/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Erno-945 108746 2008. április 7. 15:06
Válasz erre
Szia Talpi!
Köszönöm szépen!
Ha az "Adatlap"-ra kattintasz,ott van minden adat.
945
Simka 108745 2008. április 7. 12:43
Válasz erre
Szeva Talpi

Van egypár MAN fotóm(F90, 2000) átküldöm, ha kell:)

Simka
csetuka 108744 2008. április 7. 11:12
Válasz erre
streamline+pót
streamline+pót

Sziasztok!

Készülget egy pót is, nem a scania után szánom, valószínüleg 3 tengelyes volvo lesz elé ...
tele vagyok tervekkel csak idö kellene a megvalósításhoz.
Gabi! tudnál segíteni méretekben a scania kerékagyhoz?

csetuka
Nagytalpú 108743 2008. április 7. 11:02
Válasz erre
Szia Ernő!
Nyugodj meg,mert nagyon adjátok egymásnak a részt!
A héten megyek majd olyan helyre,ahol vannak ilyen autók és készítek fotókat.
El is küldöm neked,mert feltenni nem tudom.
Ja,de nem tudom a címed!
Talpi
Erno-945 108742 2008. április 7. 10:11
Válasz erre
Szia!
Fel lesz szórva az eredeti terveim alapján szalma szerű anyaggal.Azt gondoltam,hasonló színre festem az alját a felépítménynek.
Találtam több honlapot lószállító felépítményekről és belső kialakításukról.Ezek alapján készül a szerkezet.Több képen vezetnek ki vagy be állatokat a járműbe,gyakran síma fém felületen.
Előrébb járok a makettel,mint a képeken látszik,kérlek a következőkben ennek "fényében" írd észrevételeidet,kritikáidat.Mindegyiket elolvasom,gondolkodom rajtuk,ha használható,megvalósítom,hibáimat javítom.
Eddig nem találkoztam olyan észrevételeddel,mely segítségemre lett volna.Ez persze a későbbiekben változhat.
945
Nagytalpú 108741 2008. április 7. 10:10
Válasz erre
Sziasztok!
Mindenkinek külön kiemelés nélkül is dicséret a munkájához!
Nagyon szépen dolgoztok és végre sok egyéni ötletet és kézi munkát látok!
Végre!Jó látni,hogy nem csak boltból rendelve lehet építeni.
Én sajna nem nagyon haladok,mert rengeteget dolgozom.
Szinte mindíg úton vagyok.
Az paciszállítós vitához pedig majd küldök képet a héten.Ha sikerül.
Talpi
Simka 108740 2008. április 7. 09:27
Válasz erre
Szia Tempra!

A 743, 733, 715-ről tudnál képet küldeni, mert nem tudom beazonosítani, hogy melyikek azok.

Köszi:Simka
TempraSW 108739 2008. április 6. 23:10
Válasz erre
Magirus Deutz motor és alváz
Magirus Deutz motor és alváz
Magirus Deutz (Italeri 768)
Magirus Deutz (Italeri 768)

Sziasztok!
Ime a helyhiány miatt eladásra szánt kaminok listája:
Italeri 1/24
3805 Scania 144 Millennium Truck 7800
743 Scania R144 heavy truck 7800
733 Volvo FH-16 7800
735 Volvo FH-16 Globetrotter 7800
715 Mercedes-Benz Actros Megaspace 8000
3818 Volvo VN 780 8000
740 Peterbilt 377 A/E american truck 8000
717 Western Star 5964SS 8000

Heller 1/24
Renault TN6 C2 Autobus 7500

Az összerekottakról egyenlőre nincs pontos listám (egy makettboltban a vitrinben pihennek dekorációként).
Kérem akiket érdekelnek a fenti makettek e-mail-t küldjenek.
Köszönöm
max 108738 2008. április 6. 23:03
Válasz erre
üdv!

először is köszönöm mindenkinek a hsz.-t!

