<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
rolye2 | Adatlap | 110656 | 2008. augusztus 14. 19:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 110655 | 2008. augusztus 14. 18:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia RCM! Nagyon klassz és élethű lesz a Scania! Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 110654 | 2008. augusztus 14. 13:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia RCM! Naggyon szép gép alakul! Csak gratulálni tudok. Várom a folytatást! Üdv! Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 110653 | 2008. augusztus 14. 13:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia RCM! Naggyon szép gép alakul! Csak gratulálni tudok. Várom a folytatást! Üdv! Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 110652 | 2008. augusztus 14. 13:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia Simka! Nagyon szép lesz a TurboStar! Jól áll neki ez a babakék! ('-') A spoilereket mindet ráteszed? ( 1es vagy 2es lesz?) Grat! Üdv! Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Apa | Adatlap | 110651 | 2008. augusztus 14. 11:55 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
MB 614 D bocs | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Apa | Adatlap | 110650 | 2008. augusztus 14. 11:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
3LM3 | Adatlap | 110649 | 2008. augusztus 14. 09:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia RCM! Csodálatos lesz a Dakar-os gép. Lesz porolva is vagy esetleg egy dioráma ahol éppen szerelik? a sivatag közepén? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
rico | Adatlap | 110648 | 2008. augusztus 14. 09:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Simka, RCM! Grat, szépek lesznek a gépek! Üdv. Rico | |||||||||||||||||||||||||||||||||
RCM | Adatlap | 110647 | 2008. augusztus 13. 21:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
PüsiLaci | Adatlap | 110646 | 2008. augusztus 13. 21:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
ChevyG | Adatlap | 110645 | 2008. augusztus 13. 21:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
RCM | Adatlap | 110644 | 2008. augusztus 13. 21:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
3LM3 | Adatlap | 110643 | 2008. augusztus 13. 20:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Nekem is az van tervben, csak hát az anyagiak közbeszólnak.:S Sajnos ma már egy airbrush festék is kész vagyon és kellene belőle 5-6 szín. De ha nem is airbrush akkor sem olcsó az akril. Hát ilyen világot élünk :S Az ecsetekről nem is szólva (lehet hogy apróság de ha mondjuk 5-6 darabot kell az embernek venni az is jócskán 1000 huf felett van. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Simka | Adatlap | 110642 | 2008. augusztus 13. 20:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia 3LM3 Köszönöm. Póton egyenlőre még nem gondolkoztam, majd egy hűtős lesz egyszer... Simka | |||||||||||||||||||||||||||||||||
3LM3 | Adatlap | 110641 | 2008. augusztus 13. 20:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia Simka! Nagyon szép lesz a Turbostar. Csak így tovább :) Lesz pótkocsija is? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Simka | Adatlap | 110640 | 2008. augusztus 13. 19:31 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
RCM | Adatlap | 110639 | 2008. augusztus 13. 11:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia! A Scania kerekéből nem tudok eladni Neked ,de a képen láthatóból igen. 1/24-es 50mm átmérőjű katonai kerék garnitúra gyantából.3000.-Ft/garnitúra (2db jobbos és 2db balos) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Simka | Adatlap | 110638 | 2008. augusztus 12. 22:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Roland, Iveco Turbostar makett készül by Gallassini, nem Unimog, Unimog majd csak a jövőben vmikor, meg pont most beszélgettünk Talpi emberrel IFA-ilag, nálam is tervben majd... Csetuka szépen halad a Streamline, felépítmény? Milyen lesz? Simka | |||||||||||||||||||||||||||||||||
