/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Kumancs 114287 2009. január 24. 18:16
Válasz erre
Hát igazából azért egyátlag érdekelne, mert egy saját alváz készitéséhez kéne támpont. Platós két tengelyes? Verseny célra.
Gabi 114286 2009. január 24. 18:07
Válasz erre
Szia Kumancs!
Ennél azért kicsit többet mondjál, hogy mit keresel, mert egy adott típuson belül is van vagy 15-20 féle váz. Másnem annyit, hogy hány tengelyes, nyerges, billencs, platós, milyen fülkével, milyen célra.
Gabi
Kusti 114285 2009. január 24. 16:30
Válasz erre
HPIM2547
HPIM2547
HPIM2548
HPIM2548
HPIM2549
HPIM2549
HPIM2550
HPIM2550
HPIM2537
HPIM2537
HPIM2536
HPIM2536
HPIM2524
HPIM2524

Sziasztok!

Én is az átépített, céges gépre szavazok!

Pl: TG-X! :D

Képek...

Üdv!
Kusti
Simka 114284 2009. január 24. 16:17
Válasz erre
Köszi Gabi!

Kamazról volt egy ilyen sejtésem, de nem voltam benne biztos, azt meg nem is vettem még észre, hogy az M90-es fülke volt.
VW fülkét meg el is felejtettem... :)

Simka
Kumancs 114283 2009. január 24. 15:16
Válasz erre
Üdv. Kis segitséget kérnék. Átlagosan mik a széleségi és magassági méretei egy kamion alváznak? Nem kell tipushoz ragaszkodni de europai érdekelne. Kösz Kumancs
Gabi 114282 2009. január 24. 14:54
Válasz erre
Szia Simka!
A lényeget leírtad, csak néhány finomítás. Jól írtad a DAF fülkés volt az utolsó, ebből csak az első 75-85-ös sorozat kabinját használták, és a CF-t már tényleg nem.
A 90-es sorozatból az M-es fülkét (keskenyebb) használták, nem az F-t.
A Kamaz fülkés katonai verzió csak prototípus volt, sorozatban nem készült, mikor kihozták, akkor már az MAN fülkét rakták rá.
Ami kimaradt a szintén honvédéségi, főleg határőrség számára gyártott G90-es Man (VW) fülkés 4x4-es változat, és fülke.
Gabi
Simka 114281 2009. január 24. 13:48
Válasz erre
Sziasztok!

Amennyire én tudom a Rába már ezekkel az új fülkés CF-kből nem készült, a Gumikacsa képén látható volt az én tudomásom szerint az utolsó..
Rábák készültek:
F8-as MAN fülkével(ami először a Saviemtől jött, majd a Roman-tól, érthető módon sokkal szarabb minőségben..)
3000-es DAF fülkével
F90-es MAN fülkével, abból sem sok készült
Sőt KAMAZ fülke is volt, de az már csak katonai célokra..
Meg mostanában a kocka MAN fülkés katonai verzió
Akinek több infója van az úgyis kijavít! Mondjuk Gabi! Ő ilyenekben jó infókkal rendelkezik!

Simka
khe2 114280 2009. január 24. 13:39
Válasz erre
sziasztok

érdeklődnék hogy tud e nekem valaki turbo star motorról kábelezéshez képet felrakni?
max 114279 2009. január 24. 01:00
Válasz erre
szia gumikacsa!

nem teljesen ugyan az! a képen látható kabin a 85-ös DAF-é. igaz sorozatban úgy jöttek, hogy 85, 85 CF, aztán pedig a sima CF. legalábbis én igy tudom, ha tévedek, akkor majd kijavitanak!

üdv, max
gumikacsa 114278 2009. január 24. 00:42
Válasz erre
Raba_SL18_265_4x2_NT_01
Raba_SL18_265_4x2_NT_01

Végül is, lehet, egyről beszélünk?
gumikacsa 114277 2009. január 24. 00:09
Válasz erre
Érdekes, ilyenről még nem hallottam. A multkor keresgélés közben én is találtam egy modernebb fülkés rábát, de az ettől régebbi, asszem DAF (nem biztos) fülkés volt. Mondjuk, nem készülhetett belőle valami sok...
gumikacsa 114276 2009. január 24. 00:04
Válasz erre
Szia modellpapa!

Köszi, tehát előfordul. Nálam készülget ez a konténeres félpót, és nem tudom, mit tegyek rá. van 40-es konténerem, 2 is, de szerintem 2 20-as jobban mutatna. És 2 20-as tartály meg még jobban...

