/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
modellpapa 110588 2008. augusztus 7. 17:00
Válasz erre
DAF
DAF
daf XF
daf XF

Pár napot dolgoztunk együtt.
modellpapa 110587 2008. augusztus 7. 16:54
Válasz erre
A VW-nek dél-amerikában pontosabban braziliában van egy teherautógyára évi kb. 60.000db-os kapacitással. gyártanaki is kb. évi 50.000db-ot aminek kb. 10-15%-a buszalváz.Az ottani haszongépjármű piac nagyon komoly szereplője a VW. a kínálat 44t össztömegig tart.
Amolyan amerikai divat szerint komponensekből gyártanak komplett teherautót. MWM ill. cummins motor, Rockwell, DANA, Meritor tengelyek, ZF, Eaton váltók.
Vizsgálják egy európai gyár felépítésének lehetőségét (vagy kelet-európában vagy az orosz piacon) évi 15.000db-os kapacitással.

nézz körül itt:
www.vwcommercial.co.za/models/constellation/
3LM3 110586 2008. augusztus 7. 16:00
Válasz erre
Szia!

Ilyenről még nem is hallottam. Mik vannak. De azért van itt még egy érdekesség. Egy német kamionos újságban (a neve azt hiszem Trucker volt) láttam egy Volkswagen kamiont 320-as volt talán ez a pacikra utalhat. Ez most csak valami koncepció vagy már létezik is?
modellpapa 110585 2008. augusztus 7. 14:43
Válasz erre
Az utolsó képen a 8 kerekű szerelvény egy érdekes autó. Azért van annyi kereke mert ha 2db 20 lábas konténert visz akkor a pótkocsi első 2 kereke után szét tudják kapcsolni a fépótkocsit 2részre, így vagy egyszerre lehet űríteni a 2 konténert, vagy megoldható hogy két külön címzettnek is el lehet vinni a konténert ha azok nagyjában egy körzetbe tartoznak. Ja és mindkét konténert tudják hátulról űríteni.
Normál esetben ha 2 konténer van az autón akkor az egyik konténer ajtaja előre néz (a vontató fele) a másik meg úgye normálisan a félpótkocsi végén.
Ilyenkor az első űrítésénél le kell kapcsolni a vontatót és meg kell oldani a cégnek a kirakást valamilyen rampa segítségével.
Ha ilyen 5 tengelyes félpót van akkor egyszerűbb a helyzet.
Remélem érhető.
modellpapa 110584 2008. augusztus 7. 14:34
Válasz erre
TGS, TGX, a lényeg, hogy már a facelift utáni modellre értettem.
Biztosan X90. Van egy régebbi Trucker magazinom kb. 1999-ből ahol összehasonlították az aktuális f2000 evolution modellel.
Nagytalpú 110583 2008. augusztus 7. 12:55
Válasz erre
man.
man.
man.
man.
man.
Simka 110582 2008. augusztus 7. 10:10
Válasz erre
Modellpapa!

Látom rosszul figyelmetlenül olvastam, amit írtál, mert azt írtad, hogy azóta a MAN tulajdona, nem azóta létezik.
Megkövetlek, bocs!:)

Viszont a TGS alatt nem a TGX-et értetted?
Simka 110581 2008. augusztus 7. 10:06
Válasz erre
GB1018
GB1018

Szia Modellpapa!

Amennyire én tudom az ERF kamion régebb óta létezik mint 2000 (bár lehet, hogy az MAN akkor vette meg, innen a dátum), példának itt ez a kép a 80-90-es évek környékéről sőt a 87-88-as Hungarocamion Truck GP-n is volt ERF kamion, a többiben biztos, hogy igazad van, az újabb kori történetét még annyira sem ismerem mint a régit

Másik: megmondom neked őszintén, hogy ahol én találtam ezt az X90 MAN képet, ott az F90 prototípusának írták, de este utánanézek, mert olvastam most róla valahol, bár az tény, hogy mindeképpen az F90-es széria alapját illetve kiindulópontját képezte.

Simka
3LM3 110580 2008. augusztus 7. 00:03
Válasz erre
Utam itt-ott000
Utam itt-ott000
Utam itt-ott002
Utam itt-ott002
Utam itt-ott003
Utam itt-ott003
Utam itt-ott009
Utam itt-ott009
Utam itt-ott010
Utam itt-ott010
Utam itt-ott011
Utam itt-ott011
Utam itt-ott012
Utam itt-ott012
Utam itt-ott074
Utam itt-ott074
Utam itt-ott068
Utam itt-ott068

