/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Ati 114141 2009. január 16. 16:30
Válasz erre
Szia!

A vaterán most van egy 9000 ért!

Ati
gumikacsa 114140 2009. január 16. 16:13
Válasz erre
Szevasz apafej!

Ne szerénykedj, dobj egy két képet a 24-es munkáidról!
XR650R 114139 2009. január 16. 15:28
Válasz erre
Ford
Ford

Sziasztok!

Keresném a képen szereplő Italeri Ford Wrecker dekorszettjét megvételre.
Ha valaki megválna tőle, vagy esetleg más amerikai-ausztráliai gépének szettjétől...

Keress meg: 30/9244-565 vagy xr650rnyul@freemail.hu
mack 114138 2009. január 16. 14:18
Válasz erre
optimusprime_1
optimusprime_1
Optimusprime_2
Optimusprime_2

Szia Roland,
a kovetkezoket szeretnem mondani:
a Transformers 2007 cimu filmben egy Peterbilt 379 EXHD 63" Flattop szerepelt.
Amit Te belinkeltel, az csak egy tobbszorosen dilettans replica. Ugyanis az 63" HiRise Sleeperes es 379-119es rovid motorhaztetos.
Jotanacs, ugyan nem modellezek, de csak 379 EXHDbol tudsz 379 EXHDt epiteni, mert a 378as motorhaza szinten rovid ill uvegszalbol keszul, nem szegecselt alu.

Ps: weboldalunk utolso cikkenek elso bekezdese rad vonatkozik
Leslie 114137 2009. január 16. 11:47
Válasz erre
az eredeti és az átépítés alatti ülés
az eredeti és az átépítés alatti ülés
valahol itt tartok most
valahol itt tartok most

Sziasztok!
Nem régen találtam egy bejegyzést amin Gumikacsa említ egy 1/14-es Tamiya Volvot. Az a Volvo az enyém ha még fenn áll az érdeklődés nagyon szívesen segítek bármiben. Képeket, rajzokat, adatokat elküldöm ha kell. Jelenleg a belsejét készítem ami sajnos gyárilag nincs kidolgozva. Az eredeti nyerges verzió viszont a terveim szerint át lesz alakítva dobozosra, mert a felépítményben szépen elfér az összes elektronika meg az akku. Így ki tudom majd dolgozni az alvázat is valamennyire. Néhány kép az épülő belsőtérről:
exec 114135 2009. január 16. 09:26
Válasz erre
Az a vicc, hogy a képregényben és a rajzfilmben Optimus COE Freightliner volt... Jobban örültem volna ha a filmben is az marad, de az kevésbé lett volna dizájnos. Ez van.

Bár eredetileg Üstökös F-15 ös volt itt meg F-22, Megatron pisztoly, itt meg a Kibertroni formula, bár ez utóbbi belefér :-)

A képen látható gép egy Peterbilt 378-as vagy 379-es. Ilyet gyárt a revell (379) és az Italerei is (378). Nézd meg szerinted melyik passzol jobban. Az Italerié a 0746 os katalóguszsámon fut. A revellét azt most passzolom.

exec
Roland_89 114134 2009. január 16. 09:10
Válasz erre
optimus-prime-side
optimus-prime-side
real-peterbilt-optimus-prime
real-peterbilt-optimus-prime

Hali!

Bruno szerintem nagyrészt ebben te vagy otthon. Barátnőm nem hagy békén, egyszer el kell hogy készítsem neki ezt. Nem tudom mennyire vagy ismerős benne, a Transformers című filmből ez a fővezér, Optimus Prime... Ehhez melyik kitt lenne a legideálisabb, valamint mik a buktatói, amiket nehezen lehet rajt elkészíteni?
Köszi

Roland
Simka 114133 2009. január 16. 09:03
Válasz erre
Szia Zsorzsy!

Örülök neki, egyébként ezt az oldalt én is innen a fórumról szedtem le... :)

ZIL tömítődik, csiszolódik, de semmi látványos, csak finomítás igazítás finomítás...

Simka
zsorzsy 114132 2009. január 15. 23:06
Válasz erre
Szia Simka!
Én külön köszönöm neked ezt a kincses bányát!
Én imádom ezeket a vasakat!
Üdv zs!

U.i: ZIL hogy áll?
Simka 114131 2009. január 15. 21:57
Válasz erre
Srácok!

a truckphotos4sale.com on újabb képeket fedeztem fel, akit érdekel a retro kamionok világa...
Simka 114130 2009. január 15. 21:25
Válasz erre
Köszi, gondolhattam volna... :))
Gabi 114129 2009. január 15. 21:23
Válasz erre
Szia Simka!
Iveco tulajdonban van.
Gabi
Simka 114128 2009. január 15. 21:22
Válasz erre
GB170
GB170

Ha már KFS, én egy ilyen régi Leylandot el tudnék képzelni, bár még Ebay-en sem nagyon láttam sőt modelltrucks and partson sem, csak KFS oldalán...
Simka 114127 2009. január 15. 21:18
Válasz erre
Ja, megvan a Seddon Atkinson, ha jól tudom az már megszűnt vagy beolvadt vagy ilyesmi?
Simka 114126 2009. január 15. 21:15
Válasz erre
Sziasztok!

Ernő, van kihívás ebben vasban az biztos! De már kíváncsi lettem, hogy milyen lesz!
"A" betűs verzió, ami valami angol vas, az melyik cég gépe? Találkoztam már vele, sőt utána is néztem valamelyest, már amennyire az angol márkák érdekelnek, de most, ha megveszek sem jut eszembe...

Simka
Kusti 114125 2009. január 15. 21:12
Válasz erre
Kusti 114124 2009. január 15. 21:11
Válasz erre
Én sem azért mondtam hogy kötekedjek, de ha már ez ember kezébe kerül egy közel 250 €-s makett azért nézze már meg az összerakásit. Szerintem! :S
pulcsi 114123 2009. január 15. 20:33
Válasz erre
Ember tervez Isten végez.Nem azért tettem be,de ha rámentek a (lastebiler)szóra akkor megkapjátok a menüt.Bele lapozva sok furcsaságot találhattok.
Pulcsi
Kusti 114122 2009. január 15. 20:23
Válasz erre
Fordítva van a motoron a szelepdekni... :S
pulcsi 114121 2009. január 15. 19:18
Válasz erre
Hi!
Itt egy link MAD Scania épités.
teamsorlandet.diskusjonsforum.no/teamsorlandet-about235.html
Norvég oldal.
Pulcsi
pulcsi 114120 2009. január 15. 18:37
Válasz erre
Sziasztok!
Simkahozzászólásához annyit tennék hozzá,hogy szörfözök a neten különböző makettes oldalakon,nézegetem a linkeket majd utalás egy linkre amire rámegyek.Egyből bejön egy uj oldal ahol van menü amiben lehet bóklászni.Unnantól meg nincs megállás.Hát ennyi a sok uj linkek beirásáról.Abban is igaza van,hogy vissza kell lapozni,olvasni mivel aki ide beir az tud olvasni.Röviden ennyi.
Pulcsi
UI:amugy egy ujjal gépelek

Hajrá Mindenkinek épitsetek ,szépitsetek gyerekek.
Erno-945 114119 2009. január 15. 17:38
Válasz erre
EuroTech 3
EuroTech 3
EuroTech 4
EuroTech 4
EuroTech 5
EuroTech 5
EuroTech 6
EuroTech 6
EuroTech 7
EuroTech 7
EuroTech 8
EuroTech 8

Sziasztok!
Bontás.
945
3LM3 114118 2009. január 15. 14:49
Válasz erre
Sziasztok!

Bocsi, hogy eltűntem, csak összejöttek a dolgok.

Kis helyzetjelentés: A bal oldalsó ablakot összemázgáltam (alkohollal, azt hittem hogy nem marja meg, sajnos megmarta :S). Most készül a pótlása, amit egy átlátszó műanyagból készítek (a CD tömbök pl:50 db-osak tetején mindig van egy sima lemez ami átlátszó, azaz nincs kezelve mindenféle dologgal, hogy az adatok megmaradjanak rajta.). Ezen kívül már csak apróságok vannak hátra és kész is az első kamionom :)

Képeket rakok fel ha haladok. (talán hétvégén lesz időm)

Mindenkinek jó építgetést kívánok,

3LM3
Simka 114117 2009. január 15. 11:25
Válasz erre
Szia Gergő!

Makettező abc itt balra, tippek-trükkök stb.

Gyerekek! Nézelődjetek, kutassatok stb.. Kérlek.. nagyon szívesen segítünk, csak ne kelljen mindig előlről kezdeni...! :(
Annyira szomorú tudok lenni, próbálkozzatok please...
És most Gergő Te se vedd magadra külön, meg más se. Tehetséges, kreatív srácok vagytok, vannak itt a fórumon, csak ébresszétek fel magatokban!
Tudom, hogy egyszerűbb bedobni egy kérdést és várni a választ, mint kicsit kutatni a témáról, de higgyétek el, hogy maga a kutatás, keresgélés is egy külön élmény, a felfedezés öröme-élménye. Amellett, hogy úgyis segítünk mindig!
Látjátok, hogy pl Pulcsi micsoda oldalakat fedez fel szinte folyamatosan!
Pont tegnap beszélgettünk a 13 éves nevelt fiammal ilyesmiről és egyből az volt az első, hogy megnézi a google-n...
De tényleg ne vegyétek b.sztatásnak!

Simka
modellpapa 114116 2009. január 15. 10:13
Válasz erre
Visszaolvastam az elmúlt hónapot. Valaki kérdezte a Phönix-MAN történetét.
Van némi rálátasom a témára, és információim is a gyártótól. Anno jópár éve beszéltem a céggel volt egy üzleti ügyem velük és rákérdeztem erre is.
Szóval a gyártó cég a német Bickel Tuning volt.
Ez Gerd Körbert az ismert német kamionversenyző cége. (Bebá az ő Phönix-MAN versenykamionját építette meg)
A jobb súlyelosztás végett a fülke és a motor hátrább került. Ez miatt épült az autó.
Mivel a formák megvoltak és voltak érdeklődök akik vásároltak volna belőle ezért elkészítették az utcai változatot is.
Az alap az MAN F90-es modellje volt majd később az F2000-es. (a lökhárítóban lévő lámpából lehet megkülönböztetni őket, régi az F90-es téglalap lámpáival míg az F2000-es a 2 kereklámpával volt szerelve)
Gyakorlatilag úgy készült, hogy a vevő megrendelt egy normál F90-es később F2000-es tgk. alvázat úgy hogy a Bickel elmondta mekkora legyen a tengelytáv. (a megrendelt autó lehetett tűsarkú vagy dupplahúzós, rövid vagy hosszúfülkés attól függően, hogy a vevő mit szeretett volna és mennyit szánt rá. A motor terén is szabad volt a téma, ki erősebb ki gyengébb motorral vehette.)
Amikor az alváz le lett gyártva az MAN-nél átgurult a Bickel céghez. Ők leszedték a fülkét és hátrább szerelték, motorsátor helyére sík padlót csináltak, üvegszálas műanyagból elkészítették az orr részt, új lökhárítót is kapott, valamint építettek rá egy nyeregszerkezetet és a fék és elektromos vezetékeket a pótkocsihoz átszerelték. Mindez az átalakítás kb. 70.000 német márkába került. Az alap tűsarkú hálófülkés nemzetközi alváz egy 400LE körüli motorral az MAN-nél kb. 130.000 német márka körül volt akkoriban, azaz kb. 200.000 márkáért valakinek egy egyedi csörös MAN-je lehetett. Akkoriban (2000 környékén 130Ft körül volt a német márka árfolyama) Mindezek nettó (áfa nélküli árak).
Az elkészült autók többsége promociós célra készült és így sok vevő kért krómozott keréktárcsát, kipúfogót, légkűrtöt stb. ami ára még plusz tétel volt. Ezek általában a német Jumbo-Fischer cég termékei voltak. Az árak pl. krómozott felső duppla kipufogó 4000-8000 márka (kiviteltől függően lehetett egyenes végű vagy hajlított), stb.
Így az ár még lazán 20-25.000 márkával több is lehetett.
Atis 114115 2009. január 15. 10:06
Válasz erre
Gergo1212

A matricát vizbe beáztatód.. megvárod míg a matricalap leválik a matricáról, de 1-2 percnél tovább semmiképp ne áztasd. Ezután felrakod vizesen a gépre, és gyors mozdulatokkal vizes állapotban a helyére mozgatod. Minnél nedvesebb, annál könyebbenmozog, viszont annál könyebben is szakad. Amint megszáradt már nem lehet mozgatni, a ragasztó hatni kezd.

Na valahogy így szoktam, de lehet használni matricafeszítőt.. ami elméletileg teljesen odasimítja a matrincát a géphez.

üdv.
gergo1212 114114 2009. január 15. 03:14
Válasz erre
Üdv mindenkinek!

Lenne egy kérdésem: -Hogy a manóba lehet a matricát szépen elhelyezni a fülkén meg stb?:D
Nekem valahogy mindig elcsúszik meg ilyesmi:Megkel várni meg megszárad és ragasztani kell vagy vizesen ragad rá vagy hogyan?

Üdv : Gergő
modellpapa 114113 2009. január 14. 22:54
Válasz erre
Gumikacsa

Itt mindenfajta konténerről találsz méretet.
http://www.containex.hu/hu/termekvalasztek.aspx
gergo1212 114112 2009. január 14. 22:25
Válasz erre
Üdv mindenkinek!

Lenne egy kérdésem: -Hogy a manóba lehet a matricát szépen elhelyezni a fülkén meg stb?:D
Nekem valahogy mindig elcsúszik meg ilyesmi:Megkel várni meg megszárad és ragasztani kell vagy vizesen ragad rá vagy hogyan?

Üdv : Gergő
Simka 114111 2009. január 14. 19:51
Válasz erre
Méghozzá egy STIES-es, hűtős Scania szíve lesz... :)
Simka 114110 2009. január 14. 19:50
Válasz erre
Ati 114109 2009. január 14. 19:34
Válasz erre
ráczgergõ 114108 2009. január 14. 19:18
Válasz erre
Kép 037
Kép 037

kép lemaradt:S
ráczgergõ 114107 2009. január 14. 19:16
Válasz erre
üdv!én ezt kezdtem el építeni.céget,szint még nem tudom lehet, hogy csak 1szép v8as lesz belőle,de az alap kék szint semmikép nem akarom megtartani.
mindenkinek jó építést ebbe a csúszós időbe.
üdv?Gergő
Simka 114106 2009. január 14. 19:10
Válasz erre
Sziasztok!

Ernő, ez igen egyedi, kircsi vas lesz! Ebay? Gondolom nem 2 euro volt, nemrég láttam fent én is egyet, elég finom áron ment el, de azért megéri, mert igazi ritkaság lehet belőle.
Dekoráció?
DAF az alap? Asszem jobbkormányos, ugye? Egy dobozbontás, esetleg?... :) Nincs több kérdés :)

Vöröshangya, igaza van Rolandnak, sztirolból tudsz alvázat épülni!

Ati, igen, én is fel akartam rakni ezeket a képeket, de hát már nem így néz ki... :)

Simka
voroshangya 114105 2009. január 14. 18:51
Válasz erre
Szia Roland!
Itt valószínű, mármint a kamionos szakágban igen, új vagyok. Apukámnak készítem el a "munkahelyét"! Egy Prága V3S műhelykocsit.Cseh termék, 1:48 méretben, és iszonyúan rossz minőségű!:( Bárhol hozzányúlsz , millió darabra törik! Nem egy nagy átalakítást, szeretnék, csak összerakni. Mivel csavarodott az alváz, és ferde is, nem tudtam a multi marómmal finoman lesorjázni, mivel végig repedt hosszában ezért gondoltam csinálok, inkább egy újat míg a hetvennyolc darabot összeragasztom! Hát ennyi! De fényképekkel dokumentáltam, amit majd okulásként felteszek! Köszi!
Roland_89 114104 2009. január 14. 17:15
Válasz erre
Szia! üdvözünk a fórumon. Netántán új személy vagy itt a topicban?

Szóval Prága készül? tudhatnánk róla valamit? Gondolom nem 1:24ben...
Amúgy ha te szeretnél készíteni alvázat akkor sztirol lap. De tessék visszaolvasni a forumon és látsz rengeteg átalakítást...

R89
Erno-945 114103 2009. január 14. 17:05
Válasz erre
EuroTech 1
EuroTech 1
EuroTech 2
EuroTech 2

Sziasztok!
Némi 1:87-es kitérő után elkezdem építgetni az EuroTech típusú vontatót.
945
gpatrik 114102 2009. január 14. 17:04
Válasz erre
Sziasztok!
Köszönöm Mindenkinek a segítségét, Ati, Exec, Atis, bár megemlíteném Gabit is, mert a szelepfedél az szelepfedél. :)
A dolog érdekessége, hogy nem 24ben készül a kábelezés, de ha kész lesz, teszek ide is képeket.
GPatrik
Ati 114101 2009. január 14. 16:53
Válasz erre
Ja, ez majdnem ugyan az..., ez egy 143-as é!
Az R500-as motorjáról ami nekem van, arról nem találom a képeket!

Üdv!

Ati
Ati 114100 2009. január 14. 16:50
Válasz erre
DSC01481
DSC01481
DSC01484
DSC01484
DSC01376
DSC01376
DSC01421
DSC01421
DSC01423
DSC01423
DSC01486
DSC01486

Szia Patrik!

Remélem tudtam segíteni...
De nézz még utána, mert ezt, nem tegnap csináltam...

Ati
voroshangya 114099 2009. január 14. 16:49
Válasz erre
Sziasztok!
Kérdésem a következő: Prága V3S műhelykocsit építek, és szörnyen enyomták az alvázát! Milyen anyagból készíthetek újat? Köszönöm!
exec 114098 2009. január 14. 16:34
Válasz erre
gpatrik,

a makettek (régi) menü alatt láthatsz lyen scaniát cikkben (Borka Gyuritól is, tőlem is) és azokban a scaniákban kábelezve van a motor. Kiindulási alapnak jók, de persze nemárt még hozzánézni infot!

exec
gpatrik 114097 2009. január 14. 15:26
Válasz erre
Szia Atis!
Köszönöm a kéept. Nos igen, ilyen lenne jó makettben. Visszaolvasok, ha jól rémlik, mintha valaki csinált volna itt a fórumon kábelezett motort.
Gabi!
Valóban, mondjuk látszik nem értek hozzá...:)
Patrik
Kusti 114094 2009. január 14. 14:08
Válasz erre
Gigi!

Sajnos azt kell mondjam hogy egyetértek az előttem az üggyel kapcsolatosan szólókkal. Az egész a kikapcsolódásról szól. Én már túl vagyok pár kamionon, ami ugyan egy két kollégához mérten nem sok, de csináltam már pár átszabást. A TG-X ami most készül, nagyon sok buktatót hordoz magában. szabni kellett sok mindent és még igy is van amit nem akartam, vagy tudtam megcsinálni. Az építésnél néha legszívesebben a falhoz b***am volna, mert valami nem sikerült vagy a testi épségem sínylette meg.
Szóval a kikapcsolódás a lényeg. Szerintem is kezdd inkább valami egyszerübbel, tapasztalatot szerezni. Aztán jöhetnek a komolyabb lélegzetvételű dolgok. ;)

Üdv!
Kusti
Kusti 114093 2009. január 14. 14:03
Válasz erre
Elektro!

Az van a két szelepdekni között. Mint az amcsi szörnyeken (gpk) :I

Kusti
Gabi 114092 2009. január 14. 13:18
Válasz erre
Szia Patrik!
Az már elég nagy gond, ha a dugattyú teteje V formát mutat, az már kuka. Amiről te beszélsz, az a szelepfedél.
Gabi
Atis 114091 2009. január 14. 09:38
Válasz erre
scania%20r%20580%2010x4
scania%20r%20580%2010x4

szia Gpatrik

Én csak ezt találtam, talán más többet tud mutatni.

üdv.
gpatrik 114090 2009. január 14. 06:30
Válasz erre
Sziasztok!
Szeretném a Segítségeteket kérni motor kábelezés ügyében. Tudnátok mutatni olyan képeket Scania motorról, amin "v" formályú a dugattyú teteje, és kábelezve is van? Legjobb lenne ha makett lenne, mert azon el is tudnék igazodni. Köszönöm szépen!
Üdv.: GPatrik
gigi13 114089 2009. január 14. 04:51
Válasz erre
üdv!
Köszönöm szépen a tanácsokat! teljes mértékben igazatok van! mivel még nem nagyon vagyok otthon a kamionok között igy jo h segitettetek. tényleg nagyon nagy munka lenne... el is halasztom még egy ideig. elöször megprobálok párat dobozbol. de mindenek elött van még pár dolod amit most össze fogok rakni, szval a kamion még rá ér.
köszönök mindent!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.