/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
mszl 112763 2008. december 19. 13:02
Válasz erre
Szia!

Nekünk van elfekvőben egy hosszúplatós C vágányra téve, ha kell az ünnepek alatt körbe fényképezem neked!
(De végül is csak egy párhuzam kapcsoló és akksi kéne bele és dübörögne is)
3LM3 112762 2008. december 19. 12:58
Válasz erre
Szia Simka!

Ez csak egy elgondolás attól még messze vagyok, hogy meg is valósítsam. De úgy vagyok vele, ha az ember akar valamit akkor megoldja :).

De köszi a tippeket.

Üdv: 3LM3
exec 112761 2008. december 19. 12:28
Válasz erre
Csetuka,

mihez kellenek a gumik? Én nekem egy kitből annó hiányoztak, írtam a revellnek, és két hét múlva küldtek kettőt postán. Nekem a Bill Signs gépből hiányoztak, de mivel azt már rég óta nem gyártják, így a levélben a Petebilt wreckerre hivatkoztam, abban ugyan ilyen van. Kicsit pofátlan megoldás, de hátha...

Üdv,
exec
jokogeri 112760 2008. december 19. 11:46
Válasz erre
Szia!
Én tudok küldeni Neked egy darabot, mert valahonnan megmaradt.
1:25 a méretaránya. Aztán valakivel a hiányzó többit kiönteted műgyantából.
Ha így jó a buli, írjál címet.

jokogeri
horvathjozsef 112759 2008. december 19. 11:33
Válasz erre
Hali mindenkinek!szeretnék egy ifát építeni de nem tudom h hollehet ifa makettet venni tudtok segíteni L60-as jobb lenne mert olyan van nekünk is:) előre is köszi
Simka 112758 2008. december 19. 09:38
Válasz erre
Ifa..

Nálam egyébként IFA makett 1/24 tervben van majd Zil projekt után valamikor, még nlzeti rajzok kellenének...:D
Apajöhetnek az Ifa képek...:D

Simka
Simka 112757 2008. december 19. 09:34
Válasz erre
Sziasztok!

3LM3 nem rossz elgondolás, a hátránya, hogy ilyen kesztyűs-benyúlós megoldást elég nehéz összehozni, meg ne plexiben gondolkodj, mert azt oltári nehéz alakítani megfelelő szerszámok nélkül, ha csak simán fúróval megfúrod például,akkor az úgy fog kinézni hogy fúrsz egy lyukat és körülötte szépen berepedezik meg lepattog az anyag...ha nem reped keresztbe..
A másik dolog, hogy ne a teteje legyen nyitható, mert azt nagyon nehéz teljesen légmentesen lezárni úgy, hogy a por ne szálljon bele, vagy, ha sikerül akkor is, ha kinyitod könnyen belemegy, inkább oldalt legyen nyílós, azt még könnyebb is kezelni...

Simka
Apa 112756 2008. december 19. 09:01
Válasz erre
Sziasztok!
Ha megtalálom a képeket, áll itt nem messze tőlünk egy IFA daru, ha más nem, újra lefényképezem és felteszem.
Üdv
Apa
gumikacsa 112755 2008. december 18. 23:42
Válasz erre
Üdv!

Én egyetértek veled. Én terepes billencset vezettem rövid pályafutásom alatt, aki járt velem a betanulás alatt, azt mondta, oda is bemehetünk vele, ahova más teherautós benézni sem mer. És ez így is volt. Akkor az ifa több mint 10 éves volt, és ez 12 éve történt. Az az ifa még most is vígan szolgálatban van...
zsorzsy 112754 2008. december 18. 23:15
Válasz erre
szia népek!

Szerintem elgondolkodtato,hogy mit is gyártottak anno a NDK-ban!
Generáciok dolgoztak,és nöttek fel rajtuk,bennük!(jelképessen)
Lehetünk akármilyen hüek,bármilyen tipushoz!Szerintem a táltos IFA-paripa megesz mindent! TISZTELET A KIVÉTELNEK MERT VAN! CSepel,Robur,Zil,Kamaz,Kraz,Ural,Tatra stb!
Elnyühetettlenek!
Üdv ZS!

