/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Nagytalpú 114413 2009. január 31. 23:15
Válasz erre
Szia Gézám!
Köszönöm szépen!
A kerekek csak az építés alatt vannak rajta. :-)
Ezeket koszolhatom,dobálhatom és megkínozhatom.
Az igaziak majd a végén kerülnek fel.
Miért mondod,hogy második motor?
Talpi
zsorzsy 114412 2009. január 31. 23:03
Válasz erre
Sziasztok!
Talpi!
Szép lett a moci,kiváncsian várom a festést,és a végeredményt!
Tudom még odéb van!
Roland!
Szép oroszlánt találtatok!Ha a valoságban is olyan jó,mint ahogy a képen mutat,akkor biztos megéri az árát!
rpsmith!
Köszönöm ettől féltem!Amiket találtam,hát van ilyen is,meg olyan is,de a többsége olyan mint a miénk!Hát én az átalakítás mellett szavazok!
exec!
Franko lesz a Titán!

Én most értem haza Debrecenből,ugyhogy pihi! További jó hétvégét mindenkinek,aki dolgozik annak jó munkát!
Sziasztok:zsorzsy!
tuning 114411 2009. január 31. 22:29
Válasz erre
Simka találtam egy ZIL könyvet :)
exec 114410 2009. január 31. 21:59
Válasz erre
Talpi,

szépen alakul! Jó ez a második moci. A kerekek viszont nem ezek a régi műanyagok lesznek, ugye?

exec
Simka 114409 2009. január 31. 21:25
Válasz erre
Szevasztok!

Mindenki ott van a szeren, Ignátz jól alakul a cucc!

Csabi ,kár hogy nem fényképültél a ZIL-en, én annak most örülnék :)

Simka
Roland_89 114408 2009. január 31. 21:05
Válasz erre
Talpi barátom!

Nagyon szépen alakul a motor! Gratulálok hozzá! Kiváncsi leszek a végeredményre! CSak így tovább!

Roland
Nagytalpú 114406 2009. január 31. 19:56
Válasz erre
DSCF0171
DSCF0171
DSCF0173
DSCF0173
DSCF0174
DSCF0174
DSCF0176
DSCF0176
DSCF0177
DSCF0177
DSCF0179
DSCF0179
DSCF0180
DSCF0180
DSCF0192
DSCF0192
DSCF0194
DSCF0194
DSCF0196
DSCF0196
DSCF0198
DSCF0198
DSCF0212
DSCF0212

Sziasztok!
Egy kis padló alatti motor by Talpitrucks.

Talpi :-)
Kusti 114404 2009. január 31. 18:40
Válasz erre
Csabi! Simka!

Köszönöm szépen! A következő is egy HC vas lesz, szerintem egy F12. A felépítmény hűtős, hosszított vázas dupla-bogis. És egy szkreccs forgózsámolyos pótkocsi.

Üdv
Kusti
tuning 114403 2009. január 31. 18:23
Válasz erre
vki nem tudja meik oldalon vannak a képek amiket apu régi volvojairól raktam be anno ? :D már 2 órája keresem :S
Roland_89 114401 2009. január 31. 17:36
Válasz erre
1683344
1683344

www.hasznaltauto.hu/1683344_man_26.403_1998

Őt nézegettük de csak pót nélkül. Ha meglesz, akkor a most szerzett makettból (köszönet Zoltánnak érte) megcsinálom kicsiben. :D

Roland
Csabi 114397 2009. január 31. 17:00
Válasz erre
Ezelőtt 20 évvel nekem is kellett volna fényképeznia ZIL-t :):):)
Tami 114396 2009. január 31. 14:40
Válasz erre
3807S
3807S
HPIM1411
HPIM1411
HPIM1404
HPIM1404

Üdv!
Elkezdtem egy Daf 95 xf-et építgetni. Jelenleg még csak a csiszolgatásnál járok. Vettem hozzá egy maratást is, de nem vagyok biztos hogy hova kell rakni azokat. Ha tudtok valami segítséget nyujtani, hogy mit hova kell rakni nagyon örülnék, mert sehol se találtam útmutatót.
tuning 114395 2009. január 31. 13:19
Válasz erre
P310109_10.47[02]
P310109_10.47[02]
P310109_10.46
P310109_10.46
P310109_10.47[01]
P310109_10.47[01]
P310109_08.42
P310109_08.42

napot ! :)

na ma voltam rutinozni és csináltam egy pár képet. Csütörtökön vizsga :D
Csabi 114394 2009. január 31. 12:11
Válasz erre
Szia Simka!

