/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
jokogeri 110945 2008. szeptember 15. 15:17
Válasz erre
Peterbilt 379 Wrecker
Peterbilt 379 Wrecker
Peterbilt 379 Wrecker
Peterbilt 379 Wrecker
Peterbilt 379 Wrecker
Peterbilt 379 Wrecker
Peterbilt 379 Wrecker
Peterbilt 379 Wrecker
Peterbilt 379 Wrecker
Peterbilt 379 Wrecker
Peterbilt 379 Wrecker
Peterbilt 379 Wrecker
Peterbilt 379 Wrecker
Peterbilt 379 Wrecker
Peterbilt 379 Wrecker
Peterbilt 379 Wrecker
Peterbilt 379 Wrecker
Peterbilt 379 Wrecker
Peterbilt 379 Wrecker
Peterbilt 379 Wrecker
Peterbilt 379 Wrecker
Peterbilt 379 Wrecker
Peterbilt 379 Wrecker
Peterbilt 379 Wrecker

És akkor itt a másik csőrös: Peterbilt 379 Wrecker. Ő pedig anno Szentendrén, majd Nyíregyházán volt első díjas.
jokogeri 110944 2008. szeptember 15. 14:57
Válasz erre
Peterbilt 359 Bill Signs Trucking
Peterbilt 359 Bill Signs Trucking
Peterbilt 359 Bill Signs Trucking
Peterbilt 359 Bill Signs Trucking
Peterbilt 359 Bill Signs Trucking
Peterbilt 359 Bill Signs Trucking
Peterbilt 359 Bill Signs Trucking
Peterbilt 359 Bill Signs Trucking
Peterbilt 359 Bill Signs Trucking
Peterbilt 359 Bill Signs Trucking
Peterbilt 359 Bill Signs Trucking
Peterbilt 359 Bill Signs Trucking
Peterbilt 359 Bill Signs Trucking
Peterbilt 359 Bill Signs Trucking

Sziasztok! A múltkor örültetek itt egy sárgára mázolt csőrösnek. Most mutatok nektek két csőröst, ahogy igazából ki kell neki nézni. A Peterbilt 359-es Nürnbergben a kiállítás legszebb modellje különdíjat kapta 2002-ben.
Ady32 110943 2008. szeptember 15. 07:17
Válasz erre
félpot.
félpot.
DSCF5981
DSCF5981
DSCF5979
DSCF5979
rakomány.
rakomány.
DSCF5982
DSCF5982
GMC GENERAL
GMC GENERAL
FREIGHTLINER FLD 120
FREIGHTLINER FLD 120
MÜSZAKI MENTÖFELÉPITMÉNY.
MÜSZAKI MENTÖFELÉPITMÉNY.

Sziasztok .Eladó a képen látható nehézgépszállitó félpot . 6000 ft rakománnyal .
Érd. adame_istvan@freemail.hu , ill. 06-20-936-9557.
Nagytalpú 110942 2008. szeptember 14. 22:21
Válasz erre
Ennye már! :-)
Roland_89 110941 2008. szeptember 14. 22:05
Válasz erre
Nagytalpú 110940 2008. szeptember 14. 21:45
Válasz erre
Roland!
Holnap.
Talpi
Roland_89 110939 2008. szeptember 14. 21:37
Válasz erre
Mégegyszer is köszönöm minden információt.

Lassan nekiállok a vázaknak majd. Az egyikkel semmi gondom nem lesz, a darust meg először metélem... aztán majd a pontos tengelytávokat tudva kialakul valahogy.
Talpi bácsi mikor tudod küldeni a hidat? nem sürgetni akarlak, csak érdeklődöm.

És volna még egy kérdésem :D De ez már a makettekhez. Szeretnék a szélvédőre belülről kis zászlókat aggatni. Azt milyen megoldással lenne érdemes? mert elképzelésem sincs róla.

