/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546.
Simka 114347 2009. január 28. 18:50
Válasz erre
Bocsánat a képeken a Vasi-Volános MAN van, azelőtt volt a bordó Rába(az is volt átfestve fehérre)
Simka 114346 2009. január 28. 18:46
Válasz erre
fuv403_raba
fuv403_raba
fkk727_raba
fkk727_raba
fih174_raba
fih174_raba
box978_raba
box978_raba
automentokuj_nagy
automentokuj_nagy
54.jpeg
54.jpeg
53.jpeg
53.jpeg
52.jpeg
52.jpeg

Sziasztok!

Érdekes téma ez a Rába kamionmentő, gondolkodtam én is rajta, hogy a Vasi Volánost(mert persze nálunk is az volt)egyszer megépülöm, de a bonyolultsága miatt erősen halasztóvá vált. Bár nem is annyira a bonyolultság miatt, hanem mert nem nagyon van hozzá dokumentáció...
Egyébként a "mi" volánosunk most ebben a fehér-sötétkék-világoskék színben nyomja, előtte meg full bordó színű volt..
Egyébként könnyen-olcsóbb-közelebbi terv a mostani Scan..

Simka
Gabi 114345 2009. január 28. 18:20
Válasz erre
Szia Roland!
Ez több összetevős dolog, de a lényeg, hogy kb 30 éve, mikor ezek a mentők készültek, nem volt a KGST piacon más ilyen típusú kamionmentő. Ezt a felépítményt tették rá a Csepel D566 műszaki mentőre is, melyben már Rába motor volt. Ehhez még volt szerencsém a seregben, az egyik autóm ilyen volt, ezzel a felépítménnyel, valahol még megvan a típusvizsgás papírom is rá. Szóval a honvédségnél használt felépítményt rakták rá a 6x6-os alvázra, és mindjárt megvolt a kamionmentő. Azt hozzáteszem, hogy ez a felépítmény egy igen elavult rendszerű, az alapja II Vh-s GMC-n volt, arról történt az átvétel. Nem is használtuk sose, csak vontattunk vele, nagyon nyűgős volt kezelni. Abban az időben mikor ezek a Rába mentők is készültek a szükség még nagy úr volt, nem volt nagy választási lehetőség, pláne nem ebben a kategóriában.
Gabi
Roland_89 114344 2009. január 28. 17:51
Válasz erre
Győrben a Kisalföld volán is hű a Rábához, csak itt már egy újabb típus van.

De egy elmélet: mivel ha jóltudom ugye a Rába magyar volt, az Ikarusnak meg nem vagyok benne biztos de nagyrésze Rába alkatrészei voltak. Így mivel a volán társaságok Ikarusokat használtak, akkor evidens hogy egy olyan mentőjük legyen amibe nagyjából jók az alkatrészek és a szerelők tudják könnyedén szerelni mivel nem ismeretlen, vagy nem egy másik márka, más technológia. Remélem érthető mit szeretnék mondani, és ha nem így van akkor semmi, ez csak az én gondolatom.

Roland
Dönitz 114343 2009. január 28. 17:47
Válasz erre
bocsi, a képe-szót kétszer írtam...:D
Dönitz 114342 2009. január 28. 17:46
Válasz erre
Sziasztok!
Szeretném megkérdezni, hogy nincs-e valakinek képe Ikarus 260/280-as első futóműről képe.
Nincs valakinek képe Ikarus 260/280-as első futóműről képe?

üdv.: Dönitz
Törpepe 114341 2009. január 28. 17:46
Válasz erre
Sziasztok! Pepe vagyok !Kis segítséget szeretnék kérni valakitöl! A következő makettem egy daf xf 105 lesz! Ha valamelyikőtök építette már ezt az új motor nélküli típust szívesen vennék róla képeket stb stb stb... Előre is kösz skacok!
max 114340 2009. január 28. 17:40
Válasz erre
1
1

Sziasztok!

Ezek nagyjából egy kaptafára készültek a Volán társaságoknak, a Rábától! A Nógrád Volánnak is van egy, igaz az már kicsit átgyúrt változatban! Zárójelben megyjegyzem, nálam ez a gép tervben van! Ugyanis Éccsapám dolgozott vele!

Üdv, max.
Nagytalpú 114339 2009. január 28. 16:39
Válasz erre
Sziasztok!
Ez a típus a volán vállalatok kedvelt típusa volt.
Mondjuk szerintem azért mert akkoriban a Tátra és a Rába mentőn kívül nem volt más elérhető szerkó.
Azóta fejlődött egy kicsit a Trucknology. :-)
Itt a Körös Volános és a Tisza Volános szerekre gondolok.
Nekem a Körös Volános tetszik,mert az MAN.
Talpinyó
csetuka 114338 2009. január 28. 16:22
Válasz erre
Szia!

