/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
George 105247 2007. október 3. 20:50
Válasz erre
www.modellmakett.hu/index.php
Nézzetek körül itt is.
Ati 105246 2007. október 3. 20:20
Válasz erre
Na akkor tereljük vissza a szót a Paystarra! Szerintetek milyen lenne úgy?

Ati
Ati 105245 2007. október 3. 20:13
Válasz erre
Szia Kusti!

Főleg olyanok amiket máshol nem kapsz!
Nem csak kamionok, hanem minden féle!
Vannak nagyon jó AMT trailerek is!
Meg régebbi Italeri és Revell!

Ati
Kusti 105244 2007. október 3. 19:36
Válasz erre
Szia Ati!
Mi volt még ott? Régebbi típusok? Esetleg egy két ritkább nyalánkság?
Kusti
Ati 105243 2007. október 3. 19:14
Válasz erre
Csak már nem azok vannak neki amik az oldalon!
De van ott minden, én kb egy órát válogattam!
Nevette is nagyon!

Ati
Csabi 105242 2007. október 3. 19:09
Válasz erre
Gabi 105241 2007. október 3. 19:07
Válasz erre
Ati, Csabi!
Köszönöm mindkettőtöknek!
Gabi
Ati 105240 2007. október 3. 19:06
Válasz erre
Csabi!
Én nem itt voltam az tuti!

Ati
Csabi 105239 2007. október 3. 19:03
Válasz erre
Szia Gabi!

Székhely:1149 Budapest , Várna u. 22 II/4.

Tel.: (+36) 1/383-5692
Fax: (+36) 1/383-5692
E-mail: schrones.bt@mail.datanet.hu

Csabi
Ati 105238 2007. október 3. 19:03
Válasz erre
De azt nem tom megvan e még neki...
De érdemes elmenni!

Ati
Ati 105237 2007. október 3. 19:01
Válasz erre
Pesten!
De elég érdekes odatalálni!
Az Örs vezér tér ( kerepesi út felé ) És a 45-ös busszal kell elmenni a Hősök fasoráig!

Ati
Ati 105236 2007. október 3. 18:59
Válasz erre
Szia Csabi!

Én mikor megláttam azt mondtam: nekem ez kell, de mikor megnéztem közelebbről, úgy már nem volt olyan fain!

Ja Gabi! 7500 Ft. nem sok!
De a Büssing 8500 Ft volt, és akkor inkább azt vettem meg! A Büssing nagyon korrekt kitt! Csodaszép!
A Paystar után az fog következni!

Ati
Gabi 105235 2007. október 3. 18:56
Válasz erre
Szia Ati!
Köszönöm szépen!
Helyileg ez hol van?
Gabi
Ati 105234 2007. október 3. 18:54
Válasz erre
Szia Gabi!

Schroko Kft. 30-245-8332.
Felhívod és megbeszélitek! A boltnál nem mindig van ott!
Van még ott más is!
Nagyon jó fej a fickó!

Ati
Erno-945 105233 2007. október 3. 18:43
Válasz erre
dolly 1
dolly 1
dolly 2
dolly 2

Sziasztok!
Így áll a dolly most.Picit feljavítok rajta.
945
Csabi 105232 2007. október 3. 18:32
Válasz erre
Szia Ati!

Az nekem megvan, de semmi bajom nem volt vele. Lehet, hogy egy régebbi széria az enyém, nem tudom.

Csabi
Gabi 105231 2007. október 3. 18:18
Válasz erre
Szia Kusti!
Nagyon jól alakul, mindjárt a finisben vagy vele. A fényképezéssel kapcsolatosan próbáld meg legközelebb, hogy kicsit távolabbról fotózod, mert mindig mögé élesít, gondolom nem makrós a géped. Megoldás lehet még, hogy távolabb mész egy kicsit, és optikai zummal hozod közelebb, lényeg, hogy a makett legyen éles, ne a háttér.
Gabi
Gabi 105230 2007. október 3. 18:15
Válasz erre
Szia Ati!
Hol volt az a Renault? Engem érdekelne mindenképpen!
Gabi
Ati 105229 2007. október 3. 16:09
Válasz erre
Szia Csabi!

Én kb 2 hete, majdnem vettem egy Heller Renault 260-ast! De inkább hagytam! Az is kb ilyesmi volt!
Helyette vettem egy Büssinget!

Ati
Csabi 105228 2007. október 3. 16:01
Válasz erre
Szia Ati!

