/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Bebá 104404 2007. augusztus 14. 19:06
Válasz erre
Helló modellpapa!

Még egy "rendkívűli" e-mail ment!

Bercibá
Gabi 104403 2007. augusztus 14. 19:06
Válasz erre
Szia Brúnó!
Jó lesz a Merga, de remélem nem a műanyag kerekeket hagyod rajta. A kipufogó ismerős, ezt a részét nem igazán találták el az olaszok.

Az eurocabos Merci azért más, mert azon hátul egy légrugós híd van, teljesen más a hátsó része. Viszont a motor megegyezik, sőt a fülke belső is a tetőt kivéve.

Gabi
Bebá 104402 2007. augusztus 14. 19:02
Válasz erre
Helló Russell!

Küldtem egy e-mailt!

Bercibá
Kusti 104401 2007. augusztus 14. 18:14
Válasz erre
Márton!

Amit Atis összehozott, azt itthon is be lehet szerezni. És az átépités sem nehéz dolog. Szerintem nyugodtan vágj bele, jó gépet lehet igy összehozni! Mint Atis! :D

Kusti
Kusti 104400 2007. augusztus 14. 18:10
Válasz erre
HPIM0987
HPIM0987
HPIM0988
HPIM0988
HPIM0994
HPIM0994
HPIM0995
HPIM0995
HPIM0996
HPIM0996
HPIM0997
HPIM0997
HPIM0990
HPIM0990
HPIM0991
HPIM0991
HPIM0998
HPIM0998
HPIM0999
HPIM0999
HPIM1000
HPIM1000
HPIM1002
HPIM1002
HPIM1003
HPIM1003
HPIM1004
HPIM1004

Üdv!

Iveco Update 1.

Az utóbbi napokban kicsit haladtam a TurboStar-ral. Kábelezésak, tömités, fújás ...
Ma még a vázat is lepingálom, aztán száradás után kicsit összekoszolom.

Brúnó!
Nagyon jól halad a Merga projekt Airfilter Úr! Ahhoz képest h hogyan nézett ki mikor ghozzád került. Így tovább!

Atis!
Alakulgat a Mercid?

Emerick!
Látom nem csak én vagyok az egyedüli, aki a sztirolt a telefonkártyákkal pótolja! :D
Ezt jó látni! A MANcit szerintem mattfeketére fújd, az élethübb. GRAT! Jó lesz!

Max!
Alakul az a DAF! A kitt nekem is megvan. Sz..! Én ezt tudtam kihozni belőle (képek)... Hajrá! :D

Bercibá!
Az Actros gyönyörű eddig! Csak igy tovább. Klasszis munka! Jók a feljavítások is, ötletes! GRAT!

Ati!
Sok sikert a SCANIA-hoz!

További jó építést mindenkinek!

Kusti
Márton 104399 2007. augusztus 14. 17:47
Válasz erre
Helló Atis!

Még rágodom rajta akkor 1 kicsit!Azt hittem, hogy a dobozokból össze lehet hozni a dolgot!De a te géped nagyon frankón néz ki!Énis valami hasonlót szeretnék!Nem tudom lesz e belőle valami.Még gondolkodom rajta!Még csak a motorját kezdtem összefüzni!

Köszike
Atis 104398 2007. augusztus 14. 17:34
Válasz erre
Kép 001
Kép 001
Kép 002
Kép 002
Kép 002
Kép 002

Előző háeszhez tartozó.:)
Atis 104397 2007. augusztus 14. 17:32
Válasz erre
Ahoi.

Szia Márton

Szerény személyem próbálkozott egy átalakítással, az alap az általad is említett Stobart gép volt. Az alvázát kicsit megvágtam és egy nehézgépekhez való hátsó felfüggesztést csaptam bele. Kapott egy segédalvázat, majd a "seggére" egy darut, és a doboz helyére egy fa-stirol platót. Pár pillanatkép az építés mozzanataiból, szerintem nyugodtan vágj bele, jó kis tehergépet lehet belőle összehozni. A segédalváz Evergreen-ből van, a hátsó felfüggesztés valamint a daru az egy kiegészítőket tartalmazó angol cégtől van... magunk között csak KFS.

Ami fontos.. hogy ne ugy csináld ahogy én, rendes méreteket keress és azalapján dolgozz.

Én szemre csináltam.:)

azé elmegy..:D

üdv. népek.
RaPe 104396 2007. augusztus 14. 15:05
Válasz erre
Márton 104395 2007. augusztus 14. 14:38
Válasz erre
Üdv!

Érdeklődnék,hogy az Eddie Stobart Truck -ot mennyire lehet nehéz átalakítani a Truck Conversion kit kiegészitővel.Vagy egyáltalán össze lehet hozni belőle valami más teherautót?Csináltatok e már ilyent?Ha valaki csinált megköszönném ha tenne fel képet és adna 1 kis tanácsot,hogy mennyire kihivás a projekt.