Szerintem ugyanaz, Szekésfehérváron is van egy ilyen a volánnak.
3LM3 114337 2009. január 28. 16:14
Válasz erre
raba1
raba1
raba2
raba2

Huúha most egy kis segítségre szorulok. Találtam képet Rába kamion/busz mentőről. És szerintetek ez nem ugyan az mint a Szabolcs volán oldalán (tudom nehéz összehasonlítani a kép kicsinysége miatt).

Köszenntyű a segítésget!
3LM3
3LM3 114336 2009. január 28. 16:09
Válasz erre
Ma láttam egy Rába típusú autóbuszmentőt. Hogy az milyen csodás volt. Sajnos a www.szabolcsvolan.hu csak egy aprócska kép van róla az a kék színű fent
3LM3 114335 2009. január 28. 16:06
Válasz erre
Kusti!

A második mondatomban kb ezt akartam kifejezni :)
("Végül is semmi nem nehéz ha az ember ért hozzá ;) (Ha meg nem, majd idővel fog")

nyugi nem vagyok sértődős ;)
Roland_89 114334 2009. január 28. 14:56
Válasz erre
Nekem is készülget a daru, ami nem nagyképüségből, de elég nehéz dolog. De nem gond, csak türelem kérdése, ha elrontom akkor az adott darabot addig csinálom míg jó nem lesz. Pl a hátsó talpalókat konkrétan 3szor csináltam meg... De a végeredményre gondolva ugygondolom hogy megéri. és nem kell más, csak türelem! és némi képzelőerő!

Roland
Nagytalpú 114333 2009. január 28. 13:35
Válasz erre
Halló!
A recept:
-végy egy emberkét aki szereti a kamionokat,ő lesz az alap.
-fűszereket vegyél elő,mert az is kell ám bőven!
-egy jó nagy tálban keverj össze az emberünkből,a sóból és borsból, no meg egy jó adag adrenalinból egy masszát.
-spékeld meg lelkesedéssel,kreativitással és ügyességgel,
-Ha mindez megvan tedd be a sütőbe egy pár percre.
-Némi sütés után még képlékeny a massza.Ekkor add hozzá a tudásod legjavát és még több lelkesedést.
-Tedd vissza a sütőbe és sütés közben kenegesd egy kis határtalan tudás vággyal.

Egy kis idő után készen van az páciens.
Lelkes lesz,kreatív és nem áll meg előtte az élet.
Szerintem ennyi a recept.
Talpi :-)))
Kusti 114332 2009. január 28. 13:23
Válasz erre
Szia 3ML3

Miért? Olyan nehéz lenne? Ha akarunk valamit, van jó szemünk, némi kézügyességünk akkor nincs lehetetlen. Hidd el , és mindenki aki nem akar belevágni valamibe mert nehéz, meg minden, hogy olyan nincs hogy lehetetlen. Én is a földről kezdtem, senki nem tanul meg a mama hasában makettezni. Én sem ott tanultam. Ha valakit érdekel valami akkor arról informálódik. Ez a tanulás. Ha értesz ahhoz amit csinálsz, lényegesen könnyebb minden, akármi legyen az, nem csak a makettezés. Szerintem.. Nem bántásból mondom! :) ;-) ('-')

Kusti
3LM3 114331 2009. január 28. 12:13
Válasz erre
Kusti!

Ezt most úgy mondtad, mintha a világ legegyszerűbb dolga lenne :)
Végül is semmi nem nehéz ha az ember ért hozzá ;) (Ha meg nem, majd idővel fog)

3LM3
Kusti 114330 2009. január 28. 11:12
Válasz erre
Szia Alkoto!

Az egy Italeri TG-A-ból lett átépítve TG-X-re. Nem nagy dolog amugy mert csak a homlokfalat kell átépíteni.(fülke+lökös) Nameg a tank és a motor.

Üdv!
Kusti
Csabi 114329 2009. január 28. 08:03
Válasz erre
P1272406
P1272406
P1272407
P1272407

Szia Simka!

Én ebből építek, kicsit más a fülke belseje.

Üdv,
Csabi
Roland_89 114328 2009. január 27. 22:16
Válasz erre
pontosabban TGX Emekből sincs, mert ha jóltudom akkor csak kisfülkét adtak ki nyergesből is. Vagyis csak TGS. Az Xeset teljesen a TGAból kell kialakítani.

Roland
3LM3 114327 2009. január 27. 20:23
Válasz erre
Szia Azalkoto!

