<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Roland_89 | Adatlap | 107716 | 2008. február 3. 21:57 | ||
Tudtok 1/24 vagy 25 höz való raklapvillát vagy raklapfogót? Vagy ha nem akkor villához nincs vmi jó trükkötök miből lenne a legcélszerűbb csinálni? és hogy hogyan? | |||||
Roland_89 | Adatlap | 107715 | 2008. február 3. 20:52 | ||
kössz gpatrik! | |||||
gpatrik | Adatlap | 107713 | 2008. február 3. 20:35 | ||
Szia Roland! Az 5. tengely hidraulikus itt is mint a Ginafnál,Terbergnél, bár ők egyel tengellyel többet kormányoznak. www.ginaf.nl/index.php Ennél jobb alvázképet nem találtam. A Ginaf Tridem Axle-nak hívja, így rákereshetsz, hátha szerencséd lesz. GPatrik | |||||
Emerick | Adatlap | 107712 | 2008. február 3. 20:35 | ||
Csak egy kis kieg Simka mondandójához: csörömpösként a Kübeles hidegindító cuccról tudtam. De alapból tankokat is önindítóztak. Szép lett volna, ha állandóan kurbliztak volna, főleg egy 1200 kg körüli motort. :) De fontos rész, hogy MINDEN járműben volt slusszkulcs, és ezáltal indítómotor is! Egyébként kurblinyílás még a szocializmus alatti járműveken is volt, ami tehát nem jelenti fetétlen azt, hogy csak azzal indultak. De természetesen jót is mondott egyben Simka, mert ugye ami meg tud, meg is hibásodik. Így jöhetett a kurbli... :) Em. Ui.: a Kamaz sértés a számomra, mert én akartam elékszíteni elsőként! :( Majd az újabb típust... | |||||
Roland_89 | Adatlap | 107711 | 2008. február 3. 19:55 | ||
tudtok a KSF darura egy linket mondani nekem? | |||||
Roland_89 | Adatlap | 107710 | 2008. február 3. 19:47 | ||
Gabi köszönöm az infot! Brúnó ha emlékeim nem csalnak talán a hétre mondtad hogy talán megérkezik hozzátok a tréler. Ha megjött és nem venném észre, légyszives majd jelezz a forumon és akor meg is rendelném. Köszönöm! | |||||
Gabi | Adatlap | 107709 | 2008. február 3. 19:22 | ||
Szia Roland! Valahol már olvastam erről, és ha emlékeim nem csalnak, akkor hidraulikusan oldják meg. Ezt nem mondom tutira, és hogy hol lehet utánnanézni arra így kapásból öletem sincs. Ha találok valamit jelzem. Gabi | |||||
Roland_89 | Adatlap | 107708 | 2008. február 3. 19:17 | ||
Gabi! A következő kérdésemre szerintem te tudnál válaszolni! Persze ha más is tud én nagyon örülnék neki! Szóval Ezen a MAN-en az 5. tengelyen is fordulnak a kerekek. Ezt hogyan lehetne összehangolni az első 2 tengellye? Ilyet hol tudsz megnézni hogy hogyan is van? van vmi oldal vagy prospektus? Nem akarom megépíteni, ez határozottan nagy falat.. a daruról még nem is beszélve rajta, csak érdekel hogy hogyan lehet megoldani a kormányzását. Köszönöm Roland | |||||
Roland_89 | Adatlap | 107707 | 2008. február 3. 19:02 | ||
huhhha! Az kicsit sok.. abból más makettokból már egy egész kis omoly szerelvényt is összelehet hozni! kár érte! :) | |||||
gpatrik | Adatlap | 107706 | 2008. február 3. 17:59 | ||
Roland! Naggyából 60 000 Forintnál kevesebb lehet (ha 1font=400ft), bár most nem tudom a pontos árfolyamot. :) Kusti! Szép a színe, sprayvel festetted? GPatrik | |||||
Roland_89 | Adatlap | 107705 | 2008. február 3. 17:42 | ||