Köszi

Márton
Emerick 104394 2007. augusztus 14. 14:27
Válasz erre
Sziasztok!

Egy tanácsot szeretnék kérni: melyik jobb: ha a TGA alvázát fényes középszürkére fújom, vagy matt feketére? Nem tudom eldönteni, melyik lenne a jobb. A MAN maga főleg fényes fehér lesz, némi metálszürkés és bronz díszítéssel.

Előre is köszi, ha vki válaszol!

Üdv:
E.
Ati 104393 2007. augusztus 14. 11:57
Válasz erre
Szia modellpapa!

Köszönöm szépen!

Ati
modellpapa 104392 2007. augusztus 14. 11:51
Válasz erre
Onnan levegőt lehet vételezni pl. gummiabroncs felfújáshoz, de onnan kaphat levegőt a vezetőülés, és a váltónál a levegőrásegítés is.
modellpapa 104391 2007. augusztus 14. 11:47
Válasz erre
Bebá

Küldtem egy válasz email-t.

Brúnó

Neked is elküldtem a kért anyagot!
Ati 104390 2007. augusztus 14. 11:09
Válasz erre
DSC09806x
DSC09806x

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy az aksi alatti légtartány, mit szokott ellátni levegővel általában?...erről az egyről nincs infom...ha valaki tudja légyszi irja már meg!

Előre is köszi!

Ati
Ati 104389 2007. augusztus 14. 09:09
Válasz erre
Szia Brúnó!

Jó lesz a merci! Azért halad ez!
Mennyivel különbözik ez a merci az Eurocabtól...mert szinte egyforma.
Most hogy láttam a dobozzát, nem túl nagy lehet a külömbség, csak ennél hátul 2 tengely van, a cabnál meg kettő! sok a hasonlóság!

Ati
Brúnó 104388 2007. augusztus 14. 08:28
Válasz erre
Sziasztok!

Némi előrelépés Merga ügyben. Helyére került a motor, a kipuf rendszer, és talpra állt a vas. A legnagyobb szívás a kipufogó volt, mert semmi nem stimmelt. Mikor az egyik része a helyén volt, a másik része csak lógott a levegőben, és fordítva:( És mindezt úgy, hogy óvatosan kellett fognom az egészet, nehogy valamit letörjek:( A kerekek szintén húzosak voltak, mert ki volt törve az összes tengely amire a felnik mennek:( Poziciónálni, figyelni, hogy ne lebegjen a levegőben és mindezt gyorsan, határozottan mert száradt a pillanatragasztó. Az alvázból alig van hátra valami, szerintem azt ma este be is fejezem.
public.fotki.com/airfilter/repair-station/

Brúnó
Brúnó 104387 2007. augusztus 14. 05:52
Válasz erre
Nagyon szépen köszönöm, és jöhet az itt megadott email címre.
Bebá 104386 2007. augusztus 13. 23:20
Válasz erre
Helló modellpapa!
E-mailt küldtem az elérhetőségedre.
Nem működik?
Bercibá
modellpapa 104385 2007. augusztus 13. 22:27
Válasz erre
Akkor előkeresem és elküldöm az itt megadott email címedre. OK?
Nem a Delta Truck-nál volt az ismerős.
Brúnó 104384 2007. augusztus 13. 22:17
Válasz erre
Azt megköszönném. A Táblás utcai Renault-nál volt? Anno sokat jártam, akkoriban a Car-Go kft-nél dolgoztam, kamion alkatrészeket hordtam oda. Ha akkor tudtam volna, hogy ennyire bele fogok merülni ebbe a témába...
modellpapa 104383 2007. augusztus 13. 21:54
Válasz erre
A méret az nagyon egyszerű volt.
Egy cimborám a Renault Truck-nál dolgozott. Így megnéztük a számítógépben a 3 tengelyes nyergesvontató méreteit majd megépítettem.
A bogis tengelyt meg megnéztük az alkatrészes számítógépben. Csináltunk róla egy robbantott ábrát én meg megépítettem kicsiben.
Magnum méretadatok még megvannak valahol. Azt hiszem elő tudom keresni.
max 104382 2007. augusztus 13. 21:31
Válasz erre
én is sziveseben használnék model master-t, tamiya-t vagy humbrol-t, mert szebben lehet vele dolgozni, de kompresszor hiányában nem sajnos tudok!
Brúnó 104381 2007. augusztus 13. 21:25
Válasz erre
Még egy uccsó kérdésem lenne, aztán abbahagyom ígérem:)
A Magnum hosszabbításhoz a méretet honnan szerezted? Vagy saját fejből van? Ez már kettő volt.
Kérdem ezt azért, mert terveim közt szerepel egy Aussie Mack Magnum átépítés ami szintén háromtengelyes, de semmi adatot nem találtam a hosszáról. Valamelyik fiókodban nincs valami erről szóló leírásod? Megvolt a harmadik is.
Köszi.
max 104380 2007. augusztus 13. 21:23
Válasz erre
helló brunó!
alá festettem festékkel és úgy szórtam, a szűrőt én is alkalmaztam, de sajnos nem lett jó!:( azóta már meg oldottam. először új belső teret akartam épiteni sztirolból, de utána elkeztem csiszolni és lekapta. a középső tartó box igy eltünt, de már megoldottam! majd mutatok róla képeket.