ernő! köszönöm a gratulációt! asszem nem, már igy hagyom! máshol is nyomon követem a volvód épitését és tetsik! jól sikerült a váz meghosszabitása és a szinek is tetszenek! a felépitmény kicsit érdekes, de csak csöndben figyelek mig kész nem lesz! hajrá!

ati! ahogy mondod, megérte! próbálkozom, de még közel sincs ahhoz a szinthez amit szeretnék elérni.

gabi! igen, a maszkolásom most sem sikerült úgyan úgy mint a DAFnál sem! eddig tesa szalagot használtam, de látom, hogy nem a legjobb! venni akartam kb. 2hete a hokiban tamiya-t és mondták, hogy nincs! ezért kénytelen voltam ezzel csinálni. a koszolástól kicsit tartok... a volvó óta inkább nem nagyon nyúlok hozzá! ott nagyon jól eltaláltam szerintem a szinösszeállitást és a koszolás odavágott neki! ennél is próbálkoztam egy egészen kicsivel, grafittal akartam át ecsetelni,de nem fogta be a 6B-s reszelék és inkább hagytam! még lehet megpróbállok valamit, de csak óvatosan!:) berénybe szeretnék menni, mert ez van a versenyek közül a legközelebb, de még nem tudom. pénz függő!:S

kusti! ;) az eredeti kipuff nagyon tré volt! szereztem lufi tartó műanyagot, amit te is használtál a SCÁN-hoz és gyertya fölött raktam bele egy kis ívet! utána putty, ahogy már bemutattam itt a fórumon is és aztán meg festés rozsda barnára(ha kell a kód megnézem). végül 6B-s grafit ceruzát kifaragtam és a reszelékkel bekentem, hogy fémes szine legyen! kormot pedig szintén festéssel csináltam!
nagyon tetszik a volvód, érdekes lesz! jó, hogy belemersz nyúlni ezektől a dolgoktól lesz egyedi a gépparkod!;) még jó, hogy van egy bontatlanul, ha jólsikerül kérem a receptet...:P

max
tóthgábor 108737 2008. április 6. 22:34
Válasz erre
nehezen.
tegyél alulra gumit biztos az is jó, nekem csak az volt furcsa hogy körben van deszka, holott épp ott nemigazán szokott lenni, inkább lemez, a takarítás egyszerűsége végett.
Gabi, a kopogás tuti. a gyerekkorom jó része telt lovak, tehenek egyéb háziállatok közelében. nálunk faluhelyen ez így ment mikor még jó világ volt.
Erno-945 108736 2008. április 6. 22:05
Válasz erre
Szia!
A felületnek szilárd,csúszás és hézagmentesnek,könnyen takaríthatónak kell lennie,onnan állat,hulladék nem eshet,illetve folyadék nem csuroghat ki.A padozatot megfelelő alomanyaggal kell felszórni.
Kérdőjelet,hogy oldod meg?
945
Gabi 108735 2008. április 6. 21:59
Válasz erre
Szia!
Amennyire láttam, a nyugati szállítóknál valami gumiszerű anyag van az alján. Gondolom a takarítás miatt is, no meg lehet valami ebben a kopogásban is. Sajnos elég kevés kép van a szállító belsejének aljáról, de nekem a keménygumi takarítás szempontjából sokkal logikusabbnak tűnik.
Gabi
tóthgábor 108734 2008. április 6. 21:54
Válasz erre
ja, ha már belekotyogtam, a hátsó feljárót meg azért deszkázták (ha olyan feljárós lesz, nem rámpáról rakodós) mert azon az állatkák szívesebben felmentek (nem kopogott úgy mint a fém, sőt, van hogy szalmát is szórnak rá, minél természetesebbnek vegye, mert piszkosul beijednek a lovak a kopogástól), és szintúgy nem csúszik a pata alatt.
tóthgábor 108733 2008. április 6. 21:49
Válasz erre
szia, nem szeretem a shift-et nyomogatni. azt nem tudom mikortól számít így, de egy nagybátyám ebből élt vagy 20 évig, és mindíg újradeszkáztuk az ifa platóját ha az állatok már szétkaparták. merthogy nem csúszik ha azok a szerencsétlen állatok rápottyantottak, meg rápisikéltek. az biztos hogy az úniónak még híre-hamva sem volt nálunk. ott meg még valószínübb, hogy már régebben is így ment.
csetuka 108732 2008. április 6. 21:43
Válasz erre
Sziasztok!

