<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Bebá | Adatlap | 104404 | 2007. augusztus 14. 19:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 104403 | 2007. augusztus 14. 19:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia Brúnó! Jó lesz a Merga, de remélem nem a műanyag kerekeket hagyod rajta. A kipufogó ismerős, ezt a részét nem igazán találták el az olaszok. Az eurocabos Merci azért más, mert azon hátul egy légrugós híd van, teljesen más a hátsó része. Viszont a motor megegyezik, sőt a fülke belső is a tetőt kivéve. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Bebá | Adatlap | 104402 | 2007. augusztus 14. 19:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Helló Russell! Küldtem egy e-mailt! Bercibá | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 104401 | 2007. augusztus 14. 18:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Márton! Amit Atis összehozott, azt itthon is be lehet szerezni. És az átépités sem nehéz dolog. Szerintem nyugodtan vágj bele, jó gépet lehet igy összehozni! Mint Atis! :D Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 104400 | 2007. augusztus 14. 18:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Iveco Update 1. Az utóbbi napokban kicsit haladtam a TurboStar-ral. Kábelezésak, tömités, fújás ... Ma még a vázat is lepingálom, aztán száradás után kicsit összekoszolom. Brúnó! Nagyon jól halad a Merga projekt Airfilter Úr! Ahhoz képest h hogyan nézett ki mikor ghozzád került. Így tovább! Atis! Alakulgat a Mercid? Emerick! Látom nem csak én vagyok az egyedüli, aki a sztirolt a telefonkártyákkal pótolja! :D Ezt jó látni! A MANcit szerintem mattfeketére fújd, az élethübb. GRAT! Jó lesz! Max! Alakul az a DAF! A kitt nekem is megvan. Sz..! Én ezt tudtam kihozni belőle (képek)... Hajrá! :D Bercibá! Az Actros gyönyörű eddig! Csak igy tovább. Klasszis munka! Jók a feljavítások is, ötletes! GRAT! Ati! Sok sikert a SCANIA-hoz! További jó építést mindenkinek! Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Márton | Adatlap | 104399 | 2007. augusztus 14. 17:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Helló Atis! Még rágodom rajta akkor 1 kicsit!Azt hittem, hogy a dobozokból össze lehet hozni a dolgot!De a te géped nagyon frankón néz ki!Énis valami hasonlót szeretnék!Nem tudom lesz e belőle valami.Még gondolkodom rajta!Még csak a motorját kezdtem összefüzni! Köszike | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Atis | Adatlap | 104398 | 2007. augusztus 14. 17:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Atis | Adatlap | 104397 | 2007. augusztus 14. 17:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Ahoi. Szia Márton Szerény személyem próbálkozott egy átalakítással, az alap az általad is említett Stobart gép volt. Az alvázát kicsit megvágtam és egy nehézgépekhez való hátsó felfüggesztést csaptam bele. Kapott egy segédalvázat, majd a "seggére" egy darut, és a doboz helyére egy fa-stirol platót. Pár pillanatkép az építés mozzanataiból, szerintem nyugodtan vágj bele, jó kis tehergépet lehet belőle összehozni. A segédalváz Evergreen-ből van, a hátsó felfüggesztés valamint a daru az egy kiegészítőket tartalmazó angol cégtől van... magunk között csak KFS. Ami fontos.. hogy ne ugy csináld ahogy én, rendes méreteket keress és azalapján dolgozz. Én szemre csináltam.:) azé elmegy..:D üdv. népek. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
RaPe | Adatlap | 104396 | 2007. augusztus 14. 15:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sztem középszürke. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Márton | Adatlap | 104395 | 2007. augusztus 14. 14:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Érdeklődnék,hogy az Eddie Stobart Truck -ot mennyire lehet nehéz átalakítani a Truck Conversion kit kiegészitővel.Vagy egyáltalán össze lehet hozni belőle valami más teherautót?Csináltatok e már ilyent?Ha valaki csinált megköszönném ha tenne fel képet és adna 1 kis tanácsot,hogy mennyire kihivás a projekt. Köszi Márton | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 104394 | 2007. augusztus 14. 14:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Egy tanácsot szeretnék kérni: melyik jobb: ha a TGA alvázát fényes középszürkére fújom, vagy matt feketére? Nem tudom eldönteni, melyik lenne a jobb. A MAN maga főleg fényes fehér lesz, némi metálszürkés és bronz díszítéssel. Előre is köszi, ha vki válaszol! Üdv: E. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 104393 | 2007. augusztus 14. 11:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
