<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
flalys | Adatlap | 114369 | 2009. január 29. 22:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||
flalys | Adatlap | 114368 | 2009. január 29. 22:32 | ![]() | |||||||||||||||||||||
zsorzsy | Adatlap | 114367 | 2009. január 29. 22:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szia Simka! Én csak az egyforma kabinra gondoltam! Teljessen igazad van,egy (nevezzük)épitöipari,vagy földmunkát végző gép elbír némi koszt!De ezt a kis Csirkelábast nem bántanám,bár ismételten igazat adok,mindenki magának épít. Hát én a lányát választanám!:D" ZS! | |||||||||||||||||||||||||
Simka | Adatlap | 114366 | 2009. január 29. 21:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szia Zsorzsy! Hát, ezeknél a vasaknál az esetek 90 %-ban tökmindegy volt :), mert helyben-helyi körzetben mentették a saját gépeiket vagy ritkábban külsős vasat, de inkább be voltak támasztva a telep sarkába... :) Szóval a csicsi leginkább otthon az asszony mellett volt szokásban...:) Koszolás: én szerintem sem mindig kell hót retkes vasat gyártani, de azért használat során kopik és koszolódik minden része az autónak, sőt sok helyre úgy beleül-beleég, beleszárad a dzsuva, hogy hiába rühülöd nem jön ki vagy mondjuk már csak polír vagy fényezés vagy lakk segít. Egy "jó munkás" vasat azért nem mindig lehet csilli-villi állapotban tartani.. :) Én szerintem egy diszkrét, hozzáillő kosz mindig csak emeli az élethűséget, pl. egy terepes-billencses truck azért elvisel némi dzsuveszt, feltéve, ha nem olyannak van építve, ahol a kosz csak eltakarna egy kiemelendő részletet stb... DE, ERRE NINCS SZABÁLY! Úgyis mindenki magának épül elsősorban, meg hát kinek a papné, kinek a lánya elv itt is érvényesül! :) Simka | |||||||||||||||||||||||||
zsorzsy | Adatlap | 114365 | 2009. január 29. 21:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szia khe2! Nekem tetszik,DE! Tudom,hogy visszatérő vitatárgya a koszolás a fórumon! Miért akarod bemocskolni? Igaz,én betegessen tisztaságmániás vagyok,ha kocsiról van szó! Ebbe beletartozik az álltalam vezetett 3 kisteher is! Én nem szivessen ülök be egy koszfészekbe,ami tiszta dzsuva kívül belül! Mert ami kivül olyan,az belül se különbb! ZS! | |||||||||||||||||||||||||
zsorzsy | Adatlap | 114364 | 2009. január 29. 21:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szia Simka! Azért nem mindegy,hogy van ágy a hátad mögött,vagy nincs!:D" De midegy!Elnyűhetetlenek és szépek! ZS! | |||||||||||||||||||||||||
khe2 | Adatlap | 114363 | 2009. január 29. 21:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Lestat | Adatlap | 114362 | 2009. január 29. 21:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Hali. Kérdés ezekröl a rába mentökröl van valakinek leirása méretezés vagy részlet fotok? Vagy mind esetleg? Üdv.: Lestat Jah googlen nem találtam. | |||||||||||||||||||||||||
Erno-945 | Adatlap | 114361 | 2009. január 29. 19:53 | ![]() | |||||||||||||||||||||
tuning | Adatlap | 114360 | 2009. január 29. 13:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||
"koszos hétköznapi munkás kis gép lesz :D " megfigyeltem ha vki régi autót csinál és kicsit profi azt olyan koszosra meg szakadtra csinálják h szégyenlem. kicsi kosz legyen rajta h életű legyen de nem az összes régi gép olyan ... gazdától függ :) | |||||||||||||||||||||||||
khe2 | Adatlap | 114359 | 2009. január 29. 11:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||
szia a szín nem konkrét cég hanem képzelet szüleménye :D de tervben van már egy ugyan ilyen 3as scania és egy turbo star is talán vmi új dizájnú egyedi céget csinálok:D vegyes flottával:D | |||||||||||||||||||||||||