csetuka | Adatlap | 110637 | 2008. augusztus 12. 21:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia Gabi! Saját kezűleg esztergáltam alumíniumból, nem túl szerencsés volt az anyag választás, mert utólag már nem tudtam kifúrni a csavarfejeknek a lyukat, így azok lemaradtak. Legközelebb megpróbálom sztirolból elkészíteni. De ez még mindig ugyanaz a Scania, csak nem nagyon volt időm rá, már lementek a nyári munkák, most már több időm lesz rá. csetuka | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 110636 | 2008. augusztus 12. 21:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia csetuka! Nagyon szépen alakul ez a Scaniad is. A hátsó kerékagy KFS, vagy te faragtad? Eddig nagyon jól mutat, jó lenne már egyszer életben is látni őket. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||
csetuka | Adatlap | 110635 | 2008. augusztus 12. 20:30 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia RCM! Jó lesz a Dakaros Scania, tetszik! Azokból a gyanta kerekekből nem lehetne vásárolni? Ha igen mennyibe kerülne? csetuka | |||||||||||||||||||||||||||||||||
csetuka | Adatlap | 110634 | 2008. augusztus 12. 20:25 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Hosszú idő után egy kis helyzet jelentés, alváz festve (még kicsit pingálni kell), és a fülke is, Kiegészítőket kellene majd felragasztani, de holnaptól nyaralás. Nagytalpú barátomnak sok sikert a MANcikához, Kíváncsian várom a fekvő motor kivitelezését. Gabinak is gratula az eddigi munkájához, jól néz ki a MAN. Mindenkinek jó makettezést kívánok! üdv.: csetuka | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 110633 | 2008. augusztus 12. 07:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Makettet is gyártanak, 1/35-ös méretben. Ára 49.95 Eur. Ebay-en beszerezhető. Üdv, Csabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Roland_89 | Adatlap | 110632 | 2008. augusztus 11. 21:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Fiúk! Nagyon rég jártam itt... Gabinak ahogy elvárjuk szép kis gépe lesz! És MAN FOREVER! :) Talpi várom a fejleményeket! Simka arról az Unimogról is dobhatnál pár képet! Kiváncsi vagyok hogyan áll. Nekem nemsokára elkészül a Tatai féle Scania 2. példánya. Közben most a TGS-t is "csinosítgatom". A darura csináltam jelenleg kitolóhidraulikát, és hátsó lámpákat mert azok siralmasak. Képek később. De ahogy végeztem a Scaniaval nekiállok a LEIERes MAN-nek! Kérdésem: nincs valakinek egy tetőre való légterelő spoilere? Igazából a TGS tetejére akarom rakni. Vagy érdemesebb lenne valahogy sztirolból megcsinálni? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
dini27 | Adatlap | 110631 | 2008. augusztus 11. 20:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok sikerült pár (4) makettet szerezni nem vagyok elégedetlen de szerintetek mikor lesz itthon kapható a T142-es Scania Roadrunner? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Emerick | Adatlap | 110630 | 2008. augusztus 11. 20:44 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Nem létezik! Modellt lehet venni vasútmodell üzletekben (1/87, 1/43), egyébként meg egyenlőre biztosan csak magadnak tudod elkészíteni. ;) Üdv: Em. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
ALPINMISI | Adatlap | 110629 | 2008. augusztus 11. 19:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
sziasztok egy kis segítséget szeretnék kérni nem tudjátok hol lehet ifa modellt kapni előre is köszi | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Simka | Adatlap | 110628 | 2008. augusztus 11. 18:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia Rico! Egy kicsit haladt, de minimál, úgyhogy azért nem nincs nagyon kép.. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
pulcsi | Adatlap | 110627 | 2008. augusztus 11. 17:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
rico | Adatlap | 110626 | 2008. augusztus 11. 17:01 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Bocsi elírtam!:) s=d | |||||||||||||||||||||||||||||||||
rico | Adatlap | 110625 | 2008. augusztus 11. 17:00 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Köszi Simka! Hogy halas az Iveco? | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Simka | Adatlap | 110624 | 2008. augusztus 11. 15:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok Rico, képek unimog, bár inkább régebbi 400-as sorozat. 3LM3, jobb is, hogy nem lettél volna a sofőr helyében, mert az már szerintem az ibolyák alól szagolja a gázolajat.. Amúgy 10-es Volvo mixerre térve, megfigyelhető, hogy a haszonjárművek már egypár éves korukban elkezdenek itt-ott rozsdálódni, legalább is alvázon-motoron, láttam 4 éves TGA-t, aminek az alvázán már több volt a rozsda, mint az alvázvédő festék, ugye a teherautó nem nagypapa garázsban tartott 120 Luxus skodája 30 éve ott figyel, nagypapa meg szívrohamban huny el, ha felfedez egy cm2-es rozsdapöttyöt... Fűrdőmester Talpi kollega, képzelje megjött a Manci, majd kommunikálunk:) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