Ezekkel a gumikkal már csak egy meló van: kidobni a kukába. Ezek már maradékok, nem kellenek. A Heller ennyivel többet tett az öntőkeretre. Volt még néhány kevésbé rossz, ezeket tettem a hátsó tengely belső felére.

Jó munkát a Paystarhoz.

Csabi
Ati 105227 2007. október 3. 15:45
Válasz erre
Sziasztok!

Kusti, a mostani képekből szépen kivehető a belső tér is, nagyon jól néz ki!
Grat a sok átalakításért! Ezen is látszik a sok meló!

Csabi! Jó hitvány gumik! Rengeteg meló lesz vele!

Eldőlt mi lesz a Paystar sorsa! Egy két átalakítás lesz rajta! ÉS a City transporter lesz hozzá, Azon lesz sok átalakítás! Mivel elég régi! És így nem passzolna a vashoz!
Ma megterveztem az átalakításokat! Egy kicsit magasabb lesz! ÉS egy két helyen új cuccok lesznek rajta, marad egy tengelyes! Viszont kap új rugózást, új fékeket!
A kasznit nem bisztos hogy átalakítom, de még az is lehet. De félek ahhoz hozzányúlni!
Egyszerre megy a Paystarral!
ÉS a szineken is variáltam!
A Paystar alváza és a transzporter alváza sötétszüre, majdnem fekete lesz!
A kaszni Piros és szimetrikusan lesz benne egy vonalszerű minta! De a színét még nem tudom!
És egy cégnevet is kap, ami veterán autók szállításával foglalkozik!
És így már passzolni fog egymáshoz.
De azért ezek alapján érdekelne a véleményetek. Ti mit szóltok hozzá?

Mindenkinek jó építést!

Ati
Csabi 105226 2007. október 3. 15:32
Válasz erre
Szia Kusti!

Eddig jó, de hol a tetőcsomagtartó ? :)))
Viccet félre, látom lassan a finisbe ér a projekt.

Csabi
Kusti 105225 2007. október 3. 15:16
Válasz erre
HPIM1292
HPIM1292
HPIM1293
HPIM1293

Üdv!
Elkészült a tetőcsomagtartó a RÁBA tetejére. Felkerültek a magasságjelző lámpák is. Ma jöhet a spoiler elkészítése, remélem menni fog.
Tiszt.!
Kusti
Erno-945 105224 2007. október 2. 23:15
Válasz erre
Szia Kékfény!
Köszönöm szépen!
Matricát nem feledtem,csak olyan van amin az állam neve szerepel.
945
Kékfény 105223 2007. október 2. 21:49
Válasz erre
Szia Ernő!
Gyönyörű lett a volvo, gratula hozzá!
Kékfény.
Emerick 105222 2007. október 2. 21:23
Válasz erre
Bótban, 7-8 ropitól fölfelé a csillagos égig. Sztem nézelődj itt a menüben található boltok címszó alatt, és találhatsz olyasmit, ami tetszik. ;)
Tibchi 105221 2007. október 2. 21:18
Válasz erre
Sziasztok!

Kb mennyiért, és hol / hogyan lehet kamiont beszerezni?

üdv:

Tibchi
Elektrolakatos 105220 2007. október 2. 20:08
Válasz erre
Gabi!

EZ IGEN...EZ MAGA A VALÓSÁG!!!

Nem sok,csak éppen elég koszolás!;)
Gabi 105219 2007. október 2. 19:37
Válasz erre
Igen, és nekem volt szerencsém élőben is látni, úgy még szebb.
Csabi 105218 2007. október 2. 19:33
Válasz erre
hát, őőő, először kerestem a makettet a képek között. Aztán rájöttem, hogy ez a makett... Lenyűgözően élethű.

Csabi
Gabi 105217 2007. október 2. 19:22
Válasz erre
Szia Csabi!
Ismerős képek, én is görcsöltem vele anno, sőt voltam olyan bolond, hogy vettem mégegyet, ami ott vár a dobozában. munkás darab rendesen, van vele szívás, de hát akinek 141-es Scania kell, annak ez van. Lehet belőle nagyon szép makettet csinálni, a Feldkircheni Michael barátom Scaniaja szerintem nagyon pazar lett.
www.truckmodellbau.kontrast.li/
Gabi
Csabi 105216 2007. október 2. 19:18
Válasz erre
PA020531
PA020531
PA020533
PA020533
PA020535
PA020535
PA020536
PA020536
PA020537
PA020537
PA020542
PA020542

Sziasztok!

Az elrettentő képek Scania ügyben.

