/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
pisti75 107426 2008. január 26. 15:09
Válasz erre
Szia GPatrik!

Nem nagy cucc, kell hozzá szike, és egy hagyományos kisolló. Ragasztót pedig ferrobondot használtam. Sok sikert hozzá.
kékfény 107425 2008. január 26. 15:07
Válasz erre
Szia Ernő!
Nagyon király lessz a gépezet, csak így tovább!! Hajrá! :))
Kékfény.
Ati 107424 2008. január 26. 13:04
Válasz erre
Szia Ernő!

Szépen alakul! Várjuk a fejleményeket!

Ati
Erno-945 107423 2008. január 26. 12:58
Válasz erre
Sziasztok!
Köszönöm szépen!
Folyamatos haladásban vagyok,alját drótoztam,kerekeket felraktam,előtte szelepeket berheltem a felnikre.
945
Levi 107422 2008. január 26. 12:14
Válasz erre
Szia ErnŐ!

Jol nezki gratula!!

Üdv:
Levi
Márton 107421 2008. január 26. 12:05
Válasz erre
Sziasztok!

Köszi a válaszokat!Képet most nem tudok felrakni,majd késöbb.

Márton
Russell 107420 2008. január 26. 11:49
Válasz erre
Szia Ernő!!!

Nagyon tetszik!!!

Üdv:
Russell
Erno-945 107419 2008. január 26. 11:37
Válasz erre
alja
alja
háta
háta
oldala
oldala
teteje
teteje
to.készülék
to.készülék

Sziasztok!
Haladok a pótkocsival.Pár kép.
945
Gabi 107413 2008. január 26. 09:28
Válasz erre
Szia Márton!
Természetesen van belőle 6x2-es és 6x4-es változat is.
Gabi
Keri 107412 2008. január 26. 09:15
Válasz erre
Szia Márton!
Neked megvan a Mad-es Scania?!Elkészítetted már?Ha igen,nem raknál fel pár képet róla?
Köszi!
Keri
Márton 107411 2008. január 26. 01:06
Válasz erre
Sziasztok!

Valaki meg tudná mondani, hogy az R szériásbol van e 3 tengelyes?Mert Mad-es scaniahoz volt még 1 rövidebb alváz és gondoltam csinálok belőle egy 3tengelyes R-es-t.

Márton
gpatrik 107409 2008. január 25. 22:35
Válasz erre
Szia Pisti!
Jól néz ki. Én is nekiálltam, bár nem néz ki valami jól a helyzetem. Milyen szerszámmal csináltad?
GPatrik
pisti75 107408 2008. január 25. 21:17
Válasz erre
P1000687
P1000687

GPatrik.
Igen az a cikk amire gondolsz. Amúgy a guminak az írott felén van egy olyan hogy VR 415 azt a cikket kell kivágni majd a belső likból 2mm kell kivágni mindkét oldalon. Után pillanat ragaccsal összeragasztod és már kész is. Az első nekem sem sikerült de a többi elég jó lett. A lényeg hogy mindent precizen kell csinálni. Amúgy ezeket egy R-500 SCAN alá szánom.
pisti75 107407 2008. január 25. 20:57
Válasz erre
Akkor meg tudnia kéne hogy min ül. Lehet hogy eltévesztette.
gpatrik 107406 2008. január 25. 20:29
Válasz erre
Szia Pisti!
Engem érdekelne, írd le lécci, hogy mégis hogy kellene nekiesni. Azt hiszem azt én is láttam, egy merci alá készültek.
GPatrik
SzerNoh 107405 2008. január 25. 20:28
Válasz erre
Szia! Sajnos nem srác már, 53 éves a szomszéd. :-)
Brúnó 107404 2008. január 25. 20:17
Válasz erre
Szia Keji!
Levelet kaptál lájf.
Bjúnó
pisti75 107403 2008. január 25. 20:04
Válasz erre
P1000684
P1000684
P1000686
P1000686