Egy-két kép amiket érdekesnek találtam utam során.
3LM3 110579 2008. augusztus 6. 23:59
Válasz erre
Köszönöm szépen a választ Modellpapa :)
modellpapa 110578 2008. augusztus 6. 23:31
Válasz erre
Az ERF egy angol teherautó márka. Kb. 2000 óta MAN tulajdon. ERF = Ervin Richard Fodden (lehet egy D-vel kell írni) Van köze a Foden tgk-hoz (ami DAF illetve annak anyacégének a Paccar érdekeltsége.)
Ha jól emlékszem valahogy úgy volt a történet hogy a tulaj kiszállt a cégből (Foden) vagy a családi vállakozásból és önállósodott ERF név alatt.
Amikor az MAN megvette a Western Start-tól az ERF-t sok milliót ölt egy új gyár felépítésébe majd pár év múlva mert nem volt gazdaságos a gyártás bezárta azt. Ma az ERF teherautók München-ben készülnek úgyanazon a gyártósoron mint a TG-A-k. Illetve a TGS megjelenésével lehet megszabadultak a az ERF névtől is. (A TGS megjelenésével úgye már nem készült el a Steyr változat sem.)
modellpapa 110577 2008. augusztus 6. 23:21
Válasz erre
"A NH sorozatot inkább Európában használják, a VN sorozatot pedig Amerikában.
Az NH kb. olyan, mint a Scania T sorozata, vagyis, az FH fülke kapott egy nózit.
A nálam nagyobbak majd megcáfolják ha nem így van."

A Volvo NH sorozat dél-amerikának készült a VN sorozat meg észak-amerikának.
Mivel az NH alapja az FH sorozat (fülke, hajtáslánc) ezért hozott át a Volvo "párat" europába. Így bármelyik Volvo márkaszervízben karban tudják tartani. A VN sorozattal ez nem lenne ilyen egyszerű.

Egy másik hozzászóláshoz kapcsolódóan a Scania a csörös sorozatot már sem europában sem dél-amerikában nem gyártja.Miután dél-amerikában is megszűnt iránta gyakorlatilag az érdeklődés ezért fejezték be a gyártást.
3LM3 110576 2008. augusztus 6. 22:37
Válasz erre
Hali!

Láttam olyan kamiont kint németben, hogy "ERF" ez valami daf licensz alapján készülhet, mert hasonlított rá. Angol rendszámú volt.
modellpapa 110575 2008. augusztus 6. 22:30
Válasz erre
Az ilyen 4 tengelyes MAN-t 2 tengelytávval gyártották. Létezett F2000-es változat is, illetve mivel ez az ÖAF-nél készült ezért ez nem f2000-es név alatt futott hanem E2000-es név alatt. Gyári kódja E95 volt.
Az A-B tengelytáv vagy 1825mm vagy 2500mm volt. Ilyet vett az Ovit is 1999-ben.
modellpapa 110574 2008. augusztus 6. 22:17
Válasz erre
A képen nem szereplő MAN nem F90-es prototipus hanem X90-es koncepcióautó.
dini27 110573 2008. augusztus 6. 21:36
Válasz erre
Hé srácok csak egy info főleg scaniafanoknak van a csereberén egy scania lb 141 10000ft-ért.
dini27 110572 2008. augusztus 6. 21:14
Válasz erre
Ez igaz.A kamion és pótkocsi üyekben nézelődtél már ebay-en?
rico 110571 2008. augusztus 6. 17:41
Válasz erre
Sziasztok!

Köszi Csabi!

Dini27! Tudom, hogy nem csak ETS van játszottam is a 18 WOS PTTM-el és az utóbbi időben a Haulinnal, de áttértem ide, mert itt Európában megyünk és EU-s kocsik, kamionok vannak, a 18 WOS részekbe pedig ezeket le lehet tölteni, de nem mindig müxik.

Rico
dini27 110570 2008. augusztus 6. 17:02
Válasz erre
Szia rico nem csak ez a játék van hanem a 18 Wheels of Steel sorozat is én azt nyomom.Jó munkát mindenkinek.
Csabi 110569 2008. augusztus 6. 16:03
Válasz erre
Sziasztok!

Egy kis adalék Unimog témához.
www.owi.bz/collection/

Csabi
Simka 110568 2008. augusztus 6. 11:11
Válasz erre
Simka 110567 2008. augusztus 6. 11:10
Válasz erre
Sziasztok

video.racing/man_drift

Talpinak és Rolandnak:)
3LM3 110566 2008. augusztus 6. 10:41
Válasz erre
Hali!

Pont tegnap szedtem le :). Érdekes kis gamma főleg a kamion elnevezések. Pl. a Scania neve a játékban : SWIFT .
rico 110565 2008. augusztus 6. 10:38
Válasz erre
Sziasztok!

Új kamionos játék!

