/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Ati 107740 2008. február 5. 13:58
Válasz erre
Szia Jabel!

Én a Merci Actrost ajánlanám, az részletes is meg nem is szivatós! Vagy egy Scania! Vagy egy Iveco!
Sok sikert!

Ati
Ati 107739 2008. február 5. 13:41
Válasz erre
DSC00810
DSC00810
DSC00815
DSC00815
DSC00814
DSC00814

Egy két kép! Már elég sok alkatrész csiszolva van...haladgatok!
Szép kitt!

Ati
Ati 107738 2008. február 5. 13:25
Válasz erre
Szia exec!

A kábelezés miatt fontos! Ugyanis az oda tartó vezetékek, viszont láthatóak, és ha már sok időt rászántam arra hogy pontosan megtudjak mindent a szekérről, akkor egy ilyen dolgot se hagyok ki belőle.

Nem az a fontos hogy látszódik e vagy nem, hanem az hogy én tudom, hogy azt is beleépítettem!

Pl: A fülkék belterét is meg szoktuk teljesen csinálni, abból se látszik sohminden ha kész a vas!
Szerintem ez nem fura, hiszen mindeni úgy próbál építeni hogy élethű legyen, és ha már bekötöm pl: a generátort, az adagolót, a légtartályokat, a lámpákat, a startert a szűrőt, akkor nehogy már az aksi meradjon ki...:)
De ki így ki úgy...

Ati
exec 107737 2008. február 5. 08:48
Válasz erre
Ati!

És most bekerül egy akksi az űlés alá, ahol összerakás után nem fog látszani?
Nekem is megvan a kit, és a közeli tervek között szerepel az összerakása, de hogy őszinte legyek, az ilyen részletek keresése kicsit furának tűnt nekem :))) Igaz én már leszoktam a nem látszódó alkatrészek feljavításától. (Volt gépem, amin az eaton fuller váltó össze vezetékét, csavarját pótóltam, aztán felkerült a fülke és semmi sem látszik belőle...
Csabi 107736 2008. február 5. 07:40
Válasz erre
Szia!

Nagyon jó lett a motor, tényleg megérte a sok meló!!!

Üdv,
Csabi
Ati 107735 2008. február 5. 04:49
Válasz erre
Sziasztok!

Klaus válaszolt, épp az előbb mikor hazaértam akkor olvastam a levelét!
Miszerint 2 - 12 voltos aksi van benne az ülések alatt a jobb oldalon. Úgyhogy megvan a megoldás!
Haladgatok közben a vázzal, de rengeteg munka van vele...

Pisti! Szép lett a motor, jók a feljavítások, és átalakítások, szerintem nagyon baró!

Mindenkinek jó építést!

Ati
gpatrik 107734 2008. február 4. 21:58
Válasz erre
Szia Gabi!
Köszönöm a képeket. Sokat segítettek.
Lehet nagy fába vágom a fejszém, de már beleezdtem a favágásba :)
GPatrik
Roland_89 107733 2008. február 4. 21:34
Válasz erre
h_roland_89@hotmail.com
Gabi 107732 2008. február 4. 21:34
Válasz erre
IMG_0132_1
IMG_0132_1
IMG_0133_1
IMG_0133_1
IMG_0137_1
IMG_0137_1
IMG_0138_1
IMG_0138_1
ez már TGX
ez már TGX

Szia!
Nekem ezek vannak.
Gabi
gpatrik 107731 2008. február 4. 21:17
Válasz erre
Szia Roland!
Igen, segítettél, köszönöm! Az msn címeg meg tudnád adni?

Ha Valakinek lenne a belső oldalról képe, az kérném szépen töltse fel!

GPatrik
Roland_89 107730 2008. február 4. 20:47
Válasz erre
lkw_man41_660_iaa2002_06.jpeg
lkw_man41_660_iaa2002_06.jpeg
lkw_man_tga41660_nr1_19.jpeg
lkw_man_tga41660_nr1_19.jpeg
Mantga-wne-01.jpeg
Mantga-wne-01.jpeg
MAN-TGA-XXL-PLSZ-Hempel-Willann-200204-1.jpeg
MAN-TGA-XXL-PLSZ-Hempel-Willann-200204-1.jpeg
5star_%201%20sedadlo%20spolujazdca.jpeg
5star_%201%20sedadlo%20spolujazdca.jpeg
5star_TGA_palub.jpeg
5star_TGA_palub.jpeg
239-MAN-TGA-XXL-Flemming-250605.jpeg
239-MAN-TGA-XXL-Flemming-250605.jpeg
akt_int_00_15.jpeg
akt_int_00_15.jpeg
Image%208.jpeg
Image%208.jpeg
MAN-TGA-40410-M-280904-1.jpeg
MAN-TGA-40410-M-280904-1.jpeg

Gpatrik ezeket találtam, sajnos a belső oldalról nincs képem, de majd szertenézek a neten. Azért vmiben remélem csak tudtam segíteni...
Roland_89 107729 2008. február 4. 20:17
Válasz erre
jabel Európain vagy amerikain gondolkozol? amerikaiból én most egy K100 Kenwort ot építek, és ezt a típust bátran ajánlom. Szerintem nagyon részletes, és jól is néz ki, meg árban sem veszélyes. Európaiban meg szerintem válassz vagy Scania-t vagy Volvo-t. Bár az nem tudom mennyire van részletesen kidolgozva.

gpatrik utána nézek az archívumomban. Több mint 5 gigányi MAN képeim vannak, biztos találok benne olyat ami jó lenne neked. Csak válogatnom kell, egy kis időt kérek. Remélem találok. :)
gpatrik 107728 2008. február 4. 19:47
Válasz erre
Sziasztok!
Tudnátok mutatni nekem egy pár képet a MAN TGA XXL ajtajáról? Tudom hogy volt fennt valamikor réges régen, de picit nehézkes megtalálni. Az ajtó zsanérjáról is jó lenne egy kép, hogy mégis hogy nézne ki. Köszönöm!
Üdv
GPatrik
jabel 107727 2008. február 4. 19:11
Válasz erre
jabel 107726 2008. február 4. 19:10
Válasz erre
Üdv mindenkeinek!
Egyre jobban gondolkodok egy kamin beújításán. Mit ajánlanátok ami részletes, de nem totál szívás, és nem a legdrágább?
Roland_89 107725 2008. február 4. 17:49
Válasz erre
:) nekiállok magam gyártani raklapvillát. Egy kis kérdésem lenne hozzá. Sajnos jelenleg nincs hozzá semmi méretem. Nem tud mondani nekem valaki egy alsó villahosszot, a magasságot, és a karika ahol mozog annak a hosszuságát?
Nagytalpú 107723 2008. február 4. 16:48
Válasz erre
Sziasztok!
Egy rövid kérdésem van.
Szerintetek ha mindent boltból akarunk megvenni,akkor hol marad a fantázia,a kreativitás,a kézügyesség,és az egyéni ötlet,no meg a kivitelezés?
Hol van az alkotás öröme?
Én régen úgy tanultam, nem az a jó szerelő aki
a rossz alkatrészt kicseréli,hanem az aki meg is tudja javítani a rossz alkatrészt!
Talpi
Roland_89 107722 2008. február 4. 16:23
Válasz erre
Kösz Kusti!

A Legközelebbi makettomra már erősen törekedek arra hogy totálisan igazi legyen hátha majd egyszer taálkozunk egy kiállításon! :)
pisti75 107721 2008. február 4. 16:19
Válasz erre
P1000716
P1000716
P1000717
P1000717
P1000718
P1000718
P1000719
P1000719
P1000720
P1000720

Sziasztok!

Elkészült végre a motor. Sok meló volt vele, remélem megérte.
Kusti 107720 2008. február 4. 14:08
Válasz erre
Szia Roland!

Azt tömítőnke hívják, én használok Humbrol félét is és Neoflexet amit minden festékboltban kaphatsz kb 150-200Ft-ért.
A MAN-en a hátsó tengely az biztos hogy hidraulikusan kormányzott vagy szabadon futó, de inkább hidraulikus mert ez már újabb modell.
Békát, vagy daruhoz raklapvillát a KFS gyárt ha jól emlékszem, de csinálni sem egy ördöngös dolog.

Ahogy Max mondta: Egy kis kreativitást!!!

Patrik!

Igen spray festék ez is, Prisma Color, 1020 Ft-ért vesztegetik felénk.

Üdv!
Kusti
Simka 107719 2008. február 4. 10:14
Válasz erre
Szia Emerick

Valóban igazad van, nem tértem ki arra én sem, de volt inditómotor, meg volt egy módozat, hogy hogy lehetett indítani csak már elfelejtettem én is, majd utánanézek, nem akarok hülyeséget mondani.
Roland_89 107718 2008. február 3. 23:20
Válasz erre
sib rájöttem ki vagy! édesapád tanítja a rajzot nekem! :)

Gabi, sibnek köszönhetően már tudok sztirol lapot szerezni. Az a massza, vagy ragasztó, vagy nem is tudom mi az amit hézagolni, vagy pótolni használsz/tok, az mi? és hogyan lehet előállítani? vagy venni lehet?
Köszönöm
max 107717 2008. február 3. 22:24
Válasz erre
Roland_89 107716 2008. február 3. 21:57
Válasz erre
Tudtok 1/24 vagy 25 höz való raklapvillát vagy raklapfogót? Vagy ha nem akkor villához nincs vmi jó trükkötök miből lenne a legcélszerűbb csinálni? és hogy hogyan?
Roland_89 107715 2008. február 3. 20:52
Válasz erre
kössz gpatrik!
gpatrik 107713 2008. február 3. 20:35
Válasz erre
Szia Roland!
Az 5. tengely hidraulikus itt is mint a Ginafnál,Terbergnél, bár ők egyel tengellyel többet kormányoznak. www.ginaf.nl/index.php Ennél jobb alvázképet nem találtam. A Ginaf Tridem Axle-nak hívja, így rákereshetsz, hátha szerencséd lesz.
GPatrik
Emerick 107712 2008. február 3. 20:35
Válasz erre
Csak egy kis kieg Simka mondandójához: csörömpösként a Kübeles hidegindító cuccról tudtam. De alapból tankokat is önindítóztak. Szép lett volna, ha állandóan kurbliztak volna, főleg egy 1200 kg körüli motort. :) De fontos rész, hogy MINDEN járműben volt slusszkulcs, és ezáltal indítómotor is! Egyébként kurblinyílás még a szocializmus alatti járműveken is volt, ami tehát nem jelenti fetétlen azt, hogy csak azzal indultak. De természetesen jót is mondott egyben Simka, mert ugye ami meg tud, meg is hibásodik. Így jöhetett a kurbli... :)

Em.

Ui.: a Kamaz sértés a számomra, mert én akartam elékszíteni elsőként! :( Majd az újabb típust...
Roland_89 107711 2008. február 3. 19:55
Válasz erre
tudtok a KSF darura egy linket mondani nekem?
Roland_89 107710 2008. február 3. 19:47
Válasz erre
Gabi köszönöm az infot!

Brúnó ha emlékeim nem csalnak talán a hétre mondtad hogy talán megérkezik hozzátok a tréler. Ha megjött és nem venném észre, légyszives majd jelezz a forumon és akor meg is rendelném. Köszönöm!
Gabi 107709 2008. február 3. 19:22
Válasz erre
Szia Roland!
Valahol már olvastam erről, és ha emlékeim nem csalnak, akkor hidraulikusan oldják meg. Ezt nem mondom tutira, és hogy hol lehet utánnanézni arra így kapásból öletem sincs. Ha találok valamit jelzem.
Gabi
Roland_89 107708 2008. február 3. 19:17
Válasz erre
2005_45_fassi1500_heggli.jpeg
2005_45_fassi1500_heggli.jpeg
35_430heggli02.jpeg
35_430heggli02.jpeg
35_430heggli03.jpeg
35_430heggli03.jpeg

Gabi! A következő kérdésemre szerintem te tudnál válaszolni! Persze ha más is tud én nagyon örülnék neki!
Szóval Ezen a MAN-en az 5. tengelyen is fordulnak a kerekek. Ezt hogyan lehetne összehangolni az első 2 tengellye? Ilyet hol tudsz megnézni hogy hogyan is van? van vmi oldal vagy prospektus? Nem akarom megépíteni, ez határozottan nagy falat.. a daruról még nem is beszélve rajta, csak érdekel hogy hogyan lehet megoldani a kormányzását. Köszönöm

Roland
Roland_89 107707 2008. február 3. 19:02
Válasz erre
huhhha! Az kicsit sok.. abból más makettokból már egy egész kis omoly szerelvényt is összelehet hozni! kár érte! :)
gpatrik 107706 2008. február 3. 17:59
Válasz erre
Roland!
Naggyából 60 000 Forintnál kevesebb lehet (ha 1font=400ft), bár most nem tudom a pontos árfolyamot. :)

Kusti! Szép a színe, sprayvel festetted?
GPatrik
Roland_89 107705 2008. február 3. 17:42
Válasz erre
Csabi! Engem érdekelne a Kamaz. Átszámítva postával mindennel mennyi tulajdonképpen forintban ez? meg hol lehet megtalálni! Persze csak akkor érdekel ha még emberbarát ára van :)
Kusti 107704 2008. február 3. 17:00
Válasz erre
HPIM1586
HPIM1586

Üdv!

