/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Roland_89 109889 2008. június 13. 10:13
Válasz erre
Hát, történhet bármi az MAN-nel, csődbe mehet, vagy a legjobb lehet... engem akkor sem tántorít el tőle semmi tényező :P MAN a király! NE kérdezzétek mert imádom.. ez van! MAN FOREVER! :D Igaz Talpi? :D
Simka 109888 2008. június 13. 09:51
Válasz erre
Szia Exec!

Lehet, hgy én nem tudom pontosan, de szerintem a Porsche a VW csoport tagja illetve tulajdona, nemigen hinném, hogy ők vásárolják fel a tulajt.. Meg ugye a VW AG birtoklja a Seatot, Skodát, Porsche-t stb.
Meg tudtommal a VW a kisteherautók-kisáruszállítók terén azért elég komoly részt szakít a piacból.
MAN meg a közelmúltban nyitott Lengyelországban egy újabb gyárat, meg hát TGX év kamionja lett, azért az komoly piaci előnyt szokott eredményezni, úgyhogy Talpi kedvéért MAN FOREVER :), Egyébként nekem DAF FOREVER, kamionos ismerőseim is áradoznak róla, egyik 95-öst vezetett 6 évig, másik meg most ült bele egy 105-be, azt mondja olyan az ágy, mint otthon a franciaágy... már csak a barátnője hiányzik:)
sőt, az öreg rocker, akinek a mankabinos Rábáját készülök megépülni, az is XF95-ösben nyomja... Tényleg akikkel beszélek azok mind dícsérik, viszont lakhatás szempontjából az R-es Scaniát nagyon szidja a srác aki az XF105-ben ül-ült.
3LM3 109887 2008. június 13. 09:48
Válasz erre
Huh mekkora DÖG! :O

Bár nem tudom, hogy nagyobb-e tőle a Cat által gyártott de azért itt a "város" vagy nem tudom én mi utcáin jobban érzékelhető a mérete.

Mert ugye a discovery-n láthatóakon nem lehet érzékelni a méretet enniyre -(jó persze ott az ember de akkor sem)-, mert ott minden nagy :) a markolótol kezdve szerintem még a katicabogár is egy VW. :)
ChevyG 109886 2008. június 13. 09:37
Válasz erre
Sziasztok!

Most találtam:

www.titancam.com/

LiveCam a kiállított Terex Titánról!

A neten azt írják, hogy a legnagyobb dömper, de más irodalom emleget egy CAT gyártmányt, ami mégnagyobb!

üdv
Emerick 109885 2008. június 13. 09:31
Válasz erre
Kis teherautó történelem és rengeteg aktualitás. :) Tök jó. Legalább korrepetálok én is belőle. :)

Simka! Te miket találsz a nagyvilágban! Sok sikert ehhez a "Rönyóhoz" is!
exec 109884 2008. június 13. 08:36
Válasz erre
Gabi,

Tudtommal a MAN Scania egyesülés lekerült a napirendről. Ott nem is annyira egyesülés lett volna, mint az MAN felvásárolta volna a Scaniát, de egyrészt a Scania, másrészt úgy rémlik, hogy az EU versenyhatósága is borzolta volna miattaaszemöldökét... A Volkswagennel szintén nem egyesülés lett volna, inkább rész együttműkködés a kisteherautók terén. Erre pedig aVW-nak van nagyobb szüksége, mert az EU egyrészt nyírbálja a a VW előjogokat, másrészt a Porsche fel akarja őket vásárolni, és az ellen próbálgatnak küzdeni... Bár ha ehhez képest van új infod, azt szívesen várom, követem!

Üdv.

exec
Simka 109883 2008. június 12. 23:11
Válasz erre
Szia Sib!

A csirkelábas:(egyébként én Talpitól hallottam először:)) a Mercedest hívják így az emblémája miatt, ha megnézed felfedezed a hasonlóságot a jel és a csirke talplenyomata között:)

A tűsarkú:(ezt még gyerekkoromban hallottam először kamionos fateroktól, akkoriban meg erősen sok bogis illetve duplahúzós kamion rótta az utakat) azt a kamiont hívják így amelyiknek csak egy húzóhídja van, magyarul hátul csak egy tengely található, a mai modern kamionok legtöbbje már ilyen, legalábbis a legelterjedtebbek, mert azért van duplás most is, csak leginkább nagyobb igénybevételű helyekre használják, pl speckófuvarok, de ez már egy részletesebb kérdés, hogy hova-hol milyen

