| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
| Simka | Adatlap | 114347 | 2009. január 28. 18:50 | ![]() | |||||||||
|
Bocsánat a képeken a Vasi-Volános MAN van, azelőtt volt a bordó Rába(az is volt átfestve fehérre) Előzmény: (114346) Simka 2009. január 28. 18:46 | |||||||||||||
| Simka | Adatlap | 114346 | 2009. január 28. 18:46 | ![]() | |||||||||
|
Sziasztok! Érdekes téma ez a Rába kamionmentő, gondolkodtam én is rajta, hogy a Vasi Volánost(mert persze nálunk is az volt)egyszer megépülöm, de a bonyolultsága miatt erősen halasztóvá vált. Bár nem is annyira a bonyolultság miatt, hanem mert nem nagyon van hozzá dokumentáció... Egyébként a "mi" volánosunk most ebben a fehér-sötétkék-világoskék színben nyomja, előtte meg full bordó színű volt.. Egyébként könnyen-olcsóbb-közelebbi terv a mostani Scan.. Simka | |||||||||||||
| Gabi | Adatlap | 114345 | 2009. január 28. 18:20 | ![]() | |||||||||
|
Szia Roland! Ez több összetevős dolog, de a lényeg, hogy kb 30 éve, mikor ezek a mentők készültek, nem volt a KGST piacon más ilyen típusú kamionmentő. Ezt a felépítményt tették rá a Csepel D566 műszaki mentőre is, melyben már Rába motor volt. Ehhez még volt szerencsém a seregben, az egyik autóm ilyen volt, ezzel a felépítménnyel, valahol még megvan a típusvizsgás papírom is rá. Szóval a honvédségnél használt felépítményt rakták rá a 6x6-os alvázra, és mindjárt megvolt a kamionmentő. Azt hozzáteszem, hogy ez a felépítmény egy igen elavult rendszerű, az alapja II Vh-s GMC-n volt, arról történt az átvétel. Nem is használtuk sose, csak vontattunk vele, nagyon nyűgős volt kezelni. Abban az időben mikor ezek a Rába mentők is készültek a szükség még nagy úr volt, nem volt nagy választási lehetőség, pláne nem ebben a kategóriában. Gabi | |||||||||||||
| Roland_89 | Adatlap | 114344 | 2009. január 28. 17:51 | ![]() | |||||||||
|
Győrben a Kisalföld volán is hű a Rábához, csak itt már egy újabb típus van. De egy elmélet: mivel ha jóltudom ugye a Rába magyar volt, az Ikarusnak meg nem vagyok benne biztos de nagyrésze Rába alkatrészei voltak. Így mivel a volán társaságok Ikarusokat használtak, akkor evidens hogy egy olyan mentőjük legyen amibe nagyjából jók az alkatrészek és a szerelők tudják könnyedén szerelni mivel nem ismeretlen, vagy nem egy másik márka, más technológia. Remélem érthető mit szeretnék mondani, és ha nem így van akkor semmi, ez csak az én gondolatom. Roland | |||||||||||||
| Dönitz | Adatlap | 114343 | 2009. január 28. 17:47 | ![]() | |||||||||
|
bocsi, a képe-szót kétszer írtam...:D | |||||||||||||
| Dönitz | Adatlap | 114342 | 2009. január 28. 17:46 | ![]() | |||||||||
|
Sziasztok! Szeretném megkérdezni, hogy nincs-e valakinek képe Ikarus 260/280-as első futóműről képe. Nincs valakinek képe Ikarus 260/280-as első futóműről képe? üdv.: Dönitz | |||||||||||||
| Törpepe | Adatlap | 114341 | 2009. január 28. 17:46 | ![]() | |||||||||
|
Sziasztok! Pepe vagyok !Kis segítséget szeretnék kérni valakitöl! A következő makettem egy daf xf 105 lesz! Ha valamelyikőtök építette már ezt az új motor nélküli típust szívesen vennék róla képeket stb stb stb... Előre is kösz skacok! | |||||||||||||
| max | Adatlap | 114340 | 2009. január 28. 17:40 | ![]() | |||||||||
|
Sziasztok! Ezek nagyjából egy kaptafára készültek a Volán társaságoknak, a Rábától! A Nógrád Volánnak is van egy, igaz az már kicsit átgyúrt változatban! Zárójelben megyjegyzem, nálam ez a gép tervben van! Ugyanis Éccsapám dolgozott vele! Üdv, max. | |||||||||||||
