/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Brúnó 104851 2007. szeptember 9. 22:56
Válasz erre
Érdekes elgondolás ez a tetőcsomagtartó, nekem nem tetszik. Láttam már több száz képet Amcsi és Aussie gépekről, de nem emlékszem ilyen megoldásra.
Brúnó 104850 2007. szeptember 9. 22:51
Válasz erre
Szia George!
Én meg már azt hittem mostanság nem csinálsz semmit. Jó látni, hogy tévedtem.
Brúnó
George 104849 2007. szeptember 9. 22:21
Válasz erre
daf 95 020 a
daf 95 020 a
daf 95 031 a
daf 95 031 a

Sziasztok!

Ma befelyeztem végre a DAF-ot.
A teljes szerelvényről holnap még készítek pár képet, majd
azt is fekrakom.
RaPe 104848 2007. szeptember 9. 22:18
Válasz erre
kabin1
kabin1
kabin2
kabin2

Egy kis "sneak peak" az új projektembe, amit ha minden jól megy küldök lengyelországba.
zsolesz 104847 2007. szeptember 9. 21:34
Válasz erre
Mondjuk 6 nővel leutazni vagy 1000 kilómétert...
Nemcsak csupa gyönyör ám az élet:-)
tóthgábor 104846 2007. szeptember 9. 21:23
Válasz erre
hát azért van rajta tetőcsomagtartó, hogy jusson hely a csajoknak is a fülkében...
Kusti 104845 2007. szeptember 9. 19:58
Válasz erre
Jó estét Kollégák!

A képekkel sajnos kések egy kicsit mert nagyon fáradt vagyok, de holnap a szabad fényben lövök párat! Tegnap, illetve ma hajnalban a helyére került a moci is és az akksitartó ( megint nem tudtam aludni... :D ) A fülkén is kimázoltam egyet s mást. Az ablakkeret gumijai már ki vannak festve, helyükön a kilincs és a homlokfalon a kapaszkodók...

Brúnó!
Úgy legyen!

Üdv!

Kusti
zsolesz 104844 2007. szeptember 9. 19:16
Válasz erre
tetőcsomi
tetőcsomi

A Wettringeren van is egy aussie K100,KFS cuccokkal felturbózva.
Amúgy a flat-top szerintem jobban néz ki,mint az aerodyne.
A jabekkei képeidet átböngészve találtam egy tetőcsomagtartós makettet,ami nagyon tetszik,bár fura,hogy egy ekkora böhöm belterű géphez miért raknának fel tetőcsomit,mindenesetre látványos.
Gondolkodom is rajta,mert felújítom a fekete szörnyeteg Freightlinerem.
Brúnó 104843 2007. szeptember 9. 11:52
Válasz erre
Szia Zsolesz!

Ez nagyszerű! Nekem is megvan a Revell féle verzió (2db). Klasszisokkal szebb a kidolgozása, mint az AMT kitje, több az alkatrész, gyárilag nyitható ajtó, stb...
Kiváncsi leszek mi róla a véleményed, milyen összerakni. Én abból az egyiket Aussie-nak csinálom meg, a másikhoz pedig már megvettem a műgyanta lapostetőt.

Nálam a fülke Tamiya X-31 Titanium Gold alapra, Model Master 2716 British Green Metallic csíkok.
A belső 2 fő színe pedig szintén MM, 2052 RAF Middlestone és 2102 Afrika Braun. Ezeken kívűl még 3 betétszín lesz, Semigloss Black, Flat Black, és Light Ivory.
Az alváz szintén MM (minő meglepetés) 2113 Italien Blue Gray.

Brúnó
Atis 104842 2007. szeptember 9. 11:42
Válasz erre
Sziasztok

A Gabi féle Tréleres dologgal kapcsolatban írok.

Amennyiben van közületek olyan személy aki jelezte Gabi felé a tréler igényét, de nem tudja mimódon eljuttatni hozzá a pénzt, bátorkodom jelentkezni a közvetítői munkára.
Pesti vagyok, lótók-futok Pesten.. ezért aki rajtam keresztül szeretné lebotolni a dolgot, kérem vegye fel velem a kapcsolatot. 06-30-393-5958. Ezen elértek. Gabival konzultáli fogok, hogy ki jelezte nála az utálásos módszert, ki a személyest, és kik a függőben lévők. Én a hét végén találkozom Vele, ugyogy megkérem azokat a kollégákat akik transzferrel juttanák el Gabihoz a vételárat, legkésőbb csütörtökig vegyék fel velem a kapcsolatot.

És végezetül csak megjegyzés képpen szeretném megemlíteni a tett nagyságát, amit Gabi magára vállalt ismét, nem szeretném én se ha ez az akció végén hátrányosan érintené a közérzetét... vagy a pénztárcáját.

köszönöm és üdv.
Brúnó 104841 2007. szeptember 9. 11:35
Válasz erre
Szia Kusti!

Csak kisebb átalakítások, finomítások lesznek rajta, viszont feljavításból lesz bőven. Ha egyszer a kezeid közé kerül egy ilyen AMT, megérted a dolgot:)

Brúnó
zsolesz 104840 2007. szeptember 9. 10:03
Válasz erre
K-100 minta
K-100 minta

Hali!

Én is pont egy ilyen K100-ba kezdek bele,csak Revell kiadásban,miután széttúrtam a netet valami nekem tetsző színkombó ügyén.
Ilyenre tervezem:
Ezen a képen viszont nem látszik az alváz,a sárga fura lenne,meg sok is,feketére nem szeretném,azt hiszem marad a szürke.
A beltér is kérdéses még.
Te milyenre fested a fülkét?

Gabi!
Eszméletlen az a Ford,ismét irigy vagyok!
Olyan egyszerű-csúnyácska,hogy az már magában is szép,átépítés nélkül is.
Kusti 104839 2007. szeptember 8. 22:05
Válasz erre
Üdv!

Gabi!
Jó választás. Ritka kamion, kis szériában is gyártották annó a gépet sok már nincs sehol az utakon.

Brúnó!
Szintén jó választás, és gyönyörű vas! Gondolom sok feljavitást tervezel? Alakítasz rajta valamit vagy dobozhű építés lesz?

Én is haladtam kicsit a RÁBA ,,nem RÁBA" szívével. Mivel kevés használható képanyagom volt a RÁBA mocijáról nem alakitottam át, hagytam benne a DAF mocit. Holnap képek. Megcsináltam az első széria sárvédőket de nem lettek jók ugyhogy azokat újra kell gyártanom. Az ablakkereteket is kifestettem, ablakokat belerakom és jöhet a belsőtér.

Üdv!

Kusti
Brúnó 104838 2007. szeptember 8. 20:15
Válasz erre
Szia Gabi!

Szééép! Amúgy nem rossz az a fehér-piros összeállítás sem.
Szerencsére a motorral nem lesz nagy küzdés, mert ami neked van az egy NTC, ami pedig a Ford-ban van az egy NTE. A leglátványosabb különbség, az a motor oldalán lévő fekete doboz, ebben van az elektronika, ettől NTE.

Brúnó
Brúnó 104837 2007. szeptember 8. 20:03
Válasz erre
K-100
K-100

Sziasztok!

Elkezdtem a következő vasat összerakni. Választásom egy AMT Kenworth Aerodyne-ra esett. Szokásos minőség, tele kidobotüske nyomokkal, beszivodásokkal, és természetesen nem igazán paszolnak az alkatrészek. Érdekessége a többi AMT-hez képest, hogy kevesebb alkatrészből áll, nincs az a "tömegnyomor" a dobozban.
Az összerakást most kivételesen nem a motorral, hanem az alvázzal kezdtem. Volt mit tömíteni és csiszolni is, de ez nekem már rutinból megy:) Eddig egyetlen feljavítást csináltam csak, mégpedig a két levegőtartályt cseréltem le fémcsőre. Az üzatartályok maradnak az eredeti műanyagok, némi tupirral. Most egyenlőre szárad a tömítő, legközelebb csak hétfőn fogom piszkálni. Az alvázat lefújtam és lakkoztam, holnapig hagyom száradni. Holnap jöhet a hátsó futómű összerakása, festése, és dobok némi kábelt és csővet az alvázba. Festés egyenlőre nem lesz, mert én hülye elfelejtettem hígítót hozni a Model Masterhez (szerencsére az alvázhoz használt festék elég híg volt):(

Brúnó
Gabi 104836 2007. szeptember 8. 19:43
Válasz erre
Transcon7801
Transcon7801
DSCF1400
DSCF1400
Transcon7908
Transcon7908
IMG_0003_1
IMG_0003_1
IMG_0005_1
IMG_0005_1
IMG_0006_1
IMG_0006_1
IMG_0007_1
IMG_0007_1

