/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Ati 108479 2008. március 24. 12:19
Válasz erre
Szia Gabi!

Köszi az infókat! Most sokat segítettél!

Nagytalpú!
Nagyon tetszenek a moci átalakításai, és a feljavítások!
Jó lesz!

Ati
Nagytalpú 108478 2008. március 24. 12:02
Válasz erre
Köszönjük a kimerítő tipusismertetést!
Ebből is látszik,hogy egy makettezőnek érteni is kell a szakmához egy picit,nem csak a rajz után összerakni.
Ezért jó ha kérdezünk egymástól és segítünk egymásnak!
Kérdezni sosem szégyen!
Egyébként az én "okos főnököm" is vett egy sokkal öregebb scaniát.
Olyan 83-as volt igaziból ,ő persze 90-esnek vette.Jó vásár volt! :-C
TALPI
Gabi 108477 2008. március 24. 11:42
Válasz erre
Szia Ati, Sonka!
A 113-143-as sorozat a Scaniánál a 112-142-es sorozat továbbfejlesztése. A Scania egy fülke típussal álltalában két generációt futatt, közben egy ráncfelvarással. A két fülke közti látható külöbség a homlokfal, a 3-as sorozatnál bevezetett Topline tető (de megmaradt a sima lapostető is), új műszerfal, másfajta légszűrő, tükrök, lámpák. Természetesen szerkezetileg is sokat változott a 3-as sorozat, ezért pl. az Italeri által mellékelt motor elég gyenge utánzata a valódinak. Teljesen hiányoznak róla az intercooler csövei, más a váltó, más a hűtő.
A 112-142, vagy a 113-143 közötti alapvető eltérés a motorban kereendő, mert az első két szám mindig a motorra utal a Scaniánál. Tehát a 11 azt jelenti, hogy 11000 ccm, soros 6 hengeres motor, a 14 pedig 14000 ccm V8-as motor. Ebből is láthatjátok, hogy 113-as építése nem csak egy felírat cserét takar...
Létezik még a 92-93-as sorozat is, ebben csak 9000 ccm-es motor van, és ezek leginkább árúterítőkben vannak.
Az M, H, E betűk a Scaniánál mindig a vázra szilárdságára utalnak, hogy milyen igénybevételre tervezték. Az M a sima országúti, H az nehéz (pl építőipari), E extra erős (pl nehéz vontató).
A fülkékre a P,R,T betűjelzést használják. P, alacsony fülke rövid és hosszú változatban, R távolsági kabin rövid és hosszú változatban, T csőrős fülke rövid és hosszú változatban.
Na, ennyi volt mára a Scania továbbképzés, jó étvágyat!
Gabi
Nagytalpú 108476 2008. március 24. 11:31
Válasz erre
Szia Gabi!
Köszike a képeket!
Én nyugodt voltam,hogy majd felkerülnek.
Szóval a képeken az én MANom látszik már festegetett állapotában.
Az alsó képeken az öt hengeres motoros autó van,de még szín nélkül.
Ha érdekel Titeket majd leírom a motorátalakítást is.
Szóval ide gyártom a platókat.Két billemőset és egy italszállító dobozt.
Talpi
Gabi 108475 2008. március 24. 11:22
Válasz erre
IMG_0001_1
IMG_0001_1
IMG_0003_1
IMG_0003_1
IMG_0004_1
IMG_0004_1
IMG_0007_1
IMG_0007_1
IMG_0008_1
IMG_0008_1
IMG_0009_1
IMG_0009_1
IMG_0011_1
IMG_0011_1
IMG_0012_1
IMG_0012_1
IMG_0017_1
IMG_0017_1

