/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
ChevyG 107826 2008. február 11. 10:13
Válasz erre
Sziasztok!

Az ARGO-ban milyen kamcsi szerepelt?

üdv!
csetuka 107825 2008. február 11. 09:23
Válasz erre
Raba003
Raba003

Szia Simka!
Egy kis segítség...

Mindenkinek további jó építést!!

üdv.: csetuka
Simka 107824 2008. február 11. 09:12
Válasz erre
H126
H126

Szevasztok

Igaz, azt már én is megnéztem 16-s, nem 22-es. Itt az eredeti képe, úgyhgy tank szögletes marad, csak átkerül az utasoldalra, spoiler megy mindenképpen, azt nézegettem, hogy a régi Italeri kieg. készletben van hasonló spoiler, ha esetleg vkinek van arra vevő lennék, nem kellene akkor teljesen újat kreálni, csak a tetőcsomit. Ami a legfontosabb lenne az a hosszméret, hogy hova kerül a a nyereg, meg a futómű mennyivel megy hátrébb, meg, hogy milyen a hátsó sárvédő, van-e rajt fehér lemez függőleges, más most nem jut eszembe..
A másik nagy, sőt még nagyobb álom, a Man kabinos Rába, most van egy Bay-en, de 6 nap van hátra és már most 85 euro-n van:(

A lényeg, hogy, ha tudom a hátsó futómű kialakítását akkor, onnan már nem vész.

Üdv mindenkinek, látom haladtok ezerrel..
Ati 107823 2008. február 10. 22:54
Válasz erre
Szia Roland!

Épp én is csinálok egyet a Büssinghez! Atisnak hála, én tőle vettem!
Ha érdekel holnap rakok fel képeket a dobozbontásról, és az összeállításiról!
De nem "eladó" !!! :))

Ati
Roland_89 107822 2008. február 10. 22:34
Válasz erre
hanomag pótkocsi kittról tud valaki? mondjuk egy eladót? vagy netán linket hozzá ahol részletesen megtudom nézni? vagy aki épített ilyet vagy hasonlót kérem jelezze! Köszönöm!
SzerNoh 107821 2008. február 10. 21:56
Válasz erre
Ati 107820 2008. február 10. 21:29
Válasz erre
Szia Gabi!

Hát akkor valószínű az Opel lesz a befutó!

Jó lett a moci! A jól megszokott nagy átalakítás!
Ez hány mm-es stirol amit ennél használsz?

Ati
Roland_89 107819 2008. február 10. 21:26
Válasz erre
beolvasás0019
beolvasás0019
beolvasás0020
beolvasás0020
beolvasás0021
beolvasás0021
beolvasás0022
beolvasás0022
beolvasás0023
beolvasás0023
beolvasás0024
beolvasás0024
beolvasás0025
beolvasás0025
beolvasás0026
beolvasás0026
beolvasás0027
beolvasás0027
beolvasás0028
beolvasás0028

Szernoh! Képek ahogy ígértem, bár kicsit késő este van már :)
Gabi 107818 2008. február 10. 20:12
Válasz erre
IMG_0001_1
IMG_0001_1
IMG_0004_1
IMG_0004_1
IMG_0005_1
IMG_0005_1
IMG_0006_1
IMG_0006_1
IMG_0008_1
IMG_0008_1
IMG_0009_1
IMG_0009_1
IMG_0010_1
IMG_0010_1
IMG_0011_1
IMG_0011_1
IMG_0012_1
IMG_0012_1
IMG_0013_1
IMG_0013_1

Sziasztok!

Némi haladás Titan fronton. Elkészült a motor, kábeleket majd még kap beépítés után, és megjött az első hajtott híd a KFS-től. Kicsit át kellett alakítani, hogy jó legyen, de így már megfelelő a rugókhoz. Közben elkészült a toldás is a vázhoz, jövő héten a vázzal foglalkozom majd.

Gabi
Kusti 107817 2008. február 10. 20:08
Válasz erre
HPIM0634
HPIM0634
HPIM0631
HPIM0631
HPIM0633
HPIM0633
HPIM0635
HPIM0635

Lestat!

Képek, bár ez asszem 500-as...

Emerick!

Marad ilyen a felni, de lesznek még érdekes dolgok a gépen.

Mindenkinek köszönöm a dicséretet.
Kusti 107816 2008. február 10. 20:04
Válasz erre
Szia Simka!

Nagy fába vágod a fejszédet, remélem a kívánt eredménnyel, és amennyire erőmből telik segíteni fogok neked.

Első ilyen dolog, hogy a tűsarkú RÁBA az S16-os, az S22 az duplahúzós vagy bogis. A tankot cserélni kell, kerekre, a fülkére csinálni kell ( ha akarsz rá szpoilert ) tetőcsomagtartót, méreteim vannak csak úgy mint a szpolierhez is.

Kérdezz bátran!

Üdv!
Kusti
Gabi 107815 2008. február 10. 19:38
Válasz erre
Szia Simka!

Látom csak sikerült Rába alapanyagot szerezni! Szétnézak majd méretek, meg képek miatt.

Gabi
Gabi 107814 2008. február 10. 19:37
Válasz erre
Szia Lestat!

A motorról fölösleges képet keresned, mert a 440-ben gyárilag soros 6 hengeres motor van, az Italeri meg V8-at ad hozzá, tehát erről ennyit.

Gabi
Gabi 107813 2008. február 10. 19:34
Válasz erre
Szia Ati!

Teljesen jó alap az átépítéshez, szerintem nyugodtan vágj bele.

Gabi
Ati 107812 2008. február 10. 18:34
Válasz erre
Szia Simka!

Szép szerzemény!
Gabi vagy Kusti biztosan tud majd infóval szolgáli!
Sok sikert hozzá!

Ati
Simka 107811 2008. február 10. 17:42
Válasz erre
dutchmann
dutchmann

Szevasztok.

Hozta a postás Berlinből:). Szeretnék egy hungarós tűsarkú Daf kabinos Rábát épülni belőle.
Olyan kérdésem lenne, hogy esetleg vkinek valami infója képe, méretrajza nincs-e véletlenül tűsarkú Rába S22-ről, főleg hosszméret érdekelne.

Köszi: Simka
Márton 107810 2008. február 10. 17:41
Válasz erre
100 euró
Márton 107809 2008. február 10. 17:39
Válasz erre
HALI!

Igen adnak hozzá 1 makettet is.Az árára nem emlékszem pontosan ugy kb 100€ körül lehetett.
pisti75 107808 2008. február 10. 17:26
Válasz erre
Köszi Márton.
Látom nálad nagyon mennek a SCANIA projektek. A 8×4-nél az átalakítóhoz adnak egy komplett makettet is? Mennyibe fájt egy ilyen MAD SCANIA?
Lestat 107807 2008. február 10. 17:23
Válasz erre
Köszi. Majd a elejénél tom használni.
sib 107806 2008. február 10. 17:19
Válasz erre
rmagnum4
rmagnum4

Hi!
Nekem csak ez van, de gondolom ezzel nem sokra mész :D
Márton 107805 2008. február 10. 17:07
Válasz erre
Bocsi!Pisti!

Itt vannak a képek!Fűlke az R-es lesz.
Márton 107804 2008. február 10. 17:00
Válasz erre
DSC03366
DSC03366
DSC03367
DSC03367
tn_800x600_34652_01056_DSC01485
tn_800x600_34652_01056_DSC01485

Ati!

Itt vannak a képek.
Ati 107803 2008. február 10. 16:44
Válasz erre
Lestat 107802 2008. február 10. 16:39
Válasz erre
Szia Brúnó.

A Gogol-t még az éjjel végig nyálaztam de sajna ott nincs rola sok olyan kép amin hátulról vagy a mócija lenne. Vagy akár a bekötésekről/ kábelek/ levegő csövekről lennének infók. És ha jól emlékszem valakinél régen láttam hogy van egy neki megépítve..

És kösz a balsafa képeket. Tegnap ahogy jöttünk haza a lomb utcánál ahol a pannonbolt volt most egy rc-s modell bolt nyílt és láttam balsafát.
Brúnó 107801 2008. február 10. 16:16
Válasz erre
balsa 002
balsa 002

Szia Lestat!
Elég beírni a Gugliba a képek közt keresésbe.
images.google.hu/images Ez egy cikk. totalcar.hu/tesztek/haszon/magnun440
Brúnó
Brúnó 107800 2008. február 10. 16:04
Válasz erre
Szia Ati!
Igen az tintáshoz való.
Ati 107799 2008. február 10. 15:26
Válasz erre
Szia Gabi!

A múltkor beszéltünk az átalakításról!
Gondolkoztam rajta, és arra jutottam hogy elsőbb nem egy teljes átalakításba vágok bele, hanem elsöbb egy kissebbe!
Ki is néztem az áldozatot!
Az Opel Blitz tűzoltókocsi lesz az alap, és dobozos teherré szeretném átalakítani.
Egy régi pékség logója lenne rajta.
Keresgéltem a neten, találtam pár képet, de a festése és a logó is egyéni dekor lenne!
A modellpostánál is találtam stirol lapokat, abból meg lehetne csinálni!
Lehet ez jönne a Büssing után!
Úgy gondoltam, hogy a vázat is egy kicsit meghosszabbítanám!
Elsőre szerintem pont megfelelő lenne!
Szerinted jó ötlet?
Mert ebbe már bele mernék vágni!

Üdv!

Ati
Márton 107798 2008. február 10. 14:59
Válasz erre
Helló Pisti!

Kösz a rajzot!A 8x4-es scaniat félretettem!1 kép van róla,hogy hol tartok vele.Késöbb felrakom!
pisti75 107797 2008. február 10. 12:50
Válasz erre
Vor3
Vor3

Sziasztok!

MÁRTON. Jól alakul a SCANIA, melyik fajta fülke lesz rá?
Kis segitség a kábelezéshez. Ez csak a fék + légrugó + világítás, és egyébb villany vezetékek. Tökéletes kábelezést szinte lehetetlen csinálni, mert sok magzag megy ide-oda, nehéz követni. De azért sok sikert. Rakhatnál föl képet a 8×4 SCAN-ról.
Az álvázat mért nem festetted át más színnel, szerintem jobban mutatna.
Ati 107796 2008. február 10. 11:07
Válasz erre
Szia Márton!

Szerintem ha megkérded segített volna valaki!
Elsőbb én se tudtam, hogy hogy kell!
De képek és segédlet alapján szépen meg lehet csinálni!
Csak azért kell tudnod hogy mi hogy működik a vason! Mit hova köss be...
Az enyém se tökéletes, de mindig jobbra törekszem, és nagyon látványos!

Ati
Ati 107795 2008. február 10. 11:04
Válasz erre
Szia Brúnó!

Amit ti árultok matricalapot, az jó a tintasugaras nyomtatóhoz?

Ati
bencsik 107794 2008. február 10. 10:00
Válasz erre
Sziasztok!
Nem-e tud valaki darukészletet 1/24-es arányban,aki tud kérem írjon egy e-mailt erre a címre:bencsikati@freemail.hu.
Előre is köszönöm
Márton 107793 2008. február 10. 01:54
Válasz erre
Helló Ati!

A kábelezésről sajnos lövésem sincs,hogy hogyan kellen!Sajnos.
SzerNoh 107792 2008. február 10. 00:40
Válasz erre
Lestat 107791 2008. február 9. 20:33
Válasz erre
sziasztok.

Keresnék 440 es magnumrol képeket ha van valkinek s oly szives megosztani velem ha nem gond. Én meg köszönném.

Üdv.: Lestat
Ati 107790 2008. február 9. 20:21
Válasz erre
Szia Márton!

Szép lett a szine! egyenletes! Habár a képeken nem valami jól látszik.
Jó kis munka!
Kábelezni nem kábelezed?
jó lesz!

Ati
Márton 107789 2008. február 9. 18:51
Válasz erre
DSC03303
DSC03303
DSC03305
DSC03305
DSC03304
DSC03304
DSC03305
DSC03305
DSC03307
DSC03307
DSC03308
DSC03308

Sziasztok!