Jó pár éve egy kamionos ismerősömmel vittünk 40-es tartály konténert, valahova Miskolc mellé, hungarocell alapanyag volt benne. Az sem volt tele, a súly miatt. Mikor megálltunk, pl. lámpáknál, elég szépen behimbálta az egész szerelvényt...
modellpapa 114275 2009. január 23. 23:09
Válasz erre
Szoktak 2 tartálytkonténert vinni egy félpóton de csak akkor ha üres vagy ha mosatni viszik. Én is vittem többször 2 üreset.
Ha tele van 1 ilyen tartály, akkor a súlya 25-28t is lehet vagy még több is (a folyadék fajsúlyától függően) és a 40t szerelvényösszgördülőtömegbe nem férne bele a 2 teli.
modellpapa 114274 2009. január 23. 23:05
Válasz erre
Ebből is lehetne Rába tgk.-t építeni. 2000 környékén az erdészeti 6x6-os Rába kocsik mind ezzel a fajta fülkével készültek. Volt mutatóba 1-1 nyerges is. Csak a elől a sárvédőnél nem volt a szélesítés. (a képen nem látom ezen van-e) Azt a fülkét amit a Rába is használt azt használta a Foden is.
Simka 114273 2009. január 23. 20:21
Válasz erre
Szívesen!
Remélem tudod használni!
Csabi 114272 2009. január 23. 17:53
Válasz erre
Simka 114271 2009. január 23. 15:40
Válasz erre
degroote141006%20(6)
degroote141006%20(6)
degroote141006%20(8)
degroote141006%20(8)

Csabi!

Találtam a képgyűjteményemben... :)
Simka 114270 2009. január 23. 14:49
Válasz erre
Szia 3LM3!

Nem piszkálni akarlak! :)
Hidd el ezt azért írtam, hogy Neked segítsek! :)

Hát a CF az komoly befektetést igényelne az biztos, kellene alapnak valami kamcsi, bár azt lehetne valami összeépítettből szétszedni, úgy olcsóbb lenne, meg hát a fülke az nem hinném, hogy boltban sokkal olcsóbb lenne ennél a 100 eur körüli összegnél plusz postaköltség, ami ebay-en is átlag 17-20 euro + utalási költség stb.

Simka
Bubu 114269 2009. január 23. 14:38
Válasz erre
Peterbilt
Peterbilt

Sziasztok!
Hátha valamelyikőtök megépíti!
3LM3 114268 2009. január 23. 13:03
Válasz erre
Gumikacsa!

Én már láttam ,hogy kettő van egy póton ;)
3LM3 114267 2009. január 23. 13:02
Válasz erre
De most vonatkoztassunk el ettől a helyes írási dologtól (sosem voltam csak 4-es nyelvtanból ill vagyok még most is)

Szóval ha jól értelmezem a dolgot: Először vennem kell egy DAF XF-et plusz hozzá a KFS kiegészítőjét és a fülke meg eltérő részeket kicserélni összerakás közben.

Hát azért az már drága mulatság :S durván 35 rugó egy makettért (plusz még ha festéket is akar az ember) hajajj. No majd ha lesz egyszer pénzem, meg már tényleg jól fog menni a makettolás :).

Azért köszönöm a segítségeteket.

üdv,
3LM3
3LM3 114266 2009. január 23. 12:57
Válasz erre
Hát őőő. Na most már tényleg lemondok. :D
Simka 114265 2009. január 23. 11:09
Válasz erre
55fb_1
55fb_1
5892_1
5892_1

Sziasztok!

Atis, Csabi! Komol gípek lesznek!
Csabi, fel a fejjel lesz az a kutyaólas még kész állapotú! Maximum kicsit megőszülsz...:)

3LM3! Már megint picikét segítő szándékból ki kell javítsalak!:))
Az "szuverén" jog, magyarul önálló, független :)
A szuvenír emléktárgyat jelent! :) De tényleg csak jóindulatból mondom! :)

Egyébként DAF CF-et tudsz építeni, ha van rá kereted, mert az KFS-kentáki csírke gyárt ilyen fülkét, lásd a képen, viszont csak Ebay-es árat tudok hozzá, jobban körül kellene nézni, legutóbb Ebay-en 101 éróért ment el..

Simka
exec 114264 2009. január 23. 11:04
Válasz erre
3lm3,

a kfs arul CF atalakitot. Csak ki kell varnod nala a sorodat...
gumikacsa 114263 2009. január 23. 09:19
Válasz erre
Sziasztok!

Ilyen tartály konténerből szoktak 2db 20-ast egyszerre egy pótra tenni, vagy az nem jellemző?
Csabi 114261 2009. január 23. 07:50
Válasz erre
P1222321
P1222321
P1222322
P1222322
Cement_Trailer_-_Cement_Tanker
Cement_Trailer_-_Cement_Tanker

Sziasztok!

