/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Levi 107068 2008. január 16. 16:48
Válasz erre
Russel!!
Okés!!
Köszi megegyszer!!

ÜDV:Levi!
zsolesz 107067 2008. január 16. 15:44
Válasz erre
Pedig mindenki lakozik valahol:-).
Russell 107066 2008. január 16. 15:35
Válasz erre
Kedves Levi!

Általánosságban még annyit mondhatok, hogy a megfelelőnek ítélt festést (azaz nem megfolyt, mindenhol takar, nincs már benne szösz, sb.) laKKal szoktam úgymond lezárni. Ez minden esetben fényes laKKot jelent. A laKK száradása után matricázás következik, majd még egy réteg laKK! Ez fogja beállítani a makett végső fényét. Repülőgépeknél matt vagy félfényes, polgári járműveknél inkább fényes ajánlott. De természetesen a készítő ízlése határozza meg.

///Bocs, a világért sem szeretnék kioktató lenni, de a helyesírásodra kérlek figyelj oda egy kicsit! Olyan szép ez a magyar nyelv.///

Üdv:
Russell
Levi 107065 2008. január 16. 12:13
Válasz erre
2008_01110033
2008_01110033

Russel!!
Köszike!!
A lakozast azért kérdeztem,mert meg sose lakoztam!
Mégkezdő vagyok mondhatom ugyis!!:)
Köszi mégegyszer!!MA ESTE FUJAS LESZ!!!:)
Csabi 107064 2008. január 16. 11:02
Válasz erre
Szia Berci Bá!

Nekem is furcsa volt, hiszen ugyanabban a dobozban küldtem vissza...

Még egyszer nagyon köszönöm, nagyon sok érdekes dolgot találtam bennük!

Üdv,
Csabi
bebá 107063 2008. január 16. 10:46
Válasz erre
Szia Csabi!

Megkaptam az újságokat,köszönöm.
A Tabi postát "tiszteltetem",csak 220.-Ft.-al
csaptak be!

Bercibá
Russell 107062 2008. január 16. 09:39
Válasz erre
Szia Levi!

A Gunze festékek és lakkok a legmegbocsátóbbak, amikkel valaha is találkoztam. Szép felületet lehet velük elérni, és nem annyira kényesek a higításra, mint más gyártmányú társaik.
Mindenképp javaslom a festékszóróval történő használatát, a higítási arányra azonban nagyon figyelj! Vagy a saját gyári higítóját használd, vagy tiszta alkoholt (szeszipari, vagy gyógyszertári), vagy annak a vizes oldatát. Kinek mi tetsztik. Ki kell próbálni, általános recept NINCS!
Ha túl sok a higító szétfolyik a lakk, ha túl kevés, köpködni fog a pisztoly.

Amennyiben nincs festékszóród, javaslom a palackos kiszerelésű festékeket, lakkokat. A Tamiya mindenképp jó vétel, még a profik is azokat használják.

Bocsáss meg de a "Lakozni utan?" és a "Meg ilyenek?" kérdéseidre nem tudok válaszolni.
Kicsit talán szedd össze a gondolataidat és tégy föl konkrét kérdést, amire válasz is létezik/ létezhet!

Üdv:
Russell
Levi 107061 2008. január 15. 23:27
Válasz erre
gunzegloss
gunzegloss

