<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Brúnó | Adatlap | 105069 | 2007. szeptember 23. 09:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 105068 | 2007. szeptember 23. 09:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Kusti! Hát szerintem is a nyomtatás lesz, de még agyalok rajta! Köszi! Ati | |||||||||||||||||||||||||||||
Akos | Adatlap | 105067 | 2007. szeptember 23. 00:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 105066 | 2007. szeptember 22. 22:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 105065 | 2007. szeptember 22. 21:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Ja és igazad volt, tényleg teljesem másképp mutat ha le van lakkozva! Az alváz is kapott matt lakkot, igaz nem lett annyira matt, mint amennyire vártam. Ati | |||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 105064 | 2007. szeptember 22. 21:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Brúnó! Köszi! Hála a tőled kapott képeknek, és a segédletnek amit felraktál. A pántot gumiból csináltam, és kicsit vastag lett. Először a gyári pántot akartam hagyni, úgy hogy feketére festem, de nem lett jó úgy, ezért maradt a gumi, mivel jobbat nem találtam, de eszerint nem lett annyira rossz! Másrészt nem is fog látszani. A spojlerek szürkésfekete ami a képeken van. Maga a kaszni piros lesz, a belső rész is fekete és szüre kombinációja lesz! De egyenlőre csak a belső van festve, a külső holnap. Persze a fülke részben lesznek feljavítások. Azt kérdezném hogy a múszerfalat hogy fessem ki, mivel nincs matrica, és egy kicsit félek tőle mert marha nehéz lehet kifesteni, te hogy szoktad csinálni? Ati | |||||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 105063 | 2007. szeptember 22. 21:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Ati! Nagyon látványos lett, mind a motor, mind az alváz, grat. Jól néz ki a motor, kár, hogy az enyémet nem tudtam így megcsinálni. Mi a gond az üzapánttal? Milyen színű lesz a kaszni? A képről nem igazán derül ki. Csak így tovább. Brúnó | |||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 105062 | 2007. szeptember 22. 20:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 105061 | 2007. szeptember 22. 20:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Akkor egy kis másik Keni! A Tank leszorítójával sokat küzdöttem, nem is lett olyan amienre szerettem, de most már így marad. a kipufogó résznél én is szenvedtem, mert nekem nem az volt a baj hogy rövid volt, hanem hogy nem ment be a helyére, de megoldottam, igaz nem épp ott van ahol pontosan kéne, de ez van... Ati | |||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 105060 | 2007. szeptember 22. 20:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Brúnó! Szemet gyönyörködtető a Keni! nagyon szép munka! Ati | |||||||||||||||||||||||||||||
gpatrik | Adatlap | 105059 | 2007. szeptember 22. 19:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Brúnó! Szépen alakul a vas, a fém fólia véletlenül nem bare metal vagy vmi hasonló nevet kapott? Hol lehet ilyet kapni? Vaterán sikerült volna egyet beszerezni, ha összejött volna a személyes tali, de azóta az eladó nem válaszol... Üdv GPatrik | |||||||||||||||||||||||||||||
gpatrik | Adatlap | 105058 | 2007. szeptember 22. 19:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Kusti! Festékgondokkal küszködök, meg időhiánnyal. Kapott kb 3 nap alatt egy nagyobb tankot, meg bal oldalra egy kisebb dobozkát. És ez a változás kb 3hét szünet után következett be. Salynos ez van, utolsó év a középiskolában. :) Üdv! GPatrik | |||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 105057 | 2007. szeptember 22. 19:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Chevy! kits/parts---Mack R700 Az volt a Kacsa gépe. Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 105056 | 2007. szeptember 22. 19:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 105055 | 2007. szeptember 22. 18:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Csabi! Előre is köszönöm! Mivel tartozom? Gpn! Köszönöm az elismerést. Mi van a te Volvoddal? Ernő! Ausztlál vas! Végre valami finom vadrácsos sok-sok antennás gép! Sok sikert! Brúnó! Nagyon szépen fest eddig a Keni! Várom a belső teret! Csini steppelt bőr... Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||
max | Adatlap | 105054 | 2007. szeptember 22. 18:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 105053 | 2007. szeptember 22. 17:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Alakul az én vasam is. Végeztem az alvázzal, nem volt egy sétagalopp. Elég melós volt a kipuftartókat és magát a kipufogókat a helyükre rakni, mert egyáltalán nem stimmeltek a méretek. Tipikus AMT betegség. Néhány apró csalással azért sikerült viszonylag jól összehozni, de még így is nagy hézag maradt a motortól jövö közös cső, és a dobokba vezető könyökcső közt. Ezt úgy tüntettem el, hogy öntapadós fémfóliával körbetekertem azt a részt, így olyan, mintha bilincs lenne ott. public.fotki.com/airfilter/running-project/kenworth-aerodyne-coe/ Következhet az utastér elkészítése. Brúnó | |||||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 105052 | 2007. szeptember 22. 17:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szeva E! Nagyon jó lett a csere, megérte megcsinálni. Brúnó | |||||||||||||||||||||||||||||