Csabi! Engem érdekelne a Kamaz. Átszámítva postával mindennel mennyi tulajdonképpen forintban ez? meg hol lehet megtalálni! Persze csak akkor érdekel ha még emberbarát ára van :) | |||||
Kusti | Adatlap | 107704 | 2008. február 3. 17:00 | ||
Ati | Adatlap | 107703 | 2008. február 3. 16:18 | ||
Szia Csabi! Jók ezek a KFS cuccok! Csak az a baj hogy drága! Egy vagyont rá lehetne költeni! Ati | |||||
Csabi | Adatlap | 107702 | 2008. február 3. 15:46 | ||
Ati | Adatlap | 107701 | 2008. február 3. 13:43 | ||
Sziasztok! Köszi mindenkinek aki a Büssing-Aksi témához hozzászólt, és köszi a sok infókat! Hamarosan ki is derül majd a rejtély! Remélem... Közben haladgatok is vele. Az alváz részeinek csiszolásával telik az idő! Szép makett, de azért van vele munka rendesen, főleg a kissebb alkatrészek terén. Meg a váltó összeillesztésével volt gond! Együtt halad vele a pót alváza is! Ha látható haladás lesz, rakok képeket is! Üdv mindenkinek! És jó építést! Ati | |||||
Ati | Adatlap | 107700 | 2008. február 3. 13:38 | ||
Lestat | Adatlap | 107699 | 2008. február 3. 11:56 | ||
max | Adatlap | 107698 | 2008. február 3. 11:56 | ||
helló csabi! megkaptam a csomagot! épségben, sértetlenül. holnap csomagolom a felniket és postázom. nem felejtettem el csak a héten nem voltam itthon és igy kicsit késik. mégegyszer nagyon szépen köszönöm! a többieknek meg grat. a munkákhoz, nagyon tetszenek. olyannyira, hogy ati munkája kapcsán kedvet kaptam egy R-500-hoz!:) üdv, max. | |||||
Lestat | Adatlap | 107697 | 2008. február 3. 11:44 | ||
Simka | Adatlap | 107696 | 2008. február 3. 11:34 | ||
Kösz Akkor már ennyivel is bővült a tudásunk. Én ennyire nem vagyok képben a háború utáni teherautókkal. | |||||
Gabi | Adatlap | 107695 | 2008. február 3. 10:34 | ||
Szia Simka! Biztosan nem kurblis volt, ahogy Ákos is írta a vonószem volt ott. Az 50-es években a Büssing uralta a német piacot, és a 8000-es volt a csúcsmodell, tehát már ezért se elképzelhető a kurblis megoldás. A Csepelek is normál önindítós indításúak voltak, a kurbli cak kényszerindításra, olajtörésre, vagy a javításhoz szolgált. Gabi | |||||
Ákos | Adatlap | 107694 | 2008. február 3. 10:24 | ||
Ha valaki nem ismeri: www.camionesclasicos.com | |||||
Ákos | Adatlap | 107693 | 2008. február 3. 10:14 | ||
Az a dudor a lökhárítón az első vonószem takarólemeze volt. | |||||
Simka | Adatlap | 107692 | 2008. február 3. 01:54 | ||
Hát, 52-ben már nagy valószínűséggel nem volt kurbli, annyira, de mondjuk Csepelek is voltak kurblisak, biztosan én se tudom, csak tippelek. Meg azért mondom, lehet, hogy a német kollega kurblis mintával dolgozott.. | |||||
Ati | Adatlap | 107691 | 2008. február 2. 22:01 | ||
Szia! Hát nem is tudom, na mind1 pár nap mulva válaszol a fickó! Lehet hogy igazad van, de 52-ben??? Habár... Köszi az infót, megjegyzem!! Ati | |||||
Simka | Adatlap | 107690 | 2008. február 2. 21:45 | ||
Mintha egy kurbli bemenet "sebhelye" maradt volna ott...:) | |||||
Simka | Adatlap | 107689 | 2008. február 2. 21:44 | ||
Ati! Egyébként ahogy nézem azt a Büssing képet, a lökhárítón erősen gyanús középen az a nagy piros dudor.. Simka | |||||
Simka | Adatlap | 107688 | 2008. február 2. 21:42 | ||