Sziasztok!!
Valaki hasznal ilyet?
Miként hasznaljam?
Lakozni utan?
Meg ilyenek?
tuning 107060 2008. január 15. 23:01
Válasz erre
köszi köszi jaja néztem őket csak fórumon elkezdték szidni egyiken aztán kicsit hát nem tom :S na mind1 :D csak most előtte az ördög szekerével kell vmit csinálnom mert már nagyon idegesít hogy nem tudom mi a baja :S
gpatrik 107059 2008. január 15. 22:26
Válasz erre
gpatrik 107058 2008. január 15. 22:25
Válasz erre
Hmm lassan átmegyünk OFF-ba.
Tuning! mobilarena.hu/teszt/nokia_n95_vagyak_kontra_valosag/bevezeto.htmlmobilarena.hu/teszt/nokia_n95_8gb_nott/bevezeto.html
Roland! Ha lenne bemutatni valóm mennék szívesen, de inkább a "Nagyoké" a terep :)
Roland_89 107057 2008. január 15. 22:13
Válasz erre
szerintem nagyon jó telefon. Garanciába lehet szoftverfrissitést csinálni, és már van hozzá egy új, ugyhogy tervezem hogy lefrissítetem. Amúgy a kamerája tökéletes, hívásnál tiszta hangot ad, és elég hangos is tud lenni, van rajta net GPRS.. szal nagyon jó telefon. De ha megnézed a nokia honlapon ott minden infot megtalálsz ami érdekel. Nekem bevált.
tuning 107056 2008. január 15. 21:52
Válasz erre
Roland89 n95ról mailben vagy itt mondanál pár infót mert én telóm lehet hamarosan meghal :( tegnap motor mondott egy sziát dugó megragadt :S hétvégén nem fogok unatkozni szét kell húzznom majd meg stb ...
Roland_89 107055 2008. január 15. 21:39
Válasz erre
fiúk, tudom nem először kérdezem, de eddig csak 1 visszajelzést kapta. Lenne itt érdeklődés a kamionostalálkozóra hogy eljöjjetek a maketteitekkel együtt? nekem már az is válasz ha aztmondjátok hogy nem lehet a távolság vagy vmi más miatt, csak szeretném tudni hogy van-e érdeklődés vagy nem, mert akkor úgy kell szerveznem a továbbiakat. Köszönöm
Roland_89 107054 2008. január 15. 21:37
Válasz erre
mivel tömíted le? mert az én véleményem szerint lehet hogy a tömítésed vagy nem szereti azt a festéktípust , vagy annyira gyorsan szárad ott a festéked hogy megreped. Nekem ilyen bajom most a vörös Scania-mnal volt h a szürke csíkok amiket festettem megrepedeztek rajta. nem volt mit tennem, ráhuztam még 2 réteget és elmúlt. Lehet nem volt a legjobb megoldás , de nekem bevált és nem is lett rossz.
gpatrik 107053 2008. január 15. 21:32
Válasz erre
1111
1111
20080115
20080115

Hát mert a nokia nem bír normális kamerát tenni a telóiba. E51em van, az is ugyan ilyet csinál hasonló fényviszonyokban. Az első kép azért durva, nem volt felkapcsolva a nyagylámpa, a másodikon minden égett.

Az miért van, hogy összeragasztom a tankot, letömítem az illesztést, lefújom, és megreped az illesztésnél.
Roland_89 107052 2008. január 15. 21:17
Válasz erre
sejted... pontos j :D javítottam, elnézést.
Roland_89 107051 2008. január 15. 21:17
Válasz erre
jól selyted, de honnan tudod? nem a legszebb az oké..az még a6230 as volt azthiszem, de már N95-öm van. Ezzel már szép képet tudok csinálni. CSak ha villan a vaku, akkor a makett annyira tükröződik alig látni vmit.
gpatrik 107050 2008. január 15. 21:00
Válasz erre
Sziasztok!
Úgy látom akadnak az enyémhez hasonló emlékek. Normál esetben az ember arra számítana hogy megkérdezik hogy megtapizhatják e, de ez elmaradt, de legközelebb az ajtózár tuti életbelép. Szobából semmi se ki, se be...
Roland! Ha jól selytem nokiával csináltad a képet. :)
Kusti! A magasság nem akadály. Van egy hajóm az asztal fölött kb 180cm magasan, és mégis lekerült onnan.
Roland_89 107049 2008. január 15. 20:52
Válasz erre
makett 2
makett 2

