<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Ati | Adatlap | 107740 | 2008. február 5. 13:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 107739 | 2008. február 5. 13:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Egy két kép! Már elég sok alkatrész csiszolva van...haladgatok! Szép kitt! Ati | |||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 107738 | 2008. február 5. 13:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szia exec! A kábelezés miatt fontos! Ugyanis az oda tartó vezetékek, viszont láthatóak, és ha már sok időt rászántam arra hogy pontosan megtudjak mindent a szekérről, akkor egy ilyen dolgot se hagyok ki belőle. Nem az a fontos hogy látszódik e vagy nem, hanem az hogy én tudom, hogy azt is beleépítettem! Pl: A fülkék belterét is meg szoktuk teljesen csinálni, abból se látszik sohminden ha kész a vas! Szerintem ez nem fura, hiszen mindeni úgy próbál építeni hogy élethű legyen, és ha már bekötöm pl: a generátort, az adagolót, a légtartályokat, a lámpákat, a startert a szűrőt, akkor nehogy már az aksi meradjon ki...:) De ki így ki úgy... Ati | |||||||||||||||||||||||||
exec | Adatlap | 107737 | 2008. február 5. 08:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Ati! És most bekerül egy akksi az űlés alá, ahol összerakás után nem fog látszani? Nekem is megvan a kit, és a közeli tervek között szerepel az összerakása, de hogy őszinte legyek, az ilyen részletek keresése kicsit furának tűnt nekem :))) Igaz én már leszoktam a nem látszódó alkatrészek feljavításától. (Volt gépem, amin az eaton fuller váltó össze vezetékét, csavarját pótóltam, aztán felkerült a fülke és semmi sem látszik belőle... | |||||||||||||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 107736 | 2008. február 5. 07:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szia! Nagyon jó lett a motor, tényleg megérte a sok meló!!! Üdv, Csabi | |||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 107735 | 2008. február 5. 04:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Sziasztok! Klaus válaszolt, épp az előbb mikor hazaértam akkor olvastam a levelét! Miszerint 2 - 12 voltos aksi van benne az ülések alatt a jobb oldalon. Úgyhogy megvan a megoldás! Haladgatok közben a vázzal, de rengeteg munka van vele... Pisti! Szép lett a motor, jók a feljavítások, és átalakítások, szerintem nagyon baró! Mindenkinek jó építést! Ati | |||||||||||||||||||||||||
gpatrik | Adatlap | 107734 | 2008. február 4. 21:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szia Gabi! Köszönöm a képeket. Sokat segítettek. Lehet nagy fába vágom a fejszém, de már beleezdtem a favágásba :) GPatrik | |||||||||||||||||||||||||
Roland_89 | Adatlap | 107733 | 2008. február 4. 21:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||
h_roland_89@hotmail.com | |||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 107732 | 2008. február 4. 21:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szia! Nekem ezek vannak. Gabi | |||||||||||||||||||||||||
gpatrik | Adatlap | 107731 | 2008. február 4. 21:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szia Roland! Igen, segítettél, köszönöm! Az msn címeg meg tudnád adni? Ha Valakinek lenne a belső oldalról képe, az kérném szépen töltse fel! GPatrik | |||||||||||||||||||||||||
Roland_89 | Adatlap | 107730 | 2008. február 4. 20:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Gpatrik ezeket találtam, sajnos a belső oldalról nincs képem, de majd szertenézek a neten. Azért vmiben remélem csak tudtam segíteni... | |||||||||||||||||||||||||
Roland_89 | Adatlap | 107729 | 2008. február 4. 20:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||
jabel Európain vagy amerikain gondolkozol? amerikaiból én most egy K100 Kenwort ot építek, és ezt a típust bátran ajánlom. Szerintem nagyon részletes, és jól is néz ki, meg árban sem veszélyes. Európaiban meg szerintem válassz vagy Scania-t vagy Volvo-t. Bár az nem tudom mennyire van részletesen kidolgozva. gpatrik utána nézek az archívumomban. Több mint 5 gigányi MAN képeim vannak, biztos találok benne olyat ami jó lenne neked. Csak válogatnom kell, egy kis időt kérek. Remélem találok. :) | |||||||||||||||||||||||||