| Nagytalpú | Adatlap | 114339 | 2009. január 28. 16:39 | ![]() | |||||||||
|
Sziasztok! Ez a típus a volán vállalatok kedvelt típusa volt. Mondjuk szerintem azért mert akkoriban a Tátra és a Rába mentőn kívül nem volt más elérhető szerkó. Azóta fejlődött egy kicsit a Trucknology. :-) Itt a Körös Volános és a Tisza Volános szerekre gondolok. Nekem a Körös Volános tetszik,mert az MAN. Talpinyó | |||||||||||||
| csetuka | Adatlap | 114338 | 2009. január 28. 16:22 | ![]() | |||||||||
|
Szia! Szerintem ugyanaz, Szekésfehérváron is van egy ilyen a volánnak. | |||||||||||||
| 3LM3 | Adatlap | 114337 | 2009. január 28. 16:14 | ![]() | |||||||||
| 3LM3 | Adatlap | 114336 | 2009. január 28. 16:09 | ![]() | |||||||||
|
Ma láttam egy Rába típusú autóbuszmentőt. Hogy az milyen csodás volt. Sajnos a www.szabolcsvolan.hu csak egy aprócska kép van róla az a kék színű fent | |||||||||||||
| 3LM3 | Adatlap | 114335 | 2009. január 28. 16:06 | ![]() | |||||||||
|
Kusti! A második mondatomban kb ezt akartam kifejezni :) ("Végül is semmi nem nehéz ha az ember ért hozzá ;) (Ha meg nem, majd idővel fog") nyugi nem vagyok sértődős ;) | |||||||||||||
| Roland_89 | Adatlap | 114334 | 2009. január 28. 14:56 | ![]() | |||||||||
|
Nekem is készülget a daru, ami nem nagyképüségből, de elég nehéz dolog. De nem gond, csak türelem kérdése, ha elrontom akkor az adott darabot addig csinálom míg jó nem lesz. Pl a hátsó talpalókat konkrétan 3szor csináltam meg... De a végeredményre gondolva ugygondolom hogy megéri. és nem kell más, csak türelem! és némi képzelőerő! Roland | |||||||||||||
| Nagytalpú | Adatlap | 114333 | 2009. január 28. 13:35 | ![]() | |||||||||
|
Halló! A recept: -végy egy emberkét aki szereti a kamionokat,ő lesz az alap. -fűszereket vegyél elő,mert az is kell ám bőven! -egy jó nagy tálban keverj össze az emberünkből,a sóból és borsból, no meg egy jó adag adrenalinból egy masszát. -spékeld meg lelkesedéssel,kreativitással és ügyességgel, -Ha mindez megvan tedd be a sütőbe egy pár percre. -Némi sütés után még képlékeny a massza.Ekkor add hozzá a tudásod legjavát és még több lelkesedést. -Tedd vissza a sütőbe és sütés közben kenegesd egy kis határtalan tudás vággyal. Egy kis idő után készen van az páciens. Lelkes lesz,kreatív és nem áll meg előtte az élet. Szerintem ennyi a recept. Talpi :-))) | |||||||||||||
| Kusti | Adatlap | 114332 | 2009. január 28. 13:23 | ![]() | |||||||||
|
Szia 3ML3 Miért? Olyan nehéz lenne? Ha akarunk valamit, van jó szemünk, némi kézügyességünk akkor nincs lehetetlen. Hidd el , és mindenki aki nem akar belevágni valamibe mert nehéz, meg minden, hogy olyan nincs hogy lehetetlen. Én is a földről kezdtem, senki nem tanul meg a mama hasában makettezni. Én sem ott tanultam. Ha valakit érdekel valami akkor arról informálódik. Ez a tanulás. Ha értesz ahhoz amit csinálsz, lényegesen könnyebb minden, akármi legyen az, nem csak a makettezés. Szerintem.. Nem bántásból mondom! :) ;-) ('-') Kusti | |||||||||||||
| 3LM3 | Adatlap | 114331 | 2009. január 28. 12:13 | ![]() | |||||||||
|
Kusti! Ezt most úgy mondtad, mintha a világ legegyszerűbb dolga lenne :) Végül is semmi nem nehéz ha az ember ért hozzá ;) (Ha meg nem, majd idővel fog) 3LM3 | |||||||||||||
| Kusti | Adatlap | 114330 | 2009. január 28. 11:12 | ![]() | |||||||||
|
Szia Alkoto! Az egy Italeri TG-A-ból lett átépítve TG-X-re. Nem nagy dolog amugy mert csak a homlokfalat kell átépíteni.(fülke+lökös) Nameg a tank és a motor. Üdv! Kusti | |||||||||||||
