/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Elektrolakatos 105973 2007. november 24. 07:46
Válasz erre
Pedig nagyon nagyon régóta lakalmazzák ezt a megoldást első kerékhajtásnál haszonjárműveken!
tóthgábor 105972 2007. november 24. 07:37
Válasz erre
Meggyőztél, de ezért felborítani egy teherautót! Te tudod :))
Látom hogy valóban fényes, én ennyire zártat még nem láttam, kevésbé zártat viszont igen, és ott nem érnek össze, de úgy látszik a variációk száma itt is végtelen.
Hawk 105970 2007. november 24. 00:02
Válasz erre
Sziasztok!
Tudna nekem vki tenni fel képeket sivatagi álcázófestéssel lefestett M-923-as ról.
Előre si köszönöm!
üdv!
Hawk
Gabi 105969 2007. november 23. 23:35
Válasz erre
első híd
első híd

Szia!
Teljesen igazad a fémtiszta kifejezésben, ez a jó rá. Viszont az első hajtott futóműben már nem, mert abban több változat létezik. Ez, amit Ernő épített a zárt változat, de van olyan is ami ott nyitott. És bizony ott összeérnek az anyagok, mutatok is egy képet, most hirtelen nem találtam jobbat.
Gabi
tóthgábor 105968 2007. november 23. 21:52
Válasz erre
Bocs hogy belepofázok, de nem fém fényes, hanem a fémtiszta a megfelelő kifejezés. ezt csak a vasasos mondatja belőlem. Viszont ha a bal első tengelynél gondolod hogy annak a félgömbnek érintkeznie kell, szerintem tévedsz. Gépipari ismereteim szerint, ott egy kardánkeresztet takar a félgömb, és a kerék mögötti hengeres rész alul-felül 1-1 csapszegen fordul. Amennyiben a henger és a félgömb összeér, ott már nagy grimbusz van. Viszont a makett nagyon szép, de egy kis sárosporos "retek" nagyon feldobná.
kékfény 105967 2007. november 23. 21:24
Válasz erre
Szia Ernő!
Nagy, nagy gratula COOL lett a gép!!
Kékfény.
csetuka 105966 2007. november 23. 20:21
Válasz erre
Szia Ernő!

Nagyon jól néz ki!

csetuka
Gabi 105965 2007. november 23. 20:07
Válasz erre
Szia Ernő!
Szerintem jó lett nagyon, nekem továbbra is a kerekekkel van gondom, ez igen sivatagi verziós így, de ez adott volt. Nagyon jó lett a ponyva, egész kitanultad a készítését. Egy apró javaslat, hogy az első tengelyen a kerékagynál a nagy gömböt is fesd le belülről, mert kitérített keréknél elég csúnya a natúr műgyanta szín. Bár ez az eredetinél fém fényes, ugyanis a két rész folyton érintkezik. Szóval jó lett ez, egy igazi kuriózum, jövő márciusban jön velünk Jabbekébe. Azért ezelőtt 1-2 évvel még nem gondoltad volna hogy ilyet csinálsz??
Szerintem ez a legszebb, az ilyen jellegű átépítések, és örülök, hogy nem csak én vagyok ilyen őrült!
Gabi
Erno-945 105964 2007. november 23. 19:53
Válasz erre
v1
v1
v2
v2
v3
v3
v4
v4
v5
v5
v6
v6
v7
v7
v8
v8
v9
v9

Sziasztok!
Elkészültem az átszabott N-10-es Volvoval.
Gondoltam írok róla többet,de csak a listát sorolom amit gyártottam vagy pótoltam.Nagyon köszönöm a segítséget Brúnónak,Gabinak,nélkülük semmi féle képpen nem jött volna létre a RÉM.
Egy Belga járművet vettem alapul,9 fénykép állt rendelkezésemre,alvázhossz és tengelytáv.A 9 képen nem volt két egyforma,billencs,nyerges,dobozos,ponyvás,más és más fényezést kaptak,vagy a fotók csaltak.
Kormány,légszűrőház,kipufogórendszer,felni,irányjelzők,lökhárító+fényszórók,hűtő+csövek,kardánok+osztómű,üzemanyagtartály,plató+ponyva.
A teljesség igénye nélkül ezekhez nyúlkáltam.
945
Mike 105963 2007. november 23. 19:52
Válasz erre
Köszi Balázs. Ma sikerült lefújnom metál feketére az alsó idomokat, a fülke szárad, holnap fújom meg belső csinosítgatások lesznek rajta.
Gabesz 105962 2007. november 23. 19:41
Válasz erre
Szia csetuka!

Köszönöm, körülnézek még akkor...
Üdv.
Gabesz
Balázs 105961 2007. november 23. 19:38
Válasz erre
Szia Mike

Jó a motor ezzel a rezes megoldással, szép lesz..

