| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| Adrián | Adatlap | 109873 | 2008. június 12. 22:06 | ![]() | |
| 3LM3 | Adatlap | 109872 | 2008. június 12. 22:04 | ![]() | |
|
HUHU de még menniyre :) köszönet érte:) | |||||
| Gabi | Adatlap | 109871 | 2008. június 12. 22:03 | ![]() | |
|
Szia Emerick! A Büssing felvásárlása 1970-ben kezdődőtt, 1971-ben került az MAN fennhatóság alá, de csak 1974-re sikerült minden részvényt megvennie az MAN-nek. Volt a 70-es évek elején egy átmeneti időszak, mikor még voltak büssing fülkés teherautók, viszont már rajta volt az MAN felírat is. Érdekes módón a Büssing a háború után piacvezető volt Németországban, késöbb mégis az általa szorgalmazott padlóalatti motoros típus miatt futott zátonyra, az MAN viszont csak az ilyen motorbeépítésű kamionokat forgalmazta MAN-Büssing néven. Ez leginkább az F8-as sorozatnál volt, de a normál motorbeépítéshez képest elenyésző számban. Elkészült az F90-es sorozathoz is ez a verzió, de ott már nem játzott szerepet, maradt a hagyomás felépítés. A képen látható lószállítóban és vonatóban az a becsapó, hogy mindkettő F90-es, csak át lett építve Evos F2000-nek, és ezért használják a Büssing nevet is, mert mindkettő középmotoros. Még egy érdekes számadat, az MAN korántsem olyan nagy gyártó, mint gondolnánk, 2007-ben 93000 teherautót gyártott, a Volvo kb 230000, és a Mercedes 460000 körül. Gabi | |||||
| Bebá | Adatlap | 109870 | 2008. június 12. 22:00 | ![]() | |
|
Talán segít. | |||||
| Kusti | Adatlap | 109869 | 2008. június 12. 21:58 | ![]() | |
|
bár ez R420-as volt, de az alváza u.a. | |||||
| Kusti | Adatlap | 109868 | 2008. június 12. 21:57 | ![]() | |
|
Szia Adrián! Itt vannak a képek. Kusti | |||||
| Emerick | Adatlap | 109867 | 2008. június 12. 21:37 | ![]() | |
|
Mondom én, hogy hülye vagyok a számokhoz. :) mk-schwerlast.de/vorbildoldtimer/buessing2003.htm Innen volt a kép. ;) | |||||
| Adrián | Adatlap | 109866 | 2008. június 12. 21:20 | ![]() | |
|
Hali! Scania R500-ashoz keresek bekábelezési rajzot /motor, alváz/! Előre is köszi a segítséget! Üdv! | |||||
| Emerick | Adatlap | 109865 | 2008. június 12. 21:20 | ![]() | |
|
Hali! Ezt a Büssing alapításának 90. évforduló alkalmával tartott rendezvényen szerepeltették többek közt egy MAN és Büssing festéses MAN TGA XXL-el együtt. Ezért írtam Büssingnek is. :) (Ha minden igaz, az egykori Büssing üzemben készült Braunschweigben)Ez volt ott a koncepció. Ott minden gépet a két néven együtt neveztek. Ha jól rémélik, a 70-es évek közepétől nincs önálló Büssing márka (hiába vagyok egyetemista és törikedvelő, fejből nem tudom nyomni :) ). Ja igen. Ha már a márkáknál tartunk, bevonok még egyet. Tegnap olvastam vhol, hogy a Mercedes Black Edition eredetijéből egy 250 db-os (?) sorozat készült csak. Asszem rekordidő alatt lett eladva mind. Sziasztok! Em. | |||||
| 3LM3 | Adatlap | 109864 | 2008. június 12. 20:18 | ![]() | |
|
Sziasztok! Visszatértem (nem volt gépem). Tegnap jött a futáros bácsi és hozott egy super actrost. :) Az alváz lassan bekbelezve, ahogy a motor is (bár még ott va mit alkotni) azztán jöhet a festegetés. Esetleg valaki tudja, hogy ennél a modellnél milyen szinű az alváz és a motor? Köszike előre is :) | |||||
| Gabi | Adatlap | 109863 | 2008. június 12. 20:17 | ![]() | |
| Nagytalpú | Adatlap | 109861 | 2008. június 12. 20:05 | ![]() | |
|
...nagy tányéros kotróit. Itthon a bükkábrányi bányában működik egy TAKRAF gyártmány. De eltértem a tárgytól. Szóval a Büssing mára a múlt egy szép része. De a mai napig használjuk az ő általuk fejlesztett motort,hajtás láncokat és legfőképp az oly nagyra becsült emblémát. Na,most pedig indulok mert Szombathely mellett vagyok és igen este lesz mire hazaérek. Majd még jelentkezem később. Talpi | |||||
| Nagytalpú | Adatlap | 109860 | 2008. június 12. 19:58 | ![]() | |
|
Sziasztok! A Büssing témához pedig annyit,hogy nincs a világon jobb márka az oroszlánosnál! Egyébként a Büssing tényleg a MAN csoport része.Régen valóban önálló márka volt,sőt amit én fogok majd építeni a padló alatti motoros is az ő gyártmányuk volt. De az idő és a haladás is az összeolvadást hozta. Az MAN csoport az élet sok területén megvetette a lábát. Például ők gyártják a külszini bányák... | |||||
| Nagytalpú | Adatlap | 109859 | 2008. június 12. 19:49 | ![]() | |
|
Sziasztok! Úgy látom megy itt a móka. Man meg a Büssing, scania és a dafóka. De inkább nem rímelek tovább! :-) A scaniával kapcsolatban annyit jegyeznék meg, hogy mindegy mit adnak ki mert majd mi jól átalakítjuk! A pecsi kollégának mondanám,hogy én egy az afitban tanultam és a/2 es méretű rajzaim vannak a kérdéses tipusról. Talpi | |||||
| gpatrik | Adatlap | 109858 | 2008. június 12. 19:32 | ![]() | |
|
Szia Kusti! Ennyiért simán. Hát igen, Gabi szépen megfogalmazta az Italeri "üzletpolitikáját". Mondjuk ha Highline fülkével dobták volna ki, akkor azért nagyobb felvásárlópiaca lett volna, mert ugye azt a tetőt KFS-ék súlyos pénzekért adják. Azért új matricával szebb és valósághűbb lett volna. GPatrik | |||||
| Kusti | Adatlap | 109857 | 2008. június 12. 18:46 | ![]() | |
| Kusti | Adatlap | 109856 | 2008. június 12. 18:05 | ![]() | |
|
Ha már a Büssingek kerültek szóba... Kusti | |||||
| Gabi | Adatlap | 109855 | 2008. június 12. 17:45 | ![]() | |
|
Szia Emerick! Valóban szép, de az MAN a Büssing nevet már régóta nem használja. Utoljára az F90-es sorozatnál volt a középmotoros, de asszem azt is átnevezték UXT-nek. A közös nevet a Büssing felvásárlása után használta egy ideig, és ott is a középmotoros típusoknál, mint a Büssing örökséget. Némely MAN-fan ugyan felteszi az autójára, de hivatalosan már régóta nincs Büssing. Gabi | |||||
| Gabi | Adatlap | 109854 | 2008. június 12. 17:41 | ![]() | |
|
Sziasztok! Ez Scaniából a kb 1513. változata az Italerinek. Még arra se veszik a fáradságot, hogy az adott cég típusát adják ki, mert a Heisterkamp R340-es Highline tetőset használ. Mondjuk a motor szinte tök mindegy, mert a maketthez meg a V8-t adja az Italeri, tehát az, hogy milyen felírat van rajta már végkép nem számít. Ami ebben új, az a matrica, mint a legegyszerűbben megvalósítható dolog egy makettnél. Ja és a másik poén, hogy a Heisterkamp már nem is ezt a dízájnt használja, újabb van neki. Üzletpolitikailag jó húzás, mert megint megvesznek egy pár ezret ugyanabból a makettből, de nekem már hányingerem van az Italeri "Scania-sorozatától". Gabi | |||||
| Emerick | Adatlap | 109853 | 2008. június 12. 16:43 | ![]() | |