Simka | Adatlap | 114358 | 2009. január 29. 11:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Sziasztok! Roland! Komoly lesz a szerelvény, eddig nagyon eltalált! Khe2! Jól néz ki, színösszeállítás konkrét cégdekor vagy fantázia? A hátsó lámpák kábelezése kicsit furának tűnik, de személy szerint nincs infóm erről, hogy ez élőben is ilyen-e, úgyhogy nem tudom.. Törpepe! Örülök, hogy segíthettem, TGA-n meg 95-105-ön kívül nem tudom, hogy van-e még ilyen minimálos makett...de a többiek jobban képben vannak az biztos... | |||||||||||||||||||||||||
khe2 | Adatlap | 114357 | 2009. január 29. 10:27 | ![]() | |||||||||||||||||||||
sziasztok haladok a mercivel ( csirkelábassal ) kíváncsi vagyok a véleményetekre bár még közel sincs kész még a motort ki kell csomagolni tankot műszerfalat festegetni még visszapillantó + matricák szoval nincs kész csak kíváncsi vagyok mit szóltok milyen lesz? :D egyébként koszos hétköznapi munkás kis gép lesz :D terveim szerint:D | |||||||||||||||||||||||||
Törpepe | Adatlap | 114356 | 2009. január 29. 09:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szia Simka! Köszi szépen a tájékoztatást sokatt segítettél! Azzal tisztában voltam,hogy az italeri már ezekbe az újabb makettjeibe nem épít motort de megmondom őszintén azt nem,hogy se a fülke nem billenthető se a futómű nem nem kormányozható! Légyszi ha tudtok még ilyen új makettekről amik már ugyanígy készülnek írjatok egy párat mert akkor inkább maradok a régebbieknél! Eddig is inkább azokat készítettem bár már kettőt hármat összeraktam pót-gép stb stb! Még egyszer köszi! KING OF THE ROAD! | |||||||||||||||||||||||||
Roland_89 | Adatlap | 114355 | 2009. január 28. 22:08 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Haliho! Haladás az MAN-nel. De Móvárra már nem lesz kész az tuti... :D majd jövőre! Amúgy a képekről: a talpalókkal volt némi szívás, de megérte szerintem. Magukra a hidraulikára ráraktam a "kábelekel" de a kitolókra majd akkor rakom ha majd a darut kábelezem. Most az következik, ezerrel nekiállok a darunak :D Várom a véleményeket, kritikákat! Roland | |||||||||||||||||||||||||
Simka | Adatlap | 114354 | 2009. január 28. 21:34 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Hát Zsorzsy, szerintem a festésen kívül nincs köztük semmi különbség... :) | |||||||||||||||||||||||||
zsorzsy | Adatlap | 114353 | 2009. január 28. 19:58 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Sziasztok! A Simka álltal feltett 1 képen látható Rába itt van Zalaegerszegen,és mind a mai napig az egyettlen vontatonk,a volánnál! Egyébként a kabinokon,és estleg a motorokon kívül,szerintem nincs köztük különbség! ZS! | |||||||||||||||||||||||||
gigi13 | Adatlap | 114352 | 2009. január 28. 19:41 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Ernö! ezt hol szerezted? kérlek irj | |||||||||||||||||||||||||
Simka | Adatlap | 114351 | 2009. január 28. 19:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Találtam még mentős képet az adatbázisomban, meg egy érdekes schwer-est.. | |||||||||||||||||||||||||
Azalkoto | Adatlap | 114350 | 2009. január 28. 19:19 | ![]() | |||||||||||||||||||||
sziasztok köszönöm mindenkinek a válaszát. kusti meg kereshetlek erröl a témáról bövebb ifoért is? iletve tudom hülye kérdés de én még soha sem hosszabbitottam vázat 1 kamionon és most nem az a kérdés hogy hogyan kell hanem az hogy merre keresgéljek (mert nincs annyi idöm hogy 360 oldalt átböngészek itt a topikban. na jo van de a kiváncsiságom nagyon sürget :D)meg még az is érdekel hogy a pulsz tengelyt és a hozzákellö dolgokat 1 másik ugyan olyan vas bol veszitek el? vagy van hozzá valamilyen kitt? a válaszotokat (mint mindig) elöre is köszönöm. | |||||||||||||||||||||||||
Erno-945 | Adatlap | 114349 | 2009. január 28. 19:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Simka | Adatlap | 114348 | 2009. január 28. 19:07 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szia Törpepe! Az enyém még dobozban van, de: A DAF XF105 makettje sajnos az Italeri újvonalas makettje(így készült a TGA is), ebben nincs motor és az első futómű nem kormányozható és a fülke nem billenthető. Ami másik alapvető hiány, hogy a 105-ös makettje a 95-ös makett kicserélt homlokfalú és tetejű változata, amúgy teljesen ua. a két makett, valószínűleg az olcsóbbság kedvéért. Amiben a valóságban alapvetően különbözik, az az alváz, míg a 95-nek jobboldalon van a tankja, addig a 105-nek már a bal oldalon, magyarul a DAF gyár a 105-nél már megfordította az elrendezést az euro 5-ös variáció miatt(pl ugye jött már az ADblue tartály stb-stb.), meg persze változott a motor, belső tér egyebek. Ami makettes szempontból a legfeltűnőbb az a már említett alváz elrendezés, erre kell legjobban figyelni, meg persze érdemes utánanézned a neten, hogy mennyire változott a belső tér is és a többi dolog. A motor, futómű kormányozhatósága már egy újonnan építős dolog így is úgyis, persze, ha nem 105-ös kabinú 95-ös alvázú hibrid makettet akarsz gyártani... Simka | |||||||||||||||||||||||||
Simka | Adatlap | 114347 | 2009. január 28. 18:50 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Bocsánat a képeken a Vasi-Volános MAN van, azelőtt volt a bordó Rába(az is volt átfestve fehérre) | |||||||||||||||||||||||||
Simka | Adatlap | 114346 | 2009. január 28. 18:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Sziasztok! Érdekes téma ez a Rába kamionmentő, gondolkodtam én is rajta, hogy a Vasi Volánost(mert persze nálunk is az volt)egyszer megépülöm, de a bonyolultsága miatt erősen halasztóvá vált. Bár nem is annyira a bonyolultság miatt, hanem mert nem nagyon van hozzá dokumentáció... Egyébként a "mi" volánosunk most ebben a fehér-sötétkék-világoskék színben nyomja, előtte meg full bordó színű volt.. Egyébként könnyen-olcsóbb-közelebbi terv a mostani Scan.. Simka | |||||||||||||||||||||||||
Gabi | Adatlap | 114345 | 2009. január 28. 18:20 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szia Roland! Ez több összetevős dolog, de a lényeg, hogy kb 30 éve, mikor ezek a mentők készültek, nem volt a KGST piacon más ilyen típusú kamionmentő. Ezt a felépítményt tették rá a Csepel D566 műszaki mentőre is, melyben már Rába motor volt. Ehhez még volt szerencsém a seregben, az egyik autóm ilyen volt, ezzel a felépítménnyel, valahol még megvan a típusvizsgás papírom is rá. Szóval a honvédségnél használt felépítményt rakták rá a 6x6-os alvázra, és mindjárt megvolt a kamionmentő. Azt hozzáteszem, hogy ez a felépítmény egy igen elavult rendszerű, az alapja II Vh-s GMC-n volt, arról történt az átvétel. Nem is használtuk sose, csak vontattunk vele, nagyon nyűgős volt kezelni. Abban az időben mikor ezek a Rába mentők is készültek a szükség még nagy úr volt, nem volt nagy választási lehetőség, pláne nem ebben a kategóriában. Gabi | |||||||||||||||||||||||||
Roland_89 | Adatlap | 114344 | 2009. január 28. 17:51 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Győrben a Kisalföld volán is hű a Rábához, csak itt már egy újabb típus van. De egy elmélet: mivel ha jóltudom ugye a Rába magyar volt, az Ikarusnak meg nem vagyok benne biztos de nagyrésze Rába alkatrészei voltak. Így mivel a volán társaságok Ikarusokat használtak, akkor evidens hogy egy olyan mentőjük legyen amibe nagyjából jók az alkatrészek és a szerelők tudják könnyedén szerelni mivel nem ismeretlen, vagy nem egy másik márka, más technológia. Remélem érthető mit szeretnék mondani, és ha nem így van akkor semmi, ez csak az én gondolatom. Roland | |||||||||||||||||||||||||
