/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
3LM3 109872 2008. június 12. 22:04
Válasz erre
HUHU de még menniyre :) köszönet érte:)
Gabi 109871 2008. június 12. 22:03
Válasz erre
Szia Emerick!
A Büssing felvásárlása 1970-ben kezdődőtt, 1971-ben került az MAN fennhatóság alá, de csak 1974-re sikerült minden részvényt megvennie az MAN-nek. Volt a 70-es évek elején egy átmeneti időszak, mikor még voltak büssing fülkés teherautók, viszont már rajta volt az MAN felírat is. Érdekes módón a Büssing a háború után piacvezető volt Németországban, késöbb mégis az általa szorgalmazott padlóalatti motoros típus miatt futott zátonyra, az MAN viszont csak az ilyen motorbeépítésű kamionokat forgalmazta MAN-Büssing néven. Ez leginkább az F8-as sorozatnál volt, de a normál motorbeépítéshez képest elenyésző számban. Elkészült az F90-es sorozathoz is ez a verzió, de ott már nem játzott szerepet, maradt a hagyomás felépítés.
A képen látható lószállítóban és vonatóban az a becsapó, hogy mindkettő F90-es, csak át lett építve Evos F2000-nek, és ezért használják a Büssing nevet is, mert mindkettő középmotoros.
Még egy érdekes számadat, az MAN korántsem olyan nagy gyártó, mint gondolnánk, 2007-ben 93000 teherautót gyártott, a Volvo kb 230000, és a Mercedes 460000 körül.
Gabi
Bebá 109870 2008. június 12. 22:00
Válasz erre
actros2 012
actros2 012
actros2 022
actros2 022
actros2 019
actros2 019
actros2 027
actros2 027
actros2 033
actros2 033

Talán segít.
Kusti 109869 2008. június 12. 21:58
Válasz erre
bár ez R420-as volt, de az alváza u.a.
Kusti 109868 2008. június 12. 21:57
Válasz erre
HPIM0611
HPIM0611
HPIM0612
HPIM0612
HPIM0613
HPIM0613
HPIM0614
HPIM0614
HPIM0615
HPIM0615
HPIM0616
HPIM0616
HPIM0617
HPIM0617
HPIM0618
HPIM0618
HPIM0619
HPIM0619
HPIM0620
HPIM0620
HPIM0621
HPIM0621

Szia Adrián!

Itt vannak a képek.

Kusti
Emerick 109867 2008. június 12. 21:37
Válasz erre
Mondom én, hogy hülye vagyok a számokhoz. :)
mk-schwerlast.de/vorbildoldtimer/buessing2003.htm
Innen volt a kép. ;)
Adrián 109866 2008. június 12. 21:20
Válasz erre
Hali!

Scania R500-ashoz keresek bekábelezési rajzot /motor, alváz/!
Előre is köszi a segítséget!

Üdv!
Emerick 109865 2008. június 12. 21:20
Válasz erre
Hali!

Ezt a Büssing alapításának 90. évforduló alkalmával tartott rendezvényen szerepeltették többek közt egy MAN és Büssing festéses MAN TGA XXL-el együtt. Ezért írtam Büssingnek is. :) (Ha minden igaz, az egykori Büssing üzemben készült Braunschweigben)Ez volt ott a koncepció. Ott minden gépet a két néven együtt neveztek. Ha jól rémélik, a 70-es évek közepétől nincs önálló Büssing márka (hiába vagyok egyetemista és törikedvelő, fejből nem tudom nyomni :) ).

Ja igen. Ha már a márkáknál tartunk, bevonok még egyet. Tegnap olvastam vhol, hogy a Mercedes Black Edition eredetijéből egy 250 db-os (?) sorozat készült csak. Asszem rekordidő alatt lett eladva mind.

Sziasztok!
Em.
3LM3 109864 2008. június 12. 20:18
Válasz erre
Sziasztok!

Visszatértem (nem volt gépem).

Tegnap jött a futáros bácsi és hozott egy super actrost. :)

Az alváz lassan bekbelezve, ahogy a motor is (bár még ott va mit alkotni) azztán jöhet a festegetés. Esetleg valaki tudja, hogy ennél a modellnél milyen szinű az alváz és a motor?

