<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
pisti75 | Adatlap | 107426 | 2008. január 26. 15:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
kékfény | Adatlap | 107425 | 2008. január 26. 15:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Ernő! Nagyon király lessz a gépezet, csak így tovább!! Hajrá! :)) Kékfény. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 107424 | 2008. január 26. 13:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Ernő! Szépen alakul! Várjuk a fejleményeket! Ati | |||||||||||||||||||||||||||||||
Erno-945 | Adatlap | 107423 | 2008. január 26. 12:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Köszönöm szépen! Folyamatos haladásban vagyok,alját drótoztam,kerekeket felraktam,előtte szelepeket berheltem a felnikre. 945 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Levi | Adatlap | 107422 | 2008. január 26. 12:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Márton | Adatlap | 107421 | 2008. január 26. 12:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Köszi a válaszokat!Képet most nem tudok felrakni,majd késöbb. Márton | |||||||||||||||||||||||||||||||
Russell | Adatlap | 107420 | 2008. január 26. 11:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Erno-945 | Adatlap | 107419 | 2008. január 26. 11:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 107413 | 2008. január 26. 09:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Márton! Természetesen van belőle 6x2-es és 6x4-es változat is. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 107412 | 2008. január 26. 09:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Márton! Neked megvan a Mad-es Scania?!Elkészítetted már?Ha igen,nem raknál fel pár képet róla? Köszi! Keri | |||||||||||||||||||||||||||||||
Márton | Adatlap | 107411 | 2008. január 26. 01:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Valaki meg tudná mondani, hogy az R szériásbol van e 3 tengelyes?Mert Mad-es scaniahoz volt még 1 rövidebb alváz és gondoltam csinálok belőle egy 3tengelyes R-es-t. Márton | |||||||||||||||||||||||||||||||
gpatrik | Adatlap | 107409 | 2008. január 25. 22:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Pisti! Jól néz ki. Én is nekiálltam, bár nem néz ki valami jól a helyzetem. Milyen szerszámmal csináltad? GPatrik | |||||||||||||||||||||||||||||||
pisti75 | Adatlap | 107408 | 2008. január 25. 21:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
GPatrik. Igen az a cikk amire gondolsz. Amúgy a guminak az írott felén van egy olyan hogy VR 415 azt a cikket kell kivágni majd a belső likból 2mm kell kivágni mindkét oldalon. Után pillanat ragaccsal összeragasztod és már kész is. Az első nekem sem sikerült de a többi elég jó lett. A lényeg hogy mindent precizen kell csinálni. Amúgy ezeket egy R-500 SCAN alá szánom. | |||||||||||||||||||||||||||||||
pisti75 | Adatlap | 107407 | 2008. január 25. 20:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Akkor meg tudnia kéne hogy min ül. Lehet hogy eltévesztette. | |||||||||||||||||||||||||||||||
gpatrik | Adatlap | 107406 | 2008. január 25. 20:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Pisti! Engem érdekelne, írd le lécci, hogy mégis hogy kellene nekiesni. Azt hiszem azt én is láttam, egy merci alá készültek. GPatrik | |||||||||||||||||||||||||||||||
SzerNoh | Adatlap | 107405 | 2008. január 25. 20:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia! Sajnos nem srác már, 53 éves a szomszéd. :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 107404 | 2008. január 25. 20:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
pisti75 | Adatlap | 107403 | 2008. január 25. 20:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! SzerNoh. Gabinak igaza van a SCAN-nal kapcsolatban. Kizárt hogy a 420 lovas motor V8 tuti hogy soros 6-os,vagy a srác nem tudja hogy mivel hajt. Egyébként a megára van egy jó ötlet. Én a német Wettringer fórumon láttam hogy a srác átalakítja az Italeri gumit megásra. Gondoltam ha neki sikerült akkor nekem is. Amúgy Italeri gumi átmérője 43mm, mega gumié 38mm. Ha valakit érdekel leirom a készítését. Ati! Eddig szuper az R-500 csak így tovább. Mindenkinek további jó építést! | |||||||||||||||||||||||||||||||
gpatrik | Adatlap | 107402 | 2008. január 25. 19:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
SzerNoh! A TQ11es kell neked. www.kitformservices.com/tq.html Gabi! A megások alatt milyen kerék van? 19,5"os? GPatrik | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 107401 | 2008. január 25. 19:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
SzerNoh | Adatlap | 107400 | 2008. január 25. 19:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Jó jó. Nem szeretnék vitatkozni veletek ilyen apróságokról. A lényeg a lényeg hogy valahogy leszeretném makettezni a "traktort". Csak akkor hogy kezdjem el majd? ÉS kb mennyiből jön ki. És mi az a KFS:-) | |||||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 107399 | 2008. január 25. 19:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Kusti! Digim nincs. A telóval készítem a képeket! Ati | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 107398 | 2008. január 25. 19:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Én is haladgatok a WS-ral, képek hamarosan. A digitgépem dsajnos azt mondta hogy ö nem fényképez most! :) Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||||
gpatrik | Adatlap | 107397 | 2008. január 25. 19:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia SzerNoh! V8as biztos nem lehet. Ami biztos,hogy 470ló és hogy Rudis volt. Gabi jól leírta a lényeget. Itt egy kép egy ugyanolyanról. (igaz csak a 470 látszik, de az már vmi) GPatrik | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 107396 | 2008. január 25. 19:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Ati! A digitgépeken van olyan beállitás, fotómód, hogy ,,makró", azzal nagyon közelre lehet fókuszálni. Én is csak később jöttem rá, de úgy szebb képeket lehet csinálni. A képeiden nem sok minden látszik, igy nehezen lehet véleményt mondani... :( De szépen alakul a gépes! Üdv! Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 107395 | 2008. január 25. 19:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia pipi! Mindkettő 1/32-eslépték. A Monogram csinált régebben egy amolyan snap kit kamion szériát, 1/32-ben. Szrintem abbol valok. Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keri | Adatlap | 107394 | 2008. január 25. 19:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! AMT Mack Dm 600-as makettjének összeállításiját sikerült jól elkevernem,nem tanálom... Valakinek esetleg digitális formában nincs meg? Keri hüpp | |||||||||||||||||||||||||||||||
pipi | Adatlap | 107393 | 2008. január 25. 18:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok kamion fanok! Segítsetek már, kaptam két tarktort, mid a kettő Kenworth. Amit le tudtam az aljukról olvasni az alapján Monogram 1980, ill. 1981 gyártásúak. Engem a méretarányuk érdekelne, mert biztosan nem 1/24-sek, 1/35-nek meg kicsit erősek, ismeri valaki őket?Összehasonlítás képpen melléjük raktam egy 1/35-ös Bigfoot-ot. Köszi előre is! Üdv Mindenkinek! | |||||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 107392 | 2008. január 25. 18:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
SzerNoh | Adatlap | 107391 | 2008. január 25. 18:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Lehet. Én amikor a szomszédot kifaggattam akkor azt mondta nekem hogy 12000cm3 420lóerős, V8 motor van benne és 1000 L a tankja. A váltója automatán működik és fél fél automatán is lehet használni , 95km/h tiltja a számítógép le. És Nagyon szereti vezetni. Meg kérdezgettem hogy milyenek a Magnumok mondja a régiek rosszak, csak a baj van velük meg rosszul lehet benne lenni, de az újabbak már jobbak mert Volvo motor van bennük, de úgyan úgy hintáznak…. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 107390 | 2008. január 25. 18:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Ja és még valami! Ha valóban Horváth Rudis gép volt, akkor 99%, hogy 124-es, mert ők szinte csak azt használnak, akkor pedig soros 6-os. Javaslom a szomszédnak, hogy kukkantson be a fülke alá:)) Még egy jelentős különbség van, ha tényleg Rudis volt, mégpedig az, hogy ők nagyon sok megás gépet használnak, de sajnos a te képed elég gyenge ahhoz, hogy látszódjon rajta, hogy ez valóban az-e. Ammenyiben megás, akkor futómű átalakítás, és másik kerekek is kellenének hozzá, de csak akkor, ha nagyon olyat akarsz csinálni. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 107389 | 2008. január 25. 18:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia SzerNoh! Akkor valami nagyon nem áll meg! A Scania betűhasználata szerint a 124/470 azt jelenti, hogy 12 literes motor a 4-es sorozatból, amely 470 lóerős. A 12 literes motorok mindig soros 6 hengeresek. Ez régebben még kisebb volt akkor voltak 11 kezdetű (111,112,113) számjelzések. A V8-as motorral szerelt változatok mindig 14-el (141,142,143,144), később 16-tal kezdődtek. Tehát akkor ez vagy nem 124-es hanem 144-es, vagy nem V8-as motor van benne. Nekem tök mindegy, de a Scania számhasználata ilyen és a 124-es típus az mindig soros 6 hengeres motorra utal. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 107388 | 2008. január 25. 18:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
SzerNoh | Adatlap | 107387 | 2008. január 25. 18:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Gabi. Tévedsz mert a szomszéd azt mondta V8-as motor van benne. :-) Meg egyéb érdekesség hogy a két tankba ősszesen 1000L fér. Amúgy mi az a KFS? és hol található? Róland_89! Teszel fel nekem akkor pár képet? Előre is köszönöm a választ SzerNoh | |||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 107386 | 2008. január 25. 18:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Ati! Eddig nagyon szép, tiszta munka! Csak így tovább. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 107385 | 2008. január 25. 18:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Ja meg persze a lakk!! | |||||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 107384 | 2008. január 25. 18:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ahogy ígértem a képek! Fújni már csak a tankot és a felniket kell! Ha megszárad a festék akkor az ecsetes munkák jönnek. Felkerülnek még a hiányzó kábelek! A fülkével éa motorral még nagyon sok a tennivaló! Elsőbb féltem egy kicsit a fehér színtől, de semmi gond nem volt, szerintem nagyon jól sikerült! Ati | |||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 107383 | 2008. január 25. 18:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia! Tudom, hogy hátúljövőnek írták, csak voltak olyan kevésbé gyakorlott sofőrők, akik elfeljtették ezt a késedelmi időt. Azért mondták anno viccesen, hogy a sofőr elé kellene kiírni, hogy el ne felejtse. Titan lassan halad, mint a tavaszi árvíz. Majd most hétvégén alkotok. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||
Nagytalpú | Adatlap | 107382 | 2008. január 25. 17:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Gabi! Az a hátul jövőnek volt kiírva! De egyébként a jó sofőr nem lát,nem hall,csak megy előre teljes keresztmetszettel. Mi újság Titán fronton? Talpi | |||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 107381 | 2008. január 25. 17:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
És erre mondták mindig, hogy inkább a sofőr elé kellene rakni, nem a végére a felíratot!DD | |||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 107380 | 2008. január 25. 17:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia SzerNoh! Ahogy a többiek is írták a 144-es normál Topline vagy Millenium Scania jó alapnak, de jó a 164-es is. A fellépő cserés, KFS-nél van. Ami a legnagyobb eltérés, hogy te azt írtad, hogy 124-es a képen lévő amiben soros 6 hengeres motor van, míg a makettekben mindben V8-as van. Mondjuk ez nem látszik, és ha ráteszel másik felíratod akkor kívülről nem feltünő, de a fülkét ne billentsd. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||
Nagytalpú | Adatlap | 107379 | 2008. január 25. 17:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Azért volt ráírva mert a légféknél nagyobb a fékkésedelmi idő. Legalábbis a régi 6-8 báros rendszerben. Pl. Csepel,zil,ifa,stb. Azt akarták elérni vele,hogy nagyobb kővetési távot tartsanak az ilyem jármű mögött. Talpi | |||||||||||||||||||||||||||||||
Nagytalpú | Adatlap | 107378 | 2008. január 25. 16:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Azért volt ráírva mert a légféknél nagyobb a fékkésedelmi idő. Legalábbis a régi 6-8 báros rendszerben. Pl. Csepel,zil,ifa,stb. Azt akarták elérni vele,hogy nagyobb kővetési távot tartsanak az ilyem jármű mögött. Talpi | |||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 107377 | 2008. január 25. 16:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Roland! Full szkreccs pótkocsi, mindent maga csinált rajta, csak a tengelyek és a kerekek Italeri. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||
G-funk | Adatlap | 107376 | 2008. január 25. 15:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Hello Csak egy nem maketthez kapcsolódó kérdés, de ti biztos tudjátok a választ. Már régóta fúrja az oldalamat a kíváncsiság hogy miért volt régebben ráírva a kamionok/teherautók hátuljára hogy Vigyázz Légfék! | |||||||||||||||||||||||||||||||
Roland_89 | Adatlap | 107375 | 2008. január 25. 15:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
SzerNoh! Én is most építettem egy hasonlót, azon is a fellépőt (kellett volna, de azt nem bántottam) cserélni, és egy oldaltartályt kellett ráépíteni. Volt egy MAN alvázam, arról levágtam a tankot és összébbtoltam, mert mér is férne a helyére... amúgy szerintem a Top Class a jó választás ehhez. Ha érdekel akkor rakok fel majd képeket. Bebá! küldök én neked, ami neked volt ez miről való volt? megpróbálok olyat szerezni. Mert igazából ami nekem van itthon az a Italeri kiegészítőből való , bóvliság a tiedhez képest. :D Ennyi kamionos van, nem jár valaki erre Győr fele? mondjuk a 83ason konkrétan, teljes pontossággal Győrszemere fele? :D | |||||||||||||||||||||||||||||||
SzerNoh | Adatlap | 107374 | 2008. január 25. 11:37 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Elnézést kérek még 1 szer... Jobban megnéztem , inkább a top class ra gondolok , mert annak a lámpája egyezik... de úgyan úgy vonatkozik rá a többi átalakítani való. :-) | |||||||||||||||||||||||||||||||
SzerNoh | Adatlap | 107373 | 2008. január 25. 11:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szép jó napot mindenkinek. Hát én a millennium track ra gondoltam. Én elsőre úgy látom hogy a lépcső feljárót kell kicserélni vagy átalakítani, a hátsó sárhányónak a felső része/ vagy átívelője nem kell , és az elején a számok kicserélése, meg kéne még egy + tank a jobb oldalára mert 2 tankja van neki. Amúgy másban én szerintem egyezik… Ti szerintetek? Megoldhatóak ezek az átalakítások, vagy még ha megveszem ezt, akkor még + ban kell rákölteni a kiegészítőjére… Köszönöm szépen az eddigi válaszókat, és még várom a további tanácsókat. Üdvözlettel SzerNoh | |||||||||||||||||||||||||||||||
pisti75 | Adatlap | 107372 | 2008. január 25. 10:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Nagytalpú! A számom 30/847 2666 keress nyugodtan. A többiektől bocsi a sok ide nem vágó szövegért. | |||||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 107371 | 2008. január 25. 10:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||
Szia Nagytalpú! Dehogy vettem bántásnak! Ne már...nem azért ítram! :) Gond egy szál se! :) Üdv Ati |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Nem nagy cucc, kell hozzá szike, és egy hagyományos kisolló. Ragasztót pedig ferrobondot használtam. Sok sikert hozzá.