Szevasztok srácok. Látom megy a Büssing téma, szerintem előfordulhat, hogy a német kollega olyan Büssinget használt mesterdarabnak, ami esetleg kurblis! volt és ezért fordulhatott elő, hogy nem látott akksit sehol. Volt jócskán a háborúban, sőt nagyobb számban volt kurblis indítású jármű mint önindítós, kínlódtak vele eleget, sőt volt kübelwagennek egy harckocsiindítós változata is( a motorból, illetve a főtengelynek volt egy kivezetése amire tul. képpen egy csuklós rudat tettek rácsatlakoztatva az indítandó járműre stb., azzal is indítottak teherautót. de a háború után már biztos, hogy nem így nézett ki a dolog. | |||||
Emerick | Adatlap | 107687 | 2008. február 2. 20:49 | ||
Gabi! Érdekesség csak, hogy számos típussal találkoztam, amelyik diesel volt. Sőt, meglepően sok volt diesel motorral szerelt. Annak ellenére, hogy a németeknek kevesebb dízelolaj állt a rendelkezésére, mint benzin. Szóval könnyen lehet, sokban (kezdve a 3 tonnások majd felével) mégis 2 aksi kellett legyen. Nem tudom... Em. | |||||
pisti75 | Adatlap | 107686 | 2008. február 2. 19:14 | ||
Köszönöm Ati és Kusti! Folyamatosan rakok fel képeket ahogy összeáll valami. | |||||
Ati | Adatlap | 107685 | 2008. február 2. 18:13 | ||
Szia Gabi! Már válaszolt is a levelemre! :)) Azt írta hogy jelenleg nem tudja, mert ő nem látott aksit, sem a tűzfalnál, sem a motortérben, sem a fülke vagy ülés alatt! De utánanéz és írni fog! Nagyon jó fej, szivesen segít!! :)) Ati | |||||
Ati | Adatlap | 107684 | 2008. február 2. 18:04 | ||
Szia! Jó lesz a gép! Az alváz szine nagyon jó! A moci pedig nagyon szép! Ati | |||||
Kusti | Adatlap | 107683 | 2008. február 2. 17:41 | ||
pisti75 | Adatlap | 107682 | 2008. február 2. 17:34 | ||
gyurmakoma | Adatlap | 107681 | 2008. február 2. 16:57 | ||
Kamionos urak! Egy kis segitségre lenne szükségem. Nincs valakinek képe mercedes clk dtm,clk gtr,vagy sauber c9 es, warsteiner,D2 csapatszállitó kamionikról?? Egyikről sem találok képet sehol :( | |||||
Ati | Adatlap | 107680 | 2008. február 2. 16:01 | ||
Szia Kusti! Nekem nem nagyon jönnek be a metál festékek! de más az ízlésünk...:) De a festés jó lett! Alakulgat a vas! Ati | |||||
Kusti | Adatlap | 107679 | 2008. február 2. 15:31 | ||
Ati | Adatlap | 107678 | 2008. február 2. 15:17 | ||
Szia Gabi! Már irtam is neki! Remélem válaszol rá! Köszi! Ati | |||||
Ati | Adatlap | 107677 | 2008. február 2. 15:09 | ||
Gabi, Emerick! Köszi a segítséget! Írni fogok neki, és megkérdezem! Mégegyszer köszönöm! Ati | |||||
Kusti | Adatlap | 107676 | 2008. február 2. 14:33 | ||
Szia Pisti! Légrugós lesz, csak nincs még hozzá képanyagom így egy kicsit pihen a projekt, max Móvár lehet cél. Kusti | |||||
pisti75 | Adatlap | 107675 | 2008. február 2. 13:37 | ||
Szia Kusti! Jól haladsz a VOLVO-val de sajna a HC-nak nincs ez a fajta gépe sárga fülkével, megás meg pláne. Fesd át fehérre úgy már igen. A húzótengelyt meg csináld meg légrugósra légyszi. | |||||
Gabi | Adatlap | 107674 | 2008. február 2. 10:42 | ||