| pecsi | Adatlap | 109852 | 2008. június 12. 16:30 | ![]() | |
| Simka | Adatlap | 109851 | 2008. június 12. 16:23 | ![]() | |
| Simka | Adatlap | 109850 | 2008. június 12. 16:20 | ![]() | |
|
Szia Kusti! Igazad van, tényleg ez a Heisterkamp-os R380-as amire én gondoltam 420 alatt! Patrik igazad van, szerintem sem nagy durranás ez a Scan. Meg ismerve az Italerit ez megint csak valami 100-ik bőrlehúzás ugyanarról a mesterdarabról, némi valósághűtől távol álló, illetve hiányos változtatással... Nekem sem ez lesz álmaim Scanja..(mondjuk nem is vagyok Scan fan, inkább RÁBA és DAF) Az meg röhej, hogy az adott cégnek a valóságban nincs is ilyen tipusú illetve változatú autója... Simka | |||||
| Kusti | Adatlap | 109849 | 2008. június 12. 11:20 | ![]() | |
|
Szia Simka! Az nem az R380-as volt véletlenül, mert én nem találtam R420-ast amit az Italeri adna ki! Lehet hogy én vagyok aki nem találja de szerintem Te az R380-ast találtad meg. Kusti | |||||
| gpatrik | Adatlap | 109848 | 2008. június 12. 11:02 | ![]() | |
|
Sziasztok! Hát ennél az R620 Atelier nagyobb durranás, ott legalább kapunk króm matricákat. Ezzel szemben ez a drága Heisterkampos scania...végülis annak jó, aki ennek a cégnek a kamionját akarná megépíteni (igaz nincs nekik topline fülkés R380as scaniájuk) aki pedig átépít, az valószinűleg nem ezt fogja választani. GPatrik | |||||
| Simka | Adatlap | 109847 | 2008. június 12. 11:00 | ![]() | |
|
Szia Rico! Van már, Ebay-en már láttam eladót! Hogy nálunk mikor lesz?...jó kérdés Simka | |||||
| rico | Adatlap | 109846 | 2008. június 12. 08:34 | ![]() | |
|
Sziaszok! Scania R420 van makettben vagy lesz? | |||||
| max | Adatlap | 109845 | 2008. június 11. 22:47 | ![]() | |
| exec | Adatlap | 109844 | 2008. június 11. 19:59 | ![]() | |
| Roland_89 | Adatlap | 109842 | 2008. június 11. 19:17 | ![]() | |
| Erno-945 | Adatlap | 109841 | 2008. június 11. 18:27 | ![]() | |
|
Szia jokogeri! Az ebay-t javasolnám én is.Most a németen van egy billencs változat. 945 | |||||
| Simka | Adatlap | 109840 | 2008. június 11. 11:32 | ![]() | |
| jokogeri | Adatlap | 109839 | 2008. június 11. 11:26 | ![]() | |
|
Szia Ernő!Hogy lehet egy ilyen csőrös DAF-hoz hozzájutni? Ha van ötleted, kérlek segíts. | |||||
| jokogeri | Adatlap | 109838 | 2008. június 11. 11:23 | ![]() | |
|
Szia Ernő!Hogy lehet egy ilyen csőrös DAF-hoz hozzájutni? Ha van ötleted, kérlek segíts. | |||||
| ChevyG | Adatlap | 109837 | 2008. június 10. 22:20 | ![]() | |
|
a móricon láttam, két zacsi is volt. kb 1500ft (nem néztwem mennyi van benne, de 10 szerintem van, jó minőségüek) üdv | |||||
| Tomi | Adatlap | 109836 | 2008. június 10. 22:19 | ![]() | |
| Emerick | Adatlap | 109835 | 2008. június 10. 21:51 | ![]() | |
| Roland_89 | Adatlap | 109834 | 2008. június 10. 21:36 | ![]() | |
|
Amúgy nekem még ami feltűnt a képen.. bár lehet hülyeség... De ha van egyátalán ekkora tank mint ezen, biztos hogy ennyi pánttal lenne az felfogatva? szerintem ez az 5 pánt igencsak sok hozzá nem? | |||||
| Roland_89 | Adatlap | 109833 | 2008. június 10. 21:34 | ![]() | |
|