Csabi
Gabi 105215 2007. október 2. 17:44
Válasz erre
Szia Ernő!
Szép lett nagyon a Vova, komoly munkád van benne. jól mondja Kusti, szúrólámpát én is tennék még rá. Ami nekem egy pivit zavaró, hogy a kipufogók nem szimmetrikusak, de tudom mennyit görcsöltél vele, gondolom azért van ez. Nagyon szép lett, gratulálok!!
Gabi
Erno-945 105214 2007. október 2. 17:43
Válasz erre
Sziasztok!
Köszönöm szépen a dicséretet.
Csabi,hívlak.
Kusti,nincs semmi lámpamaradékom,búra hegyekben áll.
Roli,én is spray-vel fújkálok,általában dupli colort használok,nagyon sok múlik a palackon található szórófejen.A jókat elteszem,mert némely szórófej nagyon csúnyán adagolja a festéket,próbáld ki mindíg valami műanyagdarabon.
Most egy dolly-ba fogtam bele.
945
gumikacsa 105213 2007. október 2. 17:15
Válasz erre
Nyami... :P Nem semmi lesz a gép...
Kusti 105212 2007. október 2. 13:58
Válasz erre
HPIM1290
HPIM1290
HPIM1291
HPIM1291

ja és a képek... Bocs!:D
Kusti 105211 2007. október 2. 13:57
Válasz erre
Üdv!
Tegnap este még nem bírtam magammal és megcsináltam a hátsó etfogó merevítőjét és az első átfogót is. Ma reggel festettem és már a helyén is van. Még kell az első átfogó kettő merevítője amire majd a spoiler kerül, és a magasságjelző lámpák. Aztán jöhet a spoiler elkészítése. Huhhh... :D
Üdv!
Kusti
Kusti 105210 2007. október 2. 13:42
Válasz erre
Csabi!
Hááát ez elég kiábrándító. Ezek után félve állok neki! :(
Kusti
Kusti 105209 2007. október 2. 13:40
Válasz erre
Szia Ernő!
Nagyon klassz lett a másíííná! Gratulálok hozzá! Nem kevés munkaóra van benne, igazi kuriózum lett ismét. Ha egy szemlyes megjegyzést elfogadsz akkor én azt javasolnám hogy ha van akkor vadrácsra vagy a napellenző fölé rakjál egy-két távolsági fényszórót. Ausztrál barátainknál ez nagy divat és hasznos kiegészítő a hosszú egyenes sivatagi utakon.
Mégegyszer gratulálok!
Üdv!
Kusti
Csabi 105208 2007. október 2. 13:37
Válasz erre
PA010530
PA010530

Scania 140 Super folytatás.
A motor még csak alapozva, bepróbálva a helyére. Délután tervezem festeni a leömlőket, a turbót és az ékszíjat. Érdekes az eleje a felfogatás miatt.
Egyébként az egész katasztrófális. A fülke vetemedve, krómozott ülések... Nincs sehol egyetlen illesztőcsap, ragasztásnál nagyon kell pozicionálni, mert egyetlen leheletnyi mozdulat miatt elcsúsznak a felek. Sokat kell csiszolni, utána pedig áztani a maradék ragasztót a kezemről... Ami tetszik, az a nagy ballonos gumi (már amelyiket szépen össze lehet rakni, ezek is két félből vannak és több darab használhatatlan az öntési hibák miatt, elrettentő képek holnap.)
Ernő! Majd, ha a nagyker felé jársz, kellene egy másik is, mégis megtoldom a vázat. Sokat agyaltam ezen, de jobban mutatna átalakítva.

Csabi
Csabi 105207 2007. október 2. 13:24
Válasz erre
Szia Ernő!

Nagyon klassz lett a gép! ???B-double??? Szerintem elférne az erkélyen, vagy a szekrénysor tetején :))
Mi lesz a következő?

Üdv,
Csabi
Ati 105206 2007. október 2. 04:26
Válasz erre
Szia Kusti!

Hát nem is tudom...
Megvan még a City Transzporterem! :)
Avval szerintem jól nézne ki.
Brúnó mester mondta hogy ez kb 50-60-as évek! Vajon a Paystarnak utána lehet e rakni...mármint hogy korhűség sem mindegy!
Ennek még utánnanézek...
Meg van még egy konténertrailerem, de azt a Scania Topline-hoz szeretném!

Üdv mindenkinek!
És jó építést!

Én meg most végre alszom egy kicsit!

Ati
Ati 105205 2007. október 2. 04:17
Válasz erre
Szia Ernő!

Szép! Nem kevés munka van benne. A beszámolódat élmény volt olvasni! Egy két megoldás nagyon nagyon jó!!
Nagy Grat Ernőnek!!

