/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Nagytalpú 107382 2008. január 25. 17:55
Válasz erre
Szia Gabi!
Az a hátul jövőnek volt kiírva!
De egyébként a jó sofőr nem lát,nem hall,csak megy előre teljes keresztmetszettel.
Mi újság Titán fronton?
Talpi
Gabi 107381 2008. január 25. 17:03
Válasz erre
És erre mondták mindig, hogy inkább a sofőr elé kellene rakni, nem a végére a felíratot!DD
Gabi 107380 2008. január 25. 17:02
Válasz erre
Szia SzerNoh!
Ahogy a többiek is írták a 144-es normál Topline vagy Millenium Scania jó alapnak, de jó a 164-es is. A fellépő cserés, KFS-nél van. Ami a legnagyobb eltérés, hogy te azt írtad, hogy 124-es a képen lévő amiben soros 6 hengeres motor van, míg a makettekben mindben V8-as van. Mondjuk ez nem látszik, és ha ráteszel másik felíratod akkor kívülről nem feltünő, de a fülkét ne billentsd.
Gabi
Nagytalpú 107379 2008. január 25. 17:00
Válasz erre
Sziasztok!
Azért volt ráírva mert a légféknél nagyobb a fékkésedelmi idő.
Legalábbis a régi 6-8 báros rendszerben.
Pl. Csepel,zil,ifa,stb.
Azt akarták elérni vele,hogy nagyobb kővetési távot tartsanak az ilyem jármű mögött. Talpi
Nagytalpú 107378 2008. január 25. 16:57
Válasz erre
Sziasztok!
Azért volt ráírva mert a légféknél nagyobb a fékkésedelmi idő.
Legalábbis a régi 6-8 báros rendszerben.
Pl. Csepel,zil,ifa,stb.
Azt akarták elérni vele,hogy nagyobb kővetési távot tartsanak az ilyem jármű mögött. Talpi
Gabi 107377 2008. január 25. 16:55
Válasz erre
Szia Roland!
Full szkreccs pótkocsi, mindent maga csinált rajta, csak a tengelyek és a kerekek Italeri.
Gabi
G-funk 107376 2008. január 25. 15:59
Válasz erre
Hello
Csak egy nem maketthez kapcsolódó kérdés, de ti biztos tudjátok a választ. Már régóta fúrja az oldalamat a kíváncsiság hogy miért volt régebben ráírva a kamionok/teherautók hátuljára hogy Vigyázz Légfék!
Roland_89 107375 2008. január 25. 15:57
Válasz erre
SzerNoh! Én is most építettem egy hasonlót, azon is a fellépőt (kellett volna, de azt nem bántottam) cserélni, és egy oldaltartályt kellett ráépíteni. Volt egy MAN alvázam, arról levágtam a tankot és összébbtoltam, mert mér is férne a helyére... amúgy szerintem a Top Class a jó választás ehhez. Ha érdekel akkor rakok fel majd képeket.

Bebá! küldök én neked, ami neked volt ez miről való volt? megpróbálok olyat szerezni. Mert igazából ami nekem van itthon az a Italeri kiegészítőből való , bóvliság a tiedhez képest. :D

Ennyi kamionos van, nem jár valaki erre Győr fele? mondjuk a 83ason konkrétan, teljes pontossággal Győrszemere fele? :D
SzerNoh 107374 2008. január 25. 11:37
Válasz erre
Elnézést kérek még 1 szer...
Jobban megnéztem , inkább a top class ra gondolok , mert annak a lámpája egyezik... de úgyan úgy vonatkozik rá a többi átalakítani való. :-)
SzerNoh 107373 2008. január 25. 11:28
Válasz erre
Szép jó napot mindenkinek. Hát én a millennium track ra gondoltam. Én elsőre úgy látom hogy a lépcső feljárót kell kicserélni vagy átalakítani, a hátsó sárhányónak a felső része/ vagy átívelője nem kell , és az elején a számok kicserélése, meg kéne még egy + tank a jobb oldalára mert 2 tankja van neki.
Amúgy másban én szerintem egyezik…
Ti szerintetek?
Megoldhatóak ezek az átalakítások, vagy még ha megveszem ezt, akkor még + ban kell rákölteni a kiegészítőjére…
Köszönöm szépen az eddigi válaszókat, és még várom a további tanácsókat.
Üdvözlettel SzerNoh
pisti75 107372 2008. január 25. 10:54
Válasz erre
Szia Nagytalpú!
A számom 30/847 2666 keress nyugodtan.
A többiektől bocsi a sok ide nem vágó szövegért.
Ati 107371 2008. január 25. 10:46
Válasz erre
Szia Nagytalpú!

Dehogy vettem bántásnak! Ne már...nem azért ítram! :)
Gond egy szál se! :)

Üdv
Ati
Nagytalpú 107370 2008. január 25. 10:08
Válasz erre
Szia Pisti75!
Megírod a számod?
nagytalpupistike@t-email.hu
Köszi!
Talpi
pisti75 107369 2008. január 25. 09:18
Válasz erre
Szia Nagytalpú!
Sajna nincs CB a kocsiban, de kéne vennem már egyet. Amúgy szabin vagyok, csak februárban megyek melózni, addig SCAN project 1000-rel.
Nagytalpú 107368 2008. január 25. 08:23
Válasz erre
Szia Pisti75!
Ha mondanál egy hívónevet,tudnám ki vagy.
Egyébként az a srác egy 3as streamline fülkés
scannal jár.
Ezüst fülke,kék váz és magas kémény.
Egyébként precíz lesz a géped.Szépen kidolgoztad azt a mocit.
Bíztos sok munkád van benne.
Talpi
pisti75 107367 2008. január 25. 08:00
Válasz erre
Sziaszok!
Nagytalpú! Én nem az a Pisti vagyok akire gondolsz. Egy szárazponyvás FH VOLVO-val
járok, valószinü már elmentünk egymás mellett.
Ernő! Komolyan mondom van türelmed. Én is kipróbáltam a gyurmás módszert hát nem
egyszerü. Tuti lesz a gép.
Nagytalpú 107366 2008. január 25. 07:10
Válasz erre
Szia ATI !
Bocsi,de én nem bántó szándékkal -káztam!!!
Nem fordul elő többet.
T
Ati 107365 2008. január 25. 00:04
Válasz erre
Szia max!

Az már igen! Csak ezzel volt gondom, de ha fenn lesz az oldalelem és a belső is benne lesz akkor nem látszódik.
Csak azért mégis...a lusták! De minden makettnél van valami...
De ettől eltekintve nagyon jó kis makett!

Hát ma még nem jutottam el a fújásig, mivel nem száradt meg teljesen a váz! Sebaj majd holnap!
De jól haladok, már nem sok a csiszolni és tömíteni való! :)
Holnap végre festek!

Ati
Ati 107364 2008. január 24. 23:38
Válasz erre
Szia Nagytalpú!

Nekem is van egy Topline! És nekem is benne van a dobozban. Sőt, még el se hoztam akitől megvettem!!!
Várjuk a hétvégén a képeket!
Ja: Az Ati végéről a "ka" ha lehetne hagyjuk már el!:)) Csak mert 26 vagyok! Köszi

Ati
Ati 107363 2008. január 24. 23:33
Válasz erre
Hát persze hogy a szellőzés!!! :)
Ati 107362 2008. január 24. 23:32
Válasz erre
Bocsi hogy nem voltam elég egyértelmű!
:)
max 107361 2008. január 24. 23:19
Válasz erre
nem kiegészitő, hanem átalakitó. rosszul irtam!
max 107360 2008. január 24. 23:17
Válasz erre
helló!

egy képből nehéz megállapitani, hogy mik lehetnek a különbségek! alapnak szerintem beszerezhető a millenium vagy a topclass és ahoz kell venni kiegészitő készleteket! azt már erről a képről is látom, hogy a fellépő csere lenne!

max
Nagytalpú 107359 2008. január 24. 23:15
Válasz erre
Szia!
A számát nem tudom fejből,mert itt fekszem a kamionban.
De a milleniumból is és a piros fülkés toplinésből is építhetö.
Az R-es már más sorozat.
Én voltam a horirudi telepen és megnéztem őket,ezek jó kis széria vontatók.Megépíthetö a kittből.
De piros griffet neked kell csinálnod,mert a dobozban fekete van.
Segítség hozzá a kamiondekoráció pont hún.
Talpi
bebá 107358 2008. január 24. 23:08
Válasz erre
Sajnos nincs miből /kis kürt/ csinálni,nem a kamion a fő profilom.
Ha küldsz ilyet megcsinálom,de határidőt nem tudok mondani.

Bercibá
Keri 107357 2008. január 24. 23:08
Válasz erre
SzerNoh 107356 2008. január 24. 23:04
Válasz erre
Szerintem abból a flotábból lett megvéve. Mert halványan még látszik a szélvédő fölött a matrica nyoma...
De melyik készletből tudom megépíteni? Mert az Italerinek 3 Scanniáját láttam eddig és azok nemezek a modellek voltak. 1. 144L Millennium , 2. 164L Topclass , 3. R500
Ki mit tanácsol még? Mert én ragaszkodnék a képen láthatóhoz :-)
max 107355 2008. január 24. 23:03
Válasz erre
Keri 107354 2008. január 24. 22:58
Válasz erre
Sziasztok!
A svájci Berna cégről keresnék infókat:történetüket,típusaikat,amíg léteztek.
Köszi,ha valaki tud segíteni!

Keri
Nagytalpú 107353 2008. január 24. 22:52
Válasz erre
SzerNoh!
Ilyen kitt van nekem is.
A Millenium truckban van griff matrica is.
Egyébként olyan Horvátrudis a gép. Talpi
SzerNoh 107352 2008. január 24. 22:47
Válasz erre
124L és 470 van előre írva.
SzerNoh 107351 2008. január 24. 22:46
Válasz erre
DSC05613
DSC05613

Szép jó estét kívánok mindenkinek! Megszeretném kérdezni, hogy a képen látható Scania megépíthető-e? Van e ez a fajta készlet, vagy egy másikat kell átalakítani?
Várom a tanácsokat.
SzerNoh
Nagytalpú 107350 2008. január 24. 22:41
Válasz erre
Szia Atika!
Köszi!
Még én sem építettem R-est./bár ültem is benne és ki is próbáltam/
Nekem csak egy kis fülkés 4es van egy hátrabillenős póttal. (mert billencses a vérem)
Ja és egy topline,de az még alszik a dobozban.
Nem tudom mi lesz belőle.Talán vontató vagy nagyköbös pótos,esetleg élőállatos.
Egyébként én MAN rajongó vagyok.Építek is egy 5 hengeres motort is.Egyik régi autóm.
Talpi
Nagytalpú 107349 2008. január 24. 22:41
Válasz erre
Szia Atika!
Köszi!
Még én sem építettem R-est./bár ültem is benne és ki is próbáltam/
Nekem csak egy kis fülkés 4es van egy hátrabillenős póttal. (mert billencses a vérem)
Ja és egy topline,de az még alszik a dobozban.
Nem tudom mi lesz belőle.Talán vontató vagy nagyköbös pótos,esetleg élőállatos.
Egyébként én MAN rajongó vagyok.Építek is egy 5 hengeres motort is.Egyik régi autóm.
Talpi
max 107348 2008. január 24. 22:34
Válasz erre
ati!

szerintem nincs elszúrva semmi! csupán annyi, hogy ez az oldalfal az előző scaniahoz való és ott tökéletes az illeszkedés, itt igy tudták megoldani. az oldalelem takarni fogja! az A oszlop illeszkedik rendesen az ajtóval?

max
Roland_89 107347 2008. január 24. 22:32
Válasz erre
Erno köszönöm szépen!
Roland_89 107346 2008. január 24. 22:31
Válasz erre
Ati megfejtettem a rejtélyt! :D az lesz a fülke szellőzőrése :D:D
Ati 107345 2008. január 24. 22:27
Válasz erre
DSC00612
DSC00612
DSC00609
DSC00609
DSC00608
DSC00608

Hát ez lenne...egyértelmű!
Igaz hogy nem fog látszódni, mert takarásban lesz, de akkor is, elsőbb azt hittem hogy valami nagyon el van szúrva! De nem , mert ha nem így rakom oda akkor a másik nem fog illeszkedni.

Ati
Erno-945 107344 2008. január 24. 22:24
Válasz erre
Szia Roland,
Matrica lap ügyben létezik tintás és lézeres is.
945
Roland_89 107343 2008. január 24. 22:20
Válasz erre
Gabi! A honlapodon fenn van egy barátod fardarus Volvo-ja! Nem tudom hogy vannak-e képeid vagy infod, de engem nagyon érdekelne hogy hogyan készült annak a pótkocsija! Tudsz vmi infot mondani , vagy képeket mutatni? mert za még jobb lenne, mert tervek között szerepel nekem is egy olyan pót. CSak valaki segítsen, hol lehet szerezni olyan forgózsámolyt?

Bebá nem szeretnék pofátlan lenni, de megrendeltem a Scania-t és a multkor is te tudtál nekem segíteni légkürt ügyben. Tudnál esetleg most is? nem kívánom ingyen, de az a kürt nagyon jó volt, és megmentettél vele!

És még további kérdésem hogy a matricapapírra milyen nyomtatóval lehet nyomtatni? tintás vagy lézeres?

Köszönöm
Ati 107342 2008. január 24. 22:17
Válasz erre
Szia Nagytalpú!

Hát csak apróbb illesztési hibái vannak, de semmi komoly!
De..Egyet megjegyeznék! Illetve mindjárt megmutatom képen is!

Ati
Nagytalpú 107341 2008. január 24. 22:09
Válasz erre
Halihó!
Már teljesen bele jövök, a végén még bénázni sem fogok.
Neked is szia 945!
Kérdezném az R500 építőket,hogy ennél a kittnél is vannak még illesztési hibák?
Gondolok itt pl. kerékjárat,stb.
Pisti75! Te nem az a nyergesbillencses Pisti vagy?
Végül pedig a Volvósoknak mondanám,hogy itt áll a parlolóban mellettem egy 610 es három alsó kipufival. És a hangja...
Talpi
bebá 107340 2008. január 24. 22:03
Válasz erre
Hát aki a kozmikus világban született!
Nagytalpú 107339 2008. január 24. 21:42
Válasz erre
Sziasztok!
Ha ez most olvasható,akkor
kozmikus problémákat oldottam meg!
Sajna csak hétvégére érek haza,igy képek majd csak akkor.
De a gépemet1:1 ben megnézhetitek a kissbkft oldalán.
(.hu és a teherautók)
Exec!Szia Géza!
Én vagyok az és még alszik a dobozban.
Atis!A csirkeláb emblémás katonai gépen lesznek fegyvernemi és egyébb military jekek?
Bercibá!Működik!
Talpi
Erno-945 107338 2008. január 24. 21:28
Válasz erre
Roland_89 107337 2008. január 24. 21:27
Válasz erre
köszönöm Erno 945! Amúgy nagyon jó az Unimog! Komolyan van itt annyi makett amit még nem láttam. :D Szép példány lett az is!
Erno-945 107336 2008. január 24. 20:23
Válasz erre
dob1
dob1
dob2
dob2

Pici haladás:
Maradék doboz,cipőfűző,gyurmába öntött csatlakozó a tömlőkre.
945
Erno-945 107335 2008. január 24. 20:21
Válasz erre
Sziasztok!
Nagytalpú,üdvözlet!!!
Roland 89,a tűzoltók között a 355.hsz-nél tettem fel képeket,látható a daru,szigetelt drótot használtam,a végükre alumínium matricát(öntapadós)tekertem.
pisti75,jól alakul a Scania!
945
pisti75 107334 2008. január 24. 19:22
Válasz erre
P1000677
P1000677
P1000680
P1000680
P1000681
P1000681
P1000682
P1000682
P1000683
P1000683

Sziasztok!
GABI. Szuper a TITAN. Képeket még még még!
Én is haladtam egy kicsit. Elkészült a cooler meg a csövek. Nem bírtam kihagyni, bár a fél motort át kell alakítani.
Valószinü a vázat is szétvágom és betoldok 3centit.
Mindenkinek további jó épitést!
exec 107333 2008. január 24. 19:13
Válasz erre
:)))

Ezért szeretem jobban az AMT és eredeti Revell (nem Italeri átvett) kiteket. Ott ez sokkal jobban meg van oldva...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.