/ Fórumok /

Kamionok

Minden ami építéssel kapcsolatos, info a jármmampűvekrampől,mérettampől függetlenül.
A topikhoz csak bejelentkezett felhasználók tudnak hozzászólni. Kérem, jelentkezzen be itt!
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.
Nagytalpú 114426 2009. február 1. 14:50
Válasz erre
Szia !
Makettinfo Makettező ABC (itt balra a kék sávban) .
Megnyitod és fentről lefelé irányban a 18. sorban Hinel Tamás cikke.
Itt a válasz a maratással kapcsolatban.
Előkészület,anyagok,módszer,stb.
Jó olvasást kívánok!
Talpi
Nagytalpú 114425 2009. február 1. 14:42
Válasz erre
Szia ZS!
Jó lesz ez a kis szerelvény.
Ám,ami nem tetszik benne,hogy ujjlenyomatos és ragasztó foltos.
Én azt gondolom,hogy maszkoló szalagból ragasztani kellene az illesztésekhez egy folyosót.Mondjuk itt vigyázni kell,hogy ne ragadjon oda a szalag.
Kevesebb ragasztót és pontosabban használj!
Az ujjlenyomat ellen használj a króm alkatrészeknél vékony gumikesztyűt( kotonkesztyű)
Nálunk a 100 Forintos boltokban lehet kapni kb.12 Forintért.
Abban dolgozz és akkor nem ragad rá az ujjad mintája a ragasztóra.
Egyébként adj neki egy kis sárgát és fehéret is és sirály lesz!
Talpi
Tami 114424 2009. február 1. 14:09
Válasz erre
HPIM1412
HPIM1412

Üdv!
Egy kis Daf haladás. Hirtelem felindulásbol megprobálom kormányozhatóvá tenni az első tengelyt.

Tami
u.i.:Még mindig várnék egy kis segítséget a maratással kapcsolatban.
Kusti 114423 2009. február 1. 13:47
Válasz erre
Szia Talpi!

Nagyon jó a motor. Látszik hogy van rajta meló bőven. Csak igy tovább!

Üdv!
Kusti
Nagytalpú 114422 2009. február 1. 12:37
Válasz erre
kép0001
kép0001

Szia!
Csak hasonló,de nem ez.
Az a motor is egy MAN motor,aminek a licenszét megvásárolta a Rába.
Azt hiszem a régi blokkokon még egy M Motor felirat is volt.
De összességében nagy a hasonlóság a két motor között.
Én úgy tudom,hogy eredetileg a buszokba szívó motorokat építettek és az idő múlásával és a fejlesztésnek köszönhetően kerültek turbok felszerelésre.
Én dolgoztam olyan 280-as busszal,amin volt turbo.Úgynevezett kis turbos volt.
De nálunk a cégnél 256-osban és 250/59-ben is volt feltöltés.
Ezek kicsit jobban mentek a sima szívóknál és fütyültek is rendesen.
Visszatérve a motorhoz az külső eltéréseket látod a képen.
Ha anyagot keresel,akkor:
Dr.Gacs Zoltán,Prépost Kálmán-Szakmai Gyakorlatok I.1992
Magyar Vagon- és Gépgyár - Javítási utasítás.Diesel motor RÁBA-MAN D2156 1988.
című könyveket keress.Én is ebből tanultam és később felhasználtam is őket a munkámban.

Azt szeretném kérdezni,hogy ha Te buszt építesz akkor teljesen megépíted a vázszerkezetét és utána lemezeled be?
Illetve futóművileg és motorilag is teljesen elkészíted?

Ha kérdésed van,állok rendelkezésedre. Talpi
zsorzsy 114421 2009. február 1. 12:17
Válasz erre
2009_02010001
2009_02010001
2009_02010002
2009_02010002
Szétfajkoltam!
Szétfajkoltam!
Ennyit csaltam,hogy szebb legyen az ív!
Ennyit csaltam,hogy szebb legyen az ív!

