<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Kusti | Adatlap | 114330 | 2009. január 28. 11:12 | ||
Csabi | Adatlap | 114329 | 2009. január 28. 08:03 | ||
Roland_89 | Adatlap | 114328 | 2009. január 27. 22:16 | ||
pontosabban TGX Emekből sincs, mert ha jóltudom akkor csak kisfülkét adtak ki nyergesből is. Vagyis csak TGS. Az Xeset teljesen a TGAból kell kialakítani. Roland | |||||
3LM3 | Adatlap | 114327 | 2009. január 27. 20:23 | ||
Szia Azalkoto! Igaz hogy én nem Kusti vagyok. De (még) nincsen tgx makettben (talán EMEK de az meg nem makett csak összerakott játéktajiga). tga-ból csinálta ;) üdv, 3LM3 | |||||
exec | Adatlap | 114326 | 2009. január 27. 20:11 | ||
exec | Adatlap | 114325 | 2009. január 27. 20:11 | ||
Sziasztok, némi haladás a Chevy Titannal. Készen vannak az űlések. | |||||
Azalkoto | Adatlap | 114324 | 2009. január 27. 19:39 | ||
sziasztok. kusti volna hozzád 1 kérdésem. még peidg az a man amit épitettél az 1 tga bol át épitett tg x ?vagy van tgx makett is?már mint hogy létezik e? a válaszod elöre is köszönöm. | |||||
JazzZ | Adatlap | 114323 | 2009. január 27. 14:28 | ||
OKé, mindent tudok! Köszönöm! (megpróbálkozok ilyesmivel, túl sok matrica kéne..:) ) | |||||
Csabi | Adatlap | 114322 | 2009. január 27. 12:33 | ||
HP Premium fotópapír, vagy HP fotópapír. A matricalapnak mindkettő jó. | |||||
JazzZ | Adatlap | 114321 | 2009. január 27. 12:29 | ||
Köszönöm:)) Még annyi, hogy nyomtatás előtt milyen papírt választasz ki a programban? | |||||
Csabi | Adatlap | 114320 | 2009. január 27. 11:15 | ||
Csabi | Adatlap | 114319 | 2009. január 27. 11:14 | ||
JazzZ | Adatlap | 114318 | 2009. január 27. 09:54 | ||
Csabi! Küldtél egyszer nekem matricákat, amiiket Te nyomtattál! A kérdés az lenne, hogy milyen nyomtatót használtál hozzá? Sima tintasugarasat? KÖszii! JZ | |||||
khe2 | Adatlap | 114317 | 2009. január 26. 22:33 | ||
sziasztok most van fújás alatt a merci 1628 asom ha kész az alap akkor rakok fel képeket:D szerintem jó lesz de kíváncsi vagyok a ti véleményetekre is | |||||
ráczgergõ | Adatlap | 114314 | 2009. január 26. 20:31 | ||
üdvözletem.építkezés folyik.próbálkozok az első kábelezéssel.talán februárba kész lesz az .bár kitudja.szépen halad a Zil. üdv,Gergő | |||||
zsorzsy | Adatlap | 114313 | 2009. január 26. 20:30 | ||
Simka | Adatlap | 114312 | 2009. január 26. 20:22 | ||
Na mizu? Mindenki építkezik? | |||||
Simka | Adatlap | 114311 | 2009. január 26. 15:08 | ||
Szia Csetuka! Ígértem ezt a szerelény képet, de rosszul emlékeztem, nem billencs, de egy ilyen nappali fülkéhez érdekesen néz ki.. | |||||
zsorzsy | Adatlap | 114310 | 2009. január 25. 22:55 | ||
Szia Csetuka! Aha! Ismerem a céget,innen zalaegerszegről is hordanak darualvázakat a Libbherr-nek! Egy a második képen látható szerelvény itt szokott tanyázni a ház előtt,de már nem itt pihiznek hanem a város másik oldalán! Jo munkát! ZS! | |||||
modellpapa | Adatlap | 114309 | 2009. január 25. 22:44 | ||
Csinálj majd pár képet a műszaki mentőről. Engem érdekelnek az apró részletek is. A Körös Volán MAN-jét (osztrák EMPL felépítmény) is megnéztem alaposan régen. | |||||
csetuka | Adatlap | 114308 | 2009. január 25. 22:36 | ||
Sziasztok! zsorzsy, de igen ez a steyr pótja, Ugyan abban a színben fog a scania is pompázni, így elég csak egy pótot megépíteni! BauTransnak van ilyen színe, majd kell egy logót nyomtatnom rájuk! Simka, billencs! Két csörös is tervben van! csetuka | |||||
