/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Brúnó 105052 2007. szeptember 22. 17:13
Válasz erre
Szeva E!

Nagyon jó lett a csere, megérte megcsinálni.

Brúnó
Erno-945 105051 2007. szeptember 22. 15:28
Válasz erre
Szia max!
Igen,jobb kormányosra építgetem,Ausztrál lesz.
945
Csabi 105050 2007. szeptember 22. 14:20
Válasz erre
Kusti!

Megszáradt a matricád, hétfőn boríték...

Csabi
max 105049 2007. szeptember 22. 13:39
Válasz erre
helló ernő-945!

csak nem jobb kormányos lesz?
Erno-945 105048 2007. szeptember 22. 13:18
Válasz erre
hf1
hf1
hf2
hf2

Sziasztok!
Pici átalakítás:
945
gpatrik 105047 2007. szeptember 22. 13:08
Válasz erre
Szia Kusti! Szépen alakul a Rába!
Szia Gabi! Hát igen a pénz az nagy úr, de egy ilyen szép vasat átalakítani ilyen nem szép vassá...Ízlés kérdése, de nekem nem kéne.
Üdv
GPatrik
Brúnó 105046 2007. szeptember 22. 07:08
Válasz erre
Sibito 105045 2007. szeptember 21. 23:17
Válasz erre
kár hogy "cabrio". ha csak simán topchop lenne, szerintem "állat" lenne!
köszi a képeket Gabi!
és ha már custom truck - oknál tartunk, amerikai link:

gotwheelbase.com/photo_album.0.html2.0.html
volt egy anyahonlapjuk is, de megváltozott, most ez jön be helyette: eclcforum.net/
Gabi 105044 2007. szeptember 21. 20:55
Válasz erre
1189759856_sep8006kopia
1189759856_sep8006kopia
1189759829_sep8001kopia
1189759829_sep8001kopia
1189759834_sep8002kopia
1189759834_sep8002kopia
1189759868_sep8009kopia
1189759868_sep8009kopia
1189759875_sep8022kopia
1189759875_sep8022kopia

Sziasztok!
Egy érdekes??? csőrős Scania. Szerintem izlés dolga, van akinek sok pénue van ezek szerint.
Gabi
Gabi 105043 2007. szeptember 21. 20:52
Válasz erre
Brúnó 105042 2007. szeptember 21. 20:35
Válasz erre
Sziasztok!

Felkerültek a maradék képek is a Lengyel versenyről.
public.fotki.com/airfilter/shows/modell-truck-mania-/
Jó nézelődést, főleg a csőrős Scania-hoz.

Brúnó
ChevyG 105041 2007. szeptember 21. 19:15
Válasz erre
Kusti 105040 2007. szeptember 21. 16:10
Válasz erre
HPIM1277
HPIM1277
HPIM1278
HPIM1278
HPIM1279
HPIM1279
HPIM1280
HPIM1280

Üdv!

Csináltam pár képet szabad fénynél. A jövő héten nekiugrok a spoilernek és a tetőcsomagtartónak. Holnap még felteszem az állófütést és a tartályát a fülke mőgé. Kell még rá pár apróság...

Üdv!
Kusti
Kusti 105039 2007. szeptember 21. 15:56
Válasz erre
Szia Ernő!

Szépen haladsz a vovával. A fülkével mit tervezel?

Üdv!
Kusti
Kusti 105038 2007. szeptember 21. 15:54
Válasz erre
Szia Chevy!

Igen! A ERTL adta ki még vagy 30 éve! Trasn kit borsos árért ( már ha még van e-bayen egyálltalán). Kell még hozzá egy AMT MACK R685ST de az is ritka és drága!
Én találtam egy amcsi oldalon egy transkitaket gyártó céget aki csinált Mack kamionokat minden mennyiségben. Megkeresem az oldalt és belinkelem ide majd.

