<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Ati | Adatlap | 114141 | 2009. január 16. 16:30 | ![]() | |
gumikacsa | Adatlap | 114140 | 2009. január 16. 16:13 | ![]() | |
Szevasz apafej! Ne szerénykedj, dobj egy két képet a 24-es munkáidról! | |||||
XR650R | Adatlap | 114139 | 2009. január 16. 15:28 | ![]() | |
mack | Adatlap | 114138 | 2009. január 16. 14:18 | ![]() | |
Szia Roland, a kovetkezoket szeretnem mondani: a Transformers 2007 cimu filmben egy Peterbilt 379 EXHD 63" Flattop szerepelt. Amit Te belinkeltel, az csak egy tobbszorosen dilettans replica. Ugyanis az 63" HiRise Sleeperes es 379-119es rovid motorhaztetos. Jotanacs, ugyan nem modellezek, de csak 379 EXHDbol tudsz 379 EXHDt epiteni, mert a 378as motorhaza szinten rovid ill uvegszalbol keszul, nem szegecselt alu. Ps: weboldalunk utolso cikkenek elso bekezdese rad vonatkozik | |||||
Leslie | Adatlap | 114137 | 2009. január 16. 11:47 | ![]() | |
Sziasztok! Nem régen találtam egy bejegyzést amin Gumikacsa említ egy 1/14-es Tamiya Volvot. Az a Volvo az enyém ha még fenn áll az érdeklődés nagyon szívesen segítek bármiben. Képeket, rajzokat, adatokat elküldöm ha kell. Jelenleg a belsejét készítem ami sajnos gyárilag nincs kidolgozva. Az eredeti nyerges verzió viszont a terveim szerint át lesz alakítva dobozosra, mert a felépítményben szépen elfér az összes elektronika meg az akku. Így ki tudom majd dolgozni az alvázat is valamennyire. Néhány kép az épülő belsőtérről: | |||||
exec | Adatlap | 114135 | 2009. január 16. 09:26 | ![]() | |
Az a vicc, hogy a képregényben és a rajzfilmben Optimus COE Freightliner volt... Jobban örültem volna ha a filmben is az marad, de az kevésbé lett volna dizájnos. Ez van. Bár eredetileg Üstökös F-15 ös volt itt meg F-22, Megatron pisztoly, itt meg a Kibertroni formula, bár ez utóbbi belefér :-) A képen látható gép egy Peterbilt 378-as vagy 379-es. Ilyet gyárt a revell (379) és az Italerei is (378). Nézd meg szerinted melyik passzol jobban. Az Italerié a 0746 os katalóguszsámon fut. A revellét azt most passzolom. exec | |||||
Roland_89 | Adatlap | 114134 | 2009. január 16. 09:10 | ![]() | |
Hali! Bruno szerintem nagyrészt ebben te vagy otthon. Barátnőm nem hagy békén, egyszer el kell hogy készítsem neki ezt. Nem tudom mennyire vagy ismerős benne, a Transformers című filmből ez a fővezér, Optimus Prime... Ehhez melyik kitt lenne a legideálisabb, valamint mik a buktatói, amiket nehezen lehet rajt elkészíteni? Köszi Roland | |||||
Simka | Adatlap | 114133 | 2009. január 16. 09:03 | ![]() | |
Szia Zsorzsy! Örülök neki, egyébként ezt az oldalt én is innen a fórumról szedtem le... :) ZIL tömítődik, csiszolódik, de semmi látványos, csak finomítás igazítás finomítás... Simka | |||||
zsorzsy | Adatlap | 114132 | 2009. január 15. 23:06 | ![]() | |
Szia Simka! Én külön köszönöm neked ezt a kincses bányát! Én imádom ezeket a vasakat! Üdv zs! U.i: ZIL hogy áll? | |||||
Simka | Adatlap | 114131 | 2009. január 15. 21:57 | ![]() | |
Srácok! a truckphotos4sale.com on újabb képeket fedeztem fel, akit érdekel a retro kamionok világa... | |||||
Simka | Adatlap | 114130 | 2009. január 15. 21:25 | ![]() | |
Köszi, gondolhattam volna... :)) | |||||
Gabi | Adatlap | 114129 | 2009. január 15. 21:23 | ![]() | |
