/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
rolye2 110656 2008. augusztus 14. 19:11
Válasz erre
első makettem
első makettem
dobozban
dobozban
festés
festés
alakulóban
alakulóban
festés után
festés után
egy pót hiányzik
egy pót hiányzik
utastér
utastér

Sziasztok!Első makettem építem,persze kamiont,mivel nagyon szeretem őket.Egy DAF 95 xf super space cab-ot készítek.Képeket rakok fel,persze még messze a vége,de addig is várom a véleményeket.
Gabi 110655 2008. augusztus 14. 18:46
Válasz erre
Szia RCM!
Nagyon klassz és élethű lesz a Scania!
Gabi
Kusti 110654 2008. augusztus 14. 13:54
Válasz erre
Szia RCM!

Naggyon szép gép alakul! Csak gratulálni tudok. Várom a folytatást!

Üdv!
Kusti
Kusti 110653 2008. augusztus 14. 13:53
Válasz erre
Szia RCM!

Naggyon szép gép alakul! Csak gratulálni tudok. Várom a folytatást!

Üdv!
Kusti
Kusti 110652 2008. augusztus 14. 13:51
Válasz erre
Szia Simka!

Nagyon szép lesz a TurboStar! Jól áll neki ez a babakék! ('-') A spoilereket mindet ráteszed? ( 1es vagy 2es lesz?) Grat!

Üdv!
Kusti
Apa 110651 2008. augusztus 14. 11:55
Válasz erre
MB 614 D bocs
Apa 110650 2008. augusztus 14. 11:54
Válasz erre
Nyereg :D-
Nyereg :D-
A vontató
A vontató
Légtartályok
Légtartályok
080813_132927
080813_132927
Hátfal
Hátfal
King cab :D-
King cab :D-
MB 617D
MB 617D
Hmmmm :D-
Hmmmm :D-

A mai termés
3LM3 110649 2008. augusztus 14. 09:30
Válasz erre
Szia RCM!
Csodálatos lesz a Dakar-os gép. Lesz porolva is vagy esetleg egy dioráma ahol éppen szerelik? a sivatag közepén?
rico 110648 2008. augusztus 14. 09:03
Válasz erre
Sziasztok!

Simka, RCM! Grat, szépek lesznek a gépek!

Üdv.
Rico
RCM 110647 2008. augusztus 13. 21:32
Válasz erre
PüsiLaci 110646 2008. augusztus 13. 21:22
Válasz erre
ChevyG 110645 2008. augusztus 13. 21:19
Válasz erre
RCM 110644 2008. augusztus 13. 21:12
Válasz erre
SCA_3
SCA_3
SCA_5
SCA_5
SCA_7
SCA_7
SCA_8
SCA_8

Sziasztok!
Scania frissítés.
3LM3 110643 2008. augusztus 13. 20:41
Válasz erre
Nekem is az van tervben, csak hát az anyagiak közbeszólnak.:S Sajnos ma már egy airbrush festék is kész vagyon és kellene belőle 5-6 szín. De ha nem is airbrush akkor sem olcsó az akril. Hát ilyen világot élünk :S Az ecsetekről nem is szólva (lehet hogy apróság de ha mondjuk 5-6 darabot kell az embernek venni az is jócskán 1000 huf felett van.
Simka 110642 2008. augusztus 13. 20:35
Válasz erre
Szia 3LM3

Köszönöm. Póton egyenlőre még nem gondolkoztam, majd egy hűtős lesz egyszer...

Simka
3LM3 110641 2008. augusztus 13. 20:16
Válasz erre
Szia Simka!

Nagyon szép lesz a Turbostar. Csak így tovább :) Lesz pótkocsija is?
Simka 110640 2008. augusztus 13. 19:31
Válasz erre
E1
E1
E2
E2
E3
E3

Sziasztok!

