/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Gabi 109941 2008. június 15. 20:59
Válasz erre
Szia Talpi!
Jól tudod őket, csak az Iveco eleje más:
Industrial Vehicle Corporation
Az ÖAF pedig helyesen leírva:
Österreichische Automobilfabrik
Daf:
Van Doorne's Automobiefabriek az alapító neve után, eredetileg Van Doorne's Aanhangenwagenfabriek
Gabi
Emerick 109940 2008. június 15. 20:56
Válasz erre
Hali!
A Steyr nem rövidítés. Térképen mengézed, találsz egy ilyen nevű várost, nem véletlenül. :) A Steyr művek szintén régi, nagy multú cég. Gyártottak ők már sokmindent. ;)
Em.
TempraSW 109939 2008. június 15. 20:38
Válasz erre
Nagytalpú 109938 2008. június 15. 20:23
Válasz erre
Szia Roland!
Östereische Automobile
Fabrik
ez az ÖAF.
Az IVECO az International VEhicle COrporation.
A DAF az pedig valami van Doornes Automobil Fabrik.
A helyesírási hibákért elnézést!
Talpi
3LM3 109937 2008. június 15. 19:45
Válasz erre
Hali

Szerintem Kusti kékre fesd! Ahogy a képen is látszódik egy két tartályszíne is a kabin színére van fújva.

Lenne egy kérdésem is. Menniyben küldömböznek a makettfestékek az általános olajfestékektől vagy vízbázisu festékektől, amit egy festékboltban vagy háztartási boltban lehet kapni?
Salieri 109936 2008. június 15. 19:27
Válasz erre
Akkor Hungarocamion?Ha már Rába nem akkor valami ahoz fűződő ötlet-D
Erno-945 109935 2008. június 15. 19:26
Válasz erre
Daf 3
Daf 3
Daf 4
Daf 4

Sziasztok!
Nem eladó,Rábát biztos nem építek,egyik ebay,másik Jabbeke mosolya.A 3600-as foliás volt,a 2800-as nagyon viharvert.
Próbálgatom javítgatni.
945
Roland_89 109934 2008. június 15. 19:25
Válasz erre
GAZ: Gorkovsky Avtomobilny Zavod
UAZ: Ulyanovsky Avtomobilny Zavod
KAMAZ: Kamskiy Avtomobilny Zavod
KrAZ: Kremenchutsky Avtomobilny Zavod
MAZ: Minsky Avtomobilny Zavod
ZIL: Zavod Imeni Likhacheva

Ezt most találtam a MAZ, Kamaz... topicban.
Roland_89 109933 2008. június 15. 19:23
Válasz erre
És ha már témául hoztam. Akkor az ÖAF minek a rövidítése?
És a többinek... DAF, VOLVO, SCANIA, STEYER, IVECO... ezek is rövidítések? vagy ezeknek már ez a rendes hivatalos nevük?
Roland_89 109932 2008. június 15. 19:11
Válasz erre
Köszönöm! Akkor már majdnem jól mondták :)
Van msn-ed? MEg a Talpi kollega msn címe is érdekelne:P
Bár a kis Apeh ellenőr telefonszámát már tudom :P
Köszi
Simka 109931 2008. június 15. 18:03
Válasz erre
Szia Roland

Most mondja Talpi: Maschinen Fabrik Augsburg Nürnberg. Augsburgi gépgyár, Nürnberg
Roland_89 109930 2008. június 15. 17:57
Válasz erre
Egy kérdés. Az M.A.N minek a rövidítése? akárkit megkérdezek, mindenki mást mondd... igaz s szalonban sose kérdezem meg... ott elfelejtem, de most eszembe jutott, hátha tud itt segíteni valaki. Amúgy az utolsó versio amit mondtak nekem: Maschinen Aus Nünberg. Ez igaz?
Köszi
Simka 109929 2008. június 15. 16:50
Válasz erre
Szia Gabi!

Ez igaz, csak azt próbálnám beazonosítani, hogy Gallassiniék milyen színt használtak illetve használhattak az alvázat illetően.