Ati
Ati 105204 2007. október 2. 04:14
Válasz erre
Szia Brúnó!

Azért egy kis beszámolót ejthetnél majd a kiruccanásról!
Várjuk...

Ati
Roli 105203 2007. október 1. 22:03
Válasz erre
Erno-945:
kosz a biztatast,amugy csak egyszer volt lefujva mind a ket verda!!!a te volvod nagyon szep!!!gratulalok.volvo a kedvencem!van 2db belole.majd valamikor kuldok kepet a tobbi traktorrol:)
Atis 105202 2007. október 1. 21:56
Válasz erre
Ernő!

Ez nagyon szépre sikeredet, nagy gratula hozzá!.

üdv. és mindenkinek jó építést kívánok.
Erno-945 105201 2007. október 1. 21:53
Válasz erre
V 1
V 1
V 2
V 2
V 3
V 3
V 4
V 4
V 5
V 5
V 6
V 6
V 7
V 7
V 8
V 8

Sziasztok!
Ez lett belőle:
945
Brúnó 105200 2007. október 1. 21:42
Válasz erre
Sziasztok Kollégák!

Hazaértem a nagy Cseh túrából. Gratulálok mindenkinek az eddigi munkájához.
Kusti: Rába...mit is írhatnék róla...kár, hogy nem az én polcomon fog díszelegni majd:)
Ati: az IH-val kapcsolatban csak annyit, hogy a nyerges verziót már régóta nem gyártják, a mixerest és a billencsest viszont még igen.
Roli: üdv a topicban. Szerintem ha azt a két gépet így le tudtad fújni Revell spray-vel, akkor a többi spray-vel sem lesz gondod.
Ernő-945: nagyon jó lesz a gép, tetszik.

Részemről folytatom tovább a Keni utasterét, képek jönnek róla.

Brúnó
Gabi 105199 2007. október 1. 21:04
Válasz erre
Szia Ernő-945!
Ez nagyon frappáns kis beszámoló volt!
Gabi
Erno-945 105198 2007. október 1. 20:48
Válasz erre
Sziasztok!
Nemsokára befejezem a Volvót,írnék róla pár sort.
Az alapkészlet,Italeri 3840,Volvo FH-12 "Spraycan Pover" volt.A KFS-től rendelt átalakításokkal egy Ausztrál tgk elkészítését tűztem ki.
Az alváz félbevégása után dupla hajtott tengelyekre cseréltem ki az eredetit,eredeti képeken nem nagyon láttam 2-tengelyest.Ránézésre rövidnek tünt az alváz,ezért toldottam kb.2cm-et.
Jött a motor,korábban írtam,nem belevaló,keveset drótoztam,résolajcsövek,két szűrőt máshova tettem,ennyi.Nézegettem a motort,az alvázat,megint a motort,aztán ismét az alvázat,majdan ráébredtem nem elég a 2cm,még 1.5 elfér,igy az N-10-ből kölcsönzött két kerek tank is befér.Toldás,motor a helyén.
Tévedtem,az üzemanyag tartályokból is levágtam kb.1.5cm-et.
Egy másik készletből kivettem +2 sárvédőt,faragtam,toldozgattam,az alvázon is,kész.
A kipufogó rendszer következett volna,de azt is cserére itéltem,ezért a pontos helye ismeretlen volt,belekezdtem a fülke elkészítésébe.
Korábban tettem fel képeket,a szokásos kiegészítőkön kívűl,bizt öv,ágynemű,újság,függöny,palack,csecse-becsék,tettem az ülésekre 1-1 karfát és persze jobb kormányosra csináltam.
Idő közben felkerültek a kerekek,az elején azt hittem toldani kell a kardánba,de nem,a maradékosból a legrövidebb felkutatása után (Mercedesé volt)vágnom kellett belőle,1.5cm-et.
Minden a helyén,kipufogó.Először a dobot festettem,aztán a rácsot hajlítottam,távtartók,alumínium cső méretre vágása következett.A turbótól az alváz és a motor alatt átvittem egy csövet,amit két helyen az alvázhoz rögzítettem.Rátettem a dobot a csővel és a rácsokkal,a kettő közé tákoltam merevítőt.
Fordított ablaktörlők,rács a szélvédő elé,lámpatörlő.
Azt gondolom,eddigi legnehezebb makettem megépítésének vége felé járok,szeretném megköszönni a rengeteg segítséget Brúnónak,Csabinak,Gabinak.
Nemsokára képek.
945
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.