Gallassini Turbostar, minimális haladás
RCM 110639 2008. augusztus 13. 11:11
Válasz erre
2008_07020038
2008_07020038

Szia!
A Scania kerekéből nem tudok eladni Neked ,de a képen láthatóból igen.
1/24-es 50mm átmérőjű katonai kerék garnitúra gyantából.3000.-Ft/garnitúra
(2db jobbos és 2db balos)
Simka 110638 2008. augusztus 12. 22:44
Válasz erre
Sziasztok

Roland, Iveco Turbostar makett készül by Gallassini, nem Unimog, Unimog majd csak a jövőben vmikor, meg pont most beszélgettünk Talpi emberrel IFA-ilag, nálam is tervben majd...

Csetuka
szépen halad a Streamline, felépítmény? Milyen lesz?

Simka
csetuka 110637 2008. augusztus 12. 21:51
Válasz erre
kerékagy
kerékagy
kerékagy 1
kerékagy 1

Szia Gabi!

Saját kezűleg esztergáltam alumíniumból, nem túl szerencsés volt az anyag választás, mert utólag már nem tudtam kifúrni a csavarfejeknek a lyukat, így azok lemaradtak. Legközelebb megpróbálom sztirolból elkészíteni. De ez még mindig ugyanaz a Scania, csak nem nagyon volt időm rá, már lementek a nyári munkák, most már több időm lesz rá.

csetuka
Gabi 110636 2008. augusztus 12. 21:06
Válasz erre
Szia csetuka!
Nagyon szépen alakul ez a Scaniad is. A hátsó kerékagy KFS, vagy te faragtad? Eddig nagyon jól mutat, jó lenne már egyszer életben is látni őket.
Gabi
csetuka 110635 2008. augusztus 12. 20:30
Válasz erre
Szia RCM!

Jó lesz a Dakaros Scania, tetszik! Azokból a gyanta kerekekből nem lehetne vásárolni? Ha igen mennyibe kerülne?

csetuka
csetuka 110634 2008. augusztus 12. 20:25
Válasz erre
streamline01
streamline01
streamline02
streamline02

Sziasztok!

Hosszú idő után egy kis helyzet jelentés, alváz festve (még kicsit pingálni kell), és a fülke is, Kiegészítőket kellene majd felragasztani, de holnaptól nyaralás.

Nagytalpú barátomnak sok sikert a MANcikához, Kíváncsian várom a fekvő motor kivitelezését.
Gabinak is gratula az eddigi munkájához, jól néz ki a MAN.

Mindenkinek jó makettezést kívánok!

üdv.: csetuka
Csabi 110633 2008. augusztus 12. 07:35
Válasz erre
0cc9_1
0cc9_1
1169_1
1169_1
d767_1
d767_1
9e48_1
9e48_1
b941_1
b941_1
b9ef_1
b9ef_1

Szia!

Makettet is gyártanak, 1/35-ös méretben. Ára 49.95 Eur. Ebay-en beszerezhető.

Üdv,
Csabi
Roland_89 110632 2008. augusztus 11. 21:09
Válasz erre
Sziasztok Fiúk! Nagyon rég jártam itt...
Gabinak ahogy elvárjuk szép kis gépe lesz! És MAN FOREVER! :)
Talpi várom a fejleményeket!
Simka arról az Unimogról is dobhatnál pár képet! Kiváncsi vagyok hogyan áll.

Nekem nemsokára elkészül a Tatai féle Scania 2. példánya. Közben most a TGS-t is "csinosítgatom". A darura csináltam jelenleg kitolóhidraulikát, és hátsó lámpákat mert azok siralmasak. Képek később. De ahogy végeztem a Scaniaval nekiállok a LEIERes MAN-nek!
Kérdésem: nincs valakinek egy tetőre való légterelő spoilere? Igazából a TGS tetejére akarom rakni. Vagy érdemesebb lenne valahogy sztirolból megcsinálni?
dini27 110631 2008. augusztus 11. 20:56
Válasz erre
Sziasztok sikerült pár (4) makettet szerezni nem vagyok elégedetlen de szerintetek mikor lesz itthon kapható a T142-es Scania Roadrunner?
Emerick 110630 2008. augusztus 11. 20:44
Válasz erre
Szia!
Nem létezik! Modellt lehet venni vasútmodell üzletekben (1/87, 1/43), egyébként meg egyenlőre biztosan csak magadnak tudod elkészíteni. ;)
Üdv:
Em.
ALPINMISI 110629 2008. augusztus 11. 19:33
Válasz erre
sziasztok egy kis segítséget szeretnék kérni nem tudjátok hol lehet ifa modellt kapni