Simka | Adatlap | 114128 | 2009. január 15. 21:22 | ![]() | |
Ha már KFS, én egy ilyen régi Leylandot el tudnék képzelni, bár még Ebay-en sem nagyon láttam sőt modelltrucks and partson sem, csak KFS oldalán... | |||||
Simka | Adatlap | 114127 | 2009. január 15. 21:18 | ![]() | |
Ja, megvan a Seddon Atkinson, ha jól tudom az már megszűnt vagy beolvadt vagy ilyesmi? | |||||
Simka | Adatlap | 114126 | 2009. január 15. 21:15 | ![]() | |
Sziasztok! Ernő, van kihívás ebben vasban az biztos! De már kíváncsi lettem, hogy milyen lesz! "A" betűs verzió, ami valami angol vas, az melyik cég gépe? Találkoztam már vele, sőt utána is néztem valamelyest, már amennyire az angol márkák érdekelnek, de most, ha megveszek sem jut eszembe... Simka | |||||
Kusti | Adatlap | 114125 | 2009. január 15. 21:12 | ![]() | |
Kusti | Adatlap | 114124 | 2009. január 15. 21:11 | ![]() | |
Én sem azért mondtam hogy kötekedjek, de ha már ez ember kezébe kerül egy közel 250 €-s makett azért nézze már meg az összerakásit. Szerintem! :S | |||||
pulcsi | Adatlap | 114123 | 2009. január 15. 20:33 | ![]() | |
Ember tervez Isten végez.Nem azért tettem be,de ha rámentek a (lastebiler)szóra akkor megkapjátok a menüt.Bele lapozva sok furcsaságot találhattok. Pulcsi | |||||
Kusti | Adatlap | 114122 | 2009. január 15. 20:23 | ![]() | |
Fordítva van a motoron a szelepdekni... :S | |||||
pulcsi | Adatlap | 114121 | 2009. január 15. 19:18 | ![]() | |
Hi! Itt egy link MAD Scania épités. teamsorlandet.diskusjonsforum.no/teamsorlandet-about235.html Norvég oldal. Pulcsi | |||||
pulcsi | Adatlap | 114120 | 2009. január 15. 18:37 | ![]() | |
Sziasztok! Simkahozzászólásához annyit tennék hozzá,hogy szörfözök a neten különböző makettes oldalakon,nézegetem a linkeket majd utalás egy linkre amire rámegyek.Egyből bejön egy uj oldal ahol van menü amiben lehet bóklászni.Unnantól meg nincs megállás.Hát ennyi a sok uj linkek beirásáról.Abban is igaza van,hogy vissza kell lapozni,olvasni mivel aki ide beir az tud olvasni.Röviden ennyi. Pulcsi UI:amugy egy ujjal gépelek Hajrá Mindenkinek épitsetek ,szépitsetek gyerekek. | |||||
Erno-945 | Adatlap | 114119 | 2009. január 15. 17:38 | ![]() | |
Sziasztok! Bontás. 945 | |||||
3LM3 | Adatlap | 114118 | 2009. január 15. 14:49 | ![]() | |
Sziasztok! Bocsi, hogy eltűntem, csak összejöttek a dolgok. Kis helyzetjelentés: A bal oldalsó ablakot összemázgáltam (alkohollal, azt hittem hogy nem marja meg, sajnos megmarta :S). Most készül a pótlása, amit egy átlátszó műanyagból készítek (a CD tömbök pl:50 db-osak tetején mindig van egy sima lemez ami átlátszó, azaz nincs kezelve mindenféle dologgal, hogy az adatok megmaradjanak rajta.). Ezen kívül már csak apróságok vannak hátra és kész is az első kamionom :) Képeket rakok fel ha haladok. (talán hétvégén lesz időm) Mindenkinek jó építgetést kívánok, 3LM3 | |||||
Simka | Adatlap | 114117 | 2009. január 15. 11:25 | ![]() | |
