/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Simka 107688 2008. február 2. 21:42
Válasz erre
Szevasztok srácok.

Látom megy a Büssing téma, szerintem előfordulhat, hogy a német kollega olyan Büssinget használt mesterdarabnak, ami esetleg kurblis! volt és ezért fordulhatott elő, hogy nem látott akksit sehol. Volt jócskán a háborúban, sőt nagyobb számban volt kurblis indítású jármű mint önindítós, kínlódtak vele eleget, sőt volt kübelwagennek egy harckocsiindítós változata is( a motorból, illetve a főtengelynek volt egy kivezetése amire tul. képpen egy csuklós rudat tettek rácsatlakoztatva az indítandó járműre stb., azzal is indítottak teherautót. de a háború után már biztos, hogy nem így nézett ki a dolog.
Emerick 107687 2008. február 2. 20:49
Válasz erre
Gabi!

Érdekesség csak, hogy számos típussal találkoztam, amelyik diesel volt. Sőt, meglepően sok volt diesel motorral szerelt. Annak ellenére, hogy a németeknek kevesebb dízelolaj állt a rendelkezésére, mint benzin. Szóval könnyen lehet, sokban (kezdve a 3 tonnások majd felével) mégis 2 aksi kellett legyen. Nem tudom...

Em.
pisti75 107686 2008. február 2. 19:14
Válasz erre
Köszönöm Ati és Kusti!
Folyamatosan rakok fel képeket ahogy összeáll valami.
Ati 107685 2008. február 2. 18:13
Válasz erre
Szia Gabi!

Már válaszolt is a levelemre! :))
Azt írta hogy jelenleg nem tudja, mert ő nem látott aksit, sem a tűzfalnál, sem a motortérben, sem a fülke vagy ülés alatt!
De utánanéz és írni fog!
Nagyon jó fej, szivesen segít!! :))

Ati
Ati 107684 2008. február 2. 18:04
Válasz erre
Szia!

Jó lesz a gép!
Az alváz szine nagyon jó! A moci pedig nagyon szép!

Ati
Kusti 107683 2008. február 2. 17:41
Válasz erre
Szia Pisti!

Naggyon merész, de remek lesz!

Kusti
pisti75 107682 2008. február 2. 17:34
Válasz erre
P1000706
P1000706
P1000707
P1000707
P1000710
P1000710
P1000711
P1000711

Sziasztok!

Pár kép a SCAN-ról. Az alváz megkapta a végleges színét, és a moci alkatrészek is száradnak.

További jó építést mindenkinek!
gyurmakoma 107681 2008. február 2. 16:57
Válasz erre
Kamionos urak!
Egy kis segitségre lenne szükségem.
Nincs valakinek képe mercedes clk dtm,clk gtr,vagy sauber c9 es,
warsteiner,D2 csapatszállitó kamionikról??
Egyikről sem találok képet sehol :(
Ati 107680 2008. február 2. 16:01
Válasz erre
Szia Kusti!

Nekem nem nagyon jönnek be a metál festékek! de más az ízlésünk...:)
De a festés jó lett! Alakulgat a vas!

Ati
Kusti 107679 2008. február 2. 15:31
Válasz erre
HPIM1583
HPIM1583
HPIM1585
HPIM1585

Üdv!

Lefújtam a motorháztetőjét a Western Starnak, szerintem szép a színe.

Üdv!
Kusti
Ati 107678 2008. február 2. 15:17
Válasz erre
Szia Gabi!

Már irtam is neki!
Remélem válaszol rá!
Köszi!

Ati
Ati 107677 2008. február 2. 15:09
Válasz erre
Gabi, Emerick!

Köszi a segítséget!
Írni fogok neki, és megkérdezem!

Mégegyszer köszönöm!

Ati
Kusti 107676 2008. február 2. 14:33
Válasz erre
Szia Pisti!

Légrugós lesz, csak nincs még hozzá képanyagom így egy kicsit pihen a projekt, max Móvár lehet cél.

Kusti
pisti75 107675 2008. február 2. 13:37
Válasz erre
Szia Kusti!