előre is köszi
Simka 110628 2008. augusztus 11. 18:15
Válasz erre
Szia Rico!

Egy kicsit haladt, de minimál, úgyhogy azért nem nincs nagyon kép..
pulcsi 110627 2008. augusztus 11. 17:19
Válasz erre
defendius2
defendius2

Sziasztok!Nem ide tartozik de nem lehet kihagyni.Egy haverom küldte.
rico 110626 2008. augusztus 11. 17:01
Válasz erre
rico 110625 2008. augusztus 11. 17:00
Válasz erre
Köszi Simka! Hogy halas az Iveco?
Simka 110624 2008. augusztus 11. 15:46
Válasz erre
2b7f_3
2b7f_3
2281_3
2281_3
axle2B
axle2B
gp_2007_10_02_unimog_32
gp_2007_10_02_unimog_32
gp_unimog_46
gp_unimog_46
u110016200fspix16
u110016200fspix16
Unimog%20404%20032
Unimog%20404%20032
Unimog_rear_axle
Unimog_rear_axle
névtelen
névtelen
u1250
u1250
u1300l
u1300l
u1350l
u1350l
u2150l
u2150l
u2150l38
u2150l38

Sziasztok

Rico, képek unimog, bár inkább régebbi 400-as sorozat.
3LM3, jobb is, hogy nem lettél volna a sofőr helyében, mert az már szerintem az ibolyák alól szagolja a gázolajat.. Amúgy 10-es Volvo mixerre térve, megfigyelhető, hogy a haszonjárművek már egypár éves korukban elkezdenek itt-ott rozsdálódni, legalább is alvázon-motoron, láttam 4 éves TGA-t, aminek az alvázán már több volt a rozsda, mint az alvázvédő festék, ugye a teherautó nem nagypapa garázsban tartott 120 Luxus skodája 30 éve ott figyel, nagypapa meg szívrohamban huny el, ha felfedez egy cm2-es rozsdapöttyöt...
Fűrdőmester Talpi kollega, képzelje megjött a Manci, majd kommunikálunk:)
rico 110623 2008. augusztus 11. 14:54
Válasz erre
Sziasztok!

Képeket keresek UNIMOG U 1300 L alvázáról, de ha nem pont erről van képetek az sem gond!
Előre is nagyon köszönöm!

Rico
3LM3 110622 2008. augusztus 11. 13:54
Válasz erre
DSC00101
DSC00101

És mitől jobb egy jobb kormányos magyarba, mint bal kormányos társai? Vagy egyszerűen csak olcsóbb volt?

Azért ez a kép durva. Nem lettem volna a sofőr helyében.
Apa 110621 2008. augusztus 11. 12:04
Válasz erre
080326_064514
080326_064514
080326_064502
080326_064502
070609_104649
070609_104649
070609_104639
070609_104639
070609_104659
070609_104659
Ezt Talpinak
Ezt Talpinak
Itt a vége
Itt a vége
No comment
No comment
És egy kis finomság, nem valami jó kép, de telefon volt csak kéznél
És egy kis finomság, nem valami jó kép, de telefon volt csak kéznél

Ezek azok, még ír rendszámmal
Apa 110620 2008. augusztus 11. 11:53
Válasz erre
Szia 3LM3!