Sziasztok!
Egykét száraz foto!
Megprobálok mindent előkészíteni a festésre,hogy jövő héten lehessen festeni!
Lesz mit!
Rolka!
Nekem tetszik,de mivel nem csináltam,még Iveco-t,érdemi tanácsot nem tudok adni!
ZS!
Rolkabolka 114419 2009. február 1. 11:41
Válasz erre
DSC01153
DSC01153
DSC01162
DSC01162

Sziasztok!
Elkezdtem az Iveco motorját és első motor amit kábeleztem.Kérhetek tőletek véleményeket hogy van e min javítani illetve kábel elfér e még valahol.Mivel kézzel fogható képet nem találtam az iveco motorjáról saját elképzelésű színkombináció lett a motor egy két szűrő fehér stb.Megpróbáltam részletesen megcsinálni úgy ahogy sikerült. Az alváz kábelezésébe most kezdek bele.
Talpi
Nagyon ott van ez a vas Én majd az Iveco után egy beton pumpa elkészítésébe illetve egy hungarocamionba akarok bele fogni.
Rába vontató témához hozzászólva majd héten kimegyek a Tisza Volánhoz hisz ott van egy elfekvő darab illetve egy FH Volvo vontató is ami igen új.Csinálok majd képeket ha valakit érdekel jelezze melyik részlete érdekli legjobban lefényképezem.
Üdv Roli
TempraSW 114418 2009. február 1. 11:36
Válasz erre
Italeri 723
Italeri 723
Italeri 731
Italeri 731
Italeri 776
Italeri 776
Italeri 777
Italeri 777
Italeri 781
Italeri 781
Italeri 783
Italeri 783
Italeri 789
Italeri 789
Italeri 3814
Italeri 3814
Italeri 717
Italeri 717

Sziasztok!
Eladóak a képeken látható makettek. Akit érdelek a temprasw@freemail.hu címen megtalál.
Dönitz 114417 2009. február 1. 11:23
Válasz erre
Szia Talpi!

A 260-as és 280-as Ikarusokban nem ilyen motor van?

Dönitz
Nagytalpú 114416 2009. február 1. 10:19
Válasz erre
Szia Géza!
Teljesen igazad van.
Ez már a motor 2.0 verzió. :-)
Csak a blokk és a hengerfej maradt az eredeti.
De most már ez marad a végleges.
Viszont Te dobhatnál képeket arról a fülkéről!
Szeretném tudni,hogy hány színből van és milyen sorrendben fújtad fel?
Illetve a maszkolás és annak sorrendje is érdekelne.
Köszi! Talpi
exec 114415 2009. február 1. 08:17
Válasz erre
Talpi,

ha jól emlékszem, teljesen újrakezdted a motor építését, mert az előző verzió nem tetszett. Jól emlékszem?

exec
Nagytalpú 114414 2009. január 31. 23:16
Válasz erre
Szia Balázs!
Köszi,igyekszem!
Mi újság Zil fronton?
Remélem szépen készülget a kirovi acél!
:-)))
Talpi
Nagytalpú 114413 2009. január 31. 23:15
Válasz erre
Szia Gézám!
Köszönöm szépen!
A kerekek csak az építés alatt vannak rajta. :-)
Ezeket koszolhatom,dobálhatom és megkínozhatom.
Az igaziak majd a végén kerülnek fel.
Miért mondod,hogy második motor?
Talpi
zsorzsy 114412 2009. január 31. 23:03
Válasz erre
Sziasztok!
Talpi!
Szép lett a moci,kiváncsian várom a festést,és a végeredményt!
Tudom még odéb van!
Roland!
Szép oroszlánt találtatok!Ha a valoságban is olyan jó,mint ahogy a képen mutat,akkor biztos megéri az árát!
rpsmith!
Köszönöm ettől féltem!Amiket találtam,hát van ilyen is,meg olyan is,de a többsége olyan mint a miénk!Hát én az átalakítás mellett szavazok!
exec!
Franko lesz a Titán!

Én most értem haza Debrecenből,ugyhogy pihi! További jó hétvégét mindenkinek,aki dolgozik annak jó munkát!
Sziasztok:zsorzsy!
tuning 114411 2009. január 31. 22:29
Válasz erre
Simka találtam egy ZIL könyvet :)
exec 114410 2009. január 31. 21:59
Válasz erre
Talpi,

szépen alakul! Jó ez a második moci. A kerekek viszont nem ezek a régi műanyagok lesznek, ugye?

exec
Simka 114409 2009. január 31. 21:25
Válasz erre
Szevasztok!

Mindenki ott van a szeren, Ignátz jól alakul a cucc!

Csabi ,kár hogy nem fényképültél a ZIL-en, én annak most örülnék :)

Simka
Roland_89 114408 2009. január 31. 21:05
Válasz erre
Talpi barátom!

Nagyon szépen alakul a motor! Gratulálok hozzá! Kiváncsi leszek a végeredményre! CSak így tovább!