Szia!
Jó hogy írtad az építést, mert eszembe jutott, hogy amit Szolnokon csináltam képkekt, még fel se raktam. Szóval a két MAN, amit Nagytalpú épít. Bocsi az asztalért, de az étteremben csináltam a képket.
Gabi
Nagytalpú 108474 2008. március 24. 11:20
Válasz erre
Ati!
Én akkoriban még azt a a terepes müa kereket tettem rá.
Ezt én bontottan vettem és úgy építettem meg.
Még üvegek sem voltak benne.
Alváz hosszítás,plató készítés,stb.
Ja,és sok szitizés előtte.
De én szeretem ezt,még ágyneműt is varrtam bele.
Talpi
Nagytalpú 108473 2008. március 24. 11:15
Válasz erre
Én is haladok az MAN
projectekkel. Ma platókat gyártok hamarosam küldök képeket!
Mindenkinek jó épitgetést!
Talpi
Ati 108472 2008. március 24. 11:14
Válasz erre
Szia Nagytalpú!

Köszi!
Akkor a tied a régebbi kitt lehetett!
Ahhoz is ilyen hitvány!!.. műanyag kerék volt? Mert az valami ok.dék!

Ati
Nagytalpú 108471 2008. március 24. 11:13
Válasz erre
Azért van benne 2 müszerfal,mert az egyenes a régebbi verzióé.Ha másabb homlok falat képezel és lapos tetőt teszel rá,kész is a 112 sorozat.Nekünk volt egy ilyen autónk.
Nagyon jól át lehet velük verni azt aki kamiont akar venni,mert így fiatalitani lehetett egy öregebb nyergest.
De már a miénk az afrikai utakat rója.
Egyébként nagyon jó kitt.Jó építést hozzá!
Nagytalpú 108470 2008. március 24. 11:06
Válasz erre
Sziasztok Kamionosok!
Gratulálok az oroszlános autóhoz.Nagyon szép lett.Ráadásul nekem ez a márka a szerelmem.
Szép tagja lesz a flottádnak!
A VOLVO trucks corp. magyar képviselője is szép fába vágta a fejszét.
Ernőkém mi lesz ez?
Egyébként én is készítettem már ilyen scania kittet,csak bontottat.Egy emelőhátfalas építőanyagos tgk lett belőle.Ja,és sztem nekem még alacsony tetőm is van hozzá.
Ati 108469 2008. március 24. 10:56
Válasz erre
DSC01188
DSC01188
DSC01189
DSC01189

Szia!

Köszi!
Az Italeri gyártja. Azt nem tudom más gyártó kiadta e. De szerintem az Italeri 2 fajtát is kiadott, mivel a készletben pl: 2 műszerfal is van, meg több fel nem használt alkatrész, ami szerintem egy másikhoz való, csak bennehagyták.
Részletes makett, csak régebbi és nem könnyű beszerezni, és van alkatrész ami el van deformálódva a keretben!
Én is épp hogy ráakadtam erre a kittre!
De azért hogy olyan legyen ami a képeken van, több dolgot át kell alakítani:
pl: nincs hozzá lapos tető, mivel Topline fülkés!
A 143-as nagyon hasonlít a 113-asra! De a 143-asból is van H, E, ... 470, 500, 420..
Én próbltam a külömbségeknek utána járni...több kevesebb sikerrel, van amik csak pár apró részletben térnek el...
De ezek attól is függtek hogy mire használták az adott vasat!

Ha belevágsz, és találsz egy kittet, akkor neked is sok sikert!

Ati
Sonka_papa 108468 2008. március 24. 10:28
Válasz erre
Hello Ati !

Elöszőr is sok sikert a géphez :P
Másodszor lenne egy kérdésem, mégpedig az, hogy egyszer szeretném kipróbálni a kamionokat is és ezt a Scaniat nézegettem, mert tetszik és, hogyha majd rászánom magam, hogy megvegyem akkor meik mekettgyártó gyártja és ha több van akkor meiket érdemes megvenni ?

Előre is kössz és boccs az ilyen hülye kérdezgetésért: Sonka :P
Tibchi 108467 2008. március 24. 00:05
Válasz erre
Halilalipapimami!

