/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Kusti 112026 2008. november 24. 10:31
Válasz erre
HPIM2452
HPIM2452
HPIM2454
HPIM2454
HPIM2455
HPIM2455
HPIM2456
HPIM2456
HPIM2457
HPIM2457

Jó reggelt!

A hétvégi haladás képei. Elkészültek a visszapillantók, a homlokfaltökörrel. Felkerült a tank a jobb oldalra. Pátjai szig-szalag és krómfólia összetevői.
Az utolsó kép kicsit homályos lett de amit látni kellene rajta azt látni lehet. :S

Üdv!
Kusti
Csabi 112025 2008. november 24. 09:17
Válasz erre
Szia pulcsi!

Így már más a helyzet! További jó munkát!

Üdv,
Csabi
Csabi 112024 2008. november 24. 09:16
Válasz erre
Szia Ati!

Köszönöm, és örülök hogy tetszik!
De azért én nyomába sem érek a Nagyoknak!
Ez a második koszolásom és csak a magam szórakoztatására kezdtem bele.
Persze, hibák ezen is vannak, szerintem nem is kevés és messze van még a vége.
Azt mondom, hogy nyugodtan nekiállhatsz Te is, biztosan menni fog!

Üdv,
Csabi
Elektrolakatos 112023 2008. november 23. 22:12
Válasz erre
hiányzik két betű a felső sor elejéről :P8)
Roland_89 112022 2008. november 23. 22:11
Válasz erre
először én is gondolkodtam hogy már megint 6-os legyen-e. De aztán Győrben van egy cég akinek a fardarusai után egytől egyik 3 tengelyes pótok vannak. Mondom akkor nekem is ilyenem lesz :D
Nagytalpú 112021 2008. november 23. 22:00
Válasz erre
R89!
Hat tengely?Megint?
A Nemzeti Közlekedési Hatóság mit szólna ehhez?
:-)))
Talpi
pulcsi 112020 2008. november 23. 22:00
Válasz erre
Nagytalpú 112019 2008. november 23. 21:58
Válasz erre
MÁRKA
MÁRKA

Szia!
Márka.
Mondom márka!
Talpi
Roland_89 112018 2008. november 23. 21:42
Válasz erre
200811231849
200811231849
200811231850
200811231850
200811231851
200811231851
200811231852
200811231852

Én csak ennyivel tudok szolgálni képügyileg :) a pótkocsi vonóháromszögén dolgozgatok... még azért is nincs színre fújva... meg mellette folyamatosan apránként készülnek a fülkék.

Roland
pulcsi 112017 2008. november 23. 21:40
Válasz erre
Kérdeztem már Tőletek de most még egyszer felteszem a kérdést,nincs Valakinek elado sorba lévő konténere?20,30,40 lábas?Tervezek egy projektet ahoz kellene.Vagy vegyem meg a MAN-mondomMANszerelvényt és azt használjam fel? Pulcsi
UI: TALPIjol mondtam,megmondtam az őszintét?
csetuka 112016 2008. november 23. 21:36
Válasz erre
És meg szabad kérdezni, hogy menyiért készítették el a matrinyát?
pulcsi 112015 2008. november 23. 21:32
Válasz erre
csetuka 112014 2008. november 23. 21:31
Válasz erre
Én hagytam volna hosszúnak! De nem azért mert a méret a lényeg! :))) Hanem szerintem úgy nézet volna ki jól szerelvényben.
Nagytalpú 112013 2008. november 23. 21:29
Válasz erre
pulcsi 112012 2008. november 23. 21:26
Válasz erre
Sziasztok!
TempraSWKöszi hogy válaszoltál,kár érte mert egy komoly projekt ugrott be de igy lehet hogy ugrik.
CsetukaIgazság szerint 7,2méteresre kellett volna csinálni 1:24-ben" mielött Talpi humorizál"csak hosszunak találtam és ezért lett ekkora. Pulcsi
Nagytalpú 112011 2008. november 23. 21:24
Válasz erre
Halló!
Holnap motorképek!
Talpi
Simka 112010 2008. november 23. 21:18
Válasz erre
Sziasztok!