Szia Emerick! Azért azt ne felejtsük el, hogy a háborús gépek nagy része még benzines volt a szállító kategóriában, és az köztudott, hogy egy benzines indítása sokkal kisebb energia. A Büssing már egy 6 hengeres diesel motor, és szerintem simán két aksi kellett hozzá, pláne abban az időben, mikor még az aksik se voltak olyan szuperek. Ati! Ha van kérdésed, vagy valami nem tiszta, javaslom hogy írjál Klaus Lassennek, ugyanis ő tervezte a Revell számára ezt a büssinget is. www.truckin24.de/truckin24.html Gabi | |||||
Emerick | Adatlap | 107673 | 2008. február 2. 10:11 | ||
Hát, erre passzolok. Talán 1, hiszen "Nachkriegsfahrzeug"-ról van szó. Csak a méree miatt mondanék 2-t. Csak ha visszavezetünk a háborús gépekhez, ott meg csak zömmel egy volt, még a páncélozottféllánctalpas csapatszállítóknál is. Szóval valszeg 1, de szerencsére úgy sem látszik a maketten. :) | |||||
Csabi | Adatlap | 107672 | 2008. február 2. 09:46 | ||
Szia Atis! Még mindig kellenének a Merci felnik. Legyen bolt... Írj légyszi egy mailt ide: s-dragon@freemail.hu Köszi, Csabi | |||||
Kislõcsös | Adatlap | 107671 | 2008. február 2. 08:05 | ||
sza Elekktro4 Erdekes a rendszám a képen.Se H jelzés ,se EU-s cillagok :)) | |||||
Ati | Adatlap | 107670 | 2008. február 1. 22:29 | ||
ja...még annyit, hogy ezeknek 1 vagy 2 aksiuk volt e? Mert voltak olyanok amikbe 2 aksi volt építve! De szerintem ebbe csak 1 volt. Az a baj hogy amiket találtam írásokat erre nem tér ki... Ati | |||||
Ati | Adatlap | 107669 | 2008. február 1. 22:22 | ||
Szia Emerick! Nagyon szépen köszönöm az infót! Akkor így fogom megoldani a Büssingen! Az a baj hogy erről a gépről csak külső képek vannak! De hálistennek elmagyaráztak nekem egy két dolgot, a régi szekerekről! Így most már a kábelezéssel nem lesz gond, egyészen reálisan meg lehet oldani a kábelezést ezen a szépségen! Az alvázat lassan összerakom, a póttal együtt! A moci terve is sinen van! Mégegyszer: köszi a segítséget! Ati | |||||
Roland_89 | Adatlap | 107667 | 2008. február 1. 21:15 | ||
sib adj egy email címet, gondolom győri vagy... hátha összehavekodhatnánk :) Amúgy Gabi, a merciden a lenyíláshoz ahoy elnéztem vékony drótot használtál, az van belefurva a sztirollapba? mert nekem a 03as balzafába így oldottam mef, hogy belefurtam a drótot és műanyag csöveket raktam a plató aljára , és így lett nyitható... Ehhez van valami jó javaslatod majd? | |||||
Emerick | Adatlap | 107666 | 2008. február 1. 20:54 | ||
Gyorsan megnéztem a wettringeren egy Büssing 8000-es építését. Az aksik elvileg a tűzfalban vannak, ahová-ahonnan kábelek futnak ki-be, összekapcsolva a motorteret mindenfélével. Azaz nem látszódnak. A műszerfalnak magának nagyon széles a tűzfal. Előtte a fülkében az "anyósülés" előtt volt korábban egy pót-benzintartály, aztán ez miután nem lett beépítve (háború utáni idők), sztem akkor alakult át a tűzfal maga. A tűzfal motortér felőli részén volt, az említett jobboldali ülés vonalában az aksi, ahonnan azt végül "elrejtették". Ez az én elképzelésem. :) (Amúgy a Jeep CJ5 és 7-nél is ugyanígy volt kialakítva, csak ott volt egy látható ajtó a szélvédő előtt.) | |||||
Elektrolakatos | Adatlap | 107665 | 2008. február 1. 20:48 | ||
Ákos honlapján nézz körül! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |