/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Nagytalpú 110606 2008. augusztus 9. 23:15
Válasz erre
Kép079
Kép079
Kép219
Kép219
F8_Unterflur5
F8_Unterflur5
Unter
Unter
MAN
MAN
man-f8-victoria
man-f8-victoria

Hölgyeim és Uraim!Az unterflur projekt kezdetét vette.
A képeken látható járgányok szolgáltatják az alapot.
A végleges autó olyasmi lesz mint a viktoriás autó,vagy a zöld MAN.
Szeretném ha úgy nézne ki,hogy a konténer le lesz talpalva és a bogis gép épp tolat be alá.A hátsó tengelyig lesz alatta,hogy látszódjon az összes felfüggesztés is.Igyekszem majd a motort teljes valójában meg jeleníteni,ezért nem teszek semmi burkolatot rá.A segédváz pedig egész kicsi lesz,a legjobb láthatóság érdekében.
Az építés képeit holnap teszem fel.
Talpi
Nagytalpú 110605 2008. augusztus 9. 22:41
Válasz erre
Szia Gabi!
Jól alakul a schwer projekt.
Tetszik,hogy részletesen kidolgozod.Ám egy építő jellegű kritikám lenne,ha megengeded.
Tudom,hogy majd nem fog látszani de azt a kormány tolórudat nem lehetne más anyagból megcsinálni?Szívesen adok rendes gömbfejes rudat,mert tudod a Te szinteden már muszáj odafigyelni. ;)
Egyébként nagyon jó és szép munka.Nekem pedig külön tetszik mivel MAN.
Talpinger
Nagytalpú 110604 2008. augusztus 9. 22:28
Válasz erre
Sziasztok!
Most először írok nektek az új gépemről.
Hálás vagyok kadam-nak,hogy végre tudlak untatni Titeket innen is.
Szóval mostantól tudok képeket is majd felrakni.
Reszkethettek! :)
Talpi
Sanyi 110602 2008. augusztus 9. 18:55
Válasz erre
Gabi!
Gratula a könyvekhez! Légyszi keress meg a d.nash@freemail.hu vagy a 20-378-3681 számon csörgess meg! Szeretném kölcsön kérni a "túlméretes" témájú könyveket. Évek óta vadászok ilyen témájú cuccokat, de sajnos külföldről nem tudok rendelni. Megbízható vagyok, tudok referencia személyeket adni.
Sanyi
Elektrolakatos 110601 2008. augusztus 9. 15:44
Válasz erre
DSC00017
DSC00017

Gabinak és Ernőnek! :D

Visszakézből elég érdekesen lehet fotózni :D:D
Gabi 110600 2008. augusztus 9. 14:43
Válasz erre
Szia!
Sok minden lehet ott, ez kivitelzől függ. Sok 4 tengelyes vontatónál nem fér el a tank oldalt, és azt is felteszik keresztbe középre. Ezen kívűl sokszor ott vannak a légtartályok, és egyéb kiegészítő felszerelések. Itt szokott helyet kapni a légszűrőház is, de a hidraulikaolaj tartály is. Van amelyiken van csörlő, azt is ide teszik. Ezen kívűl oldalt plussz hűtő szokott lenni, mely legtöbbször a hidraulikaolajat hűti, de lehet kiegészítő hűtője a váltónak, motornak is. Szóval nagyon sok minden lehet, ebben a kategóriában ritka a két egyforma járgány.
Gabi
3LM3 110599 2008. augusztus 9. 12:14
Válasz erre
Szia!

Köszi a választ.

Elég irigylésre méltó kis könyv sorozat :)Elférne nálam is egy-kettő a polcokon :)
Amúgy mindig is érdekelt, hogy az ilyen nehéz transzportos traktoroknak a fülke mögött mi található? Mert ott mindig van valami doboz vagy én nem is tudom, hogy mi.

Üdv,
3LM3
Gabi 110598 2008. augusztus 9. 08:48
Válasz erre
IMG_0188_1
IMG_0188_1
IMG_0189_1
IMG_0189_1
IMG_0190_1
IMG_0190_1
IMG_0191_1
IMG_0191_1
IMG_0192_1
IMG_0192_1
IMG_0193_1
IMG_0193_1

Sziasztok!
Akik ismernek személyesen is, azok tudják, hogy a makettek mellett a kamionos témájú könyveket, újságokat is gyűjtöm. A múlt héten sikerült vásárolnom az ebayon 5 könyvet, melyeket főleg a Schwertransport téma miatt vettem meg. Az MAN könyvet már régóta nézegettem, de a többi is nagyon, Eddig még csak átfutni volt időm, de végignézem-olvasom őket. Nagyon korrekt volt az eladó, 58 eurora jött ki az 5 könyv postával, sőt grátisznak tett még bele két Fernfahrert és egy Trucker újságot is.
Aki hasonlóan Schwertransport megszállott, azoknak nagyon javaslom a könyveket, mert nagyon sok jó kép, rajz és leírás van benne.
Gabi
Gabi 110597 2008. augusztus 9. 08:43
Válasz erre
Szia!

A papírboltban kapható ecset az esetek nagytöbbségében vízfestékkel és temperával való festésre jó. Vagy művészellátóban, vagy makettboltban, börzén vegyél ecsetet, mert azok erre a célra valóak.
Kompresszort össze lehet hozni házilag is, csak kell hozzá egy ezermester szaki ismerős. Ha tudsz vele várni jövő tavaszig, akkor javaslom, hogy Móváron az öreg Gabberttól vegyél, mert ő ott jó árban jó kompikat szokott árulni.
Gabi
3LM3 110596 2008. augusztus 8. 17:11
Válasz erre
Sziasztok!

Van különbség egy makettboltban kapható makettecset között és egy szimpla írószerben kapható ugyan akkora ecset között?

Illetve:
Érdeklődnék kompresszor után. Melyiket érdemes megvenni, hol érdemes venni? Én néztem egyet a Luckymodell-en a tamya basic kompresszora, amihez elvileg szórópisztoly is jár. Vajon érdemes erre költeni vagy nem?

Segítségeteket előre is köszönöm,
3LM3
dini27 110595 2008. augusztus 8. 14:42
Válasz erre
Szia Erno ami két dafot összeépitettél az egyikből nem maradt egy komplett kamion ha igen és nem kell mennyibe adnád? Dini27
pulcsi 110594 2008. augusztus 8. 09:27
Válasz erre
Szia Talpi! Megjött a levél köszi szépen.Pulcsi
dini27 110593 2008. augusztus 7. 21:35
Válasz erre
Szasz Gabi!Nagyon jó gép lesz irigyellek nagyon is.További jó munkát.
rico 110592 2008. augusztus 7. 20:47
Válasz erre
Szia Gabi!

Ez király lesz! Már épp hiányoltam az MAN-edet!:)

Rico
Gabi 110591 2008. augusztus 7. 20:12
Válasz erre
kormányhoz áttétel
kormányhoz áttétel
IMG_0091_1
IMG_0091_1
IMG_0093_1
IMG_0093_1
IMG_0095_1
IMG_0095_1
IMG_0098_1
IMG_0098_1
IMG_0132_1
IMG_0132_1
IMG_0134_1
IMG_0134_1
IMG_0137_1
IMG_0137_1
IMG_0173_1
IMG_0173_1
IMG_0176_1
IMG_0176_1
IMG_0176_1
IMG_0176_1
IMG_0185_1
IMG_0185_1

Sziasztok!
Akkor néhány kép a jelenlegi állásáról az MAN-nek.
Gabi
Gabi 110590 2008. augusztus 7. 20:07
Válasz erre
Szia modellpapa!
Az Ovit F2000-e már az Evos sorozatú, 41.603-as. Amit én építek F90-hez hasonló tudomásom szerint csak a Hercegh-nek van vagy volt, de az ővék 8x6/4, és nagyobb tengelytávú ez miatt értelemszerűen.
Gabi
3LM3 110589 2008. augusztus 7. 18:15
Válasz erre
Köszi az ismételt gyors és kimerítő választ :)
modellpapa 110588 2008. augusztus 7. 17:00
Válasz erre
DAF
DAF
daf XF
daf XF