Roland
Nagytalpú 114406 2009. január 31. 19:56
Válasz erre
DSCF0171
DSCF0171
DSCF0173
DSCF0173
DSCF0174
DSCF0174
DSCF0176
DSCF0176
DSCF0177
DSCF0177
DSCF0179
DSCF0179
DSCF0180
DSCF0180
DSCF0192
DSCF0192
DSCF0194
DSCF0194
DSCF0196
DSCF0196
DSCF0198
DSCF0198
DSCF0212
DSCF0212

Sziasztok!
Egy kis padló alatti motor by Talpitrucks.

Talpi :-)
Kusti 114404 2009. január 31. 18:40
Válasz erre
Csabi! Simka!

Köszönöm szépen! A következő is egy HC vas lesz, szerintem egy F12. A felépítmény hűtős, hosszított vázas dupla-bogis. És egy szkreccs forgózsámolyos pótkocsi.

Üdv
Kusti
tuning 114403 2009. január 31. 18:23
Válasz erre
vki nem tudja meik oldalon vannak a képek amiket apu régi volvojairól raktam be anno ? :D már 2 órája keresem :S
Roland_89 114401 2009. január 31. 17:36
Válasz erre
1683344
1683344

www.hasznaltauto.hu/1683344_man_26.403_1998

Őt nézegettük de csak pót nélkül. Ha meglesz, akkor a most szerzett makettból (köszönet Zoltánnak érte) megcsinálom kicsiben. :D

Roland
Csabi 114397 2009. január 31. 17:00
Válasz erre
Ezelőtt 20 évvel nekem is kellett volna fényképeznia ZIL-t :):):)
Tami 114396 2009. január 31. 14:40
Válasz erre
3807S
3807S
HPIM1411
HPIM1411
HPIM1404
HPIM1404

Üdv!
Elkezdtem egy Daf 95 xf-et építgetni. Jelenleg még csak a csiszolgatásnál járok. Vettem hozzá egy maratást is, de nem vagyok biztos hogy hova kell rakni azokat. Ha tudtok valami segítséget nyujtani, hogy mit hova kell rakni nagyon örülnék, mert sehol se találtam útmutatót.
tuning 114395 2009. január 31. 13:19
Válasz erre
P310109_10.47[02]
P310109_10.47[02]
P310109_10.46
P310109_10.46
P310109_10.47[01]
P310109_10.47[01]
P310109_08.42
P310109_08.42

napot ! :)

na ma voltam rutinozni és csináltam egy pár képet. Csütörtökön vizsga :D
Csabi 114394 2009. január 31. 12:11
Válasz erre
Szia Simka!

Van egy nagyon jó barátom, aki a Versteijnen-nél dolgozik.
Ha bármi kell, Ő szívesen segít.

Üdv,
Csabi
rpsmith 114393 2009. január 31. 11:28
Válasz erre
Zsorzsy: Én is csináltam ezt a pótot, nekem is ilyen furán áll...
Simka 114392 2009. január 30. 21:48
Válasz erre
Szia Flalys!

Ez a helyes és jó hozzáállás, fokozatosan és lassan, így fogsz majd makettről-makettre egyre látványosabbat alkotni, meg, hogy mi segítő szándékkal elmondjuk véleményünket! :))

Max! Én azt mondom: ez is-az is megállja a helyét :)

Simka
max 114391 2009. január 30. 21:29
Válasz erre
Simka!

Nekem Faterom dolgozott a Nógrád Volános Rábával! Mikor Ő, ráült erre az autóra, akkor már a Liazos korszak lecsengett, inkább az Ikarusokért mentek, meg 1-2 Scania volt... Nemzetközis sofőr állással, össze sem lehet hasonlitani! 24-48-ban dolgozott és műszakban annyira tudott maximum haza szaladni, hogy fölvegyen engem! Ennél többre nem igazán és olyankor bizony a telepen volt tente!

Üdv, max
flalys 114390 2009. január 30. 20:59
Válasz erre
üdv Simka! igen itt még csak a kasztnit festettem az alvázat még nem... de már a pótnál is kicsit alakítottam rajta, meg majd a most készülő steyr is fujva lesz
kicsit komolyabban probálok hozzá álni... egyenlőre csak ilyen alapokon probálkozok...

jah sajna a világos szin.. hát igen amikor raktam össze és megviláígtottam hátluról akkor vettem igazán észre de akkor már egybe volt... uhh majd next.. szépen folyamatosan!...

köszi a véleményezést!
flalys
zsorzsy 114389 2009. január 30. 20:49
Válasz erre
2009_01300001
2009_01300001
Ez az ív még elmegy!
Ez az ív még elmegy!
De ez siralmas!
De ez siralmas!

Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek!
Mint a képeken is látszik,nem igazán sikerült ez a sárvédő!
Következő a kérésem!
Ha valaki csinált ilyen pótot,mondja már meg,hogy azon is ilyen szarul áll,vagy egydi esetről van szó!Ha utobbi akkor átalakítom,ha az előbbi,akkor nem bántom!
Köszönöm!
Tisztelettel ZS!
Simka 114388 2009. január 30. 19:50
Válasz erre
Szia Csabi!

Érdekes a cucc!
Nálam is tervben van egy szóló-cserés Versteijnenes TGA majd anno...
Csabi 114387 2009. január 30. 18:37
Válasz erre
PICT0186
PICT0186
PICT0187
PICT0187
PICT0188
PICT0188
PICT0189
PICT0189
PICT0191
PICT0191
PICT0192
PICT0192
PICT0193
PICT0193
PICT0197
PICT0197

Ezek kicsit régebbiek, de jobb minőségben.
(Volt szerencsém vezetni egy Versteinen-es MAN-t...)

Csabi
exec 114386 2009. január 30. 18:33
Válasz erre
DSCF0949
DSCF0949
DSCF0952
DSCF0952
DSCF0956
DSCF0956

Sziasztok,

kis haladás CHevy Titan fronton, majdnem kész a fülke festése, pár helyen még javítani kell rajta. A fotók elég vacakok lettek a fényviszonyok helyett.
Simka 114385 2009. január 30. 18:28
Válasz erre
Sziasztok!

Kusti! Very king lett a vas!

Modellpapa! A többiek írták már, hogy ilyen esetben korrektül meg szokták küldeni a cuccot Revelltől is.

Max! Valóban igaz, volt olyan időszak is, hogy csak h..gyozni álltak meg vele, meg mentek menteni a nemzetközis vasakat(főleg a fostalicska "libereci scania" Liazokért kellet kijárni)de, ahogy Te is írtad volt üresjárat is bőven, az itteni Vasi Volános Rába sofőrjét, illetve a fiát személyesen is ismertem, hát azért többször volt otthon az öreg, mint mondjuk egy nemzetközis sofőr..
Leginkább szerintem attól függött, hogy milyen átlagos műszaki állapota volt a telep járműveinek és meg kell mondani az őszintét(minden nagyképűség nélkül, csak egy kis lokálpatriótizmussal :)) a Vasi Volánnál azért elég jól felszerelt és jól karbantartott buszok és kamionok, egyebek voltak... :)

Flalys! Nem tudom festetted-e az alvázat, mert így képek alapján nem tűnik úgy, a lámpák jók lettek, még az illeszteséket kell összecsiszolni, a következőnél erre figyelj majd, meg a belső térbe érdemes gyártani, ha már az Italeri ezt luxusnak tartotta, főleg ilyen világos színnél azért átlátszik rendesen.

Simka
Csabi 114384 2009. január 30. 18:21
Válasz erre
000
000
001
001
003
003
008
008
011
011
014
014
015
015
016
016
019
019

Sziasztok!

Élet Hollandiában...
(telefonos, sorry)

Csabi
Csabi 114383 2009. január 30. 18:17
Válasz erre
Szia Kusti!

Nagyon király a gép!
Külön örülök, hogy HC utód :):):)

Üdv,
Csabi
exec 114382 2009. január 30. 18:12
Válasz erre
modellpapa,

nekem elküldtek a revelltől is mindent (neten lehet kérni a honlapjukon) és Artesania Latinia is elküldte. Szóval szerintem keresd őket nyugodtan!
modellpapa 114381 2009. január 30. 17:37
Válasz erre
Van egy Revell 1628-as MB-em amiből kifelejtette a cég az szélvédős öntőkeretet.
Az összeállítási papiron van egy cím ahova írni kell ha valami hiányzik.
Van valakinek tapasztalata, hogy érdemes ez ügyben hozzájuk fordulni (elküldik postán) vagy álljak inkább neki azt faragjak szélvédőt meg ablakokat?
flalys 114380 2009. január 30. 16:21
Válasz erre
ragasztóval
ragasztóval
hátsó pipics
hátsó pipics
DSCF5678
DSCF5678
hütőspottal
hütőspottal

Tiszteletem az Uraknak!

bocsánat a kép minőségért... télleg a leghomályosabb képeket sikerült kiválogatnom..
most probáltam jobb minőségüeket... ill majd kiniti féynnél probálkozok
Kusti 114379 2009. január 30. 16:11
Válasz erre
Szia Alkoto!

