<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Adrián | Adatlap | 109866 | 2008. június 12. 21:20 | ||
Emerick | Adatlap | 109865 | 2008. június 12. 21:20 | ||
Hali! Ezt a Büssing alapításának 90. évforduló alkalmával tartott rendezvényen szerepeltették többek közt egy MAN és Büssing festéses MAN TGA XXL-el együtt. Ezért írtam Büssingnek is. :) (Ha minden igaz, az egykori Büssing üzemben készült Braunschweigben)Ez volt ott a koncepció. Ott minden gépet a két néven együtt neveztek. Ha jól rémélik, a 70-es évek közepétől nincs önálló Büssing márka (hiába vagyok egyetemista és törikedvelő, fejből nem tudom nyomni :) ). Ja igen. Ha már a márkáknál tartunk, bevonok még egyet. Tegnap olvastam vhol, hogy a Mercedes Black Edition eredetijéből egy 250 db-os (?) sorozat készült csak. Asszem rekordidő alatt lett eladva mind. Sziasztok! Em. | |||||
3LM3 | Adatlap | 109864 | 2008. június 12. 20:18 | ||
Sziasztok! Visszatértem (nem volt gépem). Tegnap jött a futáros bácsi és hozott egy super actrost. :) Az alváz lassan bekbelezve, ahogy a motor is (bár még ott va mit alkotni) azztán jöhet a festegetés. Esetleg valaki tudja, hogy ennél a modellnél milyen szinű az alváz és a motor? Köszike előre is :) | |||||
Gabi | Adatlap | 109863 | 2008. június 12. 20:17 | ||
Nagytalpú | Adatlap | 109861 | 2008. június 12. 20:05 | ||
...nagy tányéros kotróit. Itthon a bükkábrányi bányában működik egy TAKRAF gyártmány. De eltértem a tárgytól. Szóval a Büssing mára a múlt egy szép része. De a mai napig használjuk az ő általuk fejlesztett motort,hajtás láncokat és legfőképp az oly nagyra becsült emblémát. Na,most pedig indulok mert Szombathely mellett vagyok és igen este lesz mire hazaérek. Majd még jelentkezem később. Talpi | |||||
Nagytalpú | Adatlap | 109860 | 2008. június 12. 19:58 | ||
Sziasztok! A Büssing témához pedig annyit,hogy nincs a világon jobb márka az oroszlánosnál! Egyébként a Büssing tényleg a MAN csoport része.Régen valóban önálló márka volt,sőt amit én fogok majd építeni a padló alatti motoros is az ő gyártmányuk volt. De az idő és a haladás is az összeolvadást hozta. Az MAN csoport az élet sok területén megvetette a lábát. Például ők gyártják a külszini bányák... | |||||
Nagytalpú | Adatlap | 109859 | 2008. június 12. 19:49 | ||
Sziasztok! Úgy látom megy itt a móka. Man meg a Büssing, scania és a dafóka. De inkább nem rímelek tovább! :-) A scaniával kapcsolatban annyit jegyeznék meg, hogy mindegy mit adnak ki mert majd mi jól átalakítjuk! A pecsi kollégának mondanám,hogy én egy az afitban tanultam és a/2 es méretű rajzaim vannak a kérdéses tipusról. Talpi | |||||
gpatrik | Adatlap | 109858 | 2008. június 12. 19:32 | ||
Szia Kusti! Ennyiért simán. Hát igen, Gabi szépen megfogalmazta az Italeri "üzletpolitikáját". Mondjuk ha Highline fülkével dobták volna ki, akkor azért nagyobb felvásárlópiaca lett volna, mert ugye azt a tetőt KFS-ék súlyos pénzekért adják. Azért új matricával szebb és valósághűbb lett volna. GPatrik | |||||
Kusti | Adatlap | 109857 | 2008. június 12. 18:46 | ||
Kusti | Adatlap | 109856 | 2008. június 12. 18:05 | ||
Ha már a Büssingek kerültek szóba... Kusti | |||||
