/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Kusti 104249 2007. augusztus 8. 20:12
Válasz erre
Szia Gabi!

Nagyon szépen alakul a RÁBA! Ha meglesznek a matricái akkor vinni fog mindent mint a piros hetes! :D
Én is nekiugrottam a TurboStar-nak. Már nem tudtam tovább nézegetni a dobozában! :D

Üdv!

Kusti
Kusti 104248 2007. augusztus 8. 20:10
Válasz erre
Gabesz!

Az AMT gyakrabban frissíti a palettáját de ők nem gyártanak ójrópai kamionokat! Sajnos! :( Marad a Revell és az Italeri.

Kusti
Gabi 104247 2007. augusztus 8. 20:10
Válasz erre
Szia!
Nem azt írtam, hogy nem nyerő az Italeri, főleg hogy Európai kamionokat szinte csak ő gyárt (mielőtt megkérded a Revell Italeri makett átdobozolva más matricával). Csak annyi, hogy vannak dolgok amelyek nem a valóságot tükrözik, de becsületükre legyen mondva, hogy a külső, látszó részeken általában nem spórólnak, az megfelelő szokott lenni.
Gabi
Gabesz 104246 2007. augusztus 8. 19:53
Válasz erre
Hát ez remek :D Ez az első Italerim nem tudtam, h ez így megy :( Kamion téren akkor melyik márka (gyártó) a nyerő??
Gabesz
Gabi 104245 2007. augusztus 8. 19:48
Válasz erre
IMG_0024_1
IMG_0024_1
IMG_0028_1
IMG_0028_1

Szia max!
Kicsit megijedtem, hogy valamit nem jól mértem, főleg, hogy thomas barátom is ezt kérdezte a Wettringeren. Ezért gyorsan összedobtam a felépítményt, de szerencsére jól sikerült, együtt fut a kettő. Köszi, hogy jelezted, mert gáz lett volna, ha festés után jön ki, ha nem stimmel.
Gabi
George 104244 2007. augusztus 8. 19:44
Válasz erre
05
05
10
10
17
17
gpb_scania_arden_058
gpb_scania_arden_058
gpb_scania_arden_068
gpb_scania_arden_068
gpb_scania_arden_079
gpb_scania_arden_079
gpb_scania_arden_080
gpb_scania_arden_080
gpb_scania_arden_097
gpb_scania_arden_097
gpb_scania_arden_122
gpb_scania_arden_122
IMG_0038
IMG_0038
IMG_0047
IMG_0047
R420_Motor2
R420_Motor2
foto2
foto2

Sziasztok!

Scania R témához néhány kép.
Gabi 104243 2007. augusztus 8. 19:43
Válasz erre
Szia Gabesz!
Csak a szokásos Italeri árulás, ami nem látszik azt nem alakítjuk át. Sajnos ez jellemző hiba rájuk, ezt a motort utoljára a 144-es sorozat első szériába építették, már a 164-nél is volt változtatás, és persze az R szériánál is. A 144-es sorozat első szériája még Euro-2 volt, a mostani R pedig már Euro-5, és ez igen sok változtatást igényelt a motorban.
Az Italeri egy modelfrissítés alkalmával legtöbbszőr csak a látszó részekhez nyúl hozzá, a legújabb FH-s Volvo alatt példáúl még mindig az a váz és futóművek vannak, mint a 20 évvel ezelőtti kereklámpás F12 alatt, és a motorján is csak pár dolgot javítottak, az alap maradt. Szóval ne csodálkozz rajta, az Italeri kamionok általában kompromisszumos makettek, de a látszó részek az esetek nagytöbbségében megfelelőek.
Gabi
Gabesz 104241 2007. augusztus 8. 19:29
Válasz erre
IMG_2216
IMG_2216
IMG_2217
IMG_2217

Szia Gabi!