Szia Gergő! Makettező abc itt balra, tippek-trükkök stb. Gyerekek! Nézelődjetek, kutassatok stb.. Kérlek.. nagyon szívesen segítünk, csak ne kelljen mindig előlről kezdeni...! :( Annyira szomorú tudok lenni, próbálkozzatok please... És most Gergő Te se vedd magadra külön, meg más se. Tehetséges, kreatív srácok vagytok, vannak itt a fórumon, csak ébresszétek fel magatokban! Tudom, hogy egyszerűbb bedobni egy kérdést és várni a választ, mint kicsit kutatni a témáról, de higgyétek el, hogy maga a kutatás, keresgélés is egy külön élmény, a felfedezés öröme-élménye. Amellett, hogy úgyis segítünk mindig! Látjátok, hogy pl Pulcsi micsoda oldalakat fedez fel szinte folyamatosan! Pont tegnap beszélgettünk a 13 éves nevelt fiammal ilyesmiről és egyből az volt az első, hogy megnézi a google-n... De tényleg ne vegyétek b.sztatásnak! Simka | |||||
modellpapa | Adatlap | 114116 | 2009. január 15. 10:13 | ![]() | |
Visszaolvastam az elmúlt hónapot. Valaki kérdezte a Phönix-MAN történetét. Van némi rálátasom a témára, és információim is a gyártótól. Anno jópár éve beszéltem a céggel volt egy üzleti ügyem velük és rákérdeztem erre is. Szóval a gyártó cég a német Bickel Tuning volt. Ez Gerd Körbert az ismert német kamionversenyző cége. (Bebá az ő Phönix-MAN versenykamionját építette meg) A jobb súlyelosztás végett a fülke és a motor hátrább került. Ez miatt épült az autó. Mivel a formák megvoltak és voltak érdeklődök akik vásároltak volna belőle ezért elkészítették az utcai változatot is. Az alap az MAN F90-es modellje volt majd később az F2000-es. (a lökhárítóban lévő lámpából lehet megkülönböztetni őket, régi az F90-es téglalap lámpáival míg az F2000-es a 2 kereklámpával volt szerelve) Gyakorlatilag úgy készült, hogy a vevő megrendelt egy normál F90-es később F2000-es tgk. alvázat úgy hogy a Bickel elmondta mekkora legyen a tengelytáv. (a megrendelt autó lehetett tűsarkú vagy dupplahúzós, rövid vagy hosszúfülkés attól függően, hogy a vevő mit szeretett volna és mennyit szánt rá. A motor terén is szabad volt a téma, ki erősebb ki gyengébb motorral vehette.) Amikor az alváz le lett gyártva az MAN-nél átgurult a Bickel céghez. Ők leszedték a fülkét és hátrább szerelték, motorsátor helyére sík padlót csináltak, üvegszálas műanyagból elkészítették az orr részt, új lökhárítót is kapott, valamint építettek rá egy nyeregszerkezetet és a fék és elektromos vezetékeket a pótkocsihoz átszerelték. Mindez az átalakítás kb. 70.000 német márkába került. Az alap tűsarkú hálófülkés nemzetközi alváz egy 400LE körüli motorral az MAN-nél kb. 130.000 német márka körül volt akkoriban, azaz kb. 200.000 márkáért valakinek egy egyedi csörös MAN-je lehetett. Akkoriban (2000 környékén 130Ft körül volt a német márka árfolyama) Mindezek nettó (áfa nélküli árak). Az elkészült autók többsége promociós célra készült és így sok vevő kért krómozott keréktárcsát, kipúfogót, légkűrtöt stb. ami ára még plusz tétel volt. Ezek általában a német Jumbo-Fischer cég termékei voltak. Az árak pl. krómozott felső duppla kipufogó 4000-8000 márka (kiviteltől függően lehetett egyenes végű vagy hajlított), stb. Így az ár még lazán 20-25.000 márkával több is lehetett. | |||||
Atis | Adatlap | 114115 | 2009. január 15. 10:06 | ![]() | |
Gergo1212 A matricát vizbe beáztatód.. megvárod míg a matricalap leválik a matricáról, de 1-2 percnél tovább semmiképp ne áztasd. Ezután felrakod vizesen a gépre, és gyors mozdulatokkal vizes állapotban a helyére mozgatod. Minnél nedvesebb, annál könyebbenmozog, viszont annál könyebben is szakad. Amint megszáradt már nem lehet mozgatni, a ragasztó hatni kezd. Na valahogy így szoktam, de lehet használni matricafeszítőt.. ami elméletileg teljesen odasimítja a matrincát a géphez. üdv. | |||||