A nyerges MAN szélvédőjét ha megnézitek, rácseppent javításkor a ragasztó és azóta is ilyen... nem tudtok vmit amivel lelehetne pucolni?
Roland_89 107048 2008. január 15. 20:49
Válasz erre
nekem az első MAN-em egy labdával ledobta az akkori barátnőm. igaz véletlen... A MAN darabokra hullott és a szélvédő azóta is "károsultan van", de annyira nem feltűnő. Sértődés ide vagy oda, de akkor hazazavartam az asszonyt... sokáig kényeztetett hogy bocsássak meg neki és meglágyult a szivem. Igaz azóta már másik bnőm van, de nem ez ügy miatt :) de azért nem fogom elfelejteni :D
Kusti 107047 2008. január 15. 20:40
Válasz erre
Szia Patrik!

Nekem is van kettő unokaöcsém, és amikor ilyen rokonlátogatás van nekem mindíg van egy jólbevált módszerem a károk megelőzése érdekében: Az ajtót be kell zárni, annyi zárral ahány csak van az ajtón! :P
Nekem ez vált be. Nameg olyan magasra kell tenni hogy ne érjék el.

Szúúúszááá, szúúúszááá!

Üdv!
Kusti
exec 107046 2008. január 15. 20:34
Válasz erre
gpatrik!

Nem kell hagyni megfogdosni őket. Múzeumban sincs tapi. Én egy 55 éves mérnök kezéből is kivettem a MAN-om, hogy nem szabad fogdosni. Meg is sértődött egy picit...
gpatrik 107045 2008. január 15. 20:28
Válasz erre
Szia Atis!
Eléggé fájhatott ez a kis baleset.
Hétvégén jöttek hozzánk vendégek, egy 7 és egy 11 éves gyerkőccel és hát kissé nálam is rendet raktak, természetesen a volvo-t is meg kellett nézni közelről, szóval folynak a hlyreállítási munkálatok, tükröket sikerült letörni, a spoiler tartók egy részét is, sikerült benyomni a beragasztott ablakokat. Plussz hogy higgadt legyen az ember, leejtettek egy herpa kamiont, ami majdnem 1:24es árába volt, károk ebbe is keletkeztek, mert az egész műanyag...Szóval buli volt.
GPatrik
max 107044 2008. január 15. 20:22
Válasz erre
hellósztok!

én is köszönöm mindenkinek a pozitiv hsz.-eket! folyamatonsan próbálkozom. gabi, kössz a segitséget, megpróbálok kivenni belőle olyan helyeken, ahol nem látszik.

max
Atis 107043 2008. január 15. 19:51
Válasz erre
Ahoi.

Köszönöm Gpatrik a jókivánságot, el is kell,mert ma miután egyberaktam a fülkét fotózáshoz, kiejtettem és darabokra hullott.

Ugyhogy a mára tervezett fotóbemutató elmaradt. Talán holnap, ha nemmegy el a kedvem tőle.

üdv.
Brúnó 107042 2008. január 15. 18:45
Válasz erre
Szia Roland!
Már meg is adtad magadnak a választ:) Túl szélesek a lapok, keskemy a rés.
Brúnó
Roland_89 107041 2008. január 15. 17:58
Válasz erre
szerintem a vastagsággal van baj... az is lesz levágok a vastagságából. A Scania-n is tök vékony az én durungomhoz képest. Köszi gpatrik
gpatrik 107040 2008. január 15. 17:51
Válasz erre
Scania-4er-Haafs-vDaalen-vMelzen-231107-02
Scania-4er-Haafs-vDaalen-vMelzen-231107-02

Sziasztok!
Szeretnék Gratulálni Gabinak, ismét látthattunk egy nagyon szép, munkát Tőle.
Sok sikert kívánnék az építéshez Kustinak, Maxnek és Atisnak is.

