/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
gyurma 104537 2007. augusztus 20. 12:13
Válasz erre
Finu 104536 2007. augusztus 20. 12:11
Válasz erre
00000214
00000214
00000215
00000215

Sziasztok!
Furcsa hangra lettem figyelmes, gyorsan le is fényképezetem a "zaj" forrását :)!
Ez egyébként micsoda? Ha maz-ra tippelek, nagyon mellélövök?
Ati 104535 2007. augusztus 20. 11:52
Válasz erre
Sziasztok!

Épp az elöbb végeztam a váz fújásával! A moci is fekete lett. Persze még hiányoznak a dolgok róla. Estefelé rakok fel képeket a Scaniáról. Ma szabados vagyok, és végre haladok is vele!

Mindenkinek jó építést!

Ati
max 104534 2007. augusztus 20. 10:55
Válasz erre
helló gabesz!
megnéztem az össze állitásit és ott köré épitősnek tünt, de utána rámentem a wettringrre, hogy jobban megbizonyosodjak róla és négy épitésből, négyen megépitették a belteret, majd a kabint és fényezés utén tolták be! megnyugtatás képpen pár link! www.wettringer-modellbauforum.de/forum/thread.php www.wettringer-modellbauforum.de/forum/thread.php remélem tudtam segiteni!

max
Ati 104533 2007. augusztus 19. 23:54
Válasz erre
Szia Gabesz!

Igaz én még nem tartok ott, de szerintem simán betolható! Ha a Scania 500 ról beszélsz. Nem ütközik semmi! az elöbb néztem meg.

Ati
DjBogyi 104532 2007. augusztus 19. 22:00
Válasz erre
cs33
cs33
cs34
cs34

...ez érdekes, nekem ugyan ez 469-es, íme:
DjBogyi 104531 2007. augusztus 19. 21:52
Válasz erre
Helló Mekett!

Erről a csepszonról talán még típuslapom is akad.
Kusti 104530 2007. augusztus 19. 18:54
Válasz erre
Szia Kummancs!

Azt álltalában saját készitésként látni! Ha nagyon feltünően jókat látsz, azok lehet hogy egy/harminckettes méretarányban vannak, sörösüvegek ládával, valamelyik gyártótól.

Kusti
Kumancs 104529 2007. augusztus 19. 18:15
Válasz erre
Üdv
Autós vagyok de szoktam látni itt a kabinokban Üvegeket poharakat. Azok saját vagy kiedészitőből vanak? Hol lehetne ijet beszerezni?
Sibovickajice 104528 2007. augusztus 19. 16:08
Válasz erre
rmagnum1
rmagnum1
rmagnum2
rmagnum2
rmagnum3
rmagnum3
rmagnum4
rmagnum4

Üdv Urak!

A héten Horvátországban jártam és fotóztam néhány haszonjárművet, igaz,nem kamionok, de mégis. Itt: public.fotki.com/sib80/photos/croatia-2007/trucks/

Ezt a fehércsokis Magnumot pedig hazafelé lőttem Nektek Nagykanizsán, hátha valakit érdekel mi van belül :)

(OFF: Apropó fehércsoki: Brúnó! Ettél már Horvát fehércsokit? ;))

Sib
Kusti 104527 2007. augusztus 19. 14:10
Válasz erre
HPIM1024
HPIM1024
HPIM1025
HPIM1025
HPIM1026
HPIM1026
HPIM1027
HPIM1027

Ati!

Így néz ki most a beltér! A müszerfal is szürke, a kormány sötétebb szürke gyorstekerővel. Kerülnek bele még tachográfkorongok és egyéb olyan kis kiegészítők amik jellemzően magyar dolgok, mivel ez egy magyar gép lesz! :D

Kusti
Kusti 104526 2007. augusztus 19. 12:56
Válasz erre
Szia Brúnó Mester!

A Merci nagyon jó! Eddig 10-ből 15-ös! :D A belső terét nagyon eltaláltad. Az ,,occcsó müanyag" feeling-je megvan az biztos! A fülke szine is illik a géphez. Látod hogy jobb az ójrópai gépekkel játszani!:D CONGRATULATION!

Üdv!

Kusti
Brúnó 104525 2007. augusztus 19. 11:37
Válasz erre
Szia Ati!

Nagyon köszönöm:)
Szerencsére nem kell tovább várni a napsütésre, megjött. Feltettem a képeket, de nem adja vissza a fényképező azt amit az emberi szem lát:( Élőben sokkal szebb az egész, az a sötét rézszín szinte él, gyönyörü! Csak ajánlani tudom mindenkinek azt a színt. Hogy még egyenletesebb legyen a felület, később még polirozni is fogom.