Simka
Simka 109882 2008. június 12. 23:01
Válasz erre
LKW-INF
LKW-INF
LKW-INF2
LKW-INF2
LKW_INF3
LKW_INF3
LKW-INF4
LKW-INF4
LKW-INF5
LKW-INF5
LKW-INF6
LKW-INF6
LKW-INF7
LKW-INF7
LKW-INF9
LKW-INF9
LKW-INF10
LKW-INF10

A Scania-Italeri kapcsolatra visszatérve, tényleg hányinger már ez az R-es sorozat lehúzkodása, azért, ha már csak matricaváltás, akkor valami más dizájn is lehetne. Legalább olyan ami a valóságnak is megfelel és még nem is lenne bonyolult matricában elkészíteni..
Lassan az Italeri ott tart, hogyha a Scania gyár kihozza az újabb kaszni verziót, ezek még akkor is ezt fogják hajtani vagy jön az olyan variáció mint a DAF 95-105 verziónál, ugyanaz az egész, leszámítva a tetőt meg a homlokfalat(a valóságban meg csak a kaszni oldala ugyanaz, meg talán a futómű, teljesen fordítva van az egész alváz a 105-ön a 95-höz képest stb.), meg ez a spóroljunk oszt ne paraszt, fix első futómű, meg motor helyett olajteknő beleöntve mint a játékkamionon...
Gabi 109881 2008. június 12. 22:52
Válasz erre
IFA-Takraf-BEARB
IFA-Takraf-BEARB
Takraf_5
Takraf_5
Takraf_1
Takraf_1

Szia!
Nem azt mondtam, hogy kis gyár, csak hogy kevesebb teherautót ad el, mint elsőre gondolnánk. Ez mellett nagyon komoly holding, hajómotor gyártásban példáúl megelőzi a Mercit. Leírni abszolút nem írtam le, nem volt szerintem semmi ilyen a hozzászólásban. A közeljövőben még nagyobb lesz a várható Scania-Man-VW fúzió miatt, de azt ne felejtsük el, hogy az MAN-ben már most elég nagy tulajdoni hányada van a VW-nak.
Kíváncsiságból rákerestem még a Takrafra, megnéztem a honlapjukat is. Az egész abból indult ki, hogy nekem NDK-ból származó Takraf targonca emlékeim voltak, no meg elég sok IFA autódarun volt látható a Takraf név. Rakok fel néhány képet ezekről.
Szóval a honlapjuk szerint 1994-ben egyesült a Takraf az MAN-konszernel, ekkor lett MAN-Takraf a nevük, majd 2006-tól simán Takraf GmbH.
2000-ben mikor a volt NDK területén voltunk ismerősöknél, meglátogattunk egy érdekes múzeumot, ahol az NDK-ban használt külszini fejtők vannak, és itt is volt egy Takraf, melyet ott gyártottak. Itt van a múzeum oldala, és az ott kiállított Takraf:
www.ferropolis-online.de/ferropolis/big-wheel.html
Szóval jelenleg biztosan MAN tulajdon (mondjuk én azt hittem ez is eltünt a süllyesztőben), de nem régóta.
Gabi
sib 109880 2008. június 12. 22:49
Válasz erre
sib 109879 2008. június 12. 22:47
Válasz erre
Sziasztok!

Tudatlan, műveletlen, pogány vagyok: Mi az hogy tűsarkú, illetve csirkelábú? :)

Köszi: Sib
Simka 109878 2008. június 12. 22:45
Válasz erre
Renault R360
Renault R360
H16
H16

Sziasztok!

Hozta a postás bácsi..
Segítséget kérnék, a képen látható HC-s verzió lesz a donor majd anno, ha esetleg van valakinek a tűsarkúhoz hosszmérete illetve tengelytáv mérete, rajza stb., örülnék neki, ha megosztaná velem is, köszi előre is:)
Simka 109877 2008. június 12. 22:44
Válasz erre
Renault R360
Renault R360
H16
H16

Sziasztok!