Van egy nagyon jó barátom, aki a Versteijnen-nél dolgozik.
Ha bármi kell, Ő szívesen segít.

Üdv,
Csabi
rpsmith 114393 2009. január 31. 11:28
Válasz erre
Zsorzsy: Én is csináltam ezt a pótot, nekem is ilyen furán áll...
Simka 114392 2009. január 30. 21:48
Válasz erre
Szia Flalys!

Ez a helyes és jó hozzáállás, fokozatosan és lassan, így fogsz majd makettről-makettre egyre látványosabbat alkotni, meg, hogy mi segítő szándékkal elmondjuk véleményünket! :))

Max! Én azt mondom: ez is-az is megállja a helyét :)

Simka
max 114391 2009. január 30. 21:29
Válasz erre
Simka!

Nekem Faterom dolgozott a Nógrád Volános Rábával! Mikor Ő, ráült erre az autóra, akkor már a Liazos korszak lecsengett, inkább az Ikarusokért mentek, meg 1-2 Scania volt... Nemzetközis sofőr állással, össze sem lehet hasonlitani! 24-48-ban dolgozott és műszakban annyira tudott maximum haza szaladni, hogy fölvegyen engem! Ennél többre nem igazán és olyankor bizony a telepen volt tente!

Üdv, max
flalys 114390 2009. január 30. 20:59
Válasz erre
üdv Simka! igen itt még csak a kasztnit festettem az alvázat még nem... de már a pótnál is kicsit alakítottam rajta, meg majd a most készülő steyr is fujva lesz
kicsit komolyabban probálok hozzá álni... egyenlőre csak ilyen alapokon probálkozok...

jah sajna a világos szin.. hát igen amikor raktam össze és megviláígtottam hátluról akkor vettem igazán észre de akkor már egybe volt... uhh majd next.. szépen folyamatosan!...

köszi a véleményezést!
flalys
zsorzsy 114389 2009. január 30. 20:49
Válasz erre
2009_01300001
2009_01300001
Ez az ív még elmegy!
Ez az ív még elmegy!
De ez siralmas!
De ez siralmas!

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek!
Mint a képeken is látszik,nem igazán sikerült ez a sárvédő!
Következő a kérésem!
Ha valaki csinált ilyen pótot,mondja már meg,hogy azon is ilyen szarul áll,vagy egydi esetről van szó!Ha utobbi akkor átalakítom,ha az előbbi,akkor nem bántom!
Köszönöm!
Tisztelettel ZS!
Simka 114388 2009. január 30. 19:50
Válasz erre
Szia Csabi!

Érdekes a cucc!
Nálam is tervben van egy szóló-cserés Versteijnenes TGA majd anno...
Csabi 114387 2009. január 30. 18:37
Válasz erre
PICT0186
PICT0186
PICT0187
PICT0187
PICT0188
PICT0188
PICT0189
PICT0189
PICT0191
PICT0191
PICT0192
PICT0192
PICT0193
PICT0193
PICT0197
PICT0197

Ezek kicsit régebbiek, de jobb minőségben.
(Volt szerencsém vezetni egy Versteinen-es MAN-t...)

Csabi
exec 114386 2009. január 30. 18:33
Válasz erre
DSCF0949
DSCF0949
DSCF0952
DSCF0952
DSCF0956
DSCF0956

Sziasztok,

kis haladás CHevy Titan fronton, majdnem kész a fülke festése, pár helyen még javítani kell rajta. A fotók elég vacakok lettek a fényviszonyok helyett.
Simka 114385 2009. január 30. 18:28
Válasz erre
Sziasztok!

Kusti! Very king lett a vas!