Simka | Adatlap | 114307 | 2009. január 25. 22:03 | ||
Szia Csetuka! Jó, érdekes vas, pót? Billencs? Van egy érdekes képem ilyen nappali fülkés billencsesről, holnap felrakom.. Simka | |||||
zsorzsy | Adatlap | 114306 | 2009. január 25. 21:49 | ||
Szia Csetuka! Szép kamion!Jo melo,sok sikert! Ez nem a Steyr pótja volt? Vagy kettöt csináltál? ZS! | |||||
csetuka | Adatlap | 114305 | 2009. január 25. 21:15 | ||
Simka | Adatlap | 114304 | 2009. január 25. 17:57 | ||
Kusti! Juó lett! | |||||
Simka | Adatlap | 114303 | 2009. január 25. 17:07 | ||
Egyvalami még ehhez a témához. A forintos számlánál a bank deviza konvertálást csinál: forintról-eurora, magyarul nem valutaként, hanem devizaként számol, ami drágább és még a konvertálásnak is van költsége.. Tehát sokkal jobban megéri, ha valutaváltónál vesz az ember eurot, mondjuk 290 forintért és azt berakja egy euros számlára és onnan utal, mint mondjuk a forintos számláján átkonvertálja a bank eurora mondjuk 295-ért plusz még utalás, plusz konvertálási költség, aztán a végén 20 euro-s cuccból lesz 40 euro... Ernő Alakul a vas rendesen! Simka | |||||
Erno-945 | Adatlap | 114302 | 2009. január 25. 14:58 | ||
Simka | Adatlap | 114301 | 2009. január 25. 14:24 | ||
Simka | Adatlap | 114300 | 2009. január 25. 14:22 | ||
Sziasztok! Paypal rendszert megmondom őszintén nem ismerem. A forintos számlánál utalással az a baj, hogy a bank saját aznapi eladási árfolyamán utalja el, aminél én sokkal olcsóbban veszem az eurót mondjuk kollegámtól, akinek a felesége Ausztriában dolgozik vagy a cégünknek váltó sráctól, aki középárfolyamon vagy olcsóbban adja nekem, tehát nekem az a biznisz, ha veszek máshol és beteszek a bankba pont annyit, amennyit kell.. Simka | |||||
ADY32. | Adatlap | 114299 | 2009. január 25. 11:05 | ||
exec | Adatlap | 114298 | 2009. január 25. 10:20 | ||
3LM3, A külföldi átutalásnál a pénzt a bank áautomatikusan át fogja váltani. Nem ezért nem szeretem az átutalást, hanem mint arra a cikkben ki is tértem, banktól függően nagyon borsos az ára. Elég sokan elfogadnak pay-pal-t is. Az kb mint egy virtuális bankkártya, ráadásul biztonságosabb is úgy a vevőnek, mint az eladónak. És nincsen semmi díja. Az eladótól vonnak le valami keveset. | |||||
modellpapa | Adatlap | 114297 | 2009. január 24. 23:10 | ||
Ez a módszer is működik. Én is egyszer csináltam így. Megadód a banknak mennyi euro-t akarsz utalni, a bank elutalja és aznapi euro deviza eladási árfolyammal terheli meg a forintos számládat. | |||||
Rolkabolka | Adatlap | 114296 | 2009. január 24. 22:41 | ||
Szerintem csak elég egy dombor lenyomott kártya (gondolom).Köszönöm szépen a tájékoztatást.De ez a postázás dolog érdekelne msn-en esetleg tudnál segíteni (rolikacsakocsi@hotmail.com) . Roli | |||||
3LM3 | Adatlap | 114295 | 2009. január 24. 22:14 | ||
Szia Simka! Elméletileg nem lehetne az e-bay-es vásárlást sima magyar számlával megoldani? Tudniillik apukám már vásárolt kint bankkártyával és az eurót aznapi árfolyamon váltották át neki (felár nélkül). Ezért gondoltam, hogy ha utalom is a pénzt akkro a bank automatikusan átváltja. Üdv 3LM3 | |||||
Roland_89 | Adatlap | 114294 | 2009. január 24. 20:45 | ||
Haliho! A Kisalföld volános mentő idén jön a kamionos találkozómra. :) pont tegnap kaptam levelet a volántól hogy elengedik, csak biztosítani kell egy menekülő utat neki, ha lerohad egy busz, azonnal tudjon indulni :D Ha valakit érdekel akkor majd körbefotózom részletesen! Roland | |||||
Simka | Adatlap | 114293 | 2009. január 24. 20:19 | ||
Sziasztok! Modellpapa végül is leírt mindent. Annyit tennék hozzá, hogy én a német Ebayről szoktam vadászni (ebay.de) Amennyire tapasztaltam, náluk van a legjobb választék, érdekes, régen kiadott makettekből, illetve ugyanazok megtalálhatók mint akár angol, akár USA ebay-en. Német tudás kell az evidens, úgy szoktam csinálni, hogy, ha nyerek valamit(egyébként érdemes az utolsó percben licitálni), akkor írok az eladónak, elutalom, ő meg, ha megkapta a pénzt, küldi postán a cuccot, eddig 10 makettnél tartok és mindig pozitív értékelést adtam, magyarul nem volt gond. Egyszer nyertem egy unimogot egy b..zitól(nem lett belőle semmi), de szerencsére megúsztam olyan szempontból, hogy már a számlaszámát sem volt képes elküldeni, úgyhogy negatívat kapott, de a többivel nem volt semmi gond, a németek korrektek és megbízhatóak, egy-két nehézkesebb ügy volt(később adta fel stb), de végül mindig megjött a cucc. Amit még tudni kell, hogy ennél a variációnál kell egy euros számla, amiről utal a bank, az utalás Raiffeisennél 5 euroba kerül, a postaköltség Németországból, Ausztriából egy kamionnál átlag 18-20 euro. Ezekkel a plusz összegekkel mindenképp számolni kell a licitálásnál. Angoloknál viszont pl. font-os számla kell, amcsiknál dolláros, ezeknek a költségeit nem tudom. Mindent egybevetve azt mondom, hogy eu-n belül inkább maradnék a németeknél, osztrákoknál, nem is nagyon nézek más Ebayt. Licitáláshoz még annyit, hogy az ember mindig maximál árat ad meg, de nem annyival ugrik a licit, magyarul a 20 euros makettre adsz egy 60 euros max árat, (persze más ezt nem látja), akkor hiába licitálnak rád, mert a tied mindig eggyel föléjük ugrik, egészen a max árig.. Ha visszanézel itt a fórumon, akkor valamikor tavasz tájékán írtam erről részletesen Simka | |||||
modellpapa | Adatlap | 114292 | 2009. január 24. 20:06 | ||
A határőrségnek gyártott (G90-es) autóból úgy tudom más nem vásárolt (polgári változat nem volt) Tipusjelzése H9.107 volt. Egy az egyben MAN. Rába megkapta a licencet az MAN-től, cserébe futóműalkatrészekkel fizetett. Érdekes módon a határőrség hamar megszabadult tőlük (honvédségi tgk.-tól nem szoktak ilyen hamar megválni, szerintem megkentek valami fejest aki azonnal döntött a selejtezésről). Na ezután került rájuk ilyen-olyan felépítmény. Van még képem Kamaz fülkés prototipusról. | |||||
modellpapa | Adatlap | 114291 | 2009. január 24. 19:51 | ||
Aki a legtöbbet ajánlja a makettért azé a cucc. Mielőtt licitálsz néz utánna UPS, FED-EX, DHL-nél stb. várhatóan mennyi lesz a postaköltség. Ha nem Eu-s országban vásárolsz könnyen lehet, hogy vámot is kell fizetned a csomag után. Ha te vagy a legmagasabb licitáló akkor a tranakció cégén az email címedre küld az ebay egy mail-t az eladó adataival. Ezután felveszed az eladóval a kapcsolatot megbeszéled a fizetést a szállítást majd lebonyolítjátok ennek megfelelően. Nyelvtudás mindenféleképpen szükséges! | |||||
modellpapa | Adatlap | 114290 | 2009. január 24. 19:44 | ||
Rolkabolka | Adatlap | 114288 | 2009. január 24. 19:11 | ||