Hozta a postás bácsi..
Segítséget kérnék, a képen látható HC-s verzió lesz a donor majd anno, ha esetleg van valakinek a tűsarkúhoz hosszmérete illetve tengelytáv mérete, rajza stb., örülnék neki, ha megosztaná velem is, köszi előre is:)
Nagytalpú 109876 2008. június 12. 22:30
Válasz erre
... Lehet,hogy a csirkelábasok többet adtak el 2007 ben.
De mennyi fut az utakon a régebbi konstrukcióból?
Ha ezt nézem akkor piacvezető helyen van.
De az első háromban biztosan.
Szerintem nem kéne leírni ezt a márkát.
Lehet,hogy a románok tucatjával veszik az actrost és az fh-t,de tíz év múlva mennyi fog belőle futni?
Majd bele erősítünk.
Adtunk előnyt a többi gyártónak is.
Tudod a MAN örök!
Nagytalpú 109875 2008. június 12. 22:21
Válasz erre
Szia Gabi!
Vitába szállok veled.
A TAKRAF az a MAN csoport része és nem kelet német.
Ha a googleba is beütnéd,számtalan oldalt kiad amin el tudod olvasni.
De elég csak a takraf pont com on elolvasnod.
Önmagában lehet,hogy nem nagy gyártónak gondolod,ám mint cégcsoport hatalmas.
Ráadásul szerintem egy nagyon megbízható régi márka...
Bebá 109874 2008. június 12. 22:07
Válasz erre
actros 080
actros 080

A 250-ből egy db.kis hazánkban szaladgál
Adrián 109873 2008. június 12. 22:06
Válasz erre
3LM3 109872 2008. június 12. 22:04
Válasz erre
HUHU de még menniyre :) köszönet érte:)
Gabi 109871 2008. június 12. 22:03
Válasz erre
Szia Emerick!
A Büssing felvásárlása 1970-ben kezdődőtt, 1971-ben került az MAN fennhatóság alá, de csak 1974-re sikerült minden részvényt megvennie az MAN-nek. Volt a 70-es évek elején egy átmeneti időszak, mikor még voltak büssing fülkés teherautók, viszont már rajta volt az MAN felírat is. Érdekes módón a Büssing a háború után piacvezető volt Németországban, késöbb mégis az általa szorgalmazott padlóalatti motoros típus miatt futott zátonyra, az MAN viszont csak az ilyen motorbeépítésű kamionokat forgalmazta MAN-Büssing néven. Ez leginkább az F8-as sorozatnál volt, de a normál motorbeépítéshez képest elenyésző számban. Elkészült az F90-es sorozathoz is ez a verzió, de ott már nem játzott szerepet, maradt a hagyomás felépítés.
A képen látható lószállítóban és vonatóban az a becsapó, hogy mindkettő F90-es, csak át lett építve Evos F2000-nek, és ezért használják a Büssing nevet is, mert mindkettő középmotoros.
Még egy érdekes számadat, az MAN korántsem olyan nagy gyártó, mint gondolnánk, 2007-ben 93000 teherautót gyártott, a Volvo kb 230000, és a Mercedes 460000 körül.
Gabi
Bebá 109870 2008. június 12. 22:00
Válasz erre
actros2 012
actros2 012
actros2 022
actros2 022
actros2 019
actros2 019
actros2 027
actros2 027
actros2 033
actros2 033

Talán segít.
Kusti 109869 2008. június 12. 21:58
Válasz erre
bár ez R420-as volt, de az alváza u.a.
Kusti 109868 2008. június 12. 21:57
Válasz erre
HPIM0611
HPIM0611
HPIM0612
HPIM0612
HPIM0613
HPIM0613
HPIM0614
HPIM0614
HPIM0615
HPIM0615
HPIM0616
HPIM0616
HPIM0617
HPIM0617
HPIM0618
HPIM0618
HPIM0619
HPIM0619
HPIM0620
HPIM0620
HPIM0621
HPIM0621

Szia Adrián!

Itt vannak a képek.

Kusti
Emerick 109867 2008. június 12. 21:37
Válasz erre
Mondom én, hogy hülye vagyok a számokhoz. :)
mk-schwerlast.de/vorbildoldtimer/buessing2003.htm
Innen volt a kép. ;)
Adrián 109866 2008. június 12. 21:20
Válasz erre
Hali!

Scania R500-ashoz keresek bekábelezési rajzot /motor, alváz/!
Előre is köszi a segítséget!

Üdv!
Emerick 109865 2008. június 12. 21:20
Válasz erre
Hali!

Ezt a Büssing alapításának 90. évforduló alkalmával tartott rendezvényen szerepeltették többek közt egy MAN és Büssing festéses MAN TGA XXL-el együtt. Ezért írtam Büssingnek is. :) (Ha minden igaz, az egykori Büssing üzemben készült Braunschweigben)Ez volt ott a koncepció. Ott minden gépet a két néven együtt neveztek. Ha jól rémélik, a 70-es évek közepétől nincs önálló Büssing márka (hiába vagyok egyetemista és törikedvelő, fejből nem tudom nyomni :) ).

