakok, első gondolatom az volt, hogy a maradékosból majd ITALERI felnik és gumik... A HELLER-ből is kéttengelyes pótot szándékozok építeni, levágom az első tengely tartószerkezetét a vázról, marad a két hátsó. Üdv, Csabi |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Nekem P340esről van egy pár képem, hasonló lehhet a kábelezése, csak ugye az kisebb. Gyári verzió fog készülni, vagy lesz benne átépítés?