A hivatalos honlap:eurotrucksimulator.com
Letölthető innen:www.sendspace.com/file/9ozji3

Rico
Roland_89 110564 2008. augusztus 5. 21:19
Válasz erre
Haliho!

Én a feljavítást úgy gondoltam hogy rakok rá kürtöt, felmatricázom, pótra kábelek, darura hidraulikák... stb Nekem megfelelő ez a TGS. Van már egy TGA, jól mutat a kettő egymás közt. Nem terveztem darabokra szedni. Szerintem így is hasonlít az eredetire, csak egy kicsit kell segíteni rajta. Majd ha elkészült, lesz valami formája akkor falrakom a képeket.
Amúgy ez egy fardarus, pótkocsis TgS. Flotta lesz már a darusokból :D
rico 110563 2008. augusztus 5. 18:46
Válasz erre
Unimog 01
Unimog 01
Unimog 02
Unimog 02

Sziasztok!
Unimog frissítés! A ponyva, fülke és a felnik holnap lesznek lefestve!

Rico
dini27 110562 2008. augusztus 5. 18:41
Válasz erre
Szia Csetuka!Nincs valami boltolni való kamionod?
Simka 110561 2008. augusztus 5. 16:09
Válasz erre
2007_11_08_ifatetko
2007_11_08_ifatetko

Sziasztok!

Vannak komoly (kissé érdekes..) IFA rajngók is:)
3LM3 110560 2008. augusztus 5. 13:31
Válasz erre
Szia!

Köszi szépen a tippeket. Bár jó lenne nekem is egy olyan szekrény :)
Simka 110559 2008. augusztus 5. 09:21
Válasz erre
Szia Gabi!

Ezek szerint a csőrös Scania nem egyszerű kérdés, de ha belegondolunk valójában azért egy játékról illetve modellről van szó, tehát evidens, hogy nagy fába vágja az ember a fejszéjét, ha abból épül makettet, nem csak egy visszapillantót rakok rá azt' kész..
Én egyébként egy TGS Man-ra ácsingózom, amiből egy szombathelyi kukásautó épülne..
Árban akkor látom, hogy nem olyan vészes(relative), mondjuk én az Ebay-en kavargókból indultam ki, amik kb 80-100 Euro körül repültek a gazdájukhoz.

Simka
Nagytalpú 110558 2008. augusztus 5. 00:00
Válasz erre
Ja,és a kerekeket leszedtem a többi pót pótkeréktartójáról.
Tettem helyette műgyantát.
De egyébként a Kentaki Frend Sikennél(kfs)
biztosan találsz.
Ha jól emlékszem a katalógusban benne volt.
Talpi
Nagytalpú 110557 2008. augusztus 4. 23:55
Válasz erre
Jó estét!
Én légrugós hidat úgy építettem,hogy fogtam egy kis stirolt.
Készítettem rugóbakot és két vagy három/szemes-,segéd-,vezetőlap/rugólapot.
Fogtam filctoll kupótát,amiből a légrugó lett tányérostól.
Legvégül pedig benyúltam a szekrénybe és vettem ki lengéscsillapítot hozzá.
(mondjuk ide meg kell egy olyan szekrény)
Hídnak bármi jó.Rámegy a fékkar és a henger és kész.
Talpi
3LM3 110556 2008. augusztus 4. 22:08
Válasz erre
Sziasztok!

Érdekelne, hogy honnan tudnék beszerezni pótkocsihoz felfüggesztéseket ill. kerekeket?
Gabi 110555 2008. augusztus 4. 21:45
Válasz erre
Szia Simka!
A csőrős Scania pont nem ilyen egyértelmű, mert a KFS-nél 28 font, kb 9000 Ft. Az Emek csőrős Scania 18 Euro körül van ami kb a fele, vizont nem mérethelyes, közel sincs olyan szép minőség, nem ad hozzá új tűzfalat, és az ajtó alá új burkolatot. Én is vettem anno hirtelen felbuzdulásból egy emek csőrős Scaniát, hogy majd átépítem, de ahogy ézegettem, méregettem, rájöttem, hogy sokkal nehezebb, mint elsőre látszik, lehet meg se csinálom, annyira nem tetszik. Jabbekében beszélgettem Günterrel, aki megcsinálta, és ő is azt mondta, hogy nagyon nem egyszerű, komoly kihívás, ha megint csinálná megvenné a KFS-t, vagy HA-Models félét. Szóval vannak esetek mikor agyon meg kell nézni miből építesz át, mert van amitől csak akedved megy el, és nem is lesz igazi a dolog.
Gabi
Simka 110554 2008. augusztus 4. 20:47
Válasz erre
Sziasztok!

Gondolom Roland is EMEK-es építsébe fog kezdeni:)
Talpival is múltkor beszélgettünk róla, Ő is most kapott nemrég egyet a barátnőjétől.
Nagy lehetőségek vannak benne, főleg, hogy jóval olcsóbb egy csőrös Scania Emekben, mint mondjuk egy KFS műgyanta cucc 100 Euro körüli összegekben...

Simka
rico 110553 2008. augusztus 4. 20:29
Válasz erre
Roland! Amúgy milyen TGS-jött meg?
rico 110552 2008. augusztus 4. 20:28
Válasz erre
Talpinak és a többi MAN fannak:250 ÉVES A MAN!
(úgy toom)
Roland_89 110551 2008. augusztus 4. 18:57
Válasz erre
Megjött a TGS! Képek később. Van mit rajta feljavítani, de megéri! Nagy a bódógságom most :D:D
tuning 110550 2008. augusztus 4. 18:37
Válasz erre
ezek a fekete bikák a kamionon mit jelképeznek ? nem jöttem még rá :( pedig csomón láttom
dini27 110549 2008. augusztus 4. 18:33
Válasz erre
Köszi Simka igy már megoldom valahogy.)
Simka 110548 2008. augusztus 4. 18:08
Válasz erre
Sziasztok

Dini, lehet kapni áztatós matricalapot, a grafikát vmi programban(coreldraw, adobe photoshop, adobe illustrator stb.) meg kell szerkeszteni és kinyomtatni. Létezik tintás és lézeres nyomtatóhoz való is. A tintással nyomtatottat viszont lakkozni kell eleve...

Csabi komoly tartálycuccot lőttél, jó takarózást

Simka
Csabi 110547 2008. augusztus 4. 14:36
Válasz erre
Alufelnik...
Alufelnik...
Búvónyílás (meg a motorom egy részlete...)
Búvónyílás (meg a motorom egy részlete...)
P7160836
P7160836
Duplikátortér fűtőszerkezete
Duplikátortér fűtőszerkezete
Fűtés kiegyenlítőtartály
Fűtés kiegyenlítőtartály
Egyik ürítőcsonk
Egyik ürítőcsonk
P7160841
P7160841
Balesetnél ebben a dobozban keresik a szállítmány papírjait.
Balesetnél ebben a dobozban keresik a szállítmány papírjait.
P7160844
P7160844

Sziasztok!

A közelmúltban volt szerencsém körbefényképezni az egyik haverom gépét. Teszek fel néhány képet!

Üdv,
Csabi
Csabi 110546 2008. augusztus 4. 14:27
Válasz erre
Szia Simka!

Igen, ilyen apróságok lesznek.

Üdv,
Csabi
dini27 110545 2008. augusztus 3. 20:03
Válasz erre
Sziasztok kis segítség kellene mint mindíg méghozzá ahoz hogy hogyan lehet készíteni profi matricákat?Várom válaszotok.
rico 110544 2008. augusztus 3. 15:03
Válasz erre
Szevasz!

Ha minden igaz, akkor fa lesz a rakomány.

Rico
Nagytalpú 110543 2008. augusztus 3. 14:58
Válasz erre
Te Haver!
Akkor miattad volt pénteken az a dugó az M 0-áson?
Neked nem szóltak,hogy ki kell engedni a kéziféket ha haladni akarsz!
Talpi
Salieri 110542 2008. augusztus 3. 14:02
Válasz erre
Salieri 110541 2008. augusztus 3. 13:44
Válasz erre
Kejekek:D
Kejekek:D
Alváz
Alváz
A ülőléc tartó mit tom én mik eltüntetési nyomai:D
A ülőléc tartó mit tom én mik eltüntetési nyomai:D
És a legviccesebb az egész kamionba:a kárpitot helyetesítő lepedő:D
És a legviccesebb az egész kamionba:a kárpitot helyetesítő lepedő:D

Szia!
Nem csak te vagy az egyedüli 1:35-ös katonaiból civil teherautó készítő:D Én most itt járok.1:35 civil teherautó gruppbíld:D Mi lesz a rakományod?
Üdv
Salieri
Ui.:Aki tud olyan oldalt ahonnan német térképet és 50-es évjáratú újságot tudok nyomtatni az v ide jelezze v a mailomra(undeads.curi(kukac)citromail(pont)hu).
Köszönöm előre is.
mig23papa 110540 2008. augusztus 3. 13:27
Válasz erre
VÖRÖSRÁK

milyen elefántot vittél és hova?
VÖRÖSRÁK 110539 2008. augusztus 3. 13:26
Válasz erre
és megnézhettek minket a www.mtv.hu/video tarban ott cvagyunk ez rész amit leirtam az az esmeralda nézzétek meg mindet köszi furcsa élményeink voltak nézzétek meg köszi
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.