Sziasztok! Szeretnék egy kis segítséget kérni.Pl az Eaby ról szeretnék rendelni licitálok rá és mondjuk megvárom a végét és nem licitálnak rám.Akkor utána mi van mert látom elég sok makett usába van ami engem érdekelne.Posta költség mennyi stb meg mi ezeknek a menete?Meg mennyire megbízható az eaby meg csomag tartalma.Meg hát angolból se vagyok nagyon fényes.Pl ha licitálok rá ésle teleik az idő akkor az enyém a makett? Előre is köszi. | |||||
Kumancs | Adatlap | 114287 | 2009. január 24. 18:16 | ||
Hát igazából azért egyátlag érdekelne, mert egy saját alváz készitéséhez kéne támpont. Platós két tengelyes? Verseny célra. | |||||
Gabi | Adatlap | 114286 | 2009. január 24. 18:07 | ||
Szia Kumancs! Ennél azért kicsit többet mondjál, hogy mit keresel, mert egy adott típuson belül is van vagy 15-20 féle váz. Másnem annyit, hogy hány tengelyes, nyerges, billencs, platós, milyen fülkével, milyen célra. Gabi | |||||
Kusti | Adatlap | 114285 | 2009. január 24. 16:30 | ||
Simka | Adatlap | 114284 | 2009. január 24. 16:17 | ||
Köszi Gabi! Kamazról volt egy ilyen sejtésem, de nem voltam benne biztos, azt meg nem is vettem még észre, hogy az M90-es fülke volt. VW fülkét meg el is felejtettem... :) Simka | |||||
Kumancs | Adatlap | 114283 | 2009. január 24. 15:16 | ||
Üdv. Kis segitséget kérnék. Átlagosan mik a széleségi és magassági méretei egy kamion alváznak? Nem kell tipushoz ragaszkodni de europai érdekelne. Kösz Kumancs | |||||
Gabi | Adatlap | 114282 | 2009. január 24. 14:54 | ||
Szia Simka! A lényeget leírtad, csak néhány finomítás. Jól írtad a DAF fülkés volt az utolsó, ebből csak az első 75-85-ös sorozat kabinját használták, és a CF-t már tényleg nem. A 90-es sorozatból az M-es fülkét (keskenyebb) használták, nem az F-t. A Kamaz fülkés katonai verzió csak prototípus volt, sorozatban nem készült, mikor kihozták, akkor már az MAN fülkét rakták rá. Ami kimaradt a szintén honvédéségi, főleg határőrség számára gyártott G90-es Man (VW) fülkés 4x4-es változat, és fülke. Gabi | |||||
Simka | Adatlap | 114281 | 2009. január 24. 13:48 | ||
Sziasztok! Amennyire én tudom a Rába már ezekkel az új fülkés CF-kből nem készült, a Gumikacsa képén látható volt az én tudomásom szerint az utolsó.. Rábák készültek: F8-as MAN fülkével(ami először a Saviemtől jött, majd a Roman-tól, érthető módon sokkal szarabb minőségben..) 3000-es DAF fülkével F90-es MAN fülkével, abból sem sok készült Sőt KAMAZ fülke is volt, de az már csak katonai célokra.. Meg mostanában a kocka MAN fülkés katonai verzió Akinek több infója van az úgyis kijavít! Mondjuk Gabi! Ő ilyenekben jó infókkal rendelkezik! Simka | |||||
khe2 | Adatlap | 114280 | 2009. január 24. 13:39 | ||
sziasztok érdeklődnék hogy tud e nekem valaki turbo star motorról kábelezéshez képet felrakni? | |||||
max | Adatlap | 114279 | 2009. január 24. 01:00 | ||
szia gumikacsa! nem teljesen ugyan az! a képen látható kabin a 85-ös DAF-é. igaz sorozatban úgy jöttek, hogy 85, 85 CF, aztán pedig a sima CF. legalábbis én igy tudom, ha tévedek, akkor majd kijavitanak! üdv, max | |||||
gumikacsa | Adatlap | 114278 | 2009. január 24. 00:42 | ||
Végül is, lehet, egyről beszélünk? |
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
Az egy Italeri TG-A-ból lett átépítve TG-X-re. Nem nagy dolog amugy mert csak a homlokfalat kell átépíteni.(fülke+lökös) Nameg a tank és a motor.
Üdv!
Kusti