<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
khe2 | Adatlap | 110992 | 2008. szeptember 17. 23:01 | ||||||||||||||||||||||||||
Simka | Adatlap | 110991 | 2008. szeptember 17. 20:22 | ||||||||||||||||||||||||||
jabel | Adatlap | 110990 | 2008. szeptember 17. 20:15 | ||||||||||||||||||||||||||
Fecó! Te B E T E G vagy! :D hava akarod tenni ha kész? :D Sok sikert az építéshez! | |||||||||||||||||||||||||||||
Roland_89 | Adatlap | 110989 | 2008. szeptember 17. 20:09 | ||||||||||||||||||||||||||
igen összekevertem, van egy sárga meg egy fehér rúd. fele-fele arányban. majd meglátom, ha holnapra se szilárdul meg akkor leszedem aztán újra :D idő mint a tenger. :D Azért köszi! | |||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 110988 | 2008. szeptember 17. 19:04 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia Roland! A Milliput két komponensű, összekeverted őket rendesen? Mert amit leírtál az alapján én erre a hibára gondolnék. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||
pulcsi | Adatlap | 110987 | 2008. szeptember 17. 17:16 | ||||||||||||||||||||||||||
Roland_89 | Adatlap | 110986 | 2008. szeptember 17. 17:01 | ||||||||||||||||||||||||||
haliho lenne egy olyan kérdésem, hogy van ez a Milliput tömítőanyag. Elkezdtem a MAN alvázát, és vannak helyek rajta ahova ezt raktam, mondván hogy akkor már legyen szép munka. Ennek most úgy kéne működnie hogy megszárad és akkor én csiszolhatom nem? ennek ellenére több mint 24 órája van már rajta és még mindig lehet nyomkodni, vagyis minimálisat szilárdult, de szerintem ez akkor sem normális. Valaki tudna segíteni hogy mi zajlik? | |||||||||||||||||||||||||||||
Simka | Adatlap | 110985 | 2008. szeptember 17. 09:32 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Talpi! komoly ez Volvo, mivel festették a pirosat teddyhenger-homlokzatfesték :) Lestat néhány javaslat: mivel deszkaépület, nagyon jól lehet öregíteni. Én úgy szoktam, illetve úgy csináltam párszor, hogy először jó alapos fekete befolyatás, meg vil. szürke szárazecsetelés ezerrel, mivel ugye a fa erősen szürkül az időjárástól, utána újra hígfekete befolyatás. Amitől még nagyon látványos tud lenni, ha a szögek helyét megcsinálod, benyomod tűvel, bele fekete és egy minimális rozsdával kevert fekete lefolyatás, ahogy a víz rohasztja a szegek fejét és lefolyik. Persze a legnagyobb kérdés, hogy mennyire új építésű a pajta?:) Meg lehet olyat is, hogy egy-két deszkát kihagysz a rohasztásból, mintha nemrég cserélték volna. Arra is fontos figyelni, hogy az alja mindig sokkal gázosabb, mint a teteje, tekintve, hogy a felső részt a tető jobban védi, feltéve, ha túlnyúlik egy kicsit, ami élőben azért evidens. Még arra is figyelni kell, hogy milyen időjárási környezetbe rakod, ha száraz napos, akkor kevesebb hígfekete-erősebb vil. szürke hatás kell, viszont, ha vizes a környezet(havas-esős stb)akkor erősebb fekete hatás kell, mivel hogy akkor a fa is erősen vizes.. Utoljára még valami, figyelni kell, hogy melyik rész lesz északi tájolású, mert ott is érdemes erősebb rombolást véghez vinni, az egyértelmű, hogy miért.. Na a lényeg, hogy egy ekkora fapajtán lehet élvezkedni rendesen, sőt még egy kis zölddel lehet finoman moházni is. Talán tudok majd képeket rakni az istálló-kocsiszínről, amit én csináltam.. Másik téma, alkotói szabadság: mindenki azt csinál amit akar és úgy ahogy akarja szerintem, elsősorban a maga örömére, viszont, ha egy konkrét élőben is létező vasról van szó akkor azért illik legalább 90%-ban olyanra megcsinálni mint az eredeti...(a maradék 10% mondjuk egy-két helyzetjelző, apró matrica vagy a beltérből egy-két apróság kimarad stb.) Simka | |||||||||||||||||||||||||||||