Jól haladsz a VOLVO-val de sajna a HC-nak nincs ez a fajta gépe sárga fülkével, megás meg pláne. Fesd át fehérre úgy már igen. A húzótengelyt meg csináld meg légrugósra légyszi.
Gabi 107674 2008. február 2. 10:42
Válasz erre
Szia Emerick!
Azért azt ne felejtsük el, hogy a háborús gépek nagy része még benzines volt a szállító kategóriában, és az köztudott, hogy egy benzines indítása sokkal kisebb energia. A Büssing már egy 6 hengeres diesel motor, és szerintem simán két aksi kellett hozzá, pláne abban az időben, mikor még az aksik se voltak olyan szuperek.
Ati!
Ha van kérdésed, vagy valami nem tiszta, javaslom hogy írjál Klaus Lassennek, ugyanis ő tervezte a Revell számára ezt a büssinget is.
www.truckin24.de/truckin24.html

Gabi
Emerick 107673 2008. február 2. 10:11
Válasz erre
Hát, erre passzolok. Talán 1, hiszen "Nachkriegsfahrzeug"-ról van szó. Csak a méree miatt mondanék 2-t. Csak ha visszavezetünk a háborús gépekhez, ott meg csak zömmel egy volt, még a páncélozottféllánctalpas csapatszállítóknál is. Szóval valszeg 1, de szerencsére úgy sem látszik a maketten. :)
Csabi 107672 2008. február 2. 09:46
Válasz erre
Szia Atis!

Még mindig kellenének a Merci felnik. Legyen bolt...
Írj légyszi egy mailt ide: s-dragon@freemail.hu

Köszi,
Csabi
Kislõcsös 107671 2008. február 2. 08:05
Válasz erre
sza Elekktro4
Erdekes a rendszám a képen.Se H jelzés ,se EU-s cillagok :))
Ati 107670 2008. február 1. 22:29
Válasz erre
ja...még annyit, hogy ezeknek 1 vagy 2 aksiuk volt e?
Mert voltak olyanok amikbe 2 aksi volt építve!
De szerintem ebbe csak 1 volt.
Az a baj hogy amiket találtam írásokat erre nem tér ki...

Ati
Ati 107669 2008. február 1. 22:22
Válasz erre
Szia Emerick!

Nagyon szépen köszönöm az infót! Akkor így fogom megoldani a Büssingen!
Az a baj hogy erről a gépről csak külső képek vannak! De hálistennek elmagyaráztak nekem egy két dolgot, a régi szekerekről! Így most már a kábelezéssel nem lesz gond, egyészen reálisan meg lehet oldani a kábelezést ezen a szépségen!
Az alvázat lassan összerakom, a póttal együtt!
A moci terve is sinen van!
Mégegyszer: köszi a segítséget!

Ati
Roland_89 107667 2008. február 1. 21:15
Válasz erre
sib adj egy email címet, gondolom győri vagy... hátha összehavekodhatnánk :)

Amúgy Gabi, a merciden a lenyíláshoz ahoy elnéztem vékony drótot használtál, az van belefurva a sztirollapba?
mert nekem a 03as balzafába így oldottam mef, hogy belefurtam a drótot és műanyag csöveket raktam a plató aljára , és így lett nyitható...
Ehhez van valami jó javaslatod majd?
Emerick 107666 2008. február 1. 20:54
Válasz erre
Gyorsan megnéztem a wettringeren egy Büssing 8000-es építését. Az aksik elvileg a tűzfalban vannak, ahová-ahonnan kábelek futnak ki-be, összekapcsolva a motorteret mindenfélével. Azaz nem látszódnak. A műszerfalnak magának nagyon széles a tűzfal. Előtte a fülkében az "anyósülés" előtt volt korábban egy pót-benzintartály, aztán ez miután nem lett beépítve (háború utáni idők), sztem akkor alakult át a tűzfal maga. A tűzfal motortér felőli részén volt, az említett jobboldali ülés vonalában az aksi, ahonnan azt végül "elrejtették".
Ez az én elképzelésem. :)
(Amúgy a Jeep CJ5 és 7-nél is ugyanígy volt kialakítva, csak ott volt egy látható ajtó a szélvédő előtt.)
Elektrolakatos 107665 2008. február 1. 20:48
Válasz erre
Ákos honlapján nézz körül!
Ati 107664 2008. február 1. 20:36
Válasz erre
Hát igen..de ott sincs semmi aksiféle...de még helye se nagyon van...

Ati
Emerick 107662 2008. február 1. 20:33
Válasz erre
Szia!

A Büssingben, Faunban, DB-MB-ben, Kruppban és minden hasonló régi múltú gyárnál, az 50-es évekig alapvetően a motortér egy szegletében volt, mint pl az Opel Blitznél. Utána helyezték csak át, a csőrösök ritkulásával külön dobozba.

Ha fatálisat tévedek, javítsatok ki! De sztem vhogy így van.

Em.
Ati 107661 2008. február 1. 20:22
Válasz erre
Sziasztok!

Azt kérdezném, hogy tudja e valaki hogy ezekben a régi szekerekben mint a büssing, hol lehet az aksi, mert a kittben ahogy nézem, nincs benne:?
Ezen is a fülke alatt, - azaz az ülés alatt lehet, mint a Csepeleknél?
A többi dolog már tiszta, csak ezt nem tudom.

Ati
exec 107660 2008. február 1. 19:38
Válasz erre
Elektro!

És én még ennél mocskosabb hűtős Scaniát is láttam a héten...
Ati 107659 2008. február 1. 19:30
Válasz erre
Gabi 107658 2008. február 1. 19:25
Válasz erre
sib 107657 2008. február 1. 19:20
Válasz erre
Nem ismersz, de van egy közös ismerősünk ;)
Nem a Megára gondolok, hanem a BajcsyZsilinszkyn az Aradi vrt. és a Jókai utca között van 1 művészellátó. A 0.5-ös 2x1m kb.1000péz, 1-2-3-as meg kb. ezzel arányosan, ha jol emlékszem.
Roland_89 107656 2008. február 1. 19:13
Válasz erre
sib te ki vagy? ismerlek? amúgy ha a mega modellre gondolsz bementem és mikor mondtam hogy sztirol lap kéne a csaj mondta hogy nincs és nem is tud róla hogy kapnának. de most van akkor lehet betakolok. amúgy milyen árban vannak?
sib 107655 2008. február 1. 19:06
Válasz erre
Szia Roland!
Az iskoládtól nem messze van egy bolt ahol 2 négyzetméternyi sztirolokat kapsz többféle vastagságban :)
Üdv!
Ati 107654 2008. február 1. 19:06
Válasz erre
Szia Gabi!

Köszi a gyors választ!
Hát hamarosan belekezdek egy saját építésbe.
Akkor elsöbb tervezgetem...és anyagot gyűjtök hozzá!
És bármi kérdés felmerül akkor kérdezek!
Még annyit hogy sztirolt hol lehet kapni, még nem láttam?

És köszi a segítséget! Majd bátran kérdezgetek ha eljön az ideje!
Köszi!

Ati
Roland_89 107653 2008. február 1. 18:58
Válasz erre
Gabi! mikor a MAN-emet építettem én is kerestem de nem találtam, és azért csináltam a platóót végül 03mmes balzafából. Így se rossz, de azért gondolom a sztirollal szebb lenne. MAjd a következő MAN-t abból akarom csinálni ha tudok vhonnan szerezni!
Köszönöm
Kusti 107652 2008. február 1. 18:09
Válasz erre
DE akkor is kellene valami képanyag és semmit sem találok hozzá :(:(:(
Kusti 107651 2008. február 1. 18:09
Válasz erre
Szia Gabi!

Bontott hát :( a fülke az saját, az én sárga régi Volvomé, csak akkor még kezzél festettem és csunya. A fülkéje az még nincsen megkezdve csak néhány helyen meg van szabdalva. Bár kicsit sem értem azt, hogy az eredeti gazdája ha már le van tömítve az a bizonyos akkor miért nem csiszolja vissza. ÁÁÁ mindegy.

Csinálok légrugót. HA Nagytalpú kolléga tud adni akkor nem de ha nem akkor csinálok egyet (kettőt).

Üdv!
Kusti
Gabi 107650 2008. február 1. 17:59
Válasz erre
Szia Ati!
Erre a kérdésedre elég nehéz általánosítani, mert mindig az adott makett határozza meg, hogy mit használok hozzá. A legtöbb esetben 1 mm-es, ritkábban 2 mm-es, valamint a Bendi féle 0,4 mm körüli sztirolt használom.
Minden átépítés alapja, hogy tisztában legyek az adott típus tulajdonságaival, méreteivel, felépítésével, mert csak akkor tudok egy megfelelő donort keresni hozzá. Tehát megvan, hogy mit akarok építeni, és megkeresem, hogy milyen alapmakettből lehet kiindulni hozzá, valamint hogyan lehet megvalósítani. Ezt előre megtervezem, de azért építés közben is sokat kell improvizálni.
Vannak esetek, amikor íves részeknél pl előre elkészítem az alaktrészt papírból, abból összepróbálom, majd azt használom sablonnak a sztirolnál. Annyiból könnyű helyzetben vagyok, hogy van kb 6-7 kamionos dobozom amiben csak alakatrészek vannak, így sokszor tudok használni belőle, nem kell mindent legyártani.
De el lehetne készíteni mindent sztirolból is, csak ahhoz temérdek idő kell.
Ha ilyenbe fogsz, nyugodtan kérdezz, segítek amiben tudok.
Gabi
Gabi 107648 2008. február 1. 17:50
Válasz erre
Gabi 107647 2008. február 1. 17:49
Válasz erre
Szia Kusti!
Hátsó laprugót felejtsd el, ezt a te szinteden már nem szabad így megépíteni. A Vova az bontott? Csak a fülkéről gondolom, mert az már festett ha jól látom.
Gabi
Elektrolakatos 107646 2008. február 1. 17:47
Válasz erre
DSC00090
DSC00090

Gabinak!