gergo1212 | Adatlap | 114114 | 2009. január 15. 03:14 | ![]() | |
Üdv mindenkinek! Lenne egy kérdésem: -Hogy a manóba lehet a matricát szépen elhelyezni a fülkén meg stb?:D Nekem valahogy mindig elcsúszik meg ilyesmi:Megkel várni meg megszárad és ragasztani kell vagy vizesen ragad rá vagy hogyan? Üdv : Gergő | |||||
modellpapa | Adatlap | 114113 | 2009. január 14. 22:54 | ![]() | |
Gumikacsa Itt mindenfajta konténerről találsz méretet. http://www.containex.hu/hu/termekvalasztek.aspx | |||||
gergo1212 | Adatlap | 114112 | 2009. január 14. 22:25 | ![]() | |
Üdv mindenkinek! Lenne egy kérdésem: -Hogy a manóba lehet a matricát szépen elhelyezni a fülkén meg stb?:D Nekem valahogy mindig elcsúszik meg ilyesmi:Megkel várni meg megszárad és ragasztani kell vagy vizesen ragad rá vagy hogyan? Üdv : Gergő | |||||
Simka | Adatlap | 114111 | 2009. január 14. 19:51 | ![]() | |
Méghozzá egy STIES-es, hűtős Scania szíve lesz... :) | |||||
Simka | Adatlap | 114110 | 2009. január 14. 19:50 | ![]() | |
De, újra fog épülni... :) | |||||
Ati | Adatlap | 114109 | 2009. január 14. 19:34 | ![]() | |
:( Szegény! :) | |||||
ráczgergõ | Adatlap | 114108 | 2009. január 14. 19:18 | ![]() | |
ráczgergõ | Adatlap | 114107 | 2009. január 14. 19:16 | ![]() | |
üdv!én ezt kezdtem el építeni.céget,szint még nem tudom lehet, hogy csak 1szép v8as lesz belőle,de az alap kék szint semmikép nem akarom megtartani. mindenkinek jó építést ebbe a csúszós időbe. üdv?Gergő | |||||
Simka | Adatlap | 114106 | 2009. január 14. 19:10 | ![]() | |
Sziasztok! Ernő, ez igen egyedi, kircsi vas lesz! Ebay? Gondolom nem 2 euro volt, nemrég láttam fent én is egyet, elég finom áron ment el, de azért megéri, mert igazi ritkaság lehet belőle. Dekoráció? DAF az alap? Asszem jobbkormányos, ugye? Egy dobozbontás, esetleg?... :) Nincs több kérdés :) Vöröshangya, igaza van Rolandnak, sztirolból tudsz alvázat épülni! Ati, igen, én is fel akartam rakni ezeket a képeket, de hát már nem így néz ki... :) Simka | |||||
voroshangya | Adatlap | 114105 | 2009. január 14. 18:51 | ![]() | |
Szia Roland! Itt valószínű, mármint a kamionos szakágban igen, új vagyok. Apukámnak készítem el a "munkahelyét"! Egy Prága V3S műhelykocsit.Cseh termék, 1:48 méretben, és iszonyúan rossz minőségű!:( Bárhol hozzányúlsz , millió darabra törik! Nem egy nagy átalakítást, szeretnék, csak összerakni. Mivel csavarodott az alváz, és ferde is, nem tudtam a multi marómmal finoman lesorjázni, mivel végig repedt hosszában ezért gondoltam csinálok, inkább egy újat míg a hetvennyolc darabot összeragasztom! Hát ennyi! De fényképekkel dokumentáltam, amit majd okulásként felteszek! Köszi! | |||||
Roland_89 | Adatlap | 114104 | 2009. január 14. 17:15 | ![]() | |
Szia! üdvözünk a fórumon. Netántán új személy vagy itt a topicban? Szóval Prága készül? tudhatnánk róla valamit? Gondolom nem 1:24ben... Amúgy ha te szeretnél készíteni alvázat akkor sztirol lap. De tessék visszaolvasni a forumon és látsz rengeteg átalakítást... R89 | |||||
Erno-945 | Adatlap | 114103 | 2009. január 14. 17:05 | ![]() | |
gpatrik | Adatlap | 114102 | 2009. január 14. 17:04 | ![]() | |
Sziasztok! Köszönöm Mindenkinek a segítségét, Ati, Exec, Atis, bár megemlíteném Gabit is, mert a szelepfedél az szelepfedél. :) A dolog érdekessége, hogy nem 24ben készül a kábelezés, de ha kész lesz, teszek ide is képeket. GPatrik | |||||
Ati | Adatlap | 114101 | 2009. január 14. 16:53 | ![]() | |
Ja, ez majdnem ugyan az..., ez egy 143-as é! Az R500-as motorjáról ami nekem van, arról nem találom a képeket! Üdv! Ati | |||||
Ati | Adatlap | 114100 | 2009. január 14. 16:50 | ![]() | |
Szia Patrik! Remélem tudtam segíteni... De nézz még utána, mert ezt, nem tegnap csináltam... Ati | |||||
voroshangya | Adatlap | 114099 | 2009. január 14. 16:49 | ![]() | |
Sziasztok! Kérdésem a következő: Prága V3S műhelykocsit építek, és szörnyen enyomták az alvázát! Milyen anyagból készíthetek újat? Köszönöm! | |||||
exec | Adatlap | 114098 | 2009. január 14. 16:34 | ![]() | |
gpatrik, a makettek (régi) menü alatt láthatsz lyen scaniát cikkben (Borka Gyuritól is, tőlem is) és azokban a scaniákban kábelezve van a motor. Kiindulási alapnak jók, de persze nemárt még hozzánézni infot! exec | |||||
gpatrik | Adatlap | 114097 | 2009. január 14. 15:26 | ![]() | |
Szia Atis! Köszönöm a kéept. Nos igen, ilyen lenne jó makettben. Visszaolvasok, ha jól rémlik, mintha valaki csinált volna itt a fórumon kábelezett motort. Gabi! Valóban, mondjuk látszik nem értek hozzá...:) Patrik | |||||
Kusti | Adatlap | 114094 | 2009. január 14. 14:08 | ![]() | |
Gigi! Sajnos azt kell mondjam hogy egyetértek az előttem az üggyel kapcsolatosan szólókkal. Az egész a kikapcsolódásról szól. Én már túl vagyok pár kamionon, ami ugyan egy két kollégához mérten nem sok, de csináltam már pár átszabást. A TG-X ami most készül, nagyon sok buktatót hordoz magában. szabni kellett sok mindent és még igy is van amit nem akartam, vagy tudtam megcsinálni. Az építésnél néha legszívesebben a falhoz b***am volna, mert valami nem sikerült vagy a testi épségem sínylette meg. Szóval a kikapcsolódás a lényeg. Szerintem is kezdd inkább valami egyszerübbel, tapasztalatot szerezni. Aztán jöhetnek a komolyabb lélegzetvételű dolgok. ;) Üdv! Kusti | |||||
Kusti | Adatlap | 114093 | 2009. január 14. 14:03 | ![]() | |
Elektro! Az van a két szelepdekni között. Mint az amcsi szörnyeken (gpk) :I Kusti | |||||
Gabi | Adatlap | 114092 | 2009. január 14. 13:18 | ![]() | |
Szia Patrik! Az már elég nagy gond, ha a dugattyú teteje V formát mutat, az már kuka. Amiről te beszélsz, az a szelepfedél. Gabi | |||||
Atis | Adatlap | 114091 | 2009. január 14. 09:38 | ![]() | |
gpatrik | Adatlap | 114090 | 2009. január 14. 06:30 | ![]() | |
Sziasztok! Szeretném a Segítségeteket kérni motor kábelezés ügyében. Tudnátok mutatni olyan képeket Scania motorról, amin "v" formályú a dugattyú teteje, és kábelezve is van? Legjobb lenne ha makett lenne, mert azon el is tudnék igazodni. Köszönöm szépen! Üdv.: GPatrik | |||||
gigi13 | Adatlap | 114089 | 2009. január 14. 04:51 | ![]() | |
üdv! Köszönöm szépen a tanácsokat! teljes mértékben igazatok van! mivel még nem nagyon vagyok otthon a kamionok között igy jo h segitettetek. tényleg nagyon nagy munka lenne... el is halasztom még egy ideig. elöször megprobálok párat dobozbol. de mindenek elött van még pár dolod amit most össze fogok rakni, szval a kamion még rá ér. köszönök mindent! |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
A vaterán most van egy 9000 ért!
Ati