Akkor valami árulás van, ugyan is az összeállítási rajz szerint (R500) amire Ati is vár olyan van mint amit felraktam... Lásd képek:
Gabesz
Brúnó 104240 2007. augusztus 8. 19:07
Válasz erre
Krisi!
Amennyiben a régebbi fekvő kockalámpás mérete kell, az 1,2cm hosszú és 0,7cm magas.
Új állólámpásom nincs.
Brúnó
Gabi 104239 2007. augusztus 8. 18:58
Válasz erre
03689-011_tcm10-102226_1
03689-011_tcm10-102226_1
03689-013_tcm10-102228_1
03689-013_tcm10-102228_1

Szia Gabesz!
Ezek a régi V8-as motorok, az R szériában már ilyen van, mint a képen.
Gabi
Kusti 104238 2007. augusztus 8. 18:23
Válasz erre
HPIM0611
HPIM0611
HPIM0612
HPIM0612
HPIM0613
HPIM0613
HPIM0614
HPIM0614
HPIM0615
HPIM0615
HPIM0616
HPIM0616
HPIM0617
HPIM0617
HPIM0618
HPIM0618
HPIM0619
HPIM0619
HPIM0620
HPIM0620
HPIM0621
HPIM0621
HPIM0622
HPIM0622

Itt vannak! Egészségedre! :D A képek R 420-as Scaniaról készültek! Ebben nem a V8as moci van hanem hathengeres soros!

Kusti
Gabesz 104237 2007. augusztus 8. 18:21
Válasz erre
cv_show_2005_tcm173-92723
cv_show_2005_tcm173-92723
recycling_engine_01_tcm173-82848
recycling_engine_01_tcm173-82848

Hello!
Elvileg ezek R500-as képek, bár felújított motor elvileg.

Gabesz
Kusti 104236 2007. augusztus 8. 18:12
Válasz erre
Szia Ati!

Nekem vannak képeim R-es Scania-hoz! Minnyá felpakolom! :D

Kusti
Erno-945 104235 2007. augusztus 8. 16:49
Válasz erre
Szia Ati!
Régebben tettem fel Scaniákról képeket,de nem az R-es ről.A motor nem jó,régi Scaniához való.
945
Krisi 104233 2007. augusztus 8. 15:00
Válasz erre
Már kérdeztem tudom,de mindenképpen meg kell probálkoznom mégegyszer ugyanis az ITALERI-t ismerve lehet,hogy nagy lesz a különbség az eredeti és a makett lámpái között.

Szóval valaki megmérne nekem egy FH16-os ITALERI VOLVO makett lámpájának a méretét!

Köszönöm.
Ati 104232 2007. augusztus 8. 14:43
Válasz erre
Ernő, Gordon!

Nektek van valami használható képetek. Mert ti raktatok össze Scaniákat mostanság.
Előre is köszi!

Ati
Ati 104231 2007. augusztus 8. 14:41
Válasz erre
Szia gpn!

Azokat is felrakhatod! Megköszönném.
Ezen inkább feljavítások lesznek, átépítés nem igazán, esetleg apróságok! A pótja lesz majd átvariálva, mert 2 autót fog majd szállítani!

Ati
gpn 104230 2007. augusztus 8. 14:33
Válasz erre
Szia Ati!
Nekem P340esről van egy pár képem, hasonló lehhet a kábelezése, csak ugye az kisebb. Gyári verzió fog készülni, vagy lesz benne átépítés?
Ati 104229 2007. augusztus 8. 13:36
Válasz erre
itas3829
itas3829

Sziasztok!

Nagyon Pang a Fórum gyerekek!

Én eldöntöttem hogy mi a következő. Ez a szépség. Elvileg holnap érkezik!
És azt szeretném kérdezni, hogy vannak e valakinek képei erről? Főleg az alváz részről, a kábelezés miatt, de minden féle dolog érdekel ezzel kapcsolatban.

Előre is köszi mindenkinek!

Ati
DjBogyi 104228 2007. augusztus 7. 13:02
Válasz erre
Lám lám itt az én kis MMZ-m. Csak ezen már fennt vannak azok a hiányzó elemek is, amiket nekem még fel kell tenni. Na már most az enyém az a jó régi szoci fém Zil volt kiindulásból. Ez már 1000%-ig nem az:-)))
sibito 104227 2007. augusztus 7. 10:32
Válasz erre
helló bubu!
szép! miez kiez mekkora hol mennyi?
litlebubu 104226 2007. augusztus 7. 10:31
Válasz erre
00000001
00000001
00000002
00000002
00000003
00000003
00000004
00000004
00000006
00000006
00000001
00000001

Készítenek szebb ZIL-130 MMZ-t-is.
litlebubu 104225 2007. augusztus 7. 09:13
Válasz erre
Szerintem a billencs hátfalára a rendszám volt fehérrel ráfújva.
Kusti 104224 2007. augusztus 6. 15:21
Válasz erre
Csabi 104223 2007. augusztus 6. 15:16
Válasz erre
Sziasztok!

Kicsit korábban azt írtam, hogy megbántam a Volvo vásárlást. Hát ezt most visszavonom.Ennél olcsóbb lesz az átalakítás.
cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll

Üdv,
Csabi
Kusti 104222 2007. augusztus 6. 14:44
Válasz erre
Szia Gabi!

Nagyon baba az Ede! Gratulálok hozzá! Tényleg egy kis minimális koszolással tökéletes vas lesz! Egy újabb díj várományosa Jabbeke-ben! :-)))

Kusti
max 104221 2007. augusztus 6. 11:12
Válasz erre
helló gabi!
továbbra is nagyon tetszik! talán annyi, hogy a pót rakfelülete kicsit magasnak tünik! de lehet, hogy csak a képek csalnak!

üdv,max
Csabi 104220 2007. augusztus 6. 07:44
Válasz erre
Szia DjBogyi!

Mekkora a matrica mérete? Kinyomtatom és bedugom egy borítékba...

Csabi
Ati 104219 2007. augusztus 5. 23:16
Válasz erre
Szia Gabi!

Gratula a munkádhoz! nagyon ott van!!! Szép és precíz!
Nagyon vágod a témát!

Én még mindig nem döntöttem a következő mi is legyen, ha van időm agyalok rajta.
Egy olyan vasat szeretnék készíteni ami egy átalakított pótkocsin 2 autót szállít, csak még nem döntöttem el hogy pontosan mik legyenek ezek, vagy régebbi vas, régebbi autókkal, avagy új-újjal, és egy szép diorámát csinálok hozzá!
Ennyi