Brúnó
Ati 104524 2007. augusztus 19. 10:52
Válasz erre
Szia Brúnó!

Nagyon tuti a merci! A belső rész marha jó lett! De egészében is kiváló munka!
Eltaláltad nagyon ezt a vasat! Grat

Ati
Brúnó 104523 2007. augusztus 19. 09:59
Válasz erre
Sziasztok!

Visszakaptam a fényképezőt, aksik feltöltve, képek a szokott helyen.
A tetőkárpit berakásával lesznek gondjaim az már tuti, a többivel talán nem.
Csináltam egy olyan képet ahol egy képen van egy lakkozott, és egy nem lakkozott alkatrész, jól látható a különbség. Sajna nálunk most elég felhős az ég, alig látszodik a nap:( Remélhetőleg Gabiéknál jobb lesz a helyzet, és ott tudok jó képeket csinálni a fülkéről.
public.fotki.com/airfilter/repair-station/mercedes-benz-power/

Brúnó
Ati 104522 2007. augusztus 19. 00:23
Válasz erre
Heló mindenkinek!

Brúnó, már várom a képeket a mercidről, nagyon kíváncsi vagyok hogy milyen lett a lakkal együtt!

Kusti, jó lesz a gép! A fülke belseje milyen lesz?

Kislöcsös, várjuk nagyon a képeket!

Gabi, te hogy állsz a Raba póttal?

Én is haladgadtam kicsikét, a motor és az alváz kapott egy alapot! várom hogy megszáradjon, szerintem holnap fújom! Találtam délelött egy hibát az alvázon, de kijavítottam, rossz helyre ragasztottam az egyik merevítőt! még jó hogy észrevettem, a rajz volt a csalóka, ugyanis a helyére ragasztottam, de ott nem volt jó... kb 6mm az eltérés, és pont a nyeregnél volt látható helyen. De mind1...orvosoltam.
Szerintem hétfőn vagy kedden rakom a képeket, addig szeretném ha az alváz rész összeállna.

Üdv mindenkinek, és további jó építkezést!

Ati
Gabesz 104521 2007. augusztus 18. 22:25
Válasz erre
Vizsgálgatom, csak már 1-2 érdekes ellentmondásba futottam bele az összeépítés során és ezek után már nem vagyok olyan magabiztos, h a rajz szerint mi lehet és mi nem :D
Várom a véleményed! THX!!!
Gabesz
Gabesz 104520 2007. augusztus 18. 22:05
Válasz erre
Köszi, tudom láttam és reagáltam is rá, csak Max írta, h ő se rakta fel a (igaz) DAF hátsó részét, sőt hozzátette, h nem biztos abban h betolható-e a kabin belső és ezért lettem bizonytalan első neki futásra. Ezért próbálnék minél több véleményt "meghallgatni"... Lehet problémás palinak tűnök, de én szeretek 100%-ig megbizonyosodni. Elnézést, ha megbántottam valakit is (nem szándékosan), nem kételkedem senki tudásában csak a több szem többet lát elvet szeretném követni :)
Gabesz
Gabesz
max 104519 2007. augusztus 18. 21:41
Válasz erre
ilyet kb. 1-2 éve épitettem! de a leirásból meg tudod nézni, hogy tudod-e betenni! ha nem jössz rá holnap, de legkésőbb hétfőn megnézem neked és tájékoztatlak róla! addigis ;)

max
Mekett 104518 2007. augusztus 18. 20:35
Válasz erre
Csepel 452 (1)
Csepel 452 (1)
Csepel 452 (2)
Csepel 452 (2)
Csepel 452 (3)
Csepel 452 (3)

Ilyet se sokat látni manapság az utakon!
Gabi 104517 2007. augusztus 18. 20:08
Válasz erre
Szia Gabesz!
Kusti 7894-es válasza.
Gabi
Gabesz 104516 2007. augusztus 18. 19:47
Válasz erre
Szia Max!

Hát most elbizonytalanodtam, de azért köszönöm!:)
Nem csinál senki ilyet most, vagy csinált mostanság???
Nagy szükségem lenne 100% infóra... pls!
Köszönet:
Gabesz
Kusti 104515 2007. augusztus 18. 19:35
Válasz erre
Szia Gabi!

Köszönöm a gyors választ! Akkor a belecsusztatós módszer lesz! :D

Üdv!