rico | Adatlap | 110623 | 2008. augusztus 11. 14:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Képeket keresek UNIMOG U 1300 L alvázáról, de ha nem pont erről van képetek az sem gond! Előre is nagyon köszönöm! Rico | |||||||||||||||||||||||||||||||||
3LM3 | Adatlap | 110622 | 2008. augusztus 11. 13:54 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
És mitől jobb egy jobb kormányos magyarba, mint bal kormányos társai? Vagy egyszerűen csak olcsóbb volt? Azért ez a kép durva. Nem lettem volna a sofőr helyében. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Apa | Adatlap | 110621 | 2008. augusztus 11. 12:04 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Apa | Adatlap | 110620 | 2008. augusztus 11. 11:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia 3LM3! Itt dolgozik nálunk ez a 360-as Volvo mixer, 2000-es évjárat és magyar rendszámos természetesen. Van egy jobbkormányos Scania 310-es is, szintén magyar rendszámmal. Sőt, van jobbkormányos beton pumpánk is, ez egy Mercedes alvázon van, nem is beszélve egy másik Iveco mixerről, ami szintén mixer akisebb fajtából.Arról még nincs fotóm, de mihelyst itt lesz az udvaron, készítek néhányat. A többi mixerünk teljesen normális Actros és MAN. :D- | |||||||||||||||||||||||||||||||||
3LM3 | Adatlap | 110619 | 2008. augusztus 11. 11:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia Apa! Azt nevezem nem igen most készülhetett a szerkezet. A rozsdát és a korróziót elnézve :) Szerintem kincset érő képek azoknak akik szeretnek "öregíteni" makettjaikon :) Hol sikerült lekapni? Gondolom nem magyar rendszámos. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Apa | Adatlap | 110618 | 2008. augusztus 11. 10:24 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Ööö.. Ezek a fotók egy jobbkormányos Volvo FM10-hez tartoznak | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Apa | Adatlap | 110617 | 2008. augusztus 11. 10:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Nagytalpú | Adatlap | 110616 | 2008. augusztus 10. 22:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sziaszok! Az első lépések képekben is.Látszik az alapmodell,ami még egy összeépítetlen kitt. Nincs szívem még összeépíteni,mert ez egy akkora kincs. A második képen az a járgány van amit le fogok bontani.Egy kis sziti és már kész is. A harmadikon pedig már megyünk is fürödni. Szerintem pár nap vagy egy hét és szétszedhedhető lesz a gép.Darabokra szedem majd. Egyenként megtisztítom és csiszolom őket,maj készülhet egy új teljes értékű makett. Jut eszembe,ha valakinek lenne egy ilyen szélvédője azt szívesen megvenném! További képek a további lépések után. Talpi | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 110615 | 2008. augusztus 10. 15:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Nagyon jól összefoglaltad a lényeget, csak néhány kiegészítés hozzá. Ez a motor elhelyezés valóban Büssing "találmány", ha jól emlékszem az első típust 1952 környékén hozták ki. Ekkor kezdetek európában tért nyerni a kockafülkék a csőrőssel szemben, és a Büssing azért döntött a középmotor mellett, mert így nagyobb komfortot tudott biztosítani a vezetőnek, jobb súlyelosztást,és akkor még jobb szerelhetőséget. Ne feledjük, hogy ebben az időben még nem volt billenthető a fülke, csak belülről lehet szerelni, amúgy "Ifásan". Érdekes, hogy a piac nem vette be a Büssingnek ezt a koncepcióját, amit valószínűleg a több negatív tulajdonság okozott. Az mellett, hogy nem lehetett öszkerekes kamiont készíteni ezzel a móddal, nyerges változatban se volt, és ez nagyon behatárolta a felhasználás lehetőségeit. Amikor az MAN átvette a Büssinget (1971-1972) már futott az F8 sorozat, neki is volt fekvőmotorja, így viszonylag nem kellett nagy energiát belefektetnie. Az MAN leginkább a jobb súlyelosztás és a nagyobb vezetői komfort miatt próbálkozott tovább ezzel a variációval, de mint az idők mutatják, nem volt életképes hosszú távon. Ma már csak egy emlék, melyet még néhány ma is futó példány őriz, de nagyon jó építési téma, és az érdekessége, hogy asszem eddig még csak 1 vagy 2 ilyen megépített maketett láttam neten, pedig a németek szeretik ezt a témát. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||