Sziasztok!
SzerNoh. Gabinak igaza van a SCAN-nal kapcsolatban. Kizárt hogy a 420 lovas motor V8
tuti hogy soros 6-os,vagy a srác nem tudja hogy mivel hajt.
Egyébként a megára van egy jó ötlet. Én a német Wettringer fórumon láttam hogy a srác átalakítja az Italeri gumit megásra. Gondoltam ha neki sikerült akkor nekem is.
Amúgy Italeri gumi átmérője 43mm, mega gumié 38mm. Ha valakit érdekel leirom a készítését.
Ati! Eddig szuper az R-500 csak így tovább.
Mindenkinek további jó építést!
gpatrik 107402 2008. január 25. 19:56
Válasz erre
SzerNoh! A TQ11es kell neked. www.kitformservices.com/tq.html
Gabi! A megások alatt milyen kerék van? 19,5"os?
GPatrik
Keri 107401 2008. január 25. 19:49
Válasz erre
SzerNoh 107400 2008. január 25. 19:47
Válasz erre
Jó jó. Nem szeretnék vitatkozni veletek ilyen apróságokról. A lényeg a lényeg hogy valahogy leszeretném makettezni a "traktort".
Csak akkor hogy kezdjem el majd? ÉS kb mennyiből jön ki.
És mi az a KFS:-)
Ati 107399 2008. január 25. 19:44
Válasz erre
Szia Kusti!

Digim nincs. A telóval készítem a képeket!

Ati
Kusti 107398 2008. január 25. 19:36
Válasz erre
Üdv!

Én is haladgatok a WS-ral, képek hamarosan. A digitgépem dsajnos azt mondta hogy ö nem fényképez most! :)

Kusti
gpatrik 107397 2008. január 25. 19:36
Válasz erre
P1040592
P1040592

Szia SzerNoh!
V8as biztos nem lehet. Ami biztos,hogy 470ló és hogy Rudis volt. Gabi jól leírta a lényeget. Itt egy kép egy ugyanolyanról. (igaz csak a 470 látszik, de az már vmi)
GPatrik
Kusti 107396 2008. január 25. 19:35
Válasz erre
Szia Ati!

A digitgépeken van olyan beállitás, fotómód, hogy ,,makró", azzal nagyon közelre
lehet fókuszálni. Én is csak később jöttem rá, de úgy szebb képeket lehet csinálni.

A képeiden nem sok minden látszik, igy nehezen lehet véleményt mondani... :(
De szépen alakul a gépes!

Üdv!
Kusti
Kusti 107395 2008. január 25. 19:32
Válasz erre
Szia pipi!

Mindkettő 1/32-eslépték. A Monogram csinált régebben egy amolyan snap kit kamion szériát, 1/32-ben. Szrintem abbol valok.

Kusti
Keri 107394 2008. január 25. 19:26
Válasz erre
Sziasztok!
AMT Mack Dm 600-as makettjének összeállításiját sikerült jól elkevernem,nem tanálom...
Valakinek esetleg digitális formában nincs meg?

Keri hüpp
pipi 107393 2008. január 25. 18:59
Válasz erre
Kenworth
Kenworth

Sziasztok kamion fanok!
Segítsetek már, kaptam két tarktort, mid a kettő Kenworth.
Amit le tudtam az aljukról olvasni az alapján Monogram 1980, ill. 1981 gyártásúak.
Engem a méretarányuk érdekelne, mert biztosan nem 1/24-sek, 1/35-nek meg kicsit erősek, ismeri valaki őket?Összehasonlítás képpen melléjük raktam egy 1/35-ös Bigfoot-ot.
Köszi előre is!
Üdv Mindenkinek!
Ati 107392 2008. január 25. 18:53
Válasz erre
DSC00657
DSC00657
DSC00656
DSC00656

Azt kérdezném még:
Azt szerettem volna elérni, hogy olyan legyen mint ami kezd rozsdásodni, mint ami már kis ideje használatban van.
Sikerült e??