Hi
Mike 105960 2007. november 23. 11:39
Válasz erre
PB220004
PB220004
PB220005
PB220005
PB230007
PB230007

Sziasztok!!

A motor kapott egy kis réz festékbevonatot, a fülke festése, csinosítása, és ha sikerülni fog kárpitozása következik. Elég lassan haladok, most vannak a festegetős munkák.
Véleményeket várok szerintetek eddig hogy alakul az F2000-esem. :)
csetuka 105959 2007. november 23. 11:18
Válasz erre
volvo 1
volvo 1
volvo 2
volvo 2
volvo 2
volvo 2
volvo 4
volvo 4
volvo 5
volvo 5

Szia!

Ezeket találtam, nem igazán csináltam közeli képeket.
Próbálkozz azzal, hogy minél több képet megnézel, keresel a neten részlet képeket, sokat fog segíteni. Olvass vissza a fórumon Ernő is csinált egyet nem rég.

üdv.: csetuka
Gabesz 105958 2007. november 23. 10:52
Válasz erre
Szia csetuka!

Köszönöm! Esetleg, ha megkérlek tudnál nekem küldeni képeket még a "nyers" állapotról? (ha csináltál a munka közben). Szeretnék egy kis betekintést nyerni a dolgokba, mert sajnos a kamionok tetszenek, de nem értek hozzá. Nem ismerem a műszaki felépítésüket. Így ötletem se lenne, hogy mit mivel lehetne életszerűen házasítani. Hülyeséget meg nem szeretnék csinálni. Lehetőség szerint a valóságot szeretném tükrözni...
Köszönöm előre is a kedvességed!

Üdv.
Gabesz
KossuthLajos 105957 2007. november 23. 09:35
Válasz erre
Kép040
Kép040
Kép041
Kép041
Kép012
Kép012
Kép019
Kép019

Szasztok sátrazók!
Ezeket a képeket kimondottan nektek. Egy-két gyönyörűség. Nézzetek még át a "Autók és egyébb..." topicba. Van ott még érdekes dolog, ami titeket is érdekelhet.
csetuka 105956 2007. november 22. 22:44
Válasz erre
Szia Gabesz!

Azt én sem tudom pontosan, hogy mi a különbség, de az első oszlop alapján építettem.
Man f2000-es hátsó felfüggesztését öntettem le gyantából, plusz egy volvo hidat, ezekből építetem meg a hátsó részt.

www.gassmann-gmbh.com/frames.php

Tengelytávolságokat ezen az oldalon is meglehet nézni.Na meg a felépítmények méreteit is.

üdv.: csetuka
Atis 105955 2007. november 22. 22:04
Válasz erre
kismerci 002
kismerci 002

Ahoi népek

csak egy kép.. gyorsan elhadarom hogy ezt kezdtem el katonai változatba.. picit megemeltem a tengelyeket.. de a távolságuk nekem kicsinek tűnik így ketté kell szeljem a vázat. Mindenesetre ezek a piros felnik nagyon bután néznekj ki.

Értelmes állpaotról majd jönnek később a képek.

üdv.
Roland_89 105954 2007. november 22. 21:46
Válasz erre
Hát sajna nekem ez a tavasz nem lesz jó, pont érettségizek, de talán az azutánira majd én is elkísérlek titeket. És ez időben mennyit jelent? 3nap?
És jászberényben mikor van a makettkiállítás?
Gabi 105953 2007. november 22. 20:38
Válasz erre
Szia Roland4
Jabbeke Belgiumban van Brugge mellett, az Északi Tenger partján, cirka 1600 km. A belépő asszem 4 vagy 5 euro, de aki nevez, annak nincs belépő, igaz a nevezési díj 2 euro/makett. Kiállítani és nevezni csak előzetes foglalással lehet, mert nincs elég hely. Mindig március közepén van, de már január végén elküldöm, hogy mennyi helyre van szükségünk, mert különben nem lenne elég asztalunk. A szállást már december végén le kel foglalni, mert az is elfogy a környéken. Talán ebből is látszik, hogy nagyon komoly rendezvény, akik az európai kamionmakettezésben számítanak, mindig ott vannak.
Gabi
Roland_89 105952 2007. november 22. 20:01
Válasz erre
Köszönöm Gabi az infokat!
És ez tulképpen egész pontosan hol is van? meg erre a rendezvényre a belépő gondolom nem 2 fillér. Mert igazából engem ez nagyon érdekel és ha teheti az anyagi lehetőségem és időm akkor egyszer szeretném valóságban látni a maketteket.
Gabi 105951 2007. november 22. 18:27
Válasz erre
Szia Roland!
Jabbeke egy fogalom a kamionmakettezők körében. Tavaly mikor először voltam én is ledöbbentem, pedig láttam képeket, és beszéltem előtte olyan emberrel aki már volt. Idén nekem már nem volt új, de a többiek igen csak meglepődtek, pedig szintén hallottak tőlem bőven beszámolót. A 200 kamionnal nagyon keveset mondtál, pontos számot nem tudok, de szerintem közelebb van a 800-1000 db-hoz az összes mennyiség ami ott van. Európában ez a legnagyobb, Norvégiától Olaszországig mindenhonnan jönnek. Egy 1000 nm-es sportcsarnok tele asztallal, sőt még az előtér is, és ennek 80 %-a kamion. A képek közel nem adják vissza az élményt. Ha még nem nézted a versenyek részen megtalálható az idei és a tavalyi versenyről is a beszámoló a képekkel.
Nálunk az idei évben büszkén mondhatom, hogy nálunk Jászberényben volt a legtöbb kamion, asszem olyan 50 db körül, de Atis szerintem pontosabban tudja, ő szokott ilyen statisztikákat vezetni.
Gabi
Balázs 105950 2007. november 22. 16:38
Válasz erre
Szia Brúnó!