gpatrik | Adatlap | 107728 | 2008. február 4. 19:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Sziasztok! Tudnátok mutatni nekem egy pár képet a MAN TGA XXL ajtajáról? Tudom hogy volt fennt valamikor réges régen, de picit nehézkes megtalálni. Az ajtó zsanérjáról is jó lenne egy kép, hogy mégis hogy nézne ki. Köszönöm! Üdv GPatrik | |||||||||||||||||||||||||
jabel | Adatlap | 107727 | 2008. február 4. 19:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||
mmint kamion | |||||||||||||||||||||||||
jabel | Adatlap | 107726 | 2008. február 4. 19:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Üdv mindenkeinek! Egyre jobban gondolkodok egy kamin beújításán. Mit ajánlanátok ami részletes, de nem totál szívás, és nem a legdrágább? | |||||||||||||||||||||||||
Roland_89 | Adatlap | 107725 | 2008. február 4. 17:49 | ![]() | |||||||||||||||||||||
:) nekiállok magam gyártani raklapvillát. Egy kis kérdésem lenne hozzá. Sajnos jelenleg nincs hozzá semmi méretem. Nem tud mondani nekem valaki egy alsó villahosszot, a magasságot, és a karika ahol mozog annak a hosszuságát? | |||||||||||||||||||||||||
Nagytalpú | Adatlap | 107723 | 2008. február 4. 16:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Sziasztok! Egy rövid kérdésem van. Szerintetek ha mindent boltból akarunk megvenni,akkor hol marad a fantázia,a kreativitás,a kézügyesség,és az egyéni ötlet,no meg a kivitelezés? Hol van az alkotás öröme? Én régen úgy tanultam, nem az a jó szerelő aki a rossz alkatrészt kicseréli,hanem az aki meg is tudja javítani a rossz alkatrészt! Talpi | |||||||||||||||||||||||||
Roland_89 | Adatlap | 107722 | 2008. február 4. 16:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Kösz Kusti! A Legközelebbi makettomra már erősen törekedek arra hogy totálisan igazi legyen hátha majd egyszer taálkozunk egy kiállításon! :) | |||||||||||||||||||||||||
pisti75 | Adatlap | 107721 | 2008. február 4. 16:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 107720 | 2008. február 4. 14:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szia Roland! Azt tömítőnke hívják, én használok Humbrol félét is és Neoflexet amit minden festékboltban kaphatsz kb 150-200Ft-ért. A MAN-en a hátsó tengely az biztos hogy hidraulikusan kormányzott vagy szabadon futó, de inkább hidraulikus mert ez már újabb modell. Békát, vagy daruhoz raklapvillát a KFS gyárt ha jól emlékszem, de csinálni sem egy ördöngös dolog. Ahogy Max mondta: Egy kis kreativitást!!! Patrik! Igen spray festék ez is, Prisma Color, 1020 Ft-ért vesztegetik felénk. Üdv! Kusti | |||||||||||||||||||||||||
Simka | Adatlap | 107719 | 2008. február 4. 10:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szia Emerick Valóban igazad van, nem tértem ki arra én sem, de volt inditómotor, meg volt egy módozat, hogy hogy lehetett indítani csak már elfelejtettem én is, majd utánanézek, nem akarok hülyeséget mondani. | |||||||||||||||||||||||||
Roland_89 | Adatlap | 107718 | 2008. február 3. 23:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||
sib rájöttem ki vagy! édesapád tanítja a rajzot nekem! :) Gabi, sibnek köszönhetően már tudok sztirol lapot szerezni. Az a massza, vagy ragasztó, vagy nem is tudom mi az amit hézagolni, vagy pótolni használsz/tok, az mi? és hogyan lehet előállítani? vagy venni lehet? Köszönöm | |||||||||||||||||||||||||
max | Adatlap | 107717 | 2008. február 3. 22:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||
roland_89! egy kis kreativitást! | |||||||||||||||||||||||||
Roland_89 | Adatlap | 107716 | 2008. február 3. 21:57 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Tudtok 1/24 vagy 25 höz való raklapvillát vagy raklapfogót? Vagy ha nem akkor villához nincs vmi jó trükkötök miből lenne a legcélszerűbb csinálni? és hogy hogyan? | |||||||||||||||||||||||||
Roland_89 | Adatlap | 107715 | 2008. február 3. 20:52 | ![]() | |||||||||||||||||||||
kössz gpatrik! | |||||||||||||||||||||||||
gpatrik | Adatlap | 107713 | 2008. február 3. 20:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szia Roland! Az 5. tengely hidraulikus itt is mint a Ginafnál,Terbergnél, bár ők egyel tengellyel többet kormányoznak. www.ginaf.nl/index.php Ennél jobb alvázképet nem találtam. A Ginaf Tridem Axle-nak hívja, így rákereshetsz, hátha szerencséd lesz. GPatrik | |||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 107712 | 2008. február 3. 20:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Csak egy kis kieg Simka mondandójához: csörömpösként a Kübeles hidegindító cuccról tudtam. De alapból tankokat is önindítóztak. Szép lett volna, ha állandóan kurbliztak volna, főleg egy 1200 kg körüli motort. :) De fontos rész, hogy MINDEN járműben volt slusszkulcs, és ezáltal indítómotor is! Egyébként kurblinyílás még a szocializmus alatti járműveken is volt, ami tehát nem jelenti fetétlen azt, hogy csak azzal indultak. De természetesen jót is mondott egyben Simka, mert ugye ami meg tud, meg is hibásodik. Így jöhetett a kurbli... :) Em. Ui.: a Kamaz sértés a számomra, mert én akartam elékszíteni elsőként! :( Majd az újabb típust... | |||||||||||||||||||||||||
Roland_89 | Adatlap | 107711 | 2008. február 3. 19:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||
tudtok a KSF darura egy linket mondani nekem? | |||||||||||||||||||||||||
Roland_89 | Adatlap | 107710 | 2008. február 3. 19:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Gabi köszönöm az infot! Brúnó ha emlékeim nem csalnak talán a hétre mondtad hogy talán megérkezik hozzátok a tréler. Ha megjött és nem venném észre, légyszives majd jelezz a forumon és akor meg is rendelném. Köszönöm! | |||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 107709 | 2008. február 3. 19:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szia Roland! Valahol már olvastam erről, és ha emlékeim nem csalnak, akkor hidraulikusan oldják meg. Ezt nem mondom tutira, és hogy hol lehet utánnanézni arra így kapásból öletem sincs. Ha találok valamit jelzem. Gabi | |||||||||||||||||||||||||
Roland_89 | Adatlap | 107708 | 2008. február 3. 19:17 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Gabi! A következő kérdésemre szerintem te tudnál válaszolni! Persze ha más is tud én nagyon örülnék neki! Szóval Ezen a MAN-en az 5. tengelyen is fordulnak a kerekek. Ezt hogyan lehetne összehangolni az első 2 tengellye? Ilyet hol tudsz megnézni hogy hogyan is van? van vmi oldal vagy prospektus? Nem akarom megépíteni, ez határozottan nagy falat.. a daruról még nem is beszélve rajta, csak érdekel hogy hogyan lehet megoldani a kormányzását. Köszönöm Roland | |||||||||||||||||||||||||
Roland_89 | Adatlap | 107707 | 2008. február 3. 19:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||
huhhha! Az kicsit sok.. abból más makettokból már egy egész kis omoly szerelvényt is összelehet hozni! kár érte! :) | |||||||||||||||||||||||||
gpatrik | Adatlap | 107706 | 2008. február 3. 17:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Roland! Naggyából 60 000 Forintnál kevesebb lehet (ha 1font=400ft), bár most nem tudom a pontos árfolyamot. :) Kusti! Szép a színe, sprayvel festetted? GPatrik | |||||||||||||||||||||||||
