/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Raybrig_89 104437 2007. augusztus 15. 23:14
Válasz erre
Szia!

Nagyon szép a kamzi,a beltér is pofás:) Egy kérdés:a velúr öntapadós micsoda mennyibe került az obi-ban és mekkora egy csomag/lap? előre is köszi!
max 104436 2007. augusztus 15. 23:02
Válasz erre
exec: jó nagy pakkot kaptál!:D
kislőcsös: nagyon brutális az épitésed, tetszik! kiváncsi vagyok a továbbiakra. én is HC-s turbostarra gondoltam, csak egy kis csavarral! majd meglátjuk, hogy össze jön-e! bár, ez a jövő zenéje...
Kusti 104435 2007. augusztus 15. 22:47
Válasz erre
Exec!
Szép kis bevásárlás! Én csak a Peterbilt-ről és a Mack Cruisliner-ről tudtam! :D

Kislőcsös!
Ugyanezt a szerelvényt csinálom én is! Csak én előbb a traktorral kezdtem. Azzal még van munka bőven. Jó a beltered! A pótost én is valahogy így képzeltem el csak én a VESTEL felirattal. Az volt a támogató...GRAT!

Kusti
Erno-945 104434 2007. augusztus 15. 22:34
Válasz erre
exec 104433 2007. augusztus 15. 22:24
Válasz erre
DSCF0042
DSCF0042
DSCF0043
DSCF0043
DSCF0044
DSCF0044
DSCF0045
DSCF0045
DSCF0047
DSCF0047
DSCF0048
DSCF0048
DSCF0051
DSCF0051
DSCF0052
DSCF0052
DSCF0055
DSCF0055
DSCF0056
DSCF0056
DSCF0058
DSCF0058

Ma jött a posta ausztriából... :)
Kislõcsös 104432 2007. augusztus 15. 22:16
Válasz erre
2007-junius 780
2007-junius 780
2007-junius 781
2007-junius 781
2007-junius 782
2007-junius 782
2007-junius 784
2007-junius 784
2007-junius 785
2007-junius 785
2007-junius 786
2007-junius 786
2007-junius 783
2007-junius 783
2007-junius 789
2007-junius 789
2007-junius 790
2007-junius 790
2007-junius 802
2007-junius 802
2007-junius 817
2007-junius 817
2007-junius 787
2007-junius 787
2007-junius 186
2007-junius 186
2007-junius 187
2007-junius 187
2007-junius 188
2007-junius 188
2007-junius 792
2007-junius 792
2007-junius 800
2007-junius 800
2007-junius 808
2007-junius 808
2007-junius 803
2007-junius 803
2007-junius 809
2007-junius 809
2007-junius 810
2007-junius 810
2007-junius 812
2007-junius 812
2007-junius 813
2007-junius 813
2007-junius 819
2007-junius 819
2007-junius 821
2007-junius 821
2007-junius 818
2007-junius 818
2007-junius 814
2007-junius 814
2007-junius 822
2007-junius 822
2007-junius 823
2007-junius 823
2007-junius 831
2007-junius 831
2007-junius 828
2007-junius 828
2007-junius 829
2007-junius 829
2007-junius 832
2007-junius 832
2007-junius 834
2007-junius 834
2007-junius 835
2007-junius 835
2007-junius 842
2007-junius 842
2007-junius 840
2007-junius 840
2007-junius 841
2007-junius 841
2007-junius 845
2007-junius 845
2007-junius 838
2007-junius 838

Sziasztok skacok!

Végre megint gépközelben vagyok :)
Közben nálam is készülget a HC turboStarom a hütős félpóttal.
Gabi,igazad van,ezért egy kicsit át fabrikáltam a pót alvázátHátra került a pótkeréktartó középre pedígkét tárolo dobozt raktam.Az aláfutás gátlót is teljesen uj gyártásúra csarélem.
Csabi ! Sajnos még nem találtam meg az Ackermann os mercire a betűtípust de dolgozok még az ügyön.
Találtam egy remek anyagot amit mindenkinek ajánlok.Az OBI-ban vettem velúr öntapis tapátát és ezzel kárpítoztam ki a fülkét.Igaz másfélnapig eljátszottam vele,de szerintem nagyon megérte.Itt-ott be kell segiteni neki modellragasztoval a vékony éleken,de amúgy nagyon jol ragad és festhetö is,persze csak fújással.Úgy látom hogy nagy átalakitást az Ivecon nem kell elvégezni,csak a légterelöböl kell levágni a fúlke vonalában(a be vonalkázott részt),az oldal spoilert meg egyszerüen nem kell felrakni.Persze készülget az alváz és a motor is ,majd azokról is teszek fel képeket.
Jó munkát a Hungarocamionos csapatnak és persze mindenki másnak :)