Köszike előre is :)
Gabi 109863 2008. június 12. 20:17
Válasz erre
Te Talpi!
A Takraf az nem DDR véletlenűl?
Gabi
Nagytalpú 109861 2008. június 12. 20:05
Válasz erre
...nagy tányéros kotróit.
Itthon a bükkábrányi bányában működik egy
TAKRAF gyártmány.
De eltértem a tárgytól.
Szóval a Büssing mára a múlt egy szép része.
De a mai napig használjuk az ő általuk fejlesztett motort,hajtás láncokat és legfőképp az oly nagyra becsült emblémát.
Na,most pedig indulok mert Szombathely mellett vagyok és igen este lesz mire hazaérek.
Majd még jelentkezem később.
Talpi
Nagytalpú 109860 2008. június 12. 19:58
Válasz erre
Sziasztok!
A Büssing témához pedig annyit,hogy nincs a világon jobb márka az oroszlánosnál!
Egyébként a Büssing tényleg a MAN csoport része.Régen valóban önálló márka volt,sőt amit én fogok majd építeni a padló alatti motoros is az ő gyártmányuk volt.
De az idő és a haladás is az összeolvadást hozta.
Az MAN csoport az élet sok területén megvetette a lábát.
Például ők gyártják a külszini bányák...
Nagytalpú 109859 2008. június 12. 19:49
Válasz erre
Sziasztok!
Úgy látom megy itt a móka.
Man meg a Büssing,
scania és a dafóka.
De inkább nem rímelek tovább! :-)
A scaniával kapcsolatban annyit jegyeznék meg,
hogy mindegy mit adnak ki mert majd mi jól átalakítjuk!
A pecsi kollégának mondanám,hogy én egy az afitban tanultam és a/2 es méretű rajzaim vannak a kérdéses tipusról.
Talpi
gpatrik 109858 2008. június 12. 19:32
Válasz erre
2007-Heisterkamp-org_tcm345-159016
2007-Heisterkamp-org_tcm345-159016

Szia Kusti!
Ennyiért simán.

Hát igen, Gabi szépen megfogalmazta az Italeri "üzletpolitikáját". Mondjuk ha Highline fülkével dobták volna ki, akkor azért nagyobb felvásárlópiaca lett volna, mert ugye azt a tetőt KFS-ék súlyos pénzekért adják. Azért új matricával szebb és valósághűbb lett volna.

GPatrik
Kusti 109857 2008. június 12. 18:46
Válasz erre
Sziasztok!

Jó vétel lenne nem? www.vatera.hu/matchbox_modell_ragasztos_kamion_74350156.html

Kusti
Kusti 109856 2008. június 12. 18:05
Válasz erre
MAN-Büssing TG-A
MAN-Büssing TG-A

Ha már a Büssingek kerültek szóba...

Kusti
Gabi 109855 2008. június 12. 17:45
Válasz erre
Szia Emerick!
Valóban szép, de az MAN a Büssing nevet már régóta nem használja. Utoljára az F90-es sorozatnál volt a középmotoros, de asszem azt is átnevezték UXT-nek. A közös nevet a Büssing felvásárlása után használta egy ideig, és ott is a középmotoros típusoknál, mint a Büssing örökséget.
Némely MAN-fan ugyan felteszi az autójára, de hivatalosan már régóta nincs Büssing.
Gabi
Gabi 109854 2008. június 12. 17:41
Válasz erre
Sziasztok!

Ez Scaniából a kb 1513. változata az Italerinek. Még arra se veszik a fáradságot, hogy az adott cég típusát adják ki, mert a Heisterkamp R340-es Highline tetőset használ. Mondjuk a motor szinte tök mindegy, mert a maketthez meg a V8-t adja az Italeri, tehát az, hogy milyen felírat van rajta már végkép nem számít. Ami ebben új, az a matrica, mint a legegyszerűbben megvalósítható dolog egy makettnél. Ja és a másik poén, hogy a Heisterkamp már nem is ezt a dízájnt használja, újabb van neki. Üzletpolitikailag jó húzás, mert megint megvesznek egy pár ezret ugyanabból a makettből, de nekem már hányingerem van az Italeri "Scania-sorozatától".

Gabi
Emerick 109853 2008. június 12. 16:43
Válasz erre
buessing20.jpeg
buessing20.jpeg

Sziasztok!
Ezt most találtam. Brutál mi? 3 tengelyes lakókammion (MAN-Büssing) +2 tengelyes zárt pót. :D
Üdv:
Em.
pecsi 109852 2008. június 12. 16:30
Válasz erre
TATRA-815 VT
TATRA-815 VT

helo

engemet a tatra-815vt érdekel ami a magyar honvédségbenszolgál ha valakinek van rola képe kérem tegye fel a

előreis kőszőnőm
Simka 109851 2008. június 12. 16:23
Válasz erre
Italeri+Scania+Heisterkamp
Italeri+Scania+Heisterkamp

Hogy azonosítsuk, erről beszélünk...