Kusti
Gabi 104514 2007. augusztus 18. 19:04
Válasz erre
IMG_0002_1
IMG_0002_1

Szia Kusti!
Eredetileg már nem emlékszem milyen, de én biztos, hogy belecsúsztattam, nem körbeépítettem. Különben nem nagy átalakítással szinte mindet meg lehet építeni belecsúsztatva is.
Gabi
Kusti 104513 2007. augusztus 18. 18:58
Válasz erre
Üdv!

Visszatérve a pesti kirándulásomról, szert tettem egy DAF 3300-asra, hála Exec kollégának (köszi!:D). Az úton tanulmányoztam a papírját és nem tudtam eldönteni hogy ez most belecsúsztatós vagy köréépítős?
Gabi! Exec! Ez milyen?

Köszönöm előre is!

Kusti
Brúnó 104512 2007. augusztus 18. 14:32
Válasz erre
Sziasztok!

Én sem tétlenkedtem, lelakkoztam a Merga fülkéjét. Nagyon szépen kihozza a színeket ez a Du Pont lakk, nem véletlen, hogy ennyire szeretem használni. Képeket sajna most nem tudok feltenni, mert tesóm elkérte a gépemet. Most várok a lakk száradásával, addig készül a beltér. Pár apróságot teszek a fülkébe, mint pl. térképet, CB-ét, iratokat, függönyt, stb...Szóval készül a Merga:)

Brúnó
Kislõcsös 104511 2007. augusztus 18. 13:01
Válasz erre
kislőcsös és az FKH
kislőcsös és az FKH

Szewasztok kamionos banditák!

Ati,Gabi,Ernő,max,Kusti és mindenki más :)
Köszi szépen:) A velúr tapétát méterre lehet venni az OBI-ban 1490,-/m,de bersze nem kell egy egész métert venni.Én csak egy 40cm hosszút vettem ,aszthiszem 55cm széles a tekercs és volt még több szinben.
A betük nem véglegesek,ki lesznek vágatva rendesen géppel,ezért is csak az eggyik oldalát csináltam meg,men birtam ki hogy olyan fehéren maradjon :) A Westwl matrica is rajta lesz,azzal a kis különkiegészitéssel hogy nem támogató volt hanem partner , ez is fel nam irva a logo alá (GSM partner of HUNGAROCAMION).
Jövö héten ujra teszek fel képeket már szépen halad az alváz meg a motor kábelezése.Én nem koszolom annyira agyon,inkább csak az út pora lesz rajta,mert viszonylag ujszerű állapotban szeretném a polcomra rakni.(márcsak egy újabb polc kéne neki :) )
Addig is az Atego kormányát maszírozom egász héten
Szewasztok és további jo munkát mindenkinek.
Kislőcsös
Emerick 104510 2007. augusztus 18. 12:32
Válasz erre
Sziasztok!

Egyenlőre csak leírom, én hol tartoka TGA átalakítással: épp a későbbi felépítmény tartószerkezetét építgetem sztirollemezből, illetve az utastér padlólemezét is elkezdtem, egyenlőre csak alulról a merevítésekkel. Kicsit pepecselős munka a sok egyforma vékony műanyagcsík miatt, úgyhogy az intenzitás nálam alábbhagyott. De ahhoz, hogy a vezetőfülkét elkészíthessem, előbb meg kell lennem a felépítmény padlólemezével, mert ugye a kettő pontosan egy szintben lesz.
Ja, és a cseten a minap lelőttem a poént, így most itt is: a MAN TGA XXL átalakításával egy Vario Alkoven 870 nevezetű lakóautó, vagy inkább lakókamion fog megszületni. :D Természetesen teljes (!) belső berendezéssel!

Az itt látható művek -nevek nélkül- nagyon tetszenek! Remélem az enyém is fog legalább félig így kinézni! :)

Üdv:
E.
Kezdõ 104509 2007. augusztus 18. 11:57
Válasz erre
p&sz-koe700
p&sz-koe700

Igaz nem hunlandos nem is 660-as de szép... :P
Brúnó 104508 2007. augusztus 18. 10:33
Válasz erre
Szia Kusti!

Nagyon jó lett a váz, annak ellenére, hogy én nem szeretem koszolni a vasaimat. És most még a képek jók lettek, kivéve a fülkét, de ott most nem lényeg:)
Ez a hajnali forgolódás nálam is ismerős állapot:) Valahogy ez a Merga nagyon megfogott, szeretném mielőbb egyben látni. Mióta elkezdtem a felújítását, azóta éjfél körüli fekvés van, és hajnal 5-fél 6 körüli ébredés:)
Szorgos Népünk Győzni Fog!!!