Köszi
Roland
Nagytalpú 110938 2008. szeptember 14. 20:04
Válasz erre
Roland!
Az megint egy más kérdés.
Az egy fejlesztés alatt lévő dolog még.
Nyugaton biztos müxeni fog,de itthon kicsi esélyét látok.Tudod az utak meg a zöldek és a sok népművészeti agyagedény aki utálja a kamionosokat.
De az a lényeg,hogy arra nem ezek a szabályok lesznek érvényesek.
Talpi
Roland_89 110937 2008. szeptember 14. 20:00
Válasz erre
Köszönöm szépen a válaszokat! Ma egész sokat tanultam tőletek! :)

Egy kérdés, ha érvényben van ez a súlytörvény, akkor mér kísérletesnek azzal hogy a félpótkocsi után tandemet raknak? kizárt dolog hogy az beleférjen a 40 tonnába. Igaz halottas ügy a kanyarodás végett is...
:) Lehet lüke kérdések, de itt legalább tudok belőle tanulni.

Köszi
Nagytalpú 110936 2008. szeptember 14. 14:16
Válasz erre
Roland!
Annak idején hozták azt a 8 lóerő/tonna szabályt.
Ettől számítva lezdték a minimális teljesítményt meghatározni.
(40 tonna össztömeghez min 320 lóerő kell)
Szóval az a lényeg,hogy ha valamit megfelelő dinamikával mozgatni akarsz,akkor kell a lóerő.De csak egy bizinyos határig.Ez a határ mindíg változik.
A gyártók igyekeztnek a megrendelő igényeihez alakítani a gépeket a lehető legjobb és leggazdaságosabb kialakítással.Ehhez az is hozzátartozik,hogy nem feltétlenül kell a legnagyobb teljesítményű motort alkalmazni.
Ha adott egy feladat, a gyár már tudja rá a megfelelő konstrukciót.
Megjegyzem én is szeretem a nagy teljesítményt,mert jobb és dinamikusabb.
Van benne kraft.Tudod,hogy többre is képes a géped.
Mondjuk most csak egy 320-ast vezetek.Ez jó-jó,de kicsit kevés.Azért ha egy 400-as lenne,vidámabban venné az akadályokat( persze a súlyt is :-))
,de ez van.
Nyugaton a fenti módon választják az autókat.
Itthon fognak egy mezei 400-as vontatót és dolgoztatják.Ami lehet,hogy nem is elég arra a feladatra mert az több cirkot igényelne.
Vagy ott van pl. egy kukáskocsi a maga 260-310 pacijával jól elboldogul szólóban.
Erre kell,ennyi a teljesítmény.
Szóval azt akartam elmondani,hogy ha kellene az a 680 akkor beletennék,de megoldja a 410 is a feladatot.Kisebb fogyasztással,olcsóbb bekerülési költséggel,stb.
Végezetül még annyit,hogy tesómnak ( cb:Kistesó)most vettek egy Actrost 530 lovasat,ami egy olasz autó volt és billencs.Ott igazán szeretik a nagyobb motorokat.
Talpi
Nagytalpú 110935 2008. szeptember 14. 13:54
Válasz erre
Gabi!
320 :-((
Talpi
Gabi 110934 2008. szeptember 14. 13:05
Válasz erre
Szia Roland!
Normál esetben az EU-ban 40 tonna össztömegű szerelvények vehetnek részt, egyedűl az Egyesült Királyságban van 42 tonna asszem. Ezen kívűl az északi állomakban és Hollandiában, valamint kisérleti jelleggel néhány német szakaszon már futnak a 60 tonnás szerelvények, de ezek is csak egy kijelölt szakaszon közlekedhetnek, nem bárhol. Hiába 600 lóerős egy széria vontató, az is csak 40 tonnába mehet hivatalosan. A nehézvontatók más kategória, azok mindig útvonalengedéllyel mennek, ott egyedi súly van ez miatt. Tehát a motorerőtől nem fog nőni az össztömeg, mert különben már 1000 lóerős motorokat gyártanának. Normál szállításhoz a 420-470 lóerős motor az ideális, mind teljesítmény, mind gazdaságosság szempontjából. A nagyobb motorokra hegyes vidéken lehet szükség normál szállítás mellet, de sok cég vezérkamionnak vesz ilyen gépeket. A helyzet furcsasága, hogy a nagyobb motoros verzióknak nagyobb az önsúlya is (nem ritka esetben akár egy tonnával is a normálhoz képest), ebbe persze belejátszik az álltalában vett nagyobb felszereltség, és így gazdaságossági szempontból abszolút nem kifizetődő. Ez is magyarázata annak, hogy miért nem lesz 680-as motorral fardarus-platós, az árról már nem is beszélve. Ha megnézed nagyobb cégek flottáit, láthatod, hogy típustól függetlenűl a 420-470 lóerős kamionok adják a gépjárműpark javát.
Gabi
Roland_89 110933 2008. szeptember 14. 11:49
Válasz erre
Köszi! Szóval akkor az első kettő az össztömeg, és az utánalevő pedig a lóerő. Őszintén megmondom, nem tudtam. :) de ezért vagyunk itt.
Viszont lenne egy olyan kérdésem hozzá hogy ha gyárt az MAN már ilyen erős motrokat, akkor azt mér nem lehet belerakni ilyen darusokba? és akkor ezeknek is nőhetne az össztömege. Vagy ez a tengelyterhelések miatt nem oldható meg?