Egy ismerősöm megkért, h csináljak meg neki egy Volvo VN 670-et. Közületek csinált már vki ilyet? Tudna képeket dobni magánba, v msn-en? Tanácsok, hasznos linkek, oldalak, technikák, megoldás az ágy élethűvé tételére, minden érdekel, mert kanyarban nem csináltam még ilyet! Előre is kösz a helpet!

msn: takacs_tibor@hotmail.com
e-mail: takacs_tibor_@freemail.hu

Üdv:

Tibchi
Ati 108466 2008. március 23. 17:30
Válasz erre
Scania-113-H-Kamphuis-Rolf-241205-01
Scania-113-H-Kamphuis-Rolf-241205-01
Scania-113-M-SST-PvUrk-120505-01
Scania-113-M-SST-PvUrk-120505-01
Scania-143-H-450-vGrinsven-AvUrk-271106-01
Scania-143-H-450-vGrinsven-AvUrk-271106-01
Scania-113-H-420-Berg-Rolf-241205-01
Scania-113-H-420-Berg-Rolf-241205-01

Közben a következő áldozaton töröm a fejem!
Az már biztos hogy a Scania 143-as lesz! De amit vettem hozzá Container trailert, azt átalakítom!
Olyasmikre gondoltam ami a képeken látható! És az sem kizárt hogy egy plussz tengelyt is berakok...a fülke mögé pedig mennek a légtartályok és a tank is! De ez még nem biztos!
És 90% hogy hatalmas csöveket szállít majd!

Ati
Ati 108465 2008. március 23. 17:12
Válasz erre
Köszi!

Esetleg késöbbiekben ha a talpazat teljesen kész, akkor lehet hogy a Büssing alá rakom, és akkor nem kizárt egy "csöpp" koszolás!

Ati
Ati 108464 2008. március 23. 16:59
Válasz erre
Szia Ernő!

Megint egy Volvo.. ebből mi lesz? Gondolom az alváz valami okból lesz hosszabb?
Ezek a csavarfejek milyen árban vannak, biztos sokat dob az összképen. Amúgy KFS?

Ati
Simka 108463 2008. március 23. 16:58
Válasz erre
Ati!
Ismétlem önmagam és megint csatlakozom a többiekhez.Gratulálok!
Ati 108462 2008. március 23. 16:56
Válasz erre
Sziasztok!

Köszönöm mindenkinek az elismerő szavakat!
Jól esik, mert sokat dolgoztam vele! :)

Simka! koszolva nem lesz! A talpazatot nem kimondottan ehhez készítettem, csak kipróbáltam képen hogy mutat!

Ati
Erno-945 108461 2008. március 23. 16:47
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
1
1
2
2
3
3

Sziasztok!
Ati,csodaszép!
Elkezdtem egy újabb Volvot.
945
Gabi 108460 2008. március 23. 16:45
Válasz erre
Szia Ati!
Valóban szép lett a járgány, a színkombináció kinn még jobban kijött. Nekem amúgy is gyengém a bordó, szóval tényleg nagyon jó lett!
Gabi
Gabi 108459 2008. március 23. 16:43
Válasz erre
Szia Russell!
Hát ez most jó kérdés, mert ehhez jó lenne látni egy szétszedett, vagy félig összerakott Italeri belsőt. Már jópár éve csináltam az enyémet, és nem emlékszem rá pontosan, de megpróbálom megvizslatni az ablakon át.
Gabi
Russell 108458 2008. március 23. 15:58
Válasz erre
Kedves Gabi!

Köszi előre is! Addig azonban sok víz lefolyik még a Dunán, ezért az lenne a kérdésem, hogy az Italeri fülkebelső jó úgy, ahogy van?
Konkrétan nem tetszik az alsó ágy elhelyezése, nekem kicsit magasan van - vagy annak tűnik - oszt alatta meg a nagy semmi!

Szóval igazándiból erre vonatkozik a kérdésem: nem nagy hülyeség ahogy az Italeri adja?

Köszi, üdv:
Russell
Brúnó 108457 2008. március 23. 15:48
Válasz erre
Szia Ati!
Ez gyönyörű lett!!! Nagyon szépen megcsináltad, kívül-belül, alul-felül. Kiváncsi leszek a ponyvára is.
Mégegyszer grat, nagyon szép lett.
Brúnó
Kusti 108456 2008. március 23. 12:48
Válasz erre
Szia Ati!