Csetuka szitás igen a fehér matrica, úgy csináltattam, hogy egy A4-en 5-6 makettnyi fehér felirat lett szerkesztve, ezért valamelyest megérte, meg van rajta plusz cucc is ami később használható, pl hungarós logo..

Pulcsi! jó a magnum!

Attila! Aranyos a kis Liaz, kár, hogy ilyen nincs 24-ben..
csetuka 112009 2008. november 23. 21:07
Válasz erre
Szia Pulcsi!

Jó lett a Magnum, de nem lesz rövid hozzá az a pót?
TempraSW 112008 2008. november 23. 21:00
Válasz erre
Szia pulcsi!
Lepakoltam a maketthegyet, mert az alján volt a VN Volvo.
A VN Volvo és a Western Star krómozott külső kerekei egyformák, még a sorszámuk is u.a.
TempraSW
pulcsi 112007 2008. november 23. 20:50
Válasz erre
Gyerekek!
Valaki megtudja mondani,hogy a Volvo VN sorozatnak amerikai vagy europai kereke van?Ez alatt azt értem,hogy a külsö hátso kerekeknek van pereme vagy nincs?A Westernstar-nak nincs azt tudom. Pulcsi
TempraSW 112006 2008. november 23. 20:48
Válasz erre
IT781
IT781
IT789
IT789

A képeken látható ritka makettek érdekelnének valakit?
A dagadó bukszával rendelkező érdeklődőket kérem, hogy a temprasw@freemail.hu email címen jelentkezzenek.
Dönitz 112005 2008. november 23. 20:29
Válasz erre
Talpi!
Igen 1854.

Dönitz
Ati 112004 2008. november 23. 20:22
Válasz erre
Szia Pulcsi!

Jó lett az a Magnum!
Lehet hogy mondtam már, de akkor is..
Ati
pulcsi 112003 2008. november 23. 20:16
Válasz erre
pulcsi 112002 2008. november 23. 20:13
Válasz erre
látszik a beföttes gumi
látszik a beföttes gumi
ilyen hátulja lesz a potnak is
ilyen hátulja lesz a potnak is
mivel van még egy adag ilyen matricám valoszinü az megy rá arra is
mivel van még egy adag ilyen matricám valoszinü az megy rá arra is

Sziasztok!
CSETUKARenault magnum ami már elkészült.Ime 2 kép
CSABIMég nincs kész a pot csak fényképezéshez meg probák miatt van össze rakva.Ki akarom vágni a felni belsejét és kisebbre venni,a mellékelt képen látszik hogy befőttes gumival van a 2 felni összefogva majd a külső kerekek rátolva.Amugy van már hátso sárvédő,potkerék tarto,légtartály és aláfutás gátlo lámpákkal együtt.
UI:az is lehet hogy az italeri kiegészitöjéböl a felni közepe régi tipusu lesz.6 águ felfogatással Pulcsi
Attila79 112001 2008. november 23. 20:03
Válasz erre
IMG_1950
IMG_1950
IMG_1949
IMG_1949
IMG_1948
IMG_1948
IMG_1947
IMG_1947

Sziasztok,

Sikerült befejeznem édesapám Liazát 1:87 méretarányban, fabrikáltam alá egy apró diorámát is.
Atti
Nagytalpú 112000 2008. november 23. 19:57
Válasz erre
Dönitz 111999 2008. november 23. 19:08
Válasz erre
Ja! És bocsi a nemtúljó minőségű képekért.
Dönitz 111998 2008. november 23. 19:06
Válasz erre
Fényképek-0132
Fényképek-0132
Fényképek-0133
Fényképek-0133
Fényképek-0134
Fényképek-0134
Fényképek-0135
Fényképek-0135
Fényképek-0136
Fényképek-0136
Fényképek-0137
Fényképek-0137

Sziasztok!
Itt tartok most az Actrosszal.
exec 111997 2008. november 23. 18:56
Válasz erre
Sziasztok,

köszönöm az elismerő szavakat.