Pár napot dolgoztunk együtt.
modellpapa 110587 2008. augusztus 7. 16:54
Válasz erre
A VW-nek dél-amerikában pontosabban braziliában van egy teherautógyára évi kb. 60.000db-os kapacitással. gyártanaki is kb. évi 50.000db-ot aminek kb. 10-15%-a buszalváz.Az ottani haszongépjármű piac nagyon komoly szereplője a VW. a kínálat 44t össztömegig tart.
Amolyan amerikai divat szerint komponensekből gyártanak komplett teherautót. MWM ill. cummins motor, Rockwell, DANA, Meritor tengelyek, ZF, Eaton váltók.
Vizsgálják egy európai gyár felépítésének lehetőségét (vagy kelet-európában vagy az orosz piacon) évi 15.000db-os kapacitással.

nézz körül itt:
www.vwcommercial.co.za/models/constellation/
3LM3 110586 2008. augusztus 7. 16:00
Válasz erre
Szia!

Ilyenről még nem is hallottam. Mik vannak. De azért van itt még egy érdekesség. Egy német kamionos újságban (a neve azt hiszem Trucker volt) láttam egy Volkswagen kamiont 320-as volt talán ez a pacikra utalhat. Ez most csak valami koncepció vagy már létezik is?
modellpapa 110585 2008. augusztus 7. 14:43
Válasz erre
Az utolsó képen a 8 kerekű szerelvény egy érdekes autó. Azért van annyi kereke mert ha 2db 20 lábas konténert visz akkor a pótkocsi első 2 kereke után szét tudják kapcsolni a fépótkocsit 2részre, így vagy egyszerre lehet űríteni a 2 konténert, vagy megoldható hogy két külön címzettnek is el lehet vinni a konténert ha azok nagyjában egy körzetbe tartoznak. Ja és mindkét konténert tudják hátulról űríteni.
Normál esetben ha 2 konténer van az autón akkor az egyik konténer ajtaja előre néz (a vontató fele) a másik meg úgye normálisan a félpótkocsi végén.
Ilyenkor az első űrítésénél le kell kapcsolni a vontatót és meg kell oldani a cégnek a kirakást valamilyen rampa segítségével.
Ha ilyen 5 tengelyes félpót van akkor egyszerűbb a helyzet.
Remélem érhető.
modellpapa 110584 2008. augusztus 7. 14:34
Válasz erre
TGS, TGX, a lényeg, hogy már a facelift utáni modellre értettem.
Biztosan X90. Van egy régebbi Trucker magazinom kb. 1999-ből ahol összehasonlították az aktuális f2000 evolution modellel.
Nagytalpú 110583 2008. augusztus 7. 12:55
Válasz erre
man.
man.
man.
man.
man.
Simka 110582 2008. augusztus 7. 10:10
Válasz erre
Modellpapa!

Látom rosszul figyelmetlenül olvastam, amit írtál, mert azt írtad, hogy azóta a MAN tulajdona, nem azóta létezik.
Megkövetlek, bocs!:)

Viszont a TGS alatt nem a TGX-et értetted?
Simka 110581 2008. augusztus 7. 10:06
Válasz erre
GB1018
GB1018

Szia Modellpapa!

Amennyire én tudom az ERF kamion régebb óta létezik mint 2000 (bár lehet, hogy az MAN akkor vette meg, innen a dátum), példának itt ez a kép a 80-90-es évek környékéről sőt a 87-88-as Hungarocamion Truck GP-n is volt ERF kamion, a többiben biztos, hogy igazad van, az újabb kori történetét még annyira sem ismerem mint a régit

Másik: megmondom neked őszintén, hogy ahol én találtam ezt az X90 MAN képet, ott az F90 prototípusának írták, de este utánanézek, mert olvastam most róla valahol, bár az tény, hogy mindeképpen az F90-es széria alapját illetve kiindulópontját képezte.

Simka
3LM3 110580 2008. augusztus 7. 00:03
Válasz erre
Utam itt-ott000
Utam itt-ott000
Utam itt-ott002
Utam itt-ott002
Utam itt-ott003
Utam itt-ott003
Utam itt-ott009
Utam itt-ott009
Utam itt-ott010
Utam itt-ott010
Utam itt-ott011
Utam itt-ott011
Utam itt-ott012
Utam itt-ott012
Utam itt-ott074
Utam itt-ott074
Utam itt-ott068
Utam itt-ott068

Egy-két kép amiket érdekesnek találtam utam során.
3LM3 110579 2008. augusztus 6. 23:59
Válasz erre
Köszönöm szépen a választ Modellpapa :)
modellpapa 110578 2008. augusztus 6. 23:31
Válasz erre
Az ERF egy angol teherautó márka. Kb. 2000 óta MAN tulajdon. ERF = Ervin Richard Fodden (lehet egy D-vel kell írni) Van köze a Foden tgk-hoz (ami DAF illetve annak anyacégének a Paccar érdekeltsége.)
Ha jól emlékszem valahogy úgy volt a történet hogy a tulaj kiszállt a cégből (Foden) vagy a családi vállakozásból és önállósodott ERF név alatt.
Amikor az MAN megvette a Western Start-tól az ERF-t sok milliót ölt egy új gyár felépítésébe majd pár év múlva mert nem volt gazdaságos a gyártás bezárta azt. Ma az ERF teherautók München-ben készülnek úgyanazon a gyártósoron mint a TG-A-k. Illetve a TGS megjelenésével lehet megszabadultak a az ERF névtől is. (A TGS megjelenésével úgye már nem készült el a Steyr változat sem.)
modellpapa 110577 2008. augusztus 6. 23:21
Válasz erre
"A NH sorozatot inkább Európában használják, a VN sorozatot pedig Amerikában.
Az NH kb. olyan, mint a Scania T sorozata, vagyis, az FH fülke kapott egy nózit.
A nálam nagyobbak majd megcáfolják ha nem így van."

A Volvo NH sorozat dél-amerikának készült a VN sorozat meg észak-amerikának.
Mivel az NH alapja az FH sorozat (fülke, hajtáslánc) ezért hozott át a Volvo "párat" europába. Így bármelyik Volvo márkaszervízben karban tudják tartani. A VN sorozattal ez nem lenne ilyen egyszerű.

Egy másik hozzászóláshoz kapcsolódóan a Scania a csörös sorozatot már sem europában sem dél-amerikában nem gyártja.Miután dél-amerikában is megszűnt iránta gyakorlatilag az érdeklődés ezért fejezték be a gyártást.
3LM3 110576 2008. augusztus 6. 22:37
Válasz erre
Hali!

Láttam olyan kamiont kint németben, hogy "ERF" ez valami daf licensz alapján készülhet, mert hasonlított rá. Angol rendszámú volt.
modellpapa 110575 2008. augusztus 6. 22:30
Válasz erre
Az ilyen 4 tengelyes MAN-t 2 tengelytávval gyártották. Létezett F2000-es változat is, illetve mivel ez az ÖAF-nél készült ezért ez nem f2000-es név alatt futott hanem E2000-es név alatt. Gyári kódja E95 volt.
Az A-B tengelytáv vagy 1825mm vagy 2500mm volt. Ilyet vett az Ovit is 1999-ben.
modellpapa 110574 2008. augusztus 6. 22:17
Válasz erre
A képen nem szereplő MAN nem F90-es prototipus hanem X90-es koncepcióautó.
dini27 110573 2008. augusztus 6. 21:36
Válasz erre
Hé srácok csak egy info főleg scaniafanoknak van a csereberén egy scania lb 141 10000ft-ért.
dini27 110572 2008. augusztus 6. 21:14
Válasz erre
Ez igaz.A kamion és pótkocsi üyekben nézelődtél már ebay-en?
rico 110571 2008. augusztus 6. 17:41
Válasz erre
Sziasztok!

Köszi Csabi!

Dini27! Tudom, hogy nem csak ETS van játszottam is a 18 WOS PTTM-el és az utóbbi időben a Haulinnal, de áttértem ide, mert itt Európában megyünk és EU-s kocsik, kamionok vannak, a 18 WOS részekbe pedig ezeket le lehet tölteni, de nem mindig müxik.

Rico
dini27 110570 2008. augusztus 6. 17:02
Válasz erre
Szia rico nem csak ez a játék van hanem a 18 Wheels of Steel sorozat is én azt nyomom.Jó munkát mindenkinek.
Csabi 110569 2008. augusztus 6. 16:03
Válasz erre
Sziasztok!

