/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
csetuka 114305 2009. január 25. 21:15
Válasz erre
streamline
streamline
113m 01
113m 01
113m 02
113m 02
113m 03
113m 03
113m 04
113m 04
113m 05
113m 05

Sziasztok!

Egy újabb projekt! Scania 113M elől-hátul légrugós, rövid fülkés, stb.

üdv.: csetuka
Simka 114304 2009. január 25. 17:57
Válasz erre
Simka 114303 2009. január 25. 17:07
Válasz erre
Egyvalami még ehhez a témához.
A forintos számlánál a bank deviza konvertálást csinál: forintról-eurora, magyarul nem valutaként, hanem devizaként számol, ami drágább és még a konvertálásnak is van költsége..
Tehát sokkal jobban megéri, ha valutaváltónál vesz az ember eurot, mondjuk 290 forintért és azt berakja egy euros számlára és onnan utal, mint mondjuk a forintos számláján átkonvertálja a bank eurora mondjuk 295-ért plusz még utalás, plusz konvertálási költség, aztán a végén 20 euro-s cuccból lesz 40 euro...

Ernő Alakul a vas rendesen!

Simka
Erno-945 114302 2009. január 25. 14:58
Válasz erre
EuroTech 1
EuroTech 1
EuroTech 2
EuroTech 2
EuroTech 3
EuroTech 3
EuroTech 4
EuroTech 4
EuroTech 5
EuroTech 5
EuroTech 1
EuroTech 1
EuroTech 2
EuroTech 2
EuroTech 3
EuroTech 3
EuroTech 4
EuroTech 4
EuroTech 1
EuroTech 1
EuroTech 2
EuroTech 2
EuroTech 3
EuroTech 3

Sziasztok!
EuroTech.
945
Simka 114301 2009. január 25. 14:24
Válasz erre
12
12
14
14

Közben egy kis ZIL projekt.

Nincs sok haladás, de azért apránként megyeget előre..
Simka 114300 2009. január 25. 14:22
Válasz erre
Sziasztok!

Paypal rendszert megmondom őszintén nem ismerem.
A forintos számlánál utalással az a baj, hogy a bank saját aznapi eladási árfolyamán utalja el, aminél én sokkal olcsóbban veszem az eurót mondjuk kollegámtól, akinek a felesége Ausztriában dolgozik vagy a cégünknek váltó sráctól, aki középárfolyamon vagy olcsóbban adja nekem, tehát nekem az a biznisz, ha veszek máshol és beteszek a bankba pont annyit, amennyit kell..

Simka
ADY32. 114299 2009. január 25. 11:05
Válasz erre
1000 F
1000 F
1000 FO
1000 FO
1000
1000
1450 FT
1450 FT
DSCF5702
DSCF5702
DSCF5965
DSCF5965
DSCF6243
DSCF6243

sziasztok ! van még pár eladó cuccom ! már csak ezek vannak ! van amiböl van még 10 csomag is ! érd . adame_istvan@citromail.hu 06-20-936-9557.
üdv.mindenkinek !
exec 114298 2009. január 25. 10:20
Válasz erre
3LM3,

A külföldi átutalásnál a pénzt a bank áautomatikusan át fogja váltani. Nem ezért nem szeretem az átutalást, hanem mint arra a cikkben ki is tértem, banktól függően nagyon borsos az ára. Elég sokan elfogadnak pay-pal-t is. Az kb mint egy virtuális bankkártya, ráadásul biztonságosabb is úgy a vevőnek, mint az eladónak. És nincsen semmi díja. Az eladótól vonnak le valami keveset.
modellpapa 114297 2009. január 24. 23:10
Válasz erre
Ez a módszer is működik. Én is egyszer csináltam így. Megadód a banknak mennyi euro-t akarsz utalni, a bank elutalja és aznapi euro deviza eladási árfolyammal terheli meg a forintos számládat.
Rolkabolka 114296 2009. január 24. 22:41
Válasz erre
Szerintem csak elég egy dombor lenyomott kártya (gondolom).Köszönöm szépen a tájékoztatást.De ez a postázás dolog érdekelne msn-en esetleg tudnál segíteni (rolikacsakocsi@hotmail.com) .
Roli
3LM3 114295 2009. január 24. 22:14
Válasz erre
Szia Simka!