Haladok a Westel, már fent vannak a díszcsikok is.

Üdv!
Kusti
Ati 107703 2008. február 3. 16:18
Válasz erre
Szia Csabi!

Jók ezek a KFS cuccok! Csak az a baj hogy drága!
Egy vagyont rá lehetne költeni!

Ati
Csabi 107702 2008. február 3. 15:46
Válasz erre
kamaz1
kamaz1
kamaz2
kamaz2

Sziasztok!

KFS-nél 1/24-es Kamaz 6x4. Ára 150 font.

Csabi
Ati 107701 2008. február 3. 13:43
Válasz erre
Sziasztok!

Köszi mindenkinek aki a Büssing-Aksi témához hozzászólt, és köszi a sok infókat!
Hamarosan ki is derül majd a rejtély! Remélem...
Közben haladgatok is vele. Az alváz részeinek csiszolásával telik az idő!
Szép makett, de azért van vele munka rendesen, főleg a kissebb alkatrészek terén.
Meg a váltó összeillesztésével volt gond!
Együtt halad vele a pót alváza is!
Ha látható haladás lesz, rakok képeket is!

Üdv mindenkinek!
És jó építést!

Ati
Ati 107700 2008. február 3. 13:38
Válasz erre
Lestat 107699 2008. február 3. 11:56
Válasz erre
max 107698 2008. február 3. 11:56
Válasz erre
helló csabi!

megkaptam a csomagot! épségben, sértetlenül. holnap csomagolom a felniket és postázom. nem felejtettem el csak a héten nem voltam itthon és igy kicsit késik. mégegyszer nagyon szépen köszönöm!

a többieknek meg grat. a munkákhoz, nagyon tetszenek. olyannyira, hogy ati munkája kapcsán kedvet kaptam egy R-500-hoz!:)

üdv, max.
Lestat 107697 2008. február 3. 11:44
Válasz erre
http://www.youtube.com/watch?v=7EW0y8jObro&feature=related

Átépiési alanynak a épitö kedvüeknek.
Simka 107696 2008. február 3. 11:34
Válasz erre
Kösz

Akkor már ennyivel is bővült a tudásunk.
Én ennyire nem vagyok képben a háború utáni teherautókkal.
Gabi 107695 2008. február 3. 10:34
Válasz erre
Szia Simka!

Biztosan nem kurblis volt, ahogy Ákos is írta a vonószem volt ott. Az 50-es években a Büssing uralta a német piacot, és a 8000-es volt a csúcsmodell, tehát már ezért se elképzelhető a kurblis megoldás. A Csepelek is normál önindítós indításúak voltak, a kurbli cak kényszerindításra, olajtörésre, vagy a javításhoz szolgált.

Gabi
Ákos 107694 2008. február 3. 10:24
Válasz erre
Ha valaki nem ismeri:
www.camionesclasicos.com
Ákos 107693 2008. február 3. 10:14
Válasz erre
buessingimg1
buessingimg1

Az a dudor a lökhárítón az első vonószem takarólemeze volt.
Simka 107692 2008. február 3. 01:54
Válasz erre
Hát, 52-ben már nagy valószínűséggel nem volt kurbli, annyira, de mondjuk Csepelek is voltak kurblisak, biztosan én se tudom, csak tippelek. Meg azért mondom, lehet, hogy a német kollega kurblis mintával dolgozott..
Ati 107691 2008. február 2. 22:01
Válasz erre
Szia!

Hát nem is tudom, na mind1 pár nap mulva válaszol a fickó!
Lehet hogy igazad van, de 52-ben???
Habár...
Köszi az infót, megjegyzem!!
Ati
Simka 107690 2008. február 2. 21:45
Válasz erre
Mintha egy kurbli bemenet "sebhelye" maradt volna ott...:)
Simka 107689 2008. február 2. 21:44
Válasz erre
Ati!
Egyébként ahogy nézem azt a Büssing képet, a lökhárítón erősen gyanús középen az a nagy piros dudor..

Simka
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.