Egy kis adalék Unimog témához.
www.owi.bz/collection/

Csabi
Simka 110568 2008. augusztus 6. 11:11
Válasz erre
Simka 110567 2008. augusztus 6. 11:10
Válasz erre
Sziasztok

video.racing/man_drift

Talpinak és Rolandnak:)
3LM3 110566 2008. augusztus 6. 10:41
Válasz erre
Hali!

Pont tegnap szedtem le :). Érdekes kis gamma főleg a kamion elnevezések. Pl. a Scania neve a játékban : SWIFT .
rico 110565 2008. augusztus 6. 10:38
Válasz erre
Sziasztok!

Új kamionos játék!

A hivatalos honlap:eurotrucksimulator.com
Letölthető innen:www.sendspace.com/file/9ozji3

Rico
Roland_89 110564 2008. augusztus 5. 21:19
Válasz erre
Haliho!

Én a feljavítást úgy gondoltam hogy rakok rá kürtöt, felmatricázom, pótra kábelek, darura hidraulikák... stb Nekem megfelelő ez a TGS. Van már egy TGA, jól mutat a kettő egymás közt. Nem terveztem darabokra szedni. Szerintem így is hasonlít az eredetire, csak egy kicsit kell segíteni rajta. Majd ha elkészült, lesz valami formája akkor falrakom a képeket.
Amúgy ez egy fardarus, pótkocsis TgS. Flotta lesz már a darusokból :D
rico 110563 2008. augusztus 5. 18:46
Válasz erre
Unimog 01
Unimog 01
Unimog 02
Unimog 02

Sziasztok!
Unimog frissítés! A ponyva, fülke és a felnik holnap lesznek lefestve!

Rico
dini27 110562 2008. augusztus 5. 18:41
Válasz erre
Szia Csetuka!Nincs valami boltolni való kamionod?
Simka 110561 2008. augusztus 5. 16:09
Válasz erre
2007_11_08_ifatetko
2007_11_08_ifatetko

Sziasztok!

Vannak komoly (kissé érdekes..) IFA rajngók is:)
3LM3 110560 2008. augusztus 5. 13:31
Válasz erre
Szia!

Köszi szépen a tippeket. Bár jó lenne nekem is egy olyan szekrény :)
Simka 110559 2008. augusztus 5. 09:21
Válasz erre
Szia Gabi!

Ezek szerint a csőrös Scania nem egyszerű kérdés, de ha belegondolunk valójában azért egy játékról illetve modellről van szó, tehát evidens, hogy nagy fába vágja az ember a fejszéjét, ha abból épül makettet, nem csak egy visszapillantót rakok rá azt' kész..
Én egyébként egy TGS Man-ra ácsingózom, amiből egy szombathelyi kukásautó épülne..
Árban akkor látom, hogy nem olyan vészes(relative), mondjuk én az Ebay-en kavargókból indultam ki, amik kb 80-100 Euro körül repültek a gazdájukhoz.

Simka
Nagytalpú 110558 2008. augusztus 5. 00:00
Válasz erre
Ja,és a kerekeket leszedtem a többi pót pótkeréktartójáról.
Tettem helyette műgyantát.
De egyébként a Kentaki Frend Sikennél(kfs)
biztosan találsz.
Ha jól emlékszem a katalógusban benne volt.
Talpi
Nagytalpú 110557 2008. augusztus 4. 23:55
Válasz erre
Jó estét!
Én légrugós hidat úgy építettem,hogy fogtam egy kis stirolt.
Készítettem rugóbakot és két vagy három/szemes-,segéd-,vezetőlap/rugólapot.
Fogtam filctoll kupótát,amiből a légrugó lett tányérostól.
Legvégül pedig benyúltam a szekrénybe és vettem ki lengéscsillapítot hozzá.
(mondjuk ide meg kell egy olyan szekrény)
Hídnak bármi jó.Rámegy a fékkar és a henger és kész.
Talpi
3LM3 110556 2008. augusztus 4. 22:08
Válasz erre
Sziasztok!

Érdekelne, hogy honnan tudnék beszerezni pótkocsihoz felfüggesztéseket ill. kerekeket?
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.