Kusti
ChevyG 105037 2007. szeptember 21. 15:39
Válasz erre
Sziasztok!
A Gumikacsa gépét gyártja/gyártotta valamelyik cég?
Erno-945 105036 2007. szeptember 21. 13:51
Válasz erre
v1
v1
v2
v2
v3
v3
v4
v4
v5
v5

Sziasztok!
Haladgatok az FH-s Volvóval.Az alvázat átépítettem Brúnó és a KFS segítségével.Sajnos későn vettem észre,hogy rövid,így kétszer toldottam bele.A motor egy Italeri hibrid,semmire nem jó,talán az ős D7-esről mintázták,némi D10 beütéssel.A járműben a D12/16C motornak kellene szerepelni minimum.Egy-két apróságot variáltam vele.
Itt járok most:
945
Brúnó 105035 2007. szeptember 21. 07:39
Válasz erre
K-100 motor
K-100 motor
K-100 motor1
K-100 motor1

Sziasztok!

Lassan haladok a Kenworth motorjával, ami köszönhető annak, hogy szinte semmi használható képet nem találtam róla:( Rengeteg oldalt átnéztem, de semmi:(
A motor részét ezennel lezártam, nem tréningezek rajta tovább. A festés és a lakkozás megtörtént, most nekiállok az összes motorkieghez és mehet a helyére.

Brúnó
Ati 105034 2007. szeptember 21. 02:33
Válasz erre
Szia Brúnó!

Én is gondoltam, hogy olyasmire fújom, de aztán elvetettem mert nem tetszett. Ez a moci ilyen marad. De azért köszi!

Ati
korzaar 105033 2007. szeptember 20. 21:28
Válasz erre
Kenworth1
Kenworth1
Kenworth2
Kenworth2
Kenworth3
Kenworth3
Kenworth4
Kenworth4
Kenworth5
Kenworth5
Kenworth6
Kenworth6
Kenworth7
Kenworth7
Kenworth8
Kenworth8
Kenworth9
Kenworth9
Kenworth10
Kenworth10
Kenworth11
Kenworth11
Kenworth12
Kenworth12

Sziasztok!!! Ezt ma délután láttam a Skála Metro elött, holnap délelött kinnt lesz a soför, akkor meg lehet vele dumálni hogy esetleg a motort meg a fülkét is lehet fényképezni. 9-10 körül lesz kinnt, ezt mondták az ottani szervezök
Bebá 105032 2007. szeptember 20. 21:07
Válasz erre
Feladás előtt megint megmértem és rájöttem, hogy nem az amit
korábban írtam. Már nem akartam magyarázkodni,gondoltam meg-
fogod oldani.Jól gondoltam.
Gabi 105030 2007. szeptember 20. 20:40
Válasz erre
Szia Kusti!
Szerintem megérte újragyártani, sokkal jobb lett. Nekem is tetszik nagyon amit eddig cináltál.
Gabi
Brúnó 105029 2007. szeptember 20. 20:30
Válasz erre
Szia Kusti!

Nagyon tetszik, még így is, hogy homályosak a képek:( Remélem a következő képdömping már jó lesz:)
A fülke szine kicsit világos lett szerintem, de tényleg baba lett.

Brúnó
Brúnó 105028 2007. szeptember 20. 20:26
Válasz erre
Szia Ati!

Jól állsz, bár én tartanék már itt a mocival:) Mennyire szeretnéd élethűre csinálni a motort? Nem a kábelezésre gondolok, hanem a szinére. Amennyiben gyárira szeretnéd, akkor homokszinnel fújd át, ha nem akkor maradhat így.

Brúnó
Kusti 105027 2007. szeptember 20. 20:08
Válasz erre
HPIM1270
HPIM1270
HPIM1271
HPIM1271
HPIM1272
HPIM1272
HPIM1273
HPIM1273
HPIM1275
HPIM1275
HPIM1276
HPIM1276

Üdv!

Megcsináltam a javított hátsó sárvédőket. Jó poénként felkerült valami amit tipikus magyar szokásként a ,,Hasznosítsunk mindent ami van" mozgalom eredményeként gondoltam felteszek. Exec plusz pontokat is ígért érte tehát pláne fenn kellett tennem. Az IFA sárfogó gumikat! :D

A képek, minőségüket tekintve nem a legjobbak de majd holnap készítek jobbakat kint.

Üdv!
Kusti
Csabi 105026 2007. szeptember 20. 19:48
Válasz erre
Igen, +1mm-es, apró korrigálás és helyére kerül!
Gabi 105025 2007. szeptember 20. 19:28
Válasz erre
Szia Ákos!
Ez se gyenge dolog lesz, ahogyan ismerlek. Pár éve én is összeraktam a Blitzet, csak a platós változatát. Várom nagyon a folytatást.
Gabi
Akos 105024 2007. szeptember 20. 19:11
Válasz erre
blitz01
blitz01
blitz
blitz

A következő munkám, egy Opel Blitz tűzoltóautó, valami olyan lesz, mint, amilyen a 2. képen látható, de piros-fekete és természetesen roncs :)
Még cak a motornál tartok: a koszolás és rozsda nagyjából kész, ólomhuzallal elkezdtem kábelezni. A figyelmesebbek láthatják, hogy a gyújtáselosztó gyújtási sorrendje rossz, így könnyebb volt felrakni a kábeleket, és sok nem is fog látszani belőle.
Bebá 105023 2007. szeptember 20. 19:09
Válasz erre
Csabi 105022 2007. szeptember 20. 19:03
Válasz erre
Berci bácsi!

Megkaptam a küldeményt, nagyon köszönöm!!!

Üdv,
Csabi
Ati 105021 2007. szeptember 20. 14:25
Válasz erre
DSC09930
DSC09930
DSC09934
DSC09934
DSC09935
DSC09935
DSC09936
DSC09936
DSC09939
DSC09939
DSC09940
DSC09940
DSC09941
DSC09941
DSC09945
DSC09945
DSC09949
DSC09949

Sziasztok!

Ma reggel kijavítottam az aksit, meg egy két kábelt átvariáltam. Épp az elöbb végeztem a fújással. Az alváz és a motor részei mind kész vannak, persze az apróbb festések még hátravannak. Meg még a lógicsáló kábeleket be kell kötni. Az alváz még kap egy matt lakkot is, a tankok és a felnik pedig fényes lakkot!
Holnap lakkozok, holnapután össszerakom, aztán jöhet a fülke!

Egy két kép a festésről.
Bebá 105020 2007. szeptember 19. 23:06
Válasz erre
Helló Ernó!

Köszönöm érdeklődésedet.A múlt hét végére ígértem képeket,de
sajnos nem jött össze. Mikor romoljon el a kompresszorom, ha
nem most. Mára sikerült egy másikat beüzemelni.Persze nem ez
az oka a lassúságomnak,az az igazság, hogy egyszerre több ma-
kettet építek -elég helytelenül- így aztán minden lassan ha-
lad.Néhány nagyon fontos tarozék a héten fog realizálódni ami
szükséges a tovább lépéshez.
A mult hétre ígért képek talán hétvégén láthatóak lesznek.

Jóéjt.
Bercibá
Elektrolakatos 105019 2007. szeptember 19. 23:05
Válasz erre
Kusti!

Szerintem félreértettél!

Én csak a mondandód után biggysztett szmájlid miatt írtam soraimat! :)
Kusti 105018 2007. szeptember 19. 22:37
Válasz erre
Szia Elektro!

Ezuton szeretnék elnézést kérni ha valaki ezt szemrehányásnak vette. Nem bántó megjegyzésnek szántam. Nem rosszindulatú kritikának vettem Gabi hozzászólását sem pláne mivel később a képeken is látszott hogy teljes mértékben igaza van.
Mégegyszer elnézést az érintettektől!

Tiszt.: Kusti
Ati 105017 2007. szeptember 19. 22:29
Válasz erre
Köszi Brúnó!

Holnap egy két dolgon változtatok :-', nagyából ez elv szerint működtem, de ezzel szépen meg lehet oldani:)). marha jók a képek!
Köszike!

Ati
Brúnó 105016 2007. szeptember 19. 22:12
Válasz erre
dmt01a
dmt01a
dmt01b
dmt01b
dmt01c
dmt01c

Ati,
Megtaláltam, ráadásul rendes kép ezért ide teszem fel. Nem kell szó szerint így részletezni, de ezt rád bízom.
Brúnó
Ati 105015 2007. szeptember 19. 22:10
Válasz erre
A lógicsáló vezetékek majd még oda mennek amiket mondasz te is, csak azok festés után kerülnek fel, a légtartályok be vannak már kötve, majd holnapután közellebbiket is csinálok. Minden a helyére lesz kötve!
Köszi, hasznát veszem majd!