Ja igen. Ha már a márkáknál tartunk, bevonok még egyet. Tegnap olvastam vhol, hogy a Mercedes Black Edition eredetijéből egy 250 db-os (?) sorozat készült csak. Asszem rekordidő alatt lett eladva mind.

Sziasztok!
Em.
3LM3 109864 2008. június 12. 20:18
Válasz erre
Sziasztok!

Visszatértem (nem volt gépem).

Tegnap jött a futáros bácsi és hozott egy super actrost. :)

Az alváz lassan bekbelezve, ahogy a motor is (bár még ott va mit alkotni) azztán jöhet a festegetés. Esetleg valaki tudja, hogy ennél a modellnél milyen szinű az alváz és a motor?

Köszike előre is :)
Gabi 109863 2008. június 12. 20:17
Válasz erre
Te Talpi!
A Takraf az nem DDR véletlenűl?
Gabi
Nagytalpú 109861 2008. június 12. 20:05
Válasz erre
...nagy tányéros kotróit.
Itthon a bükkábrányi bányában működik egy
TAKRAF gyártmány.
De eltértem a tárgytól.
Szóval a Büssing mára a múlt egy szép része.
De a mai napig használjuk az ő általuk fejlesztett motort,hajtás láncokat és legfőképp az oly nagyra becsült emblémát.
Na,most pedig indulok mert Szombathely mellett vagyok és igen este lesz mire hazaérek.
Majd még jelentkezem később.
Talpi
Nagytalpú 109860 2008. június 12. 19:58
Válasz erre
Sziasztok!
A Büssing témához pedig annyit,hogy nincs a világon jobb márka az oroszlánosnál!
Egyébként a Büssing tényleg a MAN csoport része.Régen valóban önálló márka volt,sőt amit én fogok majd építeni a padló alatti motoros is az ő gyártmányuk volt.
De az idő és a haladás is az összeolvadást hozta.
Az MAN csoport az élet sok területén megvetette a lábát.
Például ők gyártják a külszini bányák...
Nagytalpú 109859 2008. június 12. 19:49
Válasz erre
Sziasztok!
Úgy látom megy itt a móka.
Man meg a Büssing,
scania és a dafóka.
De inkább nem rímelek tovább! :-)
A scaniával kapcsolatban annyit jegyeznék meg,
hogy mindegy mit adnak ki mert majd mi jól átalakítjuk!
A pecsi kollégának mondanám,hogy én egy az afitban tanultam és a/2 es méretű rajzaim vannak a kérdéses tipusról.
Talpi
gpatrik 109858 2008. június 12. 19:32
Válasz erre
2007-Heisterkamp-org_tcm345-159016
2007-Heisterkamp-org_tcm345-159016

Szia Kusti!
Ennyiért simán.

Hát igen, Gabi szépen megfogalmazta az Italeri "üzletpolitikáját". Mondjuk ha Highline fülkével dobták volna ki, akkor azért nagyobb felvásárlópiaca lett volna, mert ugye azt a tetőt KFS-ék súlyos pénzekért adják. Azért új matricával szebb és valósághűbb lett volna.

GPatrik
Kusti 109857 2008. június 12. 18:46
Válasz erre
Sziasztok!

Jó vétel lenne nem? www.vatera.hu/matchbox_modell_ragasztos_kamion_74350156.html

Kusti
Kusti 109856 2008. június 12. 18:05
Válasz erre
MAN-Büssing TG-A
MAN-Büssing TG-A

Ha már a Büssingek kerültek szóba...

Kusti
Gabi 109855 2008. június 12. 17:45
Válasz erre
Szia Emerick!
Valóban szép, de az MAN a Büssing nevet már régóta nem használja. Utoljára az F90-es sorozatnál volt a középmotoros, de asszem azt is átnevezték UXT-nek. A közös nevet a Büssing felvásárlása után használta egy ideig, és ott is a középmotoros típusoknál, mint a Büssing örökséget.
Némely MAN-fan ugyan felteszi az autójára, de hivatalosan már régóta nincs Büssing.
Gabi
Gabi 109854 2008. június 12. 17:41
Válasz erre
Sziasztok!