Itt dolgozik nálunk ez a 360-as Volvo mixer, 2000-es évjárat és magyar rendszámos természetesen. Van egy jobbkormányos Scania 310-es is, szintén magyar rendszámmal.
Sőt, van jobbkormányos beton pumpánk is, ez egy Mercedes alvázon van, nem is beszélve egy másik Iveco mixerről, ami szintén mixer akisebb fajtából.Arról még nincs fotóm, de mihelyst itt lesz az udvaron, készítek néhányat.
A többi mixerünk teljesen normális Actros és MAN. :D-
3LM3 110619 2008. augusztus 11. 11:34
Válasz erre
Szia Apa!

Azt nevezem nem igen most készülhetett a szerkezet. A rozsdát és a korróziót elnézve :)
Szerintem kincset érő képek azoknak akik szeretnek "öregíteni" makettjaikon :)

Hol sikerült lekapni? Gondolom nem magyar rendszámos.
Apa 110618 2008. augusztus 11. 10:24
Válasz erre
Ööö..
Ezek a fotók egy jobbkormányos Volvo FM10-hez tartoznak
Apa 110617 2008. augusztus 11. 10:22
Válasz erre
080811_101148
080811_101148
080811_101202
080811_101202
080811_101229
080811_101229
080811_101309
080811_101309
080811_101323
080811_101323
080811_101346
080811_101346
080811_101404
080811_101404
080811_101435
080811_101435
080811_101435
080811_101435
080811_101445
080811_101445

Sziasztok!

A mai napi termés:
Nagytalpú 110616 2008. augusztus 10. 22:09
Válasz erre
Alapmodell
Alapmodell
Őt kell lebontani
Őt kell lebontani
Megyünk fürdeni
Megyünk fürdeni

Sziaszok!
Az első lépések képekben is.Látszik az alapmodell,ami még egy összeépítetlen kitt.
Nincs szívem még összeépíteni,mert ez egy akkora kincs.
A második képen az a járgány van amit le fogok bontani.Egy kis sziti és már kész is.
A harmadikon pedig már megyünk is fürödni.
Szerintem pár nap vagy egy hét és szétszedhedhető lesz a gép.Darabokra szedem majd.
Egyenként megtisztítom és csiszolom őket,maj készülhet egy új teljes értékű makett.
Jut eszembe,ha valakinek lenne egy ilyen szélvédője azt szívesen megvenném!
További képek a további lépések után.
Talpi
Gabi 110615 2008. augusztus 10. 15:08
Válasz erre
Szia!
Nagyon jól összefoglaltad a lényeget, csak néhány kiegészítés hozzá. Ez a motor elhelyezés valóban Büssing "találmány", ha jól emlékszem az első típust 1952 környékén hozták ki. Ekkor kezdetek európában tért nyerni a kockafülkék a csőrőssel szemben, és a Büssing azért döntött a középmotor mellett, mert így nagyobb komfortot tudott biztosítani a vezetőnek, jobb súlyelosztást,és akkor még jobb szerelhetőséget. Ne feledjük, hogy ebben az időben még nem volt billenthető a fülke, csak belülről lehet szerelni, amúgy "Ifásan". Érdekes, hogy a piac nem vette be a Büssingnek ezt a koncepcióját, amit valószínűleg a több negatív tulajdonság okozott. Az mellett, hogy nem lehetett öszkerekes kamiont készíteni ezzel a móddal, nyerges változatban se volt, és ez nagyon behatárolta a felhasználás lehetőségeit.
Amikor az MAN átvette a Büssinget (1971-1972) már futott az F8 sorozat, neki is volt fekvőmotorja, így viszonylag nem kellett nagy energiát belefektetnie. Az MAN leginkább a jobb súlyelosztás és a nagyobb vezetői komfort miatt próbálkozott tovább ezzel a variációval, de mint az idők mutatják, nem volt életképes hosszú távon.
Ma már csak egy emlék, melyet még néhány ma is futó példány őriz, de nagyon jó építési téma, és az érdekessége, hogy asszem eddig még csak 1 vagy 2 ilyen megépített maketett láttam neten, pedig a németek szeretik ezt a témát.
Gabi
pisti75 110614 2008. augusztus 10. 12:43
Válasz erre
Kusti, Talpi!