Brúnó
Kusti 104507 2007. augusztus 18. 07:18
Válasz erre
Kusti 104506 2007. augusztus 18. 07:16
Válasz erre
HPIM1016
HPIM1016
HPIM1017
HPIM1017
HPIM1018
HPIM1018
HPIM1019
HPIM1019
HPIM1021
HPIM1021

Jó reggelt!

Kicsit haladtam a TurboStarral. Az alváz már majdnem teljesen kész, még néhány dolog hiányzik, azokat is koszolom, nameg az elengedhetetlen rozsda. Én eddig is a neméppen megszokott dolgaimról voltam ismert. A koszolás az nagy lutri volt mert vízfestékkel csináltam, meg egy kis koszos festékes brigécióval. De bejött!:D
Ma reggel a fülke is megkapta a színét, mivel négykor már forgolodtam. :D A képen kicsit világosabb mint élőben!

Max!
Remélem sikerül eltüntetned a csikokat! :(
max 104505 2007. augusztus 18. 02:26
Válasz erre
helló gabesz! a DAF fülke valóban össze van épitve, csak nem teljesen! ugyanis a kabin hátfala még nincs beépitve. rég épitettem már scaniát és nem emlékszem, hogy betolható-e a belső tér!

kusti!nem fogom matricázni, inkább a tető kap egy kis zöldet! amúgy nem értem, hogy miért van most ez, mert a vova is fehér és ott semmi probléma nem jelentkezett! majd meg látjuk mit tehetek!:D

max
Gabesz 104504 2007. augusztus 17. 21:53
Válasz erre
IMG_2292
IMG_2292

Kész a moci...:)
Brúnó 104503 2007. augusztus 17. 21:26
Válasz erre
Sziasztok!
Ezt már régen be akartam tenni, csak mindig elfelejtettem. Egy ismerőstől kaptam. Nem semmi vasakkal járnak az Északiak. A modelles részéről már nem is mondok semmit, iszonyat munkák vannak, és mind 1/87-es méretben!!! Remélem tudtam újat mutatni az Ójrópás kollégáknak:)
www.nor-truck.de/
Brúnó
Brúnó 104502 2007. augusztus 17. 21:03
Válasz erre
cockpit 002
cockpit 002
cockpit
cockpit

Sziasztok!
Alakul a Merga beltere. Szürke bársonypúder-fekete (festett) betétekkel. A fekete az Model Master #2040 Interior Black (beltér fekete), ami nem teljesen fekete, vagyis nem olyan mély fekete. Szóval kezdésnek az egészet lefújtam Tamiya TS-30 Silver Leaf színnel, aztán száradás után kimaszkoltam az ezüstön hagyandó részeket, és jöhetett a fekete. Miután a fekete is megszáradt, lefújtam félfényes lakkal, ezzel próbáltam elérni azt a "kemény műanyag" hatást. Az ezüst színre azért volt szükség, mert így egységesebbnek fog tünni a bársonypúder felülete. Ha hagytam volna feketén, akkor nagyon átütött volna a szürke bársonyon. A hátsó részt ahol az ágyak vannak már elkezdtem flokkolni, holnap majd jön az egyik oldala, aztán a másik is, plusz az ajtókárpítok. Itt tartok most. Mivel benyeltem egy vödör kávét így estére, asszem a műszerfalat, az ágyakat, kormányt, stb. még ma éjszaka be fogom fejezni:)
Brúnó
DjBogyi 104501 2007. augusztus 17. 20:22
Válasz erre
Helló Tuning!

Liaz felíratot úgy rajzoltam, mivel épp akkor nem volt kedvem nyomtatni. Úgy érdemes csinálni, hogy nem a betűk körvonalát rajzolod meg előbb, hanem kb-ra a felíratot és a betűk környezetét kezded el fekete tűhegyű filctollal kiszínezni. Ez azért jobb mert ha a betűket rajzolod meg, durva lesz a közük, mivel a kontúrvonal is eleve fekete így úgy tűnik mintha messzebb lennének a betűk egymástól.