Talpi, igen a képen szereplő hasonló kamion lesz majd, csak XXL fülkés.

Van még amit nem tudok amiben még segítséget szeretnék majd kérni, nekiállok majd "bekábelezni" az alvázat. De foggalmam sincs hogy mit hova kell kötni. Majd ebben várok segítséget!
köszi

Roland
Gabi 110932 2008. szeptember 14. 10:23
Válasz erre
Szia Roland!
Azért MAN-fanként azt hittem ennél jobban ismered az általuk használt tipusjelzéseket.
A leírt 41.680-as TGX egy 4 tengelyes 41 tonna össztömegű V8-as 680 lóerős típust jelent. Ezt a kombinációt szinte csak a nehéz-vontató kategóriában használják, tehát elég kicsi rá az esély, hogy ilyet láttál. A 680-as verzió amúgy is csak TGX-ben létezik, az új V8-as motorhoz, a TGA-nál 660 lovas V10-es motor volt a csúcs, de ott is csak nehézvontatóhoz használták. A 3 tengelyes platós gépek össztömege 25-28 tonna között szokott lenni, tehát az első két számnak valahol 25-28 között kell lennie.
A képen látható TGA, mint az LKW-info képaláírásából is kiderül egy 410 lóerős TGA XL kabinnal, noha össztömeg adat nincs hozzá, de valószínűleg 26.410 lehet a gyári tipusa. A tengelytáv sok féle lehet, gyártották több verzióban is.
Gabi
Ady32 110931 2008. szeptember 14. 09:59
Válasz erre
Szia Talpi . Köszi ,Igyekszem .
Üdv.Ady32. Adame István .
Nagytalpú 110930 2008. szeptember 13. 22:15
Válasz erre
Szia Ady32!
Truck acces? Veszélyes. :-)))
Jól nyomod!
Talpi
Apa 110929 2008. szeptember 13. 22:11
Válasz erre
Eltévedt Scania
Eltévedt Scania
Scania 260 94 D
Scania 260 94 D
Scania nyergesből billencs
Scania nyergesből billencs
Scania bill.hátsó
Scania bill.hátsó

A mai termés
Nagytalpú 110928 2008. szeptember 13. 22:07
Válasz erre
Roland!
41 tonna össztömeg és 680 lóerő?
Nem vág össze a képpel.De ha olyat építesz mint, a képen
akkor majd megnézem.
Talpi
Betyár 110927 2008. szeptember 13. 20:09
Válasz erre
Konvoj

Szia ha jól emlékszem nekem az egész film meg van, valahol ha érdekel szólj (írj)
Roland_89 110926 2008. szeptember 13. 18:52
Válasz erre
MAN-TG-410-A-XL-Partek-Thiele-250205-01
MAN-TG-410-A-XL-Partek-Thiele-250205-01

Szia Talpi bácsi!

Nem akarok hülyeséget mondani. erről lenne szó, vagyis ilyenről. Nem tudom biztosan a számát, de azthiszem hogy 41.680 legalábbis egy TGX daruson ez volt. azthiszem, de ismétlem nem vagyok benne biztos.
Nagytalpú 110925 2008. szeptember 13. 17:03
Válasz erre
Roland!
Milyen tipus?
26.403? Vagy mi? FNL?
?
Talpacsek
Roland_89 110924 2008. szeptember 12. 21:57
Válasz erre
KÖszi az infot Ady!