Talpi: Matrica. Eredetileg airbrusht akartam, és már ki is volt maszkolva, aztán az ajtón találtam egy olyan hibát, amit vagy fékfolyadék, vagy matrica javíthatott csak. az utóbbit választottam, a közel egy napon át készült airbrush sablonokat pedig kidobtam... vlrző szívvel és enyhe idegbajjal.

exec
Ati 111996 2008. november 23. 18:50
Válasz erre
Ja még annyit, hogy ha van is rajta hiba...kit érdekel?
Ez akkor is szuper!
És muszály ennyire kiemelni ezt a munkád, legalább is nekem, mert egyszerűen...fantasztisss!
Így tudod ki épít! A Wettringerről "Big All"! Az ő munkáit is érdemes megnézni!
Én azért nem fogok ilyen munkába, mert félek hogy az enyém nem lenne ilyen...:(
de egyre jobban agyalok, hogy megpróbálkozok vele!

Üdv!
Ati
Ati 111995 2008. november 23. 17:47
Válasz erre
Szia Csabi! :)

Először is köszi a képeket!
Másodszor: ESZMÉLETLEN JÓ! Megérte felrakni a képeket! :)
Nekem ez a vas annyira bejön! Kár hogy nem az enyém :((
Nagyon eltaláltad a koszolást és rozsdásítást!
Lehet, hogy építettés már sok vasat, de szerintem magasan ez a legnagyobb műved!
Képzeld: Le is mentettem a képeket magamnak! Hogy tuti meg legyen!
Szédületes!
...Írhatnék még, de inkább tanulmányozom!

Üdv!
Ati
Csabi 111994 2008. november 23. 17:35
Válasz erre
PB231511a
PB231511a
PB231512a
PB231512a
PB231513a
PB231513a
PB231514a
PB231514a
PB231517a
PB231517a
PB231518a
PB231518a
PB231519a
PB231519a

Sziasztok!

Ati unszolására egy kicsit elővettem az Autocar-t. Felraktam a kéményt és a középső visszapillantót (ez egy kicsit kajlán áll, majd javítom). Csináltam egy dobozkát a fülke hátuljára, jelenleg szárad. A pót katasztrófa, valószínűleg kuka...

Talpi, exec, pulcsi! Szép munkák készülnek! Talán csak pulcsi pótjának kerekei nem tetszenek. Szerencsésebb lenne lecserélni az Italeri hajtott tengelyvégeit.

Üdv,
Csabi
3LM3 111992 2008. november 23. 17:01
Válasz erre
Sziasztok!

Sok kihagyás után visszatértem. Gott sei dank! Most lesz időm befejezni a mercit (egy műtétnek köszönhetően, no meg az érettségi után van elég időm nem kell annyit tanulni :))
Azért minden nap figyelemmel kísértem a fórum életét. És meg kell hogy mondjam hihetetlen amiket alkottok. gratulálok mindenkinek!

Talpi: egy kis unterflur (remélem segít ez a link)
www.wettringer-modellbauforum.de/forum/thread.php

Mindenkinek további jó építgetést,
3LM3
Apa 111991 2008. november 23. 17:00
Válasz erre
Nagytalpú 111990 2008. november 23. 16:45
Válasz erre
Szia!
Bármit szívesen fogadok a témával kapcsolatban.
Köszi!
Talpi
Apa 111989 2008. november 23. 16:31
Válasz erre
466px-MAN_B%C3%BCssing_320_U
466px-MAN_B%C3%BCssing_320_U

Szia Talpi!
Találtam néhány képet unterflur kapcsán, ha érdekel, szólj, ide vagy magánba.
Üdv
ApaPZ
:D- Ez csak ízelítő :D-
Nagytalpú 111988 2008. november 23. 16:03
Válasz erre
Ja,és nem a fülke alatt lesz a berregő!
Nagytalpú 111987 2008. november 23. 16:02
Válasz erre
gépkép
gépkép

Halló!
A Gabitól kapott anyagokban találtam egy képet.
Ilyen lesz a gép.Csak a ponyvás platni helyett egy konténer alá fog beállni.
Talpi
Nagytalpú 111986 2008. november 23. 15:50
Válasz erre
Szia!
Köszi!
Most szabom a motrot.
T
csetuka 111985 2008. november 23. 15:49
Válasz erre
Exec! marha jól néz ki az outó.
Pulcsi Mihez készíted a pótot?

csetuka
csetuka 111984 2008. november 23. 15:46
Válasz erre
Szia Talpi!

Tényleg haladgatsz, olyan ismerős az a váz! :))

csetuka
Ati 111983 2008. november 23. 14:53
Válasz erre
Szia!

Szuper lesz a gép!
A mocit nagyon jól eltaláltad, az eszméletlen jó!
Nekem a matricája nem igazán jön be, dehát ízlések és pofonok!
Grat hozzá! Szép vas!

Ati
Nagytalpú 111982 2008. november 23. 14:14
Válasz erre
Szia Géza!
Nagyon szép haladás.
Látom koszolgatsz rendesen.
Tetszik a fülke design.Matrica vagy airbrush?
Talpi
pulcsi 111981 2008. november 23. 13:39
Válasz erre
Szia!
Ahogy TALPIirta ,csak annyi kiegészités hogy minél kevesebb ragasztot használj a ragasztáshoz,majd ha megkötött akkor tehetsz még egy kis ragasztot a kivánt helyre.Minél kisebb mennyiséget használsz kimondottan a rögzittéshez annál hamarabb huz meg. Pulcsi
UI:A kzedet ne ragaszt oda mert lekell vágni az ujjadrol a makettet.
exec 111980 2008. november 23. 13:32
Válasz erre
DSCF0872
DSCF0872
DSCF0873
DSCF0873
DSCF0874
DSCF0874
DSCF0875
DSCF0875
DSCF0876
DSCF0876
DSCF0876
DSCF0876
DSCF0879
DSCF0879

sziasztok,

volt időm fotózni. Sok még a munka, kétséges, hogy készen lesz hétvégére, sajnos...
Nagytalpú 111979 2008. november 23. 13:08
Válasz erre
Szia Pulcsi!
Nagyon jó kivitelezés!
Szuper lett a váz.
Talpi
Nagytalpú 111978 2008. november 23. 13:05
Válasz erre
Szia Mr.TGX!
Köszike!Igyekszem a legjobbra.
Most épp a fekvőmotort barkácsolom.
Jól alakul a Te márkád is!
Nagyon tetszik!
Talpi
Nagytalpú 111977 2008. november 23. 13:03
Válasz erre
Szia!
Sima pillanatragasztó.Egy kis türelem kell hozzá.
Az MAN pedig egy bontott járgány.
Talpi
pulcsi 111976 2008. november 23. 12:36
Válasz erre
pot felépitmény
pot felépitmény
1 tengelyes pot a maradék anyagbol
1 tengelyes pot a maradék anyagbol
eredetileg 2 tengelyes volt egyben ezt vágtam ketté
eredetileg 2 tengelyes volt egyben ezt vágtam ketté
már látszik valami a potbol
már látszik valami a potbol
már innen is
már innen is
félkész alváz
félkész alváz
zsámoly közelröl
zsámoly közelröl
zsámoly egyenes hiddal
zsámoly egyenes hiddal
zsámoly kicsit jobbra forditva
zsámoly kicsit jobbra forditva
zsámoly nagyon alá forditva itt már borulás veszély!
zsámoly nagyon alá forditva itt már borulás veszély!
zsámoly balra forditva
zsámoly balra forditva
Image(211)volvo zöld szinben
Image(211)volvo zöld szinben
Image(220)itt jobban látszik a szin
Image(220)itt jobban látszik a szin
Image(219)
Image(219)

Talpi!
Ahogy igértem pár kép a vasakrol.A 2 tengelyes pot megy a Renault után hasonlo desinggel.Az 1 tengelyes potot megcsináltam,hogy legyen egy rövid potom is,meg ne kallodjon el az "anyag".A volvo is készülget bár a képek nem a legjobbak,majd a napon készitek jobb felvételek.Motip putty-val fujtam,majd vizbázisu auto festékkel festettem,majd magyar acryl lakksrayval fujtam fényesre.
Talpijo lesz igy leirni és dokumentálni az épitési folyamatokat? Pulcsi
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.