Aztán érdemes még áttenni két kereket hátulra, mivel Monti-ék csak szimpla kerekeket tettek fel alapból.:-)))
Gabesz 104500 2007. augusztus 17. 19:59
Válasz erre
Szia!
Igen az! Köszi, így van esély, hogy talán szép lesz a fényezés :)))
THX +1x
Gabesz
Kusti 104499 2007. augusztus 17. 19:55
Válasz erre
Szia Gabesz!
Nyugodtan mehet külön is! Ez ha jól látom egy R500-as Scania. Ez ugyanolyan mint a 164-es, annak is lehetett külön. Semmi akadálya!

Kusti
Gabesz 104498 2007. augusztus 17. 19:51
Válasz erre
IMG_2286
IMG_2286

Sziasztok!

Most rakom össze életem első kamionját.:))) Felmerült bennem egy elég fontos kérdés:
a összeállítási rajz szerint a fülke belseje után kell a kasznit köré építeni, de ez fényezés szempontjából ez elég ciki lenne. Viszont látok Max képeit és össze van rakva üresen. Akkor ezek szerint nincs semmi akadálya annak, hogy alulról be lehet tolni a belsejét??? Vagy mi a megoldás!?
Gabesz
Kusti 104497 2007. augusztus 17. 19:17
Válasz erre
Szia Max!
Nem a fedéssel van a baj! A festék hozza ki! Ilyen rozsaszínes a csik, igaz? Én is Prisma Color-ral festejk és ugyanigy jártam a fehérrel a Mercinél! Én matricával elfedtem azt a részt.
Kusti
Brúnó 104496 2007. augusztus 17. 19:14
Válasz erre
Szia Gabi!
Majd vasárnap elmesélem, hogy hogyan ecsetelte a metál zöld tulajdonságait:)
A festés úgy készült, hogy elöszőr lefújtam azokat a részeket a Titanium Silver-rel ahol a csíkok lesznek, aztán a Móváron vett 2,5mm széles maszkolóval kimaszkoltam a vékonyabbik rész, aztán jött a 6mm Tamiya szalag. Utána csak fújni kellett a Tamiya XF-28-ast, és levenni a szalagokat. Ennyi.
Brúnó
max 104495 2007. augusztus 17. 19:11
Válasz erre
semmi féle képpen sem marad igy! minden képpen javitva lesz!
Brúnó 104494 2007. augusztus 17. 19:04
Válasz erre
Szeva max!
Nem ártott volna szürkével alapozni, hogy egyforma legyen a felület szine. Nagyon átjön, hogy a tető piros volt, most két különböző árnyalatú fehéred van. Sőt, talán a piros alap miatt van benne az a három rózsaszin csík:( Nagy kár lenne így hagyni.
Brúnó
max 104493 2007. augusztus 17. 18:57
Válasz erre
nem tudom, hogy szin eltérés van-e! én eddig nem vettem észre, de majd jobban megnézem. egyébként lehetséges, mert a tető alap szine piros volt, a kabiné pedig sőtét kék! de mondom, már három réteg festék van rajta! remélem az utolsó réteg megold mindent!

max
Gabi 104492 2007. augusztus 17. 18:55
Válasz erre
Szia Csabi!
És hol vannak a képek??
Gabi
Csabi 104491 2007. augusztus 17. 18:52
Válasz erre
Sziasztok!

Ma délután kamiont matricáztam. Ez talán nem meglepő, de létráról! 420-as Vova Hoyer tartállyal. Egyik felével végeztem, holnap másik oldal :))

Üdv,
Csabi
Gabi 104490 2007. augusztus 17. 18:47
Válasz erre
Szia max!
Azt nem tudom mitől lehetnek a csíkok, de nincs színeltérés a tető és az oldala között?
Gabi
max 104489 2007. augusztus 17. 18:33
Válasz erre
DSC02031
DSC02031
DSC02032
DSC02032
DSC02033
DSC02033
DSC02034
DSC02034

akkor! haladtam egy kicsit a DAF-al! eddig három réteg festék van rajta. helyenként kicsit vissza kell csiszolnom, mert nem lett szép. ez valószinűleg holnap fogom elkövetni! és utána jön(remélhetőleg az utolsó réteg)! bár nem tudom, az utolsó két képen látszanak érdekes csikok, amik nem tudom, hogy mitől vannak! pedig már három réteg festéknek illene fedni! ha valaki tudja, hogy mi lehet ez, kérem jelezze! köszi

max
Gabi 104488 2007. augusztus 17. 18:27
Válasz erre
Szeva légszűrő!!

Nagyon fájentos a színkombinációd, jól tette Russell mester, hogy lebeszélt a másikról. A csíkokat fújtad, vagy matrica?

Gabi
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.