Elméletileg nem lehetne az e-bay-es vásárlást sima magyar számlával megoldani? Tudniillik apukám már vásárolt kint bankkártyával és az eurót aznapi árfolyamon váltották át neki (felár nélkül). Ezért gondoltam, hogy ha utalom is a pénzt akkro a bank automatikusan átváltja.

Üdv
3LM3
Roland_89 114294 2009. január 24. 20:45
Válasz erre
Haliho!

A Kisalföld volános mentő idén jön a kamionos találkozómra. :) pont tegnap kaptam levelet a volántól hogy elengedik, csak biztosítani kell egy menekülő utat neki, ha lerohad egy busz, azonnal tudjon indulni :D Ha valakit érdekel akkor majd körbefotózom részletesen!

Roland
Simka 114293 2009. január 24. 20:19
Válasz erre
Sziasztok!

Modellpapa végül is leírt mindent.
Annyit tennék hozzá, hogy én a német Ebayről szoktam vadászni (ebay.de)
Amennyire tapasztaltam, náluk van a legjobb választék, érdekes, régen kiadott makettekből, illetve ugyanazok megtalálhatók mint akár angol, akár USA ebay-en.
Német tudás kell az evidens, úgy szoktam csinálni, hogy, ha nyerek valamit(egyébként érdemes az utolsó percben licitálni), akkor írok az eladónak, elutalom, ő meg, ha megkapta a pénzt, küldi postán a cuccot, eddig 10 makettnél tartok és mindig pozitív értékelést adtam, magyarul nem volt gond.
Egyszer nyertem egy unimogot egy b..zitól(nem lett belőle semmi), de szerencsére megúsztam olyan szempontból, hogy már a számlaszámát sem volt képes elküldeni, úgyhogy negatívat kapott, de a többivel nem volt semmi gond, a németek korrektek és megbízhatóak, egy-két nehézkesebb ügy volt(később adta fel stb), de végül mindig megjött a cucc.
Amit még tudni kell, hogy ennél a variációnál kell egy euros számla, amiről utal a bank, az utalás Raiffeisennél 5 euroba kerül, a postaköltség Németországból, Ausztriából egy kamionnál átlag 18-20 euro.
Ezekkel a plusz összegekkel mindenképp számolni kell a licitálásnál.
Angoloknál viszont pl. font-os számla kell, amcsiknál dolláros, ezeknek a költségeit nem tudom.
Mindent egybevetve azt mondom, hogy eu-n belül inkább maradnék a németeknél, osztrákoknál, nem is nagyon nézek más Ebayt.

Licitáláshoz még annyit, hogy az ember mindig maximál árat ad meg, de nem annyival ugrik a licit, magyarul a 20 euros makettre adsz egy 60 euros max árat, (persze más ezt nem látja), akkor hiába licitálnak rád, mert a tied mindig eggyel föléjük ugrik, egészen a max árig..

Ha visszanézel itt a fórumon, akkor valamikor tavasz tájékán írtam erről részletesen

Simka
modellpapa 114292 2009. január 24. 20:06
Válasz erre
Rába_gyári-Kamaz_cab
Rába_gyári-Kamaz_cab
Rába-kamazfülke
Rába-kamazfülke