Azért az ember, ahogy nézi az LKW-infot sokkal jobb dizájnokkal találkozik élőben, mint amit kiadnak makettben...
Simka 109850 2008. június 12. 16:20
Válasz erre
Szia Kusti!

Igazad van, tényleg ez a Heisterkamp-os R380-as amire én gondoltam 420 alatt!

Patrik igazad van, szerintem sem nagy durranás ez a Scan. Meg ismerve az Italerit ez megint csak valami 100-ik bőrlehúzás ugyanarról a mesterdarabról, némi valósághűtől távol álló, illetve hiányos változtatással...
Nekem sem ez lesz álmaim Scanja..(mondjuk nem is vagyok Scan fan, inkább RÁBA és DAF)

Az meg röhej, hogy az adott cégnek a valóságban nincs is ilyen tipusú illetve változatú autója...

Simka
Kusti 109849 2008. június 12. 11:20
Válasz erre
Szia Simka!

Az nem az R380-as volt véletlenül, mert én nem találtam R420-ast amit az Italeri adna ki! Lehet hogy én vagyok aki nem találja de szerintem Te az R380-ast találtad meg.

Kusti
gpatrik 109848 2008. június 12. 11:02
Válasz erre
Sziasztok!
Hát ennél az R620 Atelier nagyobb durranás, ott legalább kapunk króm matricákat. Ezzel szemben ez a drága Heisterkampos scania...végülis annak jó, aki ennek a cégnek a kamionját akarná megépíteni (igaz nincs nekik topline fülkés R380as scaniájuk) aki pedig átépít, az valószinűleg nem ezt fogja választani.

GPatrik
Simka 109847 2008. június 12. 11:00
Válasz erre
Szia Rico!

Van már, Ebay-en már láttam eladót! Hogy nálunk mikor lesz?...jó kérdés

Simka
rico 109846 2008. június 12. 08:34
Válasz erre
Sziaszok!

Scania R420 van makettben vagy lesz?
max 109845 2008. június 11. 22:47
Válasz erre
sziasztok!

az italeri "új kittje"www.wettringer-modellbauforum.de/forum/thread.php

max
exec 109844 2008. június 11. 19:59
Válasz erre
Roland_89 109842 2008. június 11. 19:17
Válasz erre
Erno! www.ebay.de ? ez a honlapcím ugye? Vagyis ezen találtad? vagy másik ebayen?
Köszi
Erno-945 109841 2008. június 11. 18:27
Válasz erre
Szia jokogeri!
Az ebay-t javasolnám én is.Most a németen van egy billencs változat.
945
Simka 109840 2008. június 11. 11:32
Válasz erre
jokogeri 109839 2008. június 11. 11:26
Válasz erre
Szia Ernő!Hogy lehet egy ilyen csőrös DAF-hoz hozzájutni? Ha van ötleted, kérlek segíts.
jokogeri 109838 2008. június 11. 11:23
Válasz erre
Szia Ernő!Hogy lehet egy ilyen csőrös DAF-hoz hozzájutni? Ha van ötleted, kérlek segíts.
ChevyG 109837 2008. június 10. 22:20
Válasz erre
a móricon láttam, két zacsi is volt. kb 1500ft (nem néztwem mennyi van benne, de 10 szerintem van, jó minőségüek)

üdv
Tomi 109836 2008. június 10. 22:19
Válasz erre
DAF 3600 Leerentveld berging AM.bmp
DAF 3600 Leerentveld berging AM.bmp
hpim0544wq4
hpim0544wq4

én most DAf ban gondolkozok csak ne mtudna vki segíteni hogy hol tudok vagy 3300 as vagy 3600 as daflit beszeretni?
Emerick 109835 2008. június 10. 21:51
Válasz erre
scania
scania

Sziasztok!

Bár általában csak kontárkodom itt, most hoztam valami értelmeset. Hogy tetszik?