Gabi | Adatlap | 109855 | 2008. június 12. 17:45 | ||
Szia Emerick! Valóban szép, de az MAN a Büssing nevet már régóta nem használja. Utoljára az F90-es sorozatnál volt a középmotoros, de asszem azt is átnevezték UXT-nek. A közös nevet a Büssing felvásárlása után használta egy ideig, és ott is a középmotoros típusoknál, mint a Büssing örökséget. Némely MAN-fan ugyan felteszi az autójára, de hivatalosan már régóta nincs Büssing. Gabi | |||||
Gabi | Adatlap | 109854 | 2008. június 12. 17:41 | ||
Sziasztok! Ez Scaniából a kb 1513. változata az Italerinek. Még arra se veszik a fáradságot, hogy az adott cég típusát adják ki, mert a Heisterkamp R340-es Highline tetőset használ. Mondjuk a motor szinte tök mindegy, mert a maketthez meg a V8-t adja az Italeri, tehát az, hogy milyen felírat van rajta már végkép nem számít. Ami ebben új, az a matrica, mint a legegyszerűbben megvalósítható dolog egy makettnél. Ja és a másik poén, hogy a Heisterkamp már nem is ezt a dízájnt használja, újabb van neki. Üzletpolitikailag jó húzás, mert megint megvesznek egy pár ezret ugyanabból a makettből, de nekem már hányingerem van az Italeri "Scania-sorozatától". Gabi | |||||
Emerick | Adatlap | 109853 | 2008. június 12. 16:43 | ||
pecsi | Adatlap | 109852 | 2008. június 12. 16:30 | ||
Simka | Adatlap | 109851 | 2008. június 12. 16:23 | ||
Simka | Adatlap | 109850 | 2008. június 12. 16:20 | ||
Szia Kusti! Igazad van, tényleg ez a Heisterkamp-os R380-as amire én gondoltam 420 alatt! Patrik igazad van, szerintem sem nagy durranás ez a Scan. Meg ismerve az Italerit ez megint csak valami 100-ik bőrlehúzás ugyanarról a mesterdarabról, némi valósághűtől távol álló, illetve hiányos változtatással... Nekem sem ez lesz álmaim Scanja..(mondjuk nem is vagyok Scan fan, inkább RÁBA és DAF) Az meg röhej, hogy az adott cégnek a valóságban nincs is ilyen tipusú illetve változatú autója... Simka | |||||
Kusti | Adatlap | 109849 | 2008. június 12. 11:20 | ||
Szia Simka! Az nem az R380-as volt véletlenül, mert én nem találtam R420-ast amit az Italeri adna ki! Lehet hogy én vagyok aki nem találja de szerintem Te az R380-ast találtad meg. Kusti | |||||
gpatrik | Adatlap | 109848 | 2008. június 12. 11:02 | ||
Sziasztok! Hát ennél az R620 Atelier nagyobb durranás, ott legalább kapunk króm matricákat. Ezzel szemben ez a drága Heisterkampos scania...végülis annak jó, aki ennek a cégnek a kamionját akarná megépíteni (igaz nincs nekik topline fülkés R380as scaniájuk) aki pedig átépít, az valószinűleg nem ezt fogja választani. GPatrik | |||||
Simka | Adatlap | 109847 | 2008. június 12. 11:00 | ||
Szia Rico! Van már, Ebay-en már láttam eladót! Hogy nálunk mikor lesz?...jó kérdés Simka | |||||
rico | Adatlap | 109846 | 2008. június 12. 08:34 | ||
Sziaszok! Scania R420 van makettben vagy lesz? | |||||
max | Adatlap | 109845 | 2008. június 11. 22:47 | ||
exec | Adatlap | 109844 | 2008. június 11. 19:59 | ||
Roland_89 | Adatlap | 109842 | 2008. június 11. 19:17 | ||
Erno-945 | Adatlap | 109841 | 2008. június 11. 18:27 | ||
Szia jokogeri! Az ebay-t javasolnám én is.Most a németen van egy billencs változat. 945 | |||||