U.i:személyes vélemény,nem kell érte porba gyalázni,de birom a kritrikát!
3LM3 112753 2008. december 18. 22:01
Válasz erre
festő doboz
festő doboz

Szia!
Milyen kamra, valami kis doboz amibe elfér a kezed meg a festendő tárgy, vagy azért nagyobbacska? Frankón levegő szívót is teszel rá?:D

(én egyszer már elgondoltam egy ilyen dolgot. Az alapja kb olyasmi lenne mint a homokfúvó gépek olyan kis kesztyűkkel. Persze a mérete nem lenne akkora csak, hogy kényelmesen el lehessen férni benne (1m x1m x 1m). és a számítógép ventillátort tennék a hátuljára, hogy a levegőt kiszívja s vele a finom festék szemcséket is. Az egész meg valami plexi szerűségből lenne)

Üdv: 3LM3
csetuka 112752 2008. december 18. 21:59
Válasz erre
revell pótkocsi gumik
revell pótkocsi gumik

Sziasztok!

Tudom, hogy reménytelen próbálkozás, de keresem a képen látható gumikat! Minden megoldás érdekel ...

csetuka
csetuka 112751 2008. december 18. 21:56
Válasz erre
Szia Talpi!

Ilyened már van? vagy minél több annál jobb?

csetuka
Nagytalpú 112750 2008. december 18. 21:44
Válasz erre
Sziasztok!
Tényleg jó kis gép.Ráadásul NG.Ez teljesen jó.
Nem tudom,hogy mi lesz belőle.
Most felkerül a szekrény tetejére.
Amúgy köszi,hogy aggódtok az egészségem miatt.Jól esik.
Az M.A.N projekt is halad.Jelenleg szárad a tömítő anyag.
Most épp egy festő kamra szerű helyiséget szerkesztek,hogy most is tudjak fújni.
Szerintem a hétvégén kész lesz és utánna végre tudok majd hol festeni.
Talpi
sanyi 112749 2008. december 18. 21:37
Válasz erre
Szia Talpi!
Az a postás eltévedt! Nekem akarta azt hozni! Hidd ell! Én tudom! Mukodj postás, mukodj...
Szép darab!
Sanyi
Roland_89 112748 2008. december 18. 21:23
Válasz erre
HPIM0628
HPIM0628
HPIM0679
HPIM0679
HPIM0680
HPIM0680
DSCF0119
DSCF0119

Talpibácsi!
1:1 ben a mentő. kamionos találkozón kötelező a részvétele :) egy barátomé :)
Esetleg ha dobozból építed és feljavítod, ha kellenek képek akkor szólj aztán csinálok.

Roland
Roland_89 112747 2008. december 18. 21:14
Válasz erre
van egy ismerősöm, autószerelő, és van egy ifájuk. első tulajdonosok! terepes billencs neki, és mikor megvették használták pár évig aztán feledésbemerült. + éve építkezett a srác, és elővették a gazzal benőtt gépjárművet, és magyar nyelvű leírás van hozzá, amiből teljesen szétszedte és újra összerakták felújítva. Azóta elkészült a ház, és az ifa újra hosszú pihenőre lett számüzve. Azt az ifa kézikönyvet megpróbálom elkunyerálni, és beszkennelem.

R89
George 112746 2008. december 18. 21:07
Válasz erre
Pulcsi!

Én Talpi-val ellentétben sokat állok. Inkábbb mennék !
DE így sem haladok kellő képpen a járgányommal.
Nagytalpú 112745 2008. december 18. 21:06
Válasz erre
Szia!
Be kellene szkennelnem az egészet.64 oldal.
Olyan szövegek vannak benne!
Jujj! Veszélyes!
Talpi
George 112744 2008. december 18. 21:02
Válasz erre
Ez egy nagyon jó gép!
A daru drótkötél cseréje az szükséges, ill. a gém vége.
Azonkívül szabad a pálya. Jól és egyszerüen lehet módosítani.
Simka 112743 2008. december 18. 21:01
Válasz erre
Talpacsek!