Max király lett a "kis" merci!
Kusti volvoja is jó lesz!
Ernőéről nem is beszélve, milyen festékkel van fújva? Az egyik kedvenc típusom, egyet nekem is sikerült beszerezni, majd ha "felnövök" a feladathoz akkor neki állok.

csetuka
Erno-945 108731 2008. április 6. 21:35
Válasz erre
Szia!
Ilyen feltételről nem hallottam.A jármű 1982 környékén készült példányt szeretne imitálni,mint azt a fülkéből is látod.Ekkor még közel sem voltak oly szigorúak az élőállat szállításra vonatkozó szabályok,mint az EU csatlakozást követően.
Valami megszólítást írhattál volna,mondat eleje nagy "A" betű,régebben is így volt.
945
Kusti 108730 2008. április 6. 21:25
Válasz erre
HPIM1713
HPIM1713
HPIM1715
HPIM1715
HPIM1716
HPIM1716
HPIM1717
HPIM1717
HPIM1718
HPIM1718
HPIM1719
HPIM1719
HPIM1720
HPIM1720

Estét Kollégák!
Lefújtam az alvázat. A csavarfejek hála Istennek meghozták a várt eredményt, nagyon látványos lett szerintem, pdeig nem egy nagy dolog.
Az első képen egy összehasonlítás az eredeti Italeri Volvo alvázával.
Üdv!
Kusti
tóthgábor 108729 2008. április 6. 21:05
Válasz erre
a padlót nem deszkázod? az élőállat szállításnál az feltétel, már amennyire én tudom és láttam.
Kusti 108728 2008. április 6. 20:08
Válasz erre
Szia Gabi!

A Streamline szerintem sokaknak kell majd! Köztük nekem is. De a MANci F6-ost mééé nem aggyák mán ki? Hüpp, Hüpp :(

Kusti
Kusti 108727 2008. április 6. 20:07
Válasz erre
Maximo Kolléga!

Nagyon perfekt! Ennyit tudok rá mondani most mert a szavam elakadt. Az a kipuff az naon... naon... nah szóval ott a szeren! Hogy is csináltad?! :)

Üdv!
Kusti
Ati 108726 2008. április 6. 19:40
Válasz erre
hoho!

Ez remek hír! Hát ha itthon is lesz akkor én biztos veszek egyet!
Köszi az infót, majd figyelek!

Ati
Gabi 108725 2008. április 6. 19:35
Válasz erre
Scania fanok figyelem!
Az Italeri várhatóan idén újra kiadja a T142-es ausztrál verziót, valamint a 143-as Streamline változatot. Nem tudom, hogy hozzánk kerül-e belőle, vagy csak korlátozott darabszámban lesz, de elég biztosnak tűnik az infó.
Gabi
Erno-945 108724 2008. április 6. 19:14
Válasz erre
Volvo ló 1
Volvo ló 1
Volvo ló 2
Volvo ló 2
Volvo ló 3
Volvo ló 3
Volvo ló 4
Volvo ló 4