Ati
Brúnó 105014 2007. szeptember 19. 22:04
Válasz erre
max, eddig nyema, semmi:( nincs egy másik mailcímed ahonnan tudnál küldeni?
Brúnó
Brúnó 105013 2007. szeptember 19. 22:02
Válasz erre
Ati,
A többivel ahogy látom nincs gond. A lényeg, hogy a látható alkatrészekhez csatlakozzanak majd a kábelek, csővek. Ilyenek a fékmunkahengerek, légrugók, légtartályok. Van valahol a gépemen pár feljavításról cikk, pl. a levegőrendszerről, megkeresem és átküldöm mailben.

Brúnó
csetuka 105012 2007. szeptember 19. 21:41
Válasz erre
iveco turbostar
iveco turbostar
Iveco TurboStar
Iveco TurboStar
Iveco TurboStar
Iveco TurboStar

Sziasztok!

Bogis Turbostarról nincs valakinek valami anyaga? Gondolok tengelytávolságra, hátsó felfüggesztésre. Pár képet találtam a neten, de használható információt sajnos nem.

Elöre is köszike!

csetuka
max 105011 2007. szeptember 19. 20:31
Válasz erre
brunó!

irtam e-mail-t!

max
Ati 105010 2007. szeptember 19. 20:18
Válasz erre
Én is elsőbb sokaltam, de így volt öntve is. Erről nem volt képanyagom, és azt hittem az amcsi vasaknál ilyen...
Még jó hogy nem fújtam le így, és ti pajtások egyből jeleztetek a balga hibámért.
Köszi nektek kollegák!

Ati
Ati 105009 2007. szeptember 19. 20:09
Válasz erre
OK! Holnap azt szétkapom!

De a többi jónak tünik?

Ati
Ati 105008 2007. szeptember 19. 20:08
Válasz erre
Eredetileg ami a kitben volt aksi, azon volt összekötve így összekötve, én azt lecsiszoltam és helyettesítettem. Az aksi felett fut még 2 kábel, a kép csalja össze az nem az aksihoz tartozik, csak felette és mögötte fut.
De ha nem igazán volt így, akkor holnap lekapok belőle, és csak 1-2 őt hagyok rajta, ha ezt javaslod! Kicsit bonyolultan fogalmaztam...bocsi

Ati
Gabi 105007 2007. szeptember 19. 20:07
Válasz erre
Én is agyaltam mi lehet az, de az aksit elvetettem, mert abba csak két kábel van. Gondoltam valami elosztó doboz szerűség, bár az ott nem jellemző.
Brúnó 105006 2007. szeptember 19. 19:57
Válasz erre
Szia Ati!

Eddig jó, nyomhatod bele a kábelt:) Ami kicsit furcsa számomra, az az aksi. Megmondom őszintén én még így nem láttam aksit, ennyi kábel nincs benne. Ezt valami képről csináltad?

Brúnó
Elektrolakatos 105005 2007. szeptember 19. 19:47
Válasz erre
Kusti!

A sikerért meg kell küzdeni!

(Ezt én tapasztalatból mondhatom hisz eddig még a közelében sem jártam :P)

Hidd el senki nem rosszindulatból szól a közönség soraiból! :)
Ati 105004 2007. szeptember 19. 19:42
Válasz erre
043
043
056
056
DSC09909
DSC09909
DSC09916
DSC09916
DSC09922
DSC09922
DSC09925
DSC09925
DSC09926
DSC09926

Egy kis ízelítő festés elött.

A T600-as képekből próbáltam kábelezgetni, rengeteg kábel van a vasban ( 043, 056), ezért én is teleraktam rendesen. Nem mondom hogy minden ugyanojan mint egy eredetiben, de próbáltam ügyködni!
Az aksinál is ami össze volt kötve, mármint öntve, azokat is helyetessítettem kábelekkel.
Sok lógicsál még, de azt még nem tudom bekötni.
A festés ad majd neki mutatós külsőt, a sok kábel is beleolvad majd az egészbe.

Ati
Erno-945 105003 2007. szeptember 19. 19:12
Válasz erre
Berci bácsi!
Azt szeretném kérdezni,hogy áll a fekete Actrossal?Régen láttam képeket.
945
Bebá 105002 2007. szeptember 19. 19:02
Válasz erre
Helló Csabi!

Ma elsőbséggel elküldtem az "üvegeket".Kettőt küldtem,hogy
egyforma legyen a két belső lámpa búrája.

Bercibá
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.