Köszönöm a kimerítő válaszokat!
Jó makettolást mindenkinek!

Pisti
Nagytalpú 110613 2008. augusztus 10. 12:38
Válasz erre
Szia Gabi!
Megyőztél.Bocsi a kontárkodásért!
Talpi
Nagytalpú 110612 2008. augusztus 10. 12:36
Válasz erre
Szia Pistu!
Jó kérdés amit feltettél.
Alapvetően ez egy a Büssingtől átvett koncepció volt.
Szerintem a következők indokolták:
-a sík padlós fülke nagyobb komfortot biztosított a sofőrnek,
-elméletben javíthatta a menettulajdonságokat,mivel a tömegközéppont áthelyeződött,
-változott a tengelyek terhelhetősége,
-a fekvő motor egy bevált konstrukció volt a buszoknál.
Ami viszont negativum :
-az alacsony hasmagasság miatt sokszor veszélybe került a motor épsége,
-mivel a motor elfoglalta a helyet a vázon ez korlátozta a felhasználhatóságot tehát nem lehetett pl. tereps 4x4-es,
-karbantartási nehézségek.
Szóval eléggé kétesélyes volt ez a projekt az MAN részéről,de ami tény,volt ilyen teherautó.Működtek,dolgoztak velük és mára a történelem egy szép részévé váltak.
Nekem pedig nagyon tetszenek ezek az oroszlános gépek.
Talpi
Kusti 110611 2008. augusztus 10. 12:28
Válasz erre
Szia Pisti!

Elsőként ha jól tudom, akkor talán azért mert voltak olyan konstrukciói a Büsingnek hogy a fülke alá nem fért volna be. Ezért került az alváz ,,alá".

Üdv!
Kusti
pisti75 110610 2008. augusztus 10. 11:36
Válasz erre
Sziasztok!

Érdekes választás, lesz vele meló bőven.
1 kérdés: miért rakta a MAN a váz alá a motort, és nem közé előre? Amit nem sok minden indokol, se súlyelosztás, se helyhiány.

Pisti.
Gabi 110609 2008. augusztus 10. 09:05
Válasz erre
Szia!
Na végre, hogy bekötötték már a tyúkbelet hozzátok!:DD
Köszi nekem is van kimaradt kormányrudam, de azzal két probléma is van:
Nem jó a hossza sose, vágni kell, és a toldás nem lesz normális, ott később törik.
Nem jól állnak a fejei, szintén vágni kell, késöbb letörik könnyen.
A 4 tengelyes F2000-es MAN így van csinálva, és nem igazán használható a kormányzása, arról nem beszélve, hogy sokkal nehezebb megoldani a nem egyforma kitérítést. Én azt szerettem volna, hogy a kész makett kormányozható legyen, mégpedig úgy mint az eredeti, azért csináltam így. Az átépítésnél azért mindig kellenek kompromisszumok, mert ha gömbfejesre csinálok, akkor nem lesz normálisan kormányozható, viszont így kormányozható marad, de nem élethű az a része. Én az utóbbit választottam, mert a gömbfej nem látszik, viszont a 4 kitérített kerék igen. Biztosan meg lehet oldani valami köztes megoldással is, de nekem ez már az ötödik elöl kéttengelyes-korányzott kamionom lesz, és ez a megoldás vált be legjobban.
Az Unterflur projekthez sok szerencsét, majd értekezünk!
Gabi
3LM3 110608 2008. augusztus 10. 00:11
Válasz erre
Van olyan festék, ami króm hatású? Mert nagyon jól jönne egy, esetleg milyen anyaggal lehet elérni a króm "színt"? (persze makettre kellene)
3LM3 110607 2008. augusztus 9. 23:53
Válasz erre
Huh merész vállalkozás. Sok sikert hozzá! :)
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.