Modellpapa! A többiek írták már, hogy ilyen esetben korrektül meg szokták küldeni a cuccot Revelltől is.

Max! Valóban igaz, volt olyan időszak is, hogy csak h..gyozni álltak meg vele, meg mentek menteni a nemzetközis vasakat(főleg a fostalicska "libereci scania" Liazokért kellet kijárni)de, ahogy Te is írtad volt üresjárat is bőven, az itteni Vasi Volános Rába sofőrjét, illetve a fiát személyesen is ismertem, hát azért többször volt otthon az öreg, mint mondjuk egy nemzetközis sofőr..
Leginkább szerintem attól függött, hogy milyen átlagos műszaki állapota volt a telep járműveinek és meg kell mondani az őszintét(minden nagyképűség nélkül, csak egy kis lokálpatriótizmussal :)) a Vasi Volánnál azért elég jól felszerelt és jól karbantartott buszok és kamionok, egyebek voltak... :)

Flalys! Nem tudom festetted-e az alvázat, mert így képek alapján nem tűnik úgy, a lámpák jók lettek, még az illeszteséket kell összecsiszolni, a következőnél erre figyelj majd, meg a belső térbe érdemes gyártani, ha már az Italeri ezt luxusnak tartotta, főleg ilyen világos színnél azért átlátszik rendesen.

Simka
Csabi 114384 2009. január 30. 18:21
Válasz erre
000
000
001
001
003
003
008
008
011
011
014
014
015
015
016
016
019
019

Sziasztok!

Élet Hollandiában...
(telefonos, sorry)

Csabi
Csabi 114383 2009. január 30. 18:17
Válasz erre
Szia Kusti!

Nagyon király a gép!
Külön örülök, hogy HC utód :):):)

Üdv,
Csabi
exec 114382 2009. január 30. 18:12
Válasz erre
modellpapa,

nekem elküldtek a revelltől is mindent (neten lehet kérni a honlapjukon) és Artesania Latinia is elküldte. Szóval szerintem keresd őket nyugodtan!
modellpapa 114381 2009. január 30. 17:37
Válasz erre
Van egy Revell 1628-as MB-em amiből kifelejtette a cég az szélvédős öntőkeretet.
Az összeállítási papiron van egy cím ahova írni kell ha valami hiányzik.
Van valakinek tapasztalata, hogy érdemes ez ügyben hozzájuk fordulni (elküldik postán) vagy álljak inkább neki azt faragjak szélvédőt meg ablakokat?
flalys 114380 2009. január 30. 16:21
Válasz erre
ragasztóval
ragasztóval
hátsó pipics
hátsó pipics
DSCF5678
DSCF5678
hütőspottal
hütőspottal

Tiszteletem az Uraknak!

bocsánat a kép minőségért... télleg a leghomályosabb képeket sikerült kiválogatnom..
most probáltam jobb minőségüeket... ill majd kiniti féynnél probálkozok
Kusti 114379 2009. január 30. 16:11
Válasz erre
Szia Alkoto!

Kérdezz bátran, amiben tudok segitek. :) E-mail címem: kustee@citromail.hu

Üdv!
Kusti
Azalkoto 114378 2009. január 30. 16:04
Válasz erre
szia! tényleg nagyon komoly lett a vas
Viszont irtam neked valamiit segitenél rajtam ha lehet ijet kérni a 17746 os iomány az amit tegnap elött követtem el.
köszi a segitséget.mindenkinek jo makettezést kivánok.
Kusti 114377 2009. január 30. 15:16
Válasz erre
Szia Talpi!

Köszönöm szépen. és én is remélem hogy Berényben a Tiéd is mellettem fog parkolni újfent.

Üdv!
Kusti
ROB02 114376 2009. január 30. 14:28
Válasz erre
MB DLK23-12  10000FT
MB DLK23-12 10000FT

Sziasztok!
Még mindig eladó!
Nagytalpú 114375 2009. január 30. 14:18
Válasz erre
Kedves R89!
Szép amit csinálsz!Részletes is és ötletgazdag.
Ám,ami nem tetszik,hogy borzasztók a képek.
Kicsit próbálj meg élesíteni a fotókon és kihasználni a fények adta lehetőségeket.
A szép képeken sokkal élvezhetőbb a látvány.
Nem tudom,hogy mivel fotózol ( mobil vagy gép)de szánjál rá kicsit több időt.
Ne kapkodd el a képeket.Hidd el,hogy sokkal "eladhatóbb" lesz a munkád a közönségnek.
Talpi
Nagytalpú 114374 2009. január 30. 14:05
Válasz erre
Szia!
Légyszi,élesebb és részletesebb képeket tegyél már fel!
Mert így nem igazán vehető ki a lényeg.
Köszönöm!
Talpi
Nagytalpú 114373 2009. január 30. 14:03
Válasz erre
Szia Kusti!
Nagyon szép lett az MAN.
Szépen és részletesen kidolgoztad a gépet.
Örülök,hogy ilyen alapos és gondos gyerek vagy!
Remélem a pótot is ilyen részletességgel kidolgozod! ;-)
Ha készen lesz a szerelvény,szép tagja lesz a vitrinednek!
Remélem Berényben mellé tudok állni a gépednek az én padlóalatti motorosommal!
Gratulálok!
Talpi
Kusti 114372 2009. január 30. 12:25
Válasz erre
HPIM2560
HPIM2560
HPIM2561
HPIM2561
HPIM2562
HPIM2562
HPIM2563
HPIM2563
HPIM2564
HPIM2564
HPIM2565
HPIM2565
HPIM2566
HPIM2566
HPIM2567
HPIM2567
HPIM2568
HPIM2568

Üdv!

Elkészültnek nyilvánítom a TG-X-et. Jön hozzá a Schmitz félpótkocsi.

Üdv!
Kusti
khe2 114371 2009. január 29. 23:04
Válasz erre
szia

hát én se teljes nagy dzsuvát akarok rávarázsolni hanem kis diszkrét esős idő utáni mosás előttire gondoltam némi rozsdával itt ott megspékelve

és mégpedig azért szeretném rozsdásra és piszkosra mert még ilyet nem csináltam és szeretném kipróbálni hogy kell csinálni
és hát ez a pici fülkés nem túl népszerű kabin nappali munkás és ebből adódóan nyilván nem is olyan mint amiben " élnek"

egyébkén én is szeretem a tiszta kocsit sőt allergiás vagyok arra ha valaki elhanyagol és lelak egy kamiont hiszen minden vasnak lelke van és ezt ki is mutatja ha valaki kicsit odafigyel a technikájára az meghálálja
max 114370 2009. január 29. 22:35
Válasz erre
szia simka!

"inkább be voltak támasztva a telep sarkába... :) Szóval a csicsi leginkább otthon az asszony mellett volt szokásban...:)"

hát azért ez nem egészen igy volt!:) volt, hogy 0-24-ben, szinte csak nyálért állt meg az autó! viszont olyan is, hogy 1métert nem ment egy műszak alatt! változó volt a kihasználtságuk, de egy biztos! megdolgoztatták őket rendesen! a csicsi meg bent a telepen volt szokásban, nem pedig otthon!

U.I.:-remélem nem érzed kiktatásnak!

üdv, max
flalys 114369 2009. január 29. 22:35
Válasz erre
folyamatosan olvastam a forumot közbe dolgoztam az daf-on... képeket rakok még fel ha gondoljátok... illetve véleményeket várok...

közbe sikerült szerznem egy albatros potot, meg egy STEYR green line-t
flalys 114368 2009. január 29. 22:32
Válasz erre
daf lámpa
daf lámpa
hátul
hátul
előröl
előröl
udvaron felülrő xf 95 & r620
udvaron felülrő xf 95 & r620

jo estéket! taln sikerül felrakni képeket
zsorzsy 114367 2009. január 29. 22:07
Válasz erre
Szia Simka!
Én csak az egyforma kabinra gondoltam!
Teljessen igazad van,egy (nevezzük)épitöipari,vagy földmunkát végző gép elbír némi koszt!De ezt a kis Csirkelábast nem bántanám,bár ismételten igazat adok,mindenki magának épít.
Hát én a lányát választanám!:D"
ZS!
Simka 114366 2009. január 29. 21:58
Válasz erre
Szia Zsorzsy!