Szép lett nagyon.

Kusti
Ati 108455 2008. március 23. 12:34
Válasz erre
Büssing 01
Büssing 01
Büssing 02
Büssing 02
Büssing 03
Büssing 03
Büssing 04
Büssing 04
Büssing 05
Büssing 05
Büssing 06
Büssing 06
Büssing 07
Büssing 07
Büssing 08
Büssing 08
Büssing 09
Büssing 09
Büssing 10
Büssing 10
Büssing 11
Büssing 11
Büssing 12
Büssing 12
Büssing 13
Büssing 13
Büssing 14
Büssing 14
Büssing 15
Büssing 15
Büssing 16
Büssing 16
Büssing 17
Büssing 17
Büssing 18
Büssing 18

Igaz napos idő nem volt, de az eső nem esett!

Kinti képek!
Ezek most ponyva nélküliek, mivel készítek hozzá igazit...ha összejön!
Így mostmár látszik, hogy milyen valójában!
Kíváncsian várom a véleményeket!:-
Ja még annyit hogy a talpazat nincs kész teljesen, ugyanis várom a keretezőtől az oldalsó keretet!
Igaz a matricán néhol látszik hogy saját készítés, de ez van, majd a következőnél tovább próbálkozunk!

Ati
Kusti 108454 2008. március 23. 12:31
Válasz erre
Szia Ati!

Közben azért még csinálom a Western Start, meg anyagot gyüjtök a Volvo Fh megáshoz.

Üdv!
Kusti
Ati 108453 2008. március 23. 12:16
Válasz erre
Sziasztok!

Mindenkinek köszi!

Kusti! Szép kis kalandozás, de mikor lesz vége a szünetnek?? :))) :D

Gabi! Nagyon korrekt lett a sárvédő!

Ati
Simka 108452 2008. március 23. 12:14
Válasz erre
Szia Ati!

Csatlakozom a többiekhez tényleg szép a Büssing, egy kérdésem van koszolás is lesz?
(mondjuk egy kis kerék porolás, ha már egy úton áll..)

Üdv. mindekinek
Erno-945 108451 2008. március 23. 11:14
Válasz erre
Szia Ati!
Szép lett a teherautó,várom a kinti képeket.
Gratuláció!
945
Gabi 108450 2008. március 23. 11:04
Válasz erre
IMG_0025_1
IMG_0025_1
IMG_0027_1
IMG_0027_1
IMG_0030_1
IMG_0030_1
IMG_0031_1
IMG_0031_1
IMG_0032_1
IMG_0032_1
IMG_0033_1
IMG_0033_1

Sziasztok!

Elkészítettem a Titan sárvédőinek a tartóját is, így késznek mondhatóak a hátsó egységek. Majd még jön a festés, de az másokkal együtt, kicsit késöbb.

Gabi
Kusti 108449 2008. március 23. 10:56
Válasz erre
HPIM1681
HPIM1681
HPIM1682
HPIM1682
HPIM1683
HPIM1683
HPIM1684
HPIM1684

Üdv!

Kicsit szüneteltettem magam, nem álltam le csak egy kicsit más vizekre kalandoztam...

Ati!
Szép lett a Büssing, a talapzat is jó hozzá! Gratula. :D

Üdv!
Kusti
Ati 108448 2008. március 22. 21:27
Válasz erre
Sziasztok!

Levi, Gabi! Köszi!
Persze! Mindenképp rakok fel képeket, tudom sok így nem látszik, de még ki se tudtam vinni, mert esett az eső!

Ati
Gabi 108447 2008. március 22. 19:15
Válasz erre
Szia Ati!

Szép lett a Büssing, jó a színkombinációd. Ha kicsit jobb idő lesz csinálj légyszíves kinti képeket is, hogy többet lássunk belőle.

Gabi
Levi 108446 2008. március 22. 15:09
Válasz erre
Szia Ati!!

Gratula jo lett a gép!!

Üdv:Levi!!
Ati 108445 2008. március 22. 15:02
Válasz erre
DSC01093
DSC01093
DSC01095
DSC01095
DSC01096
DSC01096

Sziasztok!

Elkészültem!
Ha lesz napos idő majd csinálok jobb és több képet, mert ez a fény nem adja vissza az igazi színét!

Ati
Kusti 108444 2008. március 22. 13:13
Válasz erre
Szia Gabi!

Szép lett a sárvédő!

Russel!

Bocsi félreértettem a dolgot, hirtelen azt hittem hogy Neked a 4-es széria bele kell nem az R-es szériáé. Bocs még egyszer.

Ernő!

Szép lett a Vova, bár nekem egy kicsit szolid. Én biztos hogy csicsásabbra csináltam volna meg.

Üdv!
Kusti
Ati 108443 2008. március 22. 10:42
Válasz erre
Sziasztok!

3 hónap építési idő után ma-holnap kész leszek a Büssingel! Épp az előbb lakkoztam.
Ez a kitt nagyon kidolgozott, viszont rengeteg munka volt vele, főleg a póttal! Az alkatrészei viszont jól illeszkedtek. Rengeteg alkatrésze volt!
Ahogy építettem annál jobban tetszett.
Az alvázzal volt a legtöbb munka, hiszen sokminden ami egymásra épült, más-más színt kaptak. Egyszer a difit le is kellett vennem, mivel mikor felraktam, elfelejtettem, hogy a kipufogónak is a helyére kellene menni, de nem fért be...:-
Hálisten sikerült elég sok képet találnom hozzá, így a motortért meg a motort ezek alapján javítottam fel! A fülkebelső alapból szép, ezért ott csak a műszerfalat alakítottam egy kicsit - raktam mögé vezetékeket, lesz benn az üléseken egy pokróc, és egy kis függöny, meg egy térkép!
A festése egyedi, egy Faunról vettem az ötletet, igaz kicsit világosabb bordó lett mint az volt, de sebaj... A festés szépen olyan lett amienre szerettem volna.
Ami a matricáról nem mondható el, A sárga harmadszorra se látszott, jelenleg a betűknek csináltam keretet, ami sötét színű, a kitöltése pedig olyan mint a festés! Más színnel pedig csúnya lett volna!
Nem így akartam, de éppen 4 matricalapomba került, de szerintem első saját matricának jó lett!
A lakkozás is jól sikerült, egyedül a tetőt kellett újralakkoznom, mivel kiesett a kezemből..:( Ügyetlenség néha fáj...
A ponyvát is 3szor festettem, mire olyan szine lett amit szerettem volna, itt egy kicsit sok tömítőt használtam, aztán nem győztem csiszolni...
Azért volt vele gond is, pl motorháztetőnél, sehogy nem akart a helyére menni a próbánál, és az egyik oldalt szorult a felnyíló oldal, a másik oldalon meg rés volt.
Akármilyen is lesz, jó volt a munka vele, de már pontot akarok tenni a végére!
Már szeretném egyben látni...
Mihánt összerakom rakom a képeket!

Üdv!

Gabi! Jó az a lemez, látványos lesz a sárvédő!

Ati
Gabi 108442 2008. március 21. 20:45
Válasz erre
IMG_0021_1
IMG_0021_1
IMG_0017_1
IMG_0017_1
IMG_0019_1
IMG_0019_1
IMG_0020_1
IMG_0020_1
IMG_0023_1
IMG_0023_1
IMG_0024_1
IMG_0024_1

Sziasztok!
Készülget a Titan hátsó sárvédője a Jabbekéből hozott bordás lemezből.
Gabi
G-funk 108441 2008. március 21. 19:11
Válasz erre
Ok ,köszi az infót. Az átalakítások, feljavítsok realisztikusak lesznek. Csak a festés lesz fantázia ha összejön.
Üdv,
Gergő
Gabi 108440 2008. március 21. 19:10
Válasz erre
IMG_0569_1
IMG_0569_1
IMG_0570_1
IMG_0570_1
IMG_0571_1
IMG_0571_1
IMG_0572_1
IMG_0572_1
IMG_0573_1
IMG_0573_1