Csak ez az egy kép volt róla sajnos...
Roland_89 105949 2007. november 21. 22:13
Válasz erre
Köszi Gabi!

Magyarországon nincs ilyen kiállítás ahol ennyi kamion van? mert ezek csodaszépek, de én csak Móvárra szoktam elmenni ott meg max 20 db kamion szokott lenni. itt meg ahogy elnézem van vagy 200 db is :D Becsülöm az olyan embereket akik ilyen szép autókat tudnak csinálni.
Brúnó 105948 2007. november 21. 21:27
Válasz erre
Szia Balázs!
Végre egy nem Ójrópai lovaskocsi, hanem egy igazi NAGYVAS:D Jó ez a kitt, van benne alkatrész bőven. Képek minden mennyiségben jöhetnek.
Brúnó
Gabi 105947 2007. november 21. 21:08
Válasz erre
Szia Gabesz!
Ez Renault, de ebből már nem szoktam nagy gondot csinálni, rakom őket vegyesen. Ez pl az üzemanyagos Iveco alatt van.
Gabi
Gabi 105946 2007. november 21. 21:07
Válasz erre
Szia Roland!
Ez a daru szkreccs, valamelyik dán srác csinálta, Sören haverom magyarázta is ott, de azt már elfelejtettem hogy az övé, vagy a Fleming Pedersené. Valamit felhasználtak asszem az Italeri daruból is, de nagyrészt szkreccs, nem emlékszem már rá pontosan. Nagyon frankó, megkértem, hogy vegye le róla az üveget, így meg tudtam sasolni közelről is. Itt van Sören honlapja, nézz szét rajta, biztos látsz más érdekességet is:
www.sdangers.dk/
Gabi
Gabesz 105945 2007. november 21. 21:06
Válasz erre
Szia Gabi!

Köszönöm, ez most akkor a Volvoé? Mert nézegettem az enyém, de nem ilyenek az alkatrészek...
Vagy ez tök másé!?
Gabesz
Roland_89 105944 2007. november 21. 20:49
Válasz erre
nagyon szép a kidolgozása az biztos!
Köszönöm az infot Atis!
Atis 105943 2007. november 21. 20:43
Válasz erre
hy Roland 89

ez bizony saját kreálmány, a kép a Jabbekei kamionmakett fesztiválról való.

A KFS valami hasonlót gyárt.. de az csak egy sima mezei...

üdv.
Roland_89 105942 2007. november 21. 20:24
Válasz erre
daru
daru

Gabi!

Az előbb találtam ezt a képet, de ilyen daruval még nem találkoztam. nem tudod hogy ez a daru honnan származhat vagy hogy ki gyártja?
Gabi 105941 2007. november 21. 19:59
Válasz erre
IMG_0047
IMG_0047
IMG_0049
IMG_0049

Szia Gabesz!
Két kép a duplahúzós hátsó hídról. Úgy gondoltam egyszerűbb, ha makettét mutatom, úgyis ilyet csinálsz, ha ez mellett döntesz.
Gabi
Roland_89 105940 2007. november 21. 19:42
Válasz erre
Srácok nem tud valaki Lada makettot vagy modellt? jó a fém is! Egyik barátomnak kéne... csak nem találunk sehol.
Lestat 105939 2007. november 21. 18:50
Válasz erre
Bármilyen érdekel, mert van 1 európai+ 3 amerikai stílusú szerelvényem. És ezt szeretném még bővíteni. A húzok el képzeléseim meg vannak. De a pótok még nincsenek. Ha tudsz képet küldeni esetleg azt meg köszönném!!
Bukebe 105938 2007. november 21. 17:30
Válasz erre
Hello!
Szerintem először a fülkét fújd,aztán ragaszd be az üvegeket.
Mike 105937 2007. november 21. 17:17
Válasz erre
Fülke fújás következik hamarosan. Az üvegeket beleragasszam elötte vagy utána is könnyen hozzá lehet férni?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Roland_89 105936 2007. november 21. 15:44
Válasz erre
Grin85!

Szerintem is nagyon jó lett a MAN-ed! Tudnál pár képet mutatni még róla? Nálam a MAN a favorit :) Én is nemrég építettem át hasonlóra. Vannak visszább képeim róla, ha ráérsz majd nézd meg.
Balázs 105935 2007. november 21. 15:07
Válasz erre
Tractormas
Tractormas

Ezt találtam...
Atis 105934 2007. november 21. 15:07
Válasz erre
Sziasztok.

nemmindennapi ötlettel és kérdéssel fordulokhozzátok.

Azt szeretném kérni a "társaságtól" hogy aki kamionozik, az legyenszíves küldjön már nekem egy mailt az elkutyulodott@freemail.hu-ra a Nikjét, hogy mennyi idős.. hol lakik.(város-község)és hogy hány összerakott kamionja van. Az estleg épülő is számít.

Nem kell tartani semmi rossztól, csupán egy statisztikát szeretnék készíteni magunkról.

Remélem mindenkire számíthatok.

kössz és Üdv. Jó építést.:)
Gabesz 105933 2007. november 21. 15:01
Válasz erre
Szia csetuka!

Köszi! Az adatoknál mi a 2 oszlop között a különbség a méreteken kívűl?
Az az én legnagyobb bajom, h nincs előttem semmi anyag és tudás, h hogyan is kellen ennek kinézni. Bár, ha tudnám akkor nem kérdezném... :)
Üdv.
Gabesz
ChevyG 105932 2007. november 21. 13:27
Válasz erre
Balázs 105931 2007. november 21. 13:16
Válasz erre
Western2
Western2
Western1
Western1
Western3
Western3

Üdv

Egy kis Western Star csendélet...
XR650R 105930 2007. november 21. 13:01
Válasz erre
Sziasztok!

Még mindig van pár eladó kamionom:
AMT Fruehauf Texaco tanker 10.000.-
ITALERI hűtőpót 7.000.-
ESCI-ERTL Kenworth K100 13.000.-
Egyedül a K100-hoz lett hozzányúlva: az Aerodyne fulke lett sima "lapostetősre" alakítva.
Továbbá eladó pár összerakott gép is:(kérésre küldök képet)
REVELL Kenworth W900 billencs(spray-vel festve) 7.000.-
ITALERI Western Star darus(ecsettel) 4.000.-
Az árak képlékenyek, főleg ha többet vásárolsz :-)
Érdeklődj: xr650rnyul@freemail.hu
vagy: 30/9244-565 Tamás
Csabi 105929 2007. november 21. 12:50
Válasz erre
Szia Dry!

Milyen pótjaid vannak? Lehet, hogy nekem is kellene.

Köszi,
Csabi
dry 105928 2007. november 21. 11:15
Válasz erre
Hali!

Van egy pár potkocsim amiről esetleg lemondanák, milyen érdekelne típus szerint?
Balázs 105927 2007. november 21. 11:03
Válasz erre
Szia Grin!

Első kamionnnak tökéletes lett, de még többediknek sem lenne rossz:-)!

Üdv.
Grin85 105926 2007. november 21. 10:44
Válasz erre
Kép 001
Kép 001
Kép 002
Kép 002
Kép 003
Kép 003
Kép 04
Kép 04

Helló Mindenkinek!Bár még kezdő vagyok de szeretném megosztani veletek az első gépemet.Nagyon tetszenek amiket csináltok, remélem egyszer majd én is tudok ilyen szépeket gyártani.Pár kép a MAN-tga rol
Brúnó 105925 2007. november 21. 06:28
Válasz erre
Szia Chevy!

Melyik a sokból? Valami régebbi, vagy új? Amúgy tök mindegy, mert mindegyik nagyon jó:) Nyitható ajtók, sok alkatrész, részletes kidolgozás, szép matricák (kivételesen). Nyugodt szívvel ajánlom bármelyiket.

Brúnó
Elektrolakatos 105924 2007. november 21. 02:26
Válasz erre
ChevyG 105923 2007. november 21. 00:57
Válasz erre
Sziasztok!

Ismeri valaki ezt a készletet: Revell Peterbilt 359?

üdv!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.