A határőrségnek gyártott (G90-es) autóból úgy tudom más nem vásárolt (polgári változat nem volt) Tipusjelzése H9.107 volt. Egy az egyben MAN.
Rába megkapta a licencet az MAN-től, cserébe futóműalkatrészekkel fizetett.
Érdekes módon a határőrség hamar megszabadult tőlük (honvédségi tgk.-tól nem szoktak ilyen hamar megválni, szerintem megkentek valami fejest aki azonnal döntött a selejtezésről). Na ezután került rájuk ilyen-olyan felépítmény.
Van még képem Kamaz fülkés prototipusról.
modellpapa 114291 2009. január 24. 19:51
Válasz erre
Aki a legtöbbet ajánlja a makettért azé a cucc. Mielőtt licitálsz néz utánna UPS, FED-EX, DHL-nél stb. várhatóan mennyi lesz a postaköltség. Ha nem Eu-s országban vásárolsz könnyen lehet, hogy vámot is kell fizetned a csomag után.
Ha te vagy a legmagasabb licitáló akkor a tranakció cégén az email címedre küld az ebay egy mail-t az eladó adataival. Ezután felveszed az eladóval a kapcsolatot megbeszéled a fizetést a szállítást majd lebonyolítjátok ennek megfelelően.
Nyelvtudás mindenféleképpen szükséges!
modellpapa 114290 2009. január 24. 19:44
Válasz erre
Rába_er
Rába_er
erdeszeti_ringen
erdeszeti_ringen
Rába27.235DFA
Rába27.235DFA
Rába88gar2
Rába88gar2
Foden_4
Foden_4
Foden_Alpha
Foden_Alpha
DAF-Moejes-unbekannte-Bauart-(Stober)
DAF-Moejes-unbekannte-Bauart-(Stober)

Pár DAF fülkés Rába és Foden.
Rolkabolka 114288 2009. január 24. 19:11
Válasz erre
Sziasztok!
Szeretnék egy kis segítséget kérni.Pl az Eaby ról szeretnék rendelni licitálok rá és mondjuk megvárom a végét és nem licitálnak rám.Akkor utána mi van mert látom elég sok makett usába van ami engem érdekelne.Posta költség mennyi stb meg mi ezeknek a menete?Meg mennyire megbízható az eaby meg csomag tartalma.Meg hát angolból se vagyok nagyon fényes.Pl ha licitálok rá ésle teleik az idő akkor az enyém a makett?
Előre is köszi.
Kumancs 114287 2009. január 24. 18:16
Válasz erre
Hát igazából azért egyátlag érdekelne, mert egy saját alváz készitéséhez kéne támpont. Platós két tengelyes? Verseny célra.
Gabi 114286 2009. január 24. 18:07
Válasz erre
Szia Kumancs!
Ennél azért kicsit többet mondjál, hogy mit keresel, mert egy adott típuson belül is van vagy 15-20 féle váz. Másnem annyit, hogy hány tengelyes, nyerges, billencs, platós, milyen fülkével, milyen célra.
Gabi
Kusti 114285 2009. január 24. 16:30
Válasz erre
HPIM2547
HPIM2547
HPIM2548
HPIM2548
HPIM2549
HPIM2549
HPIM2550
HPIM2550
HPIM2537
HPIM2537
HPIM2536
HPIM2536
HPIM2524
HPIM2524

Sziasztok!

Én is az átépített, céges gépre szavazok!

Pl: TG-X! :D

Képek...

Üdv!
Kusti
Simka 114284 2009. január 24. 16:17
Válasz erre
Köszi Gabi!

Kamazról volt egy ilyen sejtésem, de nem voltam benne biztos, azt meg nem is vettem még észre, hogy az M90-es fülke volt.
VW fülkét meg el is felejtettem... :)

Simka
Kumancs 114283 2009. január 24. 15:16
Válasz erre
Üdv. Kis segitséget kérnék. Átlagosan mik a széleségi és magassági méretei egy kamion alváznak? Nem kell tipushoz ragaszkodni de europai érdekelne. Kösz Kumancs
Gabi 114282 2009. január 24. 14:54
Válasz erre
Szia Simka!
A lényeget leírtad, csak néhány finomítás. Jól írtad a DAF fülkés volt az utolsó, ebből csak az első 75-85-ös sorozat kabinját használták, és a CF-t már tényleg nem.
A 90-es sorozatból az M-es fülkét (keskenyebb) használták, nem az F-t.
A Kamaz fülkés katonai verzió csak prototípus volt, sorozatban nem készült, mikor kihozták, akkor már az MAN fülkét rakták rá.
Ami kimaradt a szintén honvédéségi, főleg határőrség számára gyártott G90-es Man (VW) fülkés 4x4-es változat, és fülke.
Gabi
Simka 114281 2009. január 24. 13:48
Válasz erre
Sziasztok!

Amennyire én tudom a Rába már ezekkel az új fülkés CF-kből nem készült, a Gumikacsa képén látható volt az én tudomásom szerint az utolsó..
Rábák készültek:
F8-as MAN fülkével(ami először a Saviemtől jött, majd a Roman-tól, érthető módon sokkal szarabb minőségben..)
3000-es DAF fülkével
F90-es MAN fülkével, abból sem sok készült
Sőt KAMAZ fülke is volt, de az már csak katonai célokra..
Meg mostanában a kocka MAN fülkés katonai verzió
Akinek több infója van az úgyis kijavít! Mondjuk Gabi! Ő ilyenekben jó infókkal rendelkezik!

Simka
khe2 114280 2009. január 24. 13:39
Válasz erre
sziasztok

érdeklődnék hogy tud e nekem valaki turbo star motorról kábelezéshez képet felrakni?
max 114279 2009. január 24. 01:00
Válasz erre
szia gumikacsa!

nem teljesen ugyan az! a képen látható kabin a 85-ös DAF-é. igaz sorozatban úgy jöttek, hogy 85, 85 CF, aztán pedig a sima CF. legalábbis én igy tudom, ha tévedek, akkor majd kijavitanak!

üdv, max
gumikacsa 114278 2009. január 24. 00:42
Válasz erre
Raba_SL18_265_4x2_NT_01
Raba_SL18_265_4x2_NT_01

Végül is, lehet, egyről beszélünk?
gumikacsa 114277 2009. január 24. 00:09
Válasz erre
Érdekes, ilyenről még nem hallottam. A multkor keresgélés közben én is találtam egy modernebb fülkés rábát, de az ettől régebbi, asszem DAF (nem biztos) fülkés volt. Mondjuk, nem készülhetett belőle valami sok...
gumikacsa 114276 2009. január 24. 00:04
Válasz erre
Szia modellpapa!

Köszi, tehát előfordul. Nálam készülget ez a konténeres félpót, és nem tudom, mit tegyek rá. van 40-es konténerem, 2 is, de szerintem 2 20-as jobban mutatna. És 2 20-as tartály meg még jobban...

Jó pár éve egy kamionos ismerősömmel vittünk 40-es tartály konténert, valahova Miskolc mellé, hungarocell alapanyag volt benne. Az sem volt tele, a súly miatt. Mikor megálltunk, pl. lámpáknál, elég szépen behimbálta az egész szerelvényt...
modellpapa 114275 2009. január 23. 23:09
Válasz erre
Szoktak 2 tartálytkonténert vinni egy félpóton de csak akkor ha üres vagy ha mosatni viszik. Én is vittem többször 2 üreset.
Ha tele van 1 ilyen tartály, akkor a súlya 25-28t is lehet vagy még több is (a folyadék fajsúlyától függően) és a 40t szerelvényösszgördülőtömegbe nem férne bele a 2 teli.
modellpapa 114274 2009. január 23. 23:05
Válasz erre
Ebből is lehetne Rába tgk.-t építeni. 2000 környékén az erdészeti 6x6-os Rába kocsik mind ezzel a fajta fülkével készültek. Volt mutatóba 1-1 nyerges is. Csak a elől a sárvédőnél nem volt a szélesítés. (a képen nem látom ezen van-e) Azt a fülkét amit a Rába is használt azt használta a Foden is.
Simka 114273 2009. január 23. 20:21
Válasz erre
Szívesen!
Remélem tudod használni!
Csabi 114272 2009. január 23. 17:53
Válasz erre
Simka 114271 2009. január 23. 15:40
Válasz erre
degroote141006%20(6)
degroote141006%20(6)
degroote141006%20(8)
degroote141006%20(8)

Csabi!

Találtam a képgyűjteményemben... :)
Simka 114270 2009. január 23. 14:49
Válasz erre
Szia 3LM3!

Nem piszkálni akarlak! :)
Hidd el ezt azért írtam, hogy Neked segítsek! :)

Hát a CF az komoly befektetést igényelne az biztos, kellene alapnak valami kamcsi, bár azt lehetne valami összeépítettből szétszedni, úgy olcsóbb lenne, meg hát a fülke az nem hinném, hogy boltban sokkal olcsóbb lenne ennél a 100 eur körüli összegnél plusz postaköltség, ami ebay-en is átlag 17-20 euro + utalási költség stb.

Simka
Bubu 114269 2009. január 23. 14:38
Válasz erre
Peterbilt
Peterbilt

Sziasztok!
Hátha valamelyikőtök megépíti!
3LM3 114268 2009. január 23. 13:03
Válasz erre
Gumikacsa!

Én már láttam ,hogy kettő van egy póton ;)
3LM3 114267 2009. január 23. 13:02
Válasz erre
De most vonatkoztassunk el ettől a helyes írási dologtól (sosem voltam csak 4-es nyelvtanból ill vagyok még most is)

Szóval ha jól értelmezem a dolgot: Először vennem kell egy DAF XF-et plusz hozzá a KFS kiegészítőjét és a fülke meg eltérő részeket kicserélni összerakás közben.

Hát azért az már drága mulatság :S durván 35 rugó egy makettért (plusz még ha festéket is akar az ember) hajajj. No majd ha lesz egyszer pénzem, meg már tényleg jól fog menni a makettolás :).

Azért köszönöm a segítségeteket.

üdv,
3LM3
3LM3 114266 2009. január 23. 12:57
Válasz erre
Hát őőő. Na most már tényleg lemondok. :D
Simka 114265 2009. január 23. 11:09
Válasz erre
55fb_1
55fb_1
5892_1
5892_1

Sziasztok!

Atis, Csabi! Komol gípek lesznek!
Csabi, fel a fejjel lesz az a kutyaólas még kész állapotú! Maximum kicsit megőszülsz...:)

3LM3! Már megint picikét segítő szándékból ki kell javítsalak!:))
Az "szuverén" jog, magyarul önálló, független :)
A szuvenír emléktárgyat jelent! :) De tényleg csak jóindulatból mondom! :)

Egyébként DAF CF-et tudsz építeni, ha van rá kereted, mert az KFS-kentáki csírke gyárt ilyen fülkét, lásd a képen, viszont csak Ebay-es árat tudok hozzá, jobban körül kellene nézni, legutóbb Ebay-en 101 éróért ment el..

Simka
exec 114264 2009. január 23. 11:04
Válasz erre
3lm3,

a kfs arul CF atalakitot. Csak ki kell varnod nala a sorodat...
gumikacsa 114263 2009. január 23. 09:19
Válasz erre
Sziasztok!

Ilyen tartály konténerből szoktak 2db 20-ast egyszerre egy pótra tenni, vagy az nem jellemző?
Csabi 114261 2009. január 23. 07:50
Válasz erre
P1222321
P1222321
P1222322
P1222322
Cement_Trailer_-_Cement_Tanker
Cement_Trailer_-_Cement_Tanker

Sziasztok!

Talpi! Örülök, hogy újra itt vagy! Igyekszem valami szépet kihozni a Mreciből.

Simka A kutyaólas kínszenvedés... Már negyedszer kell lecsiszolnom a felépítményről a festést. Néhány kicsi részen felszálasodott a sztirol és festés után nagyon csúnya.
A cementesről teszek fel képet, ezt szeretném elkövetni. Tegnap megvettem a sírvázákat, összevágtam őket, már készülget a tartály. Itt a cégnél kiszerkesztem a ferde kúpokat, délután már a vágás és összeillesztés következik.