kislőcsös
Kusti 104431 2007. augusztus 15. 19:43
Válasz erre
Szia Gabi!
Tudom én is észrevettem már hogy nem lett a legjobb és már javitottam is rajta, már valamivelekevesebb van a vason.
Üdv!
Kusti
Gabi 104430 2007. augusztus 15. 18:53
Válasz erre
Szia Kusti!
Ne haragudj, de nekem egy kicsit erős lett.
Gabi
Kusti 104429 2007. augusztus 15. 18:49
Válasz erre
Egy Iveco TurboStar II-esé. HC-s köpenyben domborít majd...
tuning 104428 2007. augusztus 15. 18:43
Válasz erre
kusti ez minek a váza ?
Kusti 104427 2007. augusztus 15. 18:01
Válasz erre
HPIM1007
HPIM1007
HPIM1008
HPIM1008
HPIM1009
HPIM1009

Üdv!

Most volt az első alkalom, h így el tudtam b--zni valamit azzal, hogy egy ilyen híres és gyönyörű kamoint, ami ráadásul ,,limited" is, rendesen összekoszoltam. Az alváz és az erőmű már teljesen átesett a tortúrán. Szép koszosak lettek, de inkább a váz az, ami igazán. plussz némi képanyag a vasrol lepukkant formában...

Tiszt.

Kusti
SzAdam 104426 2007. augusztus 15. 15:44
Válasz erre
Helo Ati!

Orosházi vagy?Csak hogy itt olvastam,hogy nagybátyjád az Uhrinnál dolgozott.
Én is egy Scanót épitgetek már egy ideje,csak a festét nem nagyon akar összejönni. De ha sikerül,jönnek a képek.

Grat Kusti a DAF-hoz,tetszik a kicsike!:D
Ati 104425 2007. augusztus 15. 14:45
Válasz erre
Sziasztok!

Ma haladtam egy kicsit. Végre végeztem a kábelezéssel. Szinte mindent bekötöttem, ami csak létezik, raktam fel pluszba a levegőcsövekhez szelepeket is! Úgynevezett elosztókat. Tegnap este átjött nagybátyám, aki az Uhrin transznál volt szerelő, és minden félét elmagyarázott, hogy mi..hova megy! Persze amit nem tudtam még bekötni, azok még lógicsálnak! De azt majd festés után! Mindent elrejtettem a váz mögé. Szerintem konkrét lett. De még a festék nem jött meg, azért most várni kell! ha fújva lesz rakom a képeket is!

Mindenkinek további jó építést!

Ati
Kusti 104424 2007. augusztus 15. 14:06
Válasz erre
Szia Ernő!
Köszönöm hogy figyelmeztettél! Akkor először teszek vele egy próbát, hogy mégis hogy viselkedik a festék. Remélem jól, mert nem volt occcsó! :(
Kusti
Erno-945 104423 2007. augusztus 15. 13:11
Válasz erre
Szia Kusti!
Nagyon vigyázz a lökhárító festékkel.Vettem több félét,az egyik nagyon vastag volt és úgy száradt mint a zsugorodó akril.Nagyon randa lett.Próbáld ki valamin.
945
Kusti 104422 2007. augusztus 15. 12:54
Válasz erre
Brúnó!

De megoldotta a dolgot, jobb lett mint előtte! :D

Ma lepingálom a fülkét, Az alvázat helyenként nem fogta be a festék :( úgyhogy az ecsettel lesz korrigálva de majd a koszolástól eltűnik (remélem). A lökösökre pedíg igazi (!) lökhárítófestéket vettem ma a TESCO-ban. :)))

Kusti
Brúnó 104421 2007. augusztus 15. 08:57
Válasz erre
Hello max!
Este megnézem milyen lenne úgy, bár kicsit furcsa lesz az elől gumi, hátul műanyag. És köszönöm a linket, megnéztem már akkor. Szerencsétlen embernek, hogy lekapta a maszkoló 2 helyen is festéket.
Brúnó
Gabesz 104420 2007. augusztus 14. 23:04
Válasz erre
OKOS! Telefonvezeték tényleg az jó vékony, köszi!
Atis 104419 2007. augusztus 14. 22:50
Válasz erre
Kusti.

Nem haladok a mercivel, félreraktam a projektet mert a fülke nem megfelelő.

A 8x4-es Scaniával kacsingatok, lehet elkezdem, de elötte asszem más vizekre evezek... szó szerint.:)

üdv.
Kusti 104418 2007. augusztus 14. 22:43
Válasz erre
Szia Brúnó!

Holnap ha lesz egy kis napfény akkor csinálok élesebb képeket.

Kusti
Emerick 104417 2007. augusztus 14. 22:42
Válasz erre
Köszönöm a válaszokat! (...azaz hiába csalogató az a szürke, mégiscsak fekete lesz.)És Kusti! Nagyon jól néz ki a Te munkád is! :)

E.
max 104416 2007. augusztus 14. 22:12
Válasz erre
jaaa amúgy raktam be neked ide egy linket, csak szerintem nem láttad! 7755-ös hsz
max 104415 2007. augusztus 14. 22:10
Válasz erre
helló brunó! csak a kormányzottakat cseréld le úgy jobb lesz! sztem...
Brúnó 104414 2007. augusztus 14. 21:58
Válasz erre
Sziasztok!
Keveset haladtam ma én is a Mergával. Most éppen száradnak az alváz utolsó lakkozott darabjai, majd reggel kerülnek fel a helyükre. Elkezdtem összerakni az utasteret, de amíg nem döntöttem a külső színről, addig nem festem le a belsőt sem. Gabi ennek biztos nem fog örülni, de maradnak ezek a műanyag kerekek. Szerintem ehhez a vashoz ez passzol. És amit mondtam, mögmondtam:)
Brúnó
Brúnó 104413 2007. augusztus 14. 21:49
Válasz erre
Szia Kusti!
Alakul a masina, már amennyit látni belőle. Minden képen a háttér az éles, próbáld meg kicsit távolabbról lefényképezni.
Brúnó
Brúnó 104412 2007. augusztus 14. 21:47
Válasz erre
Szia Gabesz!
Én használok rendes villanyvezetéket is, meg telefonkábelt, meg mindent amit találok. Minden szar kábelt összeszedek:) Jó lesz ez még valamire:)
Brúnó
modellpapa 104411 2007. augusztus 14. 21:34
Válasz erre
Az MAN alvázak gyári alapszíne a grafitfekete RAL kódja 9011 (inkább matt mint fényes)

BeBá

Küldtem válasz email-t.
Erno-945 104410 2007. augusztus 14. 20:18
Válasz erre
Sziasztok!
Mindenkinek gratulálok mindenhez!!!
945
Bebá 104409 2007. augusztus 14. 19:37
Válasz erre
Helló Kusti!

Köszönöm,igyekszem!
A képeidet elnézve amit Te csinálsz nem semmi.
A végeredmény biztosan tuti lesz.

Bercibá
Gabesz 104408 2007. augusztus 14. 19:26
Válasz erre
Sziasztok!
Réz huzalt hol tudnék venni, tudna valaki ebben segíteni? (kamion építéshez)
THX!
Gabesz
Kusti 104407 2007. augusztus 14. 19:25
Válasz erre
Szia Gabi!

Nincs benne sok drót, csak eddig úgy 3-4 méter, sokminden be van kötve a vázba és még sok van ami nincs, pl üzatank. Azt külön kell fújnom.

Csabi!

Az említett hibámat a javaslatodra orvosolom. Igazad van, keresztem nem igan mennek kábelek, csak ha muszály. pl a hátsóhídban a difi kábelei.

Köszönöm!

Kusti
Csabi 104406 2007. augusztus 14. 19:17
Válasz erre
Szia Kusti!

Tetszik a munkád! Egyetlen apróbetűs megjegyzésem lenne: általában nem szokták a kereszttartók között átlósan áthozni a kábeleket (lásd HPIM0998 )

További jó munkát,
Csabi
Gabi 104405 2007. augusztus 14. 19:07
Válasz erre
Szia Kusti!

Szép lesz az Iveco, csak kár, hogy nagyon homályosak a motorról készült képek. Azért látom nyomod bele a drótót rendesen!

Gabi
Bebá 104404 2007. augusztus 14. 19:06
Válasz erre
Helló modellpapa!

Még egy "rendkívűli" e-mail ment!

Bercibá
Gabi 104403 2007. augusztus 14. 19:06
Válasz erre
Szia Brúnó!
Jó lesz a Merga, de remélem nem a műanyag kerekeket hagyod rajta. A kipufogó ismerős, ezt a részét nem igazán találták el az olaszok.

Az eurocabos Merci azért más, mert azon hátul egy légrugós híd van, teljesen más a hátsó része. Viszont a motor megegyezik, sőt a fülke belső is a tetőt kivéve.

Gabi
Bebá 104402 2007. augusztus 14. 19:02
Válasz erre
Helló Russell!

Küldtem egy e-mailt!

Bercibá
Kusti 104401 2007. augusztus 14. 18:14
Válasz erre
Márton!

Amit Atis összehozott, azt itthon is be lehet szerezni. És az átépités sem nehéz dolog. Szerintem nyugodtan vágj bele, jó gépet lehet igy összehozni! Mint Atis! :D

Kusti
Kusti 104400 2007. augusztus 14. 18:10
Válasz erre
HPIM0987
HPIM0987
HPIM0988
HPIM0988
HPIM0994
HPIM0994
HPIM0995
HPIM0995
HPIM0996
HPIM0996
HPIM0997
HPIM0997
HPIM0990
HPIM0990
HPIM0991
HPIM0991
HPIM0998
HPIM0998
HPIM0999
HPIM0999
HPIM1000
HPIM1000
HPIM1002
HPIM1002
HPIM1003
HPIM1003
HPIM1004
HPIM1004

Üdv!

Iveco Update 1.

Az utóbbi napokban kicsit haladtam a TurboStar-ral. Kábelezésak, tömités, fújás ...
Ma még a vázat is lepingálom, aztán száradás után kicsit összekoszolom.

Brúnó!
Nagyon jól halad a Merga projekt Airfilter Úr! Ahhoz képest h hogyan nézett ki mikor ghozzád került. Így tovább!

Atis!
Alakulgat a Mercid?

Emerick!
Látom nem csak én vagyok az egyedüli, aki a sztirolt a telefonkártyákkal pótolja! :D
Ezt jó látni! A MANcit szerintem mattfeketére fújd, az élethübb. GRAT! Jó lesz!

Max!
Alakul az a DAF! A kitt nekem is megvan. Sz..! Én ezt tudtam kihozni belőle (képek)... Hajrá! :D

Bercibá!
Az Actros gyönyörű eddig! Csak igy tovább. Klasszis munka! Jók a feljavítások is, ötletes! GRAT!

Ati!
Sok sikert a SCANIA-hoz!

További jó építést mindenkinek!

Kusti
Márton 104399 2007. augusztus 14. 17:47
Válasz erre
Helló Atis!

Még rágodom rajta akkor 1 kicsit!Azt hittem, hogy a dobozokból össze lehet hozni a dolgot!De a te géped nagyon frankón néz ki!Énis valami hasonlót szeretnék!Nem tudom lesz e belőle valami.Még gondolkodom rajta!Még csak a motorját kezdtem összefüzni!

Köszike
Atis 104398 2007. augusztus 14. 17:34
Válasz erre
Kép 001
Kép 001
Kép 002
Kép 002
Kép 002
Kép 002

Előző háeszhez tartozó.:)
Atis 104397 2007. augusztus 14. 17:32
Válasz erre
Ahoi.