Ati
SzerNoh 107391 2008. január 25. 18:47
Válasz erre
Lehet. Én amikor a szomszédot kifaggattam akkor azt mondta nekem hogy 12000cm3 420lóerős, V8 motor van benne és 1000 L a tankja. A váltója automatán működik és fél fél automatán is lehet használni , 95km/h tiltja a számítógép le.
És Nagyon szereti vezetni.
Meg kérdezgettem hogy milyenek a Magnumok mondja a régiek rosszak, csak a baj van velük meg rosszul lehet benne lenni, de az újabbak már jobbak mert Volvo motor van bennük, de úgyan úgy hintáznak….
Gabi 107390 2008. január 25. 18:44
Válasz erre
Ja és még valami!
Ha valóban Horváth Rudis gép volt, akkor 99%, hogy 124-es, mert ők szinte csak azt használnak, akkor pedig soros 6-os. Javaslom a szomszédnak, hogy kukkantson be a fülke alá:))
Még egy jelentős különbség van, ha tényleg Rudis volt, mégpedig az, hogy ők nagyon sok megás gépet használnak, de sajnos a te képed elég gyenge ahhoz, hogy látszódjon rajta, hogy ez valóban az-e. Ammenyiben megás, akkor futómű átalakítás, és másik kerekek is kellenének hozzá, de csak akkor, ha nagyon olyat akarsz csinálni.
Gabi
Gabi 107389 2008. január 25. 18:38
Válasz erre
Szia SzerNoh!
Akkor valami nagyon nem áll meg!
A Scania betűhasználata szerint a 124/470 azt jelenti, hogy 12 literes motor a 4-es sorozatból, amely 470 lóerős. A 12 literes motorok mindig soros 6 hengeresek. Ez régebben még kisebb volt akkor voltak 11 kezdetű (111,112,113) számjelzések. A V8-as motorral szerelt változatok mindig 14-el (141,142,143,144), később 16-tal kezdődtek. Tehát akkor ez vagy nem 124-es hanem 144-es, vagy nem V8-as motor van benne. Nekem tök mindegy, de a Scania számhasználata ilyen és a 124-es típus az mindig soros 6 hengeres motorra utal.
Gabi
Ati 107388 2008. január 25. 18:34
Válasz erre
SzerNoh 107387 2008. január 25. 18:29
Válasz erre
Szia Gabi. Tévedsz mert a szomszéd azt mondta V8-as motor van benne. :-) Meg egyéb érdekesség hogy a két tankba ősszesen 1000L fér.
Amúgy mi az a KFS? és hol található?
Róland_89! Teszel fel nekem akkor pár képet?
Előre is köszönöm a választ
SzerNoh
Gabi 107386 2008. január 25. 18:24
Válasz erre
Szia Ati!
Eddig nagyon szép, tiszta munka!
Csak így tovább.
Gabi
Ati 107385 2008. január 25. 18:23
Válasz erre
Ati 107384 2008. január 25. 18:22
Válasz erre
DSC00624
DSC00624
DSC00626
DSC00626
DSC00627
DSC00627
DSC00631
DSC00631
DSC00632
DSC00632
DSC00634
DSC00634
DSC00636
DSC00636
DSC00640
DSC00640
DSC00642
DSC00642
DSC00646
DSC00646
DSC00649
DSC00649
DSC00652
DSC00652
DSC00653
DSC00653

Sziasztok!

Ahogy ígértem a képek!
Fújni már csak a tankot és a felniket kell! Ha megszárad a festék akkor az ecsetes munkák jönnek.
Felkerülnek még a hiányzó kábelek!
A fülkével éa motorral még nagyon sok a tennivaló!
Elsőbb féltem egy kicsit a fehér színtől, de semmi gond nem volt, szerintem nagyon jól sikerült!

Ati
Gabi 107383 2008. január 25. 18:00
Válasz erre
Szia!
Tudom, hogy hátúljövőnek írták, csak voltak olyan kevésbé gyakorlott sofőrők, akik elfeljtették ezt a késedelmi időt. Azért mondták anno viccesen, hogy a sofőr elé kellene kiírni, hogy el ne felejtse.
Titan lassan halad, mint a tavaszi árvíz. Majd most hétvégén alkotok.
Gabi
Nagytalpú 107382 2008. január 25. 17:55
Válasz erre
Szia Gabi!
Az a hátul jövőnek volt kiírva!
De egyébként a jó sofőr nem lát,nem hall,csak megy előre teljes keresztmetszettel.
Mi újság Titán fronton?
Talpi
Gabi 107381 2008. január 25. 17:03
Válasz erre
És erre mondták mindig, hogy inkább a sofőr elé kellene rakni, nem a végére a felíratot!DD
Gabi 107380 2008. január 25. 17:02
Válasz erre
Szia SzerNoh!
Ahogy a többiek is írták a 144-es normál Topline vagy Millenium Scania jó alapnak, de jó a 164-es is. A fellépő cserés, KFS-nél van. Ami a legnagyobb eltérés, hogy te azt írtad, hogy 124-es a képen lévő amiben soros 6 hengeres motor van, míg a makettekben mindben V8-as van. Mondjuk ez nem látszik, és ha ráteszel másik felíratod akkor kívülről nem feltünő, de a fülkét ne billentsd.
Gabi
Nagytalpú 107379 2008. január 25. 17:00
Válasz erre
Sziasztok!
Azért volt ráírva mert a légféknél nagyobb a fékkésedelmi idő.
Legalábbis a régi 6-8 báros rendszerben.
Pl. Csepel,zil,ifa,stb.
Azt akarták elérni vele,hogy nagyobb kővetési távot tartsanak az ilyem jármű mögött. Talpi
Nagytalpú 107378 2008. január 25. 16:57
Válasz erre
Sziasztok!
Azért volt ráírva mert a légféknél nagyobb a fékkésedelmi idő.
Legalábbis a régi 6-8 báros rendszerben.
Pl. Csepel,zil,ifa,stb.
Azt akarták elérni vele,hogy nagyobb kővetési távot tartsanak az ilyem jármű mögött. Talpi
Gabi 107377 2008. január 25. 16:55
Válasz erre
Szia Roland!
Full szkreccs pótkocsi, mindent maga csinált rajta, csak a tengelyek és a kerekek Italeri.
Gabi
G-funk 107376 2008. január 25. 15:59
Válasz erre
Hello
Csak egy nem maketthez kapcsolódó kérdés, de ti biztos tudjátok a választ. Már régóta fúrja az oldalamat a kíváncsiság hogy miért volt régebben ráírva a kamionok/teherautók hátuljára hogy Vigyázz Légfék!
Roland_89 107375 2008. január 25. 15:57
Válasz erre
SzerNoh! Én is most építettem egy hasonlót, azon is a fellépőt (kellett volna, de azt nem bántottam) cserélni, és egy oldaltartályt kellett ráépíteni. Volt egy MAN alvázam, arról levágtam a tankot és összébbtoltam, mert mér is férne a helyére... amúgy szerintem a Top Class a jó választás ehhez. Ha érdekel akkor rakok fel majd képeket.

Bebá! küldök én neked, ami neked volt ez miről való volt? megpróbálok olyat szerezni. Mert igazából ami nekem van itthon az a Italeri kiegészítőből való , bóvliság a tiedhez képest. :D

Ennyi kamionos van, nem jár valaki erre Győr fele? mondjuk a 83ason konkrétan, teljes pontossággal Győrszemere fele? :D
SzerNoh 107374 2008. január 25. 11:37
Válasz erre
Elnézést kérek még 1 szer...
Jobban megnéztem , inkább a top class ra gondolok , mert annak a lámpája egyezik... de úgyan úgy vonatkozik rá a többi átalakítani való. :-)
SzerNoh 107373 2008. január 25. 11:28
Válasz erre
Szép jó napot mindenkinek. Hát én a millennium track ra gondoltam. Én elsőre úgy látom hogy a lépcső feljárót kell kicserélni vagy átalakítani, a hátsó sárhányónak a felső része/ vagy átívelője nem kell , és az elején a számok kicserélése, meg kéne még egy + tank a jobb oldalára mert 2 tankja van neki.
Amúgy másban én szerintem egyezik…
Ti szerintetek?
Megoldhatóak ezek az átalakítások, vagy még ha megveszem ezt, akkor még + ban kell rákölteni a kiegészítőjére…
Köszönöm szépen az eddigi válaszókat, és még várom a további tanácsókat.
Üdvözlettel SzerNoh
pisti75 107372 2008. január 25. 10:54
Válasz erre
Szia Nagytalpú!
A számom 30/847 2666 keress nyugodtan.
A többiektől bocsi a sok ide nem vágó szövegért.
Ati 107371 2008. január 25. 10:46
Válasz erre
Szia Nagytalpú!

Dehogy vettem bántásnak! Ne már...nem azért ítram! :)
Gond egy szál se! :)

Üdv
Ati
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.