3LM3!A százszavas büntiben sem jó. Nem kardRán :)

Atis! Nagyon szép a váz, gratulálok!

Üdv,
Csabi
Atis 114260 2009. január 22. 21:13
Válasz erre
Scania 10X4
Scania 10X4
Scania 10 X 4
Scania 10 X 4

Sziasztok

Én így állok a projektel..

üdv.
3LM3 114259 2009. január 22. 21:02
Válasz erre
Bertschi_16
Bertschi_16

Hát hogy én is beleszóljak a céges vagy nem céges dologba.

Szerintem mindenkinek szuvenír joga eldönteni azt, hogy mit és hogyan épít. Én jelenleg egy saját kitalált színkombinációval építkezek (lassan kész). De biztos, ha sikerül beszereznem olyan kamiont, ami ismert magyar cégek repertoárjában is fellelhető valószínű, hogy olyanra festeném.

Apropó ha már cég. Nem tudjátok lehet kapni DAF CF kabinos trakit? Mert mikor kint voltam a nagy EU-ban nyáron, annyi Bertschi AG Dürrenasch-os tajigát láttam, hogy megtetszett a színe (közel okkersárga és valami barnás csíkocska). Igaz nem csak DAF CF volt a pótjaik előtt de többségben. (meg kint nem nagyon látni régi trakit pl F2000 - tudniillik még ilyen is volt/van a flottájukban - , a környezetvédelmi szabályok miatt). Ráadásul a pótját nem is lenne "annyira" nehéz kivitelezni ugyan is 20'-as tartály (a képen látszik majd, hogy miről is van szó).

Ha már F2000 akkor tuti, hogy az itteni Kamionos oktató iskola kamionját építeném meg;) Valaki csinált már "Tanuló" kamiont?:D Sztem én lehetnék az első.

Vannak is tervek kérem szépen csak kavics nincs a megvalósításukhoz.:(

ui:bocsi a hosszú HSZ miatt.

3LM3
Nagytalpú 114258 2009. január 22. 20:54
Válasz erre
Szeva Kolléga!
Monti systemben tudsz LIAZ gépet.
Minőségileg kicsit tré,de fel lehet javítani.
Italerivel ne is próbáld összehasonlítani.
Talpi
3LM3 114256 2009. január 22. 20:47
Válasz erre
Nekem a lánya :P :) (mármint a pap szülők lánya - ha már választani lehet)
Simka 114255 2009. január 22. 20:44
Válasz erre
Sziasztok!

Csabi! A kutyaólas Merciből kiindulva, szerintem jó kis járgány lesz ez is! Meg sok sikert a cementeshez is!
Tényleg kutyaólassal mizu?

3LM3! Nem sértetted meg a személyemet! :))
Csak mostanában moderálási kényszerem van :))
Egyébként azért mondtam "halkan" nehogy félreértsd és kioktatásnak vedd :)
Meg azért a segítő szándékért, hogy esetleg, ha máshol mondod, ahol gúny tárgyát képezné egy ilyen kijelentés akkor nehogy valami rossz érzésbe ütközz :))
Egyébként visszaolvastad a hsz-t? :) Olvasd vissza :) (gardánra írtad..:), de láttam a 100-szor leírós büntiben már jól írtad :))

Céges kamcsi! Itt mindenkinek igaza van!
Kinek a papné, kinek a lánya! :))

Simka
3LM3 114254 2009. január 22. 20:28
Válasz erre
Szia Kerek!

Én sajnos csak 1:87-es méretben tudok és az is összeszerelt. :S
Kerek 114253 2009. január 22. 20:21
Válasz erre
Üdv mindenkinek!
Ismernek-e az urak Liaz makettet? Édesapám ilyennel furikázott hajdanán és szeretném ezzel szeretném meglepni.
Üdv: Kerék
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.