Roland! Próbáltam olyan stílusban képet keresni, mint amilyen neked. Valamennyire látszik a képen a lényeg.
GPatrik
Roland_89 107039 2008. január 15. 17:26
Válasz erre
200801151090
200801151090
200801151091
200801151091
200801151092
200801151092

hali!

ilyen oldalsó aláfutásgátlót készítek, de szerintem ez itt eléggé vastag. vagy nem is tudom... vmi vélemény? egyelőre nem rakom rá, még gondolkodom hogy miért ilyen fura.
Simka 107038 2008. január 15. 16:17
Válasz erre
Szeva

Szó volt itt a fórumon mixerekről, angol ebay-en(ebay.co.uk) van egy Paystar mixer, (ertl truck model kit néven) 11 fonton áll és 1 nap 4 óra van hátra!
Akit érdekel, talán meg lehet csípni..

Simka
Kusti 107037 2008. január 15. 11:28
Válasz erre
Szia Ati!

Várjuk a képeket a haladásról!

Kusti
Ati 107036 2008. január 15. 11:12
Válasz erre
Sziasztok!

Gabi!
Gratulálok a Fordhoz! Szép munka!

Max!
Szépen alakul a gép! Nagyon jók a feljavítások! Látványos lesz! A szineket is nagyon eltaláltad!

Kusti!
Ez a Scanó is méltó darabja lesz a gyüjteményednek! Úgy ahogy az Iveco és a Rába is!
Grat hozzá!

Én is végre folytatom a két elkezdett munkámat! A büssinget és az R-500-at!

Mindenkinek további jó építést!

Ati
Simka 107035 2008. január 15. 10:45
Válasz erre
Sziasztk srácok!

Roland! Semmi baj nem sértődtem meg..:)
Egyébként 15 éve makettezek kisebb-nagyobb megszakításokkal, bár igaz, hogy polgári járműbe csak most kezdtem bele, lásd előzőleg a Daf 95-ös. Most még mindig a Western Start nyűvöm, ennél kávéfilterrel próbálkoztam kárpitnak, de nem nagyon jött be. Régen a harcjárműveknél használtunk PAPÍRZSEBKENDŐT, ha szétszeded és egy lapját nézed, akkor látod, hogy hasonlóan néznek ki a szálai, mint egy kicsinyített kárpitszövés, de egy nagyon jó diorámát, illetve azon egy Kübelwagent láttam a'la Forintos Mátyás, de lehet, hogy Kálmán -ha rossz keresztnevet írtam akkor ezúton elnézést kérek tőle-, lényeg, hogy a Kübelen ő ponyvának RAGTAPASZT használt(erről igyekszem majd képet feltenni, PRO MODELLBEN volt publikálva, anno valamikor), ami 1/35-ös kicsinyítésnél ponyva, 1/24-ben akár lehet kárpit is, gondolkodtam, hogy azt is ki kellene próbálni. De, ha már ruhaanyagoknál tartunk, szerintem selymet vagy vékony vásznat lehetne kipróbálni minden "észosztás" nélkül tisztán jószándékú hozzászólásként. Majd megpróbálok képeket feltenni állításaim igazolására(ragtapasz, zsebkendő stb.)és tényleg nem szeretnék senkit bántani..nagyon szép és jó, sőt egyre jobb munkákat látni itt a fórumon, a fullprofikról nem is beszélve.

Üdv imndenkinek: Simka
Csabi 107034 2008. január 15. 10:03
Válasz erre
Berci bácsi!

Feladtam a csomagot! Nagyon köszönöm!

Gpatrik!

A tiéd is úton van!

Üdv,
CSabi
Gabi 107033 2008. január 14. 20:31
Válasz erre
Szia max!
Valóban szépen alakul, sok munkád van benne az látszik. A maszkolással neked is voltak gondjaid, elég nehéz dolog, én is megszívtam már párszor. Nagyon jó a színkombináció, igazi egyedi gép lesz. Összerakásnál próbáld megnézni hol szorul, mert van ahol lehet levágni, vagy lecsiszolni egy kis darabot, később úgyse látszik.
Gabi
max 107032 2008. január 14. 20:20
Válasz erre
köszi kusti! a tökéletestől azért még messze állok(sajnos), de az tény, hogy sok munkám van már benne! 2007 szeptembere óta épül, igaz nem folyamatosan, de kisebb megszakitásokkal dolgozom rajta. már csak akkor leszek magyon nagy gondban, ha nem sikerül becsúsztatnom a belső részt a kabinba! bár arra is van tervem, de csak a legvégső esetben! képek jönnek, ahogy készülök vele!

max
Kusti 107031 2008. január 14. 19:40
Válasz erre
Szia Chevy!