Talpi , Gabi: Ma néztem a MAN honlapját, de sajnos a tengelytávokról csak annyi leírást találtam hogy 2505 mmtől 6700mm ig terjedhet. Nincs erről valami adatotok?
megköszönném!

Roland
Ady32 110923 2008. szeptember 12. 21:42
Válasz erre
Szia Roland . Sajnos nincs , csak Amcsi kamionokhoz készülnek .A drótkötél a haveromnál Brúnónál van , ö is árulja a cuccaimat . Nála érdeklödj .
Üdv.Ady32. István .
zsorzsy 110922 2008. szeptember 12. 21:01
Válasz erre
szia Tomi!
Üsd be a Jue Tube-on Rubber duck Convoy-t!
Szerintem ennél jobbat nem találsz.Közeli,és mozgoképek,mind a filmből,mind a szerelvényről!
Tisztelettel:zsorzsy
max 110921 2008. szeptember 12. 20:50
Válasz erre
hát én azért kérdeztem rá az eladásra, mert engem az a része érdekelne!:)
Atesz 110920 2008. szeptember 12. 20:30
Válasz erre
Szia!

Köszi az infót!

Nem is tudom, eladjam-e, elcseréljem, vagy inkább szedjem szét, javítsam ki a hibáimat és újítsam fel? Szerinted?

Atesz
max 110919 2008. szeptember 12. 20:25
Válasz erre
helló!

italeri 795, MAN F-90! csak nem eladó?:)

max
Atesz 110918 2008. szeptember 12. 19:14
Válasz erre
MAN, de milyen?
MAN, de milyen?

Sziasztok!

Tudná valaki azonosítani nekem ezt a régi, tizenvalahány éves makettemet (asszem Italeri volt). Konkrétan melyik MAN a drága?

Köszi:
Atesz
ChevyG 110917 2008. szeptember 12. 19:09
Válasz erre
Scania113400Taillift
Scania113400Taillift

Szevasztok!

ma láttam egy helyszinelést és ott várt a dolgára egy SCANIA wrecker, citromsárga volt, walakinek nincs képe róla?

Ilyen volt a "pofája"

üdv!
Nagytalpú 110916 2008. szeptember 12. 15:57
Válasz erre
Tomi!
Háp-háp! :-)
Talpi
Tomi 110915 2008. szeptember 12. 15:48
Válasz erre
DSC00418
DSC00418

Sziasztok

sok szervezés nézelődés után megvan mind a két makett így tehát kezdődik a gumikacsa projekt :D meg szeretnélek titeket kérni hogyha van vkinek vmi jó gondolata ötlete vagy tanácsa vagy esetleg képanyagja azt nagyon megköszönném

üdv. Tomi
Roland_89 110914 2008. szeptember 12. 14:59
Válasz erre
hali! MAN TGAhoz nincs tartozékod? :) nagyon sok cuccod van eladásra :)
arról a drótkötélről nem dobnál fel képet?

köszi
Roland
Ady32 110913 2008. szeptember 12. 08:09
Válasz erre
Ja amig a készlet tart .
Ady32 110912 2008. szeptember 12. 08:07
Válasz erre
krómfolia
krómfolia
bordázott alulemez sárvédöhöz.
bordázott alulemez sárvédöhöz.
ü.a.tank
ü.a.tank
DSCF5969
DSCF5969
tn_800x600_116146_56925_DSCF5707
tn_800x600_116146_56925_DSCF5707
homoktartály
homoktartály
esztergált acél kipufogó.
esztergált acél kipufogó.

Sziasztok .Van pár kiegészitö cuccom eladó . Alu és acél ü.a.tank , kipufogók , homoktartály ,réz olajtank ,belső kárpit perforált alulemez ,drótkötél , stb.
Érd.Brunónál és nálam, adame_istvan@freemail.hu

Üdv.Ady32.
csetuka 110911 2008. szeptember 11. 13:58
Válasz erre
Sziasztok!

Mindenkinek köszönöm. Igen nyílik az oldala, de a rögzítő füleknél akadtam el egy kicsit.
113 hmmm... ezt adták hozzá

csetuka
Kusti 110909 2008. szeptember 11. 11:38
Válasz erre
Szia Talpi!