Ernő már megint valami extra ritkaság :) A super space cab volt most Ebayen, nézegettem is, mert elég ritkén látni...
rico 109928 2008. június 15. 16:42
Válasz erre
vadgergo 109927 2008. június 15. 16:29
Válasz erre
Irígyellek!

Nem eladó az egyik :-)
Rábát:-D

Gergő
Erno-945 109926 2008. június 15. 16:13
Válasz erre
Daf 1
Daf 1
Daf 2
Daf 2

Sziasztok!
Ezekből szeretnék kihozni valamit.
945
rico 109925 2008. június 15. 16:12
Válasz erre
Model truck accessories
Model truck accessories

Sziasztok!
Ezeket a kiegészétőket hol lehet beszerezni? Van az országban, ha igen hol?
Köszi előre is!

Üdv. és további jó munkát
Rico
Gabi 109924 2008. június 15. 16:01
Válasz erre
Szia Simka!
Miért ragaszkodsz gyári színhez? A kamion gyártását ne keverd össze a személyautóval, hogy nyomják futószalagon, és azt kapod ami jön. Ezeket rendelésre gyártják, olyan specifikácíóban amire a vevőnek szüksége van, ahogyan megrendeli. Ebbe beletartozik a váz színe is, és nagyon sok apró részlet. Természetesen van egy adott alapszín, Iveconál ez közép-piros, de ez semmit sem jelent.
Ezen kívűl még ott van a Kusti által leírt tényező, hogy átfestették.
Engem sohasem érdekelnek a gyári színek, mert azok csak tájékoztató jellegűek, attól maga a gyár is sokszor eltér, ha erre van igény. Fesd olyanra ami tetszik, ez a lényege a dolognak.
Gabi
Kusti 109923 2008. június 15. 15:46
Válasz erre
Simka!

Ha nem akarod pirosra akkor vmilyenre kell nem? De az ilyen egyedi cicomás kamionoknál át is fújták, ha fel lett újitva teljesen.
Én is láttam már SK Mercit kék alvázzal.

Kusti
Simka 109922 2008. június 15. 15:39
Válasz erre
Kusti

Az se rossz ötlet,de hamvas szürke inkább a modernekre jellemző, nem?
Legalábbis régebbieknél nem nagyon láttam
Kusti 109921 2008. június 15. 15:28
Válasz erre
Szia Simka!

Szerintem hamvas szürke.

Kusti
Simka 109920 2008. június 15. 15:13
Válasz erre
I92
I92

Sziasztok

Ötleteket kérnék illetve információt, hogy milyen színű legyen a Turbostar alváza, Talpival is már feszegettük a kérdést, ugyanis ált. piros szokott a régebbi vasak alvázszíne lenni, viszont az elég hülyén nézne ki a Gallassini világoskékjéhez és szürkéjéhez...
Lehet, hogy feketére kellene nyomni...
Simka 109919 2008. június 15. 14:16
Válasz erre
Most nézem csak Talpi ott van egy powerliner merga meg man f2000 is, mikor jössz legközelebb Szelestére? Mert én akkor megyek Tiszaföldvárra, aztán Ildikóval lebeszélek valami üzletet arról a kettőröl ott a szekrényben, megmondom, hogy te küldtél engem értük :)))
Bebá 109918 2008. június 15. 13:36
Válasz erre
Aki a macskát szereti rossz ember nem lehet,aki a makettet így óvja rossz macska sem lehet!
Simka 109917 2008. június 15. 13:35
Válasz erre
Szia Talpi!

Látom már a párod után a Bandi macs is makettépítésben gondolkodik :)
Meg látom azért az a szekrény komoly kincsesbánya...:)
Nagytalpú 109916 2008. június 15. 12:56
Válasz erre
Makett Cat
Makett Cat
Makett Cat2
Makett Cat2

Sziasztok!
Próbáltunk képeket feltölteni, remélem sikerült!
Ő a mi Bendő Bandink, aki szereti az idejét eltölteni a makettek között.
Talpi
Bebá 109915 2008. június 14. 20:16
Válasz erre
Oké Simka! Természetesen a beszerzési forrás is nagy segítség lehet!

Bercibá
Simka 109914 2008. június 14. 20:05
Válasz erre
Szia Bebá!

Én is úgy gondoltam, esetleges segítségnek, hogy honnan lehet illetve érdemes a makett vezetékeléséhez kábelt illetve drótot szerezni.

Simka
Bebá 109913 2008. június 14. 18:25
Válasz erre
Helló!

Kábelekről itt nem beszéltünk.Csupán arról volt szó,amennyiben egy járatlan
makettező teszi fel a kérdést,hogy miből készült akkor azt mondjuk,írjuk,hogy
egy kb.0.5 mm.-es vastagságú szigetelt vagy csupasz puha vezetékből.Ilyet fog
keresni függetlenül,hogy az telefon vagy villany vezeték.
Az egész írás jó szándékkal készült a jobb érthetőség miatt kezdőknek.

Bercibá
Simka 109912 2008. június 14. 14:31
Válasz erre
Sziasztok!

Kábelekről szólva, szerintem a legjobbak a szórakoztató-elektronikai gépekben vannak, magnó-videó, számítógépes cuccok.Én pl most bányasztam egy csomó jó kábelt a gyerekek régi számítógép hangfalából, ezek könnyen formázhatóak és kellő vastagságúak. illetve vékonyságúak...

Simka
Kusti 109911 2008. június 14. 09:51
Válasz erre
Bercibácsi!

Teljesen igazad van abban amit irtál. Én is használok rézdrótból is többfélét, és telefondrótot is, de nem olyat. A pótkocsihoz vezető csövek (levegő és villany) élőben olyan 2 cm átmérőjűek. Én ezt egy 0,8 - 1 mm villanydróttal szoktam megoldani, mert az beáll abba a pozízióba amibe kell, de ha tervezek a traktorhoz félpótkocsit akkor ez megint nem jó mert tartja formáját és nem lehet formázni utána.

Üdv!
Kusti
Simka 109910 2008. június 13. 23:11
Válasz erre
Emerick

Komoly projekt lesz, sok sikert hozzá!
Bebá 109909 2008. június 13. 22:23
Válasz erre
Helló!
A telefon drót elég tág fogalom /anyaga, szerkezete, keresztmetszete,felhasználási
területe stb./ ezért aztán a legjobb közelítés a keresztmetszet megadása. Így pl.
egy 0.4 mm.-es vezeték kamion szempontjából közel 10 mm-nek felel meg.Nyílvánvaló,
hogy levegő ill.olaj cső imitálására nagyobb keresztmetszetű puha vezetékre van szük-
ség.
Emerick 109908 2008. június 13. 21:52
Válasz erre
Büssing BS 15L Wohnwagen
Büssing BS 15L Wohnwagen

Sziasztok!

Na, eredtileg a Büssinges témát a következő miatt hoztam fel. Hamarosan beszerzek némi alapanyagot a MAN lakókamionhoz, és egyben beindul a következő grandiózus projektem: Büssing BS 15L Möbelwagen, lakóautóvá alakítva. Összesen ha 4 képet találtam róla, akkor sokat mondok. Plussz a cég honlapját, ahol megtörtént az átalakítás. Írtam nekik, de valszeg nem lesz reakció.

Üdv:
Em.
3LM3 109907 2008. június 13. 20:03
Válasz erre
oké köszi szépen nekem is az a baj, hogy nem áll oda ahova én akarom de valahogy összehoztam majd lökök fel képeket bár még nincs kész :)
Kusti 109906 2008. június 13. 19:48
Válasz erre
Szia Tomi!

Ez nem telefondrót. Ez vmi más féle kábel volt, szerintem villamos kábel, a telefondrót az nekem nem áll meg úgy ahogy akarom.

A lukat azt előtte kijukasztom meleg tűvel. Átdugom a drótot és a belső felére ráhuzom a másikat, mindezt pillanatragasztóval rögzítem. Ennyi, nem ördöngős.

Üdv!
Kusti
3LM3 109905 2008. június 13. 19:44
Válasz erre
Állati lesz :)

Érdekelne, hogyan csináltad meg a póthoz vezető kábeleket? Csak simán felmelegítetted a végét s beleolvadt a műanyagba, vagy odaragadt? Ugyanis nekem a vékony telefonvezeték (borításával együtt) nem nagyon akar ragadni illetve ragad de nem mindig akarja az igazságot.

Segítségedet előre is köszönöm,
Tamás
Kusti 109904 2008. június 13. 19:31
Válasz erre
HPIM2174
HPIM2174
HPIM2175
HPIM2175
HPIM2178
HPIM2178
HPIM2179
HPIM2179
HPIM2180
HPIM2180

Üdv!

Kis haladás történt Scan fronton, és eldölt az arculata is. Marad a gyári Atelier és persze kicsit egyediesítek is azért, ne legyen olyan szürke, Italeri SZ.R! na majd a képek beszélnek...

Látom megy a Porsche-VW-Scania-M.A.N vita, ebbe én nem szólok bele. :)

Üdv!
Kusti
Tomi 109903 2008. június 13. 19:29
Válasz erre
szia!
kösz szépen az infót

azért kérdeztem mert nincs nehézgépkezelői vizsgám és lenne munka egy ilyesmi MAN-SETYR re
Darus 109902 2008. június 13. 17:52
Válasz erre
Szia!

Igen, vezetheted a szerelvényt, de a darut nem kezelheted.
Tomi 109901 2008. június 13. 17:39
Válasz erre
sziasztok

ugyan nem ide vág de egy ilyen darus szerelvényt sima C-s josival + nehézpót josival lehet vezetni? vagy kell hozzá nehézgép kezelői vizsga is? ( nem akarom használni a darut csak vezetni a gépet )

tud erről valaki valamit?
Roland_89 109900 2008. június 13. 17:26
Válasz erre
epitsunk%20telen%20is%20leier%204
epitsunk%20telen%20is%20leier%204

Nos... megtaláltam a kinézetét a MAN-nek. Mégse vöröset szeretnék, mert ahhoz a fekete daru menne... De én a piros daruhoz ragaszkodom, így most hogy láttam a Jánossomorjai új LEIER-es TGX-eket, úgydöntöttem az én autóm is a Leier szineit és feliratait fogja viselni. Egyelőre még nincs a TGXről képem, de neten találtam egy F2000ről.
Gabi 109899 2008. június 13. 17:09
Válasz erre
Szia exec!
A felállás a következő:
Porsche család és a Plech család tulajdona a Porsche Holding, ami kb 31 %-ban tulajdonos a VW csoportban. A VW csoport tulajdona kb 69 %-ban a Scania, és kb 30 %-ban az MAN. Tehát, ha csak pusztán a számokat nézem már elindult az egyesülés, de a tervek szerint megmarad mindenhol az egyéni arculat. Leginkább egységesített alkatrészek, esetleg főegységek, valamint a közös fejlesztés terén várható nagyobb együttműködés, és ezáltal költségmegtakarítás. A lényeg, hogy jelenleg az irányítószerep érdekes módón a VW kezében van, ő osztja a lapokat. Természetesen a VW is fontos tényező a gyártásban, mert a Brazilíában legyártott 38000 6 tonna fölötti teherautó nem elhanyagolható. Tehát biztosan lesz valamilyen fokú együttműkődés, közös alkatrészek, de ez a közeljövőben várhatóan még nem látványos formában történik.
Gabi
Keri 109897 2008. június 13. 15:57
Válasz erre
Sziasztok!
Volvo VN660-ról keresnék tervrajzokat!
Ööö...nincsen valakinek bejárása(kódja) a Volvo honlapján a Bodybuilder részbe?Ott elvileg lehetne lekérni ilyen rajzokat.
Illetve Mo-on van valakinek ilyen típusú kamejonja?
Örök hála annak,aki tud segíteni!

Keri
Simka 109896 2008. június 13. 15:52
Válasz erre
Sziasztok!