Köszönöm, kipróbálok néhány újabbat mert hááát a mostani... :(

Kusti
Kusti 107030 2008. január 14. 19:38
Válasz erre
Szia Max!

Nagyon szép a Daf! Jelentős átépítés = szép és tökéletes munka. Ez itt is nagyon látszik, mintha nem is Italeri lenne ( bár ennek már csak a neve az :D ).
Grat, várom a továbbiakat.

Kusti
Gabi 107029 2008. január 14. 19:30
Válasz erre
Szia Roland és mindenki!
Az ülések és egyáltalán a belső tér feljavítása nagyon nem egyszerű dolog. Hozzá teszem, hogy mi sokkal jobban feljavítjuk a belső részt mint nyugaton sokszor, ott sok esetben maximum a kifestésre fektetnek energiát. Kicsit büszke is vagyok rá, hogy ebben megelőzzük a többieket, mert nálunk a kamionosok 70-80 százaléka feljavítja a belsőt.
Szóval a kárpitozás. Jómagam már több mint 10 éve próbálkozok vele, és nekem a vékony hasított bőr ami legjobban bejött. Ezzel is nehéz az éleknél dolgozi, de legalább természetes anyag, és hasonlít az eredetire. Nálam ez vált be legjobban, de ez mindenkinél más.
Kusti Scaniajánál abban igaza van Simkanak, hogy picit laza szövésű, viszont szépen mutat, és szerintem tökéletes erre a célra, mert az ablak, és a fülke eleve sötétít, kevesebb látszik belőle jóval mint így. Ettől függetlenűl vannak ilyen lazább szövésű üléshuzatok is, meg másmilyenek is. Nincs vele semmi gond, sokkal otthonosabb mint nélküle.
Én sem fogadom el ezt a "ha nem tetszik ne nézzed" elvet, ha valaki megfelelően megindokolja, hogy mi a probléma vele, és ad egy alternatívát, akkor meg kell hallgatni. Ezért van a fórum is, hogy segítsük egymást, hogy szebb maketteket tudjunk építeni, és amit valaki kitalált, azon már ne kelljen agyalnia a másiknak. Tehát továbbra is kellenek a javaslatok, építő jellegű kritikák, mert azokból lehet tanulni, aztán valaki vagy elfogadja, vagy nem.
Gabi
max 107028 2008. január 14. 18:56
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8
9
9
10
10
11
11

sziasztok!

ismét néhány kép!

gabi! nagyon jó lett a ford, gratula hozzá!

kusti! te is jól állsz a scaniával, de dobhatsz több képet is!:D

max
Roland_89 107027 2008. január 14. 18:18
Válasz erre
2008 május 3.án szombaton lesz Győrszemerén. (M1-es autópályától 10 km Pápa fele)
Idén eddig már több int 30 kamion ígérkezett, de ez a szám folyamatosna nő. Tavaly 30 kamion volt, szerintem ha minden jól megy, idén a sikerül megduplázni ezt a számot. Lesz kamionszépségverseny és gyorsulási verseny is. Ennyit a kamionokról...
Gondoltam arra hogy egy 7,5 platóját tarthatnánk kamionmakett kiállítást. Minden makettezőnek ingyen ebéd természetesen! És még folyamatban vannak a többi programok szervezése, de ha minden jólmegy akkor lesz egy kamionmentés is. Elásunk egy kamiont és a kamionmentő kihuzza majd magára köti... de minden infot megtaláltok a www.kamiontali.mlap.hu -n.
Lestat 107026 2008. január 14. 18:10
Válasz erre
Hali.

