/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
dini27 110042 2008. június 19. 18:27
Válasz erre
NAGYTALPÚ lécci te is adj egy e-mail cimet.Kösz Dini.
Roland_89 110041 2008. június 19. 18:13
Válasz erre
Volna egy kérdésem. Sokszor látni a homlokfalon zöld kör matricát H G E ... betűkkel. Ezek mit jelentenek?
man-tga 110040 2008. június 19. 11:59
Válasz erre
Simka 110039 2008. június 19. 11:54
Válasz erre
Na, akkor mégsem annyira fehér holló a HC-s csőrös Scan, meg nem is járhattam messze az igazságtól, hogy helyben húzkodták..
Meg, ha jól megnézzük mellette áll egy Turbostar, ha egy vonalban vannak, akkor lehet viszonyítani méretileg..
man-tga 110038 2008. június 19. 11:52
Válasz erre
Igazad van: MAN kocsi, jó kocsi!
Megfordult a fejemben, hogy kiadom maszeknak a pótot. Először a 19.414-es Mancimat akartam kicsiben eléfogni, de mivel én ponyvással dolgozom, és kisfülkés-spojleres a gépem, nem fogtam bele. MAN-ből pedig csak a nagyfülkés kivitelt találtam a modellpiacon. Nem akartam kisfülkéssé átdarabolni.
man-tga 110037 2008. június 19. 11:46
Válasz erre
Szia. A HC használta ezeket a csőrös Scaniákat, jó pár darab volt belőle.
A régi Rábákat amikor selejtezték, sok 12,6m-es pótkocsi maradt meg, ezeket húzgálta egy ideig (belföldizett), volt új pótkocsi beszerzése is, mint a képen látod, de az is csak 12,6m volt, így simán belefér a hosszkorlátozásba. Aztán tartályos silóst húzogatott egy darabig. Ez a beszerzés csak a preztízs miatt volt, hogy Csőrös gép. A HC régen használt Scaniát, aztán elmaradtak a beszerzések, nem vettek újabb típust (gondolok itt a 2-3-4-es szériára).
Javítson ki valaki, ha nem jól tudom. Köszi
man-tga 110036 2008. június 19. 11:36
Válasz erre
Osztom a véleményed Kusti. Turbostar lesz előtte. Abban is igazatok van, hogy viszonylag modernebb pótkocsi, de még belföldin húzta a turbostar, mint előrakodó kocsi. A szomszéd Volvoval járt vele, igaz nyeregmagasítóval, mert megás kivitel volt. Szóval nem igazán passzolt elé.
Örülök, hogy tetszik mindenkinek, ja és nem akartam ekkora hűtős vitát kelteni belőle, de én "fajtatiszta" szerelvény csinálok belőle. Aztán jöhet majd egy Wabis, mint a jogutód.
dini27 110035 2008. június 19. 11:36
Válasz erre
Nagytalpú mennyiért adnád el a Magnumodat?
Simka 110034 2008. június 19. 11:17
Válasz erre
Egyébként múltkor ilyen csőrös műgyanta kiegészítő szettet láttam Ebay-en potom 70 Euro-ért

Nem kevés lóvé..
Simka 110033 2008. június 19. 11:15
Válasz erre
Scania-124-L-420-Steiner-Ackermans-251007-04
Scania-124-L-420-Steiner-Ackermans-251007-04

Sziasztok!

Felénk, Szombathely felé meg ilyen Steiner-esekkel találkozni relatív gyakran..

Tuning Gyönyörűek ezek a Hunlandos Volvok is, érdemes lenne összedobni majd ilyet is..

Simka
Roland_89 110032 2008. június 19. 10:56
Válasz erre
hali!