Erno-945 | Adatlap | 105051 | 2007. szeptember 22. 15:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia max! Igen,jobb kormányosra építgetem,Ausztrál lesz. 945 | |||||||||||||||||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 105050 | 2007. szeptember 22. 14:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Kusti! Megszáradt a matricád, hétfőn boríték... Csabi | |||||||||||||||||||||||||||||
max | Adatlap | 105049 | 2007. szeptember 22. 13:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Erno-945 | Adatlap | 105048 | 2007. szeptember 22. 13:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
gpatrik | Adatlap | 105047 | 2007. szeptember 22. 13:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Kusti! Szépen alakul a Rába! Szia Gabi! Hát igen a pénz az nagy úr, de egy ilyen szép vasat átalakítani ilyen nem szép vassá...Ízlés kérdése, de nekem nem kéne. Üdv GPatrik | |||||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 105046 | 2007. szeptember 22. 07:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sibito | Adatlap | 105045 | 2007. szeptember 21. 23:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
kár hogy "cabrio". ha csak simán topchop lenne, szerintem "állat" lenne! köszi a képeket Gabi! és ha már custom truck - oknál tartunk, amerikai link: gotwheelbase.com/photo_album.0.html2.0.html volt egy anyahonlapjuk is, de megváltozott, most ez jön be helyette: eclcforum.net/ | |||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 105044 | 2007. szeptember 21. 20:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 105043 | 2007. szeptember 21. 20:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 105042 | 2007. szeptember 21. 20:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Felkerültek a maradék képek is a Lengyel versenyről. public.fotki.com/airfilter/shows/modell-truck-mania-/ Jó nézelődést, főleg a csőrős Scania-hoz. Brúnó | |||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 105041 | 2007. szeptember 21. 19:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
köszi! várom! | |||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 105040 | 2007. szeptember 21. 16:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 105039 | 2007. szeptember 21. 15:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Ernő! Szépen haladsz a vovával. A fülkével mit tervezel? Üdv! Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 105038 | 2007. szeptember 21. 15:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Chevy! Igen! A ERTL adta ki még vagy 30 éve! Trasn kit borsos árért ( már ha még van e-bayen egyálltalán). Kell még hozzá egy AMT MACK R685ST de az is ritka és drága! Én találtam egy amcsi oldalon egy transkitaket gyártó céget aki csinált Mack kamionokat minden mennyiségben. Megkeresem az oldalt és belinkelem ide majd. Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 105037 | 2007. szeptember 21. 15:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A Gumikacsa gépét gyártja/gyártotta valamelyik cég? | |||||||||||||||||||||||||||||
Erno-945 | Adatlap | 105036 | 2007. szeptember 21. 13:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Haladgatok az FH-s Volvóval.Az alvázat átépítettem Brúnó és a KFS segítségével.Sajnos későn vettem észre,hogy rövid,így kétszer toldottam bele.A motor egy Italeri hibrid,semmire nem jó,talán az ős D7-esről mintázták,némi D10 beütéssel.A járműben a D12/16C motornak kellene szerepelni minimum.Egy-két apróságot variáltam vele. Itt járok most: 945 | |||||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 105035 | 2007. szeptember 21. 07:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Lassan haladok a Kenworth motorjával, ami köszönhető annak, hogy szinte semmi használható képet nem találtam róla:( Rengeteg oldalt átnéztem, de semmi:( A motor részét ezennel lezártam, nem tréningezek rajta tovább. A festés és a lakkozás megtörtént, most nekiállok az összes motorkieghez és mehet a helyére. Brúnó | |||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 105034 | 2007. szeptember 21. 02:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Brúnó! Én is gondoltam, hogy olyasmire fújom, de aztán elvetettem mert nem tetszett. Ez a moci ilyen marad. De azért köszi! Ati | |||||||||||||||||||||||||||||
korzaar | Adatlap | 105033 | 2007. szeptember 20. 21:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok!!! Ezt ma délután láttam a Skála Metro elött, holnap délelött kinnt lesz a soför, akkor meg lehet vele dumálni hogy esetleg a motort meg a fülkét is lehet fényképezni. 9-10 körül lesz kinnt, ezt mondták az ottani szervezök | |||||||||||||||||||||||||||||