A valóság! :D:D
Roland_89 107645 2008. február 1. 17:08
Válasz erre
Atis ma elindult a csomag! remélem nem lsez vele gond... mindent beleraktam amim megmaradt belőle. vagyis az egész hűtőfelépítmény, nekem csak az alváz kellett.
Ati 107644 2008. február 1. 16:32
Válasz erre
Szia Gabi!

Kérdeznék tőled egy két dolgot.
Szeretném a segítségedet kérni. A munkáidnál rengeteg átalakítást, feljavítást, és saját kezüleg gyártott alkatrészeket használsz. És én is szeretnék egy vasat készíteni, úgy hogy amit csak lehet saját kezüleg készítsek el.
Tudom ez nagyon sok meló, és időigényes, de szépen lassan építgetném.
Tulajdonképpen milyen anyagokat használsz?
Hogy formázod, hajlítod, és vágod ki?
Meg persze mik kellenek hozzá, és hogy mennyibe kerül.
Konkrét elképzelésem nincs, de mindenképp egy laprugós, csőrős vasat szeretnék készíteni! Hogy mik a lehetőségek?
Szinte amit csak tudok azt én gyártanám le hozzá! Mert azért egy ilyen munka, teljesen más mint ha dobozbó építenéd meg, az is jó, de szeretném kipróbálni magam ezen a téren. Ebben pedig nem vagyok jártas!
Nagyon megköszönném ha segítenél nekem ebben, lehet hogy sokat kérdezek, remélem nem baj!

Előre is köszi!
Ati
Ati 107643 2008. február 1. 15:40
Válasz erre
Szia Kusti!

Jól alakulnak a gépek!
Azért látszik hogy sok meló lesz vele!
Várom már hogy lássam az egész szerelvényedet! Szép munka lesz ez is az biztos!

Ati
Nagytalpú 107642 2008. február 1. 15:10
Válasz erre
Szia Kusti!
Szerintem tudnánk rá megoldást!
Csak a légrugósnak kellene lennie ha már mega!!!
Ha pedig féderes,akkor ne legyen mega.
Ha van egy kis türelmed,még légrugókat is tudok adni.
Persze ha kell neked?!
Talpi
Nagytalpú 107641 2008. február 1. 15:09
Válasz erre
Szia Kusti!
Szerintem tudnánk rá megoldást!
Csak a légrugósnak kellene lennie ha már mega!!!
Ha pedig féderes,akkor ne legyen mega.
Ha van egy kis türelmed,még légrugókat is tudok adni.
Persze ha kell neked?!
Talpi
Kusti 107640 2008. február 1. 14:37
Válasz erre
Szia Exec!

Az a műszerfal az a Western Sraté lesz nem a Vováé! :D

Nagytalpú!

A féderes marad hátul, nincs miből légrúgósat scratch-elnem, kimaradt légrugós tagokat mag felhaszáltam a billecs félpóthoz.

Kusti
exec 107639 2008. február 1. 14:33
Válasz erre
Kusti!
Szép gép. Bár a 1573-as fotó nem stimmel. Legalábbis nem hiszem hogy jobbkormányos HC Volvo lenne... Tükröznéd hogy jó legyen?
Nagytalpú 107638 2008. február 1. 13:50
Válasz erre
Szia Kusti!
Remek haladás!
Ugye nem féderes lesz hátul?
Talpi
Kusti 107637 2008. február 1. 12:13
Válasz erre
HPIM1564
HPIM1564
HPIM1567
HPIM1567
HPIM1575
HPIM1575
HPIM1577
HPIM1577
HPIM1570
HPIM1570
HPIM1571
HPIM1571
HPIM1572
HPIM1572
HPIM1573
HPIM1573
HPIM1574
HPIM1574

Üdv!

Némi haladás a Volvo HC és a WS-logger terén. A Volvot ültettem 4 miliméterrel, A két képen amin van füke is aazon látszik is talán.
A WS-t kilakatoltam és felkészítettem néhány elemet a fújásra. Azt a metálkék színt kapja majd ami a képen van. Kicsit csinálgattam a belteret is.

Üdv!
Kusti
Gabi 107634 2008. január 31. 21:20
Válasz erre
Sziasztok!
Az utóbbi időben a topik forgalma megnőtt, aminek egyrészt nagyon örülök, de ennek vannak hátrányai is. Megkérnék mindenkit, hogy a nem a topik témájához tartozó megjegyzéseit, kérdéseit, vagy bármilyen megnyilvánulását vagy magánlevélben jelezze a címzet felé, de legalább használja az off gombot. Nem szeretném, ha a sok fölösleges beírás miatt pont a lényeg kallódna el a topikban, mint ahogy az már történt máshol is.
Köszönöm a megértéseteket és a segítségeteket!
Gabi
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.