Nem tűntem ám el végleg... Tervelgetek ezt azt. Igen a következő projekthez gyüjtöm az anyagokat szorgalmasan. Egy Waberer's szerelvény lesz egy Daf XF és egy hűtős Schmitz félpót.

Üdv!
Kusti

Hogy halad az Unterfluur projekt?
Tomi 110908 2008. szeptember 11. 10:05
Válasz erre
post-10245-1219901926_thumb
post-10245-1219901926_thumb

sziasztok hát az a kamtsu kb ilyen munkákat szokott csinálgatni
Nagytalpú 110907 2008. szeptember 11. 09:30
Válasz erre
Szia!
Köszönjük a képeket!
Ez egy dózer aminek az okdalán van egy darugém.Bányákban és pl. gázvezetékek fektetésénél használják.
Szerintem.
Talpi
pipi 110906 2008. szeptember 11. 08:51
Válasz erre
DSC03540
DSC03540
Ugyan mire használják a monstrumot
Ugyan mire használják a monstrumot
traktor
traktor
DSC03543
DSC03543
a monstrum
a monstrum
traktor
traktor
tréler
tréler
hátulról
hátulról
DSC03548
DSC03548

Sziasztok Kamionosok!
Lőttem a mobilommal tegnap pár képet egy túlméretes szállítmányról.
Üdv
Roland_89 110905 2008. szeptember 10. 21:37
Válasz erre
Volna egy kérdésem, mert kutattam utána de nemigazából tiszta a dolog. Szóval: lassan elkezdem a MAN alvázát. Fardaru kerül rá, ha minden okés lesz akkor nem is kicsi. Ezért építek a fülke mögé is talpalókat. Most eddigi ismereteim szerint ez a talpaló az alváz és a plató között van. De láttam olyan hogy kicsit belevolt süllyesztve a vázba. Valakinek véleménye? Várom a tippeket, ötleteket, gondolatokat! Előre is köszönöm a válaszokat!
Roland_89 110903 2008. szeptember 10. 21:13
Válasz erre
Em! Ma láttam M1esen egy TGA lekókocsit, csak kisebb fülkéje volt és quad volt a hátulján. Egyből rád gondoltam :P
Nagytalpú 110902 2008. szeptember 10. 20:55
Válasz erre
Kusti!
Szia!
Talpi
Nagytalpú 110901 2008. szeptember 10. 20:49
Válasz erre
Szia Csetuka!
Szép munka!
Billencses szemmel nézve nagyon elég ez a plató méret.
Sajna ez a jövő.Nen lehet már az égig pakolni(nom). :-(
Ez az aminek az oldalai is nyíllanak?
Jó kis vas lesz.
Várom a tov. képeket.
Talpi
Nagytalpú 110900 2008. szeptember 10. 20:44
Válasz erre
Szia Elektró!
Köszi a képeket!
Remélem a Krétakezű nem veszi észre a menetközi elkövetés tényállásának fenn forgását. :-)
Talpi
Simka 110899 2008. szeptember 10. 19:11
Válasz erre
Gabi 110898 2008. szeptember 10. 18:56
Válasz erre
Szia csetuka!
Nagyon szép munka a Scania,tetszik ez a zöld-piros kombináció. Nekem egyedűl a 113 felírat nem tetszik a V8-as motor miatt, de az csak egy dolog. Összeségében eddig megint egy profi munka tőled.
Gabi
Kusti 110897 2008. szeptember 10. 16:55
Válasz erre
Simka, Csetuka!

Jók lesznek a vasak.

Üdv!
Kusti
Kusti 110896 2008. szeptember 10. 16:54
Válasz erre
blackthunder 110895 2008. szeptember 10. 16:44
Válasz erre
Szia Ady32!

Engem érdekelnének a kamionos cuccok. Képeket tudnál feltenni valahová? És akkor megbeszéljük a részleteket!
Előre is köszönöm!
Elektrolakatos 110894 2008. szeptember 10. 15:08
Válasz erre
DSC00001
DSC00001
DSC00002
DSC00002
DSC00003
DSC00003
DSC00004
DSC00004
DSC00005
DSC00005
DSC00006
DSC00006
DSC00007
DSC00007
DSC00008
DSC00008
DSC00009
DSC00009
DSC00010
DSC00010

Hoztam nektek kamiont!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.