Lefujtam a 6x4-es alvázát.Pisti nagyon frankó a DAF!Király ez a megültetés!Kusti neked pedig grat a Western -hez.Jól eltaláltad a színeket!HAJRÁ

Márton
Roland_89 107788 2008. február 9. 16:19
Válasz erre
szernoh holnap estére megoldjuk!
pisti75 107787 2008. február 9. 13:20
Válasz erre
P1000750
P1000750
P1000751
P1000751

Sziasztok!

KUSTI. Szuper a csőrös, jól alakul.

Nálam a DAF kipufogó készülget.

ÉBRESZTŐ!!!
Ati 107786 2008. február 8. 22:17
Válasz erre
Szia Kusti!

Az a gyári szélvédő ami a vason van? Vagy saját készítés? Ha így van érdekelne hogy készítetted?
Vagy rosszul látom és az a gyári..helyrehozva?

Ati
Erno-945 107785 2008. február 8. 20:42
Válasz erre
Sziasztok!
Tudom ajánlani a kétkomponensű Tamiya polyester puttyt.Nem reped,nagyon jól csiszolható,száradás után nem "esik össze",amire a sima putty hajlamos.
945
exec 107784 2008. február 8. 20:32
Válasz erre
Ja, e-bayen vettem a Kruppot, kemény 22 EUR volt :D a Posta meg még 19... Jó ez az e-bay vettem már jópár dolgot róla :)))
exec 107783 2008. február 8. 20:31
Válasz erre
Ati!

Sok olyan gép van a polc tetjén, amit szerintem elvinnétek, szívesen. Még Brúnó is tudna belőle választani, amit szeretne. (Bill Signs, igaz, cimbi? :) )
Én ezeket a kiteket szeretem, nem az Italeri féléket. Persze azt sem dobom ki :))) És egy Büssing is van a szekrény tetején...

Ha simerül megemberelnem magam, lesz fotó :D
Ati 107782 2008. február 8. 20:03
Válasz erre
Szia exec!

Akkor hasonló kaliberű melónk van!
Én is be akatam szerezni egyet, de elvitték előlem! :(
De tervbe van! És tervbe van még egy Opel Blitz is!

Jó építést hozzá! És ne légy lusta!!! Várjuk a képeket!

Ati
exec 107781 2008. február 8. 18:08
Válasz erre
Sziasztok,

A tömítőkhöz azért annyit had tegyek hozzá, hogy szerintem azért van köztük különbség. Az Italerié szerintem szar, annál a neoflex is jobb. Bár én azt sem szeretem, nagyobb felületen hajlamos repedni,az pedig látszódni fog a festésnél. A kétkomponensű milliput nagyon jó, de baromi drága. A köztes az a tamiya putty, ami szerintem a legjobb. Kiválóan csziszolható, jól dolgozik, nem marja meg a műanyagot és nekem még soha semekkora felületen sem repedt be. Hely függően 700 - 1000 ficcs tubusa, én még mindig azt hasznlom amit 2006-ban vettem. Szerintem ezen nem éri meg spórolni. Ja, és még sosem száradt be.

üdv.

exec

U.i. Haladok a Krupp Titannal csak lusta vagyok fotózni, bocsi... :-)
Ati 107780 2008. február 8. 16:20
Válasz erre
Szia Pisti!

Egyszerűen nagyszerű!

Ati
Ati 107779 2008. február 8. 16:18
Válasz erre
Szia Kusti!

Alakulgat a vas! Jó lesz!

Ati
Ati 107778 2008. február 8. 16:17
Válasz erre
Szia Brúnó!

Grat a vashoz, a szine nagyon tetszik! Jók a KFS cuccok!
Nagyon szép kis amcsi vas lett ebből is!
:)

Üdv!
Ati
Apa 107777 2008. február 8. 15:02
Válasz erre
VolvoFh12 420
VolvoFh12 420
080208_143134
080208_143134
080208_143149
080208_143149
080208_143204
080208_143204
080208_143217
080208_143217
080208_143343
080208_143343

Sziasztok!
Hátha valakit érdekel, ma készültek egy Volvo FH12 420-ról, bogisból lett átalakítva kéttengelyesre.
Remélem, hasznát veszitek, ha esetleg akadna FH16 520-as motorról képe valakinek, kérem értesítsen.
Jó építést mindenkinek!
Sziasztok
Apa
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.