Sziasztok!
Haladok a lószállítóval.
945
Gabi 108723 2008. április 6. 19:06
Válasz erre
Szia max!
Tetszik a kis Merci, jó lett a végeredmény, pláne úgy, hogy már lemondtál róla. A Merci emblémát én is kifesteném ahogy Ernő írta. Tetszik a színkombináció, bár látom a maszkolásnál kicsit megint gondban voltál, de sebaj a következőn még jobb lesz. Ami nekem egy picit furcsa az az, hogy a motort, kipufogót, tankot koszoltad, de mást nem. Szerintem ha koszolsz-koptatsz akkor már a többi szerkezeti részt is kell, mert így nem élethű, egy ilyen motor mellett nem lehet ilyen csili-vili a váz. Szóval nekem legfeljebb ennyi kifogásom lenne, de ettől függetlenűl nagyon szép lett. Remélem Jászberénybe eljössz ezzel és a Daffal együtt!
Gabi
Erno-945 108722 2008. április 6. 18:57
Válasz erre
Szia Ády!
Szerintem az első kérdés nem igazán jó.Lehet,hogy valakinek nehéz,másnak könnyű.
Építettem hármat,szerintem nem nehéz.Jól sikerült Italeri készlet.
A gyártó alapszínnek az alvázon nem vörösset használ,inkább a rozsdavédő alapozó színéhez tudnám hasonlítani.De festheded olyanra,amilyenre szeretnéd,Neked tetszen,az a fontos.
945
Ati 108721 2008. április 6. 18:55
Válasz erre
Szia Max!

Jó volt olvasni a beszámolót!
Remek lett a szekér! Nagyon szép kitt! Az írás alapján azért sok meló volt vele! Ez néhol azért látszik! A színösszeállítást jól eltaláltad! Én is el lennék egy ilyen szépséggel szivesen!
De látod megérte elővenni megint!
A feljavítások jók lettek!
Összegezve nekem bejön!
Grat a munkáért és a türelemért! :)

Ati
Erno-945 108720 2008. április 6. 18:47
Válasz erre
Szia max!
Szép lett a járgány,megtettél mindent.Az emblémát nem fested át króm színnel?
Gratulálok,
945
exec 108719 2008. április 6. 18:12
Válasz erre
Szép kit, megéri benevezni rá. Nekem is van egy a szekrény tetjén belőle, csak ajánlani tudom!

exec
ChevyG 108718 2008. április 6. 17:36
Válasz erre
amt38682-med
amt38682-med

Az AMT májusban ajda ki (újra)!
Ády 108717 2008. április 6. 17:35
Válasz erre
Hello!
Nehéz összerakni a Turbostart,és az anyagok milyen minőségűek?Az alváz alapból piros?
Kösznöm a válaszokat!
Hello
max 108716 2008. április 6. 17:11
Válasz erre
1
1
2
2

kép, szöveg nélkül...
max 108715 2008. április 6. 17:10
Válasz erre
1
1
2
2
3
3
4
4
5
5
6
6
7
7
8
8
9
9
10
10
11
11
12
12
13
13
14
14
15
15
16
16
17
17
18
18
19
19
20
20
21
21

sziasztok!

ahogy igértem csináltam képeket!

röviden a készletről! a revell kb. 2éve újra kiadta, először nem tetszett, de később láttam benne fantáziát és viszonlag jó áron sikerült kézalól szerezni egyet!
pozitivumok: korához képest szerintem kidolgozott, az alkatrészek jól passzolnak egymáshoz, igaz tömiteni és csiszolni jócskán kellett(főleg a hűtőnél).
egy különleges és a maga nemében érdekes kamion épithető belőle!
negativumok: a készlethez kapott kerekeket érdekesen néztem...
az átlátszó keret barnitott!:S
a fülke belső elég puritán, ha nem nyúlunk bele!

az épités: a váz pontos és jól illesztkedik! az első tengely nem kormányozható, ezt cseréltem egy italeri készletből maradt alkatrészre. a hátsó hidnál és a laprugóknál már elég sokat kellett csiszolni és tömiteni is! miután összeállt a váz, jöhettt a motor! itt elvégeztem életem első kábelezését(kicsit érdekes). tömiteni csiszolni itt is kellet, de könnyem a helyére ment! ezek után jött a kabin! amelyik festést kinéztem az akkori tudásomhoz nehéznek bizonyult, ezért elsőre nem is sikerült, sőtt másodszorr és harmadszorra sem. a sok kapargatás és rossz folyadékban való áztatás hatására a kabin megadta magát és eltört. olyan ramaty állapotban volt, hogy fogtam az egészet és félre tettem. majd nagy szerencsémre csabitól kaptam egyet pár hónappal ezelőtt és igy folytatni tudtam a munkát! van rajta 1-2 öntési hiba, de az polir papirral könnyen etüntthető! miután sikerült a fényezés jött a tető spoiler. itt a tartó elemet cseréltem drótra,mert élethűbb, mint a műagyag alkatrész. itt is kellet tömiteni a kilökű töske nyomát. miután készvoltam a fényezéssel jött a fülke belső! itt bársonyoztam, raktam be föggönyöket, zászlót, névtáblát és egy fogót is! a műszerfalhoz nem adnak matricát igy nekem kellet kifesteni! szerintem nem lett rossz!:) utána már csak össze kelltt tolni a belsőt és a kabint és nagyjából kész! ezek után jött a matricázás és kisebb dolgok fölrakása.