Ati

Ati
DjBogyi 104218 2007. augusztus 5. 21:47
Válasz erre
www.automoto.ee/galerii/view_album.php ...hamár az oroszoknál tartunk...érdekes albumok
DjBogyi 104217 2007. augusztus 5. 21:00
Válasz erre
tavolsag.freeweb.hu/teherautok/raba/raba.html Ha már Rába, akkor van ezen az oldalon ez is. (Aki esetleg még nem ismerné)
DjBogyi 104216 2007. augusztus 5. 20:58
Válasz erre
tavolsag.freeweb.hu/teherautok/zil/zil.html Akkor íme, ezen az oldalon pedig egy lestrapáltabb, kékes-szürkés-mindenféle színben:-)
sibito 104215 2007. augusztus 5. 20:53
Válasz erre
bogarat tettél a fülembe, vagy mi :D
itt 1 kék: members.chello.hu/bukkair/auto/zilbill.jpg és egy nem tudom megmondani hogy sötétkék vagy szürke :) members.chello.hu/bukkair/auto/z130w.jpg
DjBogyi 104214 2007. augusztus 5. 20:50
Válasz erre
Hűűű de klassz. A szerelvény és a témaválasztás is. Most aztán nagyon retrósra vettük. Rába, Zil, mint gyermekkoromban. Akkor minek is megyek én holnap dolgozni:-)))
Gabi 104213 2007. augusztus 5. 20:49
Válasz erre
Szia sibito!
Köszi szépen, egy minimális koszolást, koptatást kap, ahogyan már kapott is, de még megy rá. Nem lestrapált gép lesz, csak egy kicsit használt.
Gabi
sibito 104212 2007. augusztus 5. 20:48
Válasz erre
Szia Gabi!
Nem semmi! Nagyon szépen alakul! Gratulálok!
Csak kiváncsiskodásképpen: a végeredmény kap majd némi patinát/port/koszt?
DjBogyi 104211 2007. augusztus 5. 20:45
Válasz erre
Szia Sibito!
Nos az MMZ-k puttonya szintén kék volt. Bár ha én is jobban visszaemlékszem gyermekkoromra elvileg volt némi árnyalatkülömbség a teknő és a fülke között. Ez a gép ragadott meg leginkább meg persze a búbos Skodák. A kék-szürke összeállízás jellemzően az IFA w50 típusoknál volt látványos.
Gabi 104210 2007. augusztus 5. 20:43
Válasz erre
IMG_0010_1
IMG_0010_1
IMG_0217_1
IMG_0217_1
IMG_0219_1
IMG_0219_1
IMG_0222_1
IMG_0222_1
IMG_0223_1
IMG_0223_1
IMG_0225_1
IMG_0225_1
IMG_0226_1
IMG_0226_1
IMG_0227_1
IMG_0227_1
IMG_0230_1
IMG_0230_1

Sziasztok!
Na akkor egy kis Rába frissítés, vagyis inkább pótkocsi. A váz összeállt, kapott lét sor pirosat, meg némi fékvezetéket. A plató alja 2 mm-es sztirolból készült, az oldla régi felépítményből lett összevégva a megfelelő méretre. Természetesen még tőmítés, csiszolás festés előtt. Csináltam képet a teljes szerelvényről is.
Gabi
sibito 104209 2007. augusztus 5. 20:29
Válasz erre
Hello Bogyi!
Imádom ezt a gépet!
Lehet hogy hülyeséget fogok kérdezni - régen volt már, porbafingó kisgyerek voltam amikor ilyenek szaladgáltak az utakon - a puttony nem szürke volt?
Gabi 104208 2007. augusztus 5. 20:25
Válasz erre
IMG_0155_1
IMG_0155_1
IMG_0156_1
IMG_0156_1
IMG_0157_1
IMG_0157_1

Sziasztok!
Találtam még két Hungaros Ivecos képet, az egyik sajna elég gyenge minőségű, de érdekes, ahogy a platón egy másik turbostart visz. Taszek fel egy képet a V8-as Iveco motorról is, úgylátom sokaknak lesz a következő építés, és kábelezésnél hátha segít.
Gabi
DjBogyi 104207 2007. augusztus 5. 19:39
Válasz erre
untitled1
untitled1
untitled2
untitled2

...a források: KCR 500 Eredeti gyári fotón ZIL alapgéppel és a Volános billencsek az újságból.
DjBogyi 104206 2007. augusztus 5. 19:23
Válasz erre
P1010055
P1010055
02
02