Bebá | Adatlap | 105032 | 2007. szeptember 20. 21:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Feladás előtt megint megmértem és rájöttem, hogy nem az amit korábban írtam. Már nem akartam magyarázkodni,gondoltam meg- fogod oldani.Jól gondoltam. | |||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 105030 | 2007. szeptember 20. 20:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Kusti! Szerintem megérte újragyártani, sokkal jobb lett. Nekem is tetszik nagyon amit eddig cináltál. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 105029 | 2007. szeptember 20. 20:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Kusti! Nagyon tetszik, még így is, hogy homályosak a képek:( Remélem a következő képdömping már jó lesz:) A fülke szine kicsit világos lett szerintem, de tényleg baba lett. Brúnó | |||||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 105028 | 2007. szeptember 20. 20:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Ati! Jól állsz, bár én tartanék már itt a mocival:) Mennyire szeretnéd élethűre csinálni a motort? Nem a kábelezésre gondolok, hanem a szinére. Amennyiben gyárira szeretnéd, akkor homokszinnel fújd át, ha nem akkor maradhat így. Brúnó | |||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 105027 | 2007. szeptember 20. 20:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Üdv! Megcsináltam a javított hátsó sárvédőket. Jó poénként felkerült valami amit tipikus magyar szokásként a ,,Hasznosítsunk mindent ami van" mozgalom eredményeként gondoltam felteszek. Exec plusz pontokat is ígért érte tehát pláne fenn kellett tennem. Az IFA sárfogó gumikat! :D A képek, minőségüket tekintve nem a legjobbak de majd holnap készítek jobbakat kint. Üdv! Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 105026 | 2007. szeptember 20. 19:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Igen, +1mm-es, apró korrigálás és helyére kerül! | |||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 105025 | 2007. szeptember 20. 19:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Szia Ákos! Ez se gyenge dolog lesz, ahogyan ismerlek. Pár éve én is összeraktam a Blitzet, csak a platós változatát. Várom nagyon a folytatást. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||
Akos | Adatlap | 105024 | 2007. szeptember 20. 19:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
A következő munkám, egy Opel Blitz tűzoltóautó, valami olyan lesz, mint, amilyen a 2. képen látható, de piros-fekete és természetesen roncs :) Még cak a motornál tartok: a koszolás és rozsda nagyjából kész, ólomhuzallal elkezdtem kábelezni. A figyelmesebbek láthatják, hogy a gyújtáselosztó gyújtási sorrendje rossz, így könnyebb volt felrakni a kábeleket, és sok nem is fog látszani belőle. | |||||||||||||||||||||||||||||
Bebá | Adatlap | 105023 | 2007. szeptember 20. 19:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
...és jó a mérete? | |||||||||||||||||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 105022 | 2007. szeptember 20. 19:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Berci bácsi! Megkaptam a küldeményt, nagyon köszönöm!!! Üdv, Csabi | |||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 105021 | 2007. szeptember 20. 14:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ma reggel kijavítottam az aksit, meg egy két kábelt átvariáltam. Épp az elöbb végeztem a fújással. Az alváz és a motor részei mind kész vannak, persze az apróbb festések még hátravannak. Meg még a lógicsáló kábeleket be kell kötni. Az alváz még kap egy matt lakkot is, a tankok és a felnik pedig fényes lakkot! Holnap lakkozok, holnapután össszerakom, aztán jöhet a fülke! Egy két kép a festésről. | |||||||||||||||||||||||||||||
Bebá | Adatlap | 105020 | 2007. szeptember 19. 23:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Helló Ernó! Köszönöm érdeklődésedet.A múlt hét végére ígértem képeket,de sajnos nem jött össze. Mikor romoljon el a kompresszorom, ha nem most. Mára sikerült egy másikat beüzemelni.Persze nem ez az oka a lassúságomnak,az az igazság, hogy egyszerre több ma- kettet építek -elég helytelenül- így aztán minden lassan ha- lad.Néhány nagyon fontos tarozék a héten fog realizálódni ami szükséges a tovább lépéshez. A mult hétre ígért képek talán hétvégén láthatóak lesznek. Jóéjt. Bercibá | |||||||||||||||||||||||||||||
Elektrolakatos | Adatlap | 105019 | 2007. szeptember 19. 23:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||
Kusti! Szerintem félreértettél! Én csak a mondandód után biggysztett szmájlid miatt írtam soraimat! :) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
A műszerfal problémára Kusti megoldása jó, bár asszem ezt mi nem fogjuk tudni alkalmazni, mert túl sok, és főleg túl kicsik a műszerek.
Én úgy szoktam festeni, hogy olajos fehérrel kifestem a műszert, majd száradás után befolyatom akryl feketével. Ha nem látszodik rendesen az osztás(kalibráció), akkor csak visszatörlöm a megfelelő helyen a fekete akrylt.
Az üzapántról írtam (ahogy én csinálom), de már gondolkoztam a fekete gumikesztyűs megoldáson is. Egyetlen buktatója van a dolognak, hogy nem kaptam sehol fekete kesztyűt:(
Brúnó