max
modellpapa 104379 2007. augusztus 13. 21:22
Válasz erre
Prisma Colorból én matt feketét használtam alvázhoz, de azt vettem észre, hogy utánna a műanyag sokkal merevebb lett és könnyebben tört el.
Ezért ha volt több időm alvázfestésre inkább Humbrol festéket használtam.
modellpapa 104378 2007. augusztus 13. 21:17
Válasz erre
A Magnum kész, csak a fényképezés előtt leesett a tükör.
A Volvo fülkéje valóban KFS. Az alváz az Revell és az a baja, hogy a Revell régi gumijai elég rossz minőségűek. A műgyanta fülke elég nehéz és az első gumikat rendesen összenyomja.
Emerick 104377 2007. augusztus 13. 21:15
Válasz erre
Nem, de lassancskán langyosodik... :D
Brúnó 104376 2007. augusztus 13. 21:13
Válasz erre
Szeva Emerick!

Netán Párizs-Dakar? Műhelykocsi?

Brúnó
Atis 104375 2007. augusztus 13. 21:11
Válasz erre
Kösz Max..

..tehát spray.

üdv.
Brúnó 104374 2007. augusztus 13. 21:10
Válasz erre
Szia max!

Én a bársony cucchoz vízbázisú ragasztót használok. Egyszer lefújtam Tamiya akryl festékkel és teljesen feloldotta a ragasztót. Szóval ha netán te is azt használtál, akkor akryl hígítóval le lehet mosni. A bársony cucc felviteléhez pedig sűrű szövésű tésztaszűrőt használok, pont azért, hogy elkerüljem az ilyen baleseteket. Amúgy most szép szines a Daffantyú, olyan, mint Pakíto a papagáj:)
Kitartás, szorgos népünk győzni fog!

Brúnó
Emerick 104373 2007. augusztus 13. 21:08
Válasz erre
100_1315
100_1315
100_1316
100_1316
100_1317
100_1317
100_1318
100_1318

Sziasztok!

Így áll most a projektem a MAN TGA-val. Elég kezdetleges. A hosszabbítás okát pedig egyenlőre még mindig nem árulnám el. ;) Egyenlőre csak annyit, hogy a háttérben látható fehér szögletes létraváz fogja hordani a felépítméníyt, úgy 2 centivel (valóságban ugye közel fél méter) az eredeti felett, arra rárögzítve.
Kicsit sötétek a képek, ezért elnézést kérek. :)

Üdv:
Emerick.
max 104372 2007. augusztus 13. 21:07
Válasz erre
DSC01954
DSC01954
DSC01959
DSC01959

helló atis! én ezzel festettem és a termékcsaládban az a szinkódja(91016)!
Atis 104371 2007. augusztus 13. 20:44
Válasz erre
Ahoi Urak..

Mindenkinek szép és jó építést kívánok. Bruno... klassz a moci.:)

MAx... A vázat milyen szinnel festetted?

üdv.
max 104370 2007. augusztus 13. 20:13
Válasz erre
DSC01958
DSC01958
DSC01960
DSC01960
DSC01962
DSC01962
DSC01964
DSC01964
DSC01967
DSC01967
DSC01970
DSC01970
DSC01969
DSC01969

üdv! ahogy igértem, DAF! nem a legjobb minőségű képek, de most rendes fény hiányában megteszi.
a vázra még jön az üzi tank, fellépő és kissebb festések. a belső teret nagyon elrontottam! össze volt csomósodva a bársony por és ezt csak használat közben vettem észre, mikor már javithatatlan volt! itt vannak változások, változik az ülés, kézifék kar stb...
mint a képeken is látni a kabin még alapozva sincs, ez következik, de az az igazság, hogy nem a szivem csücske ez a makett! lehet ezért is haladok vele rettentően lassan.
igővel jön a folytatás!

max
Brúnó 104369 2007. augusztus 13. 19:40
Válasz erre
Szia modellpapa!

Kár, hogy mostanság nem építesz semmit:( A kék négytengelyesre emlékeztem, csak arra nem, hogy ÖAF. Nagy gyengém a Magnum, az kész van már? Csak mert hiányzik a balos tükör. Szép, és egyedi gépek. Az F88 vagy 89 az KFS?