jokogeri | Adatlap | 110984 | 2008. szeptember 17. 09:10 | ||||||||||||||||||||||||||
Lestat | Adatlap | 110983 | 2008. szeptember 16. 23:59 | ||||||||||||||||||||||||||
Nagytalpú | Adatlap | 110982 | 2008. szeptember 16. 23:36 | ||||||||||||||||||||||||||
Nagytalpú | Adatlap | 110981 | 2008. szeptember 16. 23:36 | ||||||||||||||||||||||||||
khe2 | Adatlap | 110980 | 2008. szeptember 16. 23:21 | ||||||||||||||||||||||||||
hello Talpi nekem is ez a széria a kedvencem én is örülnék majd akkor holnap további képeknek jó kis téma lenne egy ilyen leharcolt gépet építeni sok kihívást rejthet magában főleg ha esetleg diorámában azzal volna igazán pazar be is indult a fantáziám egy elhagyatott gyártelep végén egy ilyen gyöngyszem rozsdásodik hmmm lehet utána nézek hol és mennyiért lehet kapni egy ilyet vagy iylesmit üdv : khe2 | |||||||||||||||||||||||||||||
Nagytalpú | Adatlap | 110979 | 2008. szeptember 16. 23:16 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia ! Elméletileg holnap oda megyek rakodni reggel.Remélem jó idő lesz és lehet fotózni! Ja,meg az is jó lenne,hogy legyen ott vki aki felbillenti a fülkét. Egyébként van ilyen volvód? Talpi | |||||||||||||||||||||||||||||
Tomi | Adatlap | 110978 | 2008. szeptember 16. 23:09 | ||||||||||||||||||||||||||
szia Talpi hát ahogy így látom elég lestrapált. De ez a gép világsztár kis széria volt spec személy szerint az én kedvenc szériám a volvók közül nagyon örülnék a további sok sok képnek nagyon érdekel a téma lehet építenék majd egy ilyet a turbo star 2 és a kacsa féle gép után lécci csinálj, tegyél fel minnél több képet előre is köszi Tomi | |||||||||||||||||||||||||||||
Nagytalpú | Adatlap | 110977 | 2008. szeptember 16. 22:49 | ||||||||||||||||||||||||||
Nagytalpú | Adatlap | 110976 | 2008. szeptember 16. 22:01 | ||||||||||||||||||||||||||
Kusti! :-) Talpi | |||||||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 110975 | 2008. szeptember 16. 21:55 | ||||||||||||||||||||||||||
Üdv! Mielőtt kitör a háború a két tábor között, szeretnék igazat adni Gabinak. Olyan makettet nem találhat az ember aminek nincs hibája. Ha mégis az csak meglátás kérdése, mert ami az egyiknek hiba arra a másik vígan azt mondja hogy tökéletes. Az alkotói szabadságról szól ez a hobbi és szerintem a kikapcsolódásról, de azt nem lehet jóizléssel megitélni hogy kinek mi tettszik. Szóval egy a kamionnak igy kell kinézni? Ezt hadd ítélje meg mindenki saját maga... Üdv! Kusti | |||||||||||||||||||||||||||||
Erno-945 | Adatlap | 110974 | 2008. szeptember 16. 20:56 | ||||||||||||||||||||||||||
jokogeri | Adatlap | 110973 | 2008. szeptember 16. 20:16 | ||||||||||||||||||||||||||
Írtam, hogy az Ausztrál gép festése ugyanaz mint az ami csak más felirattal és metállkék az alap. Sajnos a piros színt nem tudtam volna így reprodukálni ahogy a matricán volt, ezért maradt az eredeti felirattal. Ennyit sérült az élethűség ami továbbra is a vesszőparipám.Viszont a 359-es az teljesen az eredetinek megfelelő a legapróbb részletekig! Amikor a Revell cég gyártmányfejlesztője és az értékesítési managerük meglátta a nürnbergi világkiállításon, nem akarták elhinni, hogy ez az ő termékük. | |||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 110972 | 2008. szeptember 16. 20:04 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia Ati! Én is csak gratulálni tudok, nagyon szép lett, pláne első makettnek. A pótkocsin a krómozás nagyon jól sikerült, engem is érdekel mivel oldottad meg. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 110971 | 2008. szeptember 16. 