Igaz hogy én nem Kusti vagyok. De (még) nincsen tgx makettben (talán EMEK de az meg nem makett csak összerakott játéktajiga). tga-ból csinálta ;)

üdv,
3LM3
exec 114326 2009. január 27. 20:11
Válasz erre
DSCF0946
DSCF0946

No a kép meg lemaradt...
exec 114325 2009. január 27. 20:11
Válasz erre
Sziasztok,

némi haladás a Chevy Titannal. Készen vannak az űlések.
Azalkoto 114324 2009. január 27. 19:39
Válasz erre
sziasztok.
kusti volna hozzád 1 kérdésem.
még peidg az a man amit épitettél az 1 tga bol át épitett tg x ?vagy van tgx makett is?már mint hogy létezik e?
a válaszod elöre is köszönöm.
JazzZ 114323 2009. január 27. 14:28
Válasz erre
OKé, mindent tudok! Köszönöm!
(megpróbálkozok ilyesmivel, túl sok matrica kéne..:) )
Csabi 114322 2009. január 27. 12:33
Válasz erre
HP Premium fotópapír, vagy HP fotópapír.
A matricalapnak mindkettő jó.
JazzZ 114321 2009. január 27. 12:29
Válasz erre
Köszönöm:))
Még annyi, hogy nyomtatás előtt milyen papírt választasz ki a programban?
Csabi 114320 2009. január 27. 11:15
Válasz erre
Csabi 114319 2009. január 27. 11:14
Válasz erre
Szia JazzZ!

A nyomtató HP DeskJet845c.

Üdv,
Csabi
JazzZ 114318 2009. január 27. 09:54
Válasz erre
Csabi!

Küldtél egyszer nekem matricákat, amiiket Te nyomtattál! A kérdés az lenne, hogy milyen nyomtatót használtál hozzá? Sima tintasugarasat?
KÖszii!
JZ
khe2 114317 2009. január 26. 22:33
Válasz erre
sziasztok
most van fújás alatt a merci 1628 asom ha kész az alap akkor rakok fel képeket:D
szerintem jó lesz de kíváncsi vagyok a ti véleményetekre is
ráczgergõ 114314 2009. január 26. 20:31
Válasz erre
üdvözletem.építkezés folyik.próbálkozok az első kábelezéssel.talán februárba kész lesz az .bár kitudja.szépen halad a Zil.
üdv,Gergő
zsorzsy 114313 2009. január 26. 20:30
Válasz erre
2009_01260001
2009_01260001

Szia mindenkinek!
Megjött a Show-Truck-nak szánt krom csoda!
Ezuton is szeretném megköszönni Temprának!
Dobotbontás!
ZS!
Simka 114312 2009. január 26. 20:22
Válasz erre
Na mizu?
Mindenki építkezik?
Simka 114311 2009. január 26. 15:08
Válasz erre
MB-SK-2538-weiss-MN-020505-04
MB-SK-2538-weiss-MN-020505-04

Szia Csetuka!

Ígértem ezt a szerelény képet, de rosszul emlékeztem, nem billencs, de egy ilyen nappali fülkéhez érdekesen néz ki..
zsorzsy 114310 2009. január 25. 22:55
Válasz erre
Szia Csetuka!

Aha! Ismerem a céget,innen zalaegerszegről is hordanak darualvázakat a Libbherr-nek!
Egy a második képen látható szerelvény itt szokott tanyázni a ház előtt,de már nem itt pihiznek hanem a város másik oldalán!
Jo munkát!
ZS!
modellpapa 114309 2009. január 25. 22:44
Válasz erre
Csinálj majd pár képet a műszaki mentőről. Engem érdekelnek az apró részletek is.
A Körös Volán MAN-jét (osztrák EMPL felépítmény) is megnéztem alaposan régen.
csetuka 114308 2009. január 25. 22:36
Válasz erre
_Unbenannt-6
_Unbenannt-6
Scania-113-M-380-Bautrans-170705-01
Scania-113-M-380-Bautrans-170705-01
Scania-112-H-Hauber-KISZ-Bautrans-(RMueller)
Scania-112-H-Hauber-KISZ-Bautrans-(RMueller)
Scania-114-L-380-Hauber-KISZ-Bautrans-(RMueller)
Scania-114-L-380-Hauber-KISZ-Bautrans-(RMueller)

Sziasztok!

zsorzsy, de igen ez a steyr pótja, Ugyan abban a színben fog a scania is pompázni, így elég csak egy pótot megépíteni! BauTransnak van ilyen színe, majd kell egy logót nyomtatnom rájuk!
Simka, billencs! Két csörös is tervben van!

csetuka
Simka 114307 2009. január 25. 22:03
Válasz erre
Szia Csetuka!