| Csabi | Adatlap | 114329 | 2009. január 28. 08:03 | ![]() | |||||||||
| Roland_89 | Adatlap | 114328 | 2009. január 27. 22:16 | ![]() | |||||||||
|
pontosabban TGX Emekből sincs, mert ha jóltudom akkor csak kisfülkét adtak ki nyergesből is. Vagyis csak TGS. Az Xeset teljesen a TGAból kell kialakítani. Roland | |||||||||||||
| 3LM3 | Adatlap | 114327 | 2009. január 27. 20:23 | ![]() | |||||||||
|
Szia Azalkoto! Igaz hogy én nem Kusti vagyok. De (még) nincsen tgx makettben (talán EMEK de az meg nem makett csak összerakott játéktajiga). tga-ból csinálta ;) üdv, 3LM3 | |||||||||||||
| exec | Adatlap | 114326 | 2009. január 27. 20:11 | ![]() | |||||||||
| exec | Adatlap | 114325 | 2009. január 27. 20:11 | ![]() | |||||||||
|
Sziasztok, némi haladás a Chevy Titannal. Készen vannak az űlések. | |||||||||||||
| Azalkoto | Adatlap | 114324 | 2009. január 27. 19:39 | ![]() | |||||||||
|
sziasztok. kusti volna hozzád 1 kérdésem. még peidg az a man amit épitettél az 1 tga bol át épitett tg x ?vagy van tgx makett is?már mint hogy létezik e? a válaszod elöre is köszönöm. | |||||||||||||
| JazzZ | Adatlap | 114323 | 2009. január 27. 14:28 | ![]() | |||||||||
|
OKé, mindent tudok! Köszönöm! (megpróbálkozok ilyesmivel, túl sok matrica kéne..:) ) | |||||||||||||
| Csabi | Adatlap | 114322 | 2009. január 27. 12:33 | ![]() | |||||||||
|
HP Premium fotópapír, vagy HP fotópapír. A matricalapnak mindkettő jó. | |||||||||||||
| JazzZ | Adatlap | 114321 | 2009. január 27. 12:29 | ![]() | |||||||||
|
Köszönöm:)) Még annyi, hogy nyomtatás előtt milyen papírt választasz ki a programban? | |||||||||||||
| Csabi | Adatlap | 114320 | 2009. január 27. 11:15 | ![]() | |||||||||
| Csabi | Adatlap | 114319 | 2009. január 27. 11:14 | ![]() | |||||||||
| JazzZ | Adatlap | 114318 | 2009. január 27. 09:54 | ![]() | |||||||||
|
Csabi! Küldtél egyszer nekem matricákat, amiiket Te nyomtattál! A kérdés az lenne, hogy milyen nyomtatót használtál hozzá? Sima tintasugarasat? KÖszii! JZ | |||||||||||||
| khe2 | Adatlap | 114317 | 2009. január 26. 22:33 | ![]() | |||||||||
|
sziasztok most van fújás alatt a merci 1628 asom ha kész az alap akkor rakok fel képeket:D szerintem jó lesz de kíváncsi vagyok a ti véleményetekre is | |||||||||||||
| ráczgergõ | Adatlap | 114314 | 2009. január 26. 20:31 | ![]() | |||||||||
|
üdvözletem.építkezés folyik.próbálkozok az első kábelezéssel.talán februárba kész lesz az .bár kitudja.szépen halad a Zil. üdv,Gergő | |||||||||||||
| zsorzsy | Adatlap | 114313 | 2009. január 26. 20:30 | ![]() | |||||||||
| Simka | Adatlap | 114312 | 2009. január 26. 20:22 | ![]() | |||||||||
|
Na mizu? Mindenki építkezik? | |||||||||||||
| Simka | Adatlap | 114311 | 2009. január 26. 15:08 | ![]() | |||||||||
|
Szia Csetuka! Ígértem ezt a szerelény képet, de rosszul emlékeztem, nem billencs, de egy ilyen nappali fülkéhez érdekesen néz ki.. | |||||||||||||
| zsorzsy | Adatlap | 114310 | 2009. január 25. 22:55 | ![]() | |||||||||
|
Szia Csetuka! Aha! Ismerem a céget,innen zalaegerszegről is hordanak darualvázakat a Libbherr-nek! Egy a második képen látható szerelvény itt szokott tanyázni a ház előtt,de már nem itt pihiznek hanem a város másik oldalán! Jo munkát! ZS! | |||||||||||||
| modellpapa | Adatlap | 114309 | 2009. január 25. 22:44 | ![]() | |||||||||
|
Csinálj majd pár képet a műszaki mentőről. Engem érdekelnek az apró részletek is. A Körös Volán MAN-jét (osztrák EMPL felépítmény) is megnéztem alaposan régen. | |||||||||||||
| csetuka | Adatlap | 114308 | 2009. január 25. 22:36 | ![]() | |||||||||
Sziasztok! zsorzsy, de igen ez a steyr pótja, Ugyan abban a színben fog a scania is pompázni, így elég csak egy pótot megépíteni! BauTransnak van ilyen színe, majd kell egy logót nyomtatnom rájuk! Simka, billencs! Két csörös is tervben van! csetuka | |||||||||||||
| Simka | Adatlap | 114307 | 2009. január 25. 22:03 | ![]() | |||||||||
|
Szia Csetuka! Jó, érdekes vas, pót? Billencs? Van egy érdekes képem ilyen nappali fülkés billencsesről, holnap felrakom.. Simka | |||||||||||||
| zsorzsy | Adatlap | 114306 | 2009. január 25. 21:49 | ![]() | |||||||||
|
Szia Csetuka! Szép kamion!Jo melo,sok sikert! Ez nem a Steyr pótja volt? Vagy kettöt csináltál? ZS! | |||||||||||||
| csetuka | Adatlap | 114305 | 2009. január 25. 21:15 | ![]() | |||||||||
| Simka | Adatlap | 114304 | 2009. január 25. 17:57 | ![]() | |||||||||
|
Kusti! Juó lett! | |||||||||||||
| Simka | Adatlap | 114303 | 2009. január 25. 17:07 | ![]() | |||||||||
|
Egyvalami még ehhez a témához. A forintos számlánál a bank deviza konvertálást csinál: forintról-eurora, magyarul nem valutaként, hanem devizaként számol, ami drágább és még a konvertálásnak is van költsége.. Tehát sokkal jobban megéri, ha valutaváltónál vesz az ember eurot, mondjuk 290 forintért és azt berakja egy euros számlára és onnan utal, mint mondjuk a forintos számláján átkonvertálja a bank eurora mondjuk 295-ért plusz még utalás, plusz konvertálási költség, aztán a végén 20 euro-s cuccból lesz 40 euro... Ernő Alakul a vas rendesen! Simka | |||||||||||||
| Erno-945 | Adatlap | 114302 | 2009. január 25. 14:58 | ![]() | |||||||||
| Simka | Adatlap | 114301 | 2009. január 25. 14:24 | ![]() | |||||||||
| Simka | Adatlap | 114300 | 2009. január 25. 14:22 | ![]() | |||||||||
|
Sziasztok! Paypal rendszert megmondom őszintén nem ismerem. A forintos számlánál utalással az a baj, hogy a bank saját aznapi eladási árfolyamán utalja el, aminél én sokkal olcsóbban veszem az eurót mondjuk kollegámtól, akinek a felesége Ausztriában dolgozik vagy a cégünknek váltó sráctól, aki középárfolyamon vagy olcsóbban adja nekem, tehát nekem az a biznisz, ha veszek máshol és beteszek a bankba pont annyit, amennyit kell.. Simka | |||||||||||||
| ADY32. | Adatlap | 114299 | 2009. január 25. 11:05 | ![]() | |||||||||
| exec | Adatlap | 114298 | 2009. január 25. 10:20 | ![]() | |||||||||
|
3LM3, A külföldi átutalásnál a pénzt a bank áautomatikusan át fogja váltani. Nem ezért nem szeretem az átutalást, hanem mint arra a cikkben ki is tértem, banktól függően nagyon borsos az ára. Elég sokan elfogadnak pay-pal-t is. Az kb mint egy virtuális bankkártya, ráadásul biztonságosabb is úgy a vevőnek, mint az eladónak. És nincsen semmi díja. Az eladótól vonnak le valami keveset. | |||||||||||||
| modellpapa | Adatlap | 114297 | 2009. január 24. 23:10 | ![]() | |||||||||
|
Ez a módszer is működik. Én is egyszer csináltam így. Megadód a banknak mennyi euro-t akarsz utalni, a bank elutalja és aznapi euro deviza eladási árfolyammal terheli meg a forintos számládat. | |||||||||||||
| Rolkabolka | Adatlap | 114296 | 2009. január 24. 22:41 | ![]() | |||||||||
|
Szerintem csak elég egy dombor lenyomott kártya (gondolom).Köszönöm szépen a tájékoztatást.De ez a postázás dolog érdekelne msn-en esetleg tudnál segíteni (rolikacsakocsi@hotmail.com) . Roli | |||||||||||||
| <<< Vissza | Tovább >>> |
| 1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |