<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Ati | Adatlap | 108479 | 2008. március 24. 12:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagytalpú | Adatlap | 108478 | 2008. március 24. 12:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszönjük a kimerítő tipusismertetést! Ebből is látszik,hogy egy makettezőnek érteni is kell a szakmához egy picit,nem csak a rajz után összerakni. Ezért jó ha kérdezünk egymástól és segítünk egymásnak! Kérdezni sosem szégyen! Egyébként az én "okos főnököm" is vett egy sokkal öregebb scaniát. Olyan 83-as volt igaziból ,ő persze 90-esnek vette.Jó vásár volt! :-C TALPI | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 108477 | 2008. március 24. 11:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Ati, Sonka! A 113-143-as sorozat a Scaniánál a 112-142-es sorozat továbbfejlesztése. A Scania egy fülke típussal álltalában két generációt futatt, közben egy ráncfelvarással. A két fülke közti látható külöbség a homlokfal, a 3-as sorozatnál bevezetett Topline tető (de megmaradt a sima lapostető is), új műszerfal, másfajta légszűrő, tükrök, lámpák. Természetesen szerkezetileg is sokat változott a 3-as sorozat, ezért pl. az Italeri által mellékelt motor elég gyenge utánzata a valódinak. Teljesen hiányoznak róla az intercooler csövei, más a váltó, más a hűtő. A 112-142, vagy a 113-143 közötti alapvető eltérés a motorban kereendő, mert az első két szám mindig a motorra utal a Scaniánál. Tehát a 11 azt jelenti, hogy 11000 ccm, soros 6 hengeres motor, a 14 pedig 14000 ccm V8-as motor. Ebből is láthatjátok, hogy 113-as építése nem csak egy felírat cserét takar... Létezik még a 92-93-as sorozat is, ebben csak 9000 ccm-es motor van, és ezek leginkább árúterítőkben vannak. Az M, H, E betűk a Scaniánál mindig a vázra szilárdságára utalnak, hogy milyen igénybevételre tervezték. Az M a sima országúti, H az nehéz (pl építőipari), E extra erős (pl nehéz vontató). A fülkékre a P,R,T betűjelzést használják. P, alacsony fülke rövid és hosszú változatban, R távolsági kabin rövid és hosszú változatban, T csőrős fülke rövid és hosszú változatban. Na, ennyi volt mára a Scania továbbképzés, jó étvágyat! Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagytalpú | Adatlap | 108476 | 2008. március 24. 11:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gabi! Köszike a képeket! Én nyugodt voltam,hogy majd felkerülnek. Szóval a képeken az én MANom látszik már festegetett állapotában. Az alsó képeken az öt hengeres motoros autó van,de még szín nélkül. Ha érdekel Titeket majd leírom a motorátalakítást is. Szóval ide gyártom a platókat.Két billemőset és egy italszállító dobozt. Talpi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 108475 | 2008. március 24. 11:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Jó hogy írtad az építést, mert eszembe jutott, hogy amit Szolnokon csináltam képkekt, még fel se raktam. Szóval a két MAN, amit Nagytalpú épít. Bocsi az asztalért, de az étteremben csináltam a képket. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagytalpú | Adatlap | 108474 | 2008. március 24. 11:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ati! Én akkoriban még azt a a terepes müa kereket tettem rá. Ezt én bontottan vettem és úgy építettem meg. Még üvegek sem voltak benne. Alváz hosszítás,plató készítés,stb. Ja,és sok szitizés előtte. De én szeretem ezt,még ágyneműt is varrtam bele. Talpi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagytalpú | Adatlap | 108473 | 2008. március 24. 11:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Én is haladok az MAN projectekkel. Ma platókat gyártok hamarosam küldök képeket! Mindenkinek jó épitgetést! Talpi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 108472 | 2008. március 24. 11:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Nagytalpú! Köszi! Akkor a tied a régebbi kitt lehetett! Ahhoz is ilyen hitvány!!.. műanyag kerék volt? Mert az valami ok.dék! Ati | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagytalpú | Adatlap | 108471 | 2008. március 24. 11:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Azért van benne 2 müszerfal,mert az egyenes a régebbi verzióé.Ha másabb homlok falat képezel és lapos tetőt teszel rá,kész is a 112 sorozat.Nekünk volt egy ilyen autónk. Nagyon jól át lehet velük verni azt aki kamiont akar venni,mert így fiatalitani lehetett egy öregebb nyergest. De már a miénk az afrikai utakat rója. Egyébként nagyon jó kitt.Jó építést hozzá! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagytalpú | Adatlap | 108470 | 2008. március 24. 11:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Kamionosok! Gratulálok az oroszlános autóhoz.Nagyon szép lett.Ráadásul nekem ez a márka a szerelmem. Szép tagja lesz a flottádnak! A VOLVO trucks corp. magyar képviselője is szép fába vágta a fejszét. Ernőkém mi lesz ez? Egyébként én is készítettem már ilyen scania kittet,csak bontottat.Egy emelőhátfalas építőanyagos tgk lett belőle.Ja,és sztem nekem még alacsony tetőm is van hozzá. | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 108469 | 2008. március 24. 10:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Köszi! Az Italeri gyártja. Azt nem tudom más gyártó kiadta e. De szerintem az Italeri 2 fajtát is kiadott, mivel a készletben pl: 2 műszerfal is van, meg több fel nem használt alkatrész, ami szerintem egy másikhoz való, csak bennehagyták. Részletes makett, csak régebbi és nem könnyű beszerezni, és van alkatrész ami el van deformálódva a keretben! Én is épp hogy ráakadtam erre a kittre! De azért hogy olyan legyen ami a képeken van, több dolgot át kell alakítani: pl: nincs hozzá lapos tető, mivel Topline fülkés! A 143-as nagyon hasonlít a 113-asra! De a 143-asból is van H, E, ... 470, 500, 420.. Én próbltam a külömbségeknek utána járni...több kevesebb sikerrel, van amik csak pár apró részletben térnek el... De ezek attól is függtek hogy mire használták az adott vasat! Ha belevágsz, és találsz egy kittet, akkor neked is sok sikert! Ati | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sonka_papa | Adatlap | 108468 | 2008. március 24. 10:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hello Ati ! Elöszőr is sok sikert a géphez :P Másodszor lenne egy kérdésem, mégpedig az, hogy egyszer szeretném kipróbálni a kamionokat is és ezt a Scaniat nézegettem, mert tetszik és, hogyha majd rászánom magam, hogy megvegyem akkor meik mekettgyártó gyártja és ha több van akkor meiket érdemes megvenni ? Előre is kössz és boccs az ilyen hülye kérdezgetésért: Sonka :P | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tibchi | Adatlap | 108467 | 2008. március 24. 00:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Halilalipapimami! Egy ismerősöm megkért, h csináljak meg neki egy Volvo VN 670-et. Közületek csinált már vki ilyet? Tudna képeket dobni magánba, v msn-en? Tanácsok, hasznos linkek, oldalak, technikák, megoldás az ágy élethűvé tételére, minden érdekel, mert kanyarban nem csináltam még ilyet! Előre is kösz a helpet! msn: takacs_tibor@hotmail.com e-mail: takacs_tibor_@freemail.hu Üdv: Tibchi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 108466 | 2008. március 23. 17:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Közben a következő áldozaton töröm a fejem! Az már biztos hogy a Scania 143-as lesz! De amit vettem hozzá Container trailert, azt átalakítom! Olyasmikre gondoltam ami a képeken látható! És az sem kizárt hogy egy plussz tengelyt is berakok...a fülke mögé pedig mennek a légtartályok és a tank is! De ez még nem biztos! És 90% hogy hatalmas csöveket szállít majd! Ati | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 108465 | 2008. március 23. 17:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Köszi! Esetleg késöbbiekben ha a talpazat teljesen kész, akkor lehet hogy a Büssing alá rakom, és akkor nem kizárt egy "csöpp" koszolás! Ati | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 108464 | 2008. március 23. 16:59 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Ernő! Megint egy Volvo.. ebből mi lesz? Gondolom az alváz valami okból lesz hosszabb? Ezek a csavarfejek milyen árban vannak, biztos sokat dob az összképen. Amúgy KFS? Ati | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simka | Adatlap | 108463 | 2008. március 23. 16:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ati! Ismétlem önmagam és megint csatlakozom a többiekhez.Gratulálok! | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 108462 | 2008. március 23. 16:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Köszönöm mindenkinek az elismerő szavakat! Jól esik, mert sokat dolgoztam vele! :) Simka! koszolva nem lesz! A talpazatot nem kimondottan ehhez készítettem, csak kipróbáltam képen hogy mutat! Ati | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Erno-945 | Adatlap | 108461 | 2008. március 23. 16:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 108460 | 2008. március 23. 16:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Ati! Valóban szép lett a járgány, a színkombináció kinn még jobban kijött. Nekem amúgy is gyengém a bordó, szóval tényleg nagyon jó lett! Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 108459 | 2008. március 23. 16:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Russell! Hát ez most jó kérdés, mert ehhez jó lenne látni egy szétszedett, vagy félig összerakott Italeri belsőt. Már jópár éve csináltam az enyémet, és nem emlékszem rá pontosan, de megpróbálom megvizslatni az ablakon át. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Russell | Adatlap | 108458 | 2008. március 23. 15:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kedves Gabi! Köszi előre is! Addig azonban sok víz lefolyik még a Dunán, ezért az lenne a kérdésem, hogy az Italeri fülkebelső jó úgy, ahogy van? Konkrétan nem tetszik az alsó ágy elhelyezése, nekem kicsit magasan van - vagy annak tűnik - oszt alatta meg a nagy semmi! Szóval igazándiból erre vonatkozik a kérdésem: nem nagy hülyeség ahogy az Italeri adja? Köszi, üdv: Russell | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Brúnó | Adatlap | 108457 | 2008. március 23. 15:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Ati! Ez gyönyörű lett!!! Nagyon szépen megcsináltad, kívül-belül, alul-felül. Kiváncsi leszek a ponyvára is. Mégegyszer grat, nagyon szép lett. Brúnó | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 108456 | 2008. március 23. 12:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 108455 | 2008. március 23. 12:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Igaz napos idő nem volt, de az eső nem esett! Kinti képek! Ezek most ponyva nélküliek, mivel készítek hozzá igazit...ha összejön! Így mostmár látszik, hogy milyen valójában! Kíváncsian várom a véleményeket!:- Ja még annyit hogy a talpazat nincs kész teljesen, ugyanis várom a keretezőtől az oldalsó keretet! Igaz a matricán néhol látszik hogy saját készítés, de ez van, majd a következőnél tovább próbálkozunk! Ati | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 108454 | 2008. március 23. 12:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Ati! Közben azért még csinálom a Western Start, meg anyagot gyüjtök a Volvo Fh megáshoz. Üdv! Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 108453 | 2008. március 23. 12:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Mindenkinek köszi! Kusti! Szép kis kalandozás, de mikor lesz vége a szünetnek?? :))) :D Gabi! Nagyon korrekt lett a sárvédő! Ati | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Simka | Adatlap | 108452 | 2008. március 23. 12:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Ati! Csatlakozom a többiekhez tényleg szép a Büssing, egy kérdésem van koszolás is lesz? (mondjuk egy kis kerék porolás, ha már egy úton áll..) Üdv. mindekinek | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Erno-945 | Adatlap | 108451 | 2008. március 23. 11:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Ati! Szép lett a teherautó,várom a kinti képeket. Gratuláció! 945 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 108450 | 2008. március 23. 11:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 108449 | 2008. március 23. 10:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 108448 | 2008. március 22. 21:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Levi, Gabi! Köszi! Persze! Mindenképp rakok fel képeket, tudom sok így nem látszik, de még ki se tudtam vinni, mert esett az eső! Ati | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 108447 | 2008. március 22. 19:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Ati! Szép lett a Büssing, jó a színkombinációd. Ha kicsit jobb idő lesz csinálj légyszíves kinti képeket is, hogy többet lássunk belőle. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Levi | Adatlap | 108446 | 2008. március 22. 15:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 108445 | 2008. március 22. 15:02 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 108444 | 2008. március 22. 13:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gabi! Szép lett a sárvédő! Russel! Bocsi félreértettem a dolgot, hirtelen azt hittem hogy Neked a 4-es széria bele kell nem az R-es szériáé. Bocs még egyszer. Ernő! Szép lett a Vova, bár nekem egy kicsit szolid. Én biztos hogy csicsásabbra csináltam volna meg. Üdv! Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 108443 | 2008. március 22. 10:42 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! 3 hónap építési idő után ma-holnap kész leszek a Büssingel! Épp az előbb lakkoztam. Ez a kitt nagyon kidolgozott, viszont rengeteg munka volt vele, főleg a póttal! Az alkatrészei viszont jól illeszkedtek. Rengeteg alkatrésze volt! Ahogy építettem annál jobban tetszett. Az alvázzal volt a legtöbb munka, hiszen sokminden ami egymásra épült, más-más színt kaptak. Egyszer a difit le is kellett vennem, mivel mikor felraktam, elfelejtettem, hogy a kipufogónak is a helyére kellene menni, de nem fért be...:- Hálisten sikerült elég sok képet találnom hozzá, így a motortért meg a motort ezek alapján javítottam fel! A fülkebelső alapból szép, ezért ott csak a műszerfalat alakítottam egy kicsit - raktam mögé vezetékeket, lesz benn az üléseken egy pokróc, és egy kis függöny, meg egy térkép! A festése egyedi, egy Faunról vettem az ötletet, igaz kicsit világosabb bordó lett mint az volt, de