Roland_89 | Adatlap | 107705 | 2008. február 3. 17:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Csabi! Engem érdekelne a Kamaz. Átszámítva postával mindennel mennyi tulajdonképpen forintban ez? meg hol lehet megtalálni! Persze csak akkor érdekel ha még emberbarát ára van :) | |||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 107704 | 2008. február 3. 17:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 107703 | 2008. február 3. 16:18 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szia Csabi! Jók ezek a KFS cuccok! Csak az a baj hogy drága! Egy vagyont rá lehetne költeni! Ati | |||||||||||||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 107702 | 2008. február 3. 15:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 107701 | 2008. február 3. 13:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Sziasztok! Köszi mindenkinek aki a Büssing-Aksi témához hozzászólt, és köszi a sok infókat! Hamarosan ki is derül majd a rejtély! Remélem... Közben haladgatok is vele. Az alváz részeinek csiszolásával telik az idő! Szép makett, de azért van vele munka rendesen, főleg a kissebb alkatrészek terén. Meg a váltó összeillesztésével volt gond! Együtt halad vele a pót alváza is! Ha látható haladás lesz, rakok képeket is! Üdv mindenkinek! És jó építést! Ati | |||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 107700 | 2008. február 3. 13:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Lestat | Adatlap | 107699 | 2008. február 3. 11:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||
max | Adatlap | 107698 | 2008. február 3. 11:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||
helló csabi! megkaptam a csomagot! épségben, sértetlenül. holnap csomagolom a felniket és postázom. nem felejtettem el csak a héten nem voltam itthon és igy kicsit késik. mégegyszer nagyon szépen köszönöm! a többieknek meg grat. a munkákhoz, nagyon tetszenek. olyannyira, hogy ati munkája kapcsán kedvet kaptam egy R-500-hoz!:) üdv, max. | |||||||||||||||||||||||||
Lestat | Adatlap | 107697 | 2008. február 3. 11:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Simka | Adatlap | 107696 | 2008. február 3. 11:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Kösz Akkor már ennyivel is bővült a tudásunk. Én ennyire nem vagyok képben a háború utáni teherautókkal. | |||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 107695 | 2008. február 3. 10:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szia Simka! Biztosan nem kurblis volt, ahogy Ákos is írta a vonószem volt ott. Az 50-es években a Büssing uralta a német piacot, és a 8000-es volt a csúcsmodell, tehát már ezért se elképzelhető a kurblis megoldás. A Csepelek is normál önindítós indításúak voltak, a kurbli cak kényszerindításra, olajtörésre, vagy a javításhoz szolgált. Gabi | |||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 107694 | 2008. február 3. 10:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Ha valaki nem ismeri: www.camionesclasicos.com | |||||||||||||||||||||||||
Ákos | Adatlap | 107693 | 2008. február 3. 10:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Az a dudor a lökhárítón az első vonószem takarólemeze volt. | |||||||||||||||||||||||||
Simka | Adatlap | 107692 | 2008. február 3. 01:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Hát, 52-ben már nagy valószínűséggel nem volt kurbli, annyira, de mondjuk Csepelek is voltak kurblisak, biztosan én se tudom, csak tippelek. Meg azért mondom, lehet, hogy a német kollega kurblis mintával dolgozott.. | |||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 107691 | 2008. február 2. 22:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szia! Hát nem is tudom, na mind1 pár nap mulva válaszol a fickó! Lehet hogy igazad van, de 52-ben??? Habár... Köszi az infót, megjegyzem!! Ati | |||||||||||||||||||||||||
Simka | Adatlap | 107690 | 2008. február 2. 21:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Mintha egy kurbli bemenet "sebhelye" maradt volna ott...:) | |||||||||||||||||||||||||
Simka | Adatlap | 107689 | 2008. február 2. 21:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Ati! Egyébként ahogy nézem azt a Büssing képet, a lökhárítón erősen gyanús középen az a nagy piros dudor.. Simka |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Én a Merci Actrost ajánlanám, az részletes is meg nem is szivatós! Vagy egy Scania! Vagy egy Iveco!
Sok sikert!
Ati