/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
pulcsi 114123 2009. január 15. 20:33
Válasz erre
Ember tervez Isten végez.Nem azért tettem be,de ha rámentek a (lastebiler)szóra akkor megkapjátok a menüt.Bele lapozva sok furcsaságot találhattok.
Pulcsi
Kusti 114122 2009. január 15. 20:23
Válasz erre
Fordítva van a motoron a szelepdekni... :S
pulcsi 114121 2009. január 15. 19:18
Válasz erre
Hi!
Itt egy link MAD Scania épités.
teamsorlandet.diskusjonsforum.no/teamsorlandet-about235.html
Norvég oldal.
Pulcsi
pulcsi 114120 2009. január 15. 18:37
Válasz erre
Sziasztok!
Simkahozzászólásához annyit tennék hozzá,hogy szörfözök a neten különböző makettes oldalakon,nézegetem a linkeket majd utalás egy linkre amire rámegyek.Egyből bejön egy uj oldal ahol van menü amiben lehet bóklászni.Unnantól meg nincs megállás.Hát ennyi a sok uj linkek beirásáról.Abban is igaza van,hogy vissza kell lapozni,olvasni mivel aki ide beir az tud olvasni.Röviden ennyi.
Pulcsi
UI:amugy egy ujjal gépelek

Hajrá Mindenkinek épitsetek ,szépitsetek gyerekek.
Erno-945 114119 2009. január 15. 17:38
Válasz erre
EuroTech 3
EuroTech 3
EuroTech 4
EuroTech 4
EuroTech 5
EuroTech 5
EuroTech 6
EuroTech 6
EuroTech 7
EuroTech 7
EuroTech 8
EuroTech 8

Sziasztok!
Bontás.
945
3LM3 114118 2009. január 15. 14:49
Válasz erre
Sziasztok!

Bocsi, hogy eltűntem, csak összejöttek a dolgok.

Kis helyzetjelentés: A bal oldalsó ablakot összemázgáltam (alkohollal, azt hittem hogy nem marja meg, sajnos megmarta :S). Most készül a pótlása, amit egy átlátszó műanyagból készítek (a CD tömbök pl:50 db-osak tetején mindig van egy sima lemez ami átlátszó, azaz nincs kezelve mindenféle dologgal, hogy az adatok megmaradjanak rajta.). Ezen kívül már csak apróságok vannak hátra és kész is az első kamionom :)

Képeket rakok fel ha haladok. (talán hétvégén lesz időm)

Mindenkinek jó építgetést kívánok,

3LM3
Simka 114117 2009. január 15. 11:25
Válasz erre
Szia Gergő!

Makettező abc itt balra, tippek-trükkök stb.

Gyerekek! Nézelődjetek, kutassatok stb.. Kérlek.. nagyon szívesen segítünk, csak ne kelljen mindig előlről kezdeni...! :(
Annyira szomorú tudok lenni, próbálkozzatok please...
És most Gergő Te se vedd magadra külön, meg más se. Tehetséges, kreatív srácok vagytok, vannak itt a fórumon, csak ébresszétek fel magatokban!
Tudom, hogy egyszerűbb bedobni egy kérdést és várni a választ, mint kicsit kutatni a témáról, de higgyétek el, hogy maga a kutatás, keresgélés is egy külön élmény, a felfedezés öröme-élménye. Amellett, hogy úgyis segítünk mindig!
Látjátok, hogy pl Pulcsi micsoda oldalakat fedez fel szinte folyamatosan!
Pont tegnap beszélgettünk a 13 éves nevelt fiammal ilyesmiről és egyből az volt az első, hogy megnézi a google-n...
De tényleg ne vegyétek b.sztatásnak!

Simka
modellpapa 114116 2009. január 15. 10:13
Válasz erre
Visszaolvastam az elmúlt hónapot. Valaki kérdezte a Phönix-MAN történetét.
Van némi rálátasom a témára, és információim is a gyártótól. Anno jópár éve beszéltem a céggel volt egy üzleti ügyem velük és rákérdeztem erre is.
Szóval a gyártó cég a német Bickel Tuning volt.
Ez Gerd Körbert az ismert német kamionversenyző cége. (Bebá az ő Phönix-MAN versenykamionját építette meg)
A jobb súlyelosztás végett a fülke és a motor hátrább került. Ez miatt épült az autó.
Mivel a formák megvoltak és voltak érdeklődök akik vásároltak volna belőle ezért elkészítették az utcai változatot is.
Az alap az MAN F90-es modellje volt majd később az F2000-es. (a lökhárítóban lévő lámpából lehet megkülönböztetni őket, régi az F90-es téglalap lámpáival míg az F2000-es a 2 kereklámpával volt szerelve)
Gyakorlatilag úgy készült, hogy a vevő megrendelt egy normál F90-es később F2000-es tgk. alvázat úgy hogy a Bickel elmondta mekkora legyen a tengelytáv. (a megrendelt autó lehetett tűsarkú vagy dupplahúzós, rövid vagy hosszúfülkés attól függően, hogy a vevő mit szeretett volna és mennyit szánt rá. A motor terén is szabad volt a téma, ki erősebb ki gyengébb motorral vehette.)
Amikor az alváz le lett gyártva az MAN-nél átgurult a Bickel céghez. Ők leszedték a fülkét és hátrább szerelték, motorsátor helyére sík padlót csináltak, üvegszálas műanyagból elkészítették az orr részt, új lökhárítót is kapott, valamint építettek rá egy nyeregszerkezetet és a fék és elektromos vezetékeket a pótkocsihoz átszerelték. Mindez az átalakítás kb. 70.000 német márkába került. Az alap tűsarkú hálófülkés nemzetközi alváz egy 400LE körüli motorral az MAN-nél kb. 130.000 német márka körül volt akkoriban, azaz kb. 200.000 márkáért valakinek egy egyedi csörös MAN-je lehetett. Akkoriban (2000 környékén 130Ft körül volt a német márka árfolyama) Mindezek nettó (áfa nélküli árak).
Az elkészült autók többsége promociós célra készült és így sok vevő kért krómozott keréktárcsát, kipúfogót, légkűrtöt stb. ami ára még plusz tétel volt. Ezek általában a német Jumbo-Fischer cég termékei voltak. Az árak pl. krómozott felső duppla kipufogó 4000-8000 márka (kiviteltől függően lehetett egyenes végű vagy hajlított), stb.
Így az ár még lazán 20-25.000 márkával több is lehetett.
Atis 114115 2009. január 15. 10:06
Válasz erre
Gergo1212

A matricát vizbe beáztatód.. megvárod míg a matricalap leválik a matricáról, de 1-2 percnél tovább semmiképp ne áztasd. Ezután felrakod vizesen a gépre, és gyors mozdulatokkal vizes állapotban a helyére mozgatod. Minnél nedvesebb, annál könyebbenmozog, viszont annál könyebben is szakad. Amint megszáradt már nem lehet mozgatni, a ragasztó hatni kezd.

Na valahogy így szoktam, de lehet használni matricafeszítőt.. ami elméletileg teljesen odasimítja a matrincát a géphez.

üdv.
gergo1212 114114 2009. január 15. 03:14
Válasz erre
Üdv mindenkinek!

Lenne egy kérdésem: -Hogy a manóba lehet a matricát szépen elhelyezni a fülkén meg stb?:D
Nekem valahogy mindig elcsúszik meg ilyesmi:Megkel várni meg megszárad és ragasztani kell vagy vizesen ragad rá vagy hogyan?

Üdv : Gergő
modellpapa 114113 2009. január 14. 22:54
Válasz erre
Gumikacsa

Itt mindenfajta konténerről találsz méretet.
http://www.containex.hu/hu/termekvalasztek.aspx
gergo1212 114112 2009. január 14. 22:25
Válasz erre
Üdv mindenkinek!

Lenne egy kérdésem: -Hogy a manóba lehet a matricát szépen elhelyezni a fülkén meg stb?:D
Nekem valahogy mindig elcsúszik meg ilyesmi:Megkel várni meg megszárad és ragasztani kell vagy vizesen ragad rá vagy hogyan?

Üdv : Gergő
Simka 114111 2009. január 14. 19:51
Válasz erre
Méghozzá egy STIES-es, hűtős Scania szíve lesz... :)
Simka 114110 2009. január 14. 19:50
Válasz erre
Ati 114109 2009. január 14. 19:34
Válasz erre
ráczgergõ 114108 2009. január 14. 19:18
Válasz erre
Kép 037
Kép 037

kép lemaradt:S
ráczgergõ 114107 2009. január 14. 19:16
Válasz erre
üdv!én ezt kezdtem el építeni.céget,szint még nem tudom lehet, hogy csak 1szép v8as lesz belőle,de az alap kék szint semmikép nem akarom megtartani.
mindenkinek jó építést ebbe a csúszós időbe.
üdv?Gergő
Simka 114106 2009. január 14. 19:10
Válasz erre
Sziasztok!

Ernő, ez igen egyedi, kircsi vas lesz! Ebay? Gondolom nem 2 euro volt, nemrég láttam fent én is egyet, elég finom áron ment el, de azért megéri, mert igazi ritkaság lehet belőle.
Dekoráció?
DAF az alap? Asszem jobbkormányos, ugye? Egy dobozbontás, esetleg?... :) Nincs több kérdés :)

Vöröshangya, igaza van Rolandnak, sztirolból tudsz alvázat épülni!

Ati, igen, én is fel akartam rakni ezeket a képeket, de hát már nem így néz ki... :)

Simka
voroshangya 114105 2009. január 14. 18:51
Válasz erre
Szia Roland!
Itt valószínű, mármint a kamionos szakágban igen, új vagyok. Apukámnak készítem el a "munkahelyét"! Egy Prága V3S műhelykocsit.Cseh termék, 1:48 méretben, és iszonyúan rossz minőségű!:( Bárhol hozzányúlsz , millió darabra törik! Nem egy nagy átalakítást, szeretnék, csak összerakni. Mivel csavarodott az alváz, és ferde is, nem tudtam a multi marómmal finoman lesorjázni, mivel végig repedt hosszában ezért gondoltam csinálok, inkább egy újat míg a hetvennyolc darabot összeragasztom! Hát ennyi! De fényképekkel dokumentáltam, amit majd okulásként felteszek! Köszi!
Roland_89 114104 2009. január 14. 17:15
Válasz erre
Szia! üdvözünk a fórumon. Netántán új személy vagy itt a topicban?

Szóval Prága készül? tudhatnánk róla valamit? Gondolom nem 1:24ben...
Amúgy ha te szeretnél készíteni alvázat akkor sztirol lap. De tessék visszaolvasni a forumon és látsz rengeteg átalakítást...

R89
Erno-945 114103 2009. január 14. 17:05
Válasz erre
EuroTech 1
EuroTech 1
EuroTech 2
EuroTech 2

Sziasztok!
Némi 1:87-es kitérő után elkezdem építgetni az EuroTech típusú vontatót.
945
gpatrik 114102 2009. január 14. 17:04
Válasz erre
Sziasztok!
Köszönöm Mindenkinek a segítségét, Ati, Exec, Atis, bár megemlíteném Gabit is, mert a szelepfedél az szelepfedél. :)
A dolog érdekessége, hogy nem 24ben készül a kábelezés, de ha kész lesz, teszek ide is képeket.
GPatrik
Ati 114101 2009. január 14. 16:53
Válasz erre
Ja, ez majdnem ugyan az..., ez egy 143-as é!
Az R500-as motorjáról ami nekem van, arról nem találom a képeket!

Üdv!

Ati
Ati 114100 2009. január 14. 16:50
Válasz erre
DSC01481
DSC01481
DSC01484
DSC01484
DSC01376
DSC01376
DSC01421
DSC01421
DSC01423
DSC01423
DSC01486
DSC01486

Szia Patrik!

Remélem tudtam segíteni...
De nézz még utána, mert ezt, nem tegnap csináltam...

Ati
voroshangya 114099 2009. január 14. 16:49
Válasz erre
Sziasztok!
Kérdésem a következő: Prága V3S műhelykocsit építek, és szörnyen enyomták az alvázát! Milyen anyagból készíthetek újat? Köszönöm!
exec 114098 2009. január 14. 16:34
Válasz erre
gpatrik,

a makettek (régi) menü alatt láthatsz lyen scaniát cikkben (Borka Gyuritól is, tőlem is) és azokban a scaniákban kábelezve van a motor. Kiindulási alapnak jók, de persze nemárt még hozzánézni infot!

exec
gpatrik 114097 2009. január 14. 15:26
Válasz erre
Szia Atis!
Köszönöm a kéept. Nos igen, ilyen lenne jó makettben. Visszaolvasok, ha jól rémlik, mintha valaki csinált volna itt a fórumon kábelezett motort.
Gabi!
Valóban, mondjuk látszik nem értek hozzá...:)
Patrik
Kusti 114094 2009. január 14. 14:08
Válasz erre
Gigi!

Sajnos azt kell mondjam hogy egyetértek az előttem az üggyel kapcsolatosan szólókkal. Az egész a kikapcsolódásról szól. Én már túl vagyok pár kamionon, ami ugyan egy két kollégához mérten nem sok, de csináltam már pár átszabást. A TG-X ami most készül, nagyon sok buktatót hordoz magában. szabni kellett sok mindent és még igy is van amit nem akartam, vagy tudtam megcsinálni. Az építésnél néha legszívesebben a falhoz b***am volna, mert valami nem sikerült vagy a testi épségem sínylette meg.
Szóval a kikapcsolódás a lényeg. Szerintem is kezdd inkább valami egyszerübbel, tapasztalatot szerezni. Aztán jöhetnek a komolyabb lélegzetvételű dolgok. ;)

Üdv!
Kusti
Kusti 114093 2009. január 14. 14:03
Válasz erre
Elektro!

Az van a két szelepdekni között. Mint az amcsi szörnyeken (gpk) :I

Kusti
Gabi 114092 2009. január 14. 13:18
Válasz erre
Szia Patrik!
Az már elég nagy gond, ha a dugattyú teteje V formát mutat, az már kuka. Amiről te beszélsz, az a szelepfedél.
Gabi
Atis 114091 2009. január 14. 09:38
Válasz erre
scania%20r%20580%2010x4
scania%20r%20580%2010x4

szia Gpatrik

Én csak ezt találtam, talán más többet tud mutatni.

üdv.
gpatrik 114090 2009. január 14. 06:30
Válasz erre
Sziasztok!
Szeretném a Segítségeteket kérni motor kábelezés ügyében. Tudnátok mutatni olyan képeket Scania motorról, amin "v" formályú a dugattyú teteje, és kábelezve is van? Legjobb lenne ha makett lenne, mert azon el is tudnék igazodni. Köszönöm szépen!
Üdv.: GPatrik
gigi13 114089 2009. január 14. 04:51
Válasz erre
üdv!
Köszönöm szépen a tanácsokat! teljes mértékben igazatok van! mivel még nem nagyon vagyok otthon a kamionok között igy jo h segitettetek. tényleg nagyon nagy munka lenne... el is halasztom még egy ideig. elöször megprobálok párat dobozbol. de mindenek elött van még pár dolod amit most össze fogok rakni, szval a kamion még rá ér.
köszönök mindent!
Simka 114088 2009. január 13. 22:31
Válasz erre
Nézegettem még az Actros-os képet is, talán még azt lehetne kevesebb nagy átalakítással megcsinálni. De ott is lapos tető, lökhárító stb, lenne ott is élmény...
Simka 114087 2009. január 13. 22:26
Válasz erre
Sziasztok!

Gabi, üdv újra a fedélzeten, örülök, hogy itt vagytok!
Ernő, beszéltem valakivel, akinek az öccse tűzoltó, csak sajnos Sárváron, ahol nincs Atego, de talán valamiféle ismeretsége van a szombathelyiekkel is, várom, hogy visszaszóljon.

Volvo FM, TGA stb, 8x4. Osztom a véleményeket, amint már írtam is. Mármint az elsőre inkább valami alapcsomag, aztán átépítés elvet.
TGA-nál meg inkább TGA fülke az érdemes, gyártottak abból is 8x4-et bőven, csak ugye inkább schwerben, nem billencsben stb... TGA-ból TGM, TGS elég harapós dolog, inkább tényleg EMEK, csak azt ugyanúgy kell alakítani, hogy makettnek nézzen ki, ne játéknak, bár az jóval kisebb alakítás.
FM Volvo-t én is nézegettem már, hát az is kemény lenne FH-ból épülni, nem tudom, hogy EMEK-nek van-e FM-je, régi FL10-ese van azt láttam már. Szóval azt tényleg kellene vágni rendesen kívül-belül...
Szóval Gigi jobb azt későbbre hagyni, bár elsősorban az ember magának épít, de abban azért legyen meg az alkotás öröme ne csak szívjon...

Simka
Gabi 114086 2009. január 13. 21:46
Válasz erre
Sziasztok!
Az Man Tga átépítése szerintem még nehezebb feladat, mint a Volvo. A 4 tengelyes billencs gépeknél az MAN TGM, most TGS fülkét használja, mely keskenyebb, rövidebb, nem síkpadlós. Ezt a fülkét átépíteni egy TGA fülkéből nagyon kemény feladat, akkor már sokkal egyszerűbb venni egy Emeket, és azt feljavítani. Ritkán előfordul hosszú fülke, de egyáltalán nem jellemző 4 tengelyes billencsben.
Kezdőnek nem javaslom ezt a fajta átépítést, mert csak a kedve megy el a makettezéstől. Elsőnek össze kell építeni dobozból egy-két kamiont, hogy ráérezzen az ízére, aztán lehet kisebb feljavításokat-átépítéseket eszközölni, de nem szabad rögtön nagy átépítéssel kezdeni, mert ahhoz rutin kell.
Gabi
Erno-945 114085 2009. január 13. 20:21
Válasz erre
Sziasztok!
A Volvo FM témához írnék pár gondolatot.
Gabival kiveséztük a témát,úgy gondolom,nehéz az átépítés.Mind a négy oldalon kell vágni,az ajtóknál a kilincs alatt és fölött is.Az FM fülke lehelletnyit keskenyebb is,de lényegtelen.Szerintem két készlet kell hozzá(FH),a "kockalámpás 1993-2002-ig és a 2002-2008-ig.A régiben hasonló a sárvédő ív,ami az új tgk-n más mint az FH-s Volvo-n.A régi FM hűtőrácsa keskenyebb mint az FH-s változaton,ott nagyon sokat kéne szabni,varrni.Nem lehetetlen a dolog,de szerintem nagyon nehéz élethű másolatot készíteni.
945
Elektrolakatos 114084 2009. január 13. 19:43
Válasz erre
hol látsz te ott kompresszort?:o
pulcsi 114083 2009. január 13. 19:41
Válasz erre
Sziasztok!
Itt egy link amerikai kamionok java részt angolul.
www.modelcarsmag.com/forums/index.php
Pulcsi
pulcsi 114082 2009. január 13. 19:32
Válasz erre
Sziasztok!
Annyiban egésziteném ki Simkavéleményét a Volvo FM-ről,hogy a kabin belsejét is illene átalakitani.GigiAmugy jó lenne egy 2 tengelyest 3 tengelyesre alakitani második kamionnak.Szerintem.
Pulcsi
Kusti 114081 2009. január 13. 13:49
Válasz erre
Kusti 114080 2009. január 13. 13:48
Válasz erre
Szia Géza!

Így a kép alapján egy ritka megoldásnak lehetünk szemlélői. A mocin egy Kompresszor van turbó helyett, ritka dolog mert nem nagyon szokták a diesel motorokra tenni, inkább csak benzinesre. De talán pali többet tudna mondani.

Üdv!
Kusti
exec 114079 2009. január 13. 13:35
Válasz erre
ja, itt most másra gondoltunk! Én a töltőről beszéltem, a henger, amire gondolhatsz szerintem azt az összeállítási rajz pulley cover, róla lejövő hengert pedig alternator néven illeti.

Itt egy link az összeállításiról:s475.photobucket.com/albums/rr119/Ati001/Model%20Trucks/Chevy%20Titan%2090/Instruction/

thx alinkért, Ati! ;-)
mack 114078 2009. január 13. 13:15
Válasz erre
23506411
23506411

Hat az biztos h nem a tolto, mert ahogy elneztem a tolto a V kozott van. A kepen egy haz lathato. A superchargerek mechanikus hajtasu toltok, a mechanikus kapcsolattal a motor forgomozgasara.
exec 114076 2009. január 13. 12:18
Válasz erre
mack,

na ez az, én is passzolom a fehér hengert. Az AMT-rajzon sorszám nincs, csak az van ott, hogy az éppen milyen alkatrész. erre mondta, hogy supercharger... Minden más szempontból ősrégi szívódízelnek gondolnám. Mondjuk a gép se mai csirke...

exec
mack 114075 2009. január 13. 12:07
Válasz erre
Szia,
ez akkor 8V-71N, 318bhp, nincs turbo (nem mai csirke)
De akkor azt a feher hengert passzolom a motor felett
A kepeim kozul csak a 3ik 71es, a masik 3 92es, de szinte ugyanaz
Csak mint erdekesseg, a sokhengeres motorok a 6V es 8V blokkok osszecsavarozasaval erhetok el
exec 114074 2009. január 13. 08:41
Válasz erre
mack,

köszönöm az infot. Az az érdekes, hogy a kitben csak a superchargert adják, turbot nem. Pedig ha jól értem, az is kéne hozzá. A motor kódját azt megtaláltam, meg jópár fotót is hozzá, de amiket feltettél jobbak, köszönöm!

exec
mack 114073 2009. január 12. 23:23
Válasz erre
1115
1115
1116
1116
91955874
91955874
Detroit8V-92
Detroit8V-92

Udv,
a Detroit Diesel ketutemu dieselmotorjai a 6V es 8V (es meg 20Vig hajokba es egyebekbe keszultek)keszultek kozuti jarmuvekbe. Ami a Titanodban van, az egy 8V-71 N vagy T. A supercharger az egy roots fuvo (piskotak forognak egymassal szemben), turboval kombinalva. X legmennyiseg folott a turbo dolgozik.
gigi13 114072 2009. január 12. 23:15
Válasz erre
Köszönöm a tanácsokat.Igazatok van, elsöre tényleg nem kellene belefogni 1 ijenbe.
Majd nézek valami egyszerübp kamiont proba gyanánt, és majd neglátom.
Roland_89 114071 2009. január 12. 23:03
Válasz erre
Szia Simka!

Én is javasoltam nemrég,hogy nem lenne rossz dolog ha egyet összeépítene dobozból, mert biztos lesz olyan dolog rajt amire aztmondja majd az ember hogy, na a következőnél erre figyelek.
Gigi elég komoly átalakítást tervezel, és hidd el hogy mi jót szeretnénk neked, egy kis gyakorlatszerzés, ugymondd bemelegítés kell a nagy munka előtt. De persze nem kivitelezhetetlen az se amit te szeretnél, de nem biztos hogy mindjárt elsőre ebbe kéne beleugrani. De persze ez a te döntésed!

Roland
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.