20:02 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia jokogeri! Van itt egy mondatod ami kicsit zavar: Most mutatok nektek két csőröst, ahogy igazából ki kell neki nézni. Ezt mi alapján írtad le? Ki mondta ezt Neked? Honnan gondolod, hogy így van? Ugyanis csatlakozva az elöttem szólókhoz bizony vannak hibáik mindkét vonatónak. Alapvetően szépen összerakott makettek dobozból, de sok mindenben nem felelnek a valóságnak. A kamionmentő esetében a legfeltünőbb hiba a szín, amit Gomenaszai is írt, és itt nem beszélhetünk alkotói szabadságról mert ez egy konkrét kamionmentő egy konkrét cégtől, még rendszámot is azt raktad rá, ami az eredetié, így tehát nagyon sántít a szín. Én teljes mértékben az alkotói szabadságot támogatom, de ez kb olyan, mintha egy Wabererses Volvot pirosra festenél, és rátennéd utánna a céges matricát. Szóval ha már megépítesz egy adott kamiont, akkor annak bizony olyannak kell lennie, mert különben nem hiteles. Természetsen lehet alkalmazni ezt a színkombinációt, csak akkor más felírat kell rá, ennyi. Ezen kívűl számos dolog nem egyezik meg a makettnél az erdetivel, pl ablaktörlők, felső helyzetjelzők, stb, tehát ha azt írod, hogy így kell kinéznie egy kamionnak, akkor azokat bizony cserélni kellett volna, a középső iszonyú vastag antennáról már nem is beszélve. Itt egy link a makett tervezőjének az oldaláról, ahol van egy eredeti kép, ezen látható néhány eltérés kapásból: www.truckin24.de/images/webpeterbiltwreckeroriginal.jpg Itt pedig Guido barátom munkáját követheted nyomon, aki szintén elkészítette ezt a makettet, de azt mondom, hogy az övé sokkal közelebb áll az általad használt megfogalmazáshoz: www.wettringer-modellbauforum.de/forum/thread.php A másik Peterbilt, a nehézvontató esetében ismét elég sok az eltérés az eredetihez képest, mivel a rendszám alapján látszik, hogy azt készítetted el. Szintén a tervezőjének, Klaus Lassenek az oldalán vannak az eredetiről képek, és látható, hogy pl a belső rész színkombinációja teljesen más, az orráról hiányzik a kis légterelő, de nincs rajta pl pótkocsikábel egy darab se, de van még több részlet ami nem egyezik meg, és ezek sem lettek javítva. Itt a link róla: www.truckin24.de/00000095df0f15009/00000095e00c38e1d.html Tudom, hogy a makettgyártók, így a Revell sem a teljes tökélyre törekszik, és egyszerűsít ahol lehet, de vannak dolgok melyeket kis odafigyeléssel fel lehet javítani, vagy pótólni. És akkor még nem is beszéltünk a motor, vagy az alváz kábelezéséről. Szóval én csak azt javaslom, hogy kicsit óvatosabban az elején idézet kijelentésekkel, mert olyan kamiont amire azt mondhatom, hogy így kell kinéznie egy kamionnak, eddig még csak Jabbekében láttam, de az már egy másik kategória. Gabi | |||||||||||||||||||||||||||||
Gomenaszai | Adatlap | 110970 | 2008. szeptember 16. 17:27 | ||||||||||||||||||||||||||
Exec! Igazad van, de kérlek, nézd meg ezt a képet www.makettinfo.hu/forum/image.php Utolsó előtti. Az ajtó alatt, a küszöbön (?) kitűnően olvasható a "Tampa, Fl." felirat, valamint a hálófülkén az "1-800-330-8651"-es telefonszám, ami véletlenül a valóságban is ezé a cégé. Tehát szerintem, alkotói szabadság ide vagy oda, ilyen színű gépe ennek a cégnek eddig nem volt. Ami persze nem zárja ki, hogy a későbbiekben ne legyen :-) Amúgy a kamionon látszik, hogy profi munka, a színek is nagyon tetszenek. Csak hát az a fránya élethűség, ugye - ami Yokogeri kolléga egyik vesszőparipája. Gomenaszai | |||||||||||||||||||||||||||||
pulcsi | Adatlap | 110969 | 2008. szeptember 16. 17:26 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Egy lengyel forum: modelwork.pl/viewforum.phpPulcsi | |||||||||||||||||||||||||||||
