/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
memo 111514 2008. november 2. 15:40
Válasz erre
Az igen! Ezzel nem cicóztak, rendesen betőrték!
jokogeri 111513 2008. november 2. 15:21
Válasz erre
duplahúzós
duplahúzós
DSC00823
DSC00823
DSC00824
DSC00824
DSC00825
DSC00825
DSC00826
DSC00826
DSC00827
DSC00827
DSC00828
DSC00828
DSC00829
DSC00829
DSC00830
DSC00830
DSC00831
DSC00831
DSC00832
DSC00832
DSC00833
DSC00833
DSC00834
DSC00834
DSC00835
DSC00835
DSC00836
DSC00836
DSC00837
DSC00837
DSC00838
DSC00838
DSC00840
DSC00840
DSC00841
DSC00841
DSC00842
DSC00842

Sziasztok!
Nemrég botlottam ebbe a Mercedes nehézvontatóba.
Aki hasonlót épít, talán segít ez a néhány kép.
csetuka 111512 2008. november 2. 15:13
Válasz erre
Szia Kusti!
Nagyon COOL! Mociról tudnál képet mutatni amikor még nincs bent a vázban?

csetuka
Roland_89 111511 2008. november 2. 14:37
Válasz erre
Nagyon tetszik! Billenthető lesz a fülke?
Kusti 111510 2008. november 2. 14:18
Válasz erre
HPIM2391
HPIM2391
HPIM2392
HPIM2392
HPIM2394
HPIM2394
HPIM2396
HPIM2396
HPIM2397
HPIM2397
HPIM2398
HPIM2398
HPIM2401
HPIM2401

Üdv!

Egy kis TG-X

Üdv!
Kusti
Roland_89 111509 2008. november 2. 13:29
Válasz erre
szerintem a magassága maradhat is, maximum az elején azt a létrát rakhatnád magasabbra. mint ahogy látszik az memo képeinél az ACTROS pótján. Meg amin nagyon kell változtass, azok a kerekek. Meg hátul nem tudom hogy íves-e még a levágásod, de (legalábbis én ilyennel még nem találkoztam) azt ha levágod egyenesre, az is sokat emel rajta. És csak egy ötlet hogy vicel öltsd meg. Ha jól tudom (Bár ebben Talpi inkább otthon van) De mintha ilyennel kukoricát szállítanának. Főleg most szezonja is van.Ez csak egy tipp... de igazi szakírtő ismétlem Talpi hisz ő 1:1 ben ebben a szakmában tevékenykedik :P
memo 111508 2008. november 2. 12:51
Válasz erre
bili
bili
bili 02
bili 02
H 50
H 50
Hn 49
Hn 49
nkipper1
nkipper1
nkipper2
nkipper2
nljkl
nljkl
tirextra6312
tirextra6312
ztuzgut7zu
ztuzgut7zu

Helló Józsi! Lehet hogy nem olyan képek amilyenekre te gondoltál és lehet hogy már későn keresgéltem elő őket, de talán még hasznát tudod venni és látod rajta az arányokat.
horvathjozsef 111507 2008. november 2. 11:25
Válasz erre
Kép005
Kép005
trt (1)
trt (1)

Szia Talpi!szeretnék tőled egy két tippet kérni!írtátok h így nem egészen élethű a pót mert h nagyon magas!most arra az elhatározásra jutottam h levágok belölle két centit(remélem nem fog elengedni a ragasztás mikor vágom) és így épp a fülkével lesz magasságba szerinted(szerintetek)úgy jobb lesz!és még mit kellene rajta alakítani?ha tudtok valami hasznos informácíót adni esetleg képet akkor azt megköszönném!hali
tuning 111506 2008. november 1. 23:50
Válasz erre
igazad van :) ebből is látszik hogy nem voltam éber :D
este yorki bányába gyakoroltam is vele :) gyakorlat már egész jó de az elmélet ... :/ az még hagy kívánni valót maga után még xD asszem lassan neki ülök aztán megtanulom azt a sok szabályt
pulcsi 111505 2008. november 1. 23:13
Válasz erre
Szia Simka!
Holnap meghivlak délelött ha jo a telszámod amit ide irtál a forumba Pulcsi
pulcsi 111504 2008. november 1. 23:11
Válasz erre
Szia Simka!
Holnap meghivlak délelött ha jo a telszámod amit ide irtál a forumba Pulcsi
Elektrolakatos 111503 2008. november 1. 23:06
Válasz erre
Talpi!