Brúnó
Bebá 104368 2007. augusztus 13. 19:14
Válasz erre
Helló Csabi!

Köszönöm szépen.
Lassan de jönnek majd.

Bercibá
Ati 104367 2007. augusztus 13. 18:20
Válasz erre
Sziasztok!

Ma összeraktam a Scania vázát! Holnap kábelezem.
Csütörtökön vagy pénteken már festve is lesz! Majd rakok képeket is!
Addig is mindenkinek jó építést!

Ati
Csabi 104366 2007. augusztus 13. 17:54
Válasz erre
Szia Berci bácsi!

Eddig ígéretes! A megszokott minőség...
Várom a további képeket.

Csabi
tuning 104365 2007. augusztus 13. 12:52
Válasz erre
köszönöm a segítséget hát akkor sajna F2000-es Man nem lesz de ha vki fórumozonak van kész eladó szívesen vásárolnék esetleg később is mert az egyik nagy kedvenc a MAN.
Russell 104364 2007. augusztus 13. 10:55
Válasz erre
Kedves BeBá!

Biztos nem Te vagy a sereghajtó, hiszen ém még el sem kezdtem.
Ellenben nagy segítség lenne, ha meg tudnád valamilyen formában osztani velünk a képeidet.
Kérlek tedd föl valahová, ahol mi is elérhetjük.
Nekem pl. a kabinról SEMMI anyagom sincs.

Köszönettel:
Russell

Várjuk a további képeket!
modellpapa 104363 2007. augusztus 13. 10:50
Válasz erre
HC Blumhardt hűtős
HC Blumhardt hűtős

" a Hungarocamionnak nem volt Trailor pótkocsija. Hűtősben Schmitz vagy Kögel pótkocsikat használtak szinte mindig."

Egy időben sok Blumhardt félpótkocsit használt a Hungarocamion. Volt köztük hűtős is.
A fotót az 1978-as Lastauto Omnibus Katalógusból szkenneltem.
modellpapa 104362 2007. augusztus 13. 10:07
Válasz erre
1-2 havonta el szoktam olvasni ezt a fórumot. Megnézem ki mit épített.
Lassan 2 éve nem építettem semmit, így én építés alatt álló autókról mostanában nem tudok beszámolni. Van 3-4 elkezdett autóm, egyszer majdcsak elkészülnek, meg pár doboz ami arra vár, hogy munkát adjanak.
A képtár még megvan:
kep.tar.hu/modellpapa/27652807
Bebá 104361 2007. augusztus 12. 21:42
Válasz erre
Helló!

Gabi és Ati,mindkettőtöknek köszönöm!

Bercibá
max 104360 2007. augusztus 12. 20:44
Válasz erre
helló brunó!
nekem is inkább a régi gépek!;) teszek be neked egy linket hátha érdekel!www.wettringer-modellbauforum.de/forum/thread.php

holnap DAf-os képek! ha jó idő lesz...

max
Ati 104359 2007. augusztus 12. 20:06
Válasz erre
Szia Bebá!

Ehhez nem lehet mit hozzáfűzni. Egyszerűen Csodaszép!!
Gratula hozzá!!!

Ati
Bebá 104358 2007. augusztus 12. 20:02
Válasz erre
Helló Brunó!

Köszi szépen.A felvételek darabszáma valóban ennyi
volt,de izgalmamban sok részletről két-három felvé-
telt is készítettem.Így letisztázva lényegesen ke-
vesebb.Sajnos az izgalom hatására több olyan rész-
letről lemaradtam amit feljegyeztem magamnak.
A traktor lenyügöző! Csak álltam és néztem ki a fe-
jemből.Ami meglepett,hogy a kabint "kurblival" le-
hetett emelni.Az agy magyarul adja az instrukciókat.

Bercibá

Ui.Black Edition-t építők számíthatnak fotókra.
Gabi 104357 2007. augusztus 12. 19:37
Válasz erre
Szia Berci Bácsi!

Nagyon szép lesz, a tőled megszokott magas minőség. Az ülésnek jót tett, hogy hozzányúltál, sokkal élethűbb.
Gabi
Brúnó 104356 2007. augusztus 12. 19:28
Válasz erre
Sziasztok!

Lefestettem az alvázat, de majd még este 10 körül le fogom lakkozni mattal. Holnap folyt. köv. a kábelezéssel, kipufogóval, motorral, és a többi és a többi...
public.fotki.com/airfilter/repair-station/

Brúnó
Brúnó 104355 2007. augusztus 12. 19:22
Válasz erre
Hello Bebá!

Az a műszerfal, az valami gyönyörű, még így is, hogy nincs kész teljesen. A hűtőmaszk szintén baba lett. Persze aki élőben látta és több mint 100 képe van saját géppel fényképezett Black Edition-ről:) Milyen volt élőben?

Brúnó
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.