feljavitás: lecseréltem a revell felnieit és kerekeit italerire, a hátsó kerék agyat meg röviditettem és az elsőre merci emblémás fedelet tettem(egy actrosból maradt meg). az első lökháritőban a vonószemet kicsiszoltam és drótot tettem a helyére, ugyan itt a fellépőt levágtam és szintén drót került oda! tettem még föl két "büntető" lámpát is, ami az italeri kiegészitőjében volt. a hűtőrács nyilásait kicsiszoltam, hogy élethűbb hatást nyújtson. került még föl szerszámos láda, ék és pótoltam 1-2 üveg alkatrészt amit a revell festéssel elintézett volna! valamint járólap és fékkábel. nagyjából ennyit tudok róla mondani!

u.i.: mindenkinek ajánlom, egy jó kis izgalmas kitt!:)

max
csetuka 108714 2008. április 6. 14:21
Válasz erre
Sziasztok!

Kusti, Ati köszike...

csetuka
Kusti 108713 2008. április 6. 13:27
Válasz erre
Szia Rico!

Ezt most vagy én nem látom, vagy Te se. :( A címem kustee@freemail.hu, de nem mindíg vok fenn.

Kusti
Erno-945 108711 2008. április 6. 12:23
Válasz erre
Volvo ló 1
Volvo ló 1
Volvo ló 2
Volvo ló 2
Volvo ló 3
Volvo ló 3
Volvo ló 4
Volvo ló 4

Sziasztok!
Épül,készül.
945
rico 108710 2008. április 6. 10:46
Válasz erre
Szia Kusti!

Meg adod az MSN címed? Volna pár kérdésem.
Köszi!

Rico
rico 108709 2008. április 6. 10:44
Válasz erre
Szia Kusti!

Meg adod az MSN címed? Volna pár kérdésem.
Köszi!

Rico
Ati 108708 2008. április 5. 20:56
Válasz erre
Szia Kusti!

Nem nehéz vele dolgozni - olyan mint a vaj! Remekül csiszolható, csak a ragasztásra kell nagyon ügyelni.

Szépen halad a volvo! Az átalakítást nagyon eltaláltad! a kábelezése nagyon élethű lesz!
A hétsó részt remekül megoldottad!
A lengés csillapító meg...fantasztisss ötlet!
Jól látom hogy a vázon a pici doboz az gumi? Én is abból szoktam csinálni, mert szépen bele lehet a kábeleket szúrni.
Nekem egyedül a légrugók mérete szúrt szemet, kicsit lehetne vaskosabb! De lehet hogy csak a kép csal!
Gratulálok hozzá mert nekem nagyon tetszik eddig a szekér!

Jó építést!
Ati
Kusti 108707 2008. április 5. 20:37
Válasz erre
HPIM1704
HPIM1704
HPIM1703
HPIM1703
HPIM1705
HPIM1705
HPIM1706
HPIM1706
HPIM1707
HPIM1707
HPIM1708
HPIM1708

Üdv!

Simka!
A bogi u.a. mindkét tipusnál. Sok sikert hozzá. Ha kell leirom neked az enyém összetevőit.

Csetuka!
Szép kis projekt! Hol rejtegetted ezt eddig? Szép lesz. Grat!

Ati!
Te is szépen dolgozol ezzel az alucuccal. Nem gáz munkálni?

Rico!
Nem nagyon valószínű hogy találsz ilyen kiteket. Fehér hollóból előbb találnál kettőt! :(

Köszben szépen csöndben én is haladtam ma a Volvo kábelezésével. Ezek még csak a levegő és a fék csövei, plusz az EBS is ( kis doboz a váz oldalán).
Első lengés csillapítót csináltam újat, mozgósra! :)
Pár kép...

Üdv!
Kusti
Mpower 108706 2008. április 5. 20:36
Válasz erre
Pöttyösen...akarom írni pontosan! Kösszi!
Gabi 108705 2008. április 5. 20:33
Válasz erre
Roland_89 108704 2008. április 5. 20:13
Válasz erre
Arról a pótról a képek engem is érdekelnének! És nem tudom hogy ki szokott itt Ebayen rendelni, egyszer próbáltam, nyertem is, de ha jóltudom akkor devizaszámláról kell utalni? Na az nincs nekem... ugyhogy így jártam... Vagy hogyan van ez a licites, fizetős dolog?
Mpower 108703 2008. április 5. 19:49
Válasz erre
Tudnátok segíteni hol találok BMW-csapatszállító kamionokról képet? Akármit írok a gugliba, mindent kiad, csak bmw-set nem:-(
Ati 108702 2008. április 5. 19:44
Válasz erre
DSC01212
DSC01212
DSC01204
DSC01204
DSC01210
DSC01210
DSC01208
DSC01208

Sziasztok!

Ki sztirolból, ki másból...:)
Alakul az én trailerem is!

Még a hátsó ajtókat kell felszerelni, és egy két helyen tömíteni és csiszolni!
Aztán egy alapos zsíroldás és mehet is a festőműhelybe...
Meg még nincs minden a helyére ragasztva, csak festés után!

Üdv!
Ati
Ati 108701 2008. április 5. 19:37
Válasz erre
Szia csetuka!

Nagyon jó a felépítmény! A kidolgozása nagyon ott van!
Grat hozzá!

Szia Ernő!

Szépen alakul a lószállító! Jó kis projeckt!
Neked is grat! Várom hogy hogy mutat a volvon!

Üdv!

Ati
csetuka 108700 2008. április 5. 17:03
Válasz erre
Szia Ernő!

Köszike! Te volvod is szép lesz!

csetuka
Kusti 108699 2008. április 5. 16:18
Válasz erre
TempraSW!

Egy lista egem is érdekelne, a kész kittekkel együtt is! Előre is köszönöm!

Kusti
csetuka 108698 2008. április 5. 15:13
Válasz erre
Szia Gab!

Köszönöm a dicséretet. Munkahenger ügyben még nem döntöttem, de valószínűleg esztergálni fogok hozzá, motorra nem sok időt fordítottam, mert azt is eléggé meg kellett volna bontani, fordítva vannak felragasztva a hengerfejek. A haladás nagyon lassú, ezt január óta sikerült összehozni. Kerékagy megint jó kérdés, de majd valahogy megpróbálok kreálni egyet… külföldről még sosem rendeltem.

csetuka
Erno-945 108697 2008. április 5. 15:08
Válasz erre
v1
v1
v2
v2
v3
v3
v4
v4

Sziasztok!
csetuka nagyon tetszik a Scania eddig!!!
Haladok a felépítménnyel.
945
Gabi 108696 2008. április 5. 14:39
Válasz erre
Szia csetuka!
Nagyon szép munka eddig, a plató pedig különösen jól sikerült. Tetszik, hogy nyithatóra csináltad az oldalfalakat. Munkahengert hogyan oldod majd meg? Én még annyit tennék meg, hogy a hátsó felnit lecserélném, és KFS Scania kerékagyat tennék fel, mert az nagyon sokat dob rajta, bár egy dísztárcsa is jó megoldás lehet. Remélem a jászberényi Makettinfo Kupára elkészül, és elhozod, hogy láthassuk.
Gabi
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.