Sziasztok!
Na akkor új projekt. Sokat gondolkoztam mi legyen a következő, mert van vagy 4-5 terv, és a Ford Transcontinentalra szavaztam. Talán nem meglepő tőlem, hogy ez is átépítés lesz, és a 80-as évek kamionja. Nálunk nem annyira ismert ez a típus, elég kevés került be használtan, bár eleve nem egy nagy sorozatú típus volt.
Az alap az italeri Renault Turboliner kamion lesz, de az enyém 4x2-es variációban készül, hátul egy Volvo híddal és rugókkal, másik tank, stb. El kell végezni egy motorcserét is, mivel ezekben eredetileg Cummins motor volt, ez egy bontott példányból jön, némi feljavítással. A fülkén is szükséges lesz némi átépítés, a leglényegesebb, hogy alacsonytetős lesz. A festését még nem döntöttem el, várhatóan bordó-kék kombináció lesz, de ez még nem biztos. Szóval ez se két hetes projektnek néz ki:DD
Gabi
Mekett 104835 2007. szeptember 8. 16:47
Válasz erre
MAN - Magyar Honvédség
MAN - Magyar Honvédség
MAN - Magyar Honvédség
MAN - Magyar Honvédség
MAN - Magyar Honvédség
MAN - Magyar Honvédség
MAN - Magyar Honvédség
MAN - Magyar Honvédség

Sziasztok!

Ha netán valaki szeretne magyar katonai témát építeni, itt van pár fotó támpontnak a Honvédség egyik MAN-járól.

Üdv
Mekett
Gabi 104834 2007. szeptember 8. 12:51
Válasz erre
Márton!
Írtam volna levelet neked, de az itteni címedről mindig visszapattan! Küldj már egy mélt légyszíves.
köszi!
Gabi
zsolesz 104833 2007. szeptember 7. 20:06
Válasz erre
Kusti 104832 2007. szeptember 7. 18:02
Válasz erre
Üdv!
Köszönöm mindenkinek!
Kusti
exec 104831 2007. szeptember 7. 17:43
Válasz erre
Zsolesz!

A KFS-nél ugyan így van. Azzal vigyázz, hogy ő angol lévén a szabvány magyar visa electront nem fogadja el. Az egészet emailban küldöd el, csatolva az order forom. Én mondjuk a minta alapján inkább újra le szoktam gyártani az order formot és nem az övét töltöm ki. Biztonsági okokból el szokta fogadni, hogy a kártya számod felét küldöd csak el a mailben, a másik felét egy következő e-mailban.

üdv.
exec
zsolesz 104830 2007. szeptember 7. 17:18
Válasz erre
Sziasztok!
Meg tudná mondani valaki,hogyan lehet rendelni a KFS-től?
Az ordering menüpontnál csak telszám,e-mail,ill. postacím van.
Más netes rendelésnél ki kell ugye tölteni a megrendelő adatait,kártyaszámot,és úgy elküldeni nekik,ilyet a KFS honlapon nem találtam.
zs.
Krisi 104829 2007. szeptember 7. 15:11
Válasz erre
gpatrik 104828 2007. szeptember 7. 14:46
Válasz erre
Szia Krisi! Mail ment! :)
Szia Kusti! Szépen haladsz a rábával.
Üdv.
GPatrik
Krisi 104827 2007. szeptember 7. 08:40
Válasz erre
Sziasztok!

Megvettem az FH16-os Italeri VOLVO makettet a busz makettemhez. A kérdésem az volna,hogy valaki megvenné-e a maradék alkatrészeit a teherautónak??Én az egész makettből körülbelül 50 darab alkatrészt használnék fel.(Például a hat kereket,lámpákat, tükröket ablaktörlőket stb.) Nem gondoltam horribilis összegre. Szóval lényeg a lényeg szerintetek el tudom adni a bontott és néhány alkatrészétől megfosztott makettet???
SzAdam 104826 2007. szeptember 6. 23:09
Válasz erre
Helo!
Elkezdődött sajnos a suli,elkerültem otthonról úgy,hogy nem sikerült befejezni a scanót,de ami késik nem múlik.Addig nekilátok következő gépem alapjainak beszerzéséhez.Sztirolra, forgózsámolyra és vonófejre lennem még szükségem.Ezeket hol tudnám összevadászni?KFSnél gondolom van,csak nem akarok csak ezért rendelni.De ha lenne majd valami közös rendelés,abba beszállnék.