sebaj... A festés szépen olyan lett amienre szerettem volna. Ami a matricáról nem mondható el, A sárga harmadszorra se látszott, jelenleg a betűknek csináltam keretet, ami sötét színű, a kitöltése pedig olyan mint a festés! Más színnel pedig csúnya lett volna! Nem így akartam, de éppen 4 matricalapomba került, de szerintem első saját matricának jó lett! A lakkozás is jól sikerült, egyedül a tetőt kellett újralakkoznom, mivel kiesett a kezemből..:( Ügyetlenség néha fáj... A ponyvát is 3szor festettem, mire olyan szine lett amit szerettem volna, itt egy kicsit sok tömítőt használtam, aztán nem győztem csiszolni... Azért volt vele gond is, pl motorháztetőnél, sehogy nem akart a helyére menni a próbánál, és az egyik oldalt szorult a felnyíló oldal, a másik oldalon meg rés volt. Akármilyen is lesz, jó volt a munka vele, de már pontot akarok tenni a végére! Már szeretném egyben látni... Mihánt összerakom rakom a képeket! Üdv! Gabi! Jó az a lemez, látványos lesz a sárvédő! Ati | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 108442 | 2008. március 21. 20:45 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
G-funk | Adatlap | 108441 | 2008. március 21. 19:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ok ,köszi az infót. Az átalakítások, feljavítsok realisztikusak lesznek. Csak a festés lesz fantázia ha összejön. Üdv, Gergő | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 108440 | 2008. március 21. 19:10 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 108439 | 2008. március 21. 18:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gergő! Az, hogy eredeti vagy elképzelt kamiont építesz, teljesen mindegy, de nem árt ha oda írod. Céges kamionnál azért jó, ha van róla referencia, mert az adott zsűritag nem biztos, hogy pontosan tudja, hogy néz ki annak a cégnek a kamionja. A Hungarocamionos Rábámon kívűl nekem is minden kamionom fantázia, vagy valami ötlet tovább vitele, ez semmit nem jelent. Amikor versenyben indítod a festés ugyis csak egy része az értékelésnek, a fejavításokat, átalakításokat meg látjuk rajta, hogy miben más. Szóval ebből ne csinálj gondot, semmivel sem kevesebb sehol egy kamion attól, hogy nincs eredetije. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 108438 | 2008. március 21. 18:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Kusti, Russell! A Scania a 4-es sorozatnál alkalmazta a nagy ágyat a vezető fölött a tetőn. Amikor kihozta az R-es sorozatot (ami ugye a frissített 4-es sorozat), akkor került vissza a felső ágy a hátfalra az alsó fölé. Jelenleg ez az aktuális berendezése a fülkének. Russell! Vannak itthon gyári prospektusaim a 4-es sorozatról amit keresel, he kell Móvárra elviszem, csak előtte szólj, hogy ne felejtsem el. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Erno-945 | Adatlap | 108437 | 2008. március 21. 18:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Erno-945 | Adatlap | 108436 | 2008. március 21. 18:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia bebá! Meglepődtem nagyon,már pakolásztam. Köszönöm szépen! 945 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 108435 | 2008. március 21. 17:48 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Tényleg szép! A kidolgozása remek! Az enyém is már nagyon szemez velem! :)) Ati | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 108434 | 2008. március 21. 16:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 108433 | 2008. március 21. 15:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Russel! Az mindegyik R-es széri beltere, csak ebben a kamiontípusban kettő féle választható beltér volt. 1. Az ágyak egymás alatt-felett voltak és a homlokfal belső felén voltak a tároló rekeszek. 2. Az ágyak úgy voltak, hogy az alsó a sofőr mögött, a felső pedíg a sofőr felett volt, tároló rekeszek pedíg a fülke hátfalán voltak mint a képeken. Üdv! Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 108432 | 2008. március 21. 15:26 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia Ernő! Nagyon látványos lett a beltér! Megint nagyot alkotsz! Ati | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 108431 | 2008. március 21. 15:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szervusz Bebá! Rég jártál errefele! Szép lett a Peugeot! De nagyon!! Az Actrost mikor láthatjuk? Üdv! Ati | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ati | Adatlap | 108430 | 2008. március 21. 15:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Szerintem a kreativitás is hasonló elismerésben részesítik...sőt...!! Lásd Gabi átalakított Ivecoja! Legalább is én így gondolom! Ati |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Köszi az infókat! Most sokat segítettél!
Nagytalpú!
Nagyon tetszenek a moci átalakításai, és a feljavítások!
Jó lesz!
Ati