<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
zsorzsy | Adatlap | 114252 | 2009. január 22. 17:49 | ![]() | |
Nagytalpú | Adatlap | 114251 | 2009. január 22. 17:39 | ![]() | |
Sziasztok Kollégák! Látom megy a téma.Építgetés,technika és a nagy mumus : a helyesírás. :-) Csak egy tanács: ha nem tudod miként írják akkor írj pl. erőátviteli-meghajtó és nyomaték közlő tengelyt! :-))) Csabi!Nagyon várom,hogy milyen lesz a Mercedes.Örülök,hogy egy újabb HC különlegességet láthatok a kezedből! exec!sok sikert a Chevyhez! Kollégák!Szépek lesznek a pótkocsi tuningok.Örülök,hogy adtok a részletekre.Csak így tovább! Én!Jelenleg lassan,de haladok az MAN elkészítésével. Alakul a motor és a váz.Felkerültek a tartályok és a vezetékek is elnyerik a helyüket.Elméletileg megtaláltam a szín kombinációt is és a hétvégén megpróbálok valami festés félét.Képek hamarosan. Céges vagy nem céges? Az én személyes véleményem az,hogy mivel mindenki magának kell,hogy építsen ezért el kell tudnia dönteni a járgány kinézetét. Vannak divat irányzatok pl. ilyen a Hungarós és a Volán vagy mondhatnám a TIR Ivecot is.Ezt lehet követni is és el lehet menni mellette. Azt gondolom,hogy minden autónak kell lenni egy fillingjének.Viszonylagos élethűségre való törekedés mellett egyedinek kell lenni. Illetve azért egy régi MAN-t nem biztos,hogy célszerű mondjuk Wab-osnak elkészíteni. Tehát igazodni illik a kor sajátosságaihoz. Mondom,hogy csak illik !Mert mindenki magának építsen ,hogy örömét lelje a dologban és ne érezzen megfelelési kényszert. Én kedvelem a céges autókat és a nevenincstranszos verdákat is. Amit most építek az is egy ilyen autó lesz. Adott egy ötlet,egy kis kutatás és egy szimpatikus szín kombináció és kész. De amikor a saját autómat építettem akkor muszáj volt ragaszkodni a tényekhez és olyannak elkészíteni amilyen. Szóval nincs törvényszerűség erre a kérdésre.Szabad a választás. Ez a szép a makettezésben. Bocsi a hosszúra nyúlt hsz-ért! Talpi | |||||
3LM3 | Adatlap | 114249 | 2009. január 22. 16:40 | ![]() | |
szóval: kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, mint a jó diák sokszor leírtam hogy megtanuljam :d | |||||
Csabi | Adatlap | 114246 | 2009. január 22. 14:56 | ![]() | |
Sziasztok! Az "irigyeimnek" üzenem, hogy megpróbálok szép munkát kihozni a dologból, szépen lassacskán... A szomszéd megyében találtam egy fatelepet, ahol van egy hasonló Merci, már intézem a körbefényképezést. Van egy katalógusom erről a típusról, de sok részlet rejtve maradt kíváncsi szemeim elől. Remélem, hogy sikerül néhány jó képet csinálni. Más. Múlt héten nagyot gondolva szétvágtam a Schmitz félpótomat és feldaraboltam az alvázát. Ma megyek a virágboltba sírvázát venni. Ebből 2 db kell... Nem akarok rejtvényeket feladni, de kedvet kaptam egy cementsilóhoz :))) Már elkészültek a méretarányos rajzaim, lassacskán szedegetem össze hozzá a motyókat. Üdv, Csabi | |||||
3LM3 | Adatlap | 114244 | 2009. január 22. 14:10 | ![]() | |
Nos ennek az a története kedves Balázs, hogy én is gardánnak írtam. De láttam, hogy a szövegben aláhúzza pirossal. Mivel nem tudtam hogy "g"-vel vagy "k"-val írják (szégyenszemre) ezért írtam k-val (azt már nem húzta alá) De elnézésedet kérem ha ezzel megsértettem szenvedélyedet ;) :D Üdv, 3LM3 ui: Most már "g"-vel fogom írni az elkövetkezendőkben :) | |||||
Simka | Adatlap | 114243 | 2009. január 22. 09:05 | ![]() | |
Szia 3LM3 fiú! Halkan megjegyezném, hogy az kardán, nem gardán... :) Simka | |||||
Simka | Adatlap | 114242 | 2009. január 22. 09:04 | ![]() | |
Sziasztok! Azt hiszem, akkor megtaláltuk az igazi megoldást, nevezetesen, hogy átépítés és céges dekoráció a legjobb ötvözet. Egyébként ez is a jó a kamionmakettezésben, hogy nincsenek kinézeti köttötségek szinte... van milliónyi cég, milliónyi fajta szerelvény, úgyhogy akárki akármit épít, olyan bárhol lehet a világban...:) Max olyan dolgokra illik odafigyelni, hogy egy MAN TGA-ból ne HC-s kamiont építsen valaki... :) Szegény repülősök meg harcjárművesek (sőt bizonyos szinten autósok) nekik mennyi megkötésük van... :) Azért tényleg ez a "király kategória", ahogy mondotta volt egyik nagytiszteletű kollegánk! Simka | |||||
Roland_89 | Adatlap | 114241 | 2009. január 22. 00:25 | ![]() | |
Haliho! Látom új kérdés ütötte fel a fejét. Melyik igalmasabb, az átépítés vagy hogy eretit másolj :D Erre egy tökéletes megoldás ha egy olyan eredetit választasz amihez kell átépítés is, így mind a két kérdés benne van a munkában :D Én ennek a híve vagyok és a Leieres projekt után ez következik. Roland | |||||
Memo Laci | Adatlap | 114240 | 2009. január 21. 23:53 | ![]() | |
Sziasztok! Én pl egy valódi céges kamiont csinálok. Eddig még hasonmást nem csináltam de nagyon élvezem (rengeteg fénykép, méretezés miegymás, persze annál a firmánál dolgoztam és ez plusz löketet is ad!). Az elöző gépeim nem tértek el a leírásoktól sem pedig a festéstől, kivéve eggyet. Bár az igazat megvallva az átépítés sokkal nagyobb kaland mindennél szerintem (volt benne részem mikor egy pótkocsit csináltam-átépítettem), számomra nagy élmény volt. A festés része saját fantáziából sajnos nem megy, ezért szoktam holland-belga autókat nézegetni, onnan jön meg az ihlet. Viszont átépítésben a határ a csillagos ég...vegyünk pl egy betonpumpás autót :-D Ati! Köszi a biztatást! | |||||
exec | Adatlap | 114239 | 2009. január 21. 23:16 | ![]() | |
3LM3 | Adatlap | 114238 | 2009. január 21. 23:07 | ![]() | |
Ott azért már a traktoron is ki kell alakítani a kompresszort a helyével együtt. a gardán meghajtást (úgy mint az igaziaknál egy másik kis gardán hajtja meg a kompit). A pótról meg ne is beszéljünk ott aztán van mit átalakítani. :) (persze ez csak az én véleményem) | |||||
3LM3 | Adatlap | 114237 | 2009. január 21. 23:04 | ![]() | |
Gabi! Azért lehet akkor is találni kihívást ha egy céges autót tervez az ember. Pl készíts el egy Freund-os vagy ne menjünk messzire Révészes silós szerelvényt ;) (utóbbi tervben van) 3LM3 | |||||
Gabi | Adatlap | 114236 | 2009. január 21. 21:59 | ![]() | |
Szia Simka! Én is Ati álláspontját erősítem, nekem is sokkal nagyobb kihívás átépíteni egy másik típust, és ezt szeretem igazán. Amikor egy céges kamiont épít valaki, és nem kell átépíteni, akkor csak festés és matrica kérdése az egész. Sokakkal beszéltem már erről külhonban is, de ez kb megint olyan téma, hoggy van akinek az európai kamion fekszik, van akinek az amerikai. Mindkettőnek megvan a szépsége és nehézsége, szerintem nem lehet kijelenti, hogy melyik a komolyabb, mert mindkettő jó kis kihívás. Gabi | |||||
Ati | Adatlap | 114235 | 2009. január 21. 21:26 | ![]() | |
Ati | Adatlap | 114234 | 2009. január 21. 21:22 | ![]() | |
Szia Csabi! Úgyabb HC! Mi is lenne más! Jó építést hozzá! Szép lesz biztos! Ati | |||||
Ati | Adatlap | 114233 | 2009. január 21. 21:21 | ![]() | |
Ez azért nem mindig igaz! Valahol az egyediség is elöljáró! :) Simka bácsi :) | |||||
Simka | Adatlap | 114232 | 2009. január 21. 21:05 | ![]() | |
Sziasztok! Komoly dolgokat épít ez a Willi srác, az az igazi szerintem, mikor valós cég valós kamionját épüli meg valaki kicsiben... :) Simka | |||||
Gabi | Adatlap | 114231 | 2009. január 21. 20:32 | ![]() | |
Szia! Leginkább az acéliparban használják, vaslemez, és hasonló termékek szállítására. Valamelyik német kamionos újságban egyszer volt erről egy cikk, asszem 60-70 tonnában járnak. Gabi | |||||
tuning | Adatlap | 114230 | 2009. január 21. 20:27 | ![]() | |
billencses képek nagyon fainak :) meg a Willis gépek | |||||
3LM3 | Adatlap | 114229 | 2009. január 21. 20:21 | ![]() | |
Szia Gábor! Nagyon szépen köszönöm a képeket. Igazán érdekesek ;) Az Actros 4-es képen szereplő pótkocsi milyen kivitel. Illetve hol használnak ilyen pótot? 3LM3 | |||||
Gabi | Adatlap | 114228 | 2009. január 21. 19:42 | ![]() | |
3LM3 | Adatlap | 114227 | 2009. január 21. 14:00 | ![]() | |
Csabi! De tudlak irigyelni :D A fene a jó dolgodat. Szép kis HC lesz ha kész lesz ;) Jah majd ha haladsz vele szívesen várom (sőt várjuk) a fejleményeket Üdv, 3LM3 | |||||
Kusti | Adatlap | 114226 | 2009. január 21. 10:17 | ![]() | |
Szia Csabi! Na, egy újabb különleges HC tag. Nagyon irigyellek és idejét sem tudom mikor érlek utol... :D:D Hajrá Magyarok! H H H H H Kusti | |||||
Simka | Adatlap | 114225 | 2009. január 21. 10:10 | ![]() | |
Szia Csabi! Ez akkor egy nagyon kemény, különleges vas lesz! Irigyed vagyok... :) Simka | |||||
Csabi | Adatlap | 114224 | 2009. január 21. 07:45 | ![]() | |
Csabi | Adatlap | 114223 | 2009. január 21. 07:42 | ![]() | |
Szia! Az ígéret... Ami még van hozzá: műszerfal, hűtőrács és lökhárító. Üdv, Csabi | |||||
modellpapa | Adatlap | 114222 | 2009. január 20. 23:55 | ![]() | |
Én anno a Magirust 2280Ft-ért vettem, akkor a normál Italeri ár 4600Ft volt. Senkinek sem kellett és leárazták. A Magirus volt a 2. makettem. | |||||
Memo_Laci | Adatlap | 114221 | 2009. január 20. 23:41 | ![]() | |
Szia Simka! Voltaképpen egyre gondoltunk, mert vékony, kicsit tapadós fóliával fedtem le az egész búrát és a végeit behajtva a hátuljára ragasztottam. Picit még kék árnyalata is lett. De ez a fényképeken nem nagyon látszik sajnos, csak ezen, mert a felső már a fóliás változat, az alsó pedig még a natur. Bár az igaz hogy a vákumozás a legjobb ötlet erre. Tami! Köszi a biztatást, tényleg sokat dobnak a póton a kiegészítők! Köszi mégegyszer! | |||||
3LM3 | Adatlap | 114220 | 2009. január 20. 22:51 | ![]() | |
Szia Gabi! Ha nem lenne nagy kérés tudnál még képeket mutatni a német Úr különlegességeiből ? Nagyon érdekesek. Köszönöm, 3LM3 | |||||
Gabi | Adatlap | 114219 | 2009. január 20. 22:26 | ![]() | |
Sziasztok! Az alapfülke egy német úriember, bizonyos Bernhard Albrecht műve. makettinfo.hu/versenyek/2007/jabekke/kamion/56.jpg Mivel forgalomba került már jópár fülke tőle, ezért valószínűleg készültek utánöntések, de az eredetit ő készítette, csakúgy mint sok egyéb hasonló szépséget. 2007-ben ott volt Jabbekében, és hozott jópár szép kamiont ebből az időből. Gabi | |||||
3LM3 | Adatlap | 114218 | 2009. január 20. 22:26 | ![]() | |
Csabi | Adatlap | 114217 | 2009. január 20. 21:55 | ![]() | |
Szia 3LM3! Ez egy "kisszériás" műgyanta fülke. Ha jól tudom, egy holland srác csinálta. Ebay szerzemény, 100 Euró felett... Képek a céges gépemen, holnap felteszem. Üdv, Csabi | |||||
Simka | Adatlap | 114216 | 2009. január 20. 21:53 | ![]() | |
Sziasztok! 3LM3! Megmondom őszintén, hogy fogalmam sincs, csak van egy halvány rémképem, hogy volt egyszer valami műgyanta cucc ilyesmi az Ebay-en, DE kérdezd meg a Csabitól... Tami! Arra a billencsre erősen kíváncsi vagyok, jó hiánypótló kit lenne, de a két régi vas azért ütős lesz! Simka | |||||
Csabi | Adatlap | 114215 | 2009. január 20. 21:53 | ![]() | |
3LM3 | Adatlap | 114213 | 2009. január 20. 21:13 | ![]() | |
(mármint makettben). Esetleg melyik kitből lehetne kiindulni? | |||||
3LM3 | Adatlap | 114212 | 2009. január 20. 21:11 | ![]() | |
Simka! Ilyen fülkés Mercit adott ki valamelyik gyártó? :O | |||||
Tami | Adatlap | 114211 | 2009. január 20. 21:06 | ![]() | |
Üdv! Memo Laci!Jól mutatnak a gumik a póton:) Pofás kis szerkezet lesz. Simka!Szerintem se erőltették meg magukat az Italerinél, de hátha legalább most tényleg kijönn a billencspót. | |||||
Simka | Adatlap | 114210 | 2009. január 20. 20:03 | ![]() | |
Simka | Adatlap | 114209 | 2009. január 20. 19:54 | ![]() | |
Sziasztok! Memo Laci!Esetleg azt tudnád még csinálni, hogy különböző csomagolások készülnek átlátszó vékony műanyagból, ebből kivágsz egy ekkora darabot, a széleit bevágod és behajtod egy kis finom melegítéssel vagy a jó öreg vákuumhúzó módszer... Csabi! Mi az ami készül? Nagyon gyanús, ott az alatta levő rajzon, hogy esetleg az egy Merci, ami nagyon retro?... :) Tami! Asszem akkor a két "limited"-et leszámítva a többi dolog nem lesz nagy újdonság, csak kiegészítés... Simka | |||||
Memo Laci | Adatlap | 114208 | 2009. január 20. 15:46 | ![]() | |
Memo Laci | Adatlap | 114207 | 2009. január 20. 15:41 | ![]() | |
Szia Max! Köszi az ötletet, dobott is rajta! Nekem ez most már a végső stádium, legalább is nekem tetszik, de majd a következő frankóbb lesz :-D Így a pótnak a váza szinte kész is van, most lassan jöhet a felépítmény. Laci | |||||
Tami | Adatlap | 114206 | 2009. január 20. 14:29 | ![]() | |
Üdv! Sajnos képek nekem sincsenek csak a neten találtam párat. de nem tudom, hogy valoban azzal a mintával jelennek meg. Memo Laci! Jól sikerültek azok a lámpák. A lista meg a Modelltruckandparts hírlevelében volt. | |||||
Csabi | Adatlap | 114205 | 2009. január 20. 14:19 | ![]() | |
Sziasztok! Mindenkinek gratulálok a munkáihoz. Győzök visszaolvasni. A stagnáló projektjeim mellett belefogtam egy újba. Persze, hogy HC lesz :) Kicsi toldás a vázba, V8-ból soros 6-os és készül a harmadik tengely is. Már a helyére próbáltam, a felfüggesztést kell egy kicsit alakítani. Üdv, Csabi | |||||
max | Adatlap | 114204 | 2009. január 20. 13:33 | ![]() | |
Helló! egy ötlet, több réteg fényes lakk! persze a rétegek vikonyak legyenek, nekem hiretlen ez jutott eszembe! max. | |||||
Memo Laci | Adatlap | 114203 | 2009. január 20. 13:23 | ![]() | |
TempraSW | Adatlap | 114202 | 2009. január 20. 12:22 | ![]() | |
Memo Laci | Adatlap | 114201 | 2009. január 20. 10:20 | ![]() | |
Sziasztok! Pedig félhomályban egész jól néz ki :-) amugy tényleg hagy kivánni valót maga után. Nekem végül is a poroblémám az vele hogy nemtudom az üres részeket kitölteni. | |||||
Simka | Adatlap | 114199 | 2009. január 20. 09:09 | ![]() | |
Sziasztok! Memo Laci! Szerintem nem lett olyan rossz az a hátsó lámpa..:) Modellpapa! Hát, ha MAN Formel 6 -ot újra kiadnák, azt hiszem az szólna majdnem akkorát, mint a Revellnél a Neoplan busz... Egyből 30-40 Euro lenne Ebay-en... Streamline is így járt, az is ment még 80-90 eurokon, sőt, most meg átlag 10-15 db van fent egy héten és van mikor 20 euro-n megy el. Egy nagy dobás lenne még a régi "Turbostar" fülkés Magirus Deutz, az egyik úgyis rekordot döntött az utóbbi időkben a régi makettek között, mikor "250"! euroért kelt el... Simka | |||||
modellpapa | Adatlap | 114198 | 2009. január 19. 23:36 | ![]() | |
Most meglepödsz majd. Az MAN megszerzett 20%-nyi Scania szavazati jogot az "anyutól" (VW). December végén meg átvette a VW brazil teherautógyárát. Január 1.-től már az MAN irányitja a VW brazil teherautógyárát. A gyár kb. évi 50.000db nehézteherautót gyárt és braziliában piacvezető (30%-os piaci részesedéssel rendelkezik). | |||||
modellpapa | Adatlap | 114197 | 2009. január 19. 23:14 | ![]() | |
Talán egyszer eljutnak oda, hogy a Formel 6-ost is újra kiadják. Lehet kellene a gyárat pár email-el bombázni, hogy nem-e gondolkodnak újra a kiadásán. Talán a sok érdeklődő email hatására 2010-re kiadnák újból. Vagy csinálhatnának belőle egy Saviem, esetleg Rába, Roman sorozatot ahogy a Herpa tette. Minimális befektetéssel a Herpa újra el tudta adni a régi MAN kamionokat Roman felírattal. Az újra kiadott Iveco-ból lehetne URALAZ-t csinálni, ők átvették a Turbostar fülke gyártását az rátették az autóikra. A Volvoból meg akár Terberget is lehetne csinálni. Van egy ilyen kereklámpás F12-es Volvo fülkém (az alvázából F88-as Volvo lett), arra gondoltam valamilyen Terbergként kellene újjászületnie. Ilyen kereklámpás Volvoja volt a HC is, meg a Volán-nak is. |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Jól rákészültél erre a hosszú üzire!
Postai úton van a Show-Truck potja!Ha minden jól megy holnap kell megkapnom!
Biztos mondtam a krom tartály!Amerikániás!
Remélem átnézel a minibe is? (1:87)
Üdv ZS!