/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
zsorzsy 114252 2009. január 22. 17:49
Válasz erre
Szia Talpibácsi!
Jól rákészültél erre a hosszú üzire!
Postai úton van a Show-Truck potja!Ha minden jól megy holnap kell megkapnom!
Biztos mondtam a krom tartály!Amerikániás!
Remélem átnézel a minibe is? (1:87)
Üdv ZS!
Nagytalpú 114251 2009. január 22. 17:39
Válasz erre
Sziasztok Kollégák!
Látom megy a téma.Építgetés,technika és a nagy mumus : a helyesírás. :-)
Csak egy tanács: ha nem tudod miként írják akkor írj pl. erőátviteli-meghajtó és nyomaték közlő tengelyt! :-)))
Csabi!Nagyon várom,hogy milyen lesz a Mercedes.Örülök,hogy egy újabb HC különlegességet láthatok a kezedből!
exec!sok sikert a Chevyhez!
Kollégák!Szépek lesznek a pótkocsi tuningok.Örülök,hogy adtok a részletekre.Csak így tovább!

Én!Jelenleg lassan,de haladok az MAN elkészítésével.
Alakul a motor és a váz.Felkerültek a tartályok és a vezetékek is elnyerik a helyüket.Elméletileg megtaláltam a szín kombinációt is és a hétvégén megpróbálok valami festés félét.Képek hamarosan.

Céges vagy nem céges?
Az én személyes véleményem az,hogy mivel mindenki magának kell,hogy építsen ezért el kell tudnia dönteni a járgány kinézetét.
Vannak divat irányzatok pl. ilyen a Hungarós és a Volán vagy mondhatnám a TIR Ivecot is.Ezt lehet követni is és el lehet menni mellette.
Azt gondolom,hogy minden autónak kell lenni egy fillingjének.Viszonylagos élethűségre való törekedés mellett egyedinek kell lenni.
Illetve azért egy régi MAN-t nem biztos,hogy célszerű mondjuk Wab-osnak elkészíteni.
Tehát igazodni illik a kor sajátosságaihoz.
Mondom,hogy csak illik !Mert mindenki magának építsen ,hogy örömét lelje a dologban és ne érezzen megfelelési kényszert.
Én kedvelem a céges autókat és a nevenincstranszos verdákat is.
Amit most építek az is egy ilyen autó lesz.
Adott egy ötlet,egy kis kutatás és egy szimpatikus szín kombináció és kész.
De amikor a saját autómat építettem akkor muszáj volt ragaszkodni a tényekhez és olyannak elkészíteni amilyen.
Szóval nincs törvényszerűség erre a kérdésre.Szabad a választás.
Ez a szép a makettezésben.

Bocsi a hosszúra nyúlt hsz-ért!

Talpi
3LM3 114249 2009. január 22. 16:40
Válasz erre
szóval:

kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán,

mint a jó diák sokszor leírtam hogy megtanuljam :d
Csabi 114246 2009. január 22. 14:56
Válasz erre
Sziasztok!

Az "irigyeimnek" üzenem, hogy megpróbálok szép munkát kihozni a dologból, szépen lassacskán...
A szomszéd megyében találtam egy fatelepet, ahol van egy hasonló Merci, már intézem a körbefényképezést. Van egy katalógusom erről a típusról, de sok részlet rejtve maradt kíváncsi szemeim elől. Remélem, hogy sikerül néhány jó képet csinálni.

Más.
Múlt héten nagyot gondolva szétvágtam a Schmitz félpótomat és feldaraboltam az alvázát.
Ma megyek a virágboltba sírvázát venni. Ebből 2 db kell...
Nem akarok rejtvényeket feladni, de kedvet kaptam egy cementsilóhoz :)))
Már elkészültek a méretarányos rajzaim, lassacskán szedegetem össze hozzá a motyókat.

Üdv,
Csabi
3LM3 114244 2009. január 22. 14:10
Válasz erre
Nos ennek az a története kedves Balázs, hogy én is gardánnak írtam. De láttam, hogy a szövegben aláhúzza pirossal. Mivel nem tudtam hogy "g"-vel vagy "k"-val írják (szégyenszemre) ezért írtam k-val (azt már nem húzta alá)

De elnézésedet kérem ha ezzel megsértettem szenvedélyedet ;) :D

Üdv,
3LM3

ui: Most már "g"-vel fogom írni az elkövetkezendőkben :)
Simka 114243 2009. január 22. 09:05
Válasz erre
Szia 3LM3 fiú!

Halkan megjegyezném, hogy az kardán, nem gardán... :)

Simka
Simka 114242 2009. január 22. 09:04
Válasz erre
Sziasztok!

Azt hiszem, akkor megtaláltuk az igazi megoldást, nevezetesen, hogy átépítés és céges dekoráció a legjobb ötvözet.
Egyébként ez is a jó a kamionmakettezésben, hogy nincsenek kinézeti köttötségek szinte... van milliónyi cég, milliónyi fajta szerelvény, úgyhogy akárki akármit épít, olyan bárhol lehet a világban...:)
Max olyan dolgokra illik odafigyelni, hogy egy MAN TGA-ból ne HC-s kamiont építsen valaki... :)
Szegény repülősök meg harcjárművesek (sőt bizonyos szinten autósok) nekik mennyi megkötésük van... :)
Azért tényleg ez a "király kategória", ahogy mondotta volt egyik nagytiszteletű kollegánk!

Simka
Roland_89 114241 2009. január 22. 00:25
Válasz erre
Kép001
Kép001
Kép000
Kép000

Haliho!

Látom új kérdés ütötte fel a fejét. Melyik igalmasabb, az átépítés vagy hogy eretit másolj :D Erre egy tökéletes megoldás ha egy olyan eredetit választasz amihez kell átépítés is, így mind a két kérdés benne van a munkában :D Én ennek a híve vagyok és a Leieres projekt után ez következik.

Roland
Memo Laci 114240 2009. január 21. 23:53
Válasz erre
Sziasztok!

Én pl egy valódi céges kamiont csinálok. Eddig még hasonmást nem csináltam de nagyon élvezem (rengeteg fénykép, méretezés miegymás, persze annál a firmánál dolgoztam és ez plusz löketet is ad!). Az elöző gépeim nem tértek el a leírásoktól sem pedig a festéstől, kivéve eggyet. Bár az igazat megvallva az átépítés sokkal nagyobb kaland mindennél szerintem (volt benne részem mikor egy pótkocsit csináltam-átépítettem), számomra nagy élmény volt.
A festés része saját fantáziából sajnos nem megy, ezért szoktam holland-belga autókat nézegetni, onnan jön meg az ihlet. Viszont átépítésben a határ a csillagos ég...vegyünk pl egy betonpumpás autót :-D
Ati! Köszi a biztatást!
exec 114239 2009. január 21. 23:16
Válasz erre
DSCF0933
DSCF0933
DSCF0940
DSCF0940

Halihó,

kicsike haladás történt. A motorról egy gyenge kép (még sok meló lesz vele), és nekikezdtem a fülkének (az aljának).

exec
3LM3 114238 2009. január 21. 23:07
Válasz erre
Ott azért már a traktoron is ki kell alakítani a kompresszort a helyével együtt. a gardán meghajtást (úgy mint az igaziaknál egy másik kis gardán hajtja meg a kompit). A pótról meg ne is beszéljünk ott aztán van mit átalakítani. :)

(persze ez csak az én véleményem)
3LM3 114237 2009. január 21. 23:04
Válasz erre
Gabi!

Azért lehet akkor is találni kihívást ha egy céges autót tervez az ember. Pl készíts el egy Freund-os vagy ne menjünk messzire Révészes silós szerelvényt ;)

(utóbbi tervben van)

3LM3
Gabi 114236 2009. január 21. 21:59
Válasz erre
Szia Simka!
Én is Ati álláspontját erősítem, nekem is sokkal nagyobb kihívás átépíteni egy másik típust, és ezt szeretem igazán. Amikor egy céges kamiont épít valaki, és nem kell átépíteni, akkor csak festés és matrica kérdése az egész. Sokakkal beszéltem már erről külhonban is, de ez kb megint olyan téma, hoggy van akinek az európai kamion fekszik, van akinek az amerikai. Mindkettőnek megvan a szépsége és nehézsége, szerintem nem lehet kijelenti, hogy melyik a komolyabb, mert mindkettő jó kis kihívás.
Gabi
Ati 114235 2009. január 21. 21:26
Válasz erre
Szia Laci!
Jó lesz ez! Csak így tovább!
Ati
Ati 114234 2009. január 21. 21:22
Válasz erre
Szia Csabi!

Úgyabb HC! Mi is lenne más! Jó építést hozzá!
Szép lesz biztos!

Ati
Ati 114233 2009. január 21. 21:21
Válasz erre
Ez azért nem mindig igaz! Valahol az egyediség is elöljáró! :) Simka bácsi :)
Simka 114232 2009. január 21. 21:05
Válasz erre
Sziasztok!

Komoly dolgokat épít ez a Willi srác, az az igazi szerintem, mikor valós cég valós kamionját épüli meg valaki kicsiben... :)

Simka
Gabi 114231 2009. január 21. 20:32
Válasz erre
Szia!
Leginkább az acéliparban használják, vaslemez, és hasonló termékek szállítására. Valamelyik német kamionos újságban egyszer volt erről egy cikk, asszem 60-70 tonnában járnak.
Gabi
tuning 114230 2009. január 21. 20:27
Válasz erre
billencses képek nagyon fainak :)
meg a Willis gépek
3LM3 114229 2009. január 21. 20:21
Válasz erre
Szia Gábor!

Nagyon szépen köszönöm a képeket. Igazán érdekesek ;)

Az Actros 4-es képen szereplő pótkocsi milyen kivitel. Illetve hol használnak ilyen pótot?

3LM3
Gabi 114228 2009. január 21. 19:42
Válasz erre
Wili
Wili
Wili1
Wili1
Wili2
Wili2
LP
LP
tartályos
tartályos
Krupp
Krupp
Baumann
Baumann
több
több
Büssing
Büssing
Actros1
Actros1
Actros2
Actros2
Actros3
Actros3
Actros4
Actros4
Henschel
Henschel
Henschel1
Henschel1
Jabbeke 166_1
Jabbeke 166_1
Jabbeke 170_1
Jabbeke 170_1
Jabbeke 172_1
Jabbeke 172_1
Jabbeke 179_1
Jabbeke 179_1
Jabbeke 502_1
Jabbeke 502_1
Rundhauber
Rundhauber
Rundhauber2
Rundhauber2

Szia!
Még néhány kép Bernhard Albrecht munkáiból akkor.
Gabi
3LM3 114227 2009. január 21. 14:00
Válasz erre
Csabi!

De tudlak irigyelni :D A fene a jó dolgodat.

Szép kis HC lesz ha kész lesz ;)

Jah majd ha haladsz vele szívesen várom (sőt várjuk) a fejleményeket

Üdv,
3LM3
Kusti 114226 2009. január 21. 10:17
Válasz erre
Szia Csabi!

Na, egy újabb különleges HC tag. Nagyon irigyellek és idejét sem tudom mikor érlek utol... :D:D Hajrá Magyarok! H H H H H

Kusti
Simka 114225 2009. január 21. 10:10
Válasz erre
Szia Csabi!

Ez akkor egy nagyon kemény, különleges vas lesz! Irigyed vagyok... :)

Simka
Csabi 114224 2009. január 21. 07:45
Válasz erre
8958532
8958532
8958557
8958557

Még egy Merci Lps makett...
Csabi 114223 2009. január 21. 07:42
Válasz erre
PB180023
PB180023
PB180024
PB180024

Szia!

Az ígéret...
Ami még van hozzá: műszerfal, hűtőrács és lökhárító.

Üdv,
Csabi
modellpapa 114222 2009. január 20. 23:55
Válasz erre
Én anno a Magirust 2280Ft-ért vettem, akkor a normál Italeri ár 4600Ft volt.
Senkinek sem kellett és leárazták.
A Magirus volt a 2. makettem.
Memo_Laci 114221 2009. január 20. 23:41
Válasz erre
P1010108
P1010108

Szia Simka!

Voltaképpen egyre gondoltunk, mert vékony, kicsit tapadós fóliával fedtem le az egész búrát és a végeit behajtva a hátuljára ragasztottam. Picit még kék árnyalata is lett. De ez a fényképeken nem nagyon látszik sajnos, csak ezen, mert a felső már a fóliás változat, az alsó pedig még a natur. Bár az igaz hogy a vákumozás a legjobb ötlet erre.
Tami! Köszi a biztatást, tényleg sokat dobnak a póton a kiegészítők! Köszi mégegyszer!
3LM3 114220 2009. január 20. 22:51
Válasz erre
Szia Gabi!

Ha nem lenne nagy kérés tudnál még képeket mutatni a német Úr különlegességeiből ?
Nagyon érdekesek.

Köszönöm,
3LM3
Gabi 114219 2009. január 20. 22:26
Válasz erre
Sziasztok!

Az alapfülke egy német úriember, bizonyos Bernhard Albrecht műve.
makettinfo.hu/versenyek/2007/jabekke/kamion/56.jpg
Mivel forgalomba került már jópár fülke tőle, ezért valószínűleg készültek utánöntések, de az eredetit ő készítette, csakúgy mint sok egyéb hasonló szépséget. 2007-ben ott volt Jabbekében, és hozott jópár szép kamiont ebből az időből.

Gabi
3LM3 114218 2009. január 20. 22:26
Válasz erre
köszönöm a válaszokat.

A képeket meg várom ;)
Csabi 114217 2009. január 20. 21:55
Válasz erre
Szia 3LM3!

Ez egy "kisszériás" műgyanta fülke. Ha jól tudom, egy holland srác csinálta.
Ebay szerzemény, 100 Euró felett...
Képek a céges gépemen, holnap felteszem.

Üdv,
Csabi
Simka 114216 2009. január 20. 21:53
Válasz erre
Sziasztok!

3LM3! Megmondom őszintén, hogy fogalmam sincs, csak van egy halvány rémképem, hogy volt egyszer valami műgyanta cucc ilyesmi az Ebay-en, DE kérdezd meg a Csabitól...

Tami! Arra a billencsre erősen kíváncsi vagyok, jó hiánypótló kit lenne, de a két régi vas azért ütős lesz!

Simka
Csabi 114215 2009. január 20. 21:53
Válasz erre
3LM3 114213 2009. január 20. 21:13
Válasz erre
(mármint makettben). Esetleg melyik kitből lehetne kiindulni?
3LM3 114212 2009. január 20. 21:11
Válasz erre
Simka!

Ilyen fülkés Mercit adott ki valamelyik gyártó? :O
Tami 114211 2009. január 20. 21:06
Válasz erre
Üdv!

Memo Laci!Jól mutatnak a gumik a póton:) Pofás kis szerkezet lesz.

Simka!Szerintem se erőltették meg magukat az Italerinél, de hátha legalább most tényleg kijönn a billencspót.
Simka 114210 2009. január 20. 20:03
Válasz erre
hungaro
hungaro

Csabi!

? :)

Vagy nagyon tévedek?...
Simka 114209 2009. január 20. 19:54
Válasz erre
Sziasztok!

Memo Laci!Esetleg azt tudnád még csinálni, hogy különböző csomagolások készülnek átlátszó vékony műanyagból, ebből kivágsz egy ekkora darabot, a széleit bevágod és behajtod egy kis finom melegítéssel vagy a jó öreg vákuumhúzó módszer...

Csabi! Mi az ami készül? Nagyon gyanús, ott az alatta levő rajzon, hogy esetleg az egy Merci, ami nagyon retro?... :)

Tami! Asszem akkor a két "limited"-et leszámítva a többi dolog nem lesz nagy újdonság, csak kiegészítés...

Simka
Memo Laci 114208 2009. január 20. 15:46
Válasz erre
P1010115
P1010115
P1010116
P1010116
P1010117
P1010117

Ja, képek :-D
Memo Laci 114207 2009. január 20. 15:41
Válasz erre
Szia Max!

Köszi az ötletet, dobott is rajta! Nekem ez most már a végső stádium, legalább is nekem tetszik, de majd a következő frankóbb lesz :-D
Így a pótnak a váza szinte kész is van, most lassan jöhet a felépítmény.

Laci
Tami 114206 2009. január 20. 14:29
Válasz erre
renault magnum norbert dentressangle
renault magnum norbert dentressangle
scania r620 ocean express
scania r620 ocean express

Üdv!

Sajnos képek nekem sincsenek csak a neten találtam párat. de nem tudom, hogy valoban azzal a mintával jelennek meg.

Memo Laci! Jól sikerültek azok a lámpák. A lista meg a Modelltruckandparts hírlevelében volt.
Csabi 114205 2009. január 20. 14:19
Válasz erre
P1162185
P1162185
P1162192
P1162192

Sziasztok!

Mindenkinek gratulálok a munkáihoz. Győzök visszaolvasni.
A stagnáló projektjeim mellett belefogtam egy újba. Persze, hogy HC lesz :)
Kicsi toldás a vázba, V8-ból soros 6-os és készül a harmadik tengely is. Már a helyére próbáltam, a felfüggesztést kell egy kicsit alakítani.
Üdv,
Csabi
max 114204 2009. január 20. 13:33
Válasz erre
Helló!

egy ötlet, több réteg fényes lakk! persze a rétegek vikonyak legyenek, nekem hiretlen ez jutott eszembe!

max.
Memo Laci 114203 2009. január 20. 13:23
Válasz erre
P1010105
P1010105
P1010106
P1010106
P1010108
P1010108
P1010110
P1010110
P1010111
P1010111
P1010112
P1010112

Kicsit feljavítottam a búrát. Alulra még tettem 2-2 égőt és a végén az egészet lefóliáztam. Így már szerintem kezd hasonlítani, bár az igazitól még messze áll, de azt már számomra nehéz lenne kivitelezni :-(
TempraSW 114202 2009. január 20. 12:22
Válasz erre
Italeri 723
Italeri 723

Sziasztok!
Eladó 1 db Italeri 723 Renault AE500 Magnum gyári bontatlan foliázott csomagolásban.
Akit érdekel kérem a temprasw@freemail.hu e-mail címen jelentkezzen.
TempraSW
Memo Laci 114201 2009. január 20. 10:20
Válasz erre
Sziasztok!

Pedig félhomályban egész jól néz ki :-) amugy tényleg hagy kivánni valót maga után.
Nekem végül is a poroblémám az vele hogy nemtudom az üres részeket kitölteni.
Simka 114199 2009. január 20. 09:09
Válasz erre
Sziasztok!

Memo Laci! Szerintem nem lett olyan rossz az a hátsó lámpa..:)

Modellpapa! Hát, ha MAN Formel 6 -ot újra kiadnák, azt hiszem az szólna majdnem akkorát, mint a Revellnél a Neoplan busz...
Egyből 30-40 Euro lenne Ebay-en...
Streamline is így járt, az is ment még 80-90 eurokon, sőt, most meg átlag 10-15 db van fent egy héten és van mikor 20 euro-n megy el.
Egy nagy dobás lenne még a régi "Turbostar" fülkés Magirus Deutz, az egyik úgyis rekordot döntött az utóbbi időkben a régi makettek között, mikor "250"! euroért kelt el...

Simka
modellpapa 114198 2009. január 19. 23:36
Válasz erre
Most meglepödsz majd. Az MAN megszerzett 20%-nyi Scania szavazati jogot az "anyutól" (VW).
December végén meg átvette a VW brazil teherautógyárát. Január 1.-től már az MAN irányitja a VW brazil teherautógyárát. A gyár kb. évi 50.000db nehézteherautót gyárt és braziliában piacvezető (30%-os piaci részesedéssel rendelkezik).
modellpapa 114197 2009. január 19. 23:14
Válasz erre
Talán egyszer eljutnak oda, hogy a Formel 6-ost is újra kiadják. Lehet kellene a gyárat pár email-el bombázni, hogy nem-e gondolkodnak újra a kiadásán. Talán a sok érdeklődő email hatására 2010-re kiadnák újból.
Vagy csinálhatnának belőle egy Saviem, esetleg Rába, Roman sorozatot ahogy a Herpa tette. Minimális befektetéssel a Herpa újra el tudta adni a régi MAN kamionokat Roman felírattal.
Az újra kiadott Iveco-ból lehetne URALAZ-t csinálni, ők átvették a Turbostar fülke gyártását az rátették az autóikra.
A Volvoból meg akár Terberget is lehetne csinálni. Van egy ilyen kereklámpás F12-es Volvo fülkém (az alvázából F88-as Volvo lett), arra gondoltam valamilyen Terbergként kellene újjászületnie.
Ilyen kereklámpás Volvoja volt a HC is, meg a Volán-nak is.
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.