Sziasztok!
Hazafelé Jabbekéből, már Németországben valahol Regensburg környékén láttuk eme Terex darut. Baromi nagy volt, alig fért el a benzinkúton. Megvártuk, hogy elinduljon, elég kemény hangja volt. Ja, és amúgy 500 tonnát tud emelni.
Gabi
Gabi 108439 2008. március 21. 18:34
Válasz erre
Szia Gergő!
Az, hogy eredeti vagy elképzelt kamiont építesz, teljesen mindegy, de nem árt ha oda írod. Céges kamionnál azért jó, ha van róla referencia, mert az adott zsűritag nem biztos, hogy pontosan tudja, hogy néz ki annak a cégnek a kamionja. A Hungarocamionos Rábámon kívűl nekem is minden kamionom fantázia, vagy valami ötlet tovább vitele, ez semmit nem jelent. Amikor versenyben indítod a festés ugyis csak egy része az értékelésnek, a fejavításokat, átalakításokat meg látjuk rajta, hogy miben más. Szóval ebből ne csinálj gondot, semmivel sem kevesebb sehol egy kamion attól, hogy nincs eredetije.
Gabi
Gabi 108438 2008. március 21. 18:29
Válasz erre
Szia Kusti, Russell!
A Scania a 4-es sorozatnál alkalmazta a nagy ágyat a vezető fölött a tetőn. Amikor kihozta az R-es sorozatot (ami ugye a frissített 4-es sorozat), akkor került vissza a felső ágy a hátfalra az alsó fölé. Jelenleg ez az aktuális berendezése a fülkének.

Russell!
Vannak itthon gyári prospektusaim a 4-es sorozatról amit keresel, he kell Móvárra elviszem, csak előtte szólj, hogy ne felejtsem el.

Gabi
Erno-945 108437 2008. március 21. 18:19
Válasz erre
VOLVO F12 1
VOLVO F12 1
VOLVO F12 2
VOLVO F12 2
VOLVO F12 3
VOLVO F12 3
VOLVO F12 4
VOLVO F12 4
VOLVO F12 5
VOLVO F12 5

Sziasztok!
Gyors Volvo.
945
Erno-945 108436 2008. március 21. 18:01
Válasz erre
Szia bebá!
Meglepődtem nagyon,már pakolásztam.
Köszönöm szépen!
945
Ati 108435 2008. március 21. 17:48
Válasz erre
Tényleg szép!
A kidolgozása remek!
Az enyém is már nagyon szemez velem! :))
Ati
Kusti 108434 2008. március 21. 16:12
Válasz erre
Ezt nevezem... Nem semmi munka volt amit a srác véghezvitt...
www.autoinscale.com/
Kusti
Kusti 108433 2008. március 21. 15:40
Válasz erre
Szia Russel!

Az mindegyik R-es széri beltere, csak ebben a kamiontípusban kettő féle választható beltér volt.
1. Az ágyak egymás alatt-felett voltak és a homlokfal belső felén voltak a tároló rekeszek.
2. Az ágyak úgy voltak, hogy az alsó a sofőr mögött, a felső pedíg a sofőr felett volt, tároló rekeszek pedíg a fülke hátfalán voltak mint a képeken.

Üdv!
Kusti
Ati 108432 2008. március 21. 15:26
Válasz erre
Szia Ernő!

Nagyon látványos lett a beltér!
Megint nagyot alkotsz!

Ati
Ati 108431 2008. március 21. 15:25
Válasz erre
Szervusz Bebá!

Rég jártál errefele! Szép lett a Peugeot! De nagyon!!
Az Actrost mikor láthatjuk?

Üdv!
Ati
Ati 108430 2008. március 21. 15:22
Válasz erre
Szia!

Szerintem a kreativitás is hasonló elismerésben részesítik...sőt...!!
Lásd Gabi átalakított Ivecoja!
Legalább is én így gondolom!

Ati
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.