Simka | Adatlap | 109840 | 2008. június 11. 11:32 | ||
jokogeri | Adatlap | 109839 | 2008. június 11. 11:26 | ||
Szia Ernő!Hogy lehet egy ilyen csőrös DAF-hoz hozzájutni? Ha van ötleted, kérlek segíts. | |||||
jokogeri | Adatlap | 109838 | 2008. június 11. 11:23 | ||
Szia Ernő!Hogy lehet egy ilyen csőrös DAF-hoz hozzájutni? Ha van ötleted, kérlek segíts. | |||||
ChevyG | Adatlap | 109837 | 2008. június 10. 22:20 | ||
a móricon láttam, két zacsi is volt. kb 1500ft (nem néztwem mennyi van benne, de 10 szerintem van, jó minőségüek) üdv | |||||
Tomi | Adatlap | 109836 | 2008. június 10. 22:19 | ||
Emerick | Adatlap | 109835 | 2008. június 10. 21:51 | ||
Roland_89 | Adatlap | 109834 | 2008. június 10. 21:36 | ||
Amúgy nekem még ami feltűnt a képen.. bár lehet hülyeség... De ha van egyátalán ekkora tank mint ezen, biztos hogy ennyi pánttal lenne az felfogatva? szerintem ez az 5 pánt igencsak sok hozzá nem? | |||||
Roland_89 | Adatlap | 109833 | 2008. június 10. 21:34 | ||
Volna egy kérdésem. Belül dekorálnám majd a szélvédőt. ezeket a kis függőleges zászlókat (amikbe belevan írva h: Hungary, Roland, Barbara...) raknék bele mondjuk 5öt. Csak, mivel rakjam ezt a szélvédőre? Mert a makettragasztót egyszer sikerült rácseppentenem az első autóm szélvédőjére... hát mit mondjak szép látvány lett... szóval van olyan anyag amivel ezt meglehet oldani? vagy ne kísérletezzek ilyesmivel? Köszi | |||||
Tomi | Adatlap | 109832 | 2008. június 10. 21:31 | ||
azért meg kell hagyni hogy szép kép sok munka és nem kis képzelőerő kellett hogy megcsinálja valaki | |||||
Simka | Adatlap | 109831 | 2008. június 10. 21:24 | ||
Ja meg az első kerék és sárvédő íve kissé bedől.. Na mindegy, de azért érdekes lenne megépíteni makettben, pláne igazából... | |||||
Simka | Adatlap | 109830 | 2008. június 10. 21:22 | ||
Sziasztok Nézem én is a 105-ös képet ebben a méretben, hát valóban erősen látszik a Photoshop, de nem a felső hálófülke lámpa, mert a krómozott rész pont szemből eső fénynél lehet teljesen fehér, viszont a motorháztető szemből jobb oldali sarkán valóban feljebb van, amin még erősen látszik az: a motorháztető-sárvédő találkozás nem teljesen egyenes meg az törés ív illetve mélyedés sem egyenes | |||||
rico | Adatlap | 109829 | 2008. június 10. 18:08 | ||
Ja, de egyébként kb.2 hete megbeszéltük egy másik fórumon, hogy photoshop, csak azért nem mondtam el, mert kiváncsi voltam a véleményekre vagy észrevételekre. Meg ha lenne is, akkor a csőr tetetje íveltebb lenne, mert nem megy a tetőhöz és a szakemberek mindent (lehet hülyén fejezem ki magam) "ésszerűen" csinálnak.(kivéve a Skodánál, nah ott az egyik ablak egyenes a másik gömbölyűbb!) Üdv. és további jó munkát mindenkinek Rico | |||||
Kusti | Adatlap | 109828 | 2008. június 10. 17:47 | ||
Photoshop is meg ronda is... :( Rá lehet jönni az árnyékokból. Kusti | |||||
Amatõr | Adatlap | 109827 | 2008. június 10. 16:46 | ||
Üdv! Én nem fordítottm, mert az angolom hagy némi kívánnivalót maga után.. Kerestem egy viszonylag nagy felbontású képet és megnézegettem, hááát... | |||||
Simka | Adatlap | 109826 | 2008. június 10. 16:29 | ||