Ez Scaniából a kb 1513. változata az Italerinek. Még arra se veszik a fáradságot, hogy az adott cég típusát adják ki, mert a Heisterkamp R340-es Highline tetőset használ. Mondjuk a motor szinte tök mindegy, mert a maketthez meg a V8-t adja az Italeri, tehát az, hogy milyen felírat van rajta már végkép nem számít. Ami ebben új, az a matrica, mint a legegyszerűbben megvalósítható dolog egy makettnél. Ja és a másik poén, hogy a Heisterkamp már nem is ezt a dízájnt használja, újabb van neki. Üzletpolitikailag jó húzás, mert megint megvesznek egy pár ezret ugyanabból a makettből, de nekem már hányingerem van az Italeri "Scania-sorozatától".

Gabi
Emerick 109853 2008. június 12. 16:43
Válasz erre
buessing20.jpeg
buessing20.jpeg

Sziasztok!
Ezt most találtam. Brutál mi? 3 tengelyes lakókammion (MAN-Büssing) +2 tengelyes zárt pót. :D
Üdv:
Em.
pecsi 109852 2008. június 12. 16:30
Válasz erre
TATRA-815 VT
TATRA-815 VT

helo

engemet a tatra-815vt érdekel ami a magyar honvédségbenszolgál ha valakinek van rola képe kérem tegye fel a

előreis kőszőnőm
Simka 109851 2008. június 12. 16:23
Válasz erre
Italeri+Scania+Heisterkamp
Italeri+Scania+Heisterkamp

Hogy azonosítsuk, erről beszélünk...

Azért az ember, ahogy nézi az LKW-infot sokkal jobb dizájnokkal találkozik élőben, mint amit kiadnak makettben...
Simka 109850 2008. június 12. 16:20
Válasz erre
Szia Kusti!

Igazad van, tényleg ez a Heisterkamp-os R380-as amire én gondoltam 420 alatt!

Patrik igazad van, szerintem sem nagy durranás ez a Scan. Meg ismerve az Italerit ez megint csak valami 100-ik bőrlehúzás ugyanarról a mesterdarabról, némi valósághűtől távol álló, illetve hiányos változtatással...
Nekem sem ez lesz álmaim Scanja..(mondjuk nem is vagyok Scan fan, inkább RÁBA és DAF)

Az meg röhej, hogy az adott cégnek a valóságban nincs is ilyen tipusú illetve változatú autója...

Simka
Kusti 109849 2008. június 12. 11:20
Válasz erre
Szia Simka!

Az nem az R380-as volt véletlenül, mert én nem találtam R420-ast amit az Italeri adna ki! Lehet hogy én vagyok aki nem találja de szerintem Te az R380-ast találtad meg.

Kusti
gpatrik 109848 2008. június 12. 11:02
Válasz erre
Sziasztok!
Hát ennél az R620 Atelier nagyobb durranás, ott legalább kapunk króm matricákat. Ezzel szemben ez a drága Heisterkampos scania...végülis annak jó, aki ennek a cégnek a kamionját akarná megépíteni (igaz nincs nekik topline fülkés R380as scaniájuk) aki pedig átépít, az valószinűleg nem ezt fogja választani.

GPatrik
Simka 109847 2008. június 12. 11:00
Válasz erre
Szia Rico!

Van már, Ebay-en már láttam eladót! Hogy nálunk mikor lesz?...jó kérdés

Simka
rico 109846 2008. június 12. 08:34
Válasz erre
Sziaszok!

Scania R420 van makettben vagy lesz?
max 109845 2008. június 11. 22:47
Válasz erre
sziasztok!

az italeri "új kittje"www.wettringer-modellbauforum.de/forum/thread.php

max
exec 109844 2008. június 11. 19:59
Válasz erre
Roland_89 109842 2008. június 11. 19:17
Válasz erre
Erno! www.ebay.de ? ez a honlapcím ugye? Vagyis ezen találtad? vagy másik ebayen?
Köszi
Erno-945 109841 2008. június 11. 18:27
Válasz erre
Szia jokogeri!
Az ebay-t javasolnám én is.Most a németen van egy billencs változat.
945
Simka 109840 2008. június 11. 11:32
Válasz erre
jokogeri 109839 2008. június 11. 11:26
Válasz erre
Szia Ernő!Hogy lehet egy ilyen csőrös DAF-hoz hozzájutni? Ha van ötleted, kérlek segíts.
jokogeri 109838 2008. június 11. 11:23
Válasz erre
Szia Ernő!Hogy lehet egy ilyen csőrös DAF-hoz hozzájutni? Ha van ötleted, kérlek segíts.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.