Nagy kerek fémtányér ügyben mi a hír?;)
pulcsi 111502 2008. november 1. 22:53
Válasz erre
Talpi!
MAN Még egy linkwww.baumaschinenbilder.de/forum/thread.php Pulcsi
MAN-ból sosem elég
Simka 111501 2008. november 1. 22:53
Válasz erre
Pulcsi!

Beszélgessünk arról a pótról egy kicsit, nekem piszkálja az agyamat! :)

simka79@freemail.hu
Nagytalpú 111500 2008. november 1. 22:25
Válasz erre
pulcsi 111499 2008. november 1. 22:25
Válasz erre
Szemezgettem vele multkor a boltban,de végül nem hoztam el.
pulcsi 111498 2008. november 1. 22:24
Válasz erre
Hali!
11800 ft van ráirva bár Minekünk talán olcsobb
Pulcsi
zsorzsy 111497 2008. november 1. 22:19
Válasz erre
Szia Pulcsi!
Igen nála ,anno 6-8 ezer között mozgott! Most nem tudom mennyi!

Zsozsy

U.i: mennyi az annyi?
pulcsi 111496 2008. november 1. 22:14
Válasz erre
Talpi!
Csak Neked egy cseh link csak lapozva lehet képekben megnézni az épitést,de jo. Pulcsiwww.trucksmodels.estranky.cz/fotoalbum/rozestaveno/man-tga-lx_-vlek-koegel
pulcsi 111495 2008. november 1. 21:49
Válasz erre
pot
pot

Szisztok!
Eladnám ezt a remek kis potot.Yamahás FH 16-os készletböl valo /kereskedelmi forgalomba nem hozhato/,Nekem nem kell 2 tengelyes nagy kerekü pot zárt vagy lenyitott hidraulikus hátlappal.Zsorzsy a daffot Tamásnál vetted?Kár hogy nem fujtad le a kasznit,különben jo lett a gép. Pulcsi
Nagytalpú 111494 2008. november 1. 21:42
Válasz erre
Szia bóbiskolós csávó! :-))
Az egy F-90 volt.Pontosan 19-322.
De azért okévagy! :-)
Talpi
tuning 111493 2008. november 1. 21:38
Válasz erre
ez a sárga scania olyan mint a SICC-é :) gondolom Talpi te ismered.
amúgy épp bóbiskoltam csütörtökön aztán láttam villog egy MAN F2000 :) egyből felébredtem aztán pörögtem estig :DD
Elektrolakatos 111492 2008. november 1. 21:31
Válasz erre
Talpi!

Persze hogy láttam, és sok dolgot észre is vettem rajta...

olyan biztos nem lesz :D:D:
Nagytalpú 111491 2008. november 1. 21:17
Válasz erre
Elektro!
Én is szeretlek! :)))
Mi a helyzet az ivekkkóval?
Láttad a multkori képeimet?A tiéd is olyan lesz?
:-)
Talpinyó
Elektrolakatos 111490 2008. november 1. 21:06
Válasz erre
Talpibácsi!

"Mindenki bénázott és követett el kisebb-nagyobb hibákat"

Nálad ez mikor fog változni? :-p

Kő egy pusza? :D;)
zsorzsy 111489 2008. november 1. 20:48
Válasz erre
Szia!