Atesz 24 | Adatlap | 110968 | 2008. szeptember 16. 16:10 | ||||||||||||||||||||||||||
exec | Adatlap | 110967 | 2008. szeptember 16. 11:22 | ||||||||||||||||||||||||||
Gomenaszai, ez a Peterbilt mentő egyébként később széria lett, nem csak a Steps Towing kapott belőle. pl aTolvajtempó című filmben is látható ez a felépítmény egy fekete gépen. Hogy az alapgép ugyan ez a Peti-e vagy egy másik azt most passzolom, de a mentő felépítmény ugyan ez. SZóval szerintem itt is érvényes az alkotói szabi... üdv. exec | |||||||||||||||||||||||||||||
dcsabesz | Adatlap | 110966 | 2008. szeptember 16. 11:16 | ||||||||||||||||||||||||||
Ez egy szép történet! :-) | |||||||||||||||||||||||||||||
Russell | Adatlap | 110965 | 2008. szeptember 16. 09:36 | ||||||||||||||||||||||||||
Ati! Nekem kifejezetten tetszik! A tartály krómja hogyan készült? Üdv: Russell | |||||||||||||||||||||||||||||
jokogeri | Adatlap | 110964 | 2008. szeptember 16. 08:45 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia Gomenaszai! Megnéztem a linket amit küldtél.Nem egészen ugyanaz a gép, mint a makett, eggyel kevesebb tengelye van, kicsit más feliratok vannak rajta.Az én makettemnek van egy kis előtörténete, megosztom veletek érdekességként. Nos,1996-ban vettem a 359-es peterbiltet.Olyan sok apró hibája volt(hiányzó alkatrészek,pontatlan sorjás kidolgozás) hogy nem fogtam hozzá, hanem levelet írtam az USÁ-ba a Peterbilt konszernnek és rajzokat, fotókat kértem tőlük segítségképpen.Semmi válasz.Másfél év múlva jön a postás egy akkora borítékkal, hogy nem fért be a lépcsőházba. A Peterbilt néhány tipusának műszaki rajzai,fotói voltak benne.Valamint egy pros pektus az Ausztráliai nyugati parton levő Perth-ben telephelyező kamionos cégről. Először nem értettem ezt minek küldték, de tolmács segítségével oszlott a homály. Az Ausztrál cégnek egy 56-os magyar a tulajdonosa.És csak Peterbiltjei vannak.Az amerikaiak ezzel kedveskedtek nekem a huszadik senki kis magyar modellezőnek! Ájulás!-és ezerszeres szóbeli vállonveregetés Peterbiltéknek.Ebben a prospektusban láttam meg egy 379-es Wreckert.Gyönyörű metállkék színben.Igaz nem azokkal a feliratokkal mint ami most van a maketten de a színek megegyeznek.Ezután hajtottam fel a makettet amit már akkor sem (1998-ban)volt könnyű megszerezni,ráadásul szinte aranyáron 15 ezer Ft-ért, ami ma olyan 40 ezer lenne, ha hozzá lehetne jutni.De azért örülök, hogy megvettem és megépítettem ezt a két Peterbiltet,mert szerintem ezek ma már igazi unikumok. | |||||||||||||||||||||||||||||
Nagytalpú | Adatlap | 110963 | 2008. szeptember 15. 21:59 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia Ati86! Első munkának szép munka. Tetszik a pót tartálya.Bár valamit hiányolok róla. Kis feliratok,táblák,fényvisszaverők. De mondom a króm tartály tuti. A traktor is jó. Biztosan első munka? Talpi | |||||||||||||||||||||||||||||
Nagytalpú | Adatlap | 110962 | 2008. szeptember 15. 21:52 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia Ernőke! Te vagy a minden!Csúcsak ezek a régi truckok. Ha ezek a hengerfejek beszélni tudnának... Köszi a képeket! Talpi | |||||||||||||||||||||||||||||
Nagytalpú | Adatlap | 110961 | 2008. szeptember 15. 21:49 | ||||||||||||||||||||||||||
Hopsz ez kétszer ment el. :-) T | |||||||||||||||||||||||||||||
Nagytalpú | Adatlap | 110960 | 2008. szeptember 15. 21:48 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia Pista Bácsi! Professzionalista munkák! Minden elismerésem a gépekért. Kiforrott,gondos kidolgozás. Talpi ;-) | |||||||||||||||||||||||||||||