SzAdam
Kékfény 104825 2007. szeptember 6. 21:26
Válasz erre
Szia Robi!
Nekem is megvan, én még itthon vettem, igaz már nem most kb: 4-5 éve.
Kékfény.
gumikacsa 104824 2007. szeptember 6. 20:29
Válasz erre
Nem is vagyok ám sárga az írígységtől :D Szépen alakul, egyszer nekem is lesz...remélem.
tóthgábor 104823 2007. szeptember 6. 19:44
Válasz erre
az ebay-en be lehet szerezni, 34 euróért már van, plusz valamennyi szállítási költség, ez ha futárral küldik kb. 20 euró.
robi 104822 2007. szeptember 6. 18:35
Válasz erre
iveco dlk
iveco dlk

Sziasztok!

Lenne egy kérésem be tudná valaki szerezni az italeri iveco létrás tűzoltóját.
Mert újra kiadták csak mao-on nem lehet kapni.
Ha valaki tud valamilyen megoldást azt köszönöm.

Üdv robi
tuning 104821 2007. szeptember 6. 16:19
Válasz erre
szép lesz a rába :) amúgy a hajtott kerékre nem hogy húzó gumit raknál ;) de így is nagyon szép
Kusti 104820 2007. szeptember 6. 16:07
Válasz erre
HPIM1191
HPIM1191
HPIM1192
HPIM1192
HPIM1195
HPIM1195
HPIM1197
HPIM1197

Üdv!

RÁBA Update!

Kis haladás...

Kusti
Kusti 104819 2007. szeptember 6. 14:56
Válasz erre
Szia Brúnó!

Grat a szerzeményhez! Hogy csinálod? :

Kusti
RaPe 104818 2007. szeptember 6. 14:12
Válasz erre
De jó, azt hittem drágább lesz :)
max 104817 2007. szeptember 6. 11:45
Válasz erre
szia brunó!

mi lenne, ha mondjuk nem tartogatnád öreg korodig, hanem eladnád most nekem? :) vevő lennék rá...:P
exec 104816 2007. szeptember 6. 11:13
Válasz erre
Tatatrararaaa
Megjelent:

cgi.ebay.de/Revell-07525-Schlingmann-HLF-20-16-MB-Atego-1529-1-24_W0QQitemZ150158650419QQihZ005QQcategoryZ13304QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

lehet rá pályázni, elvileg nem piti kit. Maga a fülke és a motor is legondolkoztató valami duplakabinos mókához.
Brúnó 104814 2007. szeptember 6. 08:14
Válasz erre
MAN F90
MAN F90

Sziasztok!
A postás csak egyszer csengetett, a másodikra már nem volt ideje, mert már téptem ki a kezéből a csomagot:)
Angol Ebayről, 5600Ft volt postával együtt. Teljesen elkezdetlen, még a matricája is tökéletes állapotban van. Majd ha nyugdíjas leszek és véletlenül takarítás közben a kezembe akad, összerakom. Talán.
Brúnó
Brúnó 104813 2007. szeptember 5. 20:36
Válasz erre
Sziasztok!

Na most már tényleg elkészült a Merga:) Feltettem hátra a sárfogókat, az oldalindexeket, és egy antennát is. A sárfogókra csináltam matricákat is, de nem lett olyan, mint amilyet vártam és inkább levettem.
Most jön valami Amcsi vagy Aussie vas, még nézegetem a dobozokat.
Sajna a felújítási programból törölnöm kellett a Freightlinert, mert nem fogja a ragasztó a műanyagot. Én arra tippelek, hogy az a festék amivel anno ezt lefestették valami nitró alapú lehetett, mert a felületet is megmarta. Megy az alkatrészes dobozba.

Brúnó
Atis 104812 2007. szeptember 5. 18:37
Válasz erre
Ahoi elvtársak..

Szai Márton.

Nos.. színnel kapcsolatban ha nem jön be neked az a óarany szín akkor keress rá google-ba hátha kidob valami csini gépet. A sárvédőkkel kapcsolatban valóban pocsék az a vákumbizgentyűzött, ugyhogy én valszeg műgyuszibol csináltoatok az eredetikről normálisakat. Hogy mikor állok Neki? jó kérdés. Most egy tengón dolgozgatok, aztán utána meglátjuk. Lehet hogy karácsonyszagú a dolog. A matricával kapcsolatban pedig nem emlékszem pontosan de lehet hogy az én dobozomban az eredeti scania doboz mélyén mintha benne lett volna a madaras lap. Nememlékszem pontosan, de meglesem és még ma bepingálom ide. Amugy Én már összeraktam ezt az alapgépet és annak a matricája megvan. Ha mindenképpen ragaszkodsz hozzá, akkor azt oda tudom adni, egy két apróság hiányozhat róla. Ha kell előkaparom.