Teljessen igazad van,saját hibáibol tanul az ember!
Franko vasak!
Nagytalpú 111488 2008. november 1. 20:29
Válasz erre
Steyr kézzel festve
Steyr kézzel festve
scania
scania
Ez a scania sincsen befejezve
Ez a scania sincsen befejezve
öket is kézzel festettem
öket is kézzel festettem

Szia!
Felteszek én is az elsőkről képeket.
Én is és más is festett ecsettel.Senki sem az anyukája hasában tanulta a makettezést.
Mindenki bénázottés követett el kisebb-negyobb hibákat.És akkor mi van?Semmi.
Szerintem nem égő.Mindenben lehet hibát találni.Minden hibából lehet tanulni.
Talpi
Nagytalpú 111487 2008. november 1. 20:18
Válasz erre
Szia!
Semmi baj nincsen vele.
De én hivatásos gépkocsivezető vagyok és sajnos naponta szembesülök az ilyen és ehhez hasonló tragédiákkal.
A balesetek sajna már hozzá tartoznak a közlekedéshez,a közlekedés pedig a mindennapi élethez.A hétköznapi ember máshogyan itéli meg az ilyen eseményeket,mint mi "profik".
A helyzet az,hogy naponta szembesülök az emberek megitélésével.Ez aggaszt egy kicsit.
Néha nagyon.Az a baj,hogy az emberek szerint mindenben a kamionos a hibás.
Ezesetben valószínűleg egy sajáthibás balesetről van szó.Lehet,hogy elaludt a kolléga.
Nem tudom és nem is törhetek pálcát fölötte.
Viszont mások szemrebbenés nélkül megteszik ezt helyettem.Ez az ami bánt.
Egy ilyen tragédia után elgondolkozom egy percre,de utánna mennem kell tovább.
Szóval, semmi baj ezzel a képpel.De ez a makettezés világa.Az a jó,hogy ez egy "álomvilág".Van egy varázsa.Én ezt nagyon szeretem.Itt nincs fekete vagy fehér,vagy jó autós és gonosz kamionos.Itt csak ez a csodavilág van,és én itt jobban érzem magam mint a valóvilágban.
Remélem megértesz!Köszönöm.
Talpi
(bocsi az off-ért)
TempraSW 111486 2008. november 1. 20:14
Válasz erre
Szia Gaben!
Nem akarlak megbántani, de szerintem akit érdekel az ilyen jellegű téma az nagyon jól tudja, hogy hol találja a neki megfelelő képeket.
TempraSW
u.i.: hejre = helyre
Gaben 111485 2008. november 1. 19:55
Válasz erre
Meglehet hogy nem a legjobb hejre tettem fel őket. Csak gondoltam hátha érdekli valamejik kamionos kolegát. És itt a makettinfón ez a fórum volt a leg megfelelőbb.
Tudom nem makett. De kamion.
zsorzsy 111484 2008. november 1. 19:44
Válasz erre
Köszönöm a véleményt Talpi bácsi!

Pont ezért haragszom magamra igy utolag a ti munkáitokat látva,a toldások és a festés!Mivel ecsettel festettem,nem volt 100%-os a festés,ézert ugy gondoltam a DAF-nál nem teszem tönkre az öszhangot a bénázásommal!Tehát ahogy kijött a dobozbol,ugy lett összerakva.Lassan a végére érek a takaritásnak,renoválásnak,a Scania,aPeterbilt,és a Kenworth nagyon szarul néz ki!Szoval ha végeztem rakom fel majd a többi képet.
A belsötér festésére nagyon egyszerü a válaszom:ilyen festékem volt!De igy utolag belegondolva teljessen igazad van,fényes szövet nincs!Ezért jo ,hogy vagytok és segititek az embert!
Mégegyszer köszi,és majd a többi képnél is számítok a véleményedre!

Köszönettel zsorzsy!
Nagytalpú 111483 2008. november 1. 19:26
Válasz erre
Szia!
Köszi a képeket.De nem biztos,hogy ezt ide kellett volna feltenni.Szerintem.
Talpi
Gaben 111482 2008. november 1. 19:19
Válasz erre
2008 10-31
2008 10-31
image1
image1
image6
image6
image7
image7
image9
image9