Hát, ezeknél a vasaknál az esetek 90 %-ban tökmindegy volt :), mert helyben-helyi körzetben mentették a saját gépeiket vagy ritkábban külsős vasat, de inkább be voltak támasztva a telep sarkába... :) Szóval a csicsi leginkább otthon az asszony mellett volt szokásban...:)

Koszolás: én szerintem sem mindig kell hót retkes vasat gyártani, de azért használat során kopik és koszolódik minden része az autónak, sőt sok helyre úgy beleül-beleég, beleszárad a dzsuva, hogy hiába rühülöd nem jön ki vagy mondjuk már csak polír vagy fényezés vagy lakk segít. Egy "jó munkás" vasat azért nem mindig lehet csilli-villi állapotban tartani.. :)
Én szerintem egy diszkrét, hozzáillő kosz mindig csak emeli az élethűséget, pl. egy terepes-billencses truck azért elvisel némi dzsuveszt, feltéve, ha nem olyannak van építve, ahol a kosz csak eltakarna egy kiemelendő részletet stb...

DE, ERRE NINCS SZABÁLY! Úgyis mindenki magának épül elsősorban, meg hát kinek a papné, kinek a lánya elv itt is érvényesül! :)

Simka
zsorzsy 114365 2009. január 29. 21:39
Válasz erre
Szia khe2!

Nekem tetszik,DE!
Tudom,hogy visszatérő vitatárgya a koszolás a fórumon!
Miért akarod bemocskolni?
Igaz,én betegessen tisztaságmániás vagyok,ha kocsiról van szó!
Ebbe beletartozik az álltalam vezetett 3 kisteher is!
Én nem szivessen ülök be egy koszfészekbe,ami tiszta dzsuva kívül belül!
Mert ami kivül olyan,az belül se különbb!
ZS!
zsorzsy 114364 2009. január 29. 21:22
Válasz erre
Szia Simka!
Azért nem mindegy,hogy van ágy a hátad mögött,vagy nincs!:D"
De midegy!Elnyűhetetlenek és szépek!
ZS!
khe2 114363 2009. január 29. 21:20
Válasz erre
DSC00890
DSC00890
DSC00892
DSC00892
DSC00896
DSC00896
DSC00904
DSC00904

sziasztok

mai haladás

még a műszerfal az üzemanyag tank festése matrica és dzsuva kell rá és kész
mit szóltok milyen?
Lestat 114362 2009. január 29. 21:19
Válasz erre
Hali. Kérdés ezekröl a rába mentökröl van valakinek leirása méretezés vagy részlet fotok? Vagy mind esetleg?

Üdv.: Lestat

Jah googlen nem találtam.
Erno-945 114361 2009. január 29. 19:53
Válasz erre
tuning 114360 2009. január 29. 13:07
Válasz erre
"koszos hétköznapi munkás kis gép lesz :D " megfigyeltem ha vki régi autót csinál és kicsit profi azt olyan koszosra meg szakadtra csinálják h szégyenlem. kicsi kosz legyen rajta h életű legyen de nem az összes régi gép olyan ... gazdától függ :)
khe2 114359 2009. január 29. 11:39
Válasz erre
szia
a szín nem konkrét cég hanem képzelet szüleménye :D de tervben van már egy ugyan ilyen 3as scania és egy turbo star is talán vmi új dizájnú egyedi céget csinálok:D vegyes flottával:D
Simka 114358 2009. január 29. 11:28
Válasz erre
Sziasztok!

Roland! Komoly lesz a szerelvény, eddig nagyon eltalált!

Khe2! Jól néz ki, színösszeállítás konkrét cégdekor vagy fantázia?
A hátsó lámpák kábelezése kicsit furának tűnik, de személy szerint nincs infóm erről, hogy ez élőben is ilyen-e, úgyhogy nem tudom..

Törpepe! Örülök, hogy segíthettem, TGA-n meg 95-105-ön kívül nem tudom, hogy van-e még ilyen minimálos makett...de a többiek jobban képben vannak az biztos...
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.