Szia Csabi,

A körzős trükk nem jött be. De arra gondoltam, a pecsétgyártók elvileg mindent meg tudnak gumiból csinálni. Csináltatok Voláncsigát pecsétgumira, felkenem fehér festékfilcel és rányomtatom a fülkére. Fotókat nézegetve számozásuk is volt a gépeknek, az enyém a fotó alapján a 15-öst kapta. Ezt un. betűsablonból készítettem. Abból, amelyiket tollal át kell írni és a betű a felületen marad. A következő a koszolás elött, hogy megkapargattam a fellépőket szikével. Mivel ez fémmakett, eleve úgy néz ki mint valóságban. Hiányzik még visszapillantó, index oldalról, hátsó lámpatestek (olyan lesz, mint ami a Lady-ken is volt, meg minden mezőgazdasági gépen mert azt lehetett kapni csak.) Illetve rendszámok és sárfogó gumik.
Gabi 104205 2007. augusztus 5. 19:08
Válasz erre
Szia Kusti!
A 26 nem azt jelenti, hogy 26 tonna lehet a rakomány, hanem összesen 26 tonna lehet a vontató terhelhetősége. Ez kicsit csalóka, mert ez nem a megengedett össztömeget jelenti vontatáskor, hanem csak a vontató tengelyein mért terhelhetőséget. Az össztömeg leginkább a pótkocsitól és az engedélyektől függ, mert ha egy 8 tengelyes trélert akasztanak mögé, akkor akár 110 tonna is lehet az össztömeg, ami kb 90 tonna rakományt jelent. Más kérdés, hogy ehhez már valóban kevés lenne a 430 ló.
Egy kamionos haverom mesélte, hogy németországban nem biztos, hogy olyan teljesítményű a kamion, mint ami rá van írva. Ott ugyanis teljesítmény utén van az adó, nem köbcentire, és azt csinálják, hogy megvesznek egy 420-440-es vontatót, és mivel elektronikus a vezérlés, csak egy kis programotás, és mindjárt 500 vagy több ló van benne. Náluk az élettartam nem számít annyit 2-3 éves gépeket már cserélik.
Gabi
Gabi 104204 2007. augusztus 5. 19:02
Válasz erre
Szia Ernő!
A matrica kontúrjain kívűl szerintem sincs ezzel semmi baj, nekem tetszik, pláne, hogy bogis. Jó az alapötlet, de magamon tudom, hogy nagyon nehéz az ilyen telibe-matricát eltalálni.
Gabi
Marci 104203 2007. augusztus 5. 18:45
Válasz erre
Helló Ernő!

Nekem nagyon bejön a vas! Frankó lett!!!

Marci
Kusti 104202 2007. augusztus 5. 15:53
Válasz erre
Szia Ernő!

Nem let ez olyan rossz mint hiszed! A befektetett munka azért nagyon is látszik a vason! Nekem tettszik. A matricázás is jó, bár kicsit jobb lenne ha nem lenne ilyen éles peremvonal a matricák és a kasztni között. Ha lehet egy javaslatom ennek az orvoslására akkor: A matricák széleit fessd körbe valami világos színnel pl: fehérrel és akkor máris jobban fognak kinézni a matricák! Szerintem. De igy is szép!

Üdv!

Kusti
Erno-945 104201 2007. augusztus 5. 15:18
Válasz erre
s1
s1
s2
s2
s3
s3
s4
s4
s5
s5
s6
s6
s7
s7
s8
s8

Sziasztok!
Csináltam a Scaniáról pár nappali képet,hiába vártam,a napocska nem süt ki.
945
Csabi 104200 2007. augusztus 5. 10:07
Válasz erre
Szia DjBogyi!

A körzővel óvatosan! A csigavonal jellemzője, hogy minden pontja különböző távolságra van a középponttól! Tehát állandóan csökkenteni kell a rádiuszt, ami szabad kézzel nagyon nehéz.
A Rába kép nagyon jó!

Üdv,
Csabi
DjBogyi 104199 2007. augusztus 4. 22:16
Válasz erre
mek.oszk.hu/01900/01906/html/index1477.html Rábásoknak:-)

Köszönöm szépen a csigát, még kiokoskodom, hogyan varázsolom fel. Matricalap még a környéken sincs. Lehet az ábra alapján körzőheggyel festem fel.
Csabi 104198 2007. augusztus 4. 16:09
Válasz erre
volan
volan

Szia DjBogyi!

A csiga. Lekicsinyít 1/43-ra, kinyomtat matricalapra, lakkoz, leáztat, felragaszt.
Egyenlőre ennyi, még kutakodok.

Üdv,
Csabi
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.