Sziasztok. Tegnap hajnalban történt nálunk egy tragikus kimenetelű baleset.
Gondoltam megosztom veletek az ott készült fotókat. Ez valaha egy merci volt.
Nagytalpú 111481 2008. november 1. 19:04
Válasz erre
Szia zsorzsy!
Ha már felkértél,akkor elmondom.
A Renault jó koncepció,okos kis kiegészítőkkel feljavítva.Első makettként dícséretes,hogy ügyesen feljavítottad.Ráadásul saját készítésű dolgokkal.
Az mindíg jó ha igyekszel ötletesen saját magad építeni.
Viszont nem feltétlenül muszáj mindíg átépíteni,azaz egy szária autó is lehet szép.
Tetszenek a kis zászlók,a gallytörő,a lámpák.De felhívnám a figyelmedet a kivitelezés minőségére.Itt a tömítés és a ragasztó hasznélatára gondolok.
Nem veti vissza az sem,hogy akkoriban müa.kerekek és tűfilcek voltak kéznél.
A DAF esetében pozitívum az alváz selyem fénye.Viszont a fülkében én nem használnék fényes festéket a kárpitokhoz.Illetve nem értem miért nincs a fülke festve.
Nos, ennyi jutott eszembe erről a két vasról.
Talpi
Nagytalpú 111480 2008. november 1. 18:48
Válasz erre
Jó estét!
Első makettnek tényleg jó.Mi Gabival csak építő jellegű tanácsot/kritikát mondtunk.
Talpi
zsorzsy 111479 2008. november 1. 18:14
Válasz erre
horvathjozsef 111478 2008. november 1. 16:54
Válasz erre
oké értem mi a hiba a kerekekkel majd szétszedem kössz
zsorzsy 111477 2008. november 1. 16:38
Válasz erre
2008_11010003
2008_11010003
2008_11010004
2008_11010004
2008_11010005
2008_11010005
2008_11010006
2008_11010006
2008_11010007
2008_11010007
2008_11010008
2008_11010008
2008_11010009
2008_11010009
2008_11010010
2008_11010010
2008_11010011
2008_11010011
2008_11010012
2008_11010012
2008_11010013
2008_11010013
2008_11010014
2008_11010014

4év után ujra mellettem a kis kedvenceim!(eddig otthon voltak,most barátnőmékhez hoztam öket) Már ideje volt!Takarittás,renoválás,van mit bőven csinálni!
Fogadjátok szeretettel ő volt az 5. makkettem(kamion1:24)
Ez már jobb mint a RENAULT(14803-as hsz),De itt is vétettem hibákat.
Ja és a kabin,valamint az oldal spoiler nincsenek festve!
Gabi 111476 2008. november 1. 16:36
Válasz erre
Szia!
A felniket valóban így kell feltenni, csak a kiegészítő karikát kivűlre kellett volna tenni, nem belülre, azért ilyen furcsa.
Gabi
horvathjozsef 111475 2008. november 1. 15:29
Válasz erre
Hali!igen lehet h magas lett a plató oldala!de már nem szedem szét!a felnik meg igy vannak a rajzon másképp nem lehet összerakni!dioráma TIPP-etek van?de azért jó lett ahoz képest h az első makettom szerintem.kössz
Gabi 111474 2008. november 1. 15:19
Válasz erre
Szia!
Talpi leírta lényeget, a legnagyobb probléma, hogy ez ebben a formában nem életszerű. Nagyon örülök, mikor belevág valaki egy átépítésbe, de ennek az alapja, hogy legyen a birtokodban megfelelő információ, adat, kép, méret, na meg ismerd azt amit építeni akarsz. E nélkül nem lehet megfelelően átépíteni, mert valahol sántítani fog a dolog. Átépítésnél mindig jó alaposan átgondolom a lépéseket, többször próbálok, és mérek mielőtt ragasztanék, de még így is van, hogy valami nem jól sikerül. Az aggregátort én se értem a tetején, csakúgy mint a Carrier felíratokat, és a felniket kijavítanám mindenképpen. Szóval az ötlet jó, de legközelebb építés előtt egy kicsit nézzél szét a neten, hogy milyen is a valóságban a megépítendő áldozat. Nem bántásként írtam, mert legjobb dolog az átépítés, csak szeretném, ha a következő maketted még jobb lenne.
Gabi
zsorzsy 111473 2008. november 1. 14:33
Válasz erre
Haliszesz Jozsef!