Szia Márton

Szerény személyem próbálkozott egy átalakítással, az alap az általad is említett Stobart gép volt. Az alvázát kicsit megvágtam és egy nehézgépekhez való hátsó felfüggesztést csaptam bele. Kapott egy segédalvázat, majd a "seggére" egy darut, és a doboz helyére egy fa-stirol platót. Pár pillanatkép az építés mozzanataiból, szerintem nyugodtan vágj bele, jó kis tehergépet lehet belőle összehozni. A segédalváz Evergreen-ből van, a hátsó felfüggesztés valamint a daru az egy kiegészítőket tartalmazó angol cégtől van... magunk között csak KFS.

Ami fontos.. hogy ne ugy csináld ahogy én, rendes méreteket keress és azalapján dolgozz.

Én szemre csináltam.:)

azé elmegy..:D

üdv. népek.
RaPe 104396 2007. augusztus 14. 15:05
Válasz erre
Márton 104395 2007. augusztus 14. 14:38
Válasz erre
Üdv!

Érdeklődnék,hogy az Eddie Stobart Truck -ot mennyire lehet nehéz átalakítani a Truck Conversion kit kiegészitővel.Vagy egyáltalán össze lehet hozni belőle valami más teherautót?Csináltatok e már ilyent?Ha valaki csinált megköszönném ha tenne fel képet és adna 1 kis tanácsot,hogy mennyire kihivás a projekt.

Köszi

Márton
Emerick 104394 2007. augusztus 14. 14:27
Válasz erre
Sziasztok!

Egy tanácsot szeretnék kérni: melyik jobb: ha a TGA alvázát fényes középszürkére fújom, vagy matt feketére? Nem tudom eldönteni, melyik lenne a jobb. A MAN maga főleg fényes fehér lesz, némi metálszürkés és bronz díszítéssel.

Előre is köszi, ha vki válaszol!

Üdv:
E.
Ati 104393 2007. augusztus 14. 11:57
Válasz erre
Szia modellpapa!

Köszönöm szépen!

Ati
modellpapa 104392 2007. augusztus 14. 11:51
Válasz erre
Onnan levegőt lehet vételezni pl. gummiabroncs felfújáshoz, de onnan kaphat levegőt a vezetőülés, és a váltónál a levegőrásegítés is.
modellpapa 104391 2007. augusztus 14. 11:47
Válasz erre
Bebá

Küldtem egy válasz email-t.

Brúnó

Neked is elküldtem a kért anyagot!
Ati 104390 2007. augusztus 14. 11:09
Válasz erre
DSC09806x
DSC09806x

Sziasztok!

Azt szeretném kérdezni, hogy az aksi alatti légtartány, mit szokott ellátni levegővel általában?...erről az egyről nincs infom...ha valaki tudja légyszi irja már meg!

Előre is köszi!

Ati
Ati 104389 2007. augusztus 14. 09:09
Válasz erre
Szia Brúnó!

Jó lesz a merci! Azért halad ez!
Mennyivel különbözik ez a merci az Eurocabtól...mert szinte egyforma.
Most hogy láttam a dobozzát, nem túl nagy lehet a külömbség, csak ennél hátul 2 tengely van, a cabnál meg kettő! sok a hasonlóság!

Ati
Brúnó 104388 2007. augusztus 14. 08:28
Válasz erre
Sziasztok!

Némi előrelépés Merga ügyben. Helyére került a motor, a kipuf rendszer, és talpra állt a vas. A legnagyobb szívás a kipufogó volt, mert semmi nem stimmelt. Mikor az egyik része a helyén volt, a másik része csak lógott a levegőben, és fordítva:( És mindezt úgy, hogy óvatosan kellett fognom az egészet, nehogy valamit letörjek:( A kerekek szintén húzosak voltak, mert ki volt törve az összes tengely amire a felnik mennek:( Poziciónálni, figyelni, hogy ne lebegjen a levegőben és mindezt gyorsan, határozottan mert száradt a pillanatragasztó. Az alvázból alig van hátra valami, szerintem azt ma este be is fejezem.
public.fotki.com/airfilter/repair-station/

Brúnó
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.