Nagytalpú | Adatlap | 110959 | 2008. szeptember 15. 21:47 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia Pista Bácsi! Professzionalista munkák! Minden elismerésem a gépekért. Kiforrott,gondos kidolgozás. Talpi ;-) | |||||||||||||||||||||||||||||
jroobi | Adatlap | 110958 | 2008. szeptember 15. 21:11 | ||||||||||||||||||||||||||
Hát én pont ezt a makettet hajkurászom már egy ideje! Nagyon szép így is! | |||||||||||||||||||||||||||||
golfi | Adatlap | 110957 | 2008. szeptember 15. 21:07 | ||||||||||||||||||||||||||
Erno-945!Bocs hogy megkérdezem de ezt nem az Ocsai uton van egy autó szerelö mühelynél ?Csak azért kérdezem mert nap mint nap látom ezt a Kamiont (mi is itt parkolunk) | |||||||||||||||||||||||||||||
Gomenaszai | Adatlap | 110956 | 2008. szeptember 15. 19:15 | ||||||||||||||||||||||||||
Szia Yokogeri! Nagyon szép ez a kamionmentő, milyen színnel festetted? Kár, hogy az eredeti jármű színéhez www.steppstowing.com/ semmi köze sincs. Ez a gép a Stepp's Towing Service, Tampa, Fl. korábbi, "Can-Do" nevezetű mentője, /van egy Towminator nevű is :-)/ ami világéletében hófehér volt. Gomenaszai | |||||||||||||||||||||||||||||
Erno-945 | Adatlap | 110955 | 2008. szeptember 15. 19:04 | ||||||||||||||||||||||||||
Ati86 | Adatlap | 110953 | 2008. szeptember 15. 18:27 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! Elkészűlt végre az első makettem, nem lett túl profi, de azért apróságokban megpróbáltam azért kreatívkodni!:-) Örülnék véleményeknek és szívesen fogadok ötleteket is mivel lehetne szebbé, jobbá tenni még a gépet! Köszi | |||||||||||||||||||||||||||||
Ati86 | Adatlap | 110952 | 2008. szeptember 15. 18:24 | ||||||||||||||||||||||||||
Simka | Adatlap | 110951 | 2008. szeptember 15. 18:20 | ||||||||||||||||||||||||||
Meg, hát az építőiparban-építőipari gépeken erősen preferált szín :) | |||||||||||||||||||||||||||||
Simka | Adatlap | 110950 | 2008. szeptember 15. 18:19 | ||||||||||||||||||||||||||
Hát, van ilyen is, én se gondoltam, hogy a makettel lehet bajod :) | |||||||||||||||||||||||||||||
jokogeri | Adatlap | 110947 | 2008. szeptember 15. 16:05 | ||||||||||||||||||||||||||
Helo Simka Semmi bajom a makettel, csak én a sárga színtől viszketek. | |||||||||||||||||||||||||||||
Simka | Adatlap | 110946 | 2008. szeptember 15. 15:51 | ||||||||||||||||||||||||||
Helo Geri, nagyon szép munkák, gratulálok, de szerintem "a sárgára mázolt" is szép munka lett, azért is "örültünk neki" :) ennek is örülünk! Simka | |||||||||||||||||||||||||||||
jokogeri | Adatlap | 110945 | 2008. szeptember 15. 15:17 | ||||||||||||||||||||||||||
És akkor itt a másik csőrös: Peterbilt 379 Wrecker. Ő pedig anno Szentendrén, majd Nyíregyházán volt első díjas. | |||||||||||||||||||||||||||||
jokogeri | Adatlap | 110944 | 2008. szeptember 15. 14:57 | ||||||||||||||||||||||||||
Sziasztok! A múltkor örültetek itt egy sárgára mázolt csőrösnek. Most mutatok nektek két csőröst, ahogy igazából ki kell neki nézni. A Peterbilt 359-es Nürnbergben a kiállítás legszebb modellje különdíjat kapta 2002-ben. | |||||||||||||||||||||||||||||
Ady32 | Adatlap | 110943 | 2008. szeptember 15. 07:17 | ||||||||||||||||||||||||||
Nagytalpú | Adatlap | 110942 | 2008. szeptember 14. 22:21 | ||||||||||||||||||||||||||
Ennye már! :-) | |||||||||||||||||||||||||||||
Roland_89 | Adatlap | 110941 | 2008. szeptember 14. 22:05 | ||||||||||||||||||||||||||
sok száz csók érte! :) | |||||||||||||||||||||||||||||
Nagytalpú | Adatlap | 110940 | 2008. szeptember 14. 21:45 | ||||||||||||||||||||||||||
Roland! Holnap. Talpi |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
csak azt akartam megkérdezni Talpitól hogy mi a helyzet sikerült még fényképet csinálni a műszaki részről vagy nincs szerencsénk?
előre is köszi válaszod
üdv : khe2