Engem érdekelne tudsz ifot adni??
Roland_89 107025 2008. január 14. 17:32
Válasz erre
Bocsánat, csak unokatesóm ilyen, hogy idejön, elkezd mindent leszólni... (teszem hozzá semmit nem ért a makettezéshez) szerintem ebben leli az örömét hogy beleköthet dolgokba. És neki szoktam mondani hogy nem tetszik nem kell ránézni. Nem hülyeség amit Simka mondott, de szerintem ez a szövetes megoldánál még!!! nincs ideálisabb megoldás.

Más téma: Fiúk, én szervezem a kamionos találkozót, és szeretném ha itt eljönnétek ti is pár makettal, és akkor lenne egy makettos kiállítás is. Ebben esetleg valami tapasztalatotok? őrzés, szállítás... ilyesmik. És egyátalán van rá kereslet? vagyis akad olyan ember aki eljönne?
Levi 107024 2008. január 14. 17:15
Válasz erre
Simka!KÖSZI!
Keri 107023 2008. január 14. 16:22
Válasz erre
Szia Roland89!
Szintén a megbántás legkisebb jele nélkül,de...ilyet nem írunk a másiknak,hogy ha nem tetszik,ne nézz rá.Mindenki azért ír a fórumra ill mutatja itt be a munkáit,hogy valamilyen módon segítse a másikat,tanácsot,kritikát kérjen,adjon,így segítve a többieket és magát a minél jobb végeredmény elérésében.
Semmi baj nincs Simka hozzászólásával,hacsak az nem,hogy nem mutatott alternatívát:valami jó kis sűrűszövésű anyagot!:-)
A makettezés lényege a minél élethűbb megjelenítés,és ami a kamionnál az ülést illetti,az bizony egy nagyon lényeges,tuningolásával a makettet nagyon "feldobó" részlet!

Keri_Mok
Roland_89 107022 2008. január 14. 15:45
Válasz erre
Simka én nem akarlak megbántani, de aki az ilyenbe beleköt annak szoktam aztmondani hogy ne nézzen rá és nem bántja se a szemét se a fantáziáját... De ismétlem nem akarlak bántani, de szerintem ez már annyira apróság...
Simka 107021 2008. január 14. 11:28
Válasz erre
Srácok!

Nem akarnék kötekedni, de szerintem vami sűrűbb szövésű vékony anyagot kellene használni kárpitnak, mert ha maketten mondjuk 1 mm-es rés van a szövetszálak között az a valóságban 2,4 cm -es rés lenne, ami hogyis mondjam: nem nagyon fordul elő egy gépjármű kárpitján, de ezt lehet. hogy csak én látom így..

Üdv: Simka
Simka 107020 2008. január 14. 11:23
Válasz erre
Szia Levi

EBAY.AT illetve EBAY.DE stb., német nyelvű, bár szinte minden európai országban van (értelemszerűen: .at Ausztria; .de Németország; .ch Svájc; .co.uk Anglia...stb), először regisztrálnod kell magad, utána licitálhatsz egy-egy kamionra, lehetőleg a licit végén próbáld csak, mert önkéntelenül is felvered az árat, ha a licit ideje alatt próbálsz magasabb árat adni vmelyikért, az időtartamot látod a lista utolsó tételeként, fizetni több variációban is lehet, általában oda van írva milyen lehetőséget választhatsz, sőt némelyiknél Magyarországra a postaköltség is, előszőr nézz körül szerintem az oldalon.

Üdv: Simka
ChevyG 107019 2008. január 14. 00:11
Válasz erre
Meseszép!!!

én szigetelőszallagal már rég nem próbálkozom. Jó alternatíva a tisso, de 1x2x eljátszotta a becsületét:(

Azóta beszereztem tamija szllagokat,még nem próbáltam. Ahogy a Vak is megmondta: majd meglátjuk!

üdv!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.