Dönitz | Adatlap | 114343 | 2009. január 28. 17:47 | ![]() | |||||||||||||||||||||
bocsi, a képe-szót kétszer írtam...:D | |||||||||||||||||||||||||
Dönitz | Adatlap | 114342 | 2009. január 28. 17:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Sziasztok! Szeretném megkérdezni, hogy nincs-e valakinek képe Ikarus 260/280-as első futóműről képe. Nincs valakinek képe Ikarus 260/280-as első futóműről képe? üdv.: Dönitz | |||||||||||||||||||||||||
Törpepe | Adatlap | 114341 | 2009. január 28. 17:46 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Sziasztok! Pepe vagyok !Kis segítséget szeretnék kérni valakitöl! A következő makettem egy daf xf 105 lesz! Ha valamelyikőtök építette már ezt az új motor nélküli típust szívesen vennék róla képeket stb stb stb... Előre is kösz skacok! | |||||||||||||||||||||||||
max | Adatlap | 114340 | 2009. január 28. 17:40 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ezek nagyjából egy kaptafára készültek a Volán társaságoknak, a Rábától! A Nógrád Volánnak is van egy, igaz az már kicsit átgyúrt változatban! Zárójelben megyjegyzem, nálam ez a gép tervben van! Ugyanis Éccsapám dolgozott vele! Üdv, max. | |||||||||||||||||||||||||
Nagytalpú | Adatlap | 114339 | 2009. január 28. 16:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Sziasztok! Ez a típus a volán vállalatok kedvelt típusa volt. Mondjuk szerintem azért mert akkoriban a Tátra és a Rába mentőn kívül nem volt más elérhető szerkó. Azóta fejlődött egy kicsit a Trucknology. :-) Itt a Körös Volános és a Tisza Volános szerekre gondolok. Nekem a Körös Volános tetszik,mert az MAN. Talpinyó | |||||||||||||||||||||||||
csetuka | Adatlap | 114338 | 2009. január 28. 16:22 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szia! Szerintem ugyanaz, Szekésfehérváron is van egy ilyen a volánnak. | |||||||||||||||||||||||||
3LM3 | Adatlap | 114337 | 2009. január 28. 16:14 | ![]() | |||||||||||||||||||||
3LM3 | Adatlap | 114336 | 2009. január 28. 16:09 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Ma láttam egy Rába típusú autóbuszmentőt. Hogy az milyen csodás volt. Sajnos a www.szabolcsvolan.hu csak egy aprócska kép van róla az a kék színű fent | |||||||||||||||||||||||||
3LM3 | Adatlap | 114335 | 2009. január 28. 16:06 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Kusti! A második mondatomban kb ezt akartam kifejezni :) ("Végül is semmi nem nehéz ha az ember ért hozzá ;) (Ha meg nem, majd idővel fog") nyugi nem vagyok sértődős ;) | |||||||||||||||||||||||||
Roland_89 | Adatlap | 114334 | 2009. január 28. 14:56 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Nekem is készülget a daru, ami nem nagyképüségből, de elég nehéz dolog. De nem gond, csak türelem kérdése, ha elrontom akkor az adott darabot addig csinálom míg jó nem lesz. Pl a hátsó talpalókat konkrétan 3szor csináltam meg... De a végeredményre gondolva ugygondolom hogy megéri. és nem kell más, csak türelem! és némi képzelőerő! Roland | |||||||||||||||||||||||||
Nagytalpú | Adatlap | 114333 | 2009. január 28. 13:35 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Halló! A recept: -végy egy emberkét aki szereti a kamionokat,ő lesz az alap. -fűszereket vegyél elő,mert az is kell ám bőven! -egy jó nagy tálban keverj össze az emberünkből,a sóból és borsból, no meg egy jó adag adrenalinból egy masszát. -spékeld meg lelkesedéssel,kreativitással és ügyességgel, -Ha mindez megvan tedd be a sütőbe egy pár percre. -Némi sütés után még képlékeny a massza.Ekkor add hozzá a tudásod legjavát és még több lelkesedést. -Tedd vissza a sütőbe és sütés közben kenegesd egy kis határtalan tudás vággyal. Egy kis idő után készen van az páciens. Lelkes lesz,kreatív és nem áll meg előtte az élet. Szerintem ennyi a recept. Talpi :-))) | |||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 114332 | 2009. január 28. 13:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szia 3ML3 Miért? Olyan nehéz lenne? Ha akarunk valamit, van jó szemünk, némi kézügyességünk akkor nincs lehetetlen. Hidd el , és mindenki aki nem akar belevágni valamibe mert nehéz, meg minden, hogy olyan nincs hogy lehetetlen. Én is a földről kezdtem, senki nem tanul meg a mama hasában makettezni. Én sem ott tanultam. Ha valakit érdekel valami akkor arról informálódik. Ez a tanulás. Ha értesz ahhoz amit csinálsz, lényegesen könnyebb minden, akármi legyen az, nem csak a makettezés. Szerintem.. Nem bántásból mondom! :) ;-) ('-') Kusti | |||||||||||||||||||||||||
3LM3 | Adatlap | 114331 | 2009. január 28. 12:13 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Kusti! Ezt most úgy mondtad, mintha a világ legegyszerűbb dolga lenne :) Végül is semmi nem nehéz ha az ember ért hozzá ;) (Ha meg nem, majd idővel fog) 3LM3 | |||||||||||||||||||||||||
Kusti | Adatlap | 114330 | 2009. január 28. 11:12 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szia Alkoto! Az egy Italeri TG-A-ból lett átépítve TG-X-re. Nem nagy dolog amugy mert csak a homlokfalat kell átépíteni.(fülke+lökös) Nameg a tank és a motor. Üdv! Kusti | |||||||||||||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 114329 | 2009. január 28. 08:03 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Roland_89 | Adatlap | 114328 | 2009. január 27. 22:16 | ![]() | |||||||||||||||||||||
pontosabban TGX Emekből sincs, mert ha jóltudom akkor csak kisfülkét adtak ki nyergesből is. Vagyis csak TGS. Az Xeset teljesen a TGAból kell kialakítani. Roland | |||||||||||||||||||||||||
3LM3 | Adatlap | 114327 | 2009. január 27. 20:23 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Szia Azalkoto! Igaz hogy én nem Kusti vagyok. De (még) nincsen tgx makettben (talán EMEK de az meg nem makett csak összerakott játéktajiga). tga-ból csinálta ;) üdv, 3LM3 | |||||||||||||||||||||||||
exec | Adatlap | 114326 | 2009. január 27. 20:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||
exec | Adatlap | 114325 | 2009. január 27. 20:11 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Sziasztok, némi haladás a Chevy Titannal. Készen vannak az űlések. | |||||||||||||||||||||||||
Azalkoto | Adatlap | 114324 | 2009. január 27. 19:39 | ![]() | |||||||||||||||||||||
sziasztok. kusti volna hozzád 1 kérdésem. még peidg az a man amit épitettél az 1 tga bol át épitett tg x ?vagy van tgx makett is?már mint hogy létezik e? a válaszod elöre is köszönöm. | |||||||||||||||||||||||||
JazzZ | Adatlap | 114323 | 2009. január 27. 14:28 | ![]() | |||||||||||||||||||||
OKé, mindent tudok! Köszönöm! (megpróbálkozok ilyesmivel, túl sok matrica kéne..:) ) | |||||||||||||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 114322 | 2009. január 27. 12:33 | ![]() | |||||||||||||||||||||
HP Premium fotópapír, vagy HP fotópapír. A matricalapnak mindkettő jó. | |||||||||||||||||||||||||
JazzZ | Adatlap | 114321 | 2009. január 27. 12:29 | ![]() | |||||||||||||||||||||
Köszönöm:)) Még annyi, hogy nyomtatás előtt milyen papírt választasz ki a programban? | |||||||||||||||||||||||||
Csabi | Adatlap | 114320 | 2009. január 27. 11:15 | ![]() | |||||||||||||||||||||
<<< Vissza | Tovább >>> |
1., | 2., | 3., | 4., | 5., | 6., | 7., | 8., | 9., | 10., | 11., | 12., | 13., | 14., | 15., | 16., | 17., | 18., | 19., | 20., |
közbe sikerült szerznem egy albatros potot, meg egy STEYR green line-t