Exec akkor körüljártuk a világpiaci közgazdasági kérdéseket és újabb infókkal gazdagodtunk..:)

Patrik valóban ez az üzletpolitika része, így igaz! Csak itt is meg kell találni az olcsó régi-új termék úgymond "olcsón nagy szakítása" és a konkurencia és a márkanév diktálta színvonal megtartása közti egyensúlyt.
Ezekkel a húzásokkal viszont, amivel mostanában az Italeri dolgozik, kezdi veszíteni a színvnalat.
Ez olyan mint amivel(szűkebb munkahelyi pátriámnál maradva) pl a Volvo a C30-assal, alapból a szokott Volvo minőség, de árcsökkentő tényezőként pl, hogy gyárilag nics kalaptartó, csak opció stb.
Lényeg, hogy jó autó, biztonságos autó, sportos autó stb, DE ezen apróságok miatt NEHEZEBB! eladni, főleg ilyen magas áron.
Ugyanez a helyzet makettéknél is, mint az autóiparban, szinte minden autó ugyanarra az alapra épül, csak egyik ilyenebb a másik olyanabb, de sokszor csak a külső más, viszont pl. egy Volvoba sokkal komolyabb szintű dolgokat építenek, mint mondjuk a Fordba, amivel sokban egyezik, magyarul az előbbi példa ellenére azért próbálják tartani a színvonalat, mert ugye szart nem lehet drágán eladni, ha van olcsóbb és jobb..
Na ennyit erről...

Daf első futómű nálam is fúrásra fog kerülni, meg valami motorépítés is lesz!

Simka
sib 109895 2008. június 13. 14:25
Válasz erre
exec 109894 2008. június 13. 14:14
Válasz erre
Simka,

Akkor ezt bizony rosszul tudod :-) A VW csoport tágabb értelemben vett holding. De a Volkswagen nem birtokol Porsche részvényeket, ellenben a Porsche birtokolja a VW részvényeinek közel 31%-át, és csak a VW törvény miatt nem rendelkeznek teljes szavazati joggal. Az értékesítési hálózat egy külön holding, amit ha jól megnézel még Magyarországon is a Porsche neve alatt fut. (Porsche Hungária ugyebár...)

egyébként pár cikk a témában :-)

www.mtv.hu/magazin/cikk.php totalcar.hu/magazin/hirek/
hvg.hu/gazdasag/20080527_Porsche_VW_Eu_per.aspx

egyébként a Porsche képtelen is erre, mert a Porschék nem felelnek meg a környezetvédelmi előírásoknak 2011-től (asszem) viszont a törvény teljes gyrtmány palettára szól. Így maradhatnának a brutál sportgépek, amiket a VW Polok tengere ellensúlyozna...

Üdv.
exec
gpatrik 109892 2008. június 13. 11:09
Válasz erre
Szia Simka!
Ezt üzletpolitikának hívják, és ilyen nagyon sok helyen előfordul hogy ugyanazt kihozzák más köntösben, de a lényeg ugyan az...Nem tudom mennyire lesz eladható, a másik két scaniahoz használhatóbb matricák vannak.
Miért nem Highline tetővel dobták ki? Csak egy KFS tetőt kellett volna megvenni, lemásolni, itt ott pici változás oszt csók :) Sokkal eladhatóbb mint egy új matricával felvértezett verzió ugyanabból a kitből.

A dafok első tengelye átalakítható, csak meg kell szépen fúrni, a MAN-eknél egy picit rosszabb a helyzet, de talán azt is meglehet csinálni. Én egy Daf első tengelyt már áralakítottam.

GPatrik
Nagytalpú 109891 2008. június 13. 10:48
Válasz erre
Sziasztok!
Bakker! Tiszta boldogság a kicsi szívem!
Meg kellene alakítani a MAN Fanatik antibakteriális szerveződést!
Örülök,hogy sokan szeretitek ezt a kiválló márkát.
A VW -s dologhoz pedig annyit,hogy az én húsz éves autómban rengeteg VW alkatrész van gyárilag.
Ja és ne feletkezzünk meg az LT méretű MAN platós kisteherautókról sem.Az sem mostani konstrukció.
Talpi
Nagytalpú 109890 2008. június 13. 10:47
Válasz erre
Sziasztok!
Bakker! Tiszta boldogság a kicsi szívem!
Meg kellene alakítani a MAN Fanatik antibakteriális szerveződést!
Örülök,hogy sokan szeretitek ezt a kiválló márkát.
A VW -s dologhoz pedig annyit,hogy az én húsz éves autómban rengeteg VW alkatrész van gyárilag.
Ja és ne feletkezzünk meg az LT méretű MAN platós kisteherautókról sem.Az sem mostani konstrukció.
Talpi
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.