Odáig jutottam, hogy(erősen szabad fordítás): Nézzék... A DAF új zászlóshajója ..egy exkluzív nagy teherautó...illetve majdnem... Nagyon hálás a csávó ezért a furcsa képért Tim Jongnak stb. hiszen ez egy photoshopon készült XF 105-ös... Idáig jutottam, majd, ha lesz időm lefordítom szótár segítségével... Bár azt hangsúlyozom, hogy nem biztos a pontos fordítás | |||||
Simka | Adatlap | 109825 | 2008. június 10. 16:10 | ||
Próbálkozom, de már régen tanultam angolt, úgyhogy...:) | |||||
Roland_89 | Adatlap | 109824 | 2008. június 10. 16:03 | ||
és le is tudod fordítani? mert igazából én semmit nem értek belőle, én németet tanultam :S | |||||
Simka | Adatlap | 109823 | 2008. június 10. 15:55 | ||
Most meg nézem, mit írt Amatőr barántunk... | |||||
Simka | Adatlap | 109822 | 2008. június 10. 15:53 | ||
Sziasztok! Nézegetem-nézegetem azt a csőrös 105-öt, de ahhoz, hogy egyértelműen megállapítsam, hgy Photoshop-e, ahhoz sajnos kicsi a kép, pedig dolgoztam Photoshopban régebben még dekoros koromban.. De szerintem nem vszínű, hogy az... | |||||
Roland_89 | Adatlap | 109821 | 2008. június 10. 14:45 | ||
:) én is hírt szeretnék közzétenni... Lehet már van akinek nem újdonság. A konténeres szerelvényben a MAN kitt nem egyezik a szolo MAN kittel. Mi a különbség? a szoloban a kerekek színe fehér... a szerelvényben szürke :D Szóval Italeri nem hazuttola meg magát :D ugyanaz... :D | |||||
Amatõr | Adatlap | 109820 | 2008. június 10. 14:24 | ||
Üdv! A DAF XT 105 Torpedo -ról ennyit lehet tudni: (angolosok előnyben) " Behold...Daf's new bonneted flagship tractor---and it's 'exclusive' to Biglorryblog. Err...well almost. As ever I'm grateful to one of my regular 'cloggie' mates for an unusual picture and this one has come from Tim de Jong who tells me: "One for your blog, this photoshopped DAF XT 105 torpedo. What ARE the Dutch up to? I wouldn't know, but it won't be conquering the States with this beauty and blowing away Paccar's hometeam consisiting of Peterbilt and Kenworth. Pity really. Anyway, this does look good, don't you think?" To which BLB replies you bet and I wouldn't mind betting that Paccar will be giving your ace photoshopper a call and asking: 'How did you do that..?' Tim adds: "Imagine the new 560hp MX-engine, which is pretty late in coming, but which will certainly find its place under this good looking bonnet. The Super Space Cab roof makes it look even better, especially with the typical toplights." A perfect 'What-if' if I ever saw one." | |||||
Roland_89 | Adatlap | 109819 | 2008. június 10. 12:15 | ||
Kusti | Adatlap | 109818 | 2008. június 10. 11:00 | ||
Roland! Egyáltalán nem biztos hogy Photoshop-os kép. Lehet hogy valaki rendelésre gyártatta le, nem kevés pénzért persze, szóval lehet hogy ez van élőben is legferljebb ez az egy. Kusti | |||||
Kusti | Adatlap | 109817 | 2008. június 10. 10:54 | ||
Amatõr | Adatlap | 109816 | 2008. június 10. 08:57 | ||
Kislõcsös | Adatlap | 109815 | 2008. június 9. 21:35 | ||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Scania R500-ashoz keresek bekábelezési rajzot /motor, alváz/!
Előre is köszi a segítséget!
Üdv!