Talpi! Örülök, hogy újra itt vagy! Igyekszem valami szépet kihozni a Mreciből.

Simka A kutyaólas kínszenvedés... Már negyedszer kell lecsiszolnom a felépítményről a festést. Néhány kicsi részen felszálasodott a sztirol és festés után nagyon csúnya.
A cementesről teszek fel képet, ezt szeretném elkövetni. Tegnap megvettem a sírvázákat, összevágtam őket, már készülget a tartály. Itt a cégnél kiszerkesztem a ferde kúpokat, délután már a vágás és összeillesztés következik.

3LM3!A százszavas büntiben sem jó. Nem kardRán :)

Atis! Nagyon szép a váz, gratulálok!

Üdv,
Csabi
Atis 114260 2009. január 22. 21:13
Válasz erre
Scania 10X4
Scania 10X4
Scania 10 X 4
Scania 10 X 4

Sziasztok

Én így állok a projektel..

üdv.
3LM3 114259 2009. január 22. 21:02
Válasz erre
Bertschi_16
Bertschi_16

Hát hogy én is beleszóljak a céges vagy nem céges dologba.

Szerintem mindenkinek szuvenír joga eldönteni azt, hogy mit és hogyan épít. Én jelenleg egy saját kitalált színkombinációval építkezek (lassan kész). De biztos, ha sikerül beszereznem olyan kamiont, ami ismert magyar cégek repertoárjában is fellelhető valószínű, hogy olyanra festeném.

Apropó ha már cég. Nem tudjátok lehet kapni DAF CF kabinos trakit? Mert mikor kint voltam a nagy EU-ban nyáron, annyi Bertschi AG Dürrenasch-os tajigát láttam, hogy megtetszett a színe (közel okkersárga és valami barnás csíkocska). Igaz nem csak DAF CF volt a pótjaik előtt de többségben. (meg kint nem nagyon látni régi trakit pl F2000 - tudniillik még ilyen is volt/van a flottájukban - , a környezetvédelmi szabályok miatt). Ráadásul a pótját nem is lenne "annyira" nehéz kivitelezni ugyan is 20'-as tartály (a képen látszik majd, hogy miről is van szó).

Ha már F2000 akkor tuti, hogy az itteni Kamionos oktató iskola kamionját építeném meg;) Valaki csinált már "Tanuló" kamiont?:D Sztem én lehetnék az első.

Vannak is tervek kérem szépen csak kavics nincs a megvalósításukhoz.:(

ui:bocsi a hosszú HSZ miatt.

3LM3
Nagytalpú 114258 2009. január 22. 20:54
Válasz erre
Szeva Kolléga!
Monti systemben tudsz LIAZ gépet.
Minőségileg kicsit tré,de fel lehet javítani.
Italerivel ne is próbáld összehasonlítani.
Talpi
3LM3 114256 2009. január 22. 20:47
Válasz erre
Nekem a lánya :P :) (mármint a pap szülők lánya - ha már választani lehet)
Simka 114255 2009. január 22. 20:44
Válasz erre
Sziasztok!

Csabi! A kutyaólas Merciből kiindulva, szerintem jó kis járgány lesz ez is! Meg sok sikert a cementeshez is!
Tényleg kutyaólassal mizu?

3LM3! Nem sértetted meg a személyemet! :))
Csak mostanában moderálási kényszerem van :))
Egyébként azért mondtam "halkan" nehogy félreértsd és kioktatásnak vedd :)
Meg azért a segítő szándékért, hogy esetleg, ha máshol mondod, ahol gúny tárgyát képezné egy ilyen kijelentés akkor nehogy valami rossz érzésbe ütközz :))
Egyébként visszaolvastad a hsz-t? :) Olvasd vissza :) (gardánra írtad..:), de láttam a 100-szor leírós büntiben már jól írtad :))

Céges kamcsi! Itt mindenkinek igaza van!
Kinek a papné, kinek a lánya! :))

Simka
3LM3 114254 2009. január 22. 20:28
Válasz erre
Szia Kerek!

Én sajnos csak 1:87-es méretben tudok és az is összeszerelt. :S
Kerek 114253 2009. január 22. 20:21
Válasz erre
Üdv mindenkinek!
Ismernek-e az urak Liaz makettet? Édesapám ilyennel furikázott hajdanán és szeretném ezzel szeretném meglepni.
Üdv: Kerék
zsorzsy 114252 2009. január 22. 17:49
Válasz erre
Szia Talpibácsi!
Jól rákészültél erre a hosszú üzire!
Postai úton van a Show-Truck potja!Ha minden jól megy holnap kell megkapnom!
Biztos mondtam a krom tartály!Amerikániás!
Remélem átnézel a minibe is? (1:87)
Üdv ZS!
Nagytalpú 114251 2009. január 22. 17:39
Válasz erre
Sziasztok Kollégák!
Látom megy a téma.Építgetés,technika és a nagy mumus : a helyesírás. :-)
Csak egy tanács: ha nem tudod miként írják akkor írj pl. erőátviteli-meghajtó és nyomaték közlő tengelyt! :-)))
Csabi!Nagyon várom,hogy milyen lesz a Mercedes.Örülök,hogy egy újabb HC különlegességet láthatok a kezedből!
exec!sok sikert a Chevyhez!
Kollégák!Szépek lesznek a pótkocsi tuningok.Örülök,hogy adtok a részletekre.Csak így tovább!

Én!Jelenleg lassan,de haladok az MAN elkészítésével.
Alakul a motor és a váz.Felkerültek a tartályok és a vezetékek is elnyerik a helyüket.Elméletileg megtaláltam a szín kombinációt is és a hétvégén megpróbálok valami festés félét.Képek hamarosan.

Céges vagy nem céges?
Az én személyes véleményem az,hogy mivel mindenki magának kell,hogy építsen ezért el kell tudnia dönteni a járgány kinézetét.
Vannak divat irányzatok pl. ilyen a Hungarós és a Volán vagy mondhatnám a TIR Ivecot is.Ezt lehet követni is és el lehet menni mellette.
Azt gondolom,hogy minden autónak kell lenni egy fillingjének.Viszonylagos élethűségre való törekedés mellett egyedinek kell lenni.
Illetve azért egy régi MAN-t nem biztos,hogy célszerű mondjuk Wab-osnak elkészíteni.
Tehát igazodni illik a kor sajátosságaihoz.
Mondom,hogy csak illik !Mert mindenki magának építsen ,hogy örömét lelje a dologban és ne érezzen megfelelési kényszert.
Én kedvelem a céges autókat és a nevenincstranszos verdákat is.
Amit most építek az is egy ilyen autó lesz.
Adott egy ötlet,egy kis kutatás és egy szimpatikus szín kombináció és kész.
De amikor a saját autómat építettem akkor muszáj volt ragaszkodni a tényekhez és olyannak elkészíteni amilyen.
Szóval nincs törvényszerűség erre a kérdésre.Szabad a választás.
Ez a szép a makettezésben.

Bocsi a hosszúra nyúlt hsz-ért!

Talpi
3LM3 114249 2009. január 22. 16:40
Válasz erre
szóval:

kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán, kardrán,

mint a jó diák sokszor leírtam hogy megtanuljam :d
Csabi 114246 2009. január 22. 14:56
Válasz erre
Sziasztok!

Az "irigyeimnek" üzenem, hogy megpróbálok szép munkát kihozni a dologból, szépen lassacskán...
A szomszéd megyében találtam egy fatelepet, ahol van egy hasonló Merci, már intézem a körbefényképezést. Van egy katalógusom erről a típusról, de sok részlet rejtve maradt kíváncsi szemeim elől. Remélem, hogy sikerül néhány jó képet csinálni.

Más.
Múlt héten nagyot gondolva szétvágtam a Schmitz félpótomat és feldaraboltam az alvázát.
Ma megyek a virágboltba sírvázát venni. Ebből 2 db kell...
Nem akarok rejtvényeket feladni, de kedvet kaptam egy cementsilóhoz :)))
Már elkészültek a méretarányos rajzaim, lassacskán szedegetem össze hozzá a motyókat.

Üdv,
Csabi
3LM3 114244 2009. január 22. 14:10
Válasz erre
Nos ennek az a története kedves Balázs, hogy én is gardánnak írtam. De láttam, hogy a szövegben aláhúzza pirossal. Mivel nem tudtam hogy "g"-vel vagy "k"-val írják (szégyenszemre) ezért írtam k-val (azt már nem húzta alá)

De elnézésedet kérem ha ezzel megsértettem szenvedélyedet ;) :D

Üdv,
3LM3

ui: Most már "g"-vel fogom írni az elkövetkezendőkben :)
Simka 114243 2009. január 22. 09:05
Válasz erre
Szia 3LM3 fiú!

Halkan megjegyezném, hogy az kardán, nem gardán... :)

Simka
Simka 114242 2009. január 22. 09:04
Válasz erre
Sziasztok!

Azt hiszem, akkor megtaláltuk az igazi megoldást, nevezetesen, hogy átépítés és céges dekoráció a legjobb ötvözet.
Egyébként ez is a jó a kamionmakettezésben, hogy nincsenek kinézeti köttötségek szinte... van milliónyi cég, milliónyi fajta szerelvény, úgyhogy akárki akármit épít, olyan bárhol lehet a világban...:)
Max olyan dolgokra illik odafigyelni, hogy egy MAN TGA-ból ne HC-s kamiont építsen valaki... :)
Szegény repülősök meg harcjárművesek (sőt bizonyos szinten autósok) nekik mennyi megkötésük van... :)
Azért tényleg ez a "király kategória", ahogy mondotta volt egyik nagytiszteletű kollegánk!

Simka
Roland_89 114241 2009. január 22. 00:25
Válasz erre
Kép001
Kép001
Kép000
Kép000

Haliho!

Látom új kérdés ütötte fel a fejét. Melyik igalmasabb, az átépítés vagy hogy eretit másolj :D Erre egy tökéletes megoldás ha egy olyan eredetit választasz amihez kell átépítés is, így mind a két kérdés benne van a munkában :D Én ennek a híve vagyok és a Leieres projekt után ez következik.

Roland
Memo Laci 114240 2009. január 21. 23:53
Válasz erre
Sziasztok!

Én pl egy valódi céges kamiont csinálok. Eddig még hasonmást nem csináltam de nagyon élvezem (rengeteg fénykép, méretezés miegymás, persze annál a firmánál dolgoztam és ez plusz löketet is ad!). Az elöző gépeim nem tértek el a leírásoktól sem pedig a festéstől, kivéve eggyet. Bár az igazat megvallva az átépítés sokkal nagyobb kaland mindennél szerintem (volt benne részem mikor egy pótkocsit csináltam-átépítettem), számomra nagy élmény volt.
A festés része saját fantáziából sajnos nem megy, ezért szoktam holland-belga autókat nézegetni, onnan jön meg az ihlet. Viszont átépítésben a határ a csillagos ég...vegyünk pl egy betonpumpás autót :-D
Ati! Köszi a biztatást!
exec 114239 2009. január 21. 23:16
Válasz erre
DSCF0933
DSCF0933
DSCF0940
DSCF0940

Halihó,

kicsike haladás történt. A motorról egy gyenge kép (még sok meló lesz vele), és nekikezdtem a fülkének (az aljának).

exec
3LM3 114238 2009. január 21. 23:07
Válasz erre
Ott azért már a traktoron is ki kell alakítani a kompresszort a helyével együtt. a gardán meghajtást (úgy mint az igaziaknál egy másik kis gardán hajtja meg a kompit). A pótról meg ne is beszéljünk ott aztán van mit átalakítani. :)

(persze ez csak az én véleményem)
3LM3 114237 2009. január 21. 23:04
Válasz erre
Gabi!

Azért lehet akkor is találni kihívást ha egy céges autót tervez az ember. Pl készíts el egy Freund-os vagy ne menjünk messzire Révészes silós szerelvényt ;)

(utóbbi tervben van)

3LM3
Gabi 114236 2009. január 21. 21:59
Válasz erre
Szia Simka!
Én is Ati álláspontját erősítem, nekem is sokkal nagyobb kihívás átépíteni egy másik típust, és ezt szeretem igazán. Amikor egy céges kamiont épít valaki, és nem kell átépíteni, akkor csak festés és matrica kérdése az egész. Sokakkal beszéltem már erről külhonban is, de ez kb megint olyan téma, hoggy van akinek az európai kamion fekszik, van akinek az amerikai. Mindkettőnek megvan a szépsége és nehézsége, szerintem nem lehet kijelenti, hogy melyik a komolyabb, mert mindkettő jó kis kihívás.
Gabi
Ati 114235 2009. január 21. 21:26
Válasz erre
Szia Laci!
Jó lesz ez! Csak így tovább!
Ati
Ati 114234 2009. január 21. 21:22
Válasz erre
Szia Csabi!

Úgyabb HC! Mi is lenne más! Jó építést hozzá!
Szép lesz biztos!

Ati
Ati 114233 2009. január 21. 21:21
Válasz erre
Ez azért nem mindig igaz! Valahol az egyediség is elöljáró! :) Simka bácsi :)
Simka 114232 2009. január 21. 21:05
Válasz erre
Sziasztok!

Komoly dolgokat épít ez a Willi srác, az az igazi szerintem, mikor valós cég valós kamionját épüli meg valaki kicsiben... :)

Simka
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.