üdv. srácok
Kusti 104811 2007. szeptember 5. 15:03
Válasz erre
Üdv!

A DAF tankja lesz fen de nem eredeti állapotában. Tettem rá még egy pántot és a beöntőnyílás helyét is átraktam az első felére. Tegnap lefújtam a fülkét, a tankot ... Lassan de biztosan! :D

Üdv!

Kusti
Marton 104809 2007. szeptember 4. 22:50
Válasz erre
Szava Atis!

Még az az állapot van amit utoljára láttál.Sajnos nem volt időm foglalkozni vele!De annyi mondhatok az eddig tapasztaltak alapján, hogy próbálj meg beszerezni 4db sárvédőt!Ami van hozzá az nem valami jó!Igaz 6db van hozzá de nekem ez 1 kicsit problémás volt kivágni.Amúgy minden pontossan illeszkedik!Nem kell farigcsálni meg semmi komoly beavatkozást végezni.Talán a hétvégén lesz időm foglalkozni vele és akkor majd rakok képeket.De nagyon sokat töröm a fejem azon,hogy milyen színű legyen a gépezet!Próbálok Photoshop-al szinezni de még nem találtam meg a megfelelőt!Te mikor kezded a Scaniadat?Ja!És 1 kérdés!Neked tartalmazza a doboz a hozzávaló matricákat?Mert nekem semmi matrica nincs benne.

Üdv
Atis 104808 2007. szeptember 4. 21:10
Válasz erre
Ahoi.

Szép lesz Kusti.. csak így tovább.

Márton! nagyon hallgatag vagy a 8x4-es Scaniával.. hogy halad a project?

üdv. néktek.
max 104807 2007. szeptember 4. 21:03
Válasz erre
helló! én is azért kérdeztem, hogy DAF lesz-e vagy saját, mert én a RÁBA tankot jóval szögletesebbnek látom.
Gabi 104806 2007. szeptember 4. 20:25
Válasz erre
Szia Kusti!
Szép lesz, tetszik a bogi továbbra is. A tankot nehogy a Daf félét rakd fel, ha már ennyire belenyúltál.
Gabi
max 104805 2007. szeptember 4. 20:20
Válasz erre
helló kusti!

eddig jól néz ki! a hátsó sárvédők maradnak vagy saját készités lesz? ja, és még a tank is érdekelne, hogy a DAF lesz rajta, átalakitva vagy anélkül?

max
Csabi 104804 2007. szeptember 4. 15:13
Válasz erre
Szia Kusti!

Tettem fel emblémát, de átlátszó matricalapra nyomtattam, nem érvényesül teljes mivoltában, tehát csere...
Jól alakul a géped!

Csabi
Kusti 104803 2007. szeptember 4. 14:45
Válasz erre
HPIM1174
HPIM1174
HPIM1181
HPIM1181
HPIM1182
HPIM1182
HPIM1183
HPIM1183
HPIM1185
HPIM1185
HPIM1188
HPIM1188

Üdv!

Tegnap igértem képeket...
Ma fújom a tankot is ami a jobb oldalon lesz, elkészitem a baloldali akksidobozt és a szerszámosládát is, amit szerintem még lesz időm lefújni is.

Csabi!
Ha nem olyan ördöngös dolog akkor én is csinálok sztirolból spoilert. A RÁBA amblémát rátetted a homlokfalra? (a porcelánt, nem a betűket)

Üdv!

Kusti
Brúnó 104800 2007. szeptember 4. 07:34
Válasz erre
Sziasztok!
Végre újra itthon! Látom volt termés bőven, lesz mit átnéznem.
Brúnó
Csabi 104799 2007. szeptember 3. 19:50
Válasz erre
Szia Berci bácsi!

Gyerekkorom óta élek-halok az amerikai rövidfülkés gépekért, szerintem ez a legszebb az összes közül. Európai listámon a Volvo F89 viszi a pálmát.

Csabi
Csabi 104798 2007. szeptember 3. 19:48
Válasz erre
Kusti!

Én sztirolból csináltam a légterelőt. Kivágtam a két oldalt és ahhoz hajtottam a középső darabot.

Csabi
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.