pisti75 | Adatlap | 110614 | 2008. augusztus 10. 12:43 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Kusti, Talpi! Köszönöm a kimerítő válaszokat! Jó makettolást mindenkinek! Pisti | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Nagytalpú | Adatlap | 110613 | 2008. augusztus 10. 12:38 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Nagytalpú | Adatlap | 110612 | 2008. augusztus 10. 12:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia Pistu! Jó kérdés amit feltettél. Alapvetően ez egy a Büssingtől átvett koncepció volt. Szerintem a következők indokolták: -a sík padlós fülke nagyobb komfortot biztosított a sofőrnek, -elméletben javíthatta a menettulajdonságokat,mivel a tömegközéppont áthelyeződött, -változott a tengelyek terhelhetősége, -a fekvő motor egy bevált konstrukció volt a buszoknál. Ami viszont negativum : -az alacsony hasmagasság miatt sokszor veszélybe került a motor épsége, -mivel a motor elfoglalta a helyet a vázon ez korlátozta a felhasználhatóságot tehát nem lehetett pl. tereps 4x4-es, -karbantartási nehézségek. Szóval eléggé kétesélyes volt ez a projekt az MAN részéről,de ami tény,volt ilyen teherautó.Működtek,dolgoztak velük és mára a történelem egy szép részévé váltak. Nekem pedig nagyon tetszenek ezek az oroszlános gépek. Talpi | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 110611 | 2008. augusztus 10. 12:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia Pisti! Elsőként ha jól tudom, akkor talán azért mert voltak olyan konstrukciói a Büsingnek hogy a fülke alá nem fért volna be. Ezért került az alváz ,,alá". Üdv! Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||||||
pisti75 | Adatlap | 110610 | 2008. augusztus 10. 11:36 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Érdekes választás, lesz vele meló bőven. 1 kérdés: miért rakta a MAN a váz alá a motort, és nem közé előre? Amit nem sok minden indokol, se súlyelosztás, se helyhiány. Pisti. | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 110609 | 2008. augusztus 10. 09:05 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Szia! Na végre, hogy bekötötték már a tyúkbelet hozzátok!:DD Köszi nekem is van kimaradt kormányrudam, de azzal két probléma is van: Nem jó a hossza sose, vágni kell, és a toldás nem lesz normális, ott később törik. Nem jól állnak a fejei, szintén vágni kell, késöbb letörik könnyen. A 4 tengelyes F2000-es MAN így van csinálva, és nem igazán használható a kormányzása, arról nem beszélve, hogy sokkal nehezebb megoldani a nem egyforma kitérítést. Én azt szerettem volna, hogy a kész makett kormányozható legyen, mégpedig úgy mint az eredeti, azért csináltam így. Az átépítésnél azért mindig kellenek kompromisszumok, mert ha gömbfejesre csinálok, akkor nem lesz normálisan kormányozható, viszont így kormányozható marad, de nem élethű az a része. Én az utóbbit választottam, mert a gömbfej nem látszik, viszont a 4 kitérített kerék igen. Biztosan meg lehet oldani valami köztes megoldással is, de nekem ez már az ötödik elöl kéttengelyes-korányzott kamionom lesz, és ez a megoldás vált be legjobban. Az Unterflur projekthez sok szerencsét, majd értekezünk! Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||||||
3LM3 | Adatlap | 110608 | 2008. augusztus 10. 00:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Van olyan festék, ami króm hatású? Mert nagyon jól jönne egy, esetleg milyen anyaggal lehet elérni a króm "színt"? (persze makettre kellene) | |||||||||||||||||||||||||||||||||
3LM3 | Adatlap | 110607 | 2008. augusztus 9. 23:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||||||||||
Huh merész vállalkozás. Sok sikert hozzá! :) |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Sziasztok!Első makettem építem,persze kamiont,mivel nagyon szeretem őket.Egy DAF 95 xf super space cab-ot készítek.Képeket rakok fel,persze még messze a vége,de addig is várom a véleményeket.