modellpapa | Adatlap | 104392 | 2007. augusztus 14. 11:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Onnan levegőt lehet vételezni pl. gummiabroncs felfújáshoz, de onnan kaphat levegőt a vezetőülés, és a váltónál a levegőrásegítés is. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
modellpapa | Adatlap | 104391 | 2007. augusztus 14. 11:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Bebá Küldtem egy válasz email-t. Brúnó Neked is elküldtem a kért anyagot! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 104390 | 2007. augusztus 14. 11:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 104389 | 2007. augusztus 14. 09:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia Brúnó! Jó lesz a merci! Azért halad ez! Mennyivel különbözik ez a merci az Eurocabtól...mert szinte egyforma. Most hogy láttam a dobozzát, nem túl nagy lehet a külömbség, csak ennél hátul 2 tengely van, a cabnál meg kettő! sok a hasonlóság! Ati | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 104388 | 2007. augusztus 14. 08:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Némi előrelépés Merga ügyben. Helyére került a motor, a kipuf rendszer, és talpra állt a vas. A legnagyobb szívás a kipufogó volt, mert semmi nem stimmelt. Mikor az egyik része a helyén volt, a másik része csak lógott a levegőben, és fordítva:( És mindezt úgy, hogy óvatosan kellett fognom az egészet, nehogy valamit letörjek:( A kerekek szintén húzosak voltak, mert ki volt törve az összes tengely amire a felnik mennek:( Poziciónálni, figyelni, hogy ne lebegjen a levegőben és mindezt gyorsan, határozottan mert száradt a pillanatragasztó. Az alvázból alig van hátra valami, szerintem azt ma este be is fejezem. public.fotki.com/airfilter/repair-station/ Brúnó | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 104387 | 2007. augusztus 14. 05:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Nagyon szépen köszönöm, és jöhet az itt megadott email címre. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Bebá | Adatlap | 104386 | 2007. augusztus 13. 23:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Helló modellpapa! E-mailt küldtem az elérhetőségedre. Nem működik? Bercibá | |||||||||||||||||||||||||||||||||
modellpapa | Adatlap | 104385 | 2007. augusztus 13. 22:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Akkor előkeresem és elküldöm az itt megadott email címedre. OK? Nem a Delta Truck-nál volt az ismerős. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 104384 | 2007. augusztus 13. 22:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Azt megköszönném. A Táblás utcai Renault-nál volt? Anno sokat jártam, akkoriban a Car-Go kft-nél dolgoztam, kamion alkatrészeket hordtam oda. Ha akkor tudtam volna, hogy ennyire bele fogok merülni ebbe a témába... | |||||||||||||||||||||||||||||||||
modellpapa | Adatlap | 104383 | 2007. augusztus 13. 21:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
A méret az nagyon egyszerű volt. Egy cimborám a Renault Truck-nál dolgozott. Így megnéztük a számítógépben a 3 tengelyes nyergesvontató méreteit majd megépítettem. A bogis tengelyt meg megnéztük az alkatrészes számítógépben. Csináltunk róla egy robbantott ábrát én meg megépítettem kicsiben. Magnum méretadatok még megvannak valahol. Azt hiszem elő tudom keresni. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
max | Adatlap | 104382 | 2007. augusztus 13. 21:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
én is sziveseben használnék model master-t, tamiya-t vagy humbrol-t, mert szebben lehet vele dolgozni, de kompresszor hiányában nem sajnos tudok! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 104381 | 2007. augusztus 13. 21:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Még egy uccsó kérdésem lenne, aztán abbahagyom ígérem:) A Magnum hosszabbításhoz a méretet honnan szerezted? Vagy saját fejből van? Ez már kettő volt. Kérdem ezt azért, mert terveim közt szerepel egy Aussie Mack Magnum átépítés ami szintén háromtengelyes, de semmi adatot nem találtam a hosszáról. Valamelyik fiókodban nincs valami erről szóló leírásod? Megvolt a harmadik is. Köszi. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
max | Adatlap | 104380 | 2007. augusztus 13. 21:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
helló brunó! alá festettem festékkel és úgy szórtam, a szűrőt én is alkalmaztam, de sajnos nem lett jó!:( azóta már meg oldottam. először új belső teret akartam épiteni sztirolból, de utána elkeztem csiszolni és lekapta. a középső tartó box igy eltünt, de már megoldottam! majd mutatok róla képeket. max | |||||||||||||||||||||||||||||||||
modellpapa | Adatlap | 104379 | 2007. augusztus 13. 21:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Prisma Colorból én matt feketét használtam alvázhoz, de azt vettem észre, hogy utánna a műanyag sokkal merevebb lett és könnyebben tört el. Ezért ha volt több időm alvázfestésre inkább Humbrol festéket használtam. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
modellpapa | Adatlap | 104378 | 2007. augusztus 13. 21:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
A Magnum kész, csak a fényképezés előtt leesett a tükör. A Volvo fülkéje valóban KFS. Az alváz az Revell és az a baja, hogy a Revell régi gumijai elég rossz minőségűek. A műgyanta fülke elég nehéz és az első gumikat rendesen összenyomja. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 104377 | 2007. augusztus 13. 21:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Nem, de lassancskán langyosodik... :D | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 104376 | 2007. augusztus 13. 21:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szeva Emerick! Netán Párizs-Dakar? Műhelykocsi? Brúnó | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Atis | Adatlap | 104375 | 2007. augusztus 13. 21:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Kösz Max.. ..tehát spray. üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 104374 | 2007. augusztus 13. 21:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia max! Én a bársony cucchoz vízbázisú ragasztót használok. Egyszer lefújtam Tamiya akryl festékkel és teljesen feloldotta a ragasztót. Szóval ha netán te is azt használtál, akkor akryl hígítóval le lehet mosni. A bársony cucc felviteléhez pedig sűrű szövésű tésztaszűrőt használok, pont azért, hogy elkerüljem az ilyen baleseteket. Amúgy most szép szines a Daffantyú, olyan, mint Pakíto a papagáj:) Kitartás, szorgos népünk győzni fog! Brúnó | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 104373 | 2007. augusztus 13. 21:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Így áll most a projektem a MAN TGA-val. Elég kezdetleges. A hosszabbítás okát pedig egyenlőre még mindig nem árulnám el. ;) Egyenlőre csak annyit, hogy a háttérben látható fehér szögletes létraváz fogja hordani a felépítméníyt, úgy 2 centivel (valóságban ugye közel fél méter) az eredeti felett, arra rárögzítve. Kicsit sötétek a képek, ezért elnézést kérek. :) Üdv: Emerick. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
max | Adatlap | 104372 | 2007. augusztus 13. 21:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
helló atis! én ezzel festettem és a termékcsaládban az a szinkódja(91016)! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Atis | Adatlap | 104371 | 2007. augusztus 13. 20:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Ahoi Urak.. Mindenkinek szép és jó építést kívánok. Bruno... klassz a moci.:) MAx... A vázat milyen szinnel festetted? üdv. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
max | Adatlap | 104370 | 2007. augusztus 13. 20:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
üdv! ahogy igértem, DAF! nem a legjobb minőségű képek, de most rendes fény hiányában megteszi. a vázra még jön az üzi tank, fellépő és kissebb festések. a belső teret nagyon elrontottam! össze volt csomósodva a bársony por és ezt csak használat közben vettem észre, mikor már javithatatlan volt! itt vannak változások, változik az ülés, kézifék kar stb... mint a képeken is látni a kabin még alapozva sincs, ez következik, de az az igazság, hogy nem a szivem csücske ez a makett! lehet ezért is haladok vele rettentően lassan. igővel jön a folytatás! max | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 104369 | 2007. augusztus 13. 19:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia modellpapa! Kár, hogy mostanság nem építesz semmit:( A kék négytengelyesre emlékeztem, csak arra nem, hogy ÖAF. Nagy gyengém a Magnum, az kész van már? Csak mert hiányzik a balos tükör. Szép, és egyedi gépek. Az F88 vagy 89 az KFS? Brúnó | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Bebá | Adatlap | 104368 | 2007. augusztus 13. 19:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Helló Csabi! Köszönöm szépen. Lassan de jönnek majd. Bercibá | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 104367 | 2007. augusztus 13. 18:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ma összeraktam a Scania vázát! Holnap kábelezem. Csütörtökön vagy pénteken már festve is lesz! Majd rakok képeket is! Addig is mindenkinek jó építést! Ati | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 104366 | 2007. augusztus 13. 17:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia Berci bácsi! Eddig ígéretes! A megszokott minőség... Várom a további képeket. Csabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||
tuning | Adatlap | 104365 | 2007. augusztus 13. 12:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
köszönöm a segítséget hát akkor sajna F2000-es Man nem lesz de ha vki fórumozonak van kész eladó szívesen vásárolnék esetleg később is mert az egyik nagy kedvenc a MAN. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Russell | Adatlap | 104364 | 2007. augusztus 13. 10:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Kedves BeBá! Biztos nem Te vagy a sereghajtó, hiszen ém még el sem kezdtem. Ellenben nagy segítség lenne, ha meg tudnád valamilyen formában osztani velünk a képeidet. Kérlek tedd föl valahová, ahol mi is elérhetjük. Nekem pl. a kabinról SEMMI anyagom sincs. Köszönettel: Russell Várjuk a további képeket! | |||||||||||||||||||||||||||||||||
modellpapa | Adatlap | 104363 | 2007. augusztus 13. 10:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
" a Hungarocamionnak nem volt Trailor pótkocsija. Hűtősben Schmitz vagy Kögel pótkocsikat használtak szinte mindig." Egy időben sok Blumhardt félpótkocsit használt a Hungarocamion. Volt köztük hűtős is. A fotót az 1978-as Lastauto Omnibus Katalógusból szkenneltem. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
modellpapa | Adatlap | 104362 | 2007. augusztus 13. 10:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
1-2 havonta el szoktam olvasni ezt a fórumot. Megnézem ki mit épített. Lassan 2 éve nem építettem semmit, így én építés alatt álló autókról mostanában nem tudok beszámolni. Van 3-4 elkezdett autóm, egyszer majdcsak elkészülnek, meg pár doboz ami arra vár, hogy munkát adjanak. A képtár még megvan: kep.tar.hu/modellpapa/27652807 | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Bebá | Adatlap | 104361 | 2007. augusztus 12. 21:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Helló! Gabi és Ati,mindkettőtöknek köszönöm! Bercibá | |||||||||||||||||||||||||||||||||
max | Adatlap | 104360 | 2007. augusztus 12. 20:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
helló brunó! nekem is inkább a régi gépek!;) teszek be neked egy linket hátha érdekel!www.wettringer-modellbauforum.de/forum/thread.php holnap DAf-os képek! ha jó idő lesz... max | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 104359 | 2007. augusztus 12. 20:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia Bebá! Ehhez nem lehet mit hozzáfűzni. Egyszerűen Csodaszép!! Gratula hozzá!!! Ati | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Bebá | Adatlap | 104358 | 2007. augusztus 12. 20:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Helló Brunó! Köszi szépen.A felvételek darabszáma valóban ennyi volt,de izgalmamban sok részletről két-három felvé- telt is készítettem.Így letisztázva lényegesen ke- vesebb.Sajnos az izgalom hatására több olyan rész- letről lemaradtam amit feljegyeztem magamnak. A traktor lenyügöző! Csak álltam és néztem ki a fe- jemből.Ami meglepett,hogy a kabint "kurblival" le- hetett emelni.Az agy magyarul adja az instrukciókat. Bercibá Ui.Black Edition-t építők számíthatnak fotókra. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 104357 | 2007. augusztus 12. 19:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia Berci Bácsi! Nagyon szép lesz, a tőled megszokott magas minőség. Az ülésnek jót tett, hogy hozzányúltál, sokkal élethűbb. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 104356 | 2007. augusztus 12. 19:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Lefestettem az alvázat, de majd még este 10 körül le fogom lakkozni mattal. Holnap folyt. köv. a kábelezéssel, kipufogóval, motorral, és a többi és a többi... public.fotki.com/airfilter/repair-station/ Brúnó | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 104355 | 2007. augusztus 12. 19:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Hello Bebá! Az a műszerfal, az valami gyönyörű, még így is, hogy nincs kész teljesen. A hűtőmaszk szintén baba lett. Persze aki élőben látta és több mint 100 képe van saját géppel fényképezett Black Edition-ről:) Milyen volt élőben? Brúnó |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Még egy "rendkívűli" e-mail ment!
Bercibá