Jó, érdekes vas, pót? Billencs?

Van egy érdekes képem ilyen nappali fülkés billencsesről, holnap felrakom..

Simka
zsorzsy 114306 2009. január 25. 21:49
Válasz erre
Szia Csetuka!

Szép kamion!Jo melo,sok sikert!
Ez nem a Steyr pótja volt? Vagy kettöt csináltál?
ZS!
csetuka 114305 2009. január 25. 21:15
Válasz erre
streamline
streamline
113m 01
113m 01
113m 02
113m 02
113m 03
113m 03
113m 04
113m 04
113m 05
113m 05

Sziasztok!

Egy újabb projekt! Scania 113M elől-hátul légrugós, rövid fülkés, stb.

üdv.: csetuka
Simka 114304 2009. január 25. 17:57
Válasz erre
Simka 114303 2009. január 25. 17:07
Válasz erre
Egyvalami még ehhez a témához.
A forintos számlánál a bank deviza konvertálást csinál: forintról-eurora, magyarul nem valutaként, hanem devizaként számol, ami drágább és még a konvertálásnak is van költsége..
Tehát sokkal jobban megéri, ha valutaváltónál vesz az ember eurot, mondjuk 290 forintért és azt berakja egy euros számlára és onnan utal, mint mondjuk a forintos számláján átkonvertálja a bank eurora mondjuk 295-ért plusz még utalás, plusz konvertálási költség, aztán a végén 20 euro-s cuccból lesz 40 euro...

Ernő Alakul a vas rendesen!

Simka
Erno-945 114302 2009. január 25. 14:58
Válasz erre
EuroTech 1
EuroTech 1
EuroTech 2
EuroTech 2
EuroTech 3
EuroTech 3
EuroTech 4
EuroTech 4
EuroTech 5
EuroTech 5
EuroTech 1
EuroTech 1
EuroTech 2
EuroTech 2
EuroTech 3
EuroTech 3
EuroTech 4
EuroTech 4
EuroTech 1
EuroTech 1
EuroTech 2
EuroTech 2
EuroTech 3
EuroTech 3

Sziasztok!
EuroTech.
945
Simka 114301 2009. január 25. 14:24
Válasz erre
12
12
14
14

Közben egy kis ZIL projekt.

Nincs sok haladás, de azért apránként megyeget előre..
Simka 114300 2009. január 25. 14:22
Válasz erre
Sziasztok!

Paypal rendszert megmondom őszintén nem ismerem.
A forintos számlánál utalással az a baj, hogy a bank saját aznapi eladási árfolyamán utalja el, aminél én sokkal olcsóbban veszem az eurót mondjuk kollegámtól, akinek a felesége Ausztriában dolgozik vagy a cégünknek váltó sráctól, aki középárfolyamon vagy olcsóbban adja nekem, tehát nekem az a biznisz, ha veszek máshol és beteszek a bankba pont annyit, amennyit kell..

Simka
ADY32. 114299 2009. január 25. 11:05
Válasz erre
1000 F
1000 F
1000 FO
1000 FO
1000
1000
1450 FT
1450 FT
DSCF5702
DSCF5702
DSCF5965
DSCF5965
DSCF6243
DSCF6243

sziasztok ! van még pár eladó cuccom ! már csak ezek vannak ! van amiböl van még 10 csomag is ! érd . adame_istvan@citromail.hu 06-20-936-9557.
üdv.mindenkinek !
exec 114298 2009. január 25. 10:20
Válasz erre
3LM3,

A külföldi átutalásnál a pénzt a bank áautomatikusan át fogja váltani. Nem ezért nem szeretem az átutalást, hanem mint arra a cikkben ki is tértem, banktól függően nagyon borsos az ára. Elég sokan elfogadnak pay-pal-t is. Az kb mint egy virtuális bankkártya, ráadásul biztonságosabb is úgy a vevőnek, mint az eladónak. És nincsen semmi díja. Az eladótól vonnak le valami keveset.
modellpapa 114297 2009. január 24. 23:10
Válasz erre
Ez a módszer is működik. Én is egyszer csináltam így. Megadód a banknak mennyi euro-t akarsz utalni, a bank elutalja és aznapi euro deviza eladási árfolyammal terheli meg a forintos számládat.
Rolkabolka 114296 2009. január 24. 22:41
Válasz erre
Szerintem csak elég egy dombor lenyomott kártya (gondolom).Köszönöm szépen a tájékoztatást.De ez a postázás dolog érdekelne msn-en esetleg tudnál segíteni (rolikacsakocsi@hotmail.com) .
Roli
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545., 546.