Itt Győr körül van "elég sok" 5-6 darab csőrös Scania is. De mindegyik billencsesik, illetve az egy néha silozik is. Sőt az egyik billencses pont szemerei! :)
tuning 110031 2008. június 19. 06:24
Válasz erre
reggelt

én is találtam egy kis érdekességet igaz nem HC de sztem van olyan jó :)
video.google.com/videoplay
Salieri 110030 2008. június 18. 20:48
Válasz erre
Nah hát én össze kevertem a két céget:)A Mega Trans-ot és a Mega kft.-t.Az utóbbinak volt a csőröse és ez egy magyar cég.
Salieri 110029 2008. június 18. 20:33
Válasz erre
Én is megtaláltam azt a Megás csőröset amiről beszéltem csak ez német rendszámos és amit én láttam az magyar volt.
www.megatrans.gen.tr/
Simka 110028 2008. június 18. 20:31
Válasz erre
Gabi!

Ezért mondom én is, hogy vmi ilyesmi a cucc, de meg, ha nézitek "V"-s a rendszáma.
Egyébként ennél a srácnál találtam: zsoca_hungarocamion.mindenkilapja.hu

Simka
Salieri 110027 2008. június 18. 20:28
Válasz erre
Mondjuk én olyan konténeres póttal láttam amibe pl.:búzát,kukoricát és ilyen növényi terméseket lehet szállítani,de láttam tartállyal is.De lehet,hogy csak városok között gurulgathat mert én össz -vissz vagy 3 napon láttam de akkor is vagy 4szer egy nap.
Gabi 110026 2008. június 18. 20:27
Válasz erre
Sziasztok!
Csőrős kamion normál esetben csak silós, billenős, vagy tartálypótót tud húzni a hosszúság korlátozások miatt. Ez a Scania szerintem csak demó, vagy tartóstesztes példány lehetett, mert a HC nem tudott csőrős kamiont használni a szabályok miatt. Ha megnézitek a nagy fuvarozó cégeknek nem szokott ilyen lenni, csak az olyanoknak akik az előbb már említett pótkocsikkal fuvaroznak.
Sajnos a csőrős Scania is már csak múlt, mert pont a nagyon kicsi felvevő piac miatt a Scania európában már nem gyártja, de asszem Brazilíában még igen.
Gabi
Simka 110025 2008. június 18. 20:23
Válasz erre
MERC
MERC

Sziasztok!

Ez a merga nálam is tervben van majd egyszer, rendesen fehér holló lehetett anno. Érdekes lenne, hogy mi lett a sorsa.
Csőrös Scan meg szerintem is túlméretes lehet ilyen póttal, de elképzelhető, hogy csak vmi egyszeri mutatvány lehet így összeakasztva, lehet csak helyben huzkodták..
Lestat 110024 2008. június 18. 20:03
Válasz erre
Sziasztok.

Tudom, már kérdeztem, hogy magnumrol tudtok e nekem képeket küldeni vagy helyet, mondani a hol találnék rollúk. Most szűkíteném a napokban, láttam a szemerei féle bogis-t tandem pótal s elgondolkodtam egy olyan szerelvény elkövetésén.

Talpi ha super magnumod van s esetleg meg válnál tölle engem érdekelne. Szépen mutatna majd a családban.

Üdv.: Lestat
Salieri 110023 2008. június 18. 19:59
Válasz erre
Nem HC-s csak azért írtam,hogy neki van egy csőröse és az szokott menni az utakon.Ahm nálunk is megfordult már mert a BC-nek sokat szállítanak a Megások.
Tomi 110022 2008. június 18. 19:23
Válasz erre
Én a Mega Transról csak annyit találtam hogy ez egy német cég. Annak miért lenne csőrös Hc-s scaniaja?
Tomi 110021 2008. június 18. 19:00
Válasz erre
_FH12-Hungarocamion__H_-2004-1
_FH12-Hungarocamion__H_-2004-1

plusz ráadás tájkép
Salieri 110020 2008. június 18. 18:52
Válasz erre
Sztem nem mer tán a Mega Transznak van ugyan ilyen csőröse.
Tomi 110019 2008. június 18. 18:44
Válasz erre
437_58031_AckermannMercedes4
437_58031_AckermannMercedes4
3682.1_Ackermann_Mercedes_3
3682.1_Ackermann_Mercedes_3

sziasztok

még egy kis érdekesség hungarocamion frontról

azért voltak ott is furcsa kamionok:>

amúgy az a csőrös HC-s scania eméletileg nem mehet közúti forgalomban mivel túl hosszú nem? vagy csak rosszul tudom?
Kusti 110018 2008. június 18. 16:25
Válasz erre
HPIM2182
HPIM2182
HPIM2183
HPIM2183
HPIM2186
HPIM2186

Üdv!

Kicsit haladtam a Scania-val, készül a müszerfal és a belsőtér. Az eredeti Italeri matrica müszerfal nem nyerte el a tettszésemet, ezért csináltam újat képek alapján.

Simka!
Előbb találsz két fehér hollót mint ilyen HC Scaniaból többet! :P

Üdv!
Kusti
vadgergo 110017 2008. június 18. 14:40
Válasz erre
Simka 110016 2008. június 18. 14:21
Válasz erre
csőrösScanHC
csőrösScanHC

Egy kis HC érdekesség, ha már itt tartunk..
Kezdõ 110015 2008. június 18. 14:18
Válasz erre
Én se nagyon akarnék okoskodni. De Gordonnak igaza van, meg láttam már TGA-t is régi hűtős pótot húzni. De itt egy kis tanulmány: www.tir.extra.hu/waberers.html
Simka 110014 2008. június 18. 13:35
Válasz erre
Sziasztok!

Rico, szép lett az Iveco, főleg így első kamionnak. A tanknál a lefolyás egy kicsit erős, de ezt csak én mondtam..
És gratulálok!

Simka
dini27 110013 2008. június 18. 13:14
Válasz erre
Az e-mail cimem brian2727@freemail.hu,ha eladnád a Magnumodat mennyibe állna meg?
Nagytalpú 110012 2008. június 18. 13:06
Válasz erre
Szia dini!
Szerintem most vicces kedvedben vagy.Ugye?
Bocsi,de nem igazán bontanám meg a készletet.
Egyébként az a rönyó ami a képen van.
Ha még érdekelnek a spoiler méretei,szívesen megadom a hétvégén.
Addig sajna árúfuvaroznom kell.
Küldj egy mélcímet és eljuttatom a méreteket.
Szerintem nem egy ördöngős dolog legyártmányolni sztirolból.
Talpi
Nagytalpú 110011 2008. június 18. 13:06
Válasz erre
Szia dini!
Szerintem most vicces kedvedben vagy.Ugye?
Bocsi,de nem igazán bontanám meg a készletet.
Egyébként az a rönyó ami a képen van.
Ha még érdekelnek a spoiler méretei,szívesen megadom a hétvégén.
Addig sajna árúfuvaroznom kell.
Küldj egy mélcímet és eljuttatom a méreteket.
Szerintem nem egy ördöngős dolog legyártmányolni sztirolból.
Talpi
dini27 110010 2008. június 18. 11:41
Válasz erre
01m
01m
02
02
04
04
09
09

Szia Talpi remélem erról a Magnumról van szó és nekem nem kell az egész csak néhány alkatrész mert én is vettem egyet csak az ennél egyel újabb ami nekem kéne a tiédből azt ki tudjuk cserélni az enyémmel:
rico 110009 2008. június 18. 11:39
Válasz erre
Iveco
Iveco
Iveco
Iveco
Iveco
Iveco
Iveco
Iveco
Iveco
Iveco

Sziasztok!

Képek a teljesen kész Iveco-ról és egy kis diorama is.
Véleményt kérek!

Üdv.
Rico
Kusti 110008 2008. június 18. 11:22
Válasz erre
Emerick!

Régebben gyüjtöttem, meg egy haverom is, aztán az is rám maradt, most olyan 50, 60 db van a 250-ből ami volt.