Kérdezz bátran, amiben tudok segitek. :) E-mail címem: kustee@citromail.hu

Üdv!
Kusti
Azalkoto 114378 2009. január 30. 16:04
Válasz erre
szia! tényleg nagyon komoly lett a vas
Viszont irtam neked valamiit segitenél rajtam ha lehet ijet kérni a 17746 os iomány az amit tegnap elött követtem el.
köszi a segitséget.mindenkinek jo makettezést kivánok.
Kusti 114377 2009. január 30. 15:16
Válasz erre
Szia Talpi!

Köszönöm szépen. és én is remélem hogy Berényben a Tiéd is mellettem fog parkolni újfent.

Üdv!
Kusti
ROB02 114376 2009. január 30. 14:28
Válasz erre
MB DLK23-12  10000FT
MB DLK23-12 10000FT

Sziasztok!
Még mindig eladó!
Nagytalpú 114375 2009. január 30. 14:18
Válasz erre
Kedves R89!
Szép amit csinálsz!Részletes is és ötletgazdag.
Ám,ami nem tetszik,hogy borzasztók a képek.
Kicsit próbálj meg élesíteni a fotókon és kihasználni a fények adta lehetőségeket.
A szép képeken sokkal élvezhetőbb a látvány.
Nem tudom,hogy mivel fotózol ( mobil vagy gép)de szánjál rá kicsit több időt.
Ne kapkodd el a képeket.Hidd el,hogy sokkal "eladhatóbb" lesz a munkád a közönségnek.
Talpi
Nagytalpú 114374 2009. január 30. 14:05
Válasz erre
Szia!
Légyszi,élesebb és részletesebb képeket tegyél már fel!
Mert így nem igazán vehető ki a lényeg.
Köszönöm!
Talpi
Nagytalpú 114373 2009. január 30. 14:03
Válasz erre
Szia Kusti!
Nagyon szép lett az MAN.
Szépen és részletesen kidolgoztad a gépet.
Örülök,hogy ilyen alapos és gondos gyerek vagy!
Remélem a pótot is ilyen részletességgel kidolgozod! ;-)
Ha készen lesz a szerelvény,szép tagja lesz a vitrinednek!
Remélem Berényben mellé tudok állni a gépednek az én padlóalatti motorosommal!
Gratulálok!
Talpi
Kusti 114372 2009. január 30. 12:25
Válasz erre
HPIM2560
HPIM2560
HPIM2561
HPIM2561
HPIM2562
HPIM2562
HPIM2563
HPIM2563
HPIM2564
HPIM2564
HPIM2565
HPIM2565
HPIM2566
HPIM2566
HPIM2567
HPIM2567
HPIM2568
HPIM2568

Üdv!

Elkészültnek nyilvánítom a TG-X-et. Jön hozzá a Schmitz félpótkocsi.

Üdv!
Kusti
khe2 114371 2009. január 29. 23:04
Válasz erre
szia

hát én se teljes nagy dzsuvát akarok rávarázsolni hanem kis diszkrét esős idő utáni mosás előttire gondoltam némi rozsdával itt ott megspékelve

és mégpedig azért szeretném rozsdásra és piszkosra mert még ilyet nem csináltam és szeretném kipróbálni hogy kell csinálni
és hát ez a pici fülkés nem túl népszerű kabin nappali munkás és ebből adódóan nyilván nem is olyan mint amiben " élnek"

egyébkén én is szeretem a tiszta kocsit sőt allergiás vagyok arra ha valaki elhanyagol és lelak egy kamiont hiszen minden vasnak lelke van és ezt ki is mutatja ha valaki kicsit odafigyel a technikájára az meghálálja
max 114370 2009. január 29. 22:35
Válasz erre
szia simka!

"inkább be voltak támasztva a telep sarkába... :) Szóval a csicsi leginkább otthon az asszony mellett volt szokásban...:)"

hát azért ez nem egészen igy volt!:) volt, hogy 0-24-ben, szinte csak nyálért állt meg az autó! viszont olyan is, hogy 1métert nem ment egy műszak alatt! változó volt a kihasználtságuk, de egy biztos! megdolgoztatták őket rendesen! a csicsi meg bent a telepen volt szokásban, nem pedig otthon!