Mail ment...

Jók ezek az IFA cuccok, már le is töltöttem...:D

Simka
pulcsi 112742 2008. december 18. 20:59
Válasz erre
Talpi!
Én meg átakarom épiteni 2 tengelyes billencs meg KCR-esre.De majd csak jövöre mert semmi kedvem hidegben méregetni az adatokhoz.Az utcánkban ami egy főutcalakik a csirbelábas gazdája.Amugy jo kis makett összesen 2 db-ot készitettem. Pulcsi
UI:inkább a MAN-t épitsed mint itt irogatsz,ha vezetel és pihenöt vetted ki akkor meg aludjál ne hogy betegre dolgozd magad
Nagytalpú 112741 2008. december 18. 20:58
Válasz erre
Apa!
Igen,csirkés.
NG fülke.
Talpi
Apa 112740 2008. december 18. 20:54
Válasz erre
Csirkelábas :D
Apa 112739 2008. december 18. 20:54
Válasz erre
Szia Talpi!
Szép darab
Üdv Apa
Nagytalpú 112738 2008. december 18. 20:42
Válasz erre
20081218033
20081218033

Halló!
Ma hozta a postás.
T
Nagytalpú 112737 2008. december 18. 20:36
Válasz erre
R89!
Ez egy originalische ifa dokument.
Még aktív koromban szereztem a nemtom hányas számú AFIT-ból.
Igazi IFA fellegvár volt anno az AFIT.
Ott tanultam pl.IFA motort összeszerelni teljesen új alkartészekből.
Ja,IFA váltó,híd,stb. Régi szép emlékek.
T
Salieri 112736 2008. december 18. 20:36
Válasz erre
Ifa megy a zúton,
Húz egy pótot:D:D:D
Roland_89 112735 2008. december 18. 20:32
Válasz erre
Üdvözletem sofőr bácsi!

most így nézve az IFÁs képeid, eszembe jutott egy elég fura szerelvény ami egy Scania topline-ból áll és egy sima Ifa nyerges pótot húz. elég sűrűn látom itt a 83ason, egyszer ha letudom fényképezni felrakom majd. Elég érdekes látvány!

Roland
Nagytalpú 112734 2008. december 18. 20:22
Válasz erre
kép0005
kép0005
kép0006
kép0006

Majd én fórumozok egyedül!
:-)
Nagytalpú 112733 2008. december 18. 20:06
Válasz erre
kép0004
kép0004
kép0003
kép0003

Jó estét!
Egy kis IFA. :-)
Tovább is van.Mondjam még?
Talpi
Simka 112727 2008. december 18. 13:56
Válasz erre
Családi kép, Talpi?

Talpi, Jancsi meg a MAN? Ildi meg lemaradt a képről! :D

Simka
Russell 112726 2008. december 18. 12:58
Válasz erre
Talpenegger!

Gyönyörű!
Ugye nem M.A.N.? :-DDD

Üdv:
Russell
gumikacsa 112725 2008. december 18. 12:00
Válasz erre
gumikacsa 112724 2008. december 18. 11:53
Válasz erre
Szia!

Igen, érdekelne, előre is köszönöm.
Nagytalpú 112723 2008. december 18. 11:39
Válasz erre
remek
remek

Sziasztok!
Voltam a gazdaságos szjúpermárkitban és ott találtam a kicsikét.
:-)
Talpi
TempraSW 112722 2008. december 17. 23:10
Válasz erre
Szia gumikacsa!

A DAF 3300 ugyan az, mint a Tiéd csak alacsony tetővel.
A DAF 2800 billencsről tudok képeket küldeni, ha kell.
TempraSW
khe2 112721 2008. december 17. 23:05
Válasz erre
pl a makettet amiről raktam fel képet aki csinálta túlzottan megtoldotta ott és emiatt elég ratyin néz ki szerintem az meg már túl hosszú lett az enyém meg még túl rövid
arany középút:D
zsorzsy 112720 2008. december 17. 23:02
Válasz erre
Igaz!
Csak elsöre nem olyan szembetönő,
khe2 112719 2008. december 17. 23:00
Válasz erre
nézd meg az enyémen a sárvédő végénél van még hely a fülkéig és a levegőszűrő alatt van az aksi a tartályokkal ha jól megnézed jól látszik
zsorzsy 112718 2008. december 17. 22:58
Válasz erre
Amig kerestem megelöztél!
Azért a képnek remélem hasznát tudod venni!
Én nem látok különbséget a motorháztetön!
ZS!
khe2 112717 2008. december 17. 22:57
Válasz erre
ATHS_1-760x476
ATHS_1-760x476
decal_duck_2-534x315
decal_duck_2-534x315
BrunoFarm_022-347x461
BrunoFarm_022-347x461
Convoy_Trailer_Dimensions-760x366
Convoy_Trailer_Dimensions-760x366
New_Duck_2-760x422
New_Duck_2-760x422
Page_1-452x600
Page_1-452x600
2468189726_e7df7cb941
2468189726_e7df7cb941
2468191382_a535f96f53
2468191382_a535f96f53
convoy3
convoy3
convoy23
convoy23
Duck_Sleeper
Duck_Sleeper

:D nem gond :D

nekem is megvan a film :D
gumikacsa 112716 2008. december 17. 22:54
Válasz erre
Sziasztok!

Dobozbontás nincs véletlenül valakinek DAF 2800-ról, vagy DAF 3300-ról?
zsorzsy 112715 2008. december 17. 22:52
Válasz erre
2008_12170002
2008_12170002

Szia Khe2!
A felnivel tökéletessen egyetértek!
És valoban igaza van a kolégának a kasznival is, mint azt a kép is alátámasza!
Bocs aminöségért a monitorrol fényképeztem!
ZS!
khe2 112714 2008. december 17. 22:45
Válasz erre
ha van vmi ötleted hogy mit miből hogy s mint lehet csinálni azért szívesen várom
khe2 112713 2008. december 17. 22:44
Válasz erre
szia

ezért áltam le vele tudom a kerék meg csak alá lett dobva a kép erejéig meg hosszabb a csőr is meg pont emiatt az aksi is előrébb van kicsit + vázat eléggé meg kell még toldani kabinról nem is szólva

azért nem folytatom mert nincs hozzá cuccom meg eddig is csak ragasztó szalaggal van összerakva van ötletem mit miből hogy kéne csak nincs limitem megvenni hozzá a cuccokat ez a két alap kitt is elég borsos volt és tényleg én sem akarnám elkapkodni

de azért köszi az észrevételeket
Kusti 112712 2008. december 17. 22:16
Válasz erre
Szia Khe2!

Csak a jó szándék vezérel: Ezeket az EU felniket lekapnám, az RS700L-en teli felni volt kettő jukkal. A motorháztető pedíg nem RS nahem R, az R-nek magasabban voltak a sárvédői mivel ép.ipari kamionok voltak. Ezekre figyelj oda, kár lenne egy ilyen jó kitet elkapkodni.

Nem bátásból mondtam!

Üdv!
Kusti
khe2 112711 2008. december 17. 22:09
Válasz erre
IMG_1417
IMG_1417
IMG_1426
IMG_1426
IMG_1484
IMG_1484
IMG_1487
IMG_1487
813
813
bc_mack9
bc_mack9
bc_mack11
bc_mack11

szia

hát most így este ennyi képet találtam de ha érdekel részletesebben akkor holnap csinálhatok még

üdv. Tomi
csetuka 112710 2008. december 17. 22:00
Válasz erre
Szia Lajcsi-ba!

nekem van az emlitett spoilerekből + van egy tető spoilerem is ami ki maradt a steyr-ből, ha kell keress meg! csetuka@gmail.com

csetuka
TempraSW 112708 2008. december 17. 20:40
Válasz erre
Szia Kumancs!
A platós vagy a tűzoltó érdekelne? Van mindkettő.
temprasw@freemail.hu
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.