Kusti
dini27 110007 2008. június 18. 11:08
Válasz erre
Nagytalpú neked a 719 Renault Super Magnum van meg az Italeri-től?
Emerick 110006 2008. június 18. 11:08
Válasz erre
Én is, csak nekem kevesebb kártya van itthon. :) Tényleg, Kusti!, Neked honnan van ennyi? :)
dini27 110005 2008. június 18. 10:55
Válasz erre
E-mail-ben megfelel?
Nagytalpú 110004 2008. június 18. 10:54
Válasz erre
Szia dini!
Nem tudom,hogy megválnék-e tőle.
Talán beszéljünk róla magánban!
Talpi
Kusti 110003 2008. június 18. 09:58
Válasz erre
Üdv!

Én sem azt mondtam h nem húzott Waberer's sárga, HC hűtős pótot. De most valami vagy Waberer's vagy Hungarocamion, tudom hogy a két cég mára már Gyuri bácsié, de ma már kevés olyan nagy cég van Magyarországon amit nem vett meg. (pl most asszem Km Kft. és Horváth Rudolf)
Szóval én csak arra akartam kijukadni hogy lehetne valami fajtatiszta szerelvény is belőle, de akkor már FH12 kockalámpás.

De kinek mi tettszik, ez csak az én véleményem.

Üdv!
Kusti
dini27 110002 2008. június 18. 09:13
Válasz erre
Köszönöm a választ Roland,nincs valamelyikőtöknek eladó Renault Super Magnum-ja?
Roland_89 110001 2008. június 18. 09:02
Válasz erre
Dini, ez egy műanyag lap, amit többféle vastagságban tudsz kapni, és vele mondjuk úgy hogy szinte bármit ki tudsz alakítani ha ügyes vagy hozzá. De nem muszáj sztirol, ha jól tudom akkor Kusti feltöltőkártyákat szokott használni alkatrészek kialakításához.
dini27 110000 2008. június 18. 08:55
Válasz erre
Ez a renault nem eladó véletlen ?
dini27 109999 2008. június 18. 08:55
Válasz erre
Na jó de mi az a sztirol?
Nagytalpú 109998 2008. június 18. 08:53
Válasz erre
Dini!
Ha hétvégéig tudsz várni,küldök méreteket a spoilerhez.
Van egy bontatlan rönyóm és le tudom mérni.
Te pedig gyártasz sztirolból .
Talpi
dini27 109997 2008. június 18. 08:14
Válasz erre
(Az előbbi levél Mpower-nek szólt.)
dini27 109996 2008. június 18. 08:13
Válasz erre
Nagytalpú 109995 2008. június 18. 06:46
Válasz erre
Mpower és Ati!
El vagytok veszve haver fiúkák!
Mi van veletek?
Elvesztetek?
Talpi
Nagytalpú 109994 2008. június 18. 06:43
Válasz erre
Jó reggelt!
Megkavarnám az érzelmeket hűtő pót ügyben.
Mi van akkor ha ezt a pótot jól eladta a hungaró és akkor valami jó magyar maszek fuvarozó húzogatja?
Mi van ha egy öreg kettes MAN húzza és csokit hord Fehérvárról Debrecenbe?
Szerintem ezt a variációt is figyelembe kellene venni.
De MAN helyett a színes paletta bármely tagja cibálhatja ezt a jól sikerült vontatmányt.
Bár a MAN az jó autó.
gordon24 109993 2008. június 17. 22:46
Válasz erre
Volvo-FH12-460-Waberers-AKovacs-181105-01
Volvo-FH12-460-Waberers-AKovacs-181105-01
1a3c42bcb3
1a3c42bcb3
MB-Actros-1841-MP2-Waberers-Hungarocamion-Kovacs-250705-01-HUN
MB-Actros-1841-MP2-Waberers-Hungarocamion-Kovacs-250705-01-HUN

Nem akarok okoskodni, de a Waberer's itt van meletünk 2 utcára:D
Huznak Volvok és mercik is ilyen potot.

Jo az mondjuk igaz, hogy ezek régről maradt potok, és a waberer'es Volvok huzzák..
De miért nem lehetne ezt megépiteni?:D

üdv
Gordon24
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.