Tök jo lesz ez a masina!
Kiváncs vagyok traktorral,hogy néz ki!
Hülye kérdés,a felnik ki vannak csak forditva igaz? Nem ilyen valojában.
A ponyva tarto is tök jo!Müködik vagy csak dekorácio?

Üdv zsorzsy!
Nagytalpú 111472 2008. november 1. 14:28
Válasz erre
Szia!
Néhány építő jellegű dolgot mondanék.
A koncepció nagyon jó.Építsünk billencs pótot.
De milyet?Mármint,hogy mit is fog szállítani?Mert igazából ez határozza meg a pótunk jellegét.Ez azt jelenti,hogy például egy 20 köbös félköríves kövespóttal nem szállítunk gabonát,mert nem fér rá annyi amivel gazdaságosan ki tudjuk használni.
Vagy egy nagyköbös pl. vashulladékos póttal megint mást szállítunk.
Nos,szerintem ennél a pótnál hibádzik néhány dolog:
-túl magas a homlokfal,ugye ezért nem lehet oldalt tekerős ponyvával takarni.
Ezt a magasságot esetleg egy felsőgörgős ponyvarendszerrel lehetne takarni.
-Ha ez a pót magassága megközelíti a topline-os fülke tetőmagasságát,akkor ez legalább 60-70 köbméteres és befolyásolja a rakományod fajtáját.Sőt, a platóban lévő rakomány mennyiségét és a raktérben elfoglalt magasságát.
-Biztos,hogy ekkora pótra kell a surrantó?/hátul van rajta/
-Az a hűtőaggregát sztem nem kell az elejére.
-A kerekek sztem nem jól vannak összerakva,hiányzik a külső karika és így nagyon kilóg a kerékagy.
-Jó elképzelés a kiszolgáló állvány,csak megint kicsi ahhoz,hogy a sofőr bácsi ponyvázzon róla.Kicsit magasabbnak kéne lennie.
Szóval ennyi.Végül is jó,meg szép is finomítani kellene rajta a megfelelő élethűség érdekében.
Nem bántásképp írtam ezeket.Csak okulásul.Én mivel billencses vagyok,ezeket így gondolom.
Jó építést!
Talpi
horvathjozsef 111471 2008. november 1. 13:04
Válasz erre
Kép000
Kép000
Kép001
Kép001
Kép002
Kép002
Kép003
Kép003
Kép005
Kép005
Kép006
Kép006
Kép007
Kép007
Kép008
Kép008

Szevasztok!elkészültem a póttal a pót 99%-os még a poroltót kell felhelyezni és még meg kell pakolni:)v mivel!nem tudom h mit szállítson!szeretnék egy kis asztalt csinálni neki és egy kis diorámát csinálni!Nincsen valami jó tippetek ?van rajta egy hiba jó van több is de ami szemet üt a ponyva jó nem lehet tekerni de ha lehetne akkor megütközne a plató elejében!:)hali
Gabi 111470 2008. október 31. 21:25
Válasz erre
Nagytalpú 111469 2008. október 31. 20:02
Válasz erre
Sziasztok!
Mégegyszer bocsi a nem ide való hsz-ért!
Holnap majd megnézem azt a gépet mert most úton vagyok.Jó zsorzsy?
Talpi
memo 111468 2008. október 31. 20:00
Válasz erre
Helló Gabi! Rendelsz mostanában a modelltracksandparts-shop- ból? Ha igen, kérlrek jelezz már vissza! Előre is köszi!
lalipapi 111467 2008. október 31. 18:26
Válasz erre
Hali mindenkinek!

Emberek segítsetek!Kellene nékem cseppmintás lemez(taposó lemez)műanyagból. Tudna valaki egy címet ahol kapható?
Előre is köszi L
rico 111466 2008. október 31. 16:23
Válasz erre
Szasztok!

Józsi! Te aztán haladsz! Grat, és csak így tovább!

Üdv.
Rico
horvathjozsef 111465 2008. október 31. 15:26
Válasz erre
trt
trt
trt (1)
trt (1)

és felkerült a korlát a Scaniara most csinálom a ponyvát a gépre
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.