Volna egy kérdésem. Belül dekorálnám majd a szélvédőt. ezeket a kis függőleges zászlókat (amikbe belevan írva h: Hungary, Roland, Barbara...) raknék bele mondjuk 5öt. Csak, mivel rakjam ezt a szélvédőre? Mert a makettragasztót egyszer sikerült rácseppentenem az első autóm szélvédőjére... hát mit mondjak szép látvány lett... szóval van olyan anyag amivel ezt meglehet oldani? vagy ne kísérletezzek ilyesmivel? Köszi | |||||
| Tomi | Adatlap | 109832 | 2008. június 10. 21:31 | ![]() | |
|
azért meg kell hagyni hogy szép kép sok munka és nem kis képzelőerő kellett hogy megcsinálja valaki | |||||
| Simka | Adatlap | 109831 | 2008. június 10. 21:24 | ![]() | |
|
Ja meg az első kerék és sárvédő íve kissé bedől.. Na mindegy, de azért érdekes lenne megépíteni makettben, pláne igazából... | |||||
| Simka | Adatlap | 109830 | 2008. június 10. 21:22 | ![]() | |
|
Sziasztok Nézem én is a 105-ös képet ebben a méretben, hát valóban erősen látszik a Photoshop, de nem a felső hálófülke lámpa, mert a krómozott rész pont szemből eső fénynél lehet teljesen fehér, viszont a motorháztető szemből jobb oldali sarkán valóban feljebb van, amin még erősen látszik az: a motorháztető-sárvédő találkozás nem teljesen egyenes meg az törés ív illetve mélyedés sem egyenes | |||||
| rico | Adatlap | 109829 | 2008. június 10. 18:08 | ![]() | |
|
Ja, de egyébként kb.2 hete megbeszéltük egy másik fórumon, hogy photoshop, csak azért nem mondtam el, mert kiváncsi voltam a véleményekre vagy észrevételekre. Meg ha lenne is, akkor a csőr tetetje íveltebb lenne, mert nem megy a tetőhöz és a szakemberek mindent (lehet hülyén fejezem ki magam) "ésszerűen" csinálnak.(kivéve a Skodánál, nah ott az egyik ablak egyenes a másik gömbölyűbb!) Üdv. és további jó munkát mindenkinek Rico | |||||
| Kusti | Adatlap | 109828 | 2008. június 10. 17:47 | ![]() | |
|
Photoshop is meg ronda is... :( Rá lehet jönni az árnyékokból. Kusti | |||||
| Amatõr | Adatlap | 109827 | 2008. június 10. 16:46 | ![]() | |
|
Üdv! Én nem fordítottm, mert az angolom hagy némi kívánnivalót maga után.. Kerestem egy viszonylag nagy felbontású képet és megnézegettem, hááát... | |||||
| Simka | Adatlap | 109826 | 2008. június 10. 16:29 | ![]() | |
|
Odáig jutottam, hogy(erősen szabad fordítás): Nézzék... A DAF új zászlóshajója ..egy exkluzív nagy teherautó...illetve majdnem... Nagyon hálás a csávó ezért a furcsa képért Tim Jongnak stb. hiszen ez egy photoshopon készült XF 105-ös... Idáig jutottam, majd, ha lesz időm lefordítom szótár segítségével... Bár azt hangsúlyozom, hogy nem biztos a pontos fordítás | |||||
| Simka | Adatlap | 109825 | 2008. június 10. 16:10 | ![]() | |
|
Próbálkozom, de már régen tanultam angolt, úgyhogy...:) | |||||
| Roland_89 | Adatlap | 109824 | 2008. június 10. 16:03 | ![]() | |
|
és le is tudod fordítani? mert igazából én semmit nem értek belőle, én németet tanultam :S | |||||
| Simka | Adatlap | 109823 | 2008. június 10. 15:55 | ![]() | |
|
Most meg nézem, mit írt Amatőr barántunk... | |||||
| Simka | Adatlap | 109822 | 2008. június 10. 15:53 | ![]() | |
|
Sziasztok! Nézegetem-nézegetem azt a csőrös 105-öt, de ahhoz, hogy egyértelműen megállapítsam, hgy Photoshop-e, ahhoz sajnos kicsi a kép, pedig dolgoztam Photoshopban régebben még dekoros koromban.. De szerintem nem vszínű, hogy az... | |||||
| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Üdv!