Jó építést mindenkinek!
Üdv:
I.
Roland_89 109834 2008. június 10. 21:36
Válasz erre
Amúgy nekem még ami feltűnt a képen.. bár lehet hülyeség... De ha van egyátalán ekkora tank mint ezen, biztos hogy ennyi pánttal lenne az felfogatva? szerintem ez az 5 pánt igencsak sok hozzá nem?
Roland_89 109833 2008. június 10. 21:34
Válasz erre
Volna egy kérdésem. Belül dekorálnám majd a szélvédőt. ezeket a kis függőleges zászlókat (amikbe belevan írva h: Hungary, Roland, Barbara...) raknék bele mondjuk 5öt. Csak, mivel rakjam ezt a szélvédőre? Mert a makettragasztót egyszer sikerült rácseppentenem az első autóm szélvédőjére... hát mit mondjak szép látvány lett... szóval van olyan anyag amivel ezt meglehet oldani? vagy ne kísérletezzek ilyesmivel?
Köszi
Tomi 109832 2008. június 10. 21:31
Válasz erre
azért meg kell hagyni hogy szép kép sok munka és nem kis képzelőerő kellett hogy megcsinálja valaki
Simka 109831 2008. június 10. 21:24
Válasz erre
Ja meg az első kerék és sárvédő íve kissé bedől..

Na mindegy, de azért érdekes lenne megépíteni makettben, pláne igazából...
Simka 109830 2008. június 10. 21:22
Válasz erre
Sziasztok

Nézem én is a 105-ös képet ebben a méretben, hát valóban erősen látszik a Photoshop, de nem a felső hálófülke lámpa, mert a krómozott rész pont szemből eső fénynél lehet teljesen fehér, viszont a motorháztető szemből jobb oldali sarkán valóban feljebb van, amin még erősen látszik az: a motorháztető-sárvédő találkozás nem teljesen egyenes meg az törés ív illetve mélyedés sem egyenes
rico 109829 2008. június 10. 18:08
Válasz erre
Ja, de egyébként kb.2 hete megbeszéltük egy másik fórumon, hogy photoshop, csak azért nem mondtam el, mert kiváncsi voltam a véleményekre vagy észrevételekre. Meg ha lenne is, akkor a csőr tetetje íveltebb lenne, mert nem megy a tetőhöz és a szakemberek mindent (lehet hülyén fejezem ki magam) "ésszerűen" csinálnak.(kivéve a Skodánál, nah ott az egyik ablak egyenes a másik gömbölyűbb!)

Üdv. és további jó munkát mindenkinek
Rico
Kusti 109828 2008. június 10. 17:47
Válasz erre
Photoshop is meg ronda is... :( Rá lehet jönni az árnyékokból.

Kusti
Amatõr 109827 2008. június 10. 16:46
Válasz erre
xt105
xt105

Üdv!
Én nem fordítottm, mert az angolom hagy némi kívánnivalót maga után..
Kerestem egy viszonylag nagy felbontású képet és megnézegettem, hááát...
Simka 109826 2008. június 10. 16:29
Válasz erre
Odáig jutottam, hogy(erősen szabad fordítás):

Nézzék... A DAF új zászlóshajója ..egy exkluzív nagy teherautó...illetve majdnem...
Nagyon hálás a csávó ezért a furcsa képért Tim Jongnak stb. hiszen ez egy photoshopon készült XF 105-ös...

Idáig jutottam, majd, ha lesz időm lefordítom szótár segítségével...
Bár azt hangsúlyozom, hogy nem biztos a pontos fordítás
Simka 109825 2008. június 10. 16:10
Válasz erre
Próbálkozom, de már régen tanultam angolt, úgyhogy...:)
Roland_89 109824 2008. június 10. 16:03
Válasz erre
és le is tudod fordítani? mert igazából én semmit nem értek belőle, én németet tanultam :S
Simka 109823 2008. június 10. 15:55
Válasz erre
Most meg nézem, mit írt Amatőr barántunk...
Simka 109822 2008. június 10. 15:53
Válasz erre
Sziasztok!

Nézegetem-nézegetem azt a csőrös 105-öt, de ahhoz, hogy egyértelműen megállapítsam, hgy Photoshop-e, ahhoz sajnos kicsi a kép, pedig dolgoztam Photoshopban régebben még dekoros koromban..
De szerintem nem vszínű, hogy az...
Roland_89 109821 2008. június 10. 14:45
Válasz erre
:) én is hírt szeretnék közzétenni... Lehet már van akinek nem újdonság.
A konténeres szerelvényben a MAN kitt nem egyezik a szolo MAN kittel.
Mi a különbség? a szoloban a kerekek színe fehér... a szerelvényben szürke :D
Szóval Italeri nem hazuttola meg magát :D ugyanaz... :D
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.