U.I.:-remélem nem érzed kiktatásnak!

üdv, max
<<< Vissza Tovább >>>
1.,2.,3.,4.,5.,6.,7.,8.,9.,10.,11.,12.,13.,14.,15.,16.,17.,18.,19.,20.,
1., 2., 3., 4., 5., 6., 7., 8., 9., 10., 11., 12., 13., 14., 15., 16., 17., 18., 19., 20.,
21., 22., 23., 24., 25., 26., 27., 28., 29., 30., 31., 32., 33., 34., 35., 36., 37., 38., 39., 40.,
41., 42., 43., 44., 45., 46., 47., 48., 49., 50., 51., 52., 53., 54., 55., 56., 57., 58., 59., 60.,
61., 62., 63., 64., 65., 66., 67., 68., 69., 70., 71., 72., 73., 74., 75., 76., 77., 78., 79., 80.,
81., 82., 83., 84., 85., 86., 87., 88., 89., 90., 91., 92., 93., 94., 95., 96., 97., 98., 99., 100.,
101., 102., 103., 104., 105., 106., 107., 108., 109., 110., 111., 112., 113., 114., 115., 116., 117., 118., 119., 120.,
121., 122., 123., 124., 125., 126., 127., 128., 129., 130., 131., 132., 133., 134., 135., 136., 137., 138., 139., 140.,
141., 142., 143., 144., 145., 146., 147., 148., 149., 150., 151., 152., 153., 154., 155., 156., 157., 158., 159., 160.,
161., 162., 163., 164., 165., 166., 167., 168., 169., 170., 171., 172., 173., 174., 175., 176., 177., 178., 179., 180.,
181., 182., 183., 184., 185., 186., 187., 188., 189., 190., 191., 192., 193., 194., 195., 196., 197., 198., 199., 200.,
201., 202., 203., 204., 205., 206., 207., 208., 209., 210., 211., 212., 213., 214., 215., 216., 217., 218., 219., 220.,
221., 222., 223., 224., 225., 226., 227., 228., 229., 230., 231., 232., 233., 234., 235., 236., 237., 238., 239., 240.,
241., 242., 243., 244., 245., 246., 247., 248., 249., 250., 251., 252., 253., 254., 255., 256., 257., 258., 259., 260.,
261., 262., 263., 264., 265., 266., 267., 268., 269., 270., 271., 272., 273., 274., 275., 276., 277., 278., 279., 280.,
281., 282., 283., 284., 285., 286., 287., 288., 289., 290., 291., 292., 293., 294., 295., 296., 297., 298., 299., 300.,
301., 302., 303., 304., 305., 306., 307., 308., 309., 310., 311., 312., 313., 314., 315., 316., 317., 318., 319., 320.,
321., 322., 323., 324., 325., 326., 327., 328., 329., 330., 331., 332., 333., 334., 335., 336., 337., 338., 339., 340.,
341., 342., 343., 344., 345., 346., 347., 348., 349., 350., 351., 352., 353., 354., 355., 356., 357., 358., 359., 360.,
361., 362., 363., 364., 365., 366., 367., 368., 369., 370., 371., 372., 373., 374., 375., 376., 377., 378., 379., 380.,
381., 382., 383., 384., 385., 386., 387., 388., 389., 390., 391., 392., 393., 394., 395., 396., 397., 398., 399., 400.,
401., 402., 403., 404., 405., 406., 407., 408., 409., 410., 411., 412., 413., 414., 415., 416., 417., 418., 419., 420.,
421., 422., 423., 424., 425., 426., 427., 428., 429., 430., 431., 432., 433., 434., 435., 436., 437., 438., 439., 440.,
441., 442., 443., 444., 445., 446., 447., 448., 449., 450., 451., 452., 453., 454., 455., 456., 457., 458., 459., 460.,
461., 462., 463., 464., 465., 466., 467., 468., 469., 470., 471., 472., 473., 474., 475., 476., 477., 478., 479., 480.,
481., 482., 483., 484., 485., 486., 487., 488., 489., 490., 491., 492., 493., 494., 495., 496., 497., 498., 499., 500.,
501., 502., 503., 504., 505., 506., 507., 508., 509., 510., 511., 512., 513., 514., 515., 516., 517., 518., 519., 520.,
521., 522., 523., 524., 525., 526., 527., 528., 529., 530., 531